Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/12, 2023 kl. 10:18, av Nilsr

Konferens i Paris

Del 1 av 3 i serien Konferens i Paris

En flygvärdinna som vet vad hon vill samt två mörka ögon som man kan drunkna i. Hur hänger detta ihop?
Om du gillar novellen så betygsätt och ge gärna kommentarer.

 

Jag sjunker ner i stolen. Eftermiddagen har varit stressig men jag hann precis i tid till mitt flyg. Tur att jag har guldkort så jag kunde gå före kön i både incheckningen och säkerhetskontrollen. Jag är sist ombord men blir varmt välkomnad av den söta flygvärdinnan, som sedan visar mig till min plats. Som vanligt har jag en plats vid gången, avskyr att sitta inträngd vid fönstret. Väl på plats kan jag slappna av, sluter ögonen och går in i mig själv. Nu sköter andra om min resa och mitt välbefinnande. Oftast brukar jag somna redan innan planet har börjat rulla ut på startbanan. Att resa är en del av mitt jobb. Resorna varierar, både vad gäller destination och hur länge de varar. Den här gången är det Paris, en ganska kort resa, bara tre dagar. Normalt jobbar jag långa dagar när jag är ute. Den här gången ska jag bara hålla ett föredrag på en konferens. 

Medan jag sluter ögonen går jag igenom det jag ska prata om i mitt huvud. Cybersäkerhet är något som alla vill ägna sig åt, men nästan ingen gör rätt. En del av mitt arbete är att göra revisioner hos olika företag och, inte minst, myndigheter. Det saknas mycket, trots att alla tror att de har det absolut bästa processerna och skydden. Men det finns nästan inget helt säkert sätt, bortsett från ”pen and paper”, dvs det gamla analoga, och även där finns luckor stora som slukhål. 

Efter en halvtimme kommer den söta flygvärdinnan och lutar sig över mig. Hon är verkligen attraktiv och ger mig mer än ett inbjudande leende. Jag inser att jag sett henne på flera av mina senaste flygningar. Med cirka tjugo start och landningar per månad hinner jag möta många som arbetar på flygplanen. De vet också vilka av passagerarna som har guldkort och flyger ofta.

”Vill du ha en drink före maten?” frågar hon och klipper med ögonen.

”Hej, ja gärna. En GT tack. Vad blir det för mat?”

”Du kan välja mellan en risotto och en köttbit.”

”Någon efterrätt?”

”Mmm, får vänta med tills vi landat,” säger hon och ögonen fladdrar lite mer.

”Jag tar köttet, speciellt om det är mört.”

”Mört är det. Själv gillar jag välhängt,” säger hon och blinkar lite till.

Oj, det var mer än jag är van vid. Får se vart det leder.  

Bredvid mig sitter en ung kvinna med huvudduk. Hon har följt vår konversation, rodnade lite vid de sista meningarna. Hon ser på mig, ett litet leende på läpparna. När jag ser hennes ögon, kan jag inte slita mig. Här har jag just fått en fantastisk invit av en av flygbolagets sötaste flygvärdinnor och så drunknar jag i två svarta brunnar, som hennes ögon utgör. Tankarna rusar genom mitt huvud, varför dölja sitt hår, när det sexigaste, mest attraktiva är ögonen?

Till slut vaknar jag upp, sliter mina ögon från hennes. Ser resten av henne, det är egentligen bara det runda ansiktet som syns, resten är kläder som fullständigt döljer kvinnan innanför. Hur gammal är hon? Kanske 25, kanske 35? Jag ler mot henne och hon ger ett snabbt, lite skyggt leende tillbaka. 

Flygvärdinnan kommer med drinken. Samtidigt får jag en liten lapp med ett telefonnummer och ett namn på. Hon heter Angelica. Passande namn, nästan änglalikt söt som hon är. Resten av resan flyter på. Jag får min mat, precis som min stolsgranne. Vi utbyter några artiga fraser. Flygvärdinnan ägnar mig en hel del uppmärksamhet. Hon är verkligen på.

”Jag stannar över i Paris två nätter. Sedan har jag ett pass hem på eftermiddagen,” säger hon och blinkar. Det pirrar i kroppen. Vore fantastiskt att träffa henne i morgon, tänker jag. I kväll vill jag ta det lugnt, förbereda mig inför morgondagen. Resten av konferensen är jag bara deltagare på, förutom att delta i sista dagens panel. För en gångs skull inte så betungande. 

Taxi till hotellet, jag får mitt rum och gör mig hemmastadd. Klockan är bara åtta på kvällen. Ska jag gå ut och dricka en öl eller ta det lugnt. Tanken på Angelica lockar. Kanske ringa henne och höra om hon vill hitta på något? Jag tar fram lappen med telefonnumret och ringer. Efter några signaler svarar en lite andfådd kvinna.

”Ja, Angelica här.”

”Benjamin från flyget anropar. Tack för en trevlig flygtur och, inte minst, lappen med ditt nummer.”

”Hej Benjamin. Roligt att du hör av dig. Höll på att göra mig klar för kvällen och tänkte på dig. Vad gör du?”

”Just nu ingenting men funderar på att ta en öl eller något. Har du lust att följa med? Vore fantastiskt.”

”Mmm, gärna. Jag bor på Radisson Blu på Champs Elysees. Kommer du hit?”

”Ge mig 30 minuter så är jag där. Ses i receptionen?”

”Rum 2134. Kom upp till rummet. Väntar. Puss.”

Oj, det verkar ju helt fantastiskt, ser redan framför mig hur hon öppnar och ger mig en stor kram innan vi stänger dörren. Inte utan att jag reagerar bara av tanken. En snabb dusch och sedan taxi till hennes hotell. Det tar ganska precis 30 minuter. Jag ser hissarna, men det krävs nyckelkort för att åka. 

”I’m going to visit a friend in room 2134. How do I get up to her?” frågar jag i receptionen.

”One moment please,” säger han och ringer rummet. Efter en kort ordväxling följer han mig sedan till hissen, sticker in sitt kort och trycker på våning två. Sedan backar han ut och jag åker upp.

