Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/1 kl. 13:03, av Qu-ken

Petter träffar Fredrik

Del 2 av 8 i serien Martin

Sommarlovet var slut, Paul och Martin hade rest och jag skulle börja i gymnasiet. Skolan låg i närmaste stad och eftersom vår gård låg långt därifrån skulle jag bo på internatet under veckorna. Terminen skulle börja på måndag, men för att bekanta mig med omgivningen körde pappa mig dit redan på lördag.

När vi kom fram och jag hittade rummet där jag skulle bo, visade det sig at även min rumskompis redan hade anlänt. När han fick syn på mig såg han på något sätt förvånad ut, men jag antog att han inte väntat sig att jag skulle komma redan. Han öppnade munnen för att säga något, men just då kom pappa in med mina väskor så han verkade ändra sig och tvekade lite innan han sträckte fram handen.

- Hej, jag är Fredrik.

Jag presenterade mig och pappa och vi pratade om ditt och datt medan jag packade upp. Sedan, när pappa hade åkt tittade Fredrik åter på mig med en frågande blick.

- Har vi träffats? Du ser på något sätt väldigt bekant ut.

- Det tror jag inte. Vi har nog inte gått i samma skola och jag har inte många vänner. Jag har bott på vischan ute i urskogen hela mitt liv.

- Du har inte varit med på TV eller någon film?

- Nej, det har jag inte.

Vi tillbringade dagen med att titta på stan och under promenaden berättade vi för varandra om oss själva och vad vi tidigare gjort och när kvällen kom var vi redan goda vänner. När vi skulle gå till sängs tvekade jag lite, jag undrade om Fredrik skulle tycka att det var underligt om jag som vanligt skulle sova näck, men ansåg att det skulle vara rätt pinsamt att fråga honom om saken, så medan han satt och gjorde nånting på sin dator tog jag av mig allt utom dom klarblå och kröp in under täcket. När han märkte att jag redan låg började han också klä av sig. När han tog av sig jeansen såg jag att han hade röda boxerkallingar och en otroligt vacker rumpa och det var bra att jag redan var under täcket så han inte kunde se vad som pågick i mina klarblå. Sedan tog han av sig också dessa och gick till sängs utan en tråd på kroppen. Tyvärr hann jag inte se mer än en liten skymt av hans kuk, men jag skulle troligen få chansen på morgonen. Eftersom han också var naken krängde jag av mig dom klarblå och lät dom ramla ned på golvet bredvid sängen.

När jag vaknade på morgonen var Fredrik redan uppe, hans säng far tom så han var tydligen på toa. Jag sträckte mig efter dom klarblå, men till min förvåning var dom inte där jag lämnar dem på kvällen. När så Fredrik kom ut från toa förstod jag varför jag inte hittat dem. Han hade dem på sig och kuken jag inte hunnit se på kvällen var uppenbarligen hård eftersom den nätt och jämt rymdes i dom.

Jag satte mig upp i sängen med täcket i famnen så att han inte skulle se mitt morgonstånd, när han såg att jag var vaken tog han sin mobil och kom och ställde sig framför mig med dom klarblå med en fuktig fläck på fronten bara 30 cm från mitt ansikte.

Hoppas att du inte har något emot att jag provade dom, jag har aldrig haft tanga kallingar så jag ville se hur det känns. Dom är verkligt sköna, och jag gillar färgen, men här har du dom tillbaka.

Han drog dom av sig och den hårda kuken flög ut som en stålfjäder. sedan drog han bort mitt täcke och satte sig bredvid mig på sängkanten

- Du behöver inte vara blyg, du har inget där som jag inte sett förut.

- Vad menar du? Vad har du sett förut?

- När jag såg dina kallingar där på golvet kom jag ihåg var jag sett dig tidigare. Det här är en av mina favoriter på Gayboystube.

Han visade vad han hade på mobilen: Det var Pauls knullvideo med Martin och mig. Jag kunde inte tro mina ögon. Paul hade lovat att han inte skulle lägga ut den på nätet. Jag tog mobilen från honom och kollade titeln på videon: ”I am losing my virginity”. Herregud, Martin har lagt ut den!

- Filmade du faktiskt första gången du knullade honom? Kunde du faktiskt knulla i en halv timme? Med eller utan Viagra?

