Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/2 kl. 08:39, av Qu-ken

Pizzakillen

Del 7 av 8 i serien Martin

När så Klas och Filip gått upp till sig märkte vi båda hur hungriga vi var så jag öppnade appen till den lokala pizzerian och beställde en stor Quattro Stagioni. Efter ett tag kom meddelandet: Din pizza är klar. Den kommer med Fabian om ca 15 minuter.

- Känner du Fabian?

- Nej, jag tror inte det. Det är väl en av killarna som kör ut pizzor…

- Så du vet inte om han har stor kuk? Vi måste vara beredda när han kommer.

- Du är inte klok. Du har just ridit mig i 20 minuter och sedan knullat Filip i duschen. Och nu tänker du kasta dig över en inget ont anande pizza kille för att kolla vad han har i byxorna!

- Jag åker hem till vischan i morgon och jag måste få ut det mesta av det här besöket. Där har jag bara Stefan att knulla med, och det händer inte så ofta…

- Stefan?

- Ja, min kusin. Han som drog luvan på dig då… Han är helt okej, men han envisas med att påstå att han inte är bög och att han egentligen hellre skulle knulla med tjejer…

- Men hur har ni då…

- Det började ett veckoslut förra året. Familjen for på något släktmöte men jag var inte intresserad så jag sade att jag kunde bli hemma och sköta gården. På kvällen kom Stefan åkande på sin moppe. Han hade med sig en flaska hembränt han fått av någon kompis. Jag tog en liten klunk, med det smakade för jävligt, så jag tog inte mer. Stefan tog ett par rejäla klunkar och sade att man nog vänjer sig vid smaken. Den var tydligen starkare än han trodde, och han blev på nolltid otroligt berusad och jag tyckte att han inte skulle ta mer, så jag tog flaskan och gömde den.

- Han satt där på soffan och dillade om nånting som jag först inte uppfattade. Han tycktes vara ledsen över nånting, och till slut förstod jag att han klagade över att det inte fanns några lediga tjejer i trakten, ingen att knulla med fastän han var så otroligt kåt hela tiden.

- Han hade faktiskt ett rejält tält i brallorna så jag såg min chans. Jag frågade om han ville knulla mig och han var genast med på noterna. Vi gick till mitt rum och jag klädde av mig och drog brallorna av honom, varefter jag ställde mig på alla fyra i sängen efter att ha sprutat en klick Glid in i rumpan.

- Han var fortfarande skitfull och hade lite problem att hitta ingången till min rumpfitta så jag måste hjälpa honom att styra. Till slut var han helt inne i mig, och han började jucka. Hans kuk var lång och grov och jag njöt och såg fram emot ett rejält och långt knull, men tyvärr gick det för honom redan efter tre stötar. Han var jättenöjd men jag var besviken, så jag frågade honom om jag nu fick knulla honom.

- Han sade ja, ja, men jag var inte säker på att han förstått vad jag frågade. Jag var nu skitkåt och, trots att jag nog visste att man inte borde knulla någon i det skicket så tänkte jag att han knappast skulle anklaga mig för våldtäkt om jag nu körde kuken i honom. Dessutom hade han ju svarat ja på min fråga.

- Han låg nu på sängen med slutna ögon och hade tydligen slocknat. Jag drog upp hans knän mot bröstet och välte honom på mage så han låg med huvudet på kudden och med rumpan i vädret. Jag sprutade lite Glid in i honom och sedan tyckte jag långsamt in staken. Han vaknade inte och jag började sakta och försiktigt dra den fram och åter och nu var det inte frågan om något tre stötars knull, jag tänkte hålla på ett bra tag, för hans pojkfitta var otroligt tajt och skön. Dessutom hade jag en känsla av att han njöt av det jag gjorde, han gnydde sakta varje gång jag träffade den där grejen där bak och jag tror att det gick för honom i något skede.

