Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/11, 2021 kl. 18:00, av Baltazar4

Simläraren

Del 1 av 3 i serien Simläraren

Hur jag en 59-årig morfar lär en 15-årig flicka att simma.
Det händer lite annat också som då kändes ofrånkomligt.

Det var i somras som vi campade vid en liten privat campingplats helt utan el vid campingen, vilket innebar ingen AC i husvagnen, så frun jobbade hemma i veckorna och kom ut till helgen.

Mycket bad blev det på grund av värmen och badet var också välbesökt, men det fanns alltid någon plats att svalka sig på och lära barnbarnet som bodde hos oss att simma.

Mitt mål var att när skolan började skulle hon slippa puffarna som hon nu hade på armarna och vara simkunnig.

På kvällen när barnbarnet somnat så tog jag alltid ett kvällsdopp.

Jag var frestad att bada naken för att det är så skönt men gjorde inte det så ofta, med tanke på alla barn på campingen, vuxna kan dessutom också vara pryda av sig.

Visserligen sov de nog nu men jag ville inte riskera något trots att jag nästan alltid var själv och det var dessutom inget naturistbad. Det hände dock att jag smög av mig badbyxorna i vattnet och la dem på en sten om det var riktigt lugnt, men det var inte ofta

 

En kväll så mötte jag ett gäng killar och tjejer i femtonårsåldern som var på väg från badet och jag som var på väg dit.

Jag log när jag mindes när jag var i deras ålder och vi var ett gäng grabbar som är till badet för att dyka och simma. Vilka minnesbilder jag fick av bad, både i vatten och sol, att snegla på alla tjejer i bikini som ett stort smörgåsbord med erotiska intryck, ack den ljuva ungdomen.

Nu är jag en 59-årig morfar som fortfarande njuter av att se en tjej/kvinna i bikini och de tankar som fortfarande uppstår av synintrycken, men det stannar oftast vid fantasier nu för tiden.

Se men inte röra, men viljan finns där och förmågan likaså.

 

Jag tar av mig badrocken när jag med en suck hör dem avlägsna sig och ska precis kasta mig i sjön när jag hör en harkling och inser att jag är inte själv, tur att jag inte tänkt nakenbada då.

Den okända är en tjej samma ålder som gänget jag mötte ser jag när hon kommer fram mot mig ur mörkret, hon ser lite ledsen ut och en svag doft av fortfarande solvarm kropp möter mig.

Jag säger ”hej, jag tänkta ta ett dopp bara, varför är du ledsen. Har någon varit dum, kan jag hjälpa dig på något sätt?”.

Vi säger inget mer på en stund utan bara ser på varandra, tills hon tyst svarar ”jag har iakttagit dig på dagarna när du lär barnet att simma och du gör det så bra, du är så lugn hela tiden”.

”Det är mitt barnbarn som jag är barnvakt för under tiden som vi campar här, det är roligt att lära henne att simma” svarar jag och småskrattar lite.

 

Sedan är hon tyst igen innan hon med en besvärad harkling frågar ”Jag vet inte hur man gör, jag kan simtagen men sjunker som en sten, något fel gör jag men vad är det? Skulle du kunna visa mig?

Mina kompisar retar mig för att jag inte kan simma ännu, jag är ju faktiskt femton år”

 

”Jag kan visa dig lite grunder, men kan inte pappa visa dig hur du ska göra” och tänker att det är ju faktiskt hans jobb att lära sitt eget barn att simma.

Hans barn ska inte behöva be en vilt främmande man om en sådan sak, tankarna gör mig irriterad.

 

Hon ler lite sorgset då hon märker min irritation innan hon svarar ” om du vill förstås och pappa han är full i husvagnen och har så varit sedan vi hit kom, det skulle bli jag som får rädda honom då. Mamma är hemma då de håller på och separerar, för de bråkar hela tiden”.

 

”Kom då så får vi se om jag kan hjälpa dig, jag heter Jan, vad heter du?” säger jag med en suck efter en stund.

”Linnea” svarar hon tyst när hon följer mig ut i vattnet.

Jag stannar när vattnet når mig till midjan och vänder mig om mot Linnea.

”Håll i mina händer så ska vi se på dina bentag” säger jag och ser på henne.