- Nej, det är inte sant, jag hade gjort det varje dag i en månad före det här, ofta två-tre gånger om dan och han hade gjort detsamma med mig. Och den är faktiskt gjord med fyra tagningar, utan Viagra...

- Han är ju otroligt söt, och vilken vacker kuk han har.

- Ja, vi planerade att också göra en video när han knullar mig, men det blev inte av...

- Jag hade ju så klart hoppats att min rumskompis skulle vara bög, men jag kunde inte drömma om att han skulle vara porrfilmstjärna.

Så tog han i mitt huvud och kysste mig och när jag besvarade kyssen kände jag hur hans andra hand började smeka mitt hårda stånd. Jag välte honom på rygg i sängen och lade mig ovanpå honom. Vi kysstes intensivt en god stund med våra hårda kukar skavande mot varandra emellan oss. Sedan steg jag upp och hämtade glidtuben varefter jag lyfte hans ben upp på mina axlar och började smörja hans hål...

Det är ju alltid rätt nervöst att börja i en ny skola, men den här gången var det värre än någonsin. Tänk om andra än bara Fredrik känner igen mig från knullvideon. Jag hade ingen lust att redan första dagen bli känd som ”bögporrfilmstjärna”. Till all lycka verkade det som om jag oroat mig i onödan, ingen tycktes se på mig på ”det sättet”. Enda undantaget var två tjejer som gav mig långa blickar. I synnerhet tycktes dom stirra på bulan i mina rätt tajta jeans, och dom sade någonting till varandra som uppenbarligen var gissningar om vad där kunde finnas. Jag antog att det inte skulle vara för svårt att få någon av dem, eller båda, i säng men jag var inte intresserad, dom var ju tjejer och jag hade slutat fantisera om tjejfittor. Dessutom tyckte jag att dom verkade vara mer än bara kompisar, jag skulle ha svurit på att dom var ett par, men det var kanske bara inbillning.

Jag var alltså väldigt lättad när dagen var slut och jag hade fått ett antal nya vänner, både killar och tjejer, och på kvällen låg jag på rygg med benen på Fredriks axlar medan han knullade mig som avslutning på en i det närmaste perfekt dag. När han sedan kommit i min anal och vi låg och höll om varandra tänkte jag att jag aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. På sätt och vis saknade jag Martin, men jag hade istället nu en kille i min säng som var minst lika underbar att knulla med. Vi låg där utan att säga något, vi bara såg varandra djupt i ögonen och jag lät min hand glida ner till hans vackra lilla stjärt och började försiktigt pulla på ingången till hans sköna pojkfitta. Sedan tog jag lite av sperman som rann ut ur min nyknullade rumpa och smorde min kuk med den. Fredrik vände sig med ryggen mot mig och jag började trycka in mitt hårda stånd i honom. När jag var helt inne kände jag hur han kramade kuken med rumpmuskeln och jag låg bara still utan att röra mig. Känslan att bara ha staken inne i hans heta hål var så skön att det gick för mig utan at jag juckat alls. Han kramade fortfarande om min kuk och den var på nolltid stenhård igen och jag började sakta knulla honom. Vi var vid det laget båda rätt trötta och jag tror att jag somnade med kuken djupt inne i honom innan jag kommit. När jag vaknade på morgonen hade jag glidit ut ur honom och det rann sperma längs hans skinka ner på lakanet.

Så gick den första veckan och jag njöt av varje sekund. Det var så skönt att vara här, utan några förpliktelser annat än i skolan, inga föräldrar och inga får. Fortfarande hade jag en känsla av att dom två tjejerna höll ett öga på mig, men dom kom aldrig fram och sade något till mig. Mina nya kompisar berättade att dom hette Mikaela och Antonia och att dom ansågs vara lite konstiga. Dom bodde inte på internatet utan någonstans i stan liksom dom flesta på min klass. Vi hade som grannar två killar, Johan och Eric som var något av det kåtaste jag någonsin sett. Dom försökte oavbrutet ragga tjejer utan större framgång. Dom hade dåligt rykte och alla tjejer visste att dom bara var intresserade av det tjejerna hade mellan benen och om dom lyckades komma dit, skröt dom om det flera dagar. En dag hade Eric ett blått öga och ryktet gick att han försökt antasta Mikaela trots att hon var av annan åsikt.