- Till slut kunde jag inte hålla mig längre så jag sprutade en rejäl sats djupt in i hans heta hål. Så gick jag in på toa och tvättade kuken, men när jag kom tillbaka låg han fortfarande där med rumpan i vädret. Då reste sig den nytvättade kuken och var åter hård så jag hade inget val, jag måste köra ett varv till, så jag äntrade honom och började knulla långsamt och njutningsfullt och nu klarade jag av att göra det minst en kvart innan det åter gick för mig. Också han kom ytterligare ett par gånger under tiden.

- Nu tyckte jag att vi båda fått tillräckligt, så jag välte honom ner från knullställningen så att han låg på sida varefter jag lade mig bakom honom. Jag brydde mig inte om att gå och tvätta den nu åter slemmiga kuken, jag bara parkerade den mellan hans skinkor upp längs hans rumpskåra där det ju rann sperma ur honom så allt var rätt kletigt från förut.

- På morgonen när jag vaknade sov han ännu så jag gick in på toa för att kissa och tvätta kuken. När jag kom tillbaka satt han på sängkanten och såg förvirrad ut. Han mindes ingenting av kvällens händelser och frågade varför han låg naken i min säng, täckt av sperma och med eld i rumpan.

- Jag berättade att vi knullat hela kvällen, först han mig och sedan jag honom. Han trodde mig inte eftersom han påstod att han inte var bög och därför knappast skulle låta sig knullas i rumpan. Jag försäkrade honom att han njutit av att bli knullad, och efter att han insett hur öm han var i röven och hur mycket sperma han sprutat omkring sig, måste han erkänna att jag troligen hade haft kuken i hans rumpa ett bra tag och att han låtit det ske. Jag berättade förstås inte att han inte varit vaken under tiden.

- Så nu kommer han ibland när han är kåt och knullar med mig och han låter mig knulla honom också, trots att han hela tiden påstår att han inte är bög och allt så inte alls är intresserad av att få kuk upp i rumpan. Men jag tror att han upprepar det närmast för att övertyga sig själv, för jag vet att han i själva verket älskar att bli knullad. I början gjorde jag det bara bakifrån, doggy style, men när jag första gången tog honom med benen på mina axlar såg jag den extas som strålade ur hans ansikte, och jag tror att han faktiskt gillar mer att bli knullad än att knulla själv.

- Men han är väldigt nervös att någon skulle få veta vad vi gör och han är livrädd att jag skulle sprida ut rykten om oss. Vi har aldrig talat om saken och jag har bara en gång antytt att jag skulle gilla att han gör som jag säger. Det var om det han sedan gjorde med dig på bröllopet. Han ville egentligen inte, men…

- Det var som tusan, men vad var det du planerade beträffande Fabian? Han är snart här…

- Ja, vi måste förbereda oss…

När vi så var färdiga att ta emot Fabian med pizzan hade vi på oss bara dom små tunna shortsen vi fått av Jan-Oskar. I dom syntes tydligt konturerna av våra stenhårda kukar och orsaken till dessa kanonstånd: dom svarta läder-remmarna vi hade runt kukroten.

Vi stod där framför spegeln i hallen och än en gång kunde jag inte låta bli att beundra storleken på Martins kuk. Hur kunde en så enorm stake sitta på en så liten kille? Den var imponerande som slak, men nu uppe i full volym var den häpnadsväckande och det att den varit inne i min rumpa och där åkt av och an oräkneliga gånger var bara ett bevis på hur töjbar rumpmuskeln i själva verket är. Jag kom ihåg att han dom första gångerna måste använda den där pump grejen för att töja ut den tillräckligt för att kunna penetrera mig men numera var det inget problem med den saken.

Det slog mig att jag fortfarande hade en sådan töj grej som jag faktiskt inte behövde och som jag tänkt returnera. Martin hade visserligen tagit den ut ur förpackningen igår innan han förstått att den inte behövdes, så jag var inte säker på om Jan-Oskar skulle ta den i retur.

Fabian anlände och när jag öppnade dörren kände jag igen honom som en av dom killar som hämtat pizza tidigare och han nickade också igenkännande. Han såg en aning förvånad ut över min lätta klädsel, men när han kom in och såg Martin och härligheten i hans shorts höll han på att tappa hakan. Först då noterade han att jag hade ett liknande paket i mina. När han sedan såg KY tuben och paketet med kondomer på hallbordet såg han närmast skräckslagen ut. Martin kom med pengarna och när han gav dom åt Fabian tog han sig på kuken med en gest som inte kunde missförstås.