 

Jo jag vet att det alltid brukar vara att tjejerna beskrivs som bildsköna skönheter i novellerna här, nu var inte Linnea oattraktiv på något vis, men ingen fotomodell direkt. Hon är ganska kortväxt ca 160 cm med mörkt kortklippt hår och bruna ögon som pryder ett förövrigt trevligt ansikte. Kroppen är tonårsfast i hullet och alldeles nyutslagen med ganska små runda bröst, breda höfter, en bedårande rund rumpa och en liten aptitretande kulle över könet. En ganska vanlig tonårstjej alltså.

 

Jag ser väl inte ut som en grekisk gud, men är i hyfsad form och tycker om att röra på mig, men får fortfarande blickar av kvinnor. Att jag ser det beror på att jag ser efter dem när jag möter dem, studerar deras rumpor och de vänder sig om för att se de också.

Om det är för att de anar att jag tittar på dem eller om de vill se på mig kan jag inte vara säker på, jag vet bara att det sker och uttrycket i deras blickar tyder inte på irritation, utan något annat oftast.

 

Jag vaknar till när hon fattar tag i mina ganska stora nävar med sina små händer och hon ser frågande på mig, jag inser att jag stirrat på henne.

Lite generat undviker jag att svara på den tysta frågan, ” ta stöd från mina händer och så gör du dina bentag i lugn och ro. Fokusera bara på att göra det rätt från början, jag håller i dig hela tiden”.

 

Hon sänker sig ner i vattnet med en snabb inandning när den solvarma kroppen snabbt kyls ner av det svala vattnet, det är en syn för gudarna att se den runda bikiniklädda rumpan bryta vattenytan.

Det plaskar till när hon gör sina bentag, men efter en korrigerring från mig så går det bättre.

”Kom ihåg hur du gör nu, ta några simtag till och minns hur du gör innan vi ska se på dina armtag” och lydigt så nöter hon på med bentagen tills jag är nöjd och hon ställer sig upp.

Hon huttrar till lite i den nu svala luften och ser ut att längta ner i vattnet igen.

 

”Jag håller dig under magen, så gör du armtagen som du lärt dig”.

Simtagen hon gör är lite spretiga och med liten kontroll, men i grunden så är de rätt.

”Spreta inte med dina fingrar så mycket, håll ihop dem så får du bättre driv i simningen”, jag har svårt att fokusera när jag känner hur hennes magmuskler arbetar, men jag kämpar precis som Linnea.

Jag provar att släppa efter på mitt grepp, men då stelnar Linnea till och börjar sjunka trots att hon gör sina simtag, då ser jag felet.

”Vinkla dina händer lite mer åt andra hållet så ska du se att det går bättre” säger jag till henne.

Den lilla ändringen gör att hon håller sig flytande riktigt bra med bara armtag.

”Ta nu dina bentag också och simma några simtag. Tänk på att du bottnar här och behöver inte vara rädd” lugnar jag henne.

När jag ser att simtagen fungerar så släpper jag och ser hur hon glider som en fisk i vattnet en bit innan hon vänder och simmar tillbaka till mig.

Med ett skutt så kastar hon sig runt min hals och kopplar bensax runt midjan på mig med sådan kraft att jag faller bakåt i vattnet, tjoandes av glädje.

Frustande kommer jag till slut upp till ytan och min irriterade kommentar uteblir när jag ser den överlyckliga flickan som jag nyss lärt simma skina som en sol.

 

”Tack så jättemycket för hjälpen, det gick, jag simmade själv. Du är bäst...” säger hon sedan mer sansat och ger mig en hård kram. Jag kan naturligtvis inte undgå att reagera av den slanka men fortfarande lite runda tonårskroppen med de små brösten, jag känner också en ömhet för flickan.

Jag andas ut när hon släpper mig och triumferande simmar iväg och jag känner den svalkande effekten av vattnet som gör att jag lugnar mig, för stunden.

Jag känner mig skamsen över hur jag reagerade av Linnea, hon skulle kunna vara mitt barnbarn, men det struntade min kropp i tyvärr, den regerade som i mina egna tonår och ville ha sex.