Jag behöver knappt knacka förrän dörren öppnas av Angelica. Om hon var söt tidigare så är hon nu helt fantastisk. Hon har en enkel röd klänning, som smiter åt runt hennes kropp. Den är lite urringad och de små brösten kan skymtas innanför tyget. I ryggen är den djupt skuren. Om hon har en bh så är den utan några band, som syns. Klänningen hänger upp lite på stussen, framhäver rumpan mycket fint. Klänningen går strax ovanför knäna och visar hennes perfekta vader. Ansiktet ramas in av hennes halvlånga ljusa hår. Läpparna är svagt röda och formade I ett glatt leende. De blå ögonen ler även de. 

Jag kliver in och dörren går igen med ett dovt ljud, nästan som en kassaskåpsdörr. Vi ser på varandra. Hon sträcker ut sina armar och kryper in i min famn. Vi står länge och håller om varandra. Jag kan känna hennes kropp pressas mot min. Omfamningen är intim och jag kan inte låta bli att reagera. Hon är bara fantastisk. Hon kan inte undgå att märka min reaktion. Snarare tvärtom, för när hon känner den, pressar hon sina höfter ännu mer mot mig. Gnuggar lite lätt mot mig. Precis innan hon släpper taget i omfamningen ger hon mig en snabb kyss på läpparna. De bara finns för en halv sekund och sedan är både läppar och kropp borta från mig.

”Vill du gå ut? Jag har öl och vin i minibaren. Vi kan ta det här, så slipper vi sitta bland en massa andra. Vill helst inte råka på mina arbetskamrater just nu,” säger hon.

”Det blir helt utmärkt. Men innan du börjar duka fram, vill jag gärna smaka lite mer på den där kyssen, som bara sprang förbi. Den lilla gav verkligen mersmak.”

”Mmm, tyckte jag också.” 

Hon tar ett steg mot mig igen, lutar huvudet lite och vinklar upp det och läpparna mot mig. Mina läppar är snabbt på plats. Hon smakar lika fantastiskt som tidigare. Efter en kort avsmakning, ser vi på varandra, ler och närmar oss varandra igen. Denna gång varar kyssen en halv evighet, våra läppar är tätt pressade mot varandra, tungorna hittar sin lekkamrat och de leker tafatt med varandra. Till slut bryter Angelica kyssen, ser skrattande på mig.

”Något att dricka? Måste hämta andan. Du kysser helt fantastiskt, vill ha mer, men först något att dricka. Vad vill du ha?”

”Ett glas vin, gärna. Och jag måste säga detsamma. Dessutom ser du helt fantastisk ut. Klänningen passar dig helt perfekt.”

”Mmm, den kommentaren brukar följas av något om att det som är under måste vara ännu mer fantastiskt. Nu ska vi dricka, sedan får vi se. Och jag tror att det är du som kommer att få visa vad du har först. Jag raggade ju upp dig, inte sant?”

Jag kan bara se stort på henne, när hon rör sig mjukt fram till minibaren, en självsäker kvinna, vet vad hon har. Tar fram två glas och en liten flaska vitt vin. Öppnar och häller upp vinet. När hon går fram mot mig igen med glasen, ser jag hur hennes kropp rör sig smidigt, sensuellt. Klänningen framhäver varenda rörelse, hur kroppen under klänningen ger den ett liv genom att bölja lätt över hennes former. En uppenbarelse som jag måste få njuta av. Men vad menar hon med att jag ska visa först?”

”Varsågod,” säger hon och ger mig glaset. Vi ser på varandra och skålar. Dricker. Jag vet inte vad vinet smakar, jag är helt uppfylld av att betrakta henne.

”Tack. Och tack för den lilla biljetten med namn och nummer. Det var fantastiskt. Tror att kvinnan bredvid mig fick lite att fundera på. Såg ut som hon rodnade och log lite för sig själv.”

”Ja, hon observerade allt. Vet inte varför, men hon verkade intressant, trots att man inte såg mycket av henne. Hennes ögon var fantastiska, och verkade se allt och vad som hände runt henne. Dig har jag sett några gånger ombord, men aldrig henne. Inte så många ensamma kvinnor med hijab ombord, jag hade kommit ihåg henne.”

”Ögonen, håller med dig. Jag höll på att drunkna i dem när våra blickar möttes. De utstrålade intelligens men var också oerhört sexiga, om jag får säga det. Kanske bara det rent manliga i mig.”

”Håller med dig. De utstrålade en massa. Sexiga? Ja, verkligen när du säger det. Har aldrig tänkt på en muslimsk kvinna på det sättet. Kanske det kvinnliga i mig,” skrattar hon.

Vi smuttar på vinet, ser på varandra. Varför pratar vi om en kvinna vi bara sett en kort stund och inte har någon relation till. Vad var det hon väckte i oss, i mig? Nu har jag ju en av de sötaste och klart sexigaste flygvärdinna jag sett precis rakt framför mig. 

”Du slår henne med hästlängder. Ja, hon var intressant, väckte en massa funderingar, men du är nog det vackraste jag sett. Brukar du flirta med de manliga passagerarna?”

”Nej, det är inte tillåtet. Jag gjorde något som kunde ge mig sparken. Tyckte att du var värd det. Har sett och spanat in dig tidigare. Tog chansen idag, passade dessutom bra eftersom jag har en stop over här I Paris två nätter. Visste inte om du skulle nappa eller överhuvud taget bry dig om min lilla lapp. Glad att du gjorde det.”

”Vill du gå ut någonstans eller stanna här. Du tycks ha det som behövs i minibaren,” undrar jag lite osäker på hur och vad hon vill.

”Nej, som jag sa förut, stannar jag gärna här på rummet. Men sätt dig i soffan. Jag måste bara fixa lite, hann inte med allt innan du kom,” säger hon och försvinner in i badrummet. Hon lämnar dörren öppen, fortsätter prata.

”Varför reser du mycket? Du har ju guldkort och jag har sett dig flera gånger ombord. Inte vanligt att se samma person över huvud taget,” hör jag från badrummet.

”Måste resa i mitt jobb. Jag hjälper företag och andra med deras säkerhet. Mest numera företag utomlands. Den här gången ska jag prata på en kongress i morgon.”

