Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/11, 2023 kl. 21:15, av Nilsr

Fionas dilemma

En ung kvinna som behöver få ligga. Söker upp sin gamle älskare…

Varför måste restaurangen tömma alla sina gamla tomglas på morgonen? Ljudet av glas som kastas ner i sopkärlet ekar mellan husen. Gör det svårt att sova. Kopparslagaren i huvudet gör det inte bättre. Vilken dag och kväll i går! 

Gårdagen var slutet på en lång resa. Resan började i och för sig för fyra år sedan, men det var väl egentligen i samband med pajkastningen i mars som eländet började. Det var nog det absolut värsta seminariet i institutionens historia. Allt arbete skulle varit klart när avhandlingen presenterades inför lärare och doktorander. Visst hade det varit vågat att använda Pierre Bourdieus The Field of Cultural Production för att beskriva bankernas utveckling av produkter på Internet, men att Fiona hade varit tvungen att stuva om hela arbetet, så som professorn hade krävt för att släppa fram henne. Att bara flytta en del i en avhandling innebär att många referenser måste göras om och delarna bygger på varandra.  Fiona var tvungen att flytta om stora delar, blev nästan som att skriva om allt ihop. Både handledaren och professorn var nöjda när de såg slutresultatet.

Opponenten, som kommit från Oxford, var också mycket nöjd, hade ställt några frågor och sedan diskuterat innehållet på ett positivt sätt. Betygsnämnden hade inte behövt mycket tid innan de kunde meddela att Fiona nu kunde titulera sig Filosofie Doktor. Hon var en av de yngsta som hade disputerat inom Ekonomisk Historia. 

Sedan kom urladdningen, hela spänningen hon levt med under det sista halvåret, rann ur kroppen under festen efteråt. Ja nästan i alla fall. Kvar fanns fortfarande det andra behovet. Kvar, kanske inte är rätt ord, nu kom behovet fram. Fiona behövde, hon måste få ligga. Det var länge sedan, hela kroppen fullständigt kokar över. Det blev inget efter festen, alla blev för fulla och trötta. Dessutom var det nästan bara par, inga lösa hingstar. Ingen hon ville ha, i alla fall.

Ute är det sensommar. Okey, tidig höst då. Fiona känner att hon inte kan ligga kvar i sängen. Hon stiger upp, duschar och gör sig i ordning. Tar ett par bleka lite trasiga jeans, en vit topp i bomull, som verkligen smiter åt runt hennes små, men fasta bröst. Hon vrider sig runt i spegeln. Ser att jeansen sitter bra, framhäver rumpan, som är den del hon är mest nöjd med. Ett par vita skor med gummisula och sedan håret i en hästsvans! som lätt kan tas bort, om hon vill ha utsläppt hår.

Hon går ut på gatan, låser upp sin cykel och cyklar den korta biten från Karlaplan ner till marinan vid Djurgårdsbron. Låser upp grinden och ställer cykeln innanför. Går ut på bryggan till hennes ögonsten, en Chris Craft från 1965, 32 fot lång med dubbla V8-or. När motorerna har startat med det härliga ljud som bara V8-or har, kastar hon loss och smyger sakta ut från bryggan. Fyller på bensin vid macken på Strandvägen och åker sedan ut från Stockholm.

Båten ärvde hon efter sin pappa, tillsammans med en större förmögenhet. Hon var pappas flicka och hans bortgång tog henne hårt. Nu hade hon visat att hon kunde prestera, i alla fall akademiskt. Hon var erbjuden en tjänst på institutionen som post-doc med både forskning och undervisning. Hon hade även fått ett bra erbjudande från en av de stora bankerna. Hon hade ännu inte bestämt vad hon ville. Hon behövde inte arbeta, försörjning hade hon, men att inte göra någonting var inte hennes stil. Hon behövde utmaningar. 

Just nu var utmaningen att hitta en stor skön… hon brukade inte ta ordet i sin mun, men hon ville ha en kuk med ett stort saftigt ollon. Och hon visste var hon kunde hitta det.

Hon tänker på Per på Sandemar utanför Dalarö. Per och hon hade upplevt många sköna, heta stunder, när de växte upp i skärgården. För Fiona var det mest på somrarna medan Per bodde där. Hans föräldrar hade gården och han skulle också bli bonde. 

De hade spenderat flera somrar ihop. Tagit båten och åkt ut till någon klippa i skärgården, badat nakna och älskat i det fria. Om någon såg dem, var det inte deras problem. Tvärtom, det var en del av spänningen. Ibland hade de bara stängt av motorn ute på vattnet och knullat. Det hade hänt vid mer ett tillfälle att en annan båt hade kört upp och frågat om de fått motorproblem och behövde hjälp. De hade artigt sagt att hjälp kunde vara bra, men inte med motorn. Ingen hade dock nappat på förslaget. 

Nu är hon på väg ut genom skärgården till Sandemar och hoppas att Per är där. De hade inte haft kontakt sedan pandemin, men Per fanns ju alltid där. Ställde alltid upp. Och han hade det bästa verktyg Fiona hade upplevt och visste dessutom hur det skulle användas. Fiona hade testat en hel del olika under sina år på universitetet, och Per var outstanding. Enda problemet var att han inte finns till hands när han behövdes. Det hade hänt tidigare att hon kommit till honom bara för sex, och han brukade tycka att det var helt okey. De var kompisar, hjälpte varandra, tyckte om varandra men ville inte ha någon relation. Nu vill hon inte bara träffa honom, nu behöver hon honom, så som hon inte behövt någon annan tidigare. Med undantag för sin döda pappa, fast inte på det viset.

