Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/11, 2023 kl. 19:40, av Nilsr

Anneli och Eskil efter begravningen

En lite mer romantisk berättelse.

Kyrkklockorna börjar dåna. De som samlats i kyrkans bänkar lyssnar till ljudet. Det känns nästan som att luften vibrerar av klockornas ljud. Ute är det en mulen novemberdag. Snöregnet hänger i luften. Vädret är lika sorgligt som stunden. Eskil tänker på Lars och allt de gjort under åren, de träffades redan i lågstadiet. Följde varandra genom grundskolan och gymnasiet. Efter stundenten läste Lars till läkare och Eskil gick på Teknis, läste teoretisk fysik och doktorerade så småningom inom industriell ekonomi. Märklig kombination, men har visat sig framgångsrik. Lars doktorerade i klinisk fysiologi och blev en omtyckt läkare och kollega. Det märks på de som samlats idag. Många läkare och sjukvårdspersonal. Några gamla vänner och så Lars särbo Anders. 

Eskils tankar flyger iväg under akten, tänker mer på vad de gjort tillsammans och hur tomt livet blir utan Lars. De träffades fortfarande regelbundet, åt middag på KB, Konstnärsbaren, en gång i månaden, det hade blivit en rutin. Oftast var de bara Eskil och Lars. Någon gång var Anders med, men trevligast hade de när det bara var de två. Lars hade inte hunnit fylla femtio, när han fick en bristning på stora kroppspulsådern. Det tog trettio minuter innan han var död.

Vid defileringen stannar Eskil en stund vid kistan. Ser på namnskylten och mumlar några ord, tackar för alla stunder de haft och säger till slut ”vi ses,” precis som han alltid sa när de skildes åt.

Eskil är sedan några månader skild från sin hustru. De hade varit gifta i tjugo år och skilsmässan hade varit jobbig, tycker han. Deras gemensamma dotter bor med modern, trots att hon hade träffat en ny man.

Vid sammankomsten efteråt sätter sig Eskil en bit bort, låter de närmaste sitta tillsammans. Han hamnar bredvid en kvinna, som presenterar sig som Anneli. De småpratar lite om Lars och Eskil förstår att hon varit en arbetskamrat, även om hon säkert är tio år yngre än Lars var. De pratar om Lars och hans arbete. Lars hade varit Annelis mentor och handledare. När folk börjar gå, skakar de hand och skiljs åt. Eskil går fram till Anders och tackar för en fin begravning, undrar lite vad han kommer att göra nu.

”Jag vet verkligen inte. Det blir så tomt, även om vi inte bodde ihop, träffades vi ju ofta, hade mycket gemensamt.”

Eskil säger något om att de kan väl träffas, hålla kontakten. Så som man gör och oftast menar, men som sedan rinner ut i sanden. Eskil går ut i den gråa novembereftermiddagen. Ställer sig på busshållplatsen och väntar på bussen. Han ser Anneli som också väntar. De nickar till varandra. När bussen kommer hamnar de återigen bredvid varandra.

”Vart ska du?” frågar Eskil.

”Jag bor i Vasastan, åker till Odenplan. Men jag känner mig så sorgsen. En sådan ledam dag,” säger hon.

”Ja, verkligen. Ja, jag ska också till Odenplan, bor på Sveavägen. Men vill inte gå hem. Känns så tomt.”

”Verkligen, begravningar är jobbiga, blir alltid deppig. Och vädret bidrar inte. Det känns som kylan äter sig in i kroppen, allt bara kallt. Finns det inget ställe som har en varm och skön brasa och sköna fåtöljer? En varm dryck och bara tina upp.”

”Vet inte hur det är med brasa. Tror inte jag sett det någonstans. Annars hade det varit en fantastisk idé. En mugg med varmt vin eller te med rom, skulle sitta fint,” svarar Eskil och tänker på alla skidresor han och Lars gjort genom åren.

”Kan vi inte gå någonstans, hitta något varmt ställe, bara sitta och koppla av. Men jag vill komma ur dessa förfärliga kläder först. Måste hem och byta.”