Jag hör hur det rasslar av tyg i badrummet. Vad gör hon? Tar hon av sig klänningen? Sedan en snabb glimt av en naken kropp som svänger runt. Hinner inte se så mycket, men det lilla ger mersmak. Sedan rasslar det igen.

”Intressant jobb. Träffar många människor, kan jag tänka mig. Många romanser när du är ute?”

”Kul jobb, men oftast bara jobb. Från tidig morgon till sen kväll. Mina kunder vill ha full valuta för sina pengar när jag är hos dem. Romanser? Nej, har inte varit någon. Mest i brist på tid, även om det funnits gånger när det har klickat till. Men alltid fel tillfälle. Idag är faktiskt första gången jag haft tid och ganska lätt dag i morgon.”

Det rasslar till lite igen. Nu ser jag henne i spegeln, klänningen sitter på igen och hon kommer tillbaka ut. Kommer fram till mig, sätter sig bredvid mig i soffan. Hon tar sitt vinglas, smuttar lite på det. Reser sig upp igen och går fram till minibaren. Böjer sig ner för att se in i skåpet. Visar upp en helt fantastisk bakdel. Jag har svårt att inte titta, slickar mig nästan om munnen. Vilken kvinna! 

Hon letar lite och kommer sedan fram med en burk med nötter.

”Gott med något till,” säger hon och sätter sig igen bredvid mig. 

Vi dricker lite, mumsar på nötterna. Vad vill hon att jag ska göra? Förutom att småprata lite? Jag lägger en arm på ryggstödet ovanför henne. Hon lutar sitt huvud bakåt, mot min arm.

”Du ska veta att jag tycker om att ta för mig. Du kanske märkte det redan på flyget. Jag raggade upp dig och jag är mycket glad för att du nappade. Jag ville ha dig redan där och då. Hade det bara funnits en möjlighet hade jag förfört dig uppe i luften. Nu vill jag styra, och jag vill styra långsamt, vill njuta av varje sekund och centimeter. Är du med?” säger hon och pressar sitt huvud mot min arm.

”OK, jag låter mig ledas. Har inte varit med om det tidigare. Brukar vara jag som tar för mig. Men är på din lekplats nu.”

”Du är passiv, så passiv det går, samtidigt som jag vill att du svarar på det jag gör. Okey?”

”Okey,” säger jag och lutar mig tillbaka men behåller armen ovanför hennes huvud.

”Blunda, använd alla dina sinnen, utom ögonen. Önskar jag hade haft en ögonbindel. Vänta ”. Hon reser sig, kommer tillbaka och lutar sig över mig. Känner hur hon tar något runt mitt huvud och knyter fast det bakom mig. En slags ögonbindel.

”Bra, nu kan du inte se. Lova att behålla den på tills jag säger att du kan ta bort den.”

Jag hör hur hon stiger upp från soffan. Vad ska hända nu? Hör. Svagt ett prassel, ungefär som tidigare när hon var i badrummet. Tog hon av sig klänningen? Sedan känner jag att hon sätter sig bredvid mig igen.

”Nu vill jag att du sätter dina händer bakom nacken och behåller dem där. Du får inte använda dina armar eller händer. Förstår du? Nicka, men säg inget.”

Jag nickar. Hör hur hon mumlar lite för sig själv. Sedan hur ett par fingrar smeker mig lätt över näsroten ner mot munnen. Sakta över läpparna, delar lite på dem och stoppar in fingret i munnen. Sedan fortsätter fingret upp mot ena örat, ner igen över halsen. Stannar upp vid skjortans översta knapp. Knäpper upp den, sedan alla knappar. Fingret leker med min vänstra bröstvårta. Kniper med två fingrar, rullar den mellan fingrarna. Jag känner hur det ilar ner mot ljumskarna, hur det pirrar till i kuken. 

Nu smeker hon med bägge händerna över min bröstkorg, knådar mina obefintliga bröst, men så skönt. Bara känna, inte se. Hon lutar sig lite över mig. Smeker mig med ett finger. Fast lite strävare och bara på ett ställe, runt, runt. Inte ett finger, kan det vara… en bröstvårta? Ja, så är det. Lika snabbt som den kom försvinner den. Nu är händerna på mitt skärp. Känner hur hon lossar det och knäpper sedan upp byxorna. 

Jag förstår att jag måste lyfta på baken medan hon drar av mig både byxor ock kalsonger. Min kuk måste peka rakt upp, men hon rör den inte. Drar i stället av strumporna. Nu kommer fingrarna och smeker, kittlar mina tår. Masserar fötterna med händerna. Sakta fortsätter händer och fingrar upp för mina ben. Stannar precis innan de kommer fram dit där jag vill ha dem. I stället går de tillbaka samma väg de kom, nerför mina ben. 

Hon tar tag om mina fötter, drar isär dem och benen. Sitter nu blottad, känner mig utlämnad, men har lovat att inte se, inte röra händer och inte prata. Hennes händer smeker nu på baksidan av mina ben upp mot rumpan. Ett finger smeker mellan mina skinkor. Det går en rysning genom min kropp. Vad kommer hon att göra? 

Fingret rör sig fram och tillbaka mellan mitt hål och pungen, bara smeker lätt. Kittlar lite, men gör mig framför allt enormt kåt, kåtare än jag varit på länge. Vill att hon ska ta hand om min trånande kuk. Men hon rör den inte. Fortsätter att smeka i skåran mellan skinkorna, sedan ner igen mot fötterna. 

Hon klättrar upp med benen på var sida om mig. Lutar sig fram. Jag känner hennes bröstvårtor mot min bringa när hon kysser mig. Nu är det hennes läppar som upptäcker min kropp. De leker med min näsa, öron och sedan halsen. Kysser sig ner mot mina bröstvårtor. Suger in en i munnen och suger in den riktigt ordentligt. Tungan leker över den i munnen. Hon biter i den. Det känns i hela kroppen, hon biter hårt. Ilningen går genom hela kroppen, ner till pungen och kuken, som börjar rycka lätt av känslan, av smärtan. 