Jag åkte hem över veckoslutet och när jag kom tillbaka hittade jag ett papper som någon skjutit in under dörren. Där stod att ”LGBT gruppen” skulle träffas nästa veckoslut med början på fredag klockan 19. Ingen underskrift, bara en adress inte långt från skolan, på andra sidan parken. Jag visade lappen åt Fredrik.

- Har du hört talas om den här gruppen?

- Nej, men det låter intressant. Tycker du att vi går dit?

- Det kunde vi väl göra så får vi se hur mycket bögar och flator det finns här i skolan.

Jag meddelade hem, utan att ge närmare detaljer, att jag skulle bli i stan nästa veckoslut, och på fredag klockan 19 stod vi där och knackade på. När dörren öppnades stod där Mikaela och Antonia och välkomnade oss med öppna armar.

- Så bra att ni kom båda två, vi var lite osäkra om Fredrik också var intresserad.

- Hurså? Var ni då säkra på att jag skulle komma?

- Ganska säkra, du är en av våra stora idoler.

- På vilket sätt är jag er idol?

- Var inte så blygsam. Du kan säkert gissa...

- Det kan väl inte röra sig om en viss video med mig och en rödhårig kille?

- JAAA!!! Den är så underbar! Vi brukar ha den på TV:n medan vi knullar.

- Nu förstår jag inte... Hur kan två tjejer...

Just då gick det upp ett ljus för mig. Utan att fråga lov gick jag fram till dem och lyfte på deras väldigt korta kjolar. Och, mycket riktigt, båda hade minimala ljusblå trosor som nätt och jämt klarade av det som fanns i dom, något som tjejer inte brukar ha där.

- Ja, jag är Micke och det här är Anton. Kom så går vi till vardagsrummet för att bekanta oss med varandra.

- Var är resten av ”LGBT gruppen”? Hur många andra har ni bjudit hit?

- Hela gruppen är här. Det kommer ingen annan.

- Då, om Fredrik inte kommit så skulle ”gruppen” ha varit bara vi tre?

- Precis, det finns ingen sådan grupp. Vi ville bara ha hit dig och din härliga kuk. Men nu ska ni knulla oss.

Mikaela drog av mig jeansen och Antonia gjorde detsamma med Fredrik.

- Underbart, du har dom samma blåa kallingarna som på videon!

Hon drog dom av mig och greppade min kuk som på nolltid var uppe i all sin prakt.

Mikaela flämtade vid synen och började suga så intensivt att jag efter några sekunder sköt en sats rakt ner i strupen på henne. Hon slutade inte suga och när den åter var hård tog hon i den och drog mig mot soffan. Där stod Antonia redan framåtlutad och Fredrik höll på att trycka in kuken i hennes fitta. Mikaela ställde sig bredvid i samma ställning och lyfte upp kjolen. Mellan skinkorna var bara ett tunt ljusblått snöre och jag drog ner trosorna och tyckte in ett finger i hålet. Tjejerna hade förberett sig och smort sig så det var bara att kliva på.

- Kom in hårt, jag älskar att bli knullad brutalt.

- Jag satt ollonet mot rosenknoppen och körde in staken med en enda hård stöt.

- Mikaela gav till ett tjut, det måste ha gjort väldigt ont.

- Just så, jucka nu så hårt du kan.

Jag började råknulla henne och Fredrik bredvid bankade på i samma takt. När vi kommit och satte oss ner på soffan för att pusta ut gick Mikaela ut i köket och kom tillbaka med några burkar öl.

- Vänta här. Vi går och förbereder nästa omgång.

- Vad för en omgång?

- Vänta och se. Drick öl så länge.

När ölen var druckna kom töserna tillbaka och drog oss till badrummet. Där drog dom av oss resten av kläderna och tvättade våra slemmiga kukar. Sedan drog Mikaela iväg mig till ett sovrum och Antonia gick någon annanstans med Fredrik. På sängen i sovrummet låg en uppsättning kläder, tjejkläder.

- Nu blir det tjejkväll. Har du varit klädd till tjej förut?

- Neej...

- Du kommer att gilla det.

Hon plockade fram en minimal rosa g-sträng och drog den på mig. Känslan att någon drar på mig kallingar och sätter in grejorna dit fick kuken att resa sig igen och den ville knappt rymmas i dom små trosorna. Sedan fick jag en kjol, den kortaste kjol jag någonsin sett samt stay-ups. Sedan stod hon ett ögonblick och kollade min överkropp.

- Jag tror att D-kupa blir bra.

