Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/12, 2021 kl. 19:13, av Baltazar4

Simläraren

Del 2 av 3 i serien Simläraren

Fortsättningen av hur jag lär en tjej simma och diverse andra saker också. Hon är så vetgirig och nyfiken och vill veta vad sina kamrater skryter om att de gjort på helgen.

Det kommer ett varmt sommarregn senare på kvällen och jag har väl mina tvivel om Linnea över huvud taget kommer att dyka upp till vårat möte.

När hon till slut kommer så har hon regnkläder och på sig och det är ju inte alls lika upphetsande som när hon hade sin bikini på sig igår, men en skönhet klär i allt som man brukar säga...

För att komma in under tak så går vi till omklädningsrummet som står tomt då de flesta sitter inne i sina husvagnar och spelar spel eller ser på sina batteridrivna TV-apparater.

Vi hänger av oss våra regnkläder och jag kan inte låta bli att snegla på Linnea, hon har visserligen jeans och T-shirt på sig, men det sitter fint på henne och jag minns gårdagen tydligt för mitt inre.

 

Tålmodigt väntar jag in henne innan jag ger henne en kram, först då släpper det och hon berättar om vad som hände när hennes egna pappa gav henne smisk på den nakna rumpan.

 

”När jag låg över pappas knä med naken rumpa innebar ju också att mina mer privata delar var oskyddade också, men han var så full att han märkte inte min genant skamfyllda position.

Han var så arg för att han hade fått för sig att jag stulit en öl av honom, den dök senare upp under en filt, men helt oskyldig var jag väl kanske inte, för någon öl hade jag tagit av honom.

Men det var långt tidigare.

 

Som jag skämdes över den för mig oerotiska situationen och faderns hand som gång på gång landade hårt och obevekligt på min rumpa, hur det sved i skinnet och hettade.

Tänk om någon skulle sett mig där, någon kompis kanske, jag skulle få flytta då och kanske behöva byta skola också, för rykten sprider sig fort, speciellt pinsamma sådana.

Det hände dock inget mer än att pappa slutligen övermannades av alkoholen och somnade, jag däremot somnade inte utan hasade över till min säng, fortfarande med byxorna nere vid knäna.

Skinkorna hettade och behövde luftas för att det lindrade svedan på den stackars baken, jag var såå arg på far som dels anklagat mig för stölden och sedan smiskat min stackars rumpa.

Herregud, jag är faktiskt femton år och ingen barnunge längre.”

 

Brösten är visserligen små fortfarande, men hon har fått både mens och könshår till slut.

Hon har sett på sin mamma vilka anlag hon själv troligen har och det är visserligen ingen jättebyst utan en normal storlek. Linnea har dock alltid tyckt om att se på dem och tänka att hon också kommer att få lika fina bröst som mamma.

 

Det ilar plötsligt till från hennes sköte och hon upptäckte att hon hade sin hand där, med ett finger som lite planlöst vandrade runt där i det våta, lite slippriga könet.

 

”Varför hade jag reagerat så av att få smisk?

Vad är det för fel på mig egentligen, vad är jag för pervo?

Kan du förklara, hjälpa mig att förstå kroppens reaktioner, jag skämdes ju, snyftade för det hade faktiskt gjort ont så det var inte alls någon behaglig händelse?”

 

Linnea tystnar och ser ner i golvet, det är uppenbart att hon är generad över vad hon avslöjat för mig om sig själv, mycket som hon dessutom inte själv vetat tidigare heller.

”Det är klart att jag kan hjälpa dig, men då måste vi backa bandet och gå igenom processen igen, för att analysera varför du känner som du gör. Så dra ner dina byxor och trosor som du gjorde och lägg dig över mitt knä..” sa jag och satte mig i stolen som stod i duschen.

I det ögonblicket kunde jag tydligt se hur miljoner tankar, frågor for kors och tvärs igenom hennes huvud, skulle hon göra det, litade hon verkligen på mig och framför allt, litade hon på sig själv?

