Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/1 kl. 23:40, av Qu-ken

Martin kommer på besök

Del 4 av 8 i serien Martin

Efter bröllopet hade jag åter ingen kontakt med brorsan. Via våra föräldrar fick jag drygt ett år senare veta att han och hans fru fått en son och så en dag ringde han plötsligt upp mig.

- Hejsan brorsan, hur är läget?

- Ungefär som förut, själv då?

- Jättebra, du kanske har hört att jag har blivit pappa.

 - Ja, morsan berättade...

- Vi tänkte ordna dop om ett par veckor och jag undra om du skulle tänka dig att bli gudfar åt sonen. Ingers syrra blir gudmor.

- Naturligtvis, jag känner mig hedrad. Blir dopet där på gården?

- Nej, Inger vill att han döps av samma präst som döpte henne. Han är nu pensionerad och bor på ett äldreboende i stan. Han är gammal och inte så rörlig, så vi tänkte ordna det hos honom så behöver han inte resa. Därför skulle det bli en enkel tillställning med bara de närmaste, alltså utom oss och faddrarna bara våra föräldrar och Martin. Inger och jag skulle bo hos mamma och pappa, Ingers syrra hos någon kompis och hennes föräldrar skulle bo på hotell. Dopet skulle alltså vara på lördag om två veckor och vi skulle komma på fredag kväll och bli till söndag. Tror du att Martin kunde vara hos dig två nätter? Han är ju inte stor och ryms säkert på din soffa.

- Inget problem, vi sov ju i samma säng på ert bröllop och kan säkert göra det nu också.

- Utmärkt. Då ses vi om två veckor. Hej då.

Två nätter i säng med världens kåtaste lilla kille! Jag kände hur det blev trångt i byxorna när jag tänkte på vad som hänt under bröllopsnatten. Mitt sexliv hade aldrig blivit som förr efter det, och förändringen hade inte varit till det bättre. Jag hade som tidigare knullat med diverse tjejer men ertappat mig själv med att tänka på Martin medan jag juckade i dom flottiga fittorna. Visst var det ju skönt att knulla tjejfitta men det var trots allt något som fattades, det kände på något sätt konstgjort att ha den där jävla regnrocken på kuken istället för att köra barbacka som vi gjort med Martin. Jag drömde också om att åter få känna en kuk träffa den härliga punkten inne i min rumpa och den underbara känslan när han fyllde mig med sin saft. Problemet var bara att jag inte visste hur jag skulle lista ut om någon kille i omgivningen var bög och hur jag i så fall skulle närma mig honom. Jag hade några gånger varit på vippen att besöka en gaybar men jag hade aldrig haft mod nog att göra det.

Nu var jag sprängkåt och som så ofta var jag tvungen att göra det själv. Jag drog av mig byxorna, satte mig vid datorn och började bläddra bland sidorna med bögporr. Jag runkade sakta medan jag sökte efter någon video med en kille som liknade Martin. Plötsligt fastnade min blick på två killar i klarblå kallingar som låg på en säng. Den ena var rödhårig och såg precis ut som han. Jag startade videon och såg hur den andra killen började knulla den rödhåriga och jag blev allt mer övertygad att om han inte hade en tvillingbror, måste det vara Martin själv och när dom visade i närbild hur hans kuk sprutade många strålar sperma upp i ansiktet på den andra killen var jag helt säker på min sak. Det var Martin, inget tvivel. Hur och när kan han ha varit med om något sådant och vem hade lagt ut videon på nätet?

Jag insåg att jag måste förbereda mig på hans besök och kom ihåg hans "leksakslåda". Jag googlade fram närmaste sexshop, lirkade in mitt hårda stånd i brallorna och gick ut för att shoppa. Väl framme i affären plockade jag åt mig glidsalva och remmar att spänna runt kukroten. När jag sedan stod och kollade rumppluggar kom en ung kille och frågade om jag behövde hjälp. Han hade på sig minimala tajta vita shorts som var så tunna att man tydligt såg den tjocka ringen han hade runt grejorna och att den bastanta omskurna kuken var stenhård.

- Finns det en sådan där grej som man sätter in i rumpan och pumpar så att man kan ta emot en stor tjock kuk utan att det gör så jävligt ont?

- Här, den här modellen använder min kompis. Han påstår att han inte klarar av mig helt utan att töja lite först.

- Jag tar den. Sedan skulle jag ha någonting som vibrerar...