- Här har du. Eller kan vi betala pizzan på något annat sätt?

- Nej, kontanter är jättebra. Tack. Hej.

Han tog pengarna och flydde ut genom dörren.

- Där gick du på en nit. Han var inte intresserad.

- Det verkar så. Jag försökte kolla om hans kuk reagerade, men han hade ju såna där hemska lösa kamouflage brallor så det syntes inte. Något mindre sexigt än dom finns knappast, killar måste ha brallor som visar att det finns nånting i dom…

När vi ätit pizzan var vi båda så proppmätta att inte ens Martin orkade föreslå ett knull som dessert, så jag föreslog att vi skulle vila en stund, och han var av samma åsikt. Vi gick till sovrummet och jag lade mig på sängen, men Martin tvekade och han stod där och stirrade på min kuk som tack vare remmen runt kukroten fortfarande var uppe i full volym där i shortsen.

- Jag tror att vi inte behöver så mycket kläder just nu...

Och han drog av sig först sina och sedan mina shorts och båda våra hårda kukar var åter ute i det fria.

- Och remmarna?

- Dom är inte kläder, dom är dekorationer. Vi lämnar dom ännu en stund...

Han lade sig bredvid mig och började sakta gnida min kuk och jag greppade hans och runkade honom försiktigt. Jag anade hur det skulle sluta, troligen skulle han snart attackera min rumpa, så jag försökte skjuta upp det oundvikliga genom att prata om något annat.

- När märkte du att du gillar killar?

- Jag vet inte exakt. När det började växa hår runt kuken och också den blev större kollade jag på kompisarna i duschen efter jympan och jag märkte att min blev mycket större än deras. Ingen i min klass hade så stor kuk som jag och jag började fantisera om vad man kunde göra med andra killar... Men det var kanske först när syrran hämtade hem din brorsa som jag insåg att jag faktiskt inte alls var intresserad av tjejer men att den där killen var allt jag drömt om. Efter det var det bara honom jag tänkte på när jag runkade.

- Ja, Helena berättade att Inger blev sur på dig...

- Hon blev inte sur, hon blev förbannat arg. Och när farsan började tala om får, och att någon borde studera vad som hör till det, var det hon som kom på den lysande iden att jag skulle åka nånstans över sommaren och lära mig fårskötsel. Hon ville helt enkelt bli av med mig. Men hon hade ingen aning om vilken lyckträff det var för mig, och vad jag fick på min födelsedag där.

- Vad fick du?

- Petter, killen där på fårfarmen, sade efteråt att han inte alls planerat det, men att det som hände var på grund av något jag sade.

- Vad sade du och vad var det som hände?

- Du vet kanske att vi som är rödhåriga blir väldigt lätt solbrända, det är något problem med pigmenten i huden. Så jag måste alltid smörja in mig med faktor 50 från topp till tå. På min femtonårsdag var Petter och jag och badade i en sjö i närheten. Vi hade med oss varken badbrallor eller handdukar, så vi badade näck och sedan låg vi i gräset på stranden och torkade i solen. Jag oljade mig på framsidan, det var lite pinsamt när jag oljade kuken och den genast blev hård. Sedan sade jag, utan att tänka på hur man kunde tolka det: "Nu ska du smörja mig där bak". Och det gjorde han... Han började visserligen med ryggen, men när han passerade midjan började han olja mina lår, i synnerhet på insidan dit solen sällan lyser. Sedan började han med min rumpa, jag låg på magen i gräset så han kunde inte se det, men min kuk var hårdare än den nånsin varit.

- Du kan inte ana hur underbart det var när han med båda händerna oljade mina skinkor, med båda tummarna nere i rumpskåran. Och jag höll på att dö när han sedan tryckte in den ena i mig... Och sedan båda... Och sedan, gissa vad han gjorde.....

- Han knullade dig!

