Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/6, 2012 kl. 13:29, av Archeolog

Flickvän & Pojkvän

Del 5 av 5 i serien Mod är allt som behövs

Kärleken råder men orosmoln syns i fjärran hur kommer detta att gå?

 

Solljuset sken in genom de tunna gardinerna, det var varmt i rummet och ännu varmare under täcket. Allt kändes som ett enda töcken. Veckan som hade gått kändes som en dröm, så overklig att det var för bra för att vara sant. För ett ögonblick visste jag inte var jag befann mig, jag öppnade sakta ögonen och bländades av solljuset, jag knep ihop ögonen och rörde högra handen i en lite båge till höger om mig och stötte emot något mjukt.

Jag vände mig på sidan och öppnade ena ögat för att se vad det var, ett mjukt och lugnt ansikte var vänt mot mig. Smala ögonbryn som hade samma färg som håret, mellanbrunt hår som sträckte sig ner till axlarna i stående position men som låg över halsen och några hårstrån som täckte högra ögat nu. En liten halvöppen mun som rördes i takt med andningen, en antydan på rodnad på kinderna.

Caroline sov lugnt bredvid mig, täcket skylde knappt hennes små bröst. Hon låg på vänstra sidan med vänstra armen under kudden som hennes huvud låg på, högra handen låg med handflatan ner mot sängmadrassen.

Hon var så söt när hon låg där och jag ville inte störa hennes sömn, men jag hade omedvetet lagt högra handen på hennes bara mage och smekt hennes mjuka hud. Hon började röra på sig och jag tog bort handen från hennes mage och tog hennes högra hand i min, hennes lilla halvöppna mun formades till ett leende och hon släppte ut ett mjukt mm.

Vi låg båda två nakna under täcket och jag mindes knappt vad vi hade gjort kvällen innan, vaga minnesbilder av kyssar kom över mig och jag började bli hård. Vi låg några centimeter ifrån varandra så hon märkte inte min plötsliga kåthet.

Jag flyttade mig lite närmare och var noga med att inte låta min halvslaka kuk stöta ihop med henne, min vänstra hand gled över hennes högra axel ner till hennes midja och upp på hennes rumpa. Jag smekte hennes mjuka skinka lite innan jag lät handen glida ner över rumpan mellan hennes ben och sakta upp till hennes vagina, den var lite våt och tänkte att det kanske samma sak som med killar på morgonen.

Hon släppte ut ännu ett mjukt mm och öppnade sakta ögonen, hennes leende blev bredare och hon flyttade sig närmare mig och lade sin högra arm över mig och kramade mig.

Jag flyttade mig närmare och våra läppar möttes med den kärleksfulla åtrån som vi båda kände för varandra. Men det blev bara en kort kyss eftersom mitt ollon hade stött ihop med hennes varma mage.

Hon tittade ner och log vid synen på min hårda kuk, hon tittade upp igen.

- Så du har inte fått nog av mig? Frågade hon lite lekfullt.

- Nog? Hur skulle jag någonsin kunna få nog av den tjej jag älskar? Svarade jag med passionen i rösten.

Hon rodnade och kysste mig mer lidelsefullt den här gången, en tår rann nerför hennes kind.

- Sa jag något fel? Frågade jag bestört.

- Absolut inte, det är bara det att jag aldrig trodde att någon skulle säga så till mig.

Vi kysstes vidare och gav inte en tanke på omvärlden.

Min kuk låg pressad mot hennes mage och instinktivt började jag trycka underkroppen mot henne som om jag tryckte in min hårda kuk i hennes våta fitta. Caroline släppte ut ett långt stön till svar mot min långsamma juckning.

- Vad sägs om en gång? Frågade jag upphetsat.

- Vill du bara göra det en gång? Frågade Caroline förföriskt tillbaka.

Utan förvarning kysste jag henne snabbt och kramade om henne för att sedan lägga mig på rygg så att hon låg ovanpå mig, våra tungor for runt varandra i ett högt tempo. Våra läppar blev blöta av saliv och Caroline avbröt kyssen för att slicka upp det som hade kommit runt mina läppar. Känslan av hennes tunga på mina läppar blev kort eftersom hon lät tungan slicka sig vidare ner över min haka och hals, vi var båda två varma och svettiga så hon fick många droppar av mitt svett när hon slickade sig ner över bröstet och magen. Vid det här laget hade hon ställt sina knän på vardera sidan av mina ben och flyttat sig längre ner så att hennes huvud var i jämnhöjd med min stående kuk. Hon gned sitt ansikte mot mitt ollon för att reta mig och sakta började hon slicka det, jag blundade och ryste till medan jag grep tag i lakanet med mina händer.