- Fortfarande för aktersalongen? Här finns olika modeller. Dom här är närmast tänkta för tjejfitta men här har vi dom bästa rumpmodellerna. Skulle det vara en som man drar av och an, eller en plugg som bara är där? Just nu har jag i mig en sådan här, och du har säkert noterat vilket ljuvligt stånd jag har tack vare den.

- Kanske en av var, men det är inte så lätt att avgöra vilken som skulle passa bäst.

- Vi kunde gå till vårt provrum och testa olika modeller.

- Ja, gärna...

- Gå in där och ta av dig brallorna så kommer jag strax med några alternativ.

Jag kände mig rätt fånig där jag stod och väntade med rumpan bar, men samtidigt var jag imponerad av att få service av detta slag.

 - Okej, här har vi nu några klassiska löskukar. Dom finns i olika längd och kaliber. Kanske vi börjar med en tunnare modell.

Han trädde en kondom på staken och smorde den med KY. Jag böjde mig fram över bordet och han tryckte in den långsamt i mig. Den vibrerade sakta och fick min kuk att resa sig.

- Hur verkar den? Ska vi pröva på en grövre?

- Ja, den där ser ut att vara bra. Den kunde gärna darra lite mer än den förra. JAA! Härligt! Jag köper den!

- Fint, nu provar vi pluggmodellen, min favorit. Den har fjärrkontroll så man kan reglera vibrationen efter humöret. Den är utformad så att den stimulerar alla killars älsklingspunkt. Så, nu är den där. Här kommer sakta darr...

- Aaah, skönt...

- Och så lite mera darr...

- Aaaah, Härligt...

- Och så max...

- AAAAAHHH!!!!!! Otroligt!! Ojdå, ursäkta...

- Gör inget. Jag torkar av golvet sedan...

- Den måste jag ha. Jag höll på att dö. Det var nästan lika underbart som att bli knullad... Tror du att jag kunde få... Du tycks ha en fläck där nere, nånting läcker... Vill du...

- Ja, jag blir alltid så kåt när killar kommer in här och testar. Med gummi eller utan?

- Utan, och hårt!

Han drog av sig dom sexiga små shortsen och tyckte utan ceremonier in den hårda kuken i min nu rätt hala anal. Tack vare provkörningen med darrpluggen hade jag inget problem att ta emot hans hårda stake som han med en enda hård stöt körde in så att han genast träffade min prostata. Det var över ett år sedan jag haft Martins kuk inne i min rumpa och känslan var himmelsk.

- Känns det bra?

Jag kunde bara nicka, och han började knulla mig, först med långsamma drag och lätta stötar, men strax ökade han takten och till slut råknullade han mig och jag tappade allt begrepp om tid och rum och bara njöt. När han till slut avfyrade sin orgasm djupt in i mig hade jag också ökat mängden sperma under bordet med många tjocka strålar. Jag låg kvar över bordet och flämtade medan han gick till handfatet i ett hörn av rummet för att tvätta kuken.

- Var det bra så, eller får det vara något mer?

- Jag gillar dina shorts...

- Dom är inte från den här butiken, men du kan få dem som tack för ett underbart knull.

- Tack själv, det var verkligen otroligt underbart. Jag tror att jag nu har allt jag behöver...

- Då ska vi göra dig klar. Du vill säkert ha pluggen i dig när du går och kanske någonting runt grejorna. Jag ser att du redan har tagit kukremmar; själv kör jag med ring, med det är ju upp till var och en vad man gillar bäst.

Han tyckte darrpluggen in i min rumpa och fäste en rem runt min kukrot. Sedan drog han på mig shortsen och när jag tog på mig jeansen insåg jag att han inte hade någonting att sätta på sig utan var tvungen att gå ut i butiken med kuken halvstyv till allmänt beskådande.

- Ska jag hämta något åt dig...

- Nej, om man jobbar i en sexbutik får man inte vara blyg. Här är fjärrkontrollen till grejen du har i rumpan. Jag sätter den på max...

Den började åter vibrera hårt och min kuk blev genast stenhård och det var tydligt att det syntes också utåt. När vi lämnade rummet, jag med kanonstånd och killen utan byxor, fick vi en applåd av ett gäng killar som uppenbarligen hört allt vi gjort där inne. Han gick bakom disken och gav mig ett väldigt bra pris för mina inköp.

- Tänker du inte ta på dig byxor?

