Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/10, 2023 kl. 21:47, av buttpluggen

Äntligen fredag

Del 3 av 6 i serien Min sambo blir en hotwife

Äntligen var det dags för dagen som jag sett fram emot hela veckan. Nu skulle min fantasi om att göra min sambo till en hotwife uppfyllas med John (min kompis Felicias pojkvän) som den tilltänkta "bullen". Han visste dock inte alls om våra planer.

Då var det äntligen dags, fredagen var här då vi skulle ha parmiddag med min kompis Felicia och hennes kille John. För de flesta av oss visste vi att det inte skulle bli en vanlig parmiddag förutom Felicia. John som har flirtat aktivt med min sambo Erica där de både har dansat intimt på dansgolv och skickat nudes till varann (läs tidigare delar i novellserien), Erica som klätt upp sig extra sexigt ikväll med en klänning som påminner om en kavaj som slutar nästan halvägs ner på låret, med en push up-BH i storlek 75D som ger en lagom syn på hennes bröst i urringningen. Jag själv som varit högst delaktig i deras sextande utan att John har vetat om något. Det är bara stackars Felicia som är helt ovetande om vad som händer och inte anar någonting om vad som är den bakomliggande tanken med denna parmiddag. Tror dock varken Erica eller John har funderat så mycket på hur det hela ska ske, jag har dock tänkt ut en plan för mig hur Erica och John ska få en liten stund för sig själva.

Strax efter sex-tiden plingar det på vår dörr och jag går och öppnar åt Felicia och John. Hälsar dem välkomna med en varsin kram och jag känner direkt att John verkar vara lite nervös. Har träffat han många gånger under det året som han har varit tillsammans med Felicia och han har alltid varit en rolig och social person som aldrig haft problem att röra och föra sig i sociala sammanhang, men nu får jag känslan att han är lite nervös. Erica går ut i hallen och hälsar dem båda välkomna med varsin kram också, även här verkar John lite nervös och ger Erica enbart en hastig och lös kram. Erica verkar dock inte det minsta berörd utan är som hon alltid är och ger John en rejäl kram.

Samtidigt som vi går in i köket berättar jag att vi precis börjat med maten så de kan sätta sig vid bordet så länge och häller sedan upp ett glas vin åt dem. Vi socialiserar med dem samtidigt som jag och Erica lagar maten, John börjar sakteliga släppa nervositeten och han blir snart "sitt vanliga jag" och skojar friskt och får alla övriga tre att skratta ofta. När maten är klar äter vi och det är som vilken parmiddag som helst. 

Efter maten plockar vi undan disken och fyller på vinglasen. Vi sitter och bara pratar om allt möjligt, jag och Felicia på ena sidan och John och Erica mitt emot. Rätt som det är märker jag hur Erica diskret för ner sin högra hand under bordet, på den sidan hon har John. Hon är dock inte tillräckligt diskret för att jag inte ska märka det och när jag direkt kollar på John ser ju hur han försöker gömma att han plötsligt biter sig lite i läppen och samtidigt kollar på Erica i en millisekund innan han vänder tillbaka blicken. För en intet ont anande Felicia märker hon varken Ericas hand eller Johns reaktion, men för mig som vet vad de har skrivit om tidigare veckan går det inte att ta miste om vad som händer. Ser sedan hur även John för ner sin vänstra hand under bordet samtidigt som samtalet fortsätter över bordet som ingenting. Det är främst Erica och Felicia som för samtalet och jag zoomar ut i några sekunder och tar min mobil och för under bordet som om jag skriver något på den. Men istället tar jag fram kameran och riktar den mot bordsgrannarna mitt emot och ser då hur Ericas har sin hand på Johns skrev som i sin tur har sin hand på Ericas ljumske. Ericas klänning har åkt upp så den är nästan vid höften. Även om kamerabilden är lite mörk är det tydligt att Johns kuk har blivit väldigt hård och jag ser hur Erica smeker den samtidigt som hon pratar om hennes senaste AW med Felicia. 