”Ja, det vore fantastiskt. Har du något ställe i tankarna? Jag kan gå först, så kommer du när du bytt om.”

”Nej, vet inget bra. Men jag har en öppen spis, och lite vin. Har du lust att komma hem till mig? Eller är det lite väl påfluget, inget som en kvinna bör göra med någon hon just träffat. Men Lars har ofta berättat om dig, när han dragit paralleller med mitt arbete med forskning, tycker jag känner dig redan.”

”Låter fantastiskt. Ja, om du orkar ha en gäst, så skulle det vara fantastiskt.”

”Kom, vi måste gå av nu.”

Bussen stannar vid Odenplan och Eskil följer med Anneli när hon går upp till Upplandsgaran. Hon öppnar en bort och de tar hissen tre trappor upp. Väl inne i tamburen ser sig Eskil omkring. En trevlig hall med en öppen spis. En soffa som är vinklad mot den öppna spisen. På ena väggen hänger en stor tavla med en båt i vågor. Ett tungt draperi gör att hallen ser ombonad ut, ger värme. 

”Är du duktig på att göra eld? Ved och braständare finns där. Jag måste gå och byta om, bli lite mer bekväm. Gör dig hemmastadd under tiden.”

Anneli försvinner in i lägenheten. Han hör hur hon rasslar med kläder, spolar vatten och sedan låter det som hon håller på med något i köket. Eskil har under tiden fått eld i spisen och brasan börjar ta sig riktigt fint.Anneli kommer tillbaka med en bricka med koppar och honung. Hon har på sig en lång varm och skön badrock, går ända ner till fötterna. Ett par lurviga tofflor på fötterna. Håret har hon släppt ut, så det hänger fritt ner mot axlarna, ramar in hennes ansikte. Hon ser riktigt söt ut, lite flickaktigt söt. Ett leende på läpparna när hon ser brasan.

”Vad fint. Teet är strax varmt. Återstår lite ljus. Jag är tokig i levande ljus,” säger hon och ställer fram två silverkandelabrar och tänder ljusen. Ett varmt sken lyser upp rummet. Anneli går ut i köket, hämtar teet. Eskil har satt sig i soffan, dukat ut kopparna.

När Anneli kommer tillbaka lutar hon sig fram och börjar hälla upp te i kopparna. En glipa i badrocken ger Eskil fin insyn på Annelis bröst som bara döljs till hälften. De hänger ner lite och han ser glipan mellan brösten. Hon har ingen bh, ser det ut som. Eskil sliter ögonen från insynen och möter Annelis ögon, som ler mot honom. Oj, vad är det här. Var det medvetet eller bara blev? Hon måste ha sett att Eskil såg och förstå vad han såg. 

När kopparna är fyllda går hon runt bordet och sätter sig bredvid Eskil. De tar honung och droppar i rom. Tysta sitter de bredvid varandra, rör i kopparna och ser in i brasan. När de börjar smutta på teet känner båda hur värmen börjar återvända i kroppen. Brasan värmer utifrån och teet inifrån. Eskil sneglar på Anneli. Hon sitter till höger om honom och badrocken har öppningen mot honom. När hon rör sig ser han hur hennes kropp rör sig under badrocken. Glipan gör att han skymtar hennes bröst. 

”Åhh, så skönt, nu börjar jag tina upp. Hur känner du? Ta av dig lite om du vill, ser nästan obekvämt ut med kavaj och slips. Vill du ha en badrock också? Tänkte inte på det. Jag har en som säkert passar dig perfekt.”

”Det ser skönt ut, som du har det. Ledigt och varmt. Ja tack, gärna, om det inte känns konstigt för dig,” säger Eskil.

”Nej, tvärtom. Känns bekvämare om du också är bekväm,” säger hon och går ut och hämtar en badrock. 