- Ingen brådska, jag tror att min nuvarande klädsel är bra för affärerna. Tack och välkommen åter om du behöver något...

- Jag tror nog att jag snart har nya behov. Tack och hej...

När så fredagen kom väntade jag otåligt på kvällen. Ingen hade sagt vilken tid Martin skulle anlända, så jag förberedde mig i god tid. Jag hade darrpluggen i mig nästan hela dagen och jag antog att den räckte till och att rump-pumpen inte behövdes. När klockan närmade sig kväll spände jag kukremmen på plats, drog pluggen ur aktern och kollade att hålet var tillräckligt halt, varefter jag tog på mig dom vita shortsen. Jag stod så framför spegeln och beundrade slutresultatet. Genom dom tunna shortsen syntes tydligt remmen och mitt sköna stånd. Jag funderade ett ögonblick om det såg bättre ut med förhuden dragen bakåt, men insåg att det skulle resultera i fläckar på fronten på grund av försatsen. I själva verket syntes redan en droppe på kukens ända så jag satte dit en bit hushållspapper för att hålla shortsen torra.

Jag gick så av och an i hallen framför dörren och väntade på att dörrklockan skulle ringa. Jag var så fruktansvärt kåt att tiden verkade stå helt stilla.

Plötsligt slog mig en hemsk tanke: Tänk om Martin inte längre är intresserad av mig. Han kanske har en pojkvän eller kanske till och med flickvän, och han vill inte vara otrogen och knulla med andra.

När så slutligen dörrklockan ringde och jag, efter att ha avlägsnat pappret från byxorna och gett kuken en snabb runk för att få upp den i maximalt stånd, öppnade dörren var jag faktiskt rätt nervös. Han öppnade munnen för att säga nånting men stelnade och stirrade på härligheten i mina shorts och munnen var fortfarande öppen när han gick ner på knä framför mig och slet shortsen ner till vristerna varefter han slök min hårda stake och började suga frenetiskt. Han tycktes inte märka att det gick för mig på nolltid; han svalde hela satsen och fortsatte suga tills kuken åter var stenhård. Då steg han upp och lutade sig över bordet i hallen medan han drog ner byxorna till knäna och jag klev ur shortsen. Jag förstod vad han ville och kände efter med ett finger, mycket riktigt, hålet var halt och det var bara att stiga på. Jag knullade honom långsamt och kärleksfullt, och tack vare att han just sugit av mig kunde jag hålla på en god stund utan att komma för tidigt. Jag såg hans ansikte i spegeln och det var tydligt att han också njöt av att ha min kuk åkande fram och åter i sin rumpa.

Bäst jag stod där och juckade märkte jag till min förskräckelse att ytterdörren fortfarande var öppen och att grannens tonårskille stod där med en kompis, båda med mobilen i högsta hugg filmande mitt knullande. Jag hejdade mig mitt i en stöt och Martin vände förvånad på huvudet och såg killarna i trappan.

- Sluta inte, fortsätt! Hej, killar, kom in hit!

Jag kände mig ganska fånig där jag stod med kuken inne i Martins rumpa, men det var faktiskt på något sätt upphetsande att ha publik, så jag började åter jucka medan killarna filmande det hela i närbild. Jag kollade diskret på dem och såg att båda två hade rejäla bulor i jeansen. Jag satte handen på grannpojkens skrev och, mycket riktigt, hans kuk var stor och hård. Han tycktes inte ha något emot att jag tafsade på honom, han bara flinade.

Till slut kunde jag inte hålla orgasmen inne så jag brände av den djupt in i Martins trånga pojkfitta. När jag dog ut kuken och steg åt sidan på darrande ben blev Martin kvar lutande över bordet.

- Vem är nästa?

Killarna tittade på varandra och det var tydligt att båda var så kåta att dom gärna hade fortsatt där jag slutade.

- Tyvärr, vi måste kila, men vi kunde komma tillbaka senare?

Han tog min mobil från bordet och knappade in ett nummer.

- Ring mig när ni vill ha besök. Hej.