- Ja, han lyfte upp mig och tog mig bakifrån. Jag tror att han inte märkte det, men det gick för mig innan han fått in hela kuken. Han började jucka, men jag ville se honom, så jag bad honom vända mig på rygg, och när jag sedan låg där med benen på hans axlar sprutade jag så mycket sperma upp i hans ansikte så han knappt kunde se.

- Visste du att han var kåt på dig tidigare eller...

- Tja, jag vet inte varför, men dom ville att jag skulle sova i Petters rum på hans soffa, trots att det fanns massor med lediga rum i deras "drängstuga", som dom kallade den. Det visade sig att vi båda brukade sova nakna så vi kollade sådär diskret på varandras grejer, och jag tyckte att hans styvnade lite när han kollade mig. Men efter knullandet på stranden flyttade jag från soffan till hans säng, och på morgonen väckte jag honom med att köra kuken i honom på samma sätt som jag gjorde med dig i morse. Och efter det blev det mest trekant med Paul, deras "dräng", ja, det var han som filmade videon...

- På tal om videon... jag är inte säker men... jag tycker att den här är större än den du hade då...  har du vuxit?

- Ja, jag är ett par cm längre.... Men du menar kuken? Javisst, när vi mätte våra grejor hade Petter 20 cm och jag 18, men när jag kollade för en tid sen var den 23. Också kalibern har vuxit...

- Det är en imponerande stake, och på en så liten kille som du ser den kolossal ut... Du har dessutom en så otroligt vacker liten rumpa... jag kan bara ana hur otroligt kåt Petter måste ha blivit när han oljade den där på stranden. Men ta det lite lugnare och gnid inte så hårt... annars smäller jag igen... jag måste spara allt jag har åt dig och din heta pojkfitta... men kanske först om en stund... jag orkar inte nu...

- Ja, jag åt också för mycket av pizzan... vi vilar ännu ett tag... När märkte du själv att pojkrumpa är bättre än tjejfitta?

- Det var förra året. Jag var på ett bröllop och hamnade i säng med brudens superkåta lillbrorsa...

- Verkligen? Du hade aldrig knullat med en kille?

- Nej, bara tjejer. Måste erkänna att bögknull är tusen gånger bättre...

- Jag har aldrig knullat tjejfitta, och tänker inte göra det heller.

- Vad har du för andra planer, skulle du inte bli fåraherde?

- Nej, det blev inga får. Det var farsans ide, han hittar alltid på underliga saker. Han har varit orolig om gårdens framtid. Ingen av oss hade visat intresse för att ta över det hela förrän Inger hämtade dit Håkan. Inte heller han visade något intresse i början, men han blev allt mer intresserad när tiden gick och nu planerar han och Inger att överta skötseln av gården helt och hållet.

- Vad säger du? Tänker brorsan bli bonde? Han är ju civilingenjör? Och han har ju ett bra jobb...

- Han har redan jobbat flera månader på distans från gården, och han tänker fortsätta med det också i fortsättningen. Bonde tänker han inte bli, dom har stora planer. Dom tänker bilda nån slags bolag med Stefans farsa, så att deras gård odlar åkrarna och vi börjar med annan aktivitet.

- Aktivitet?

- Då, på farfars tid hade gården kor, och massor av pigor och drängar. Men nu har ladugården varit lager och garage för traktorn och andra maskiner. Nu tänker dom bygga om den till stall där rika mänskor kan ha sina hästar och kanske skaffa några egna. Stefans syrra har ridit sedan hon var fem, och hon skall börja ge ridlektioner åt hästgalna tjejer. Och baracken där drängarna bodde ska renoveras till nån slags hotell för turister som vill uppleva lantliv. Och Helena skall basa för restaurangen. Det finns också en åker som ligger vackert vid en sjö, och den tänker dom göra om till campingplats med några stugor och parkering för husvagnar.

- Och du, vad är din roll i allt det där?

- Dom får klara sig utan mig. Jag föredrar inomhusjobb där jag inte behöver hinkvis med sololja hela tiden. Jag har nu gått en termin i gymnasiet, men det är inte min grej, jag orkar inte plugga en massa onödiga saker, så jag tror att jag efter nyår börjar med något annat.