Hur ska jag göra det här? Undrar Eskil när han får badrocken. Ska ha strippa här och sätta på sig den eller smita in på toaletten? Han börjar ta av sig kavajen och slipsen. Känns konstigt att ha skjortan på sig, så han tar av den och sätter sedan på sig badrocken. Anneli ser på honom med ett lite lustigt leende. Är det ett test, för att se hur han klarar av situationen? Han lindar badrocken runt sig men behåller byxorna på.P

”Du kan ju inte ha kvar byxorna, ser lite märkligt ut,” säger Anneli.

”Ja, är det okey om jag tar av mig byxorna också,” säger Eskil lite trevande.

”Ja, en badrock har man ingenting under. Blir bekvämast utan. Men du gör ju som du vill,” säger hon lite uppfordrande. 

Eskil vänder sig lite om, knäpper upp byxorna och tar av sig både dem och kalsongerna. Ska det inte vara något under, så ska det inte vara något. Samtidigt känns det lite pirrigt att ta av sig allt, vara naken under badrocken och veta att hon vet att han är naken. Eskil kan ju bara ana att hon är lika naken, har ju inte sett när hon tog av sig.

”Så ja. Det känns väl bättre. Nu är vi på samma spelplan. Visst är det skönt och lite, tja lite…” säger hon.

”Ja, pirrigt, skulle jag nog vilja säga, men avkopplande, på något sätt. Definitivt bekvämt. Går du ofta omkring så här hemma?”

”Ja, jag tycker det är skönt att slippa ur kläderna när jag kommer hem. Vill inte ha något som sitter åt eller klämmer. Så skönt att bara få vara, som man är skapt. Men en skön badrock är nödvändigt, speciellt när det är kallt. Hur brukar du göra?”

”Jag är nog mer konventionell. Byter om till jeans när jag kommer hem, om jag inte redan har jeans. En skön tröja och tofflor. Men det här känns mycket bekvämt och, som du säger, avslappnande. Fast någon del är nog inte så avslappnad, speciellt inte med dig i närheten.”

”Ja, så kan det ju bli. Naturligt, antar jag. Men på tal om det, hur är din drömkvinna?”

”Oj, jag vet inte om jag har någon speciell dröm. Men en viktig del är att kunna prata, vara på samma våglängd. Utseendemässigt? Tja, inte sticka ut åt något håll, antar jag. Vara lite lagom. Viktigast är att hon ska vara rar, tycka om mig. Hur ser din idealman ut?”

”Lagom, är nog ett bra ord. Lagom lång, lagom muskulös. Viktigast är nog, precis som du säger, att han ska gilla mig. Det gör ingenting om han är relativt välutrustad. Det sägs att storleken inte har någon betydelse, men det är nog mycket individuellt. Vad tycker du, är storleken betydelsefull?”

”Vad ska jag svara på det? Vet inte. Även om Lars var gay, så var vi aldrig tillsammans på det sättet, vet inte hur storleken är. Vet inte hur min är i förhållande till andra heller. Har inte varit aktuellt att jämföra. Och vet inte om motsvarande begrepp finns för kvinnor. Det skulle väl vara storleken på brösten i så fall. Och där gäller väl lagom för mig. De som har implantat tycker jag ser mer märkliga ut.”

”Hur kom vi in på det här? Lite konstig diskussion. Vad gillar du för musik?”

”Nog lite allätare. Jazz och klassiskt, men även mer modern musik. Jag är ingen som måste ha en kuliss av musik omkring mig. Har jag musik på, då vill jag lyssna.”

”Tystanden är nog den bästa musiken. Men att gå på en konsert då och då är trevligt. Jag har faktiskt ett abonnemang på konserthuset tillsammans med en väninna. Ska dit i morgon, men hon har ställt in. Har du lust att komma istället?”

”Oj, ja, varför inte. Skulle vara trevligt. Hur dags är det?”

”Klockan sex. Det är bara en timme. Vi kan ju ses klockan fem, så har vi en timme till sex. Nej, ursäkta skämtet, då kan vi ta ett glas vin först, kanske i Hötorgshallen. Mycket bättre, godare viner än de har på Konserthuset.”

”Vad trevligt, det ser jag verkligen fram mot. Det var ett tag sedan jag var där. Vet du vad de ger?”