Vädret är lugnt, solen glittrar I de små vågorna på fjärden. Nästan inga andra båtar är ute, det är vardag och lite sent på säsongen. Fiona låter motorerna få fritt utlopp, båten kommer lätt upp I 45 knop. Hon kör på utsidan av Dalarö och kommer efter en timme fram till Sandemar. Lägger till vid bryggan hon gjort så många gånger tidigare. Går sedan upp mot det stora huset. Allt verkar lugnt, hon ser ingen. Per och hans pappa är kanske ute på åkrarna?

Uppe vid mangårdsbyggnaden går hon runt till framsidan. Där ser hon en kvinna som sitter med ett litet barn I famnen. Ammar det. Ingen hon känner igen, men går fram och frågar om hon vet om Per är hemma.

”Hemma? Nej han måste vara ute och jobba, har inte tid att vara hemma.”

”Oj, ursäkta, jag skulle nog presentera mig. Fiona Ulfsparre, en gammal vän till Per.”

”Jag vet mycket väl vem du är, Fiona. Jag är Chania, Pers hustru. Och om du kommer som vän är du välkommen, men kommer du för vad ni brukade syssla med, tror jag inte det längre är aktuellt. Men det får han nog avgöra själv. Vet inte när han kommer.”

”Hade ingen aning, ursäkta mig. Och jag måste gratulera. Hur gammal är ert barn?”

”Hon är tre månader.”

”Vad heter hon?” undrar Fiona försiktigt. Konversationen känns inte så bra, mer som två konkurrenter, där ingen vill ge mer information än nödvändigt.

”Hon heter Elsa.”

”Precis som Pers mamma. Det har väl inte hänt henne något?”

”Du verkar inte alls ha följt med. Hon dog för lite drygt ett år sedan. Hon och Nils, när de krockade med en älg. Det gick lite för snabbt och de hade varit på fest en bit bort. Per var helt i upplösning. Vi gifte oss kort därefter.”

”Så gården är Pers nu? Kan förstå om han har mycket att göra. En stor gård och att vara ensam är tufft.”

”Ja, det är tufft. Men vi har lite hjälp, var tvungen att anställa en rättare, som hjälper till. Om gården är hans? Tja, en del i alla fall. Vi var tvungna att köpa ut hans syster, så halva gården är faktiskt min, jag hade pengarna.”

”Vad sorgligt. Inte att du äger hälften, utan hela historien med hans föräldrar. Jag kände dem ju väl. De var vänner till mina föräldrar också. Min pappa gick bort för ett tag sedan och jag har inte hängt med i dödsannonserna. Har haft för mycket med mitt eget. När tror du att Per kommer tillbaka?”

”Borde inte dröja så länge. Vi ska äta lunch om en stund och då brukar de komma.”

”Gör det något om jag väntar. Jag vill inte vara till något besvär.” Fiona förstår att hon inte är välkommen att stanna. Chania giller henne uppenbarligen inte. Per har nog berättat om vad de ägnat sig åt tidigare.

”Stanna du. Per vill nog träffa dig också. Han har pratat en del om dig, vet att han brukade uppskatta när du kom. Vi får se vad han säger när han kommer. Ska bli intressant, hmm.”

Fiona slår sig ner i solen, väntar. Hon vänder ansiktet mot solen, lutar sig bakåt och njuter av värmen, lugnet och att inte ha något som just nu måste göras. En känsla hon inte haft på länge. Avkopplingen gör att hon samtidigt känner sin kropp, känner hur hon blir lite blötare vid tanken på att träffa Per, trots hans hustru och lilla barn. Hon ser framför sig hur han står framför henne med det där fantastiska ståndet, färdig att penetrera henne. Åhh, hon behöver honom nu. Vad ska hon göra om han inte vill, inte kan, när han nu är gift. Tankarna på hans organ tar över förnuftet. Hon borde ju förstå att det inte är möjligt, men fantasin och begäret är för stort. Ju mer hon väntar, drömmer, desto kåtare blir hon. 

Utan att hon tänker på det har hon en hand i skrevet utanpå jeansen. Handen rör sig utanpå kläderna. Chania ser hur Fiona nästan sitter och onanerar, helt utan att hon verkar medveten om det. Det ser så naturligt ut. Efter det Per berättat och bilden av Fiona gör att hon också börjar längta. Längta så som hon inte gjort sedan hon fick Elsa. Hon har inte velat ha sex på flera månader. Det började redan i åttonde månaden, inget på fem månader! 

Då slår det henne. Undrar hur Per har upplevt den tiden, de har inte pratat om sex. Hur har han klarat sig? Hon har nu varit helt uppfylld av barnet och att tillfredsställa Elsas behov och även själv hinna med, få vila de korta stunder då Elsa inte ska ha mat eller skötas. Samtidigt har hon haft sina uppgifter på gården. Hönsen och grisarna måste skötas. Mat lagas för Per och Steve, rättaren. Männen har varit helt sysselsatta med allt som måste göras på gården, har inte kunnat hjälpa till så mycket med Elsa och avlasta Chania. Orken och lusten har saknats. När Chania nu ser Fiona sitta där, ögon slutna och uppenbart kåt på hennes man påverkar det henne. 

”Åh, vad ska jag göra? Ska han få bestämma vem han vill knulla? Vad händer om han väljer Fiona? Hon ser så ung och sexig ut och de vet ju precis var de har varandra. Ska jag sätta ner foten, säga åt henne att gå,” tänker Chania.