Hon plockade fram en behå med kolossala stoppade kupor och efter att ha dragit på mig den och en alldeles för liten blus gav hon mig en blond, lockig peruk och sade att jag såg ut som Dolly Parton.

- Jag tycker jag mera liknar en hora.

- Det är bra, för det var just min avsikt. Nu ska vi se vad Antonia har gjort med Fredrik.

Hon hade tydligen också försökt få Fredrik att se ut som en working girl, och hon verkligen lyckats med det. Han hade nätstrumpor med strumpeband och hans kjol var om möjligt ännu kortare än min.

- Nu flickor är det er tur att få kuk, botten opp!

Vi lutade oss över soffan så som tjejerna nyss och jag kände hur Mikaela sprutade in nånting i min rumpa. Sedan stack hon in ett finger för att kolla om hålet var tillräckligt halt.

- Har du något emot att jag knullar lika hårt som du gjorde med mig?

- Sätt igång bara. Jag klarar nog vilket råknull som helst.

Hon tryckte in kuken i rumpan och började jucka, nästan ännu med brutalt än jag hade gjort, men när den första smärtan gått över måste jag erkänna att jag faktiskt njöt av detta. Bredvid fick Fredrik samma behandling av Antonia. Plötsligt hörde jag ytterdörren slå igen. Någon hade alltså kommit in men i denna ställning kunde jag inte se vem det var och Mikaela slog inte av på takten.

- Vem kom?

- Det är bara brorsan och Jens, hans kille. Hejsan, vad gör ni här?

- Vi hade vägarna förbi och tänkte titta in och se hur ni har det. Ni tycks ha tjejkväll här idag.

- Javisst, vi är nog strax färdiga med dom här hororna. Vill ni köra ett varv med dom?

Jag kände hur Mikaela sprutade 4–5 strålar upp i aktern på mig och när hon drog ut kuken dröjde det inte många sekunder innan någon annan tryckte in en lång och grov kuk i mig.

- Hej, jag är Mikaelas bror. En så skön rumpa du har.

Han började knulla mig med långsamma drag och lätta stötar, vilket var skönt efter Mikaelas våldsamma juckande. Hans kille var just på väg in i Fredrik och töserna hade försvunnit ut i badrummet för att tvätta kukarna.

När alla rumpor väl var fyllda med sperma hämtade Antonia en flaska vin som vi delade på medan vi satt och pustade ut efter detta intensiva knullande. Jag märkte att Jens av någon orsak satt och stirrade på mig, och till slut sade han.

- Är det inte du som knullar den rödhåriga killen på videon som Mikaela tipsade oss om?

- Jo, det är sant, men det var aldrig meningen att videon skulle läggas ut på nätet...

- Den är skitbra, vi kollar den ibland för att bli extra kåta innan vi knullar.

Klockan var nu rätt mycket och Fredrik och jag beslöt oss att gå tillbaka hem till internatet.

- Vill ni byta till civila kläder eller törs ni gå genom parken klädda sådär?

- Vi törs nog, det är rätt folktomt så här dags.

Ingen syntes till när vi började gå genom parken mot internatet, men när vi var halvvägs såg vi två killar sittande på en bänk under ett träd.

- Shit, det är Johan och Eric. Vad ska vi göra? Tänk om dom känner igen oss.

- Där är så mörkt, inte kan dom göra det.

När vi kom fram till bänken steg Johan upp.

- Hej flickor, har ni något att sälja?

- Vad skulle du vilja köpa?

- Fitta.

- Tja, vi har båda jobbat hårt i kväll och är ganska trötta i fittan, men ni kunde få en snabbis i rumpan för en tusenlapp var.

- Tusen kronor är dyrt för bara ett rumpknull. Ska vi säga tusen för båda?

- Okej, ni är våra sista kunder för i kväll, så låt gå. Har ni kondomer?

Det var tydligen en dum fråga eftersom killarna redan hade byxorna på halvstång och höll på att trä gummin på stakarna. Vi drog ner trosorna och lutade oss över parkbänken.

- Behövs det inte någon smörja?

- Ni är inte dom första som knullar oss bakifrån i kväll. Akterfittan är säkert tillräckligt hal.

Eric lyfte upp min kjol och körde in kuken i min vid det här laget rätt ömma rumpa och började jucka med hårda stötar och Johan var också på väg in i Fredrik. Båda killarna bankade på ett par minuter och sedan var det färdigt. När dom sedan dragit upp byxorna och gav oss pengarna sa Eric.