”Inte exakt, det står bara att det är Wienklassicism. Antar att det är Mozart och andra från den tiden.”

Eskil, har slappnat av betydligt. Sträcker ut benen och lutar sig bakåt i soffan och blundar . Njuter av värmen och sällskapet. Inte bara benen som sträcker ut sig, något petar ut i springan på badrocken. Märker det inte förrän han hör hur Anneli, stannar upp i konversationen, blir tyst och tittar på honom.

”Oj, ursäkta, det var verkligen inte meningen,” säger Eskil och rättar snabbt till badrocken. 

”Tycker den var fin, inget att be om ursäkt för. Nog mer av en komplimang, skulle jag tycka. Tack så mycket, får jag väl säga,” svarar Anneli och rodnar lite lätt.

Eskil sätter sig upp lite mer korrekt, tycker det hela var enormt pinsamt. Anneli går upp och hämtar tekannan.

”Vill du ha lite mer?”

”Tack, gärna, det var gott. Honung och rom i är helt fantastiskt, gör verkligen att man kopplar av och blir varm.”

Anneli lutar sig återigen över bordet och serverar. Som förra gången ger det god insyn i badrocken och det som döljs där under. Eskil kan inte slita ögonen från det han ser.

”Mmm, ser att du uppskattar det jag har också,” säger Anneli.

”Med risk för art bli anklagad för sexuellt ofredande måste jag säga att de ser mycket fina ut. Tack för titten, får jag väl säga. Och det gör ju inte att min reaktion blir mindre.”

”Som någon sa en gång. Män är enkla, det räcker med lite bar hud så blir de helt till sig. Något som vi kvinnor utnyttjar och även retas med. Men, du ska veta att vi kvinnor också kan tycka om lite bar hud, vid rätt tillfälle, i alla fall.”

”Hur menar du då?” Eskil vet inte riktigt hur han ska uppfatta det. Hela eftermiddagen har varit mycket märklig. Stöter hon på honom? Hur menar hon? Anneli ser plötsligt på sin klocka, rusar upp och ser skrämd ut.

”Oj, vi måste fortsätta prata i morgon. Har totalt glömt bort tiden. Ska ju träffa min pappa. Lovade skjutsa honom till hans Rotarymöte. Ursäkta, måste göra mig i ordning och rusa.”

Hon går snabbt in till sitt sovrum. Återigen hörs ljudet av kläder, men nu att de kommer på. Eskil står upp, tar av sig badrocken och börjar leta efter sina kläder. Just när han står där naken rusar Anneli förbi, hämtar sin klocka på bordet, och stannar upp. Betraktar honom där han står, fortfarande med en erektion.

”Mmm, vad fint. Vill se mer. Men nu måste jag rusa,” säger hon och försvinner igen. Eskil ser sina kläder och börjar, med lite möda, klä på sig. Han blir klar ungefär samtidigt som Anneli kommer tillbaka ut. De ser på varandra. Anneli ger honom en kram, en puss på kinden.

”Vi ses klockan fem i morgon. Hötorgshallen. Puss.”

”Tack för idag. Hoppas du hinner nu, puss,” svarar Eskil.

Dagen därpå går Eskil hem lite tidigare. Duschar och klär sig snyggt, men inte överdådigt. Klockan fem står han nedanför rulltrappan och väntade. Efter fem minuter kommer Anneli. 

”Hej, ursäkta att jag är sen. Brukar vara duktig att passa tider, men det körde ihop sig fullständigt. Missade precis bussen när jag kom från jobbet. Men jag är glad att se dig.”

”Och jag dig. När man väntar på något vackert kan man inte vänta för länge.”

De kramas och hon ger en lätt puss på kinden, går sedan fram och beställer vart sitt glas Riesling, sätter sig vid de rangliga borden och höga stolarna. När vinet kommer skålar de, ser in i varandras ögon och läppjar på vinet. 

”Mmm, gott. Och vad roligt att få komma med på konsert. Och att få träffa dig igen. Tack för igår, förresten. Vad trevligt det var, precis vad som behövdes efter en begravning. Gick det bra med din pappa?”