”Så, skönt här i solen. Jag blir så varm. Ser Per framför mig, ser hur han kommer fram mot mig. Hans penis står rakt ut och han har det där leendet han alltid har precis innan han vet att han ska få ta mig. Ta mig precis som han vill, och som jag vill,” drömmer Fiona och rör på sig för att komma åt bättre. 

”Nej, nej, nej. Det går inte! Jag vill inte,” skriker Chania rakt ut. Barnet hon har i famnen släpper taget upp tutten och börjar gråta. ”Nej, jag kan inte låta det hända, han får inte tas ifrån oss,” viskar hon sedan tyst till lilla Elsa.

”Vad är det, vad händer? Jag somnade, drömde. Vad är det?” Undrar Fiona, som vaknade av Chanias utrop.

”Nej, du får inte, du kan inte knulla min man. Han är min nu. Jag kan inte låta det ske, det måste du förstå.”

”Vem har sagt att vi ska knulla? Visst jag kom hit för att träffa Per, men då visste jag inte att han var gift och har ett barn. Men jag kan åka. Du får hälsa honom från mig, om du vill,” säger Fiona tyst.

Fiona reser sig, rättar till sina kläder, nickar till Chania och går ner till bryggan och båten. 

När hon närmar sig bryggan ser hon två män som står där och tittar på båten. De pratar med varandra. Fiona är för långt bort för att se vilka de är. När hon kommer närmare känner hon igen Per. Den andra mannen måste vara Steve, rättaren. När de ser henne börjar Per att vinka. Fiona går fram till dem.

”Hej Per. Jag hade ingen aning om vad som hänt. Beklagar verkligen vad som hände med dina föräldrar. Måste ha varit fruktansvärt. Och grattis till att du gift dig, bildat familj. Verkligen roligt.”

”Hej Fiona, ja det var svårt. Jag var ju inte redo att ta över gården. Som tur är har jag fått hjälp av Steve här. Och Chania är en mycket bra hjälp med lantbruket också. Vi fann varandra på begravningen, hon har varit en riktig pärla och hjälpt mig genom alltihop. Ja, vi gifte oss för ett halvår sedan.”

”Hej Steve.” Vänder sig mot Per igen ”Vad bra att du har hjälp. Måste vara tungt att sköta allt ensam. Du och din pappa var ju två och hjälptes åt, när du inte var borta och pluggade.”

”Riktigt roligt att se dig, det var så länge sedan. Hur är det med dig? Du ser ut att vara som vanligt. Och båten har du kvar. Hur är det med dina föräldrar?”

”Pappa dog för två år sedan. Mamma mår bra, men är mest i Spanien. Är hemma just nu, ville vara med på min fest i går.”

”Fest? Fyller du år? Men du fyller ju på sommaren, det vet jag för vi brukade fira lite extra då.”

”Nej, jag blev doktor i går, doktorerade i Ekonomisk Historia. Har jobbat dygnet runt senaste året och tog lite ledigt idag. Tänkte på dig och ville komma ut och träffa dig.”

”Vad duktig du är, hade ingen aning om att du höll på och doktorerade. Men vänta, du är väl inte mer än tjugofem år. Det var snabbt.”

”Yngsta hittills, om jag förstår det rätt.”

”Och så kommer du hit. Vad glad jag blir. Du ser helt fantastisk ut, men det har du ju alltid gjort.” 

”Jag tror jag lämnar er. Ni verkar ha mycket att ta igen, verkar det som. Jag går tillbaka till traktorn och fortsätter en timme till. Kom upp när du är klar, jag klarar mig själv så länge,” säger Steve och går upp mot skogen.

”Kom, vi sätter oss. Måste höra mer. Vi hade precis tänkt bada, men det kan vänta, vill höra vad du haft för dig. Har du någon pojkvän?”

”Nej, det har varit för mycket med studierna. Någon enstaka fling då och då. Inget jag fastnat för, ingen som riktigt har det jag vill ha. Fungerar en liten stund, men inte i längden. Ursäkta skämtet.”

”Du är dig lik. Lika kåt som vanligt. Var det därför du kom hit? Om jag bara hade vetat.” Det är uppenbart att Per känner sin Fiona och de kommer in i sitt vanliga uppriktiga prat, utan några hämningar. De vet var de har varandra.

”Mmm, vaknade i morse efter festen och kände att det saknades något har inte fått något ordentligt på länge. Och ingen som du.”

”Det finns ingen som du heller. Vi passade perfekt för varandra, sexet i alla fall. Att leva ihop, troligen inte, men det var vi ju överens om för länge sedan. Nu är jag ju gift, måste tänka på min familj. Men ohh, vad länge sedan det var för mig med. Chania har inte velat ha sex sedan hon var i åttonde månaden.”

Fiona tittar ner på Per, ser att tanken på henne har fått honom att reagera, ingen liten reaktion heller. Ska hon försöka föreslå något? Vill inte förstöra något för Per, men måste väl vara upp till honom hur han vill göra.

”Ville du bada? Låter fantastiskt, det är ju fortfarande varmt i vattnet. Vad sägs? Tävla ut till bojen som vanligt?”

”Lockerska där. Mmm, tror inte du klarar av att slå mig. Jag har simmat nästan varje dag.” Per börjar klä av sig. Är inte blyg trots sitt stånd. Fiona har ju sett det hur mycket som helst. Fiona tar snabbt av sig sin topp och börjar sedan knäppa upp jeansen. Drar ner dem och trosorna på en gång. Per är klar samtidigt. De ställer sig längst ut på bryggan.