 

Varför utsatte hon sig själv för det här, den här gången av sin egen fria vilja, för visst var det så att hon inte tyckte om det, men i så fall varför reagerade hon som hon gjorde?

Hon ville veta och den enda som just nu som kunde hjälpa henne ta reda på det var jag, fråga någon annan kunde hon inte, men hela situationen var så pinsam för henne.

Hon sneglade mot mig och försökte se hur jag reagerade på hennes vädjan om hjälp, men jag såg inte arg ut åtminstone, allvarlig men inte arg.

Uppenbarligen så är jag ingen galen våldtäktsman som efteråt mördar mina offer, utan har ändå gett ett ganska sympatiskt intryck på Linnea hitintills, men att få smisk igen, ville hon verkligen det?

 

”Hur ska du ha det Linnea?” säger jag klart och tydligt och hon rycker till av min röst.

Hennes händer rycker till och fumlar med bältet i hennes jeans, får till sist upp det, byxknappen och gylfen likaså.

Med en ormande rörelse lyckas hon hasa ner sina tajta jeans över sina höfter till halvvägs ner på låren, de ordinära vita bomullstrosorna som ser ut att kunna vara köpta på HM sitter kvar.

Hon ser generat på mig, ”måste du titta nu, du kan väl titta bort som pappa gjorde?” nästan viskar hon frågande.

”Jag är inte din pappa och jag ser en snygg tjej som jag gärna ser mer av” svarar jag och ler, iakttar henne öppet och ogenerat där hon står. Döljer inte något av mitt intresse att se henne nakna rumpa, kön och också att få drömmen uppföljd med få aga denna runda bakdel.

 

Situationen gör att rodnaden stiger på henne och mina ord gör inte saken bättre för henne, men hon fattar tag i den vita trosans resår och drar bestämt ner dem tills de möter jeansen.

Jag ser den lilla tofsen som jag sparade igår, den som fortfarande döljer hennes lilla fiffi då hennes ben står tätt ihop och när hon med trippande steg kommer fram till mig, lägger sig över mitt knä..

Värmen från hennes nakna hud värmer mitt underliv och en svag parfymdoft gör så jag känner hur ormen där nere vill vakna, den vill bulta och vara hård som en murbräcka.

Jag hör henne flämta till när jag smeker rumpan framför mig och det är en svindlande tanke att hon lagt sig frivilligt med neddragna byxor över mitt knä med akt och mening att få smisk av mig.

Den är så varm och len mot min hand, den hand som ska aga och smiska tills den hettar och svider, precis som när hennes egen far gjorde det, den här gången ska det kanske sluta annorlunda.

 

När jag lyfter min hand så hör jag hur Linnea håller andan och när den så landar på ena skinkan så suckar hon till och hennes ena hand vill stryka på området för att lindra svedan.

Automatiskt hindrar min hand hennes att göra så, inte så att jag höll i den utan bara försvårade, stoppade dess rörelse innan den nådde sitt mål.

Linnea sneglade upp mot mig för att se om jag verkade arg, men jag log tillbaka så hon rodnade och tittade ner i golvet igen, hon lät sin hand sakta återgå igen.

Efter nästa slag så lyfte hon ingen hand för att skydda sig utan gav ifrån sig ett svagt stönande ljud och tryckte sig mot mitt knä, ålade med underlivet.

Den rörelsen upphörde när jag lätt handen vila mot hennes rumpa och lindrande smekte den på samma vis som hon själv försökt men hindrats av mig att göra.

”Känns det som när din pappa smiska dig?” frågade jag samtidigt som jag fångar upp värmen från den agade bakdelen.

 

Hon skakar sitt huvud, har som det verkar drabbats av tunghäfta eller vet kanske inte hur hon ska svara, men hon är på helspänn för andningen stoppar upp när jag lättar min hand från rumpan.

”Nej, …..det känns liksom mer, varmare” kommer slutligen en viskning från Linnea.

”Vill du fortsätta eller räcker det?” frågar jag, jag misstänker vad svaret kommer att bli men vill ändå fråga då jag anser att det är befrämjande för fortsättningen och om det ska bli en fortsättning.