Strax därefter kände jag att ollonet omslöts av något varmt och klibbigt, innan jag hann öppna ögonen och titta efter så blev hela kuken omsluten. Jag tryckte mitt huvud tillbaka mot kudden och blundade medan jag kunde känna hennes tunga röra sig upp och ner över min varma stake inuti hennes mun. Nu öppnade jag ögonen och såg att Caroline tryckte snabbt in min 20cm långa stake i hennes gudomligt sköna mun och snabbt ut, det tog inte lång stund innan jag sköt min laddning långt inne i hennes mun. Jag hann inte säga till men det brydde sig inte Caroline om utan bara fortsatte att suga och när hon väl tog ut kuken ur munnen svalde hon hela laddningen.

- Jag förstår inte hur du kan svälja allt det där. Pustade jag.

- Jag förstår inte hur du kan slicka i dig all min fittsaft när jag kommer. Sa Caroline med ett finurligt leende.

Hon ställde sig upp i sängen och poserade för mig så att jag skulle kunna få en god insyn på hennes nakna och härliga kropp, jag kunde se att det rann lite fittsaft ner längs hennes ben. Hon började massera sina bröst med ena handen medan den andra var fullt upptagen med att fingra hennes våta slida med två fingrar, hennes små stönanden var så sexigt att lyssna på. Min stake reste sig direkt och jag reste mig upp på armbågarna men blev stoppade av Caroline genom att hon skakade på huvudet och fortsatte fingra sig. Jag kunde inte klara av att bara se på och inte göra någonting så jag greppade tag i min styva kuk och började runka av den långa och hårda kuken med stor vana.

Hon går snabbt fram över mig och sätter sig strax framför min hårda kuk men slutar inte att fingra sig, nu trycker hon in fyra fingrar och nyper sina bröstvårtor innan hon släpper ut ett högt stön. Jag släpper också loss ännu en laddning av min varma sperma och långa strängar hamnar på Carolines ansikte och kropp, vi pustar båda ut en liten stund.

Caroline är först med att röra på sig.

- En sista gång? Frågar hon medan hon ställer sig halvt upp på fötterna.

Min kuk förlorar inte sin styvhet utan blir om möjligt hårdare och jag förstår att jag bara orkar med en sista gång och nickar till svar.

Caroline ställer sig på huk ovanför min stående kuk med benen brett isär så att jag har fri insyn på hennes rödrosa slida med fittsafter som kommer utrinnande ner längs benen.

Slidan är bara några centimeter från min bultande styva stake och hon behöver inte hålla i den för att leda in den till sin våta slida.

Hon sänker sig sakta ner mot ollonet och jag sträcker mina händer till hennes bröst och kramar till och nyper i hennes bröstvårtor, ollonet möter den våta slidan och glider lätt in.

Hon sänker sig hastigt ner mot mina ben och trycker in hela kuken på 20cm, hon biter sig i underläppen och blundar medan hon börjar lyfta sig igen.

Sakta börjar hon få upp tempot och snart hoppar upp och ner på min bultande stake och jag greppar istället tag i hennes fasta rumpa, högra handen på hennes vänstra skinka och vänstra handen på hennes högra skinka. Varje gång hon ska ner på min kuk trycker jag ner med mina händer på hennes skinkor och får ner henne till roten av kuken, varje gång det händer stöter min kuk till mot någon slags vägg inuti hennes fitta. Varje gång jag stöter till med kuken mot väggen släpper hon ut ett högt kort stön.

Jag känner att jag alldeles strax måste komma och känner på mig att det blir en väldigt stor laddning av varm sperma och säger det till henne så att hon kan låta mig runka fram den.

- Kan du inte spruta mig full med din sperma? Frågar hon mellan hoppen.

- Vill du bli gravid? Frågar jag henne medan jag försöker hålla tillbaka den stora laddningen.

- Oroa dig inte, jag är säker idag och dessutom har jag dagen efter piller. Sa hon för att lugna ner mig.

Jag var fortfarande orolig och ville inte ta några risker så jag lyfte upp henne så mycket att min stake kom ut och så att hon föll bak på rygg. Jag reste mig upp på knä och förde händerna in under hennes knäveck och drog henne mot mig, jag la sedan snabbt min stake mot hennes slida och började juckade mot henne. I och med den här positionen kunde vi båda två få orgasm utan att riskera graviditet, jag var någon sekund ifrån orgasm och lade märke till att Caroline inte såg lika glad som hon hade gjort när hon hade haft min långa stake inuti sig. Men hon grimaserade samtidigt som jag och stönade högt och gick upp i brygga medan jag juckade febrilt fram min laddning mot hennes slida och sköt långa strängar av vit sperma över hennes nakna kropp. Sträng efter sträng landade på hennes bröst, mage och ansikte.

Jag kände mig helt utpumpad efter den stora laddningen så jag föll framåt och landade på sidan av Caroline, vi var lika utmattade och pustade ut.

- Förlåt mig för att jag inte sköt min laddning inuti dig. Sa jag efter någon minut.

- Det är okej. Sa hon tyst utan att titta mig i ögonen.

Jag tänkte inte så mycket på det då men skulle inse allt en vecka senare.



Slut

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.