Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/2, 2022 kl. 21:35, av Baltazar4

Simläraren

Del 3 av 3 i serien Simläraren

Hon tar om kuken med sin hand och känslan är lite bisarr då hon inte ser vem det är på andra sidan, för det är väl jag som är där bakom frågar hon sig? Hon böjer sig fram och låter kukens huvud omslutas av sin mun och låter sin tunga smeka över dess huvu

Under helgen som kommer ser jag Linnea flera gånger när hon simmar och stojar med sina tjejkompisar, då hon kan simma nu så är hon med på ett annat sätt.

Min dotter kommer ner och hämtar barnbarnet då jag lyckats lära henne också att simma utan puffarna nu och, de skulle resa till en släkting så jag var helt själv när måndagen kom.

Jag tog det lugnt på dagen med någon vandring i skogen och naturligtvis hägrade badet när det blev för varmt, kanske var det saknaden efter lite kvinnlig fägring som lockade också.

Något som jag verkligen fick när Linnea dök upp med tjejgänget, de var 6 stycken tjejer i ungefär samma ålder, det är svårt att bedöma en tjejs ålder med puberteten och kroppen som utvecklas.

 

Jag lät blicken njuta av dem en stund tills jag belåten lade mig lite avsides för att sola när något skymde solen och när jag öppnade ögonen så stod Linnea där i all sin prakt.

Med ryggen mot de andra badande skymde hon insyn och med sitt leende lyste hon upp mig.

Min blick smekte ogenerat hennes kropp för jag gillade vad jag såg framför mig, hon hade fått rätt i att jag nu kunde se hennes lilla kameltå mellan låren, min lilla sexgudinna.

Den rodnande flickan ser naturligtvis vart jag tittar för jag döljer det inte på något vis och resultatet låter inte vänta på sig heller, utan kuken styvnar allt mer så den spänner ut badbyxan demonstrativt.

Hon chockas nog lite av vad som sker, men hennes kropp reagerar, den ordentliga Linnea rodnar och odygdiga Linnea blir kåt och skulle gärna rida kuken som är under badbyxan.

 

”Var är ditt barnbarn?” frågar hon mig och ser sig omkring.

”Hon åkte hem i helgen för de skulle åka och hälsa på en släkting, hon kan ju också simma nu, så jag behövs inte längre för det, men det finns ju annat att göra” svarade jag med en antydan.

När jag möter hennes blick så är den varmt dimmig och en liten tungspets fuktar de torra läpparna med en snabb rörelse som avslöjar hennes sinnestillstånd.

Hennes hand tar ett lätt tag i bikinitrosan och drar lite i den med en mycket medveten rörelse så den skär ytterligare in i mellan blygdläpparna på hennes fitta.

I början av sommaren hade den handlingen varit otänkbar från hennes sida, bara tanken att utföra en sådan handling så hennes fitta syns inför en vuxen eller i det här fallet gammal man.

Det gör inte ordentliga tjejer och definitivt inte präktiga Linnea, men hon kan inte låta bli att själv påverkas av mina reaktioner enbart av att se henne i sin bikini.

Hon vet vad det innebär och vad jag vill göra med henne när hon ser mina beundrande blickar som nästan fysiskt tar på hennes kropp, min kuk som tydligt spänner ut badbyxan.

 

”Ser du nu hur det blev när du fick mig att ta bort håret, som tur är har de andra tjejerna gjort samma sak. Är du ensam i husvagnen i veckan då?” nästan viskar hon hest innan hon harklar sig.

”Mmmm, ja, hela veckan” svarar jag med en blick ner mellan låren där skötets kontur tydligt syns.

”Jag kommer kanske förbi ikväll, vi ska sälja lotter för tjejlaget som är med mig hit idag” säger hon och handen slätar ut trosan igen för att försöka dölja vad som finns där under.

 

”Nej, gör inte så, visa mig igen” säger jag till henne med ett visst bett i rösten.

”Men, va” svarar hon som om hon skulle protestera, handen gör dock som jag sagt och snart ser jag fittan framträda igen mycket erotiskt.

Frågande ser hon på mig ”får jag skyla mig nu, snälla?” viskar hon förläget.

”Visst får du göra det, är du lydig så är jag snäll mot dig” svarar jag och tänker inom mig, oftast åtminstone.

Hennes blick är varm när hon tillägger ”du tycker om att se på den så här, va?.

”Jag tycker alltid om att se på dig, oavsett hur du är klädd, men jag erkänner att det här är en favorit där jag kan se musen på dig.”

 

Generat leende låter hon handen släta ut trosan med en diskret rörelse innan hon vänder sig om med en sista blick på mitt styva organ och går tillbaka med min blick stadigt vilande på hennes rumpa.

Hon är mycket väl medveten om vart jag tittar för jag tycker mig kunna ana att gången är mer feminin, höfternas lockande vickande mer markerade, vilket ger mig rysningar av kåthet.