”Klara, färdiga. Dyk!” Ropar Per och bägge dyker i samtidigt. Bägge simmar med kraftiga tag ut mot bojen. De kommer fram samtidigt, rundar från var sitt håll och stöter ihop. Tittar upp och skrattar. Sätter ny fart in igen. Per är snabb, men Fiona är nästan lika snabb, kommer bara en handflata efter till bryggan. De trampar vatten en stund, ser på varandra. 

”Kom då, ge mig segerkyssen,” säger Per. 

”Är du säker på att du vill det.”

”Nej, men jag tar den i alla fall. Jag har förtjänat den. Och det har du också.”

Fiona kryper upp mot honom. Tar tag om hans skuldror och kysser honom. Först lite lätt, sedan djupare när hon märker att han besvarar kyssen. Hon känner hans erektion i omfamningen.

”Hindrade inte den där dig när du simmade,” skrattar hon.

”Nej, tvärtom. Ett extra ben gav mig fart. Och så ville jag ju komma först för att få segerkyssen.”

Han tar tag om henne. Bogserar in henne till lite grundare vatten. Hon kryper upp mot honom. Lyfter upp benen och sätter dem runt honom. Nu kan hon känna hur hans underbara kuk nästan vilar mot hennes öppning. Bara ett litet juck och han kan komma in i henne. Hon gör ingenting, måste vara upp till honom.

Per trycker sin kropp mot henne. Avvaktar, vill känna henne mot sig. De små fasta brösten mot hans bringa. Åh, hur han minns att de lekt med varandra. Känt på varandra, utforskat varenda millimeter. Det fanns ingen kvinna, tjej, som kunde få honom att njuta så som hon kunde. Han trycker sig mer mot henne, låter sin styva penis närma sig hennes ingång. Han ser på henne. Hon nickar. Med ett kraftigt juck tränger han in i henne där de står i vattnet. Båten skymmer dem, ingen kan se vad de gör..

”Åhh, ja, ja. Vad jag har längtat efter dig och efter det här,” stönar Fiona när de börjar röra sig mot varandra. Vattnet skvalpar runt dem, skapar vågor i en ring från dem. De ser eller märker ingenting runt omkring. Bägge är helt fokuserade på att känna varandras kroppar. Känna Pers kuk där inne i henne. Hur den fyller upp henne, gnider mot alla hennes känsla slemhinnor och hur han kommer åt hennes klitoris varje gång han kör in den i henne. 

”Åhh, vad skön du är, hade glömt bort hur det var att knulla dig. Hur det är att fylla dig med min kuk, känna hur den stimuleras mot dina väggar,” muttrar Per.

”Ja, och bli fylld av dig. Känna ditt ollon. Där långt inne i mig, och din stora ådriga kuk som masserar mig. Fortsätt, fortsätt, jag kommer strax. Måste få detta. Kom, kom!”

”Nu, inte långt, nu. Kan jag komma i dig. Måste få spruta nu.”

”Kom, kom, min käraste, spruta i mig. Jag kommer nu. Ohh, jaa, jaaa. Oh my God. Jaaa,” skriker Fiona ut och kommer i en orgasm. Börjar långt inne i vaginan, sprider sig till klittan och sedan till hela kroppen. Efter en stund slappnar hon av. Känner just då hur Per fyller henne med sin säd. Sprutar och rycker, sprutar och rycker, sprutar och rycker. Så skönt.

Efter en stund, ser de på varandra. Skrattar. Kysser varandra. Per klättrar upp på bryggan, drar upp Fiona. De sitter sedan en stund på bryggkanten, hämtar andan. 

”Kom, klä på dig. Vi går upp till huset. Du kan inte åka hem nu. Måste få känna dig mer.”

”Men, Chania, då? Vad säger hon? Hon nästan skrek åt mig att försvinna tidigare.”

”Hon får acceptera. Jag har valt henne som min hustru, och det kommer hon att förbli. Men hon kan inte stänga in mig. Jag berättade för henne om dig och mig och hur vi hade lovat att finnas där för varandra när någon av oss behövde den andra. Hon accepterade det då, ville ändå gifta sig och bilda familj med mig. Och nu behöver jag dig.”

”Och jag behöver dig,” säger Fiona. Vet att hon behöver mer, en orgasm med Per är bara en teaser, och hon vet att det finns mer att hämta.

De klär på sig och går sedan upp mot mangårdsbyggnaden hand i hand. När de rundar huset, ser de Chania och hon ser dem. Hon sätter en hand för munnen, ser bestört ut, vill inte tro det hon ser. Hon hade hoppats att Fiona hade åkt hem, inte träffat Per. 

Chania ser på dem. De ser glada, nästan lyckliga ut. Åh, det har redan hänt, det som Per pratat om.

”Hej älskling. Du har ju redan träffat Fiona. Vi måste ta hand om varandra en stund. Hon stannar över lunch och sedan sover hon över. Vi har mycket att hämta i kapp.”

”Kan jag hjälpa dig med maten. Berätta vad du tänkt göra så fixar jag,” säger Fiona.

”Inte nog med att hon lägger beslag på min man, mitt barns far, hon vill göra mitt jobb också,” tänker Chania. Undrar vad hon ska göra, hur hon ska klara av detta. Hon ville ju också ha Per. Fiona väckte hennes begär också. Vad ska hon göra?

”Ja, tack. Jag tänkte göra en bondomelett. Vi har en massa ägg och kokt potatis sedan i går. Det finns i kylen. Kom, jag visar dig.” Helt plötsligt tar åhon på sig rollen att visa, sätta i arbete. Tankarna på vad de gjort och kommer att göra skingras för ett ögonblick och hon går in i det som måste göras.