”Ja, fortsätt” kommer det svagt från Linnea efter en stund och med en svag nästan omärklig rörelse säras hennes ben så tillträde till hennes mussla också kan medges.

Jag smiskar ytterligare tills jag känner att hon ålar sig i mitt knä och hon har nu fått en flämtande andhämtning. Hennes händer kramar hårt om mina ben, men gör ingen antydan att skydda sin bak.

 

När min hand smekande glider över de varma skinkorna stillnar hennes rörelse i väntan på var den är på väg och när hon känner att den glider ner mellan hennes lår så säras de mer.

Det tysta medgivandet gör att min hand fortsätter ner till tonårsfittan för att där mötas av hårlösa blygdläppar som är både varma och fuktiga av glidslem, något som avslöjar vad Linnea känner.

Hon tystnar när mitt finger varsamt glider i springan, jag njuter av vetskapen att jag har en ung flicka/kvinna i mitt knä med ett så öppet nyfiket sinne för erotik.

Jag vill som alltid lära ut det jag kan, speciellt om erotik och gärna då till en vetgirig flicka som verkar vilja lära sig om vad hennes kamrater pratar om när de berättar om sina äventyr efter helgen.

Jag ler när hon rycker till när mitt såsiga finger nuddar klitoris och något som nafsar på mitt ben fångar min uppmärksamhet, att det är Linnea ser jag förstås.

 

Sakta glider mitt finger från skötets varma våta fåra upp över mellangården där min nagel varsamt skrapar den känsliga huden för att slutligen landa på ringmuskelns mynning.

Fingret som fortfarande är lite kletigt glider lätt retande den rynkiga muskeln och området omkring den, men tålamod är ju en dygd så mitt finger glider ner till hennes väntande fitta igen.

Jag ville bara väcka hennes nyfikenhet om anal stimulans, något som många men inte alla tycker om, kanske helt onödigt då hon säkert vet redan, men jag tycker om det.

Som hon ligger nu är hon ganska blottad och oskyddad, samtidigt som jag inte ser hennes ansiktsuttryck, så hon har lämnat ett stort förtroende för mig.

Kanske bidrar det till hennes kåthet att känna sig utsatt?

 

Under tiden som jag funderat så har mitt finger lekt runt i det såsiga skötet tills hon skakar och kommer med ett långdraget stönande ljud.

Jag låter fingret fortsätta leka i skötets värme vilket gör att hon kommer flera gånger, hur många vet jag inte, de gick i varandra och hennes lår slöts om min hand nästan som i kramp.

Det är länge sedan som jag såg en tjej komma så intensivt, det kom gurglande ljud från henne.

Efter så hängde hon som en trasdocka över mitt knä och jag lät min hand smeka de runda skinkorna, undrade vad som skulle ske härnäst, vad ville hon veta mer?

 

Slutligen ser hon upp på mig och ansiktet visar fortfarande upp en rödflammig fasad efter orgasmens efterdyningar, ”gud , tack såå mycket, vad skönt det var”.

”Vad kan jag göra för dig Jan, jag vill återgälda...dig” fyller hon i efter en stund.

Jag väger mina ord på guldvåg innan jag bara svarar helt ärligt ”jag vill se när du rakar dig”.

Hon får en fundersam rynka innan hon spärrar upp ögonen när hon inser vad jag menar med raka sig och vart det skulle ske,....hennes fitta, fiffi, helt hårlös?

”Gud, snälla inte det, varför vill du det, jag har precis fått hår där, det är bara två år sedan” säger hon och ser ner i golvet, generad och förvirrad av min begäran av vad jag vill

Jag småskrattar när jag svarar henne ”du gör det för att du vill det och vill du inte det så behöver du inte göra det, men du frågade och det är något av det mest erotiska jag vet att se en tjej göra”.

 

Tankarna ilar runt i Linneas just nu förvirrade hjärna som precis har exploderat av en serie orgasmer, hon har sett flera tjejer i klassen som rakat sig där, speciellt efter de fått sina bröst.