- Vad då?

- Jag är intresserad av datateknik, kanske programmering. Eller att bygga datorspel, det finns en stor marknad för det. Jag har kollat på nätet och hittat en skola som verkar bra. Jag kontaktade dom och dom svarade att det går bra att börja i januari. Här är deras hemsidor, vad tycker du?

-Det ser ju bra ut, skolan har jag aldrig hört talas om, men adressen verkar bekant. Den kan inte vara långt här ifrån, troligen i grannkvarteret.

- Verkligen? Men då kunde jag ju bo här hos dig!

- Det kunde du väl om du inte tycker att här är för trångt för två i den här lilla lägenheten.

- Jag behöver inte mycket plats, en hylla i ett skåp för mina kläder och kanske plats för min dator...

- Det finns nog inte plats för en säng till...

- Vad menar du? Varför skulle vi behöva fler sängar? Gillar du inte att sova med min kuk i rumpan?

- Jag älskar din kuk, och också din tajta pojkfitta... Men om du vill att jag knulla dig ännu idag måste du sluta runka mig,..

Han släppte taget om min nu sprickfärdiga kuk och klättrade upp på mig och sjönk ner på den och bara satt där och jag kände hur han kramade om min stake med rumpmuskeln.

- Är du fortfarande nära att smälla...

- Nej, nu har den lugnat sig...

Han började rida mig med små rörelser, och jag klarade bra av att inte spruta genast. Han ökade takten och då kunde jag inte hålla orgasmen inne längre så jag sköt en sats in i hans heta hål. Jag vet inte om han märkte att jag kom, och han fortsatte att rida mig så att min kuk inte hade någon möjlighet att slakna. Själv kom han flera gånger och till slut hade jag sperma lite varstans. Efter att ha kommit ytterligare ett par gånger tröttnade min kuk och slank ut ur honom följd av floder av sperma...

Vi låg där bredvid varandra och bara flämtade och sedan somnade vi båda. När jag vaknade var det redan mörkt och Martin hade vänt mig, och han höll på att trycka kuken in i mig. Han hade tagit av mig kukremmen och så kysste han mig i nacken och viskade Godnatt...  

På morgonen när jag vaknade sov Martin fortfarande. Han låg där bakom mig med armen över mig, så när jag rörde på mig vaknade han och grabbade tag i mitt morgonstånd. Samtidigt kände jag hur hans kuk åter trängde in i min fortfarande hala rumpa och han började knulla mig, först med små långsamma rörelser, men ökade sedan tempot tills han råknullade så sängen knakade i fogarna. Han runkade min kuk i takt med sina stötar och just när det gick för mig kände jag hur han också fyllde min anal med sin saft. Efteråt låg vi där och pustade ett ögonblick och jag tänkte på vad vi talat om på kvällen, att han skulle flytta in hos mig och väcka mig varje morgon på det här sättet. Tanken fick min kuk att åter resa sig, så jag vände honom på rygg och lyfte upp hans ben på mina axlar, och han protesterade inte...

Efter vårt morgonknullande och en snabb dusch föreslog jag att vi skulle gå till ett café i närheten för att äta frukost och samtidigt ta reda på var den där skolan Martin talat om var. Det visade sig att den faktiskt var i grannkvarteret och Martin var nu helt säker på att han skulle börja där.

När vi kom tillbaka hem frågade jag Martin vad han ville göra, jag hade en aning om vad han skulle föreslå, men till min förvåning var det inte rumpknull han ville ha; ja förstås ville han ha det också, men först var det något annat...

- Dom sa att du var jättebra på att suga kuk. Kunde jag få lite Deep throat?

- Jag ska försöka, jag har bara sugit av Klas och Filip, och ingendera har en sådan stake som du.

Vi slängde av oss kläderna och lade oss i sixtynine på sängen. Han slök min kuk genast och sedan körde han in sin i mitt gap innan jag hann reagera. Men det var inget problem, hans 23 cm rymdes bra i min strupe och vi låg där en god stund och munknullade varandra. När vi sedan båda svalt varsin sats sperma, bad Martin att jag ännu skulle knulla honom en gång och det hade jag ju inget emot. Men just när det gick för mig ringde det på dörren.