De två kvinnorna går in i köket. Chania visar var saker finns och Fiona sätter igång. Per sitter ner, ler lite halvt lyckligt. Chania ser på honom. Ser att han ser avslappnad och lycklig ut. Så som han inte sett ut på ett bra tag. Det har varit mycket för honom med, gården, jobbet, barn och en ovillig hustru. 

Chania går fram till honom. Smeker honom över huvudet, ger honom en puss på huvudet. Ler mot honom.

”Du behöver det här lika mycket som hon. Jag behöver det också, får mig att vilja ha dig också. Kanske det som behövs för att vi ska kunna hitta tillbaka. Gör det ni behöver. Jag finns här. Jag älskar dig, det vet du.”

”Och jag älskar dig också. Det Fiona och jag har, är något helt annat. Ett djupare köttsligt behov. Det är dig jag älskar, dig jag vill leva med, ha barn med. Jobba på gården med. Fiona kan aldrig ersätta dig, inte på något sätt.”

”Jag vet, det är därför jag säger att det är okey. Kanske kan jag vara med på ett hörn i kväll. Men innan Elsa sover får ni ha varandra.”

”Du är guld värd. Och självklart får du vara med. Jag vet att Fiona skulle uppskatta det också.”

Per ringer till Steve och säger att lunchen är klar om en liten stund. Steve lovar att komma direkt.

De äter och pratar. Samtalet flyter lätt. Alla vet sina roller och har accepterat dem. När lunchen är över, dukar Fiona ut, diskar och gör snyggt i köket. Går sedan ut till de andra.

”Hur fungerar din båt numera? Vill du ta en tur med mig? Åka ut till en av de öar vi brukade lägga till vid.”

”Ja, härligt. Det gör vi. Båten fungerar utmärkt. Vill du åka skidor? Jag tog med slalomskidan.”

”Det var länge sedan. Det gör jag gärna. Se om jag fortfarande klarar det. Följer du med Chania?”

”Nej, jag tar hand om Elsa. Ni behöver nog vara ensamma en stund.”

De går ner till båten, kastar loss och Fiona styr ut mot Jungfrufjärden. Hon ser en av de öar de utforskade som unga. Kastar i ett ankar och Per hoppar i land. Lägger fast runt ett träd. Fiona klär av sig i båten och hoppar sedan i land. Per ser på henne. Hon är slank, små fina bröst och en härligt rund rumpa. Per tar snabbt av sig sina kläder. Går fram till henne och kramar om henne. Fiona, håller honom på armlängds avstånd, ser på honom. Ser hans muskler, hur arbetet på gården gjort honom stor och stark. Inte något extra fett, bara muskler. Och den fantastiska kuken, den som hon har kommit för. Hon tar en hand och smeker den. Den blir genast stel och hård. Hon smeker ollonet. Det känns enormt i hennes hand. Så skönt att ta på. 

Per smeker hennes runda fasta rumpa. Den är precis lika härlig som han minns den. Sedan böjer han sig ner och suger in ett av hennes bröst i munnen. Suger och slickar på bröstvårtan, som blir hård som en nöt. De står där och smeker, suger på varandra en lång stund, tills Fiona sjunker ner på det lena berget, slipat av inlandsisen för många tusen år sedan. De lägger sig ner bredvid varandra, bara ser på varandra, smeker lätt varandra. Känner hur de bygger upp sin kåthet. Vill hålla ut länge innan de åter kommer att förena sig. 

Per leker med Fionas blygdläppar. Smeker dem, drar lite i dem. Han märker hur hon blir allt våtare. Drar lite med ett finger i skåran. Fiona, ryser till, ryser av extas, av längtan. Hennes handflata är runt hans ollon, hon masserar det lätt. Känner hur försaften sipprar ut, smörjer det. Bägge två vill dra ut på det, bara ligga där och känna varandra, känna hur de blir allt kåtare. Allt är så lugnt runt omkring. Knappt någon vind. Solen skiner, ger värme. Några enstaka fåglar kvittrar, de flesta har börjat flyga söderut redan.

De är helt i sin egen värd, bara njuter.

”Men oj, ursäkta. Var inte meningen att störa. Såg er inte.”

En kvinna står helt plötsligt nästan över dem, ser på dem. Hon är i fyrtioårsåldern, har bara en liten bikini på sig.

”Jag tältar här uppe. Såg, hörde inte när ni kom, var ute och plockade bär. Men ursäkta, ska inte störa, men ni ser så fina ut, får man säga det. Fortsätt, fortsätt.”

”Tack, antar jag. Och hoppas vi inte stör dig. Trodde vi var ensamma, om inte i hela världen, så i alla fall här på ön,” säger Fiona, som fann sig ganska snabbt. ”Du är välkommen, stanna kvar. Vi har inget emot om någon ser oss. Tvärtom, faktiskt, ger extra krydda. Vi har inte sett varandra på länge, har mycket att hämta i kapp. Men lite sällskap är bara trevligt.”

”Men oj. Vad ska jag säga? Ni är så vackra, en fin tavla, riktigt konstverk. Önskar jag hade en kamera, hade varit fantastiskt att få dokumentera er. Stanna? Ja gärna. Jag är nog lite av en smygtittare, men nu behöver jag inte smyga,” säger kvinnan.

”Per heter jag och det här är Fiona. Ja, stanna. Men vill du klä av dig, så tycker vi det vore ändå trevligare. Vi kan inte bjuda in, inte just nu i alla fall. Men att se dig gör vi gärna,” säger Per, som nu har fått tillbaka talförmågan.