Har de väl fått sina bröst så kan de visa hela världen att de har nått sin pubertet genom att ha tighta linnen utan BH om de vågar, inte många ser deras om de har hår eller inte på sina kön.

Som en flodvåg kommer kåtheten tillbaka av tanken att en vuxen man verkligen vill se på när hon då eventuellt skulle raka sig därnere och tänk om mamma och pappa upptäcker det sedan.

Mamma har hon sett är redan delvis rakad, Linnea hade ”råkat” se det när mamman duschat, delvis så tillvida att det fanns en smal hårrand mot hennes klitoris.

 

Under tiden som hon funderar så klappar och smeker jag den förtjusande bakdelen.

Efter en stund så ser hon upp igen ”okay jag gör det om jag måste, men då vill jag ha något av dig, Jan”.

Förvånad över hennes framfusighet svarar jag ”jaha, okay då, vad mer vill du ha av mig?”.

”Kan du lära mig hur jag ska kunna träna att ta något ner i halsen, du hade något trix sa du och jag har funderat på vad, men vet inte vad det skulle vara”.

 

”Ja visst, rakar du dig inför mig så ”hjälper” jag dig med att kunna göra det, alla är olika känsliga i halsen, men bättre kan alla bli”.

Sakta reser hon sig tveksamt upp och tar av sig plagg efter plagg tills hon står inför mig, naken och i mina ögon vacker som en gudinna, visserligen en blyg, rodnande sådan med nedslagen blick.

Den nedslagna blicken vänds upp mot mig och jag ser hennes bryderi spegla sig i ett potpurri av olika känslor, en undergiven vilja att bli styrd, kontrollerad och tonåringens trots.

 

Men även en flammande lust över att visserligen inte uttalat tvingats till det men hennes undergivna läggning tolkar det så och gör henne kåt och villig att vara till lags.

”Herregud snälla Jan, du kan inte mena vad du säger att jag ska göra, tänk om andra får veta det, mamma, pappa och kanske släkten. Fiffi syns under bikinin, det har jag sett det på andra tjejer.”

 

”Du vill att jag ska ställa upp och lära dig en massa saker utan att få något tillbaka själv, det fungerar inte så i världen, allt är ett givande och tagande, just nu så ger du och jag tar..”

 

Jag öppnar duschkranen så vi får varmvatten för jag vill att upplevelsen ska bli så bekväm som möjligt för henne och ställer artigt fram stolen så att hon kan sitta där. Ofrivilligt får jag flashbacks av min hustru som sitter i samma stol görandes exakt samma sak som Linnea ska göra.

Fast hustrun rakar sin fitta mer på rutin, hon vill ju hålla den slät och fin för annars sticker det och kliar så mycket och belöningen från mig efteråt blir desto större vet hon.

Det har hänt mycket i det här rummet som inte andra känner till och kanske inte ska göra heller, bara det här att 15-årig tjej är naken med en äldre man som skulle kunna vara hennes morfar?

 

Med en suck så sätter Linnea sig i stolen, hon har kommit till insikt att om hon skulle ångra sig så hinner könshåret växa ut till skolan börjar och ingen kan ändå se vad hon gjort på sommaren.

Under tiden så tar jag också av mig mina kläder och jag känner hur lemmen hänger där tung och kåtsvullen men ännu inte helt vaken, bara förväntansfull.

Även hon skänker en blick till mitt underliv, kanske förundrad över vilken påverkan hon har på en man, något hon kommer att lära sig.

Jag ger henne min väska med mina rakgrejor och när hon börjar trimma med saxen på sitt könshår så sitter jag framför henne på första parkett beundrande skådespelet.

Tankfull tar hon duschmunstycket mjukar upp skötets kvarvarande behåring med varmvattnet.

Tar en rejäl klick raklödder och masserar in noggrant på sitt kön, mellangården och vid anus, jag minns hur hustrun någon gång rakat sig utan lödder efter ett hett bastubad, en visuellt mycket trevlig upplevelse.

 

Efter en sista blick på mig och rakhyveln i väskan så tar hon upp den och försiktigt drar den över sitt venusberg, ett tydligt raspande ljud uppstår när hyveln skapar en ”väg” i löddret och kapar könshåret..