- Jag har aldrig knullat rumpa förut, men det var inte så tokigt. Nästan tajtare än fittan.

- Det är sant, och att bli knullad där bak är också jätteskönt. Ni borde prova på det någon gång, kompisar emellan.

- Vi är inga bögar. Vi knullar bara tjejer.

- Men om man är skitkåt och inga tjejer finns att knulla med är kompisens rövhål bättre än ingenting. Dessutom är det gratis.

- Ja, ja, men vi är inga bögar. Tack för knullet. Godnatt.

Killarna började gå mot internatet och vi väntade i parken tills vi såg att det blev ljust i deras rum och sedan smög vi oss in. Vi tog av oss horkläderna, duschade och tvättade bort sminket och när vi kom ut ur badrummet hörde vi konstiga ljud från Johans och Erics rum. Eric hade tydligen inte fått tillräckligt i parken så Johan var hans nästa offer.

- Aj! Fan! Vad gör du?

- Ligg stilla! Sluta skrika! Dom sa att det var jätteskönt!

- Jätteskönt? Det gör ont som fan! AJ!!!

- Håll käften, jag är nästan där. Du är tajtare än hororna. Nå, nu är jag helt inne, hur känns det?

- Vänta! Det gör fortfarande ont. Din kuk är alldeles för stor.

- Nu börjar jag...

- Nej, nej! Vänta! Det lättar redan en aning. Vad fan var det där? Kysste du mig i nacken?

- Javisst, tösen. Du är nu min flickvän och nu tänker jag knulla dig.

- Nej i helvete heller!

- Nu drar jag ut såhär... Och stöter in den SÅ!

- AAAGH! Vad var det du gjorde? Vad hände, jag höll på att dö! Gör om det!

- Tyckte du om det?

- Prata inte, slå in den igen! Just så! Mera! Aagh! Aagh!

Vi hörde genom väggen hur sängen knarrade och hur killarna stönade och jag märkte att vi båda åter hade kanonstånd så jag ställde mig bakom Fredrik och körde kuken in i hans fortfarande hala fitta och började knulla honom samtidigt som jag runkade hans stake. I grannrummet ökade Eric takten och till slut gav han till ett vrål.

- Där har du, älskling! Åh, vad fin fitta du har! Mycket bättre än horans. Vad? Gick det för dig också?

- Två gånger, eller kanske tre, jag är inte säker...

- Så det var bra?

- Underbart! När det slutade göra ont var det bara fantastiskt! Du måste prova...

- Jag är inte bög, jag vill inte bli knullad...

- Skitsnack, du kommer att älska det. Ner på mage! Sådär!

- Aj! Du har rätt. Det gör ont som fan!

- Sluta fåna dig. Om jag klarade av det kan du också. Sådär, flicka lilla, nu är du min flickvän.

- Det är inte alls skönt, tvärtom. Det känns jättekonstigt att ha en kuk i röven. Men det gör inte så ont längre.

- Vänta bara, här kommer första stöten. DÄR!

- Ohh, någonting hände! Vad var det?

- Var det inte bra?

- Jag tror det. En gång till! Jaaaaa! Mera!

Sängen började igen knarra och jag stod där med armarna om Fredrik medan jag pumpade dom sista dropparna sperma jag hade in i hans heta stjärt. Efter att Johan gjort detsamma i Eric tystnade det bakom väggen. Båda killarna var tydligen utmattade efter kvällens upplevelser och dom hade somnat i varandras armar. Och strax efter gjorde vi det också...

På morgonen hörde vi röster i korridoren och, eftersom alla andra rest hem över veckoslutet, visste vi att det var killarna i grannrummet. Vi kunde inte motstå frestelsen att gå ut och se hur de klarat av kvällens äventyr. När vi kom ut stod killarna och kollade någonting på anslagstavlan. Fredrik ställe sig bakom dem och körde ett finger i baken på dom båda.

- Jävla bög! Vad gör du?

- Är ni ömma där bak efter igår?

- Vad menar du? Varför skulle...

- När man blivit rejält knullad i röven brukar det kännas ännu nästa dag.

- Vi är inga bögar, vi knullar bara tjejer, och oss knullar ingen i röven!