”Jag heter Lisa, kalkas för det i alla fall. Heter Elisabeth egentligen, men alla kalkar mig Lisa. Ursäkta att jag pladdrar, blev lite generad. Ta av mig? Ja, ja, absolut.” Lisa knäpper upp bh:n och släpper fram två ganska stora runda bröst. Hänger lite ner av tyngden och rör sig fint när hon rör sig för att börja ta av nederdelen. De ser att hon har en fin ljushårig buske, ett par stora, blodfyllda blygdläppar kan skymtas. Hon måste ha reagerat ordentligt på dem, tänker Fiona. 

Lisa sätter sig en liten bit ifrån dem. Benen lite isär. Har en hand på ett av sina bröst, som hon masserar lite lätt. Per har svårt att slita blicken ifrån henne. Hon ser så fin ut där hon sitter, uppenbart starkt påverkad av deras lek. 

Fiona, ser hur Per ser på Lisa. Böjer sig fram och kysser honom. 

”Du kan få ta henne sedan, men nu är det min tur,” mumlar hon i hans öra. Sedan tar hon tag om hans stora hårda kuk. Böjer sig ner och slickar på ollonet. Slickar i sig försaften. Per börjar återigen smeka Fionas bröst. Ser hur Lisa nu har en hand mellan benen. 

Per och Fiona lägger sig på sidan, låter kuken nosa sig in till Fionas fitta. Han låter ollonet smeka hennes springa, drar det upp och ner så det delar på sig, blygdläpparna omsluter ollonet. Låter ollonet smeka Fionas klitoris, drar det runt och över hennes kärleksknapp. Sedan rättar han in sig och för sakta in ollonet och sedan resten in i hennes grotta. 

”Ahh, undrade om du aldrig skulle komma in. Så skön du är. Fyller mig som du alltid gjort. Knulla mig nu, ge mig det jag vill ha,” stönar hon. 

Per börjar röra sig. In och ut. De ligger på sida, Lisa kan se hur kuken åker in och ut. Hon smeker sig nu mellan benen. 

Per drar sig ur, lägger ner Fiona och lyfter upp hennes ben, kör sedan in kuken i henne igen. Fiona har benen högt upp i luften, så Per ska komma så långt in som möjligt. Ställningen ger Lisa ännu bättre insyn i deras samlag.

”Ja, ja, oh så skönt, knulla mer, knulla hårdare. Jag vill känna dig där i mig. Knulla nu.” Fiona stönar högt. ”Vänta, ta mig bakifrån nu.”

Hon ställer sig på alla fyra och Per sätter kuken mot hennes fitta som lyser röd mellan hennes skinkor, och trycker sig in igen. 

”Nu, nu, smiska mig, smiska mig,” tjuter Fiona. Per ger henne smisk omväxlande på höger och vänster skinka. ”Ja, ja, oh, så skönt, smiska mig. Jag kooommmmer, nuu, ohhh, jaaaa.” 

Fiona klarar inte av att stå kvar, faller ihop i en hög. Pustar och stönar. Per har åkt ut, står där med ett jättestånd. 

”Nu kan du sätta på Lisa jag måste vila, det var helt fantastiskt,” säger Fiona.

Per vänder sig om, ser på Lisa, som är alldeles rödblommig av kåthet. Hon nickar och han går fram till henne.

”Tror du får rida mig, ta för dig som du själv vill. Se bara till att jag får komma. Så som du vill att jag kommer. Nu är det upp till dig,” säger han och lägger sig på rygg på stenhällen.

Lisa går fram, ställer sig med ett ben på varje sida, ser ner på honom och sjunker sakta ner. Tar tag om hans kuk och riktar in den mot sitt hål. Sakta sjunker hon ner. Stönar lite, väntar, stiger upp och sjunker ner lite till.

”Oh, du är så stor. Måste ta det försiktigt. Ohh, du fyller mig verkligen. Känns som att få barn igen. Men mycket skönare och gör inte ont. Ahh, ja, nu, så där,” säger hon när hon är helt nere på honom. 

De vilar en stund och börjar sedan röra sig upp och ner. Sakta först. Per ser på henne, ser att hon verkar njuta. Ser hur hennes stora bröst guppar med varje rörelse. Han tar upp en hand, kupar ett bröst, känner dess vikt. Det känns så skönt i hans hand. Lisa lutar sig ner över honom, bjuder honom på brösten. Han suger in det ena i munnen, känner hur bröstvårtan hårdnar. Slickar på det. Lisa börjar gny allt mer.

”Ja, ja, ohh, ja, slicka, kläm på dem, oh så skönt. Ta en hand, gnugga min klitta, gnugga, kläm, ja, ja,” hör han hur hon stönar, och ökar takten. Nu vill hon komma, nu vill hon rida den här hingsten ända in i mål. Per märker att trycket i hans pung ökar. Det där pirret i pung, prostatan, som brukar komma först, innan han sprutar.

”Jag kommer strax, får jag komma i dig?”

”Ja, ja, vänta lite, ja kom nu, nuuuu, ohhh, jaa, spruta , kom i mig, fyll mig, jaaa,” Lisa stönar fram sin orgasm medan Per fyller henne med sin potenta vätska. 

De ligger alla tre, håller om varandra. Lisa smeker sakta Fionas bröst och Fiona har en hand på hennes sköte. Bägge har en hand på Pers nu helt slaka penis. 

”Nu vill jag bada,” säger Fiona och hoppar i vattnet. De andra två följer snabbt efter. De plaskar och stänker vatten på varandra, skrattar som små barn.