Halvvägs framme så tittar hon bakåt och ögonen glittrar mycket okynnigt och glatt busigt, jodå nog visste hon att min blick följde hennes bakdel.

 

Fram mot eftermiddagen blir jag hungrig och drar mig mot husvagnen, det sker motvilligt visserligen men halvnakna kvinnor föder ingen hungrig, utan skapar bara en annan hunger.

När jag anländer till husvagnen, blir det en onanistund med en viss fröken i tankarna, en fröken med stor erotisk potential som gör orgasmen väldigt skön.

Efter en bit mat så lägger jag mig en stund då husvagnen börjar svalna av kvällens ankomst, jo jag vet, naturligtvis så somnar jag förstås men det är ju semester trots allt.

Jag väcks av en försiktig knackning och Linneas huvud som försynt kikar in genom dörren, ”hallå Jan, är du vaken? Ville du köpa några lotter av mig?” frågar hon.

Jag ser sömndrucket bort mot henne och vaknar ytterligare av den vackra flickan som nu är iklädd en enkel T-shirt och ett par trånga jeansshorts med byxbenen delvis kvar en bit ner på hennes lår.

”Kom in du, var inte blyg, jag ska bara vakna till” säger jag och blir naturligtvis glad över besöket.

 

Jag köper förstås några skraplotter för att skrapa senare, men nu hade jag andra nöjen i sikte efter att ha fått sådant celebert besök.

”Jag kan inte stanna, för jag har ju fler lotter att sälja och tjejerna väntar snart på mig. Mamma frågade förresten om hon fick ringa dig, det var något hon ville prata med dig om?”.

Jag blir kall när jag tänker om hennes mamma fått reda på vad jag gjort med dottern som visserligen är lovlig, men är ändå hennes ”oskyldiga” dotter och det är en väsentlig åldersskillnad mellan oss.

Mamman har visserligen inte sett hur den ”oskyldiga” dottern lekt med geléormarna på stranden och vilken innebörd den leken hade, att slutligen kunna ta en kuk hela vägen ner i sin hals.

 

”Har du berättat något om oss?” frågar jag.

Linnea fnissar till, ”nej verkligen inte är du tokig, bara att du hjälpt mig med simningen och att du och frun haft ett barnbarn som du också hjälpt att simma. Det är väl kanske det hon vill prata om och här är mammas telefonnummer, skicka ett SMS om det är okay att hon ringer”.

Hon ger mig en lapp med ett nummer på och gör en ansats till att vända sig om för att gå.

”Vänta, jag vill att du tar av dig dina trosor och ger mig innan du går” säger jag lågt men ändå bestämt.

Hon ser förvånat nästan förskräckt på mig och kan inte låta bli att rodna och den odygdiga Linnea ger sig till känna av den oväntade begäran, att ta av det intima plagget för att ge till mig.

Bara tanken att gå utan trosor under jeansshortsen bland folk när hon ska sälja lotter skrämmer henne lite samtidigt som hon känner något annat, det gör henne faktiskt kåt mot sin vilja.

Hennes kön är så mycket känsligare nu sedan hon rakade bort allt hår där och tanken att det grova jeanstyget med sina sömmar ska ligga i direktkontakt med det känsliga skötet oroar henne.

Det gör henne ofrivilligt kåt vare sig hon vill eller inte.

 

Hon ser på mig med sina mörka ”puppy eyes” och försöker vädja till mitt bättre jag, men det lyser med sin frånvaro då jag faktiskt vill se den fitta som hon antydde tidigare på dagen vid badet.

”Snälla inte nu, jag kan göra det sedan, jag lovar” försöker hon beveka mig, hon kan ändå inte på något vis möta min blick utan står med den riktad ner i golvet.

Ändå så såg jag en antydan till att lyfta händerna som för att utföra vad jag begärt av henne.

”Bestämmer du verkligen det, Linnea?” frågar jag henne lugnt.

Hon är tyst en stund innan hon svarar lågt, ”Nej, men, varför, gud måste jag?”.

 

Hon skruvar oroligt på sig innan hennes händer sakta knäpper upp byxan och dra ner gylfen, jag kan skymta ett par likadana vita bomullstrosor som tidigare innanför.

Inombords så svär Linnea över att hon återigen har tvingats av pappan att ha dessa oerotiska trosor på sig, de andra tjejerna har string eller spetstrosor åtminstone. Hennes trosor ser ut som något hennes gamla farmor skulle ha på sig, farmor är 71 år och Linnea 15 tänker hon med en suck.

Med en ormande rörelse så lyckas hon även denna gång att dra ner sina byxor så trosorna blir kvar, men efter en suck så dras även de ner för de solbrända benen.

Hon tar rodnande av de båda plaggen genom att sätta sig på en brits och hon kan tydligt känna vart min blick är hela tiden, för hur hon än bär sig åt så visas könet när hon tar av sig.

Vad kan jag göra annat än att njuta av synen på den halvnakna generade flickan.