”Ja, jag kom precis i tid och sedan var jag med på deras Rotarymöte. Det är en internationell klubb, så allt sker på engelska. Pappa vill att jag ska gå med också, men jag tycker att det tar lite för mycket tid, varje onsdag. Men det är roligt att få följa med. Hur gick det för dig?”

”Ja, det var inga problem. Jag kom hem som jag skulle. Åt lite middag och tog det lugnt. Var tvungen att smälta dagen. Inte varje dag jag blir hembjuden på brasa och te av en vacker och söt kvinna. Vet inte vad som hände, ber om ursäkt om jag blev lite opassande.”

”Opassande? Verkligen inte. Jag tyckte om det jag såg. Gjorde mig ännu varmare och hade något att tänka på när jag satt på mötet.”

De fortsätter att prata. Bägge ser fram mot konserten. När klockan är kvart i sex, betalar Eskil för vinet och de går den korta biten till Konserthuset. Hittar platserna och sjunker ner i tid innan orkestern börjar stämma. 

När konserten är slut och de har hittat sina ytterkläder frågar Eskil

”Vill du äta lite? Vore gott med lite mat nu.”

”Jag förberedde lite hemma redan i går kväll. Tog fram en bit lax ur frysen och skalade potatisen. Räcker gott och väl till två. Hoppades att du skulle vilja äta.”

”Oj, ja men tack. Det gör jag gärna. Vad trevligt. Kanske en ny brasa?”

”Absolut. Alltid mysigt med en brasa.”

De tar tunnelbanan två stationer och kommer strax hem till Anneli. När de hängt av sig ytterkläderna visar Anneli på köket. Börjar ta fram laxen och övriga ingredienser. 

”Jag behöver ta en dusch. Hann inte det innan, sprang direkt från jobbet. Kan inte du börja montera ihop middagen. Jag tror att du nog hittar det som behövs. Är det något är jag i badrummet. Känn dig som hemma. Och vill du göra det lite ledigt för dig också, finns badrocken på stolen i sovrummet. Bara att ta den. Kommer strax,” säger Anneli och försvinner in i sovrummet. 

Hon är inte blyg, stänger inte dörren. Eskil hör hur hon klär av sig och sedan nakna fötter som går in i badrummet. Han sneglar lite, hinner precis se en rumpa som försvinner in i badrummet. Men vilken rumpa! Ser hur fin ut som helst, lagom stor och härligt rund.

Eskil sätter fart i köket. Sätter på potatisen. Hackar en purjolök och lägger i en kastrull. Lite grädde på. Salt, fiskbuljong och lite peppar. Undrar om det finns en gnutta vitt vin, vore fantastiskt i såsen. Ser sedan på laxen. Ska den kokas, bräseras eller stekas? Vad har hon tänkt? Om det finns lite vin så vore det gott att bräsera. Han letar upp en traktörpanna och hittar en flaska vitt i kylen. En Chablis, kanske lite för fin som matlagningsvin, men hittar inget enklare. Eskil korkar upp och häller en skvättbåde i såsen och i pannan. 

Lite tidigt att börja med laxen. Han går in i sovrummet. Börjar ta av sig kläderna. Precis då kommer Anneli tillbaka med håret inlindat i en handduk. Annars precis lika naken som Eskil. De står bara och tittar på varandra. 

”Mmm, lika fin som igår. Fast inte så stor ännu,” hör han Anneli säga.

”Du också. Kan verkligen inte säga att jag är ledsen, tvärtom, vill se mer. Du är så vacker, helt enastående enligt min mening. Tack för att få se detta konstverk,” svarar Eskil. 

Bägge böjer sig fram och tar var sin badrock. Tar på sig rockarna samtidigt som de står mot varandra. Eskils reaktion låter inte vänta på sig. Innan han hunnit få på sig badrocken har han ett stånd som pekar svagt uppåt.

”Nu känner jag igen dig,” skrattar Anneli, knyter till badrocken om sig. 

Potatisen är nästan klar. Eskil sätter på laxen.

”Har du en potatisstomp? Tänker göra potatismos.”