Denna syn gör att det börja växa även innanför mina byxor. Jag tror jag drömmer mig bort en kort sekund för samtalsämnet om Ericas AW har bytts till att Felicia kommer med förslaget att vi spelar sällskapsspel. "Ja va kul", svarar Erica, "så kan vi ta lite chips också". Felicia nästan hoppar upp ur stolen när hon ropar "Jaa" som svar på Ericas förslag och frågar sedan vart chipsen finns. Jag som av förklarliga skäl inte vill ställa mig upp pekar istället på skåpet där chipsen finns och berättar sedan i vilket skåp hon hittar skålar i. Samtidigt som jag ger Felicia hänvisningar ser jag i ögonvrån hur Erica passar på att resa sig upp och lägga sin klänning till rätta när Felicia har ryggen emot. "Jag hämtar spelet, så ni sitt kvar ni" säger Erica och ger en intensiv blick till John samtidigt som hon ler nöjt mot John som för ovanlighetens skull är väldigt tyst. Erica vet nog dock inte att hon även "räddar" mig här då det är ståfräs på båda sidorna av bordet. 

När spelet är framme och vinglasen återigen påfyllda säger Erica att hon bara behöver pudra näsan innan vi börja spela. Hon går till badrummet och kort därefter ser jag på Johns mobil att han får en snap av någon. Samtidigt som John tar upp mobilen och kollar på snapen hör jag hur Erica spolar inne på toaletten men på Johns ansiktsutryck förstår jag att hon nog inte alls gick på toaletten för John ler ett väldigt belåtet leende och när Erica kommer tillbaka till bordet frågar hon om vi är redo att spela men kollar enbart på John i en intensiv blick samtidigt som hon ler nöjt. Jag blir väldigt nyfiken på vad det var John såg och tänker att jag inte vill vänta till våra gäster har gått hem innan jag får veta så jag tar upp min mobil och skriver till Erica och frågar vad det var hon skickade till John. Erica tar upp sin mobil direkt på andra sidan bordet och svarar på messenger "han fick en bild på mina bröst hihi". Jag svarar direkt "fan va nice, jag har blivit hård nu", Erica kollar snabbt på mobilen och ler nöjt när hon lägger ifrån sig mobilen utan att svara. 

Vi börjar spela och det ser länge ut att gå bra för mig och Felicia som är på lag mot John och Erica. Våra motståndare verkar dock ha flyttat lite närmare varandra och jag lägger rätt ofta märker till att en hand eller två slinker ner under bordet. Felicia anar dock ingenting i sin segervittring verkar det som. Jag sträcker mig efter sista chips-biten i skålen och säger sedan "de som förlorar får gå iväg och köpa påfyllning". "Ja bra idé" säger Erica snabbt trots att det ser ut som de kommer förlora, men hon förstår att det är en chans för dem att bli ensamma. Dock är hon inte medveten om min plan att låta dem bli ensamma här hemma istället. Cirka 5 minuter senare efter Felicia har blivit frustrerad ett antal gånger för några enligt henne oförklarliga dåliga beslut av mig står John och Erica som vinnare. Jag spelar förvånad och säger att jag inte förstår att vi lyckades förlora när det såg så bra ut. Jag konstaterar högt och besviket att jag och Felicia får går iväg och köpa chips då, men inombords så jublar jag samtidigt som jag är upphetsad av förväntan. 

Felicia och jag klär på oss medan jag säger till John och Erica att vi kommer vara borta cirka 10-15 minuter och frågar dem om de kommer kunna roa sig medan vi är borta. Erica svarar med ett leende och bestämd blick att hon ska nog kunna underhålla John. När jag och Felicia har gått iväg cirka 200 meter vänder jag mig plötsligt mot Felicia och säger att jag glömde plånkan hemma. "Vänta här, jag kommer snart" säger jag och börja småjogga tillbaka och hoppas att Felicia inte la märke till att min plånbok låg i byxfickan.