 

Att stå nästintill naken framför mig i min husvagn skapar en reaktion i Linnea som förvånar henne själv, hennes hjärta slår tunga slag men andningen är lätt så lätt och flämtande. Utan att tänka på vad hon gör så har hennes hand satts mot min bröstkorg och med en lätt tryckning fått mig på fall. Först i sittande innan jag motståndslöst låter mig falla ner i liggande ställning, förvånad men nyfiken på vad som ska ske härnäst. Som i en dröm ser jag hur hon drar ner min egen gylf, knäpper upp byxknappen och viker undan flikarna så hon kan ta fram min mer än halvstyva kuk.

 

Hon får lite svårt att andas när hon utan att säga något böjer sig fram, tar med sin lilla varma hand om min försvarslösa mandom och med blicken in i min så låter hon huvudet komma in i sin mun.

Synen är underbar när jag ser hur de mjuka läpparna delar sig lätt och en liten tunga syns bakom dem, redo att ta emot mig på bästa sätt och hennes vackra ögon, ja de glittrar busigt.

Den känns varm och lite mjuk när hon öppnar sina läppar för att ge den sin behandling med sin mun, mammas duktiga flicka vill visa sin lärare vilka framsteg hon gjort.

 

Sakta glider den in till hälften, innan den åker ut igen tills den stannar vid huvudets fläns och omedvetet så lyfter jag underlivet i ett försök att få känna värmen på nytt.

Distraherad som jag är så märker jag inget innan både mina byxor och kalsonger är nere på golvet, men jag kan tydligt känna närkontakten med hennes varma mjuka kropp.

Hon behåller ett stadigt grepp om kukens bas när huvudet lämnar sitt sköna viste så tungspetsen kan fukta hennes läppar innan hon med sin blick fixerad i min låter den sakta återvända in i värmen.

Nu är lemmen inte mjuk längre, utan hård och varm av allt blod som den fyllts med, Linnea får det lite besvärligare av det annorlunda formatet mot nyss, den är större och mer av en kåt kuk.

 

Hon stelnar till när det knackar på dörren och en flickröst ropar ”hallå i stugan, vill ni köpa lotter?”

Linnea smiter förskräckt in på toaletten och jag drar snabbt på mig mina shorts då jag inte hittar kalsongerna. Kuken ja den slaknar men är fortfarande kåtsvullen så jag ser ingen annan lösning än att hålla en handduk framför mig när jag går till dörren. Jag öppnar med orden ”hejsan, jo jag har redan köpt lotter av eran lagkamrat, hon lånar min toalett nu och kommer strax”.

”Ja jag minns dig från badet, Linnea sa att du fixat så att hon kan simma nu, vilket hennes pappa inte gjort, bra jobbat. Är du bra på simning för jag skulle behöva några tips av dig i så fall?” frågar hon.

 

”Bra på simning? Men lite kan jag allt, jag tränade organiserat i min ungdom, inte så jag tävlade men några längder har jag allt simmat” svarade jag på den oväntade frågan. Jag har fortfarande bilden av min kuk i Linneas förtjusande mun, så jag är nog inte så lite disträ. Sanna märker att jag mentalt är någon annanstans och en fundersam rynka uppenbarar sig i hennes panna

 

”Jag heter Sanna förresten, kan vi prata mer sedan? Skynda dig Linnea” ropar hon in i min husvagn innan hon med en sista blick in vänder sig om och går iväg med ett ”vi hörs sen då” i ett lägre tonfall.

 

Även hon har ett par avklippta jeansshorts, men de är så korta att man kan se lite av skinkorna på den runda bakdelen som jag ser efter så länge jag kan.

Vickar hon inte lite extra på den lilla rumpan?

Det är lite jobbigt med dessa unga tjejer med sina nyutslagna kroppar som utövar en sådan lockelse på mig, de vill hela tiden prova sin förmåga att attrahera på en vuxen som de litar på.

Alla är olika men ändå så fina, ändå så har tyvärr så många av dem komplex.

De har sådana krav på sig med stora bröst som är onaturligt fasta, stora rumpor som är som afrikanska kvinnors, platta magar med magrutor och feta läppar.

Ja alla deras krav på sig själva är ouppnåliga, men de har dem på sig ändå så det är tragiskt.

Det finns så många fina tjejer att se på, vilja mysa med, krama, där faktiskt dessa komplex stör.

 

Jag knackar på toalettdörren och säger att ”kusten är klar nu, hon har gått så du kan komma ut”.

Linnea öppnar dörren och kommer ut, ”det var nära ögat, oooh vad det känns konstigt”.

Jag inser nu att hon inte har sina trosor på sig under jeansshortsen som hon har tagit på sig, de ligger kvar på britsen helt öppet om man tittar in och frågan är, gjorde Sanna det eller inte?

Hon hade fått med sig mina kalsonger i hastigheten i stället för sina trosor och kalsongerna stoppade hon med ett leende i sin ficka.

”Ska jag gå utan så är det inte mer än rätt att du går utan också” nästan viskar hon fram.