Munnen och kyssarna fortsätter ner. Jag känner värmen från hennes ansikte i kuken när hon närmar sig. Nu, nu måste hon ta hand om den. 

Hon blåser bara lätt på ollonet, fortsätter sedan nerför insidan på mina lår, ingen kontakt med det ställe som fullständigt skriker efter beröring. Nerför mina ben. Suger in en tå i taget och slickar mellan tårna. Kittlar, men gör mig ännu kåtare, trodde inte det gick. Åh Gud, jag håller på att spricka av kåthet. Min kuk kommer att spruta utan att ens fått någon stimulans om hon fortsätter. 

Hon måste förstå det, slutar suga. Gör ingenting. Min orgasm som höll på att komma börjar lägga sig igen. 

”Sch, du får inte komma ännu. Du måste hålla dig.”

Kuken står som ett spjut ut från min kropp, det känner jag, men det värsta har lagt sig. Då blåser hon ännu en gång på toppen. Åh, nu, nu. Ja, ja. Men nej. Det blir bara en liten pust. 

Hon lägger sig raklång över mig med särade ben, så att de är väl utanför min kropp. Hon gnuggar sina bröst mot mig, glider upp och ner. Jag kan känna att brösten är mycket fasta och om bröstvårtorna hade varit lite hårdare hade de gjort repor i min bröstkorg. Men så skönt. Hon glider neråt, drar sin kropp över min stackars kuk. Beröring, men inte riktigt som den vill ha det. Hon stannar till när ansiktet är i nivå med kuken. Återigen blåser hon bara på den. Det börjar rycka i den igen.

”Nu. Nu, håll dig. Så ja, så ja,” säger hon och börjar sakta åla sig upp igen. 

När våra ansikten är i nivå med varandra pressar hon sina läppar mot mina i en djup kyss. Hon tar ner en hand mellan oss och nu tar hon tag om min lem. För den fram och tillbaka i sin springa och sedan rättar in den mot sitt gudomliga hål. Trycker sig ner på mig. Jag försvinner in i hennes heta, våta grotta utan några problem.

”Nu kan du komma när du vill,” mumlar hon i mitt öra och börjar röra sig upp och ner på mig. Det dröjer inte länge. Börjar känna hur min kuk blir längre och bredare. Vet inte om den blir det i verkligheten, men det känns så. Stimulansen ökar. Jag juckar med henne. Ut, in, ut, in. Jag stönar alltmer, hör att även hon gör det. Märker att hon börjar krampa, spänner runt min nu sprängfulla kuk. Kuken börjar rycka och spruta, rycka och spruta. Flera gånger långt där inne i henne. Efter de första spruten märker jag hur hon börjar spänna kroppen. Kastar med huvudet och börjar stöna.

”Ja, ja, kom, kom, ja, ja. Oh my God. Ja, ja,” om och om igen. Mina ryckningar fortsätter några gånger, trots att jag är helt tömd. Hon sjunker ner på mig, ligger stilla.

Hon kysser mig igen och tar bort ögonbindeln, äntligen får jag se henne. Om hon var söt tidigare är det ingenting mot det knullrufs som möter mina ögon nu. Hon ser helt fantastisk ut, håret fullständigt i upplösning och ett brett leende över ansiktet. Jag tar loss mina händer, som jag haft låsta bakom huvudet. Tar tag om henne, kramar henne och kysser henne. Mina händer börjar nu utforska hennes kropp. Hon har ganska små, men enormt fasta bröst. Bröstvårtorna är stora och hårda, det kände jag tidigare. Mina händer letar sig ner till hennes runda skinkor. Vilken rumpa! Fast och rund, helt perfekt. 

Vi ligger och håller om varandra, gnuggar våra kroppar mot varandra. Att bara ligga och ha henne tätt intill mig är som ett skönt samlag, utan att vi gör någonting. Sakta börjar min nedre region vakna till liv igen. Hon känner det.

”Nu ska du knulla mig. Hårt och länge, vill att du äger mig nu, straffar mig, får mig att känna dig i hela min kropp,” säger hon. 

Jag glider in i henne. Inga problem, hon är våt och har dessutom min sperma som ytterligare glidmedel. Sakta, med långa tag glider jag in och ut, in och ut. Jag lyfter henne av mig, sätter ner henne på alla fyra i soffan och ställer mig bakom. Trycker in kuken i henne. Långt in. Böjer mig fram och tar tag om hennes bröst, kramar dem, knådar bröstvårtorna. Hon börjar gny nästan direkt.

”Ja, ja, knåda brösten. Hårt, hårt. Ja, ja. Oh så skönt. Mer, mer.” 

Men jag gör som hon, retas och släpper taget. Tar tag om hennes hår och pressar huvudet bakåt, knullar henne hårt nu, rider henne i galopp. Nu har jag kommit en gång, kan hålla på ett tag till, men hon börjar frusta som om hon ska komma när som helst. 

Drar mig ur, sätter min insmorda kuk mot hennes bakre hål. Trycker mig in, forcerar hennes spärrar.

”Oh God, oh God. Aj, aj. Ohh nej, jaa, jaa. Aj, aj.”

Jag kommer förbi hennes ringmuskler kommer allt längre in i hennes tarm.

”Aj, så, ja, ja, oh, ja, ja. Knulla mig, knulla mig. Ja, ja,” kvider hon. Det gör både ont och skönt, uppenbarligen. Samtidigt utgör hennes skinkor nu en förträfflig syn och måltavla. Jag smiskar till den ena, sedan den andra.

”Aj, oh, ja, ja, mer. Oh Gud, ja. Knulla, smiska, knulla, smiska,” hör jag hur hon väser fram.

Jag knullar henne i baken och smiskar ömsom den högra och den vänstra skinkan. Hon tar upp en hand och börjar gnugga sin klitoris. Stönar, stönar och kommer.

”Ja, ja, åh, jag kooommmer, kommer. Ohh, fortsätt . Ja, ja, ja, nuuuu.”

Jag juckar några gånger till. När jag känner hennes orgasm som gör att hela hennes anal blir allt trängre är det min tur att komma igen. Trodde inte jag hade något kvar, men känner hur jag sprutar tre gånger in i hennes ändtarm. 