Anneli letar upp den, ger till Eskil, som häller av vattnet från potatisen. Lägger i en stor klick smör, häller i grädde och salt. Börjar sedan mosa potatisen. Anneli passar laxen och dukar fram tallrikar och bestick. Bär ut det till soffan framför den öppna spisen. Börjar göra eld. 

”Jag öppnade en flaska vin, behövdes i såsen och för att bräsera laxen. Hoppas det var okey. Vill du att vi dricker den till maten?”

”Ja, så var det tänkt. Bra jobbat! Allt verkar klart. Bara att ta in maten och vinet då.”

De sitter bredvid varandra i soffan. Benen utsträckta mot den varma och sköna brasan. Eskil ser hur Anneli vickar på tårna, ser sensuellt ut. Hela hon är sensuell, tänker han. De äter och pratar. Då och då tar Anneli en hand och lägger på Eskils arm eller axel, för att poängtera något. Beröringen känns i hela Eskils kropp. 

”Åh, vad gott det blev. Du är ju en fantastisk kock,” säger Anneli till slut när de ätit upp. De har fortfarande vin i glasen. Hon lyfter glaset tittar på Eskil ”tack så mycket. Blev betydligt godare än jag trott. Hade bara förberett lite, tänkte att jag hinner nog hem och fixar resten före konserten.”

Hon lutar sig mot honom, lägger huvudet på hans axel och ser upp på honom.

”Vet du vad jag skulle vilja ha som efterrätt nu?”

”Nej, såg ingenting i köket som du planerat,” säger Eskil.

”Jag vill kyssa dig, uppleva hur du smakar,” säger hon och lutar upp huvudet mot hans mun. Eskil blev lite förvånad, eller snarare överraskad. Det där borde väl varit hans kommentar och initiativ. Han lutar sin mun mot henne och deras läppar möts. Först bara lite lätt, snuddar vid varandra. Anneli vill ha mer. Sätter munnen mot Eskil igen. Nu fastnar läpparna mot varandra. Sakta öppnar Anneli sina, känner lite med tungan. Eskil besvarar kyssen. Armarna kommer upp mot varandra i en omfamning. De sitter bredvid varandra, munnarna klistrade mot varandra, tungorna utforskar det nya territoriet.

Anneli tar upp en hand, smeker Eskils kind sakta. Låter handen hamna i nacken och pressar honom mot sig. Efter en stund känner Eskil hur hennes hand letar sig in i badrocken, smeker honom över bröstet, ner mot magen. Anneli bryter kyssen.

”Måste hämta andan. Du kysser fantastiskt, smakar underbart. Lite fisk och sås.”

Hon rättar till sin morgonrock, vilket gör att den delar lite på sig. Eskil kan skymta hennes hud i springan. Ser hur brösten nästan strävar ut mot olika håll, delar på morgonrocken precis så att han ser huden mellan dem. Anneli vänder sig mot honom igen. Håller upp munnen, vill bli kysst igen. Eskil är inte nödbedd. 

När de kramar om och kysser varandra letar sig Annelis händer ner till skärpet på Eskils badrock. Knyter upp det och låter en hand slinka in. Hon smeker nu längre ner på magen, nuddar med fingertopparna precis ovanför hans stake. 

”Får jag känna på den? Den verkar så fin.”

Eskil har svårt att svara får bara fram ett grötigt ”Mmm, ja.”

Anneli delar på hans badrock, ser en lång stund på det han har. Slickar sig om läpparna och börjar sakta smeka den nerifrån och upp. Dröjer lite med fingrarna på toppen. Hon känner den lite kladdiga försaften. Stryker ut den på ollonet. 

”Du är verkligen stor och tjock. Har nog aldrig sett något liknande. Ådrig och fin.” Så låter hon sina fingrar massera den uppifrån och ner, sedan tillbaka igen. Eskil kan bara luta sig tillbaka, njuta av behandlingen. Vågar han smeka henne? Hon bjuder ju in till det med sin halvöppna badrock. Han tar en hand och sticker in i hennes glipa.