 

”Gud vad sömmen skaver, rakt på min känselknopp när jag går” viskar hon och gör stora ögon när jag tar upp trosan som låg kvar och insikten om att om Sanna kan ha sett dem ligga där slår henne.

Hur ska hon förklara varför hennes trosor låg där och varför hon varit naken i min husvagn, framför allt har Sanna sett dem eller inte. Det är ingen av tjejerna som känner till Linneas mörkare odygdiga sida, den som knullar gubbar och suger deras kukar eller åtminstone en gubbes kuk, min...

 

”LINNEA, kom nu då” ropar flera flickröster unisont utanför så hon hoppar till och ett svagt leende ger hon mig innan hon går ut med ett ”glöm inte mamma nu”.

 

Jag som nästan glömt mamman skickar ett SMS till numret på lappen och det ringer nästan omedelbart i min telefon.

Numret är samma som jag skickade meddelandet till och inte helt utan onda aningar så svarar jag.

 

”Hej, jag heter Linda och är Linneas mamma, det här är ju fruktansvärt pinsamt att säga, men det är så här att Linneas pappa åkte in till stan för att handla idag. Han blev inblandad i en trafikolycka så nu ligger han på sjukhus med två brutna ben och ett troligt åtal för rattfylla, den klantskallen. Linnea har berättat om att du hjälpt henne med simningen, en fars jobb om allt vore riktigt, men nu är det inte så tyvärr.” möter mig en klart stressad kvinnoröst som pratar i expressfart.

 

”Ojdå, jäkla tur att inte Linnea var med också, kan jag hjälpa till på något vis?” svarar jag lite lättad över att samtalet inte gällde något otillbörligt med hennes dotter, men ändå nog så allvarligt.

Här står jag och pratar med en kvinna i telefon samtidigt som jag håller hennes dotters använda trosor i min hand och dottern som nu går utan under sina shorts.

Märkligt kan tyckas men det omoraliska i det hela gör mig kåt, mycket kåt.

 

”Jag vet att det är mycket begärt, men skulle hon kunna få bo kvar i hans husvagn under din uppsyn förstås, åtminstone veckan ut, så kan jag komma ner till er till helgen så får vi se hur vi gör?

Hon vet inget ännu om pappan, jag ville prata med dig först” säger mamman lite lugnare.

 

”Det klart att vi hjälper er och Linnea är inget besvär alls utan är är tvärtom en väldigt trevlig tjej, så om hon vill bo i hans husvagn eller hos oss spelar ingen roll för våran del”

 

”Som du väl vet så är vi på väg att skilja oss och då var min tanke att Linnea och hennes far skulle kunna umgås på campingen utan att han och jag bråkar hela tiden. Det har tydligen fungerat sådär, han har mest supit och låtit andra ta hand om våran dotter, något som du ska ha ett stort tack för.

Jag kan inte nog tacka dig för det, mi casa, su casa.”

 

Nu när hon lugnat sig mer och att hon insett att dottern är i ”trygga” händer så framträder hennes naturliga röstläge mer, en behaglig lite hes kvinnoröst, en sängkammarröst i mina öron.

Det väcker min nyfikenhet över Linneas mamma, kommer Linneas undergivenhet därifrån, pappan verkar inte haft något sådant utan mest varit en burdus man med dåligt ölsinne.

Är hon lik sin dotter, vilket hon borde vara, så ser hon bra ut och har en trevlig personlighet.

Jo jag erkänner att jag är nyfiken på Linneas mamma.

 

”Då ses vi till helgen då och tack ännu en gång, nu ringer jag till Linnea” avrundar hon.

 

”Hej hej” hälsar jag tillbaka innan jag lägger på.

 

Det är lustigt hur ödets vindar kan blåsa, frugan hade ringt tidigare och meddelat att hon blir kvar i stan, det var något med en kille som skulle praktisera på hennes jobb. Praktikplatser är svåra att hitta i dessa pandemitider, som praktikant måste man erbjuda någonting för att få en plats.

Som handläggare för dessa praktikanter så bestämmer hon vem eller vilka som de tar in och då hon fortfarande är väldigt vacker så saknas det inte kandidater med styva organ att förlusta sig med.

Ja, vi har ett öppet giftermål, vi anser båda att livet är för kort för att inte avnjutas när tillfälle bjuds.

 

Jag rycks ur mina funderingar av en telefonsignal utanför husvagnen och Linneas röst som svarar ”Hej mamma”.

”Herregud, vad säger du, brutit båda benen, rattfylla, vad ska jag göra då? Men mamma jag klarar mig själv, skicka lite pengar bara...., snälla mamma, jag kan väl. Ja mamma, jag ska prata med dem och ja jag är tacksam och lydig, det vet du väl? Puss, hej då”

 

Det rasslar till i dörren när hon kommer in, ”hej Jan, mamma sa att hon hade pratat med dig. Så vad gör vi nu?” frågar hon

”Vi går över till er husvagn och hämtar mera kläder till dig, så får du bo hos oss” svarar jag.