Mina egna tankar plus synen framför mig gör att svällkropparna i min kuk fylls och dunkande av förväntan står den inför henne.

Den släta huden som hon frilagt och själva handlingen att hon rakar sitt kön, sin fitta framför mina ögon och att hon gör det mer eller mindre självmant, det höjer min puls markant.

Visst hade jag kunnat tvinga henne till det, men jag gillar att hennes undergivna sida får komma till sin rätt i stället för att bara ta henne.

 

Bröstvårtorna på Linnea har skjutit ut mot mig och vårtgårdarna är svullna, så jag vet att hon inte är opåverkad och det alltmer blottlagda skötet ser ut som en blomma

Utan att jag tänkte på det så har jag min nu styva lem i handen, för jag gillar det när jag ser något så enormt erotiskt och Linnea fortsätter att dra hyveln över sin fitta så alltmer friläggs inför mig.

Hon tar fram min rakspegel, justerar så hon ser mellangården och sin anus, skänker mig en slutlig blick fylld av en hunger, en hunger som kanske kommer av vad jag förmått henne att göra?

För vad hon kommer att få göra, kommer hon att nå en punkt där hon säger, ”nej inte mera”..?

Hon minns hur det kändes att rida på just den lemmen som hon har framför sina ögon, hur den spände ut fittans inre och hur kukens markerade huvud försökte förmå skötets inre att följa med.

 

Hon får allt svårare att komma åt, då turen kommer till mellangården och mellan de fasta skinkorna, men hon är en kämpe och under hennes kamp så får jag se allt, verkligen allt av henne.

Hon är så fokuserad på vad hon gör att det är som om jag inte existerar längre, den lediga handen sträcker ut hudveck så rakhyveln kan göra sitt arbete ordentligt.

Det vackra könet blottas allt mer med sina inre blygdläppar som syns lite utanför de yttre och hennes klitoris som tittar fram där de yttre blygdläpparna möts framtill.

Visserligen är hon fokuserad på rakningen men det råder inget tvivel om att hon finner handlingen i sig, att raka sitt underliv helt och hållet rent från könshår erotisk och inför någon annan väldigt erotisk.

 

Kanske är det tanken att andra ska se att hon har rakat sin fitta som gör henne upphetsad, hon har hört killarna i klassen kommentera tjejerna i träningskläder, speciellt när kameltån syns...

Hon ser till slut upp på mig och det är en väldigt blandad blick från henne, den innefattar allt från blygsel, undergivenhet till en varm beslöjad kåt blick.

Jag harklar mig då strupen känns lite förtjockad när jag tar rakhyveln och säger ”jag ska hjälpa dig med det sista, det är lite knepigt att få till det i början”.

Hon sitter tyst och generat studerar noga hur jag rakar rent de sista hårstråna på hennes fiffi, jag har tränat på hustrun ett antal gånger så det går ganska fort att göra det.

 

Hon blir som försjunken i tankar eller drömmar och när hon ser upp så fastnar hennes blick, intresse på min fullt erigerade lem, tar den varsamt i sin hand och känner värmen från den.

Utan att säga något så böjer hon sig fram och tar den i sin mun, hon ser ut att njuta av att känna början av den knotiga, ådriga hårda varma lemmen glida fram och tillbaka i sin mun.

Jag är på sätt och vis glad att jag inte är enorm i den regionen, men Linnea får ändå bekymmer när huvudet kommit innanför hennes läppar och hon når bara halva längden på skaftet.

Hon ser upp på mig, möter min blick när hon försöker få in lite mer och nästan kräks av att få min kuk i den bakre delen av sin mun, hon försöker verkligen tills hon med en suck slutar suga mig.

”Det är hopplöst, jag är alldeles för känslig och kommer aldrig bli bra på det här” säger hon dystert.

 

”Ha inte så bråttom, det går att träna upp svalgets kräkreflex men hur mycket är individuellt och du behöver inte alltid träna med en riktig kuk, du kan använda en grillkorv eller morot. Då kan du stimulera svalget nästan när som helst och du behöver inte ens vara naken själv.