Istället får att gå igenom porten in till oss går jag vidare och kollar försiktigt in i vårt vardagsrum/kök i vår öppna planlösning. I det här läget är jag väldigt nöjd att vi bor på bottenplan. Dock ser jag varken John eller Erica som har förflyttat sig från bordet det tidigare satt på. Jag går vidare och kollar i vårt lilla vardagsrumsfönster som är vinklat mot vårt sovrum. Där ser jag en helt naken John stå upp med en stenhård kuk med en lika naken Erica på knä framför honom. Förstår inte hur de har lyckats få av sig alla kläder så snabbt men funderar inte mer på det utan njuter istället av att se att Erica suger Johns kuk. Jag ser dem i profil så jag kan både se Ericas och Johns ansiktuttryck, Erica är bestämd och håller Johns kuk med hela högerhanden medan John ser ut att njuta till fullo. Det är mörkt ute så är inte orolig att dem kan se mig men när jag inte kan låta bli att börja runka så hoppas jag att ingen granne eller någon förbipasserande se mig på innergården. Erica slutar dock att suga av John ganska snabbt och hon verkar lite stressad när hon trycker ner John på rygg i sängen och slösar inga sekunder när hon nästan hoppar sig på honom och sätter sig gränsle över honom. Hon för Johns kuk in i henne och jag förstår att hon är plaskblöt när Johns relativt stora kuk åker rätt in i henne hela vägen samtidigt som jag hör genom fönstret hur Erica stönar högt. Erica lutar sig bakåt och sätter ner händerna i sängen bakom henne vilket gör att John ser hur hennes bröst åker upp och han kan inte låta bli att klämma och känna på dem med båda händerna. Jag som har fortsatt att runka hela tiden känner hur jag nästan är på väg att komma och kommer då tillbaka till verkligheten varpå jag knäpper min gylf och börja småjogga tillbaka till Felicia. 

"Förlåt, hade lite svårt att hitta plånkan men nu är den här" säger jag till Felicia och slår på min byxficka för att signalera att jag har min plånbok. Jag och Felicia går och pratar till butiken men jag har svårt att fokusera på något annat än tanken på vad John och Erica göra nu. Jag är glad att det är så pass kallt ute att jag har en lång jacka så att Felicia inte riskerar att se att jag har ståfräs just nu. Väl i butiken försöker jag dra ut på tiden så mycket som möjligt och dividerar med Felicia om vi ska ta chips med tryffelsmak eller sourcream-chips. Till slut kan jag inte förhala det längre utan vi tar en påse och går tillbaka mot lägenheten.

Innan jag öppnar dörren plingar jag på vår dörrklocka för säkerhets skull. Efter att jag och Felicia har hunnit ta av oss båda skorna och hänga av oss jackorna ser vi hur både John och Erica skyndar sig lite smått tillbaka in i köket från sovrumshållet. Jag visar upp våra tryffel-chips och frågar om det var ett bra val. Erica nästan flämtar till ett kort "ja absolut" medan John inte säger ett ljud. Jag frågar Erica och John om de överlevde 15 minuter ihop ensamma. Erica ler nöjt och kollar på John som gör en bekymrad min och kollar ner mot golvet när Erica svarar "knappt asså" och ler nöjt. Jag går fram och ger Erica en puss på munnen och säger "vilken tur då" och jag ser i ögonvrån hur John tittar upp och ler försiktigt men belåtet när han kollar mot oss. 

Vi sitter kvar och pratar i soffan i någon timme och fortsätter dricka vin och äta chips. John är ovanligt tyst under hela tiden och undviker ögonkontakt med alla och fokuserar mer på att ät chips medan Felicia, Erica och jag pratar på som vanligt. Felicia anar nog ingenting och Erica verkar oberörd men jag vill dock bara att våra gäster ska gå men säger såklart inget om det. Till slut säger Felicia att det kanske är dags att börja tänka på refrängen, äntligen tänker jag för mig själv. 