- Just det! Ni skulle ha varit med igår kväll i parken där vi tog två horor!

- Vi skulle nog inte ha betalat tusen kronor för en snabbis i rumpan på en hora.

- Vad dillar du om? Inte har vi knullat någon i rumpan, det var fitta för hela slanten. Men hur kan ni veta...

- Hororna var ju så trötta i fittan att...

- Prata inte strunt, men hur...

- Johan, tyckte inte du också att det var jätteskönt att bli knullad av Eric igår kväll?

- Vad fan, dom där hororna. Var det ni? Och hur vet ni att Eric...

- Väggen mellan ert rum och vårt är tunnare än ni tror. Fredrik, kommer du ihåg, hur var det nu: ”Där har du, älskling! Åh, vad fin fitta du har!”

- Ja, och: ”flicka lilla, nu är du min flickvän.”

Killarna stod tysta och såg generade ut. Till slut sade Eric.

- Ja, det var inte så tokigt att knulla rumpa så när hororna föreslog att vi skulle prova på det blev jag så kåt att jag när vi kom hem nästan våldtog Johan. Men brukar ni faktiskt gå på gatan för att sälja era rövhål?

- Nej, vi kom från ett party där det var lite rollspel...

- Men ni sa att vi inte var dom första som knullat er igår, och din rumpa var superhal...

- Nå, det förekom en del knullade i rollspelet...

- Gör det alltid så förbannat ont när någon kör kuken in i röven?

- Nej, lite ont gör det alltid men med lite träning...

- Kan ni visa oss. Det var till slut jätteskönt, men först höll jag på att dö...

- Vänta tio minuter och kom sedan till vårt rum. Vi ska bara förbereda oss en aning...

- Okej, vi kommer...

Vi gick in på rummet och bytte om, och när killarna kom in höll dom på att tappa hakan när dom kände igen hororna från igår. Dom protesterade inte när vi drog av dom alla kläder och placerade dom framåtlutade över sängen. Båda hade otroligt söta rumpor och det blev så trångt därnere att jag drog av mig trosorna, och jag såg att även Fredriks kjol stod ut på ett onaturligt sätt. Vi var båda störtkåta och vi skulle gärna ha kört våra kukar i dom lockande pojkfittorna utan vidare ceremonier. Men, vi hade lovat visa dom hur man gör det med mindre smärta. Jag tog fram glidtuben och började förklara.

- Nummer ett, smörja. Man kan använda vad som helst som gör kuken och fittan hala.

Jag satt tuben mot först Erics och sedan Johans rövhål och sprutade en klick in i dom.

- Nummer två, töja. Man börjar med ett finger såhär.

Jag tyckte in ett finger i Eric och Fredrik gjorde det samma med Johan. Sedan började vi dra dem av och an.

- Hur känns det?

- Det känns konstigt, men det gör inte ont.

- Bra, då tar vi ett finger till...

- Oooh... Härligt...

- Och ett finger till...

- Aaaaagh!

- Och ett till...

- Oh! Oh! Oh! Aaaaaah!

- Vad tror du kommer efter fyra fingrar?

- Fem?

- Nej, kuk...

Jag juckade med fingrarna ännu några gånger och sedan drog jag ut dom och tyckte långsamt in mitt hala ollon i hans pojkfitta. Han stönade lite men gjorde inga grimaser så jag antog att det inte gjorde så ont. Långsamt men obönhörligt sköt jag in mina 22 cm i honom och till slut slog mina testiklar mot hans, och jag var helt inne i hans heta stjärt. Jag kände hur han kramade om min hårda stake med rumpmuskeln, han sade ingenting, han bara flämtade. När jag låtit den vara där en stund började jag sakta dra ut den tills bara ollonet var kvar innanför den trånga ringen. Sedan tyckte jag, fortfarande långsamt in den tillbaka och dom sista 3–4 cm med en liten stöt.

- Aaaaaaagh!!!!!!

Jag började jucka med ökande takt och kraft tills jag råknullade honom hårt och brutalt medan han flämtade och stönade.

- MERA! HÅRDARE!

Jag såg hur hans hårda kuk sköt sats efter sats över sängen och till slut var det min tur att avfyra mängder av sperma djupt in i hans kärleksgrotta. Jag var helt yr i huvudet och märkte att Fredrik och Johan hade kollapsat på golvet bredvid sängen, båda med ett saligt leende på läpparna...

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.