- Vad i all... inte kan dom väl vara här redan?

- Nej, dom skulle komma efter mig klockan två, och hon är bara elva. Tror du att det är Klas och Filip?

- Vem skulle det annars vara? Jag går och öppnar...

Jag antog att dom inte skulle ha något emot att jag tog emot dem naken och med sperma droppande från min fortfarande styva kuk. Men när jag öppnade dörren...

- Det var inte Klas och Filip, det var Helena... Och hon såg inte alls chockad ut.

- Hej, hur kommer du nu redan? Det var ju klockan två...

- Min kompis som jag var hos måste iväg, så jag tänkte att jag kunde komma hit och se på när ni knullar.

- Hur vet du att vi...

- Jag känner min brorsa, och du kan inte påstå att ni inte...

Hon kastade en menande blick på min kuk som hade slaknat av chocken.

- Okej, kom in. Men jag var just färdig...

- Så nu är det alltså brorsans tur att köra kuken in i dig, inte sant?

- Tja...

- Vi gick in i sovrummet där Martin fortfarande stod på alla fyra i sängen.

- Vad fan syrran, vad gör du här? Försvinn härifrån!

- Tror du att det är första gången jag ser dig knulla killar i rumpan? Tror du att jag inte vet om dig och Stefan?

- När har du sett...

- Jag har mina metoder... men inga detaljer... nu sätter jag mig här och ser på när du kör kuken in i Henriks rumpa.

- Så fan heller!

- Om du inte gör det berättar jag åt alla vad ni brukar göra, och då slår Stefan ihjäl dig...

- Okej, Okej...

Hon drog av sig trosorna och satte sig bredbent på stolen så att hennes fitta var klart synlig under hennes korta kjol.

- Har ni någon leksak jag kunde använda? Martin har en låda under sängen... Vad är dom här grejorna? Konstig form, darrar dom?

- Det är rump-pluggar. Ja, dom darrar. Men jag vet inte om dom också är bra i fittan.

- Får jag prova dom?

- Dom? Menar du båda?

- Ja, som du vet har vi tjejer två hål där nere...

- Varsågod, om du tror att det är möjligt...

- Hur funkar dom?

- Med fjärrkontrollen, såhär... Nu darrar den en aning....

- Jaaa... Aaah... Den rymdes bra dit, gud så skönt...

- Om du vill ha den andra i rumpan måste du nog ge den lite smörja, din fitta är mycket mer hal än rumpan...

- Sant, jag är så våt där nere... jag tror att den är hal nog...

- Hon drog pluggen ur fittan och tyckte utan svårighet in den i rumpan. Den gled bra in och hon såg inte ut som om det gjorde ont..

- Hit med den andra... Yes! Nu har jag båda där. Sätt på mera darr... Aaaaaagh, just så! Otroligt!! Ooooh, jag dör!!!

Hon kollapsade på golvet och låg där och bara skakade medan hon suckade och skrek. Vi lät henne hållas en stund innan vi drog ner på darren och hon verkade kvickna till.

- Herregud, jag har aldrig nånsin fått så många orgasmer på så kort tid. Jag måste få dom där med mig, jag betalar vad som helst...

- Den ena är faktiskt Martins, men du kan behålla båda. Jag köper en ny åt mig...

- Men nu vill jag ha kuk på riktigt. Kan ni inte knulla mig nu?

- Det kan jag väl, men jag tror inte att Martin...

- Nej, absolut inte! Du är ju min syrra, och dessutom knullar jag inte tjejfittor.

- Du behöver inte knulla mig i fittan. Det räknas inte som incest om gör det i rumpan. Om du kan knulla killar i röven kan du väl göra det också med mig trots att du är min brorsa.

- Ursäkta, men menar du att jag skulle knulla dig i fittan och Martin i rumpan samtidigt?

- Javisst, jag hade ju just nånting i båda hålen och nu vill jag ha kukar dit istället. Jag såg att ni har kondomer...