”Men jag kan bo själv i husvagnen, jag har i praktiken gjort det redan och klarar mig själv” säger hon lite trotsigt.

”Det är inte öppet för diskussion Linnea, utnyttja inte min snällhet och tro att du kan slingra dig ur detta, stäng dörren.”

Fundersamt stänger hon dörren, den hade varit öppen när hon kom, så vad har hänt sedan dess, varför ville jag stänga den.

 

” Så här kan vi inte ha det, här bor jag och här bestämmer jag, inte du. Din mamma har överlåtit vårdnaden av dig till mig tills hon kan överta den igen, jag kan ringa henne igen och tacka nej.

Säg bara till så gör jag det, för det är inget litet ansvar som hon gett mig.”

 

”Det var inte så jag menade, bli inte arg på mig”.

 

”Jag är inte arg, jag sätter ner foten när det behövs och nu vill jag att du lägger dig över mitt knä”.

 

Förvånat ser hon på mig och gör en ansats att lägga sig över mitt knä när jag stoppar henne med orden, ” med neddragna byxor förstås Linnea”.

Jag ser hur konflikten pågår inom henne, ska hon trotsa mig eller undergivet lyda?

 

Hennes undermedvetna har redan bestämt sig då hon öppnar sitt läderbälte, knäpper upp byxknappen och drar ner gylfen för att kunna dra ner sina byxor med en höftvickande rörelse.

Den här gången blottas hon direkt då hon inte har några trosor under och vad kan jag göra annat än att beundra synen av den nästintill nakna flickan.

Linnea rodnar när jag plötsligt kommenterar henne med ”Herregud...., vad vacker du är Linnea”, hon känner skam men också stolthet över kommentaren av hennes nakna kropp.

Hon är förstås som så många tonåringar inte nöjd med sin kropp, det finns alltid något fel, för små eller för stora bröst, rumpan, magen, benen m.m.

Undrande ser hon när jag drar ur hennes läderbälte ur hällorna på de slitna jeansshortsen, jag avslöjar ingenting men min egen kåthet avspeglar sig troligen i mina egna ögon.

Efter en kort tvekan så lägger hon sig slutligen över knät och jag ser att byxan är lite fuktig framtill vid gylfen. Återigen har den odygdiga vunnit mot den präktiga Linnea i den erotiska tvekampen inom henne och hon ligger ånyo med blottat underliv i mitt knä.

 

Jag säger ingenting om fläcken utan förbereder mig på att få smiska rumpan framför mig, att få se hur den rodnar, blir varm och få smeka den mjuka lena huden.

Jag smeker skinkorna eftertänksamt en stund, beundrar dess i mina ögon felfria form som jag en beundrare av kvinnostjärtar älskar så mycket, skapta för att locka oss män.

Kuken bultar styv och hård under Linnea, så hon kan inte på något vis undgå känna den och hon vet så väl vad den vill göra. En sneglande blick från henne mot mig visar på en längtan i de mörka ögonen och under min hand känner jag hur skinkans muskel spänner sig.

En djup suck undslipper henne och hon särar lite mer på sina ben för att ge mig möjlighet att smeka något mer än ”bara” rumpan och aromen av kåt kvinna möter min näsa.

 

Hon är redan kåt och man kan undra om trotsigheten tidigare bara var ett skådespel för henne, när jag smeker hennes sköte så är hon redan våt och varm där.

Någonting blänker till mellan skinkorna, när jag tittar efter så ser det ut som en juvel där hennes stjärthål brukar synas, den här damen är då fylld av överraskningar, eller just nu en buttplugg.

När jag drar lite i den juvelprydda knoppen så stönar hon lätt, nästan kvider och drar jag hårdare så att mer syns av analpluggen, så förvånas jag av att hon nafsar i mitt ben. När jag sedan släpper skjuts bakdelen uppåt mot min hand, en hand som möter skinkan med en smiskning, en ganska hård sådan som gör att Linnea stönar lätt.

Jag formar en ögla av hennes läderbälte så att jag kan fånga in hennes händer bakom ryggen som en snara, inte hårt utan vill bara förmedla en känsla av fångenskap, att hon är försvarslös.

 

Jag ser mitt handavtryck när jag smeker skötet mellan låren, lockelsen är nästintill oemotståndlig för mig när mitt finger smeker i den våta fittans veckiga mynning och jag tänker att min egen kuk ska in i detta underverk. Tanken att hon själv lagt sig över mitt knä efter att dragit ner sina byxor för att ge mig tillfälle att aga hennes rumpa, en rumpa som dessutom har en buttplugg i sig gör mig kåt. Återigen så möter min hand hennes underbara rumpa och skapar ännu ett handavtryck på skinkan, ett möte som nog känns i buttpluggen också.

 

”Åååh gud, ta mig” stönar hon fram lågt och rör sig oroligt i mitt knä men stillnar lite när min hand smeker denna runda, silkeslena uppenbarelse, insidan av hennes lår och hennes fitta.

Reaktionen blir kraftig när jag låter mina fingrar långsamt leka, smeka i det av glidslem hala könet fram mot klitoris, en beröring som lindras av det lite tjocka glidmedlet.

”Oooh gud så skönt” viskar hon när hon försöker puta mer med bakdelen, sära mer på sina ben för att känna mer och ge mig mer tillträde till hennes av kåthet, svullna, våta kön.

 

”Aaaah, mmmm” hörs det igen lågt från henne när handen ånyo möter den fasta skinkan som enbart skakar till kort, jag har svårt att behärska mig från att ta henne här och nu direkt.

Istället låter jag handens fingrar på nytt smeka fittan och hon skakar till, flämtar fram ett ”gnngnaaahåååh” (ett gutturalt läte) gör hon motjuck, kramar desperat mitt ben hårt. Gnider könet mot min hand och avger ett lite högre stönande ”ååååhh” när min andra hand pillar på pluggen som är kvar i hennes anus, när hon slutligen får en befriande orgasm.

Jag låter min andra hand tankfullt stryka över den runda skinkan, ner mot den orgasmfyllda fittan och jag förvånas av en liten skvättning från skötet när hon fick en fontänorgasm också.

 

Hon ligger helt avslappnad en stund över mitt knä när stormen bedarrat, innan hon reser sig mödosamt från denna troligen obekväma ställning och jag ser med saknad hur rumpan försvinner.

”Gud vad jag skäms, kissade jag på ditt golv?” viskade hon svagt när hon såg den lilla pölen som inte bara var kiss utan vätskor från hennes fontänorgasm.

”Det är inte enbart urin, utan det du fick var en fontänorgasm och en del tjejer får så ibland, beroende av graden av upphesning, jag vet inte så mycket mer än så om det” svarade jag.

”Jag torkar upp det , har du papper här?” frågar hon skamset.

Jag reser mig för att visa var torkpappret är och kan inte låta bli att beundra vyn jag har när hon torkar upp på golvet med uppvänd bakdel, men det går ju tyvärr fort då det var så lite.

 

Hon ser lite busig ut igen när hon ger mig pappret när hon står på knä med mig stående framför, varför den busiga minen förstår jag när hon knäpper upp mina byxor och drar ner dem.

Gungande framför hennes ögon pekar mitt stånd snett uppåt och hennes högerhand tar ett stadigt tag om kukskaftet, handen känns lite sval mot den varma blodfyllda tingesten.

En förtjusande tungspets fuktar hennes lite torra läppar och när hennes hand klämmer om kuken så tittar en kåtdroppe fram på huvudet. Den pigga tungan fångar snabbt upp droppen innan munnen omsluter och döljer huvudet.

 

Jag känner tydligt att hon har tränat för det är en annan säkerhet i hennes sätt att hantera min kuk i sin mun, hon känns mera bekväm med att ha den där.

Hon har kvar sitt stadiga tag om det pulserande skaftet och jag möter hennes blick när hon ser upp mot mig samtidigt som hon låter lemmen glida allt längre in i munnen.

Hennes blick speglar inte bara en kåthet utan även en stolthet över att hon klarar av att ha en så pass stor tingest i sin mun och en glädje när hon hör mitt djupa stön av njutning.

Att det sedan är en odygdig handling som hon utför när hon suger min kuk gör henne kåtare och tar fram alltmer av det odygdiga inom henne samtidigt som rumpan hettar efter agan som hon fått.

Hon kan inte låta bli att släppa fram mer av den lättsinniga Linnea när hon tänker att det här skulle hennes släktingar och vänner se, Linnea halvnaken på knä med en gammal mans kuk i sin mun.

Att hon dessutom har en så ”pervers” tingest som en anal dildo i sin rumpa och att hennes rakade kön (bara det en skandal) vill knullas av just denna gamla man.

 

Ju längre in den kommer, så flyttas även hennes hand allt mer ner mot roten och hennes blick är hela tiden fast förankrad i min ända tills hennes huvud kommer för nära mig. Ungefär då känner jag till min förvåning hur jag har nått vägs ände, hennes svalg stoppar upp vidare avancemang. Men jag är ändå glad över hennes framsteg då hon lyckas att behålla trycket mot svalget utan att kräkas.

Hon får naturligtvis kväljningar som hon kämpar med att hålla tillbaka och en sträng med dregel hänger från hakspetsen då hon har större delen av min kuk i sin mun. Jag kan inte annat än njuta när hon låter kuken glida fram och tillbaka mot svalget, där det tar stopp gång på gång och jag kan tydligt känna hur svalget onanerar kukens huvud när den försöker svälja det främmande föremålet.

Omedvetet har mina händer tagit tag om hennes huvud, inte för att stöta vilt i hennes sugande mun, utan mer för att visa min uppskattning över vad hon gör för mig.

Jag låter henne bestämma hur hon vill göra, jag bara njuter av den sköna behandlingen när hon låter trycket mot sitt svalg öka allt mer.

 

Döm om min förvåning när hon trycker till så hela kukens huvud omsluts och kramas av svalget, hon låter även den knulla henne där, där brister det för mig, jag sprutar rakt ner i halsen.

Jag njuter kungligt av hennes behandling, nu fick jag inte vara i svalget mer än några sekunder, men det var tillräcklig för att min orgasm skulle komma. (Jo jag vet att jag var snabb där)

Men allt som föregått, agan, buttpluggen, hennes fontänorgasm av min hand på hennes fitta och framför allt det nya sättet som hon sög min kuk på, så mycket som hon tränat på just det.

Det är väl klart att jag sprutar, konstigt vore väl annars?

 

Fylld av njutning ser jag på när denna underbara flicka suger och slickar rent efter oss, det sker med ett visst nöje även från Linneas sida, då jag inte påverkat henne i den riktningen. Däremot så skiner hon av stolthet, äntligen så har hon lyckats med det som en del av hennes kompisar skryter om, men kanske aldrig gjort, haft en mans lem ner i halsen.

Att jag tyckte det var skönt råder ingen tvivel om då jag stönade högt och sprutade generande fort.

Men även hon reagerade av att låta min kuk sugas av hennes mun, denna varma mjuka hårda tingest som bökade och njöt av just då, av slampan Linneas sugvilliga mun.

Hennes hand är mellan benen då hon bara måste få komma nu, innan hon blir galen av upphetsning.

”Gud, vad jag tyckte om att ha dig i munnen, Jan. Det är en speciell känsla när jag känner hur du tycker det är skönt” sa hon och sträckte ut sig efter att stått på knä en stund.

 

Nästa gång vi träffas så är det storstädning i omklädningsrummet som vi brukar vara i, den där storstädningen verkar kunna ta en god stund, en väntan som vi inte vill vänta in.

Vi är båda två kåta och förväntanfulla, men har ingenstans att vara..., tills jag kommer att tänka på toaletterna, i väggen mellan herr och damtoaletten finns ett så kallat gloryhole. En inte helt ovanlig företeelse på toaletter för allmänheten, när den vill kanske vara lite lösaktig, ja som en slampa.

Hur det först skapades av homosexuella i USA som ville vara anonyma men ändå kunna ha sex.

 

Linnea ser först lite förskräckt ut men det går över när jag berättar hur frugan och jag har lekt där, för man kan både knulla och ha oralsex via det lilla hålet, men jag förklarar inte med just de orden.

Jag följer med in på damtoaletten och visar anordningen hur hon öppnar den lilla gluggen till det nya, ett så kallat gloryhole. Där hade de precis städat dessutom så det luktade fräscht därinne och i och med att det är en så liten camping så blir det sällan snuskigt på vare sig toan eller duschrummet.

Jag visar hur hon ska sticka in handen i hålet och med det universella tecknet för pengar få betalt, som en extra krydda till våran lek, den här gången en ordlös tyst lek.

 

Innan jag ska gå över till den andra sidan, så ger jag henne en kram och viskar i hennes öra ”ta det lugnt, det kommer att gå bra och tycker du inte om det, så avbryt för det är bara en lek, ett rollspel.”

Linnea ser nervöst efter mig när jag går ut och så hör hon hur dörren på andra sidan väggen öppnas, stängs och låses, hon tar ett djupt andetag innan hon fumlar med den dolda mekanismen till luckan.

Osäker vill hon fråga mig hur hon ska göra nu, men vet att hon ska vara tyst, hon känner sig väldigt utlämnad trots att jag är på andra sidan.

 

Nervöst öppnar hon luckan och sticker in sin hand och gnuggar sina fingrar i den universella gesten för pengar. Hon tycker att det tar en evighet men är kanske bara en minut innan hon med en ilning känner en sedel i sin hand och när hon drar ut handen ser hon fått en hundring.

Hon känner sig köpt, billig, förnedrad och vill nästan gå därifrån, men då hon litar på mig så stannar hon kvar då hon hör ett bältspänne, en gylf som dras ner, så får hon en känsla av att spela en roll.

 

Med en harkling på andra sidan så ser hon hur en kuk sticks in genom hålet, en halvstyv kuk hänger där och hon vet vad jag vill, få valuta för mina pengar förstås.

Hon tar om kuken med sin hand och känslan är lite bisarr då hon inte ser vem det är på andra sidan, för det är väl jag som är där bakom frågar hon sig? Hon böjer sig fram och låter kukens huvud omslutas av sin mun och låter sin tunga smeka över dess huvud och belönas med en suck, ett stön.

Hon njuter själv och blir kåt av att höra mannen stöna på andra sidan och känna hur hans lem styvnar av att vara i hennes mun. Hur den sakta glider in och ut, njuter kungligt av behandlingen den får av henne och Linnea älskar när den blir styv och så där hård bara av hennes egen mun.

Det ger henne en stark upphetsande känsla av makt, att just Linnea kan göra det så skönt för en man, men hon har tränat så fort hon fått tillfälle till det.

 

Tänk om andra skulle se vad hon gör nu?

Mammas duktiga flicka suger en kuk genom ett hål i väggen, sittandes på huk knäpper hon upp sina egna byxor så att handen kommer åt att smeka eller mer kanske pulla fittan där.

Med ett stön inom sig konstaterar hon att hon är våt, tycker hon verkligen om att suga kuk på en allmän toalett, kåt blir hon definitivt av det, för det är både vått och varmt därnere.

Känslig är hon också för känslan av Jans kuk som bökar i hennes mun i kombination med de egna fingrarna som smeker könet skickar blixtar av en nästan djurisk intensitet genom hela henne.

Kanske att höjden räcker till....?

Hon vänder sig otåligt om för hon vill ha mer nu, fingrarna är inte nog.

Med ett grepp om kuken så styr hon den otåligt mot sitt kön och med en belåten suck känner hon hur den spänner ut fittans väggar, en så välbekant känsla.

 

Hon hör ett förvånat stön från andra sidan och ler belåten över att ha överraskat Jan, ser hur sedeln ligger på golvet, betalningen för hennes tjänster och känner faktiskt en viss skam över det.

Ändå njuter hon av att knullas, detta vulgära ord som hon aldrig tagit i sin mun, men då hade hon inte heller haft en kuk där eller för den delen rakat sitt kön, sin fitta.

Det är så opersonligt att knullas så här, två kön som bara vill ha skönt, att få komma av en kuk i ett gloryhål när hon står på alla tre då ena handen fortfarande smeker hennes kön.

 

Omedvetet ökar hon farten i symbios med kuken då det tyder på att båda parter närmar sig en orgasm och hon vill verkligen få det av att knullas av Jans kuk.

Handen där nere, den som smeker, pullar fittan känner hur kukskaftet våt av hennes egna könssafter knullar, spänner ut som en murbräcka, hon är nära nu, så nära.

Ett undertryckt stön från andra sidan och det rycker som i kramper i kuken som knullar henne, som i en dröm känner hon spruten när hon fylls upp med sperma.

Nu äntligen känner hon hur fittan kramar till pulserande om kuken, kramar ur den sin livsskapande vätska och tappar kontakten med den när hon tappar styrkan i armen som håller henne uppe.

Med sitt kön ett par centimeter från hålet pullandes sin fitta med överkroppen mot golvet, känner hon hans sista stänk av sperma på underlivet som en förstärkning till hennes egen orgasm.

 

Hon står kvar där en stund när orgasmen rusar genom hennes kropp, öppningen till hennes kön öppnar och stänger sig, den runda rumpan med en juvelprydd buttplugg dekorerad med strimmor av sperma.

Med handen kvar mellan sina ben tar hon tillvara på njutningen till fullo, omedveten om att hon är blottad för den på andra sidan eller om hon bara struntar i det.

Hon kan inte vara tyst längre utan ett nästan plågat stön undslipper henne när orgasmens efterdyningar genomströmmar det delikata könet hon har mellan sina ben.

Med en flämtning kommer hon till sans och vänder sig om, men hon ser bara en skugga som går ut genom dörren, hålet i väggen är så litet så hon ser inte mer. Hon såg aldrig mina beundrande blickar på när hon pullade sig, helt förlorad i orgasmens efterdyningar och bara njuter, för mig var synen bara underbar.

 

Det står en kvinna i bikini utanför när jag kommer ut, hon ser på mig med en fundersam blick, en blick som söker ner till mitt skrev på jakt efter svar eller bekräftelse på vad hon hört.

Ett flyktigt leeende på hennes läppar och en tunga som fuktar dem när dörren öppnas och hennes barn kommer ut, jag får en sista blick över axeln från henne när de går mot stranden igen.

Karraktärslös som jag är när det gäller kvinnliga bakdelar så följer min blick även hennes rumpa, den är större än Linneas, men rund och väldigt feminint attraherande.

Innan hon viker runt hörnet så ger hon mig en sista blick och ett leende fyllt av glädje, kanske över att fått sitt erotiska värde bekräftat av mig, då hon med all säkerhet känt mina blickar.

Hon kan nog inte ha undgått att höra vad som försegick inne på toaletten, men antog förmodligen att det var med min fru som jag lekt. Själv ville hon leka med sin man, eller ha ett äventyr med en annan. För Linneas välluststön var verkligen innerliga och inte särskilt tysta av sig och hur länge som kvinnan stått där utanför visste jag inte.

 

Inne hos Linnea så städar hon upp efter sig, hon har stängt luckan men är fortfarande halvnaken, då hon trivs med det och kan om hon så vill smeka sitt känsliga kön.

En svag knackning på dörren och så hör hon min röst som viskar ”Linnea, öppna dörren”.

 

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.