Eller som en som jag känner gjorde, hon använde sig av geléormar som hon först började med en geléorm tills hon kunde ha den ner i halsen utan bekymmer, sedan utökade hon antalet vartefter.

Jag tycker att det som du gjorde nu var väldigt skönt med känslan att du försöker och vill.”

Uppmuntrad av mina ord så tar hon min lem i sin mun igen och med långa tag låter hon den glida fram och åter där, ibland kommer den för långt bak och då hulkar hon förstås.

Det både ser och är väldigt upphetsande att se hur hon kämpar, men trots sina tidigare blygsamma dimensioner så har lemmen uppnått full styrka med ett ådrigt skaft toppat med ett markerat huvud. Det gör det svårare för henne att kunna ta mig ner i halsen eller ens bak i sin mun, hustrun hade samma problem men klarar det fint nu.

 

Till slut kan jag inte kontrollera det längre för jag känner hur jag kommer att spruta snart och min hand tar tag i kukskaftet så att jag inte kommer in för långt i hennes ivrigt sugande mun.

Njutande munknullar jag henne försiktigt med sköna stötar, jag stönar ganska högt av att hon kämpar för att göra det så skönt som möjligt för mig, hon anar vad som är på väg.

Men hon rycker ändå undan sitt huvud när jag sprutar men är trots det så pass nära att hon med sin mun fångar upp de strålar som träffar munnen, resten hamnar överallt på henne.

Det finns klara likheter med en katt som lapar i sig grädde, när jag ser hur hon smakar på min varma sperma, hon ser också nästan ut som en vinprovare när hon gör det.

 

Hon ser fundersam och analyserande ut, både över hur det smakar, stoltheten att hon gjort det och vad hennes kropps reaktioner blev av handlingen att suga en mans kuk tills den sprutade.

Att just hon Linnea har gjort just det, gjort det så skönt med enbart sin mun som suger en vuxen mans kuk, tanken och smaken gör henne så kåt att en hand smeker hennes nyrakade kön.

Det våta renrakade könet känns underbart att smeka, hennes klitoris är styv av förväntan och sticker fram ur sitt veck i förhoppning att få stimulans nu.

 

Finns det något mer upphetsande än att se en kåt kvinna smeka sig inför dig, inte porrfilmernas tillgjorda kåthet, utan helt naturlig köttslig lusta från en brunstig hona.

Min nysprutade kuk är bara nere och vänder innan den på nytt förväntansfull står upp igen och jag känner att jag bara måste smaka på det saftiga könet framför mig som luktar så gott.

 

Linnea ger ifrån sig en lång suck när tungan bara lite lätt glider i det såsiga vecket med början i den nedre delen av vulvan och mycket sakta nästan plågsamt närmar sig den lilla knoppen.

Hon stönar och lyfter sitt underliv så att jag lättare kommer åt att låta min tunga smaka på det saftiga könet, den som någon gång avnjutit en nyrakad våt fitta vet vad jag menar.

 

Det syrligt smakande glidmedlet på den lena huden som åtminstone min tunga älskar att slira omkring i och höra dess ägare stöna, sucka njutande.

Känna hur det rycker till i henne när jag ömsom slickar, blåser och även nafsar lätt i en blygdläpp som kommer i min väg till den lilla knoppen, klittan, joysticken m.m.

Kärt barn har som sagt många namn och en kvinnas kön med dess klitoris är verkligen inget undantag i det fallet. Linnea lyfter mer på underlivet, gör allt för att underlätta åtkomsten mellan benen på sig, att det inte är något som en duktig flicka förväntas göra tänker hon inte på nu.

Nu är hon en undergiven ung kvinna med en pulserande kåthet från sitt kön, en chockerande ny känsla som hon vill åtgärda, avhjälpa..