”Senare, senare, nu är det min tur, nu vill jag leka med den här saken. Så underbar,” mumlar hon.

”Leka, du vet väl att kuken inte är en leksak, det är en smaksak,” säger Eskil, ett talesätt de skämtat om i sin ungdom.

”Du har rätt, men får vänta lite. Nu vill jag verkligen studera dig.”

Hon fortsätter smeka upp och ner, långsamma rörelser. Klämmer lite på den, känner på ollonet.

”Åh, så mjuk utanpå och känns som stål inuti. Vad naturen kan åstadkomma. Förunderligt. Vill uppleva den här på alla möjliga sätt. Men så stor, fungerar det verkligen,” hör han hur hon mumlar.

Eskil njuter för fullt. En vacker kvinna som smeker och tar hand om honom. Det här har han inte upplevt sedan han och hans tidigare hustru var nyförälskade. På slutet av deras äktenskap ville hon inte se åt honom, men det berodde nog på att hon då redan hade träffat sin nya.

Anneli lutar sig över honom, pussar på ollonet och slickar lite. Sedan låter hon det glida in i munnen. 

”Du har rätt,” säger hon efter en stund. ”Verkligen en smaksak.”

Sedan fortsätter hon att slicka och låta ollonet åka in och ut ur sin mun. Eskil är i sjunde himlen. Börjar bli lite orolig för att det ska gå för honom. Han är ju inte alls van längre, sköter om det värsta lite på egen hand, men ganska sällan. 

”Var försiktig, jag kan komma att spruta när som helst,” säger han, vilket får Anneli att öka farten. Nu riktigt munknullar hon honom.

”Åhh, jaa, nu, nu kommer jag. Akta dig. Åhh, så skönt. Ahhh,” utbrister han och sprutar rakt in i hennes mun. Sprut efter sprut, känns som det aldrig tar slut. Efter en stund slutar det rycka i hans kuk. Anneli svalde allt. Tittar nu upp med ett stort leende.

”Det var det mest fantastiska sprut jag varit med om. Så skönt att känna hur det fullständigt pumpade ut ur dig,” sedan lägger hon huvudet på hans mage och betraktar den nu allt slakare penisen. Hon smeker den lite lätt, verkar njuta hon också.

”Nu vilar vi en stund. Jag är säker på att det finns mer krut i den där. Luta dig bakåt, koppla av.”

Hon har huvudet i hans knä, ligger och småpratar med hans nu slaka medlem. Stryker sakta över den. Eskil vill börja smeka henne, men kommer inte åt, samtidigt är det så skönt att landa i efterdyningarna av orgasmen. Efter en stund märker han att han återigen blir lite stelare. Anneli smeker nu mer fokuserat och det dröjer inte länge förrän han återigen har en ordentlig erektion. Han känner hur blodet pumpar i den.

”Mmm, vad ska vi hitta på nu, du och jag min lilla styva vän?” viskar Anneli. Hon pussar lätt på den och tar sedan av sig badrocken. Lägger ner Eskil i soffan och klättrar upp på honom. Ett ben på varje sida. 

”Tillåtelse att föra in den i mig?” frågar hon. 

”Vad ska en stackars man svara på den frågan. Det är ju du som lyckats få liv i den. Självklart är det du som bestämmer vad som ska hända. Jag bara njuter,” säger Eskil.

Hon tar tag om den, reser sig upp och riktar in den mot sitt sköte. Hon är underbart trång och får kämpa innan hon har fått in hela i sin slida. Vilar nu med den långt inne i sig. Eskil sträcker upp hönderna, tar tag om hennes bröst och smeker dem varsamt. De känns så sköna i hans händer och bröstvårtorna styvnar när han pillar på dem. 

Anneli rör sig sensuellt ovanpå honom, hennes bröst rör sig i takt med hennes rörelser. Hennes slida masserar hans penis så skönt och hon rör sig för största möjliga stimulans. 