”Vi måste nog börja åka hem igen. Klockan är redan fyra,” säger Per när de kommer upp. De klär på sig, säger hej då till Lisa. Fiona tar hennes telefonnummer sedan kastar de loss och åker tillbaka. Bägge mycket nöjda med sin utflykt. 

När de kommer tillbaka håller Chania på med maten. Steve hjälper henne. Elsa sover i sin lilla vagn de har henne i inomhus. 

”Har ni haft det trevligt? Middag om en timme,” säger Chania. Ser på dem med ett leende. Hon ser riktigt nöjd ut, nästan som när katten visar upp musen hon just fångat. 

”Underbart. Vattnet är helt fantastiskt och den där båten är ett underverk. Fantastiskt att få fara fram över fjärden i den.”

”Kan jag göra något,” frågar Fiona.

”Nej, sitt ner och vila. Antar att du kan behöva det, och det blir en lång natt.”

”Tack, är det okey om jag tar en dusch?”

”Absolut, men jag tänkte vi skulle ta en drink i vår bubbelpool om en liten stund.”

”Wow, har ni en bubbelpool? Utomhus? Gud vad härligt!”

”Bara en stund kvar, måste fixa lite med maten, sedan klarar den sig själv. Och Elsa brukar sova gott så här dags. Vaknar vid elva-tiden och vill ha mat. Slå dig ner, eller börja byta om. Förresten du kan väl ta ut lite till poolen? Då blir vi klara snabbare.” 

Chania verkar riktigt peppad, nästan forcerad. ”Undrar vad som ligger på lur,” tänker Fiona. 

”Självklart, bara glad att få göra något,” säger hon. 

Per kommer tillbaka till de övriga. ”Vad händer här? Var inne och tittade till Elsa. Hon sover som en liten prinsessa. Något jag kan göra?”

”Visa Fiona var poolen är. Vi tar drinken i där. Och vill ni kan ni byta om och plurra i. Steve och jag kommer om en liten stund. Oh, ta med det här.” Hon räcker över en bricka med vinflaska och glas. 

Fiona och Per går iväg. De ser på varandra.

”Vad är det med henne? Hon verkar helt uppe i varv, helt annorlunda mot när jag träffade henne innan vi åkte ut med båten.”

”Ja, vi får se. Hon verkar ha accepterat situationen, gjort den till sin egen. Hon som styr nu, verkar det som,” tycker Per.

Vid poolen ställer de ner brickan. Öppnar vinet och börjar sedan klä av sig. De står och ser på varandra, helt nakna.

”Inga badkläder väl?” undrar Fiona.

”Nej, det är en regel vi har. Aldrig kläder i poolen. Blir lite äckligt. Det finns en dusch där, om du vill skölja av dig först. Mmm, du ser helt fantastisk ut. Kan inte vänta, trots eftermiddagen.”

Fiona ser på honom. Hon ser att han verkligen uppskattar henne.

”Trodde att Lisa hade sugit musten ur dig. Men du verkar beredd igen. Tror du vi hinner en snabbis innan de kommer. Skulle vara så härligt, och spännande att se om vi hinner eller blir upptäckta.”

Per går fram till henne. Tillsammans ställer de sig i duschen. Omfamnar varandra. Fiona trycker sig mot honom, känner hur hård han är. Hon hoppar återigen upp på honom, lägger benen runt hans kropp och känner hur han har ollonet mellan blygdläpparna. Hon trycker till lite och försvinner in i henne.

”Mmm, du är verkligen redo. Så skönt. Passar mig perfekt, fyller upp mig och så skön,” mumlar Fiona.

”Mmm, du var också helt redo, märker jag. Välsmord, inga problem, bara glider in. Och ut, och in…”

De står där, gungar mot varandra medan vattnet strilar ner över dem. Helt borta från omvärlden. Ser och hör bara varandra.

”Nu får ni väl skärpa er. Vi vill också vara med. Kom och hoppa ner i poolen och häll upp vinet,” säger Chania. Det finns en liten skärpa i tonen. Hon uppskattar inte att de stod och knullade helt öppet. Fiona glider ner och av Per, som fortfarande har ett bultande stånd. De går fram till poolen. Chania och Steve håller på att klä av sig. Per ser på dem. Hans hustru är så fin. Hon har verkligen hämtat sig efter förlossningen, har återfått sin fina form. Bara brösten som är lite större än vanligt, men så är de ju fyllda med mjölk. Steve tar av sig byxorna. De ser att han har ett riktigt tält, och drar av sig kalsongerna så att hans kuk sprätter ut. Står i givakt. Han har blivit klart påverkad av det han såg nyss och sedan av att se både Fiona och Chania.

Per häller upp vinet medan de övriga kliver ner i det varma vattnet. Det går som en rysning genom kroppen när värmen träffar skinnet. Skönt. Per trycker på en knapp och det börjar spruta och bubbla i poolen. Fiona sitter precis på ett munstycke, som sprutar rakt upp i hennes fitta. Hennes ögon vidgas, var inte beredd på det. Sedan vickar hon lite på baken, så strålen kommer precis så som hon vill ha den. Hon saknar Per i sig, men vattnet är ett bra substitut. Hon lutar sig tillbaka och sluter ögonen, njuter av känslan.

”Jag tror Fiona har hittat en stråle. Hon ser ut att vara helt borta. Visst är det skönt? Gäller att hitta rätt. Eller vad säger du Steve? Hur är det kan du få en bra stråle? Kanske svårare för er män. Jag kan hjälpa dig lite.” Chania flyter sig nära Steve, tar ner en hand i vattnet. Bubblorna i vattnet gör det svårt att se vad som sker, men Chanias arm rör sig rytmiskt upp och ner. Nu är det Steve som lutar sig bakåt med slutna ögon. 