Hennes skinkor lyser ordentligt röda. Kommer hon att kunna sitta i morgon? Inte mitt problem. Hon bad om det, ville ha smisk. 

Vi ligger bredvid varandra i soffan. Andas ut. Håller om varandra. Småkysser varandra. 

Jag råkar se klockan. Oj, redan tolv. Måste hem till hotellet och sova. Måste klara morgondagen. 

”Tack för en fantastisk kväll och upplevelse. Det var nog det absolut bästa knull jag haft. Att bara få ligga och känna, inte se, inte röra, inte prata. Och sedan att få ta över. Helt fantastiskt.”

”Ja, vilken tur att jag gav dig mitt nummer. Vill uppleva detta igen. Men nu måste jag nog sova, hämta mig. Och du har en arbetsdag i morgon, antar jag. Tack, min älskling. Vill träffa dig igen,” säger hon. 

Jag ger henne en kyss, reser mig upp. Går in och tvättar av mig det värsta och tar på kläderna.

”Tack, tror jag är upptagen i morgon kväll, det brukar vara drink och mingel. Ringer när jag kommer hem, se om vi kan få ihop våra kalendrar. Var helt underbart.”

På hotellet sätter jag väckarklockan på sju. Och somnar omedelbart. Vilken kväll.

Konferensen är på hotellet jag bor på, behöver bara gå ner i den stora konferensanläggningen. Registrerar mig och får min namnbricka runt halsen samt ett gult band runt handleden. Bandet måste jag ha på hela konferensen, alla dagar. Det är deras säkerhet för att inga främmande ska smyga sig in. Varje dag börjar och slutar med en Key note speaker. Han som inleder dagen är den amerikanska presidentens säkerhetsrådgivare. Sedan är det ett antal parallella spår. Mitt pass är det sista på dagen, då återigen alla är samlade i stora saken. Totalt är det runt tre hundra personer. Efter mitt pass är det mingel och drinkar. 

Jag går upp på scenen. Alla applåderar välkomnande. Jag börjar prata. Jag har ett föredrag på trettio minuter men har fyrtiofem minuter till förfogande. Det brukar alltid bli en hel del frågor på slutet, så sparar femton minuter till det. 

Jag ser alltid ut mot publiken. Försöker se några olika personer i ögonen. Ungefär halvvägs in i mitt föredrag hamnar mina ögon i två svarta brunnar. Jag stakar mig. Är det ögonen från flyget i går. Kvinnan som satt bredvid mig. Ja, det är det. Nu känner jag igen henne. Med viljekraft tittar jag bort och kan fortsätta mitt föredrag. Lite osäker på vad jag säger, men kan ämnet väl. Resten av föredraget och frågestunden går på lika delar rutin och vilja. 

Efteråt får jag en enorm applåd och hon som håller i konferensen tackar så mycket. Säger att jag kommer att vara med under hela konferensen och även delta i panelen och slutdebatten. Inga blommor eller presenter. De skänker i stället en slant till Läkare utan gränser.

Efter att ha utväxlat några ord med arrangörerna, som tackade mig för en bra och intressant presentation, ungefär som de alltid måste säga, går jag ut i vimlet. En kypare går omkring med glas och jag får ett glas vitt vin. Nästan omedelbart kommer en äldre man fram och vill prata om det jag berättat under presentationen. Efter en stund ansluter ytterligare några personer. Det blir en ganska intensiv debatt. Klart är att flertalet inser att de har mycket kvar att göra för att skydda sig. Innan dagens konferens, berättar en av dem, att de trott att de hade ett fullgott skydd.  Nu måste hon hem och tänka om för sitt företag. 

Efter en stund ursäktar jag mig, behöver få lite andrum och, inte minst, lätta på trycket. Även inne på toaletten möter jag deltagare som vill tacka för min presentation. Till slut lyckas jag komma in i ett litet eget bås, och kan pusta ut en kort stund. 

Efter en välbehövd paus går jag ut i vimlet igen. Ser nästan omedelbart kvinnan i hijab. Hon står ensam vid ett ståbord med ett glas juice. Jag går fram till henne.

”Hej, inte visste jag att vi skulle till samma konferens i går på flyget. Hur tycker du dagen har varit?”

”Hej, nej det anade inte jag heller. Du var verkligen uppvaktad på flyget. Har inte sett någon bli behandlad så tidigare.”

Hon skulle bara veta vad som hände sedan, tänker jag. Men det är min och Angelicas lilla hemlighet. 

”Ja, det var inte det vanliga, det kan jag bara säga. Hon kände igen mig från tidigare flygningar. Jag reser mycket i mitt jobb. Vad gör du som är med på här?” frågar jag och tittar på hennes namnbricka som hänger runt halsen. Ser att hon heter Jasmin Mohammad och jobbar på FOA. 

”Ah, FOA,” säger jag. ”Intressant och de har verkligen kommit långt i sin säkerhet. Jag var konsult hos dem för ett antal år sedan. Vad gör du hos dem?”

”Ledsen, men med tanke på säkerheten kan och får jag inte berätta det, även om du har högsta säkerhetsklass. Ned to know, och du har inte need,” skrattar hon. Där fick jag och med all rätt.

”Helt riktigt, så låt oss inte prata shop. Hur är det att vara kvinna och muslim här? Om jag får fråga. Du står ju helt ensam.”

”Ja, det är lite av problemet. Det är mycket få som vill närma sig, prata. De är nog rädda för att göra fel, tror jag. Och jag kan inte gå fram till andra. Det ser inte bra ut, speciellt om det är män. Och här är det ju åttio procent män.”

”Jobbigt, eller är det bara naturligt för dig?”

”Nog lite av bägge, både naturligt och jobbigt. Nej, inte jobbigt, men synd. Att få kontakter och utbyta erfarenheter är ju en viktig del på konferenser, inte sant?”

”Jo, så är det. Hur är det på mindre tillställningar, kan du prata med vem du vill då?”