 

Jag når aldrig fram till klitoris utan stannar upp strax före, fortfarande med tungspetsen mycket retsamt utforskande detta underbara välsmakande kön och låter mitt finger fuktas i ingången till vulvan. Jag är hela tiden bara i början av slidans inbjudande såsiga kanal och tänker att snart ska kanske min kuk komma in där. Till skillnad mot fingret komma längre in för att njuta av slidans kramande muskler, en i sanning underbar upplevelse att vara med en villig kvinna.

 

Mitt finger har dock en lite annan agenda när den gör ett glidspår från skötets början över mellangården fram till russinet, Linneas anus som intet ont anande överraskas av fingertoppen.

I ögonvrån så ser jag hur hennes ögon blir stora och ser oroliga ut..., men en ilning strömmar

igenom henne med en konflikt mellan det undergivna och det oskyldigt naiva.

Var går gränsen mellan duktig flicka och kåt slampa, varför är det så skönt att uppföra sig som en slampa, som nu när en gammal man slickar hennes fitta så skönt.

Hon vet vad han delvis vill göra, men inte allt och det gör det så mycket skönare, men var går gränsen, finns den överhuvud taget?

Oroligt rör hon sig av beröringen på det lilla oskuldsfulla russinet och jag vet med ens att ytterligare en erogen zon har hittats, en zon som kan erövras om försiktighet iakttas.

 

”Gud, nej vänta lite, jag vet inte, måste jag?” flämtar hon till med darrig stämma.

”Nej det måste du inte, det är dock ofta en erogen zon, men tycker du inte om det så ska jag inte tvinga dig till det” svarar jag med en liten baktanke av att ha sått ett frö i hennes huvud.

Jag tar bort fingret från hennes rumpa och låter tungan fortsätta smaka och avnjuta skötets underbara nektar, känner en hand uppmuntrande dra mig närmare.

Jag tittar upp och naturligtvis så möts jag av en mix av uttryck från henne, kåthet, genans, erotisk njutning och en stor del fundersamhet.

På vad vet bara Linnea, men jag kanske kan ana vad som rör sig i denna nyfiket upptäckslystna unga kvinnas huvud. Att det rör sig om erotik ser jag på hur klädsamt hon rodnar när jag öppet studerar henne och hon inser att jag ser hennes njutning, hur hennes kropp reagerar.

 

Att hon hört att analsex ofta kan förekomma i någon form, kanske inte varje gång och inte bland alla som har sex, tvivlar jag inte alls på. Tjejer pratar och killar är ofta frispråkiga om allt som har med erotik att göra, gärna då för att chocka om just anal-, BDSM-, djursex och gangbangs m.m.

Att de sedan inte varit med om något sådant ännu tror de att ingen kan genomskåda förstås, men tjejerna vet bättre men är också ofta nyfikna på allt nytt trots alla förskräckta utrop från dem.

Men deras rykte är väldigt viktigt, ingen vill vara känd för att vara lättfotad, men har ofta fantasier om en lärare, någon kompis förälder som vill knulla dem. Kanske att i fantasin få betalt som en hora, utpressas eller bara tvingas till sex, vanliga fantasier hos människor.

Naturligtvis inget som de vill uppleva i verkligheten, men i ett rollspel eller bara fantisera vid onanin hur någon betalar henne för att ha sex eller bara tar för sig och knullar henne.

Jag ser fram mot en intressant sommar med att få ta del av vad som döljs under Linnea.

 

Mina tankar och handlingar gör att min kuk är hård som en murbräcka och jag lägger mig på rygg framför Linnea så att den står upp som en flaggstång, trånande efter henne.

Med en suck av längtan så kryper hon fram mot mig, kysser kukens huvud, suger lite på det, smeker det med sin tunga, låter det smekande glida mellan hennes bröst, magen tills hon är framme.

Jag hör hennes flämtande andetag när hon blundande justerar sig tills just detta huvud är i öppningen till hennes fitta, då ställer hon sig upp på knä och låter mig se allt.

Hennes hand håller i skaftet och jag är på första parkett när hon låter kukhuvudet vätas av glidslem från sin fitta och vi båda stönar högt av kåthet. De inbjudande blygdläpparna som omsluter och masserar, smörjer in huvudet för att underlätta ett framtida inträngande i hennes kön.