- Du är inte klok, syrran...

- Det låter ju intressant, men hur går ett sådan dubbelknull till?

- Du lägger dig på sängen med benen över sängkanten och jag rider dig. Sedan kommer Martin och tycker in kuken i mig bakifrån.

- Har du gjort det förut?

- En gång på en fest. Det gick inte så bra för vi var alla tre ganska fulla... Och nån av killarna snodde mina trosor, så när vi sedan fortsatte festen var det kul att känna hur det rann sperma ner längs benen, för killen som knullade mig i rumpan körde barbacka. Men det är väl bekant för er rumpknullare, ni har väl sperma där bak nästan hela tiden...

- Det har väl hänt nån gång... Men du är ju en jävla hora som låter massor med killar knulla dig samtidigt...

- Inte massor, bara två... Ska vi försöka nu...

- Vad tror du Martin? Kan du göra det eller är du en mes?

- Okej, men ni måste lova att ingen nånsin får veta...

- Det är klart...

Jag drog en kondom på kuken och lade mig på sängen. Helena klättrade upp på mig och lät min kuk försvinna i hennes våta fitta. Hon började rida...

- Herregud syrran, hur tror du att jag kan få in kuken i din rumpa om du skuttar sådär? Det här är inte så lätt, luta dig lite framåt. Just så, nu tror jag... Ja, nu kommer jag in...

- Aaagh! Ooh, vilken fantastisk kuk du har, brorsan.  

- Din rumpfitta är också skön och trång...

Hon red intensivt och jag hade redan sprutat en sats i kondomen och kände att följande var på väg. Martin ökade takten och knullade med allt hårdare stötar.

- Det var värst vad du är hårdhänt. Senast var han inte så brutal.

- När man knullar rumpa gör man just så här. Han som knullade dig senast visste det nog inte, han var nog inte bög...

- Neej...

- Efter ett rejält rumpknull ska man känna av det ännu följande dag, kanske ännu två dagar senare, annars har killen misslyckats. Men Henrik, vad hände nu? Hoppade den ut?

- Jag har kommit tre gånger och kondomen är full. Jag tror inte jag får upp den igen. Men fortsätt du...

Han bankade in kuken i Helenas rumpa så hårt att hon tappade balansen där hon satt grensle över mig och hon landade bredvid mig på sängen. Martin vände henne så hon låg platt på mage och så lade han sig ovanpå och körde kuken tillbaka in i hennes nu säkert ganska ömma rumpa, men hon protesterade inte. Han knullade nu hårdare än nånsin och lade hela sin tyngd i stötarna. Helena låg med ansiktet begravt i kudden och man hörde bara dämpade stönanden. Emellanåt slutade Martin jucka och låg ett ögonblick stilla och jag förstod att han då sprutade sperma djupt in i sin syrra, men det dröjde inte länge förrän han åter fortsatte. Jag tror att han kom tre eller fyra gånger innan han kollapsade och låg flämtade bredvid henne på sängen. Hon steg upp på darrande ben och jag såg hur Martins sperma rann i floder längs hennes ben.

- Aldrig har jag varit med om ett sådant knull! Jag måste ha fått tusen orgasmer. Du var bra, Henrik, men herregud Martin, jag hade ingen aning... det var otroligt... tänk att min lillbrorsa är en sån fantomknullare... det här måste vi göra om nån gång... Men oj, vad klockan är mycket. Snart kommer dom efter oss... jag tror att vi alla behöver duscha innan dom kommer...

När vi efter duschen kom tillbaka till sovrummet märkte vi att det luktade kuk, fitta och sperma. Kort sagt, hela rummet stank av knull. Sängen var dyblöt av svett, sperma och fittsaft, så jag öppnade fönstret för att vädra, men vi insåg att det var bäst att inte låta deras mamma komma in i rummet, så vi såg till att dörren var stängd när dom kom.

När dom rest bytte jag lakan i sängen och satte på tvättmaskinen. Det hade minsann varit ett otroligt veckoslut, och jag såg definitivt fram emot den dag som Martin skulle flytta in hos mig... 

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.