Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/4, 2016 kl. 10:28, av Jaca

Baddate

Del 2 av 9 i serien Åsa

Efter vårt möte i stallet så hördes vi inte av på ett par dagar men Åsa fanns med i mina tankar och drömmar mest hela tiden och jag kände att det pirrade till allt mer bara vid tanken på henne.....

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Jaca

Vad härligt att höra! och trevligt att jag lyckades med att höja värmen ytterligare för dig...
Tycker att det är passande att höja sommarkänslan redan i början av maj i väntan på den "heta" sommaren som vi kanske får!! Tack för att Du gillade denna!

6/5, 2016 kl. 19:01

#6

blåögd

Sexig och härlig fortsättning. Gillar't! Sen gillar jag gosiga avslut, helt klart. Det får vara hur vilt och galet som helst fram till det, men sista kelig final är alltid härligt. En bra sommarkänsla på novellen dessutom, vilket passar med dagens väder. Nu är det inte bara altanen som är het här!

6/5, 2016 kl. 13:09

#5

Jaca

Tösen74:
Vad trevligt att du gör det... ;-)
Huldran:
Tycker du det! Kanske det kanske! ;-)
Men kan hålla med om att det inte är bara solen som värmer här... ;-).
Finns en del mysiga små tjärnar och även hjortron myrar finns det men det där med lingon har jag ingen koll på!
Men vem vet? Kanske är det bara att slå en pling! ;-).

Anar att ni gillade denna och det tackar jag ödmjukast för.
//Jaca

28/4, 2016 kl. 08:40

#4

Huldran

Ojsan! Tjejtjusare, Jaca. Det går stundtals hett till där Du bor. Det är alltså till en tjärn med sandstrand jag skall styra i sommar.

Hjortron och lingon. Sedan är det bara att slå en pling så kommer någon mellan tallarna.

27/4, 2016 kl. 22:30

#3

Tösen74

Väntar tålmodigt då... :-)

26/4, 2016 kl. 21:06

#2

Jaca

Det var fina ord. Tack!
Denna serie var den första som jag skrev och då naturligtvis betyder mest för mig!
Kan avslöja att det finns det och att den bollen ligger hos min lilla "Sidekick" som jag hoppas håller på att korrektur läser dessa!
Men så småningom lär dem komma även om dessa innehåller en liten "twist" som jag hoppas faller dig i smaken....

26/4, 2016 kl. 08:04

#1

Tösen74

Ojoj, lika bra som del 1 om inte bättre...! Fler delar på g?

25/4, 2016 kl. 17:45