”Det beror på. Är det hemma, då fungerar det. Eller på arbetet, då måste det fungera. Men annars ser det inte bra ut. Jag borde ju ha en manlig eskort även här på konferensen, men där satte jag ner foten. Det får vara någon måtta på traditionerna. Men jag måste uppföra mig, som om jag har en manlig släkting i närheten. Kan till exempel inte dricka ett glas vin eller lätta på huvudduken.”

”Hur är det när du är hemma? Har du hijab i hemmet också?”

”Nej, absolut inte. Speciellt inte om det är familj eller nära vänner. Då kan jag släppa ut håret och även klä mig i kvinnliga kläder.”

”Och även ta ett glas vin?”

”Nej, egentligen inte. Men ja, det gör jag gärna. Svårigheten är att köpa en flaska vin, där brukar jag be någon väninna, som inte är muslim, att köpa åt mig. Jag dricker gärna något, tycker det är gott och avslappnande.”

”Intressant, jag har inte känt så många muslimska kvinnor. Så det är liksom två olika världar, en i hemmet och en utanför. Du är två olika personer, beroende på var du är.”

”Ja, så är det. Hemma och till viss del på jobbet är jag en person och så här offentligt måste jag vara en annan. Det är få, som ser mina två personer.”

”Du är en mycket fascinerande kvinna. Dina ögon. Vet du att det är dina ögon som jag höll på att drunkna i nu under presentationen, när jag såg dig. Likadant i går på flyget. Ditt ansikte är också helt unikt. Jag skulle verkligen vilja lära känna dina två personer. Får en man säga så till en muslimsk kvinna? Har jag gått över gränsen?”

”Ja, du har fullständigt korsat gränsen för det anständiga. Samtidigt tar jag det som en komplimang och tackar. Inte många som vågar säga detta till mig. Rädda för att jag ska bli sårad eller rädda för att vara rasistiska, tror jag.”

”Så kanske det kan vara. Hoppas verkligen att du inte blev sårad utan tar det för den komplimang det var avsett som.”

”Nu ska jag göra något som är förbjudet,” säger hon och lägger sin hand på min arm. Klämmer lite. ”Måste få känna på dig. Tack. Nu skulle jag gärna vilja ha ett glas vin.”

”Ett ögonblick så hämtar jag ett glas åt dig.”

”Nej, nej. Inte här. Det går inte. Bara hemma, inte offentligt. Jag måste nog gå till mitt rum. Bor på fjärde våningen, rum 4212. Tack för sällskapet här. Jag uppskattar mycket ditt intresse och vårt samtal. Hoppas kunna fortsätta det. Nu måste jag gå,” säger hon och börjar gå mot hissarna.

Vad var det? Information om var hon bor. Vill hon att jag ska följa efter henne, hälsa på i det som hon nu betraktar som sitt hem? Vi har stått lite i skymundan, de flesta minglar ute i den stora lokalen. Ingen har sett oss, tror jag. Hon har redan försvunnit upp i hissen. Jag väntar en stund. Går in på toaletterna igen och fräschar till mig lite. Tvättar mig lite. Går sedan med snabba steg ut mot hissarna. Det tar en stund innan en hiss kommer. Under tiden har några deltagare sett mig och kommer fram, vill prata. Jag står kvar en stund, säger sedan att jag behöver åka upp till mitt rum en stund. Hoppas se dem lite senare.

Rum 4212 ligger en liten bit från hissarna. Ingen i korridoren när jag knackar på hennes dörr. Hon öppnar efter några sekunder. Står där utan hijab och i en mycket kvinnlig klänning. Ett stort leende i ansiktet.

”Vad tog dig så lång tid?” frågar hon. ”Trodde mitt kodade meddelande var helt klart.”

”Det var det. Blev lite uppehållen av några som ville prata. Du ser helt fantastisk ut. Vilken transformering.”

”Kom in, stå inte bara där och gapa. Nu ser du mitt andra jag. Kanske mitt sanna jag.” 

Jag ser på henne när hon rör sig i rummet. Hon rör sig som en panter, lika graciöst och där man kan se djurets muskler som arbetar under pälsen. Jag kan se hur hennes kropp rör sig under klänningen, förnimma musklerna och inte minst bröst, höfter och rumpa. Det skapar en perfekt och mycket sensuell upplevelse.

”Nu vill jag ha ett glas vin,” säger hon.

Hon går fram mot rummets minibar. Böjer sig ner och tar fram vin och två glas. Hon har en kallröd klänning med en generös urringning. Klänningen slutar vid knäna och hon har ett par skor med kanske tre centimeters klack. Samma färg som klänningen. Runt halsen har hon en tunn guldkedja med ett hängsmycke som framhäver klyftan mellan hennes ganska stora bröst. 

Hon riktar sina mörka ögon mot mig, förstår vad jag ser. Hon ler lite. Öppnar flaskan och häller upp vinet i två glas. Ger mig ett glas och vi skålar, ser varandra i ögonen och tar en klunk.

”Ni män har ögon som rovfåglar, svårt att inte se vad ni uppskattar och hoppas fånga. Är jag bara ett villebråd i mängden för dig? Flygvärdinnan i går var nog inget undantag.”

”Om du är en i mängden? Nej, det är du verkligen inte. Flygvärdinnan i går var verkligen ett undantag, precis som du är. Jag brukar aldrig ragga upp kvinnor och blir inte heller så ofta uppraggad. Normalt är mina resor 98 procent arbete och sömn. Någon enstaka öl ibland utgör de andra två procenten.”

”Och hemma? Har du någon hemma, som väntar på dig?”

”Nej, det har helt enkelt inte funnits tid för det. Jo, när jag pluggade hade jag en längre relation med en studiekamrat. Men hon flyttade till USA. Vi ses någon enstaka gång fortfarande, när jag är i Atlanta. Men nu har hon man och två barn. Hur har du det? Någon hemma?”

”Fullt med folk hemma, föräldrar, syskon, farbröder, kusiner… Men de har lärt sig att jag är både en god muslim och en självständig kvinna. Jag bor ensam i en liten lägenhet i närheten av mitt arbete. Om jag har haft någon relation? Ja, på ett sätt var jag förlovad under några år. Min far har en kusin i Egypten, som har en son. De ville att vi skulle förlova oss. Jag bröt mig loss. Blev en hel del uppståndelse och osämja i familjen.”