Lite moloken går jag upp för att torka mig och tänker att det var tur att hon inget märkte av kukens ryckning, för det var just bara en ryckning som tur var.

 

Huttrande står jag och tittar när hon simmar en stund tills hon också huttrande kommer upp och skiner av lycka men är så frusen att läpparna är blåa.

”Jag fryter” huttrar hon.

 

”Har du ingen egen badhanduk?” frågar jag undrande.

”Jodå, men den är dyngsur och full med sand då mina ”kompisar” lekte med den i vattnet, då jag ändå inte badade. Nu fryser jag fruktansvärt”.

Jag vet inte om det var föräldrarinstinkten eller vad det var, men jag kände tvånget att värma hennes frusna kropp så jag öppnade min badhandduk så att hon kunde smita in.

 

Jag drar häftigt efter andan av den iskalla kroppen som pressas mot mig och hon pressar sig hårt mot mig på jakt efter värme medans jag masserar den iskalla ryggen intensivt. Hennes blick är nedslagen och hon möter inte min forskande, undrande blick.

Slutligen blir vi båda varmare, men det skapar andra problem för mig, jag blir alltmer medveten om att jag har en ung kvinnas kropp hårt tryckt mot min gamla morfarskropp.

Inte så att kroppen är skröplig, men det är ju ingen tonårings kropp längre, klarar dock av att löpträna och träna på gymmet.

 

Det verkar som om Linnea också blivit medveten om min närhet, för hon ser frågande upp på mig när hennes hand sakta känner på mig, på min rygg, mina axlar, inte erotiskt utan bara nyfiket.

Återigen verkar hon ha svårt att se mig i ögonen, är hon blyg eller är det något annat?

”Får jag krama dig, min pappa jobbar på kontor och tränar aldrig, bara super och äter? Han har inte tid med mig, så mamma har tröttnat” viskar hon så tyst att jag knappt hör det.

 

Jag harklar mig ansträngt och känner en stor ömhet mot Linnea när jag kramar henne, jag vet inte riktigt vad jag ska svara, jag borde släppa henne, skyla den unga kvinnans kropp.

”Visst får du det vännen, men du ska veta att det händer saker då en man kramar en kvinna som nästan är naken, även om hon som du, är så ung och skulle kunna vara mitt barnbarn” viskar jag.

 

Linnea fnissar till innan hon allvarligt ser sökande in i mina ögon och sedan svarar hon ”Jag litar på att du inte vill mig illa men jag är nyfiken, kan du visa mig?”

Hennes varma lilla hand smeker över mitt bröst, min mage, stannar till vid badbyxans resår som är våt och kall, innan den smiter vidare in i min badbyxa.

Sensationen är enorm då jag känner den lilla handen innanför mina badbyxor gripa tag om min iskalla kuk och hon kväver ett gapskratt. Jag är lite chockad över hennes framfusiga sätt men samtidigt så verkar hon så blyg, en underlig kombination.

En för mig okänd flicka som skulle kunna vara mitt eget barnbarn, har sin hand innanför mina iskalla, våta badbyxor och håller min just nu lilla kuk i sin hand

 

”Vad liten och kall han är” fnissar hon tyst.

Vänta du flicka lilla tänker jag tyst, efter regn kommer sol men låter henne hållas, då det är så skönt med handen och trots de retsamma orden om min kuks blygsamma dimensioner just nu.

 

”Det blir så med dina pojkbekanta också, har du inte sett det på dem och skulle inte du bara kramas?” frågar jag.

Jag känner också en oro att någon sen kvällsbadare ska komma ner och förstå vad som händer under min stora badhanduk, något det inte krävs så mycket fantasi för att ana.

 

Linnea undviker att se i mina ögon igen när hon viskande svarar ”Förlåt mig, jag har bara sett en man naken på internet, förutom pappa då, men han räknas inte för han var full då. Du däremot är annorlunda och verkar så trygg så jag törs fråga dig saker som jag inte kan eller vill fråga mina kompisar. Jag är oskuld och har aldrig ens gosat med en kille, så om du skulle kunna tänka dig att visa mig något, så vill jag gärna lära mig?