Så fort dörren går igen vänder jag mig mot Erica och hånglar henne intensivt i några sekunder innan jag säger att jag vill veta allt som hände. Erica ler nöjt och börjar med att berätta att hon likt mig nu precis hade hånglat upp John så fort dörren gick igenom efter att jag och Felicia gick ut. Erica hade sedan sagt "kom med här" till John och lett han till sovrummet där hon började slita av honom kläderna och han gjorde detsamma på henne. När båda var helt nakna berättar Erica att hon tog tag i Johns kuk och sa till honom att hon äntligen skulle få smaka på den. Här flikar jag in att jag låtsades för Felicia att jag glömt min plånbok hemma och gick och kolla på dem. Berättar att jag såg hur hon sög av John innan de snabbt rörde sig till sängen där hon började rida John. Erica berättar att hon sa till John att de måste skynda sig för hon ville hinne ha honom i sig. Erica fortsätter berätta för mig att John hade kommit efter en ganska kort stund av att Erica ridit honom, hon berättar att efter att Erica frågat John strax innan han kommit hade han sagt att Erica var så sjukt mycket skönare än Felicia och hade så sjukt sexig kropp.

Erica hade dock inte nöjt sig där utan hade istället ställt sig på alla fyra och beodrat John att ta henne i doggy. John som var påtagligt kåt hade inte haft några problem att fortsätta akten. Här märker Erica att jag har fått ståfräs igen och går fram och börja smeka min kuk utanför byxorna medan hon fortsätter berätta om hon och John hade hittat på medan jag och Felicia hade dividerat om vilka chips vi skulle köpa. Erica hade stönat ut till John att hans kuk kändes så mycket bättre än min samtidigt som hon fingrade på sin klitta. John hade uppenbarligen blivit upphetsad av detta och tagit henne allt mer intensivt i doggy efter hon berättat det. Detta gjorde att Erica kom i en intensiv orgasm men John var uppenbart stenkåt och hade inte avstannat för det. Erica berättar för mig att hon kände att hon var lite stressad över att jag och Felicia skulle komma hem och försökte därmed få John att komma för andra gången med att säga till honom "från och med nu är det bara du som får ta mig i doggy, jag och min kille kommer aldrig mer köra doggy utan din tillåtelse". Detta hade uppenbart funkat då John hade lagt sin andra sats för dagen bara några få stötar senare. 

Erica hade skyndat sig till toaletten och torkat bort de båda satserna från henne och sedan gått tillbaka och börjat klä på sig. Hon berättar dock att hon bara hade hunnit ta på sig sin BH och trosor när det plingade på dörren och John hade då bara fått på sig kläder på underdelen. De stressade snabbt på de sista klädesplaggen och han till och med en kort men upphetsad kyss innan de gick ut till mig och Felicia. 

Det enda jag kan få fram när Erica berättat klart sin historia är "måste ligga med dig, är så jälva kåt just nu". Erica flinar och svarar "jag med, älskar vårt nya upplägg". Vi båda går med bestämd blick mot sovrummet och börjar kasta av oss våra kläder på vägen. När vi är framme vid sängen är Erica helt naken och jag puttar ner henne i sängen så hon hamnar på rygg. Jag sätter mig på knä på golvet framför henne och börja slicka henne. Erica stönar högt och jag för in två fingrar i hennes fitta som är blaskplöt. Efter ett par minuter reser jag mig upp och Erica lägger sig så hon har huvudet på kudden. Jag går upp i sängen och lägger mig över henne i missionären-ställning men för upp hennes fötter ovanför mina axlar innan jag för in min kuk i henne. Jag tar henne intensivt i långa och djupa stötar som möts av höga stön från både henne och mig. Jag kollar djupt in i hennes ögon när jag frågar "var det skönt att knulla en annan?". Erica svarar mellan stönen "det var....så skönt.....vill göra.....det igen". "Duktigt hotwife" svarar jag och ler nöjt mot Erica och slutar aldrig knulla henne. "Jag kommer" stönar Erica kort därefter, detta blir också droppen som får min bägare att rinna över och vi båda når klimax nästan intill samtidigt. Jag faller dränerad på energi ihop bredvid Erica. När jag hämtat andan vänder jag mig mot henne och säger "jag älskar dig" och ger henne en kärleksfull kyss samtidigt som jag klappar henne på kinden, "jag älskar dig med " svarar Erica efter att bemött min kyss.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Evasman

Hörlig hot wife. ;)

12/11, 2023 kl. 01:35

#1

MalmöLars

Intressant

31/10, 2023 kl. 19:56