”Oj, måste ha varit jobbigt. Men bra gjort, skulle jag vilja säga.”

”Efter det var min frigörelse naturlig och accepterades, konstigt nog.  Bortsett från detta är jag ren som nyfallen snö. Att du är här, är ett stort undantag och något helt unikt. Vet inte vad som föll mig in. Kanske är det min tur nu? Vad tror du?”

Vilken invit. Vill hon bli kysst, vad vill hon? Bäst att ta det försiktigt, gå långsamt fram. Hennes ögon är helt fantastiska. Nu tittar hon på mig så där med dem igen. Svårt att motstå.

Jag tar ett steg närmare henne, ser in i hennes ögon. De är fantastiska, jag sugs in i dem, känns det som. Hon står kvar, flyttar sig inte. Det skiljer bara några centimeter mellan oss. Hon ser upp på mig, jag är lite längre än hon. Jag ställer från mig mitt glas. Hon gör likadant. Ett litet leende spelar i hennes mungipor. Jag lutar mig fram, låter mina läppar nudda hennes. Hon står kvar. Ser fortfarande in i mina ögon. Jag upprepar min lilla kyss, nu lite närmare. Hon formar läpparna mot mig. Tar upp armarna och lägger om min nacke.

Mina händer tar tag om hennes midja, jag lutar mig fram och kysser henne nu ordentligt. Sakta öppnar sig hennes läppar, möter mina. Jag trycker henne varsamt mot mig. Hennes armar och händer runt min nacke drar mig till henne.

Hon smakar gott, hennes läppar är som mjuka kuddar mot mina. Följer min kyss, gör likadant. Jag provar med att sticka min tunga mellan hennes läppar. Först händer ingenting. Sedan möter den en försiktig tunga. Våra tungor möts, känner på varandra medan våra läppar nu är tätt mot varandra. Hon börjar trycka sin kropp mot mig. Kan känna hennes bröst mot mig. De känns stora och tunga men samtidigt fasta.

Min ena hand smeker hennes rygg, bearbetar svanken och lite på övre delen av rumpan. Hon trycker sina höfter mot mig. Vi står som fastlimmade mot varandra, jag kan känna hela hennes kropp och hon min. Undrar vad hon tänker när hon känner hur hård jag blivit. 

”Åh, är det så här det känns att kyssas. Och omfamna en man. En gång till, vill ha mer. Åhh, äntligen!” utbrister hon när vi hämtar andan en stund.

Jag omfamnar henne igen. Känner hur hennes armar går upp omkring min nacke. Hennes mun är lockande, villig och vi förenas än en gång i en underbar kyss. Hennes händer smeker min nacke, mitt huvud. De är lena och samtidigt uppfordrande, som om de vill mer.

När vi bryter kyssen, tar jag henne i handen, leder henne fram till soffan i rummet. Jag tar av mig min kavaj och slips, sätter mig bredvid henne. Nu lägger jag en arm runt hennes axlar, lutar mig fram och finner hennes varma, mjuka, underbara läppar igen. Sneglar ner och ser hur hennes barm lyfts upp och ner när hon andas. Brösten välver sig mjukt upp i urringningen. Hade hon planerat detta innan resan, tagit med sig en förförisk klänning? 

Min ena arm är runt hennes axlar, den andra är fri att utforska henne. Lägger handen först under hennes haka, smeker halsen, sedan nyckelbenen. De är accentuerade och mycket fint skulpterade. Efter en stund lyfter jag handen, placerar den på hennes mage. Smeker henne med runda rörelser över magen, som är platt och fast. Inget extra fett, bara skön underbar kvinna. Några gånger kommer min hand åt undersidan på hennes byst. Första gångerna rycker hon till lite, andas in lite mer än vanligt, men sedan blir hon lugnare. Hon drar sig inte bort från mig, snarare tvärtom. Hennes grepp om min nacke och huvud hårdnar, hon pressar mer av sin kropp mot mig. Lämnar dock utrymme för mig att kunna fortsätta smeka, samtidigt som hennes vänstra bröst pressas in mot min sida. Så skönt att känna hennes kropp och värmen som strömmar från henne. 

Hon lossar en hand och för den mot min bringa. Börjar smeka mig. Letar i skjortans knappar, knäpper upp ett par och hennes hand letar sig in. Smeker mitt håriga bröst. Sakta flyttar jag min fria hand uppåt. Först bara lätt över hennes högra bröst. Följer dess kontur och smeker längs vägen, nerifrån och upp. Upp över bröstvårtan och vidare mot urringningen. Har hon någon bh? Jag kan inte känna någon kant. Kupar handen och formar den efter bröstet. Får bara in en del, men så härligt att känna hur fast det är och hur hård hennes bröstvårta är, bara klänningens tyg mellan.

Jag flyttar min hand upp mot urringningen och letar mig in i den. Ingen bh. Hennes bröstvårta kommer villigt in i min hand, när jag för in handen. Stenhård, och stor. Jag fingrar på den med ett finger. Cirklar runt den. Hör hur hon börjar gny samtidigt som vi fortsätter kyssas. Bröstvårtan hamnar mellan två av mina fingrar. Jag kniper lite lätt om den. Hon bryter kyssen. Lutar sig bakåt med halvt öppen mun.

”Åh, ja, ja, så skönt. Mer, mer.”

Jag för in hela handen, kupar hennes bröst. Hon lutar sig bakåt. Jag tar tag i klänningens axelband, drar ner dem försiktigt och blottar hennes byst. Den är formidabel. Tror inte jag sett något så vackert tidigare. Det är två perfekt formade bröst, precis med rätt kurvor, stora så de får den fantastiska formen av en druvklase. Vårtgårdarna är accentuerade och mörka. Mitt i sitter bröstvårtan, ser ut som den vill tränga sig ut från bröstet. Den ser uppfordrande på mig, som om den vill säga ”smek mig, känn på mig, älska med mig.” Jag tar bröstvårtan och så mycket bröst jag får plats med i handen, klämmer lite och hör hur hon stönar, gnyr, vill ha mer.

