Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/8, 2013 kl. 11:07, av zinkadus

Pryda Sofies förvandling del 5

Del 5 av 6 i serien Pryda Sofies förvandling

En liten inblick i Sofies syster Isas liv.

- Det är fan sjukt ändå, för varje gång jag ser din syrra så blir hon bara mer och mer lik dig. Man skulle nästan kunna tro att ni var tvillingar, du och Sofie.

- Ja, vi är rätt lika, men hon har sina urgulliga fräknar. Hon hatar dem men jag skulle gärna byta med henne.

Isa och Jimmy satt i soffan och myste framför TV:n. Klockan var över elva på kvällen, men eftersom Isa hade jobbat natt senaste veckan så var hon allt annat än trött. Jimmy gäspade.

- Skärp dig, du får inte somna nu. Jag vill ha sällskap en liten stund till. Hon gav Jimmy en lätt knuff.

- Du får väl se till att hålla mig vaken då.

Isa knäppte upp hans jeans och handen sökte sig till hans härliga kuk som hon började runka lätt.

- Piggare nu?

- Lite kanske. Han flinade. Tror du att din syrra är lika vild som dig i sängen?

- Sofie? Knappast. Hon har alltid varit den duktiga av oss. Du sitter väl inte och kåtar upp dig på min lillasyster?

- Kanske. Tvillingar som sagt. Han skrattade till lite. Hennes kille verkar ju vara lite nördig, hon kanske skulle behöva bli knullad av en riktig kuk.

- Som din då eller? Tror du skulle ha större chans på hennes kompis Amanda.

- Ja förmodligen. Men du vet ju att min kuk bara är för dig, min älskade lilla slyna.

- Mm, bara min. Isa böjde sig ner och tog hans nu halvhårda kuk i munnen och började suga djupt.

Jimmy la sina händer ovanpå hennes huvud och bestämde takten. Han lät henne jobba sig ner mot roten innan han började trycka på ordentligt.

- Fan va skönt du suger.

- ack. Det var svårt att tacka för komplimangen med munnen full av Jimmys stora, ådriga kuk.

- Det verkar som vi har publik ikväll igen. Han lät Isa komma upp för luft och för att se efter.

I huset mittemot på våningen ovanför bodde en man i 50-årsåldern. Han hade full insyn in i Jimmy och Isas vardagsrum. Första gångerna han hade smygkikat på Isa och Jimmy hade han försökt hålla sig gömd, men det var han usel på. Det hade slutat med att Isa en gång ställt sig på balkongen efter knullet och vinkat till honom. Efter den gången brydde sig inte mannen om att försöka gömma sig längre, istället brukade han gå ut på balkongen och runka medan han tittade på det unga paret mittemot. Dagen efter brukade det dimpa ner ett kuvert i deras brevinkast som innehöll en hundring och en lapp som det alltid stod samma sak på: ”Tack för uppvisningen. /Mats” Vid det här laget hade Isa och Jimmy säkert knullat till sig mer än 2 000 spänn.

- Vinka till honom. Isa gjorde som hon blev tillsagd. Mannen rörde inte en min utan fortsatte bara runka.

- Kan du tänka dig hur glad han skulle bli om han fick knulla dig.

- Haha, han skulle säkert få en hjärtattack och dö. Jag tror fan han är äldre än min farsa.

- Förmodligen. Du skulle kunna kalla honom för pappa. Det skulle kunna bli film nummer 18. Jimmy skrattade högt.

- Du är fan sjuk.

- Jag vet, det är därför du älskar mig, eller hur min vackra lilla knulldocka?

- Ja, det är väl därför.

- Byt sida och ställ dig på knä i soffan medan du suger av mig.

Hon gjorde som han sa. Jimmy drog ner hennes byxor och trosor och började smeka henne mellan benen medan hon sög.

- Sära på benen, jag vill att han ska se hela din fitta. Isa särade villigt på benen. Där grannen stod nu såg han rakt in i Isas fitta. Jimmy började smiska henne lätt på skinkorna. Isa stönade när hon kände den sköna ilningen som gick genom hennes kropp varje gång hans hand landade på hennes rumpa. Utan förvarning lyfte han handen och lät den falla igen, men den här gången landade den inte på skinkan, utan rakt över hennes vid det här laget genomvåta fitta. Hon hoppade till och skrek lätt. Benen kändes som spaghetti och hon var tvungen att ta ut kuken ur munnen.