”Vill du komma? Kan du mer senare i så fall?” undrar Chania efter en stund.

”Så skönt. Kanske bäst att ta det lugnt. Vill spara det jag har.”

Steve har vridit sin kropp lite och lutar sig över Chania. Har en hand mellan hennes ben? Hjälper strålen, som hon riktade in tidigare? 

”Åhh, jaa, ohh, det var så länge sedan. Nuu, ja, ja, mera så. Gnugga lite mer, snabbare, snabbare. Ja, ja, nuuuu,” skriker Chania helt plötsligt och kastar kroppen bakåt. Benen nästan kommer upp ur vattnet. Andhämtningen kommer stötvis.

”Fortsätt, fortsätt, sluta inte. Åhh, sa härligt, jaa, jaa, fortsätt.” Samtidigt som hon stönar ut orden stötvis, faller hon ihop över Steve, som håller om henne. 

Per och Fiona har följt skådespelet med ökad förvåning och intresse. De har flyttat nära varandra. Bägge har händer som jobbar. Fiona är inte nöjd med handen. Hon klättrar upp och sätter sig i Pers knä, lirkar in honom i sig och börjar rida honom i vattnet. Nu är det Fiona, som börjar låta, stöna.

”Oh my God, oh my God. Jaa, jaa, kom i mig nu. Vill känna hur du fyller mig på alla sätt. Ohh, vad jag längtat efter detta. Kom, kom. Knulla mig, snabbare. Nyp i mina bröst, vill känna dina hårda händer på mig. Och din hårda kuk i min fitta. Så, så, så. Jaaaa. Oh my God.”

Vattnet skvalpar runt dem, skapar vågor så det skvätter ut över poolens kant. Chania ser vad som händer, men är i efterdyningarna av sin orgasm och njuter fortfarande. Steve kan inte slita sina ögon från det knullande paret. Han börjar runka och ser på dem. Chania ser detta. Kryper upp till honom. Drar upp honom ur vattnet och lägger sig på kanten med benen isär. Steve sänker sig ner över henne. Han ser på henne och hon nickar, tar tag om hans kuk och för honom in i sig. 

En kör av stön och obscena ord strömmar över poolen. Två par som inte kan behärska sig, måste få utlopp för sina behov och få komma. Chania har inte riktigt kommit över sin orgasm. Den fortsätter hela tiden, men stegras vartefter Steve för sin kuk in och ut i henne. Steve var nära tidigare och har inte långt kvar.

Per var tvungen att avbryta i duschen och är nu mer tänd än någonsin, när Fiona rider honom. Allt han är medveten om är hur hennes kropp gnider mot hans. Hur hennes bröst och hårda bröstvårtor rispar mot hans bringa samtidigt som hon studsar upp och ner på hans kuk, som ena stunden är djupt begravd i hennes fitta, nästa stund nästan helt ute, ollonet som särar på hennes blygdläppar och sedan in igen.

Med ett vrål kommer Fiona. Bultar sina nävar på Pers bringa. Rider vansinnigt. Kort därpå stämmer Chania in i kören och Steve vrålar som en brunstig älg. Per, som redan kommit ett par gånger under dagen, ligger efter. När han känner hur Fiona blir trängre och hör sin hustrus vrål, släpper det loss för honom och han fyller Fiona med sin säd samtidigt som Steve sprutar och sprutar långt inne i Chanias sedan förlossningen helt oskyddade fitta.

De ligger och stönar, pustar, hämtar sig. Efter en stund kryper först Chania, sedan Steve tillbaka ner i poolen. De sträcker sig efter vinglasen, ser på varandra i en tyst skål och dricker. Per och Fiona ser på dem. Följer efter och dricker.

De sitter helt tysta. Tills helt plötsligt Chania börjar skratta. Fiona kan inte hålla sig utan skrattar med. De två männen ser på kvinnorna och på varandra. Förstår ingenting. Visst var det fantastiskt, men skratta? Nu är det Chania som kryper över till Fiona. Höjer sitt glas och de skålar. 

”Det här var nog det bästa knull jag varit med om. Ja, du är hur duktig som helst Per, men Steve är nästan lika bra och framför allt var det min återkomst som kvinna, som älskarinna, som sexuell varelse. Tack Fiona, du var katalysatorn, tack Steve. Kvällen är ju inte slut, men efter i natt så är det Per och jag igen, och bara han och jag. Ingen Steve, ingen Fiona,” uttalar Chania.

Steve nickar och förstår. Fiona också, det är slut på en epok i sitt liv, precis som studierna tog slut i går. Per ser lite förvånad ut, men nickar, inser att Chania har helt rätt.

Vad som händer senare på kvällen är kanske en ny novell. Skriv gärna en rad vad ni tycker.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Nilsr

Tack mx55, jag har fixat till på ett par ställen. Hoppas det blir bättre nu.

22/11, 2023 kl. 19:40

#2

mx55

Storyn är bra! Grymt intressant och vill läsa mer om karaktärerna. Men. Du blandar att skriva absolut beskrivande nutid och ”nutids-dåtid”. Tillslut blir det faktiskt för irriterande att läsa. Vilket är grisar för jag vill verkligen njuta av att läsa det här.

22/11, 2023 kl. 18:36

#1

MalmöLars

Härligt, ser fram emot nästa del

22/11, 2023 kl. 14:17