”Oh ja, ja, så härligt. Ja ta på mig. Vill ha dina händer på mig. Får jag känna på dig. Kan du ta av dig skjortan? Vill känna, se hur du ser ut. Åhh, så underbart,” suckar hon.

Jag knäpper upp resten av knapparna i skjortan och lossar även på mina byxor. Ska jag våga ta av dem? När hon ser vad jag gör nickar hon.

”Ja, ja, ta av dem. Vill se hela dig. Har aldrig sett en man.”

Jag tar av mig byxorna, sitter i mina boxershorts, som ser ut som ett tält. Hon ser på mig. Ser på tältet. 

”Vill du visa vad du har innanför. Det välhängda, om jag förstod det rätt.”

Åh, hon är inte blyg; vill ha allt på en gång. Jag lyfter baken och drar ner mina boxershorts. Hon flämtar till.

”Oh, nej, men oj. Vad stor. Är alla så där? Oh, ja, ja. Vill känna. Får jag det? Snälla!”

Det är klart hon får känna, även om jag just nu känner mig som ett utställningsexemplar. Vill inget hellre än en mjuk hand som undersöker mig. Hon sträcker ut armen, lutar sig fram, tar bägge händerna och rör sakta vid min lem. Först bara helt lätt, ungefär som om hon skulle klappa ett konstigt djur, som hon inte vet hur det kommer att reagera. Sedan blir hon lite modigare. Greppar lätt om skaftet och för handen upp och ner. Känner hur huden rör sig över den hårda kärnan. Hon ser med förundran på den. Tar ett finger och känner på toppen. Lite försaft har läckt ut. När hon känner det, tittar hon på fingret. Ser hur det blänker. Tar fingret och för det till sin mun. 

”Jag har sett bilder, varit med på lektionerna i skolan. Men, men aldrig sett, känt tidigare. Så stor. Jag vet var den ska passa, men går det. Kommer det att fungera? Oh, hjälp, ska jag ha en sådan där i mig!”

”Mmm, brukar gå bra men måste vara försiktig och ta det långsamt.”

”Lova att du är försiktig, jag är rädd och samtidigt förväntansfull. Är det rätt ord? Förväntansfull?”

”Tja, det fungerar. Menar du kåt? Lite rakt på, men om du vill så kommer jag, vi, att ta det lugnt och försiktigt. Viktigt att du känner att du är med hela tiden, allt som sker måste vara på dina villkor.”

Andra kvällen i rad som jag låter kvinnan bestämma, ta initiativet. Inte riktigt likt mig. Även om jag inte haft tid för så många romanser på sista tiden, har jag ändå inte varit helt utan. Och då är det oftast jag som tar befälet. Nu låter jag henne utforska mig, jag vill att hon blir förtrogen med mig och det jag har. Dessutom tror jag hon blir allt kåtare av det. 

Jag kan inte vara helt sysslolös, fortsätter smeka hennes bröst, så gott jag kommer åt. Hon verkar tycka om det. Ibland tar hon bort en hand från min kuk och sätter den över den hand som kramar hennes bröst. Då kramar hon hårt utanpå min hand och trycker den mot sig själv. Hon vill att jag ska ta ordentligt, inte bara smeka. Jag följer villigt hennes önskan. Hennes bröst är helt underbara. Mjuka och fasta samtidigt och med stenhårda bröstvårtor.

Samtidigt klämmer och känner hon på min kuk. Smeker den upp och ner, nyper lite i ollonet och känner sedan på min pung, ungefär på samma sätt som jag kupade min hand runt hennes bröst. Hon kniper med handen runt mina kulor, känner hur de försöker smita från hennes grepp. Hon kramar hårdare.

”Oh, aj, inte så hårt. Det gör ont. Kulorna, pungen, är mannens mest känsliga del. Där måste du vara försiktig. Krama gärna, men inte för hårt. På skaftet kan du ta i mer; dra upp och ner. Känna hur den känns. Ollonet kan du också leka med, eller suga in det i munnen, om du vill. Det tycker vi män är enormt skönt.”

”Oj, ja, jag visste inte det. Vill du att jag ska suga, slicka på ollonet? Är det okey?” frågar hon.

”Helt okey, prova!”

Hon böjer sig fram, öppnar munnen. Ser på min kuk.

”Får jag in den i munnen? Den är så stor.”

”Prova, men använd inte tänderna. Börja med att slicka sedan smaka på den översta delen. Se hur det går,” uppmuntrar jag henne.

Hon sticker ut tungan, börjar slicka. Sakta låter hon den översta delen av ollonet komma in mellan sina läppar. Sakta försvinner mer och mer in i munnen. Hon suger och rör ollonet lite mellan läpparna. Himmelskt skönt!

”Oh, ja, ja, så skönt. Du är jätteduktig. Sug nu in lite mer. Precis så. Ahh, fantastiskt.”

Hon tar bort munnen, ser på mig.

”Var det skönt? Det ger en härlig känsla och smakar lite salt. Jag känner mig varm när du tycker det är skönt. Märkligt, det ger mig sköna känslor samtidigt,” säger hon och öppnar munnen igen.

Efter en stund tycker jag att det är dags att gå vidare, och jag vill inte komma redan.

”Nu vill jag få känna på dig. Dina bröst är så sköna, men vill känna och se mer. Får jag ta av din klänning helt?”

”Ja, gör det. Dra den över mitt huvud,” säger hon, vet inte att jag gjort detta många gånger tidigare.

Jag drar klänningen över hennes huvud och ser en helt naken kvinna under. Ingen bh eller trosor. Hon var beredd på det här! Jag ser beundrande på henne. Hon har former som en Venus. Stor härlig byst, smal midja och breda höfter med en helt fantastisk rumpa. Nu är det hon som visar upp sig, snurrar runt för mina ögon. Hon har inga ränder efter bikini, troligen inte solat. Hennes hy har en svagt olivfärgad ton. Rumpan ser så lockande ut att jag omedelbart måste få känna på den. Det är ren extas att få känna på hennes runda skinkor, få smeka dem. Hon