- Snälla, en gång till, det är så skönt. Han strök henne över klitoris och sen smällde det till igen. Han träffade rakt på klitoris och den här gången vek sig benen. Hon dråsade ihop över honom. Jimmy tog tillfället i akt och lyfte upp henne och la henne på rygg. Utan att vänta på om hon var redo så körde han in kuken till botten i hennes trånande fitta.

- Ja! Knulla skiten ur mig! Isa var helt vild. Hans kuk kändes så otroligt skön, den fyllde verkligen upp henne. Jimmy knullade henne hårt och länge. Med jämna mellanrum drog han ut kuken och slog den mot hennes klitoris. Hon ryckte till varje gång. Till slut gled Jimmy ur henne och tog fram mobilen.

- Sug mig nu. Han satte sig ner i soffan och började knäppa kort medan Isa ställde sig på knä framför honom.

- Vad ska du ha bilderna till?

- Tänkte att vår granne skulle få ett litet minne av dig att runka till om han blir sugen när vi inte är hemma.

- Vill du se mig bli knullad av honom?

- Kanske. Jag har inte bestämt mig än. Vill du bli knullad av honom?

- Vet inte. Har aldrig knullat nån så gammal.

- Han kan nog lära dig ett och annat, det skulle du väl gilla? Jag kanske får skicka över dig till honom nån helg ändå, så du lär dig hur en duktig slyna beter sig.

Isa sög honom hårt. Hon runkade med ena handen samtidigt som hon smekte hans pung med den andra. Hon hörde hur Jimmy knäppte bild efter bild med mobilkameran. När hon kände att han var nära att komma drog hon ut kuken ur munnen.

- Vart vill du komma?

- Munnen, men svälj inte. Hon sög och runkade kuken hårt. Hon kände hur kuken växte till och den underbara salta smaken av sperma förökade sig i hennes mun när han sprutade. Hon älskade att känna när det sprutade upp i gommen och över tungan. När han sprutat färdigt drog han ut kuken ur Isas mun och strök av eftersatsen på hennes kind.

- Gapa. Isa gjorde som hon blev tillsagd och Jimmy knäppte bild efter bild.

- Spotta ut det i handen, gå ut på balkongen och slicka upp det från handen igen medan du tittar på honom. Isa lät satsen rinna ner i handen och fnittrade medan hon naken svassade ut på balkongen. Hon vinkade med ena handen, men fick ingen reaktion. Det fick hon aldrig. Hon tittade rakt på honom medan hon började slicka i sig sperman från handen. Den hade börjat kallna nu, men Gud så gott det var ändå. Isa kunde inte hjälpa det, men hon älskade verkligen smaken av sperma, i synnerhet Jimmys. När hon slickat i sig allt svalde hon och gick in igen.

Jimmy satt vid datorn och höll på flytta över bilderna från telefonen till datorn.

- Gillade han det?

- Det gjorde han säkert. Gjorde du?

- Det vet du att jag gjorde min älskade slampa. Isa fnittrade.

- Får jag titta på bilderna? Hon tyckte alltid att hon var supersexig på bilder där hon sög kuk eller blev knullad.

- Här. Jag är färdig. Jimmy räckte henne telefonen.

- Får jag komma?

- Självklart min drottning.

Isa tog med sig telefonen in på toaletten och började smeka sig själv medan hon tittade på bilderna. ”Satan så porrig jag är”, tänkte hon. Hon smekte hårdare och hårdare och kände hur orgasmen kom närmare. Hon fastnade till slut för en av bilderna där Jimmy strök av lite sperma på hennes kind och lät orgasmen skölja över henne. ”Helvetes jävlar så skönt det är”, tänkte hon när hon krampade. Hon greppade hårt om telefonen som för att hålla i sig och inte svepas med totalt av orgasmen.

Isa såg nästan lite vimmelkantig ut när hon kom ut ur badrummet. Hon log mot Jimmy som såg på henne som om hon vore ett konstverk.

- Skönt? Han skrattade.

- Så in i helvete. Tack för att jag fick komma.

- Det hade du gjort dig förtjänt av. Du var en duktig slampa ikväll.

- Tack! Hon log där hon stod naken utanför badrummet.

Plötsligt ringde det på deras dörrklocka.

Jimmy gick fram till dörren och tittade ut genom kikhålet. Han vände sig om mot Isa och tittade allvarligt på henne.

- Det är nog bäst att du sätter på dig lite kläder, sa han innan han låste upp dörren.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

My-sa

Nästa del!!! Snälla, snälla, snälla... ;)

8/9, 2013 kl. 01:10