Killarna gick och jag stängde äntligen dörren innan flera grannar kom för att se vad som pågick. Martin tog under tiden av sig resten av kläderna och jag lyfte upp den nakna gossen i famnen och bar honom till sovrummet där jag lade honom på sängen. Hans stora kuk pekade mot skyn och jag tvekade inte en sekund utan klev upp på honom och lät den glida in i min hala stjärtfitta. Jag började rida på den och efter ett ögonblick tyckte Martin att han ville medverka så han började jucka uppåt så jag behövde bara koncentrera mig på att krama om hans stake med min rumpmuskel. Jag kände att han med varje stöt träffade extaspunkten inne i mig och plötsligt sprutade jag en tjock stråle sperma som träffade honom i pannan. Detta fick honom att öka takten och det dröjde inte länge innan jag kände hur han också kom i min rumpa.

Vi var båda törstiga och utmattade efter detta så vi gick till köket och delade på en Coke. Svetten rann på oss båda och från Martins nästipp dröp det sperma så vi gick för att ta oss en dusch. Medan jag tvålade in honom över hela kroppen, vilket ju fick båda våra kukar att åter resa sig, kunde jag inte låta bli att tänka på hur underbart söt han var. Han hade kanske vuxit någon cm sedan bröllopet, men han såg fortfarande mycket yngre ut än sina sexton år; hade det inte varit för den kolossala kuken kunde man fortfarande ha gissat att han var tolv eller max tretton, det att han inte hade ett enda hårstrå där nere var också en bidragande orsak.

Och jag såg definitivt fram emot vad som skulle ske inatt...

Efter duschen gick vi tillbaks till sovrummet och när jag lade mig på rygg i sängen klättrade han upp och lade sig ovanpå mig med våra kukar emellan oss som korvarna i en hot dog. Han gjorde små rörelser vilket fick dom att resa sig till fullt stånd igen. Jag slog armarna om hans vackra lilla stjärt och tryckte in ett finger i hans ännu ganska hala pojkfitta.

- Oh, vad skönt, har du någonting större att sätta dit?

- Ja, jag var häromdagen och handlade några saker till min leksakslåda. Titta här...

- Du har skaffat en pump, men den är fortfarande i förpackningen. Du kunde ta in mig utan att töja först?

- Ja det var tack vare den här pluggen. Jag hade den i mig nästan hela dagen när jag väntade på dig.

- Den ser ju skojig ut. Får jag prova den?

- Javisst, om du kliver ner från mig. Sådär, nu är den där...

- Den är ju skön...

- Ja, men den är ännu skönare när man startat darren... Hur känns det nu?

- Aaah, ljuvligt...

- Lite mera darr...

- Fantastiskt!

- Och så max...

- Aaaaaaah!!!!!

- Var den inte bra?

- Var har du köpt den? Jag måste ha en sån!

- Vi går i morgon till affären, jag tror att jag returnerar pumpen samtidigt. Jag tror inte jag behöver den. Men nu tror jag att vi borde sova så vi klarar av dopet i morgon. Kanske ihopkopplade som senast...

Jag lade mig med ryggen mot honom och kände hur hans stora kuk åter gled in i mig. Han grabbade tag i min hårda stake, kysste mig i nacken och viskade "god natt". Jag låg och väntade på att han skulle somna och, mycket riktigt, när greppet om min kuk släppte, började han åter göra små knullrörelser i sömnen men denna gång vaknade han inte när det gick för honom och slutligen somnade jag också medan hans kuk fortfarande rörde sig av och an inne i min rumpa.

När jag vaknade var han fortfarande, eller möjligen igen, inne i mig. Han var också vaken och nu knullade han mig hårdare än han gjort sovande. Kan det finnas ett bättre sätt att vakna...

När han kommit i mig grabbade han tag i min hårda kuk och drog iväg mig till badrummet. När vi sedan stod där under duschen gick han ner på knä och började suga av mig. Den killen var en mästare på deep throat och på nolltid hade han min sats nere i strupen. När vi sedan började tvätta av varandra och hans händer var överallt där nedanför midjan på mig var jag genast hård igen, så jag var helt enkelt tvungen att trycka in den i hans rumpa och jag knullade honom ett bra tag medan han lutade sig mot väggen och utstötte oartikulerade ljud.

O, vad jag hade saknat detta, något som jag aldrig upplevt med någon tjej. Detta var annat än traditionellt fittknull i sängen med kondom. Några gånger hade jag med ett par tjejer lyckats övertala dem att låta mig få ett bonusvarv i rumpan efteråt, men dom hade inte gillat det särskilt mycket och bara klagat på att det gjorde ont. Att i duschen knulla en kille som var helt i extas över att bli råknullad var något helt annat... 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.