Kontrollerat sänker hon sig ner allt djupare med avbrott av ett och annat lyft så att hon rider mig och hon är som i trans, när hon smeker sina bröst, stönar lågt.

Inte det överdrivna stönet i en porrfilm utan ett ljud från hennes inre, av en njutande kvinna.

 

Jag ser hur hennes magmuskler arbetar under huden, de kåtsvullna brösten, den smala midjan över höfterna som jag håller mina händer om, hur den mjuka huden känns mot mina valkiga sträva nävar.

Hon rider mig allt djupare och det är så skönt att känna hur hennes kön kramar om min kuk, hur det glider in och ut i denna trånga, varma, våta hålighet.

Doften av kåt kvinna, av sex är påtaglig i rummet och synen av denna sexgudinna som låter sina händer smeka brösten, ner mellan sina ben mot könet är härlig.

Hur min kuk glider in och ut ur den alldeles nyrakade fittan, denna underbara skapelse som hon blottlade för mig genom att framför mina ögon raka sitt underliv.

 

Just i detta nu finns det inget kvar av den präktiga Linnea, utan det är en lydig undergiven kåt ung kvinna som är redo att spela en roll som rider min kuk..

Vilken roll det blir återstår att se.

Hon stönar till igen, lite intensivare och jag känner skötet krama om kuken när hennes fingrar smeker fittan när orgasmen sveper över henne. Jag kämpar hårt för att hon ska hinna innan jag själv sprutar, men det är inte lätt när Linnea tycks ha en annan agenda.

Jag känner en viss stolthet ändå för hon tycks precis hinna färdigt innan jag måste dra mig ur då larmet går hos mig och jag sprayar hennes rygg och rumpa med kletig sperma.

Efter så hjälper jag henne att bli ren genom att med papper torka ryggen och mellan skinkorna där jag är extra noga.

”Varför pratar ni killar så mycket analsex och vill pilla där?” frågar hon sedan.

”Det är känslan av tabu och att det är perverst som gör det upphetsande, sex hos människor är så mycket mer än bara göra barn genom att knulla, du reagerade på att få smisk över mitt knä”.

”Men stjärthålet är så litet, det gör ju ont.” svarade hon.

 

Jag ler när jag svarar ”vissa tycker om det, andra inte, jag kan bara säga att ska du veta vad du själv tycker, så måste du prova när du är ensammen. Jag har ett nybörjarkit med mig till dig så att du kan prova om du vill, du ska inte känna något tvång och behöver inte lämna tillbaka det.”

Jag håller upp en påse till henne som jag tar fram när vi har duschat, hon ser blygt på innehållet när hon tar upp ur påsen, rodnar när hon läser ”Butt plug” och en flaska märkt ”Anal”.

Hon säger inget mer, men hon ser lite busig ut när jag får en kram och en puss på kinden.

 

Jag ser henne vid badet nästa dag när jag fikar med barnbarnet, jag får kaffet i vrångstrupen när jag ser hur hon obekymrat leker med en geléorm. Hur hon släpper ner den i halsen nästan som hon pimplade, upp och ner. Visserligen ligger hon på sidan om stranden så hon är delvis dold men ser jag så kan också andra göra det.

Det finns säkert flera som känner till tricket att lära sig att kunna ta en kuk ner i svalget.

 

Men då jag ser mig omkring så finner jag ingen som reagerat så jag låter blicken återvända till Linnea där jag möts av den varma blicken från en väldigt generad, avslöjad kåt ung kvinna.

Hon kan nog ana vad jag tänker och hon vet ju mycket väl att jag vet vad hon övar på, något som vi båda vill ska fungera. Plötsligt oblyg lutar hon huvudet bakåt för att låta två geléormar visserligen inte helt utan problem glida ner i strupen och jag hoppas bara att min kuk kan få göra samma resa snart.

 

Barnbarnet ser bara en tjej som äter godis och det är inte ens lördag förrän i morgon, så hon tar lite mer saft och kaka.

 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Ja, var ska detta sluta? Intressant

13/12, 2021 kl. 15:28