Om du inte tycker att jag är för ful förstås, ingen av killarna vill vara nära mig, så jag förstår om du säger nej”

 

Stum ser jag på Linnea för ful är hon definitivt inte, hon har en tonårings kurviga kropp med lite av barndomshullet kvar, små tonårsbröst och en alldeles förtrollande putrumpa.

”Jösses Linnea, du är en alldeles bedårande flicka och varför de inte vill vara med dig kan jag inte förstå, så fråga på bara så ska jag svara så gott jag kan”.

Den varma handen runt min kuk gör att den vaknar till liv och hon känner varje ryckning varenda pulsslag när den fylls med varmt blod och stumt ser hon på mig.

 

”Ååh gud, vad varm, len och hur stor kan han bli, kan jag få se?” frågar hon glatt nyfiken.

Herregud tänker jag och blir kall, vart ska det här sluta, min kuk har bara börjat att fyllas med blod?

Samtidigt blir det hela tiden allt mörkare och dagens värme avtar alltmer.

 

”Vi går till omklädningsrummet, någon mer som vill ta ett kvällsdopp kan komma och missförstå allt. Du är visserligen myndig och så, men det skulle bli frågor och skvaller på hela campingen, för att inte prata om bland dina vänner och det är så stor åldersskillnad mellan oss”

 

Omklädningsrummet är dessutom låsbart inifrån så det är lite mer skyddat där tänkte jag, jag och frugan hade provknullat där i helgen för att inte störa barnbarnet som sov.

Det fanns en enkel dusch där också så det lite unkna sjövattnet kunde sköljas av.

 

Hon ser forskande på mig, är jag att lita på eller är jag en lustmördare så hennes döda kropp kommer att hittas imorgon, naken, våldtagen och kanske lemlästad?

Slutligen bestämmer hon sig för att lita på sin kvinnliga intuition, simträningen hade ju gått bra och jag verkade trots allt vara ganska snäll och dessutom ville hon veta mer om erotikens värld.

 

I omklädningsrummet är det varmt så jag hänger upp min badhanduk på kroken och ser på Linnea när jag låser dörren med ett ljudligt klick, nu kan ingen störa oss längre.

Med en lättad suck tar jag av mig de kalla badbyxorna och säger ”du får ursäkta men jag måste ta av mig här kalla byxorna, du kan se bort om du inte vill se, men jag behöver duscha”.

Jag ler inom mig när jag ser att hon står kvar och nyfiket ser på mig och det känns faktiskt skönt att en ung flicka studerar mig, inte med avsmak utan nyfiket och blygt intresserad.

 

Jag står öppet vänd mot henne när jag tvättar mig, jag känner hennes förstulna blickar på mig trots att jag inte tittar själv, även när jag vänder mig om med ryggen mot henne när jag ska raka mig.

Plötsligt är jag inte själv i duschen, en mindre kropp gör mig sällskap och mina tankar vandrar iväg, lever sitt eget liv när två små händer tvålar in min rygg, mina axlar.

När jag vänder mig om mot henne så stannar hon upp, osäker på hur jag skulle reagera på de sätt hon uppför sig mot mig, med nedslagen blick väntar hon på min reaktion. Jag kan inte låta bli att se på den unga kvinnan, de små men förföriska brösten under bikinins BH.

 

Jag får en tanke och säger ”du kan väl inte duscha med bikinin på dig, det är ohygieniskt tycker jag, ta av dig den...nu”.

Hon ser lite lätt chockad ut över utvecklingen, från att blivit lärd att simma till att ”simläraren” nu vill att hon ska vara alldeles naken i duschen med honom, hon är inte ens det med sin egen pappa.

Klentroget skakar hon på sitt huvud och försöker beveka mig med orden ”men snälla du, jag fryser så mycket och behöver värma mig hos dig, det finns ju bara en dusch härinne”.

 

Jag svarar inte utan väntar på att tanken ska sjunka in hos henne, jag vill också se om min misstanke med Linnea är rätt, tänker hon lyda mig?

När det sista motståndet lämnar henne så rodnar hon när hon knyter upp sin BH bakom ryggen och låter den falla bakom sig på golvet, brösten skjuter fram med styva frusna bröstvårtor.

Men där stannar hon upp och verkar inte kunna förmå sig till mer, mina ögon gottar sig i hennes behag, njuter av vad jag ser, men vill snart se mer av vad hon kan erbjuda mig.

 

Jag lutar mig fram över henne och sniffar ljudligt i hennes hår, ”du luktar som en gammal sjöbotten Linnea, det känns lite ofräscht måste jag säga, se så skynda dig nu innan varmvattnet tar slut”.

Till slut tar jag själv tag om den lilla bikinitrosans linning och den rörelsen får henne att hastigt se upp på mig, hennes mun öppnar sig som om hon vill säga något, men den stängs igen.

En rosa liten tungspets fuktar de fortfarande blå läpparna och hon slår ner blicken för att vänta att se vad jag tänker göra, inte kan jag väl göra ”det”?

Hon blir ju alldeles naken då, som hon kan se att jag är framför henne då min lem är där, en vuxen okänd mans lem hänger där framför, inte särskilt vacker, men något händer inom henne av åsynen.

Den har växt lite sedan hon kände på den, blivit mer svullen och hon rodnar när hon tänker att hon haft den i sin lilla hand, hon som är oskuld fortfarande.

Men hennes kropp vet och den reagerar.

 

Som i en dröm känner hon hur den kalla våta bikinitrosan dras ner från hennes höfter, över den runda rumpan och den våta värmen från duschen slår emot Linneas nu blottade kön.

Skammen sköljer över henne som en tsunami, men den gör något annat med henne också, det kommer små ilningar som hon inte känt förut.

Vilken erotisk vy det är att äntligen se henne naken, de söta rödrosa bröstvårtorna som står rakt ut och därnere mellan de slanka benen, den lilla busken som döljer hennes fitta.

 

Nu när hon slutligen är naken så släpper jag in henne under duschens varma strålar för att få henne nära mig, jag vill tvätta henne så jag hindrar hennes hand som vill ta lite schampoo.

Njutande blundar hon när jag tvättar hennes smutsiga hår och sköljer det noga så den unkna doften av insjö försvinner.

Jag har tagit duschtvål som jag börjar tvåla in den unga kvinnan med och den som själv gjort det vet hur ett par ungflicksbröst känns när de är såphala, en mycket speciell konsistens...

 

Mina intvålande händer följer kroppens kontur, över magen, höfterna och hon rycker till när min hand glider över de lockande skinkorna, ner mellan dem hela tiden med hala, varma händer.

De känsliga fingertopparna känner det lilla russinet, ett hårt tillslutet hål men jag vet att sätter man tryck på det så öppnar det sig, men förnärvarande låter jag det vara ifred, kanske senare.

 

Hon försöker hejda mig när jag övergår till att börja tvåla in den lilla busken, vill bevara lite av sin anständighet, för hon är ju Linnea den ordentliga, inte Linnea klassens slampa.

Samtidigt är det så spännande att vara naken med en man, hon får nya tankar, känslor som förvirrar henne och det där att vara ordentlig...., är hon det verkligen, hon vet inte, inte säkert längre?

Det är en ny njutning som hon känner, skamlig, förbjuden, men ändå på ett underligt sätt så väcker det kvinnan i henne och gör att hon blir....kåt, vad tänker han göra med henne?

 

Ett pysande ljud får henne att öppna ögonen, det kommer från mig som sprayat raklödder i min hand efter jag stängt av duschen.

”Nej nej, herregud vad tänker du göra” flämtar hon förskräckt när jag anbringar det på den lilla busken.

”Ta det lugnt, jag tänkte bara trimma din vildvuxna urskog” försäkrar jag henne och lutar henne mot en sittstol för handikappade i duschen.

”Du kan inte se ut så här gumman, gör dina klasskamrater det?” frågar jag och stänger av duschen så att jag ser att jobba ordentligt.

Frågan är så intim, så privat att hon rodnar, kan inte förmå sig att svara utan bara skakar på huvudet.

Hon vill protestera, borde göra det, men jag är ju en vuxen man och kvinnan i henne ger vika, underordnar sig, lyder..

 

Försiktigt drar jag min rakhyvel över hennes blygd och trimmar bara kanterna som jag lovat och putsar med en liten sax som jag använt när jag hade skägg.

När jag är färdig och har sköljt bort raklöddret så beundrar jag mitt verk av en nytrimmad ungflicksfitta, Linnea får låna min lilla rakspegel för att själv få se resultatet.

Hon rodnar igen av skammen, en främmande man har rakat hennes lilla oskyldiga fiffi, visserligen bara trimmat kanterna och tunnat ur den tjocka busken, men ändå.

Den framträder nu tydligt i spegeln, blygdläpparna som omgärdar springan framhäver hennes fitta på ett mycket lockande sätt under den tunna behåringen.

Kommer hennes klasskamrater att se skillnaden, tittar de där när de duschar i skolan efter gympan, jag tror ju verkligen att tjejer gör det, om de nu duschar alls i skolan?

Nu tror jag väl att håret hinner växa ut till skolan börjar och Coronapandemin gör väl att det blir mycket fjärrundervisning framöver.

 

 

Nu jag kan inte behärska mig längre utan lutar mig fram och luktar på uppenbarelsen mellan hennes ben, jag kan ana den svaga lite syrliga fittdoften under duschtvålens.

Tittar jag noga så kan jag se den lilla fittans klitoris och utan att jag tänkt det så har min tunga provsmakat och mycket riktigt, könet är lite vått med en smak av kvinna.

Jag hör tydligt den häftiga inandningen när min tunga smeker i hennes lilla fittas springa, något som hon troligen aldrig upplevt tidigare, inte med en vuxen man åtminstone.

Omedvetet lyfter hon lite på sitt underliv då hon vill känna mer när min varma andedräkt påverkar den lilla knoppen som är könets nervcentrum, enstaka suckar undslipper henne.

 

Jag tiger och lider då jag helst skulle vilja knulla den lilla fittan framför mig och jag skulle vilja göra det nu, inte sedan utan nu genast då lockelsen är nästintill outhärdlig.

Fast jag ”hämnas” på henne genom att låta min tunga reta skötet, blygdläpparna, lite här och lite där, mellangården på vägen till det lilla russinet mellan de putande skinkorna.

Doften och smaken av kåt fitta framträder allt mer, ju längre jag får hålla på understött av Linneas allt häftigare suckar, stönande flämtningar.

Linns ena ben ligger över min axel medans det andra spretar isär så mycket att blygdläpparna delar sig och visar ett rosafärgat inre som jag tungkysser djupt, nästan tungknullar henne.

 

I en krampryckning faller hon ner med underlivet och hennes lilla hand kommer sökande mot mig, nästan desperat sökande tills den hittar mitt huvud och jag ler när den vill att jag ska fortsätta.

Den trycker mitt huvud mot det saftiga köttstycket och jag förlänger hennes orgasm när jag lapar i mig den syrliga saften från den unga fittan ackompanierat av plågade stön från henne.

Hennes ”bestraffning” upphör då jag ärligt talat har ansträngt min tunga och ett mer plågat tonfall hörs från Linn för hon vill ha mer av mig, men jag vill ha något av henne nu...

 

Det är jag som är ”läraren” är det tid att hon lär sig, så jag reser mig upp och ”bryter” ner lemmen så den är framför hennes mun.

Hon ser plötsligt upp och flämtar ett ” herre jesus, vad är det där?”.

Hon ser med stora ögon på det som tidigare bara var en liten kall skinnflik och som nu är ett varmt pulserande organ med markerat huvud på det ådriga skaftet, runt vars bas grått hår frodas.

Hon ser nästan rädd ut, då hon inser att jag ändå kan vara en lustmördare på jakt efter en oskyldig oskuld att besudla för att sedan lämna död efter mig när jag fått det jag ville av henne.

 

Tankarna som jag har är av ett annat slag, då jag vill känna hur skönt hon kan göra för mig och låter kukens huvud nudda hennes läppar så hon kan känna den lilla droppen där.

En söt liten tungspets provsmakar till synes omedvetet på droppen och är faktiskt strax tillbaka igen.

Vill den ha mer?

Jag tror det då den smeker, söker över hela huvudet och tanken svindlar av att hon kanske snart har kuken i sin mun, för jag vet så väl hur skönt det är när en kvinna gör det för första gången.

Det är nästan som att ta en oskuld till när en oerfaren mun gör det skönt för mig.

Linneas varma andedräkt som flämtas fram värmer hela mitt underliv och gör mig bara mer kåt, så kåt att jag måste behärska mig från att inte tränga in i hennes mun och knulla den, hårt...

Hon skakar på sitt huvud, men ändå så öppnas hennes mun precis lagom så att hon kan föra fram huvudet och slutligen ta mig i sin mun, bara främre delen av ormens huvud först..

 

Jag ser hur lemmen sticker ut från den lilla munnen och känner hur en liten tunga cirklar runt kukhuvudet, lite tafatt och oerfaret men ändå så otroligt skönt.

Sakta låter hon den komma allt längre in i hennes mun och det är en svindlande tanke att hon gör det helt frivilligt, suger min kuk, hon femton och jag femtionio år.

När det tar stopp mot svalget så ser jag hur hon får kväljningar, men hon rycker inte bort munnen utan låter lemmen glida ut lite grann tills huvudet är kvar innan den släpps in i värmen igen.

Vilken syn det är att se min grova lem glida in och ut i Linneas mun och vetskapen att hon gör det av egen fri vilja gör det ännu skönare.

 

Jag låter min hand vila på hennes huvud, inte för att munknulla henne utan mer som en uppmuntran, att jag tycker det är skönt när hon suger min kuk.

Frågande ser hon upp på mig när hon känner handen, vill jag ha mer, gör hon rätt eller är jag nöjd?

Jag ler betryggande tillbaka mot henne och en ilning genomströmmar mig när jag ser hur hennes blick undergivet, lydigt viker ner sig och hon rodnar, kanske av skam...

Jag ska lära henne hur hon kan ta en kuk ner i halsen med, men det får vänta, nu njuter vi av en jungfru som förlorat sin ena mödom, helt frivilligt dessutom.

Till slut klarar jag inte mer utan drar varsamt ut kuken och det är nästan med sorg i sinnet som jag ser hur lemmen lämnar det sköna nästet, jag ville så gärna spruta i den sköna munnen.

 

Jag håller henne löst i ena handen när jag lägger mig på rygg på golvet och hon följer med nästan hela vägen, stannar när hon står på knä bredvid mig och har tagit min lem i den lediga handen.

”Ställ dig gränsle över mig Linnea, så ditt underliv är över mitt” säger jag mjukt men ändå med en dominant ton i min röst.

Den till synes lättrodnande flickan blir naturligtvis blossande röd, men till min glädje så lyder hon och lyfter ena benet över mig så hon omedvetet visar sitt vackra sköte.

Blygdläpparna delar sig precis så att jag skymtar det rosafärgade inre delen av detta vackra organ innan det stannar över min kuk, vars huvud ligger i den unga fittans skåra.

 

Jag kämpar hårt för att inte övermannas av den enorma lusten att ta henne här och nu.

Med ansträngt tålamod väntar jag med en pulserande kuk, som gärna vill in i den våta fittan som smörjer dess huvud när Linnea gungar sakta fram och tillbaka, som styrd av en yttre kraft.

Hon reser sig mer på knä så hennes lilla hand får plats att ta tag i min lem igen, handen riktar kuken uppåt tills den är mellan de små blygdläpparna igen, de delar sig lätt för kukspetsen.

Min ansträngning att inte ta henne här och nu är nästintill omänsklig, jag tvingar mig att vänta i stället för att med kraft tvinga in kuken i det oemotståndliga kvinnokönet.

Jag kan tydligt känna den sammetsmjuka välkomnande mynningen på fittan, varm och hal av slidsekret som ska underlätta att ha sex, den är som jag, redo..

 

 

Linnea gungar lätt fram och tillbaka, nästan som att hon onanerar mig med sin fitta och det är vidunderligt skönt, ännu så länge bara på spetsen av kukhuvudet.

Sedan stannar hon till och trycker lite nedåt och släpper upp, igen och igen töjer hon ut mynningen.

När jag ser upp på hennes ansikte så blundar hon och hon är i sin egen drömvärld när hon försöker förmå sitt sköte att ta emot mig, men utan att det gör ont.

Jag ser ner mellan oss på våra kön som alldeles säkert vill förenas, men hon är trång och mitt kukhuvud är ganska stort, så det går trögt, tills...

Med ett plupp utan pluppljudet lyckas hon få sin fitta att sluka huvudet, sensationen får hennes ögon att spärras upp och en hand som desperat stoppar vidare inträngningar.

Linnea andas med korta, flämtande andetag, lyfter sig så min kuk syns i hela sin längd igen, men nu är huvudet vått av ett segt sekret som hänger kvar mellan oss som ett snöre som förenar oss.

 

Med en djup suck från henne så sjunker hon sakta ner över kukspetsen igen samtidigt som jag ser hur hennes underliv lirkar för att kunna sluka allt mer av mig och synen är obetalbar.

Att både se och dessutom känna kuken omslutas av ett vått, trångt, slipprigt sköte är i sanning skönt.

Till slut har ungflicksfittan slukat nästan hela min lem, jag känner livmodertappen och ser hur Linneas ögon ser storögt ner på mig, de har en dimmig hinna över sig och munnen ler lyckligt.

Sakta, sakta rör hon sig upp och ner som om hon red på en häst i stället för på på min kuk, hennes bröst är svullna från vårtgården till vårtan och ger en sinnebild av kåt ung njutande kvinna.

 

När hon blir medveten om att jag studerar henne, så rodnar hon igen förstås och undviker blygt min rannsakande blick, men ritten fortsätter och skötet kramar åt med sina muskler om min lem.

Obetänksamt så spänner jag kuken något som dels gör att den blir större, men också känsligare, ökningen i storlek är det som får Linnea att börja komma och skötet smiter åt än hårdare.

 

Hon är ganska tyst när hon kommer, jag hör bara ”mmmm åååh jaaa meera”.

Min lems ökade känslighet gör att även jag är på väg att komma och det eskalerar fort tills det är på väg från kulpåsen och i desperation lyfter jag Linnea bort från kuken.

Hon gnäller besviket till innan hon överraskat skriker till när spermastrålen lämnar kuken i en stor båge framför ögonen på henne.

Hon sänker blicken tills hon finner källan till strålen och fuktar sina läppar med sin tunga innan hon sänker huvudet och till min förvåning tar mig i sin mun, smakar på våra kombinerade safter.

Hon har en hand nere mellan sina ben för att underhålla efterdyningarna av sin orgasm som kommer i kramper genom hennes kropp under tiden som hon suger rent den kletiga kuken.

 

Efteråt gosar vi lite medans vi hämtar andan, Linneas hand lämnar aldrig min kuk utan håller den försiktigt, nästan kärleksfullt i sin hand, pratar lågt om vad som hänt och om vad som ska hända?

Hon sa att hon önskade att jag hade kunnat stanna kvar i henne när jag kom och att det nog inte var någon fara att hon skulle bli gravid så fort, bara av en gång dessutom.

Hon såg lite förebrående på mig när jag skrattade lågt, det var ju ett så känsligt ämne för henne..

När jag förklarade att min fru sagt att hon nog inte kunde bli gravid två gånger och att vi nu hade två barn, då förstod hon varför jag skrattat och skrattade med.

 

Hon hade fått P-piller av skolsköterskan som hon inte börjat med ännu eftersom hon inte varit så sexuellt aktiv, bara lite.

Hon lovade på heder och samvete att börja med dem genast och att hon ville träffas samma tid nästa kväll för att ”prata” vidare, för det var så skönt att prata med en vuxen som inte dömde henne.

Vem är jag att döma någon, jag kan bara försöka ”hjälpa” till.

 

Jag fick en lång innerlig kyss när vi skiljdes åt och en sista kläm på min lem.

Nästa dag såg jag henne simma och bada med sina kompisar och jag undrade om hon ”glömt” att vi skulle ses ikväll igen. Men hon gav mig en diskret blick och rodnade svagt, hon mindes.

Bra att hon kom ihåg trots allt, jag har så mycket kvar att lära henne.

Hon hade nämnt något om sina mera hemliga inre tankar innan vi skiljdes åt igår kväll, något som hon aldrig pratat med någon annan om, hon sa aldrig vad det var, mer än att de var skamfyllda.

Jag hade sett vissa tendenser hos henne kvällen före...

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.