”Åhh, Eskil, vilken härlig kuk du har. Den fyller mig totalt. Gnider så skönt inne i mig. Ådrorna river precis så som jag vill ha det. Jag kan knulla så här hur länge som helst, känns det som. Bara njuta, bara uppleva denna fantastiska kuk. Jag älskar att prata snusk. Åh, vill ha din kuk i mig för jämnan. Lämna den här åt mig. Bättre än alla mina dildos. Ja, ja, knulla mig. Vill ha ditt ollon där långt inne. Lova att inte komma förrän du får lov, nu är det jag som bestämmer.”

Hon fortsätter att prata, samtidigt som Eskil smeker hennes bröst och kropp. 

”Du har så sköna händer, ta tag om brösten, krama dem. Ja, ja, hårdare, åhh så underbart. Knulla mig nu, kör in kuken ordentligt. In och ut. Ja, ja. Smek min klitta nu, behöver komma. Knulla snabbare, gnugga klittan. Ja, åh så underbart.”

Hennes andhämtning blir allt mer stötvis, rörelserna ryckigare, takten ökar. Hon kastar bak sin kropp, stelnar till.

”Jaaa, nuuu, åhhh, vad skönt, kommer nu. Kom du också, vill känna dig spruta i mig. Kom, kom.”

Eskil är inte riktigt redo. Han känner hur hon krampar runt hans kuk och ligger stilla. När hon hämtat sig, andhämtningen blivit mer normal, välter han omkull henne. Särar på hennes ben och kör in kuken i henne. Nu blir det riktigt knull. Långa snabba tag. Anneli har inte riktigt kommit över sin orgasm, den fortsätter under det att Eskil knullar henne.

”Ja, ja, åhh, jag kommer, kommer, kommer. Så härligt. Ohh, jaaa,” gnyr hon medan han knullar allt fortare för att i ett långt utdraget:

”Åhhh, ahhhh,” kommer han igen. Sprutar och fyller hennes fitta nu med sin säd. Han faller ihop över henne och hon är lika utslagen under honom. Länge bara ligger de där, han är fortfarande inne i henne, trots att kuken nu är helt slak. Men så skönt att bara ligga, känna kropparna mot varandra. Efter en lång stund, börjar Anneli skruva på sig.

”Åhh, du tunga värd sa värdinnan. Du får nog lägga dig bredvid mig nu. Tack det var hel underbart.”

”Det är jag som ska tacka. Vilken kväll och vilken härlig kvinna du är. Normalt är det jag som brukade ta initiativet. Men underbart att bli förförd och tagen på det här sättet,” säger Eskil.

”Ja, och normalt vill jag att mannen tar för sig. Det här blev ju precis tvärtom. Eller…” säger Anneli efter en stund ”var det inte så att du tog för dig genom att få mig dit du ville?”

”Mmm, svårt att säga. Vet bara att det var helt fantastiskt. Vill uppleva dig mer. Men nu måste jag vila, kommer inte att kunna prestera mer i kväll.”

”Inte jag heller. Vila låter som skön musik. Nu behöver vi nog duscha först, sedan vila. Kom, du får en handduk av mig. Vill tvätta av dig, upptäcka alla delar.”

De går in i duschen, står länge och bara låter vattnet skölja över kropparna. Sedan tvålar de in varandra, riktigt noga och undersöker alla delar. Anneli torkar Eskil och han torkar sedan henne. De går ut i sina badrockar, sätter sig i soffan och bara kramas, pussas lite. 

Innan Eskil går hem till sig, bestämmer de att ses igen följande dag, fredag och sedan hela helgen. Men det är en annan berättelse.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Gorste

Kolla stavningen och programmets korrigering av ord!
Annars en mycket trevlig novell.

20/12, 2023 kl. 08:41

#3

Gorste

Kolla stavningen och programmets korrigering av ord!
Annars en mycket trevlig novell.

20/12, 2023 kl. 08:25

#2

MalmöLars

Det var/är en härlig berättelse. Kommer det en fortsättning?

15/11, 2023 kl. 15:43

#1

SirVäs

Men... Alldeles underbar. Trovärdig och fin. Författaren förnekar sig inte!

15/11, 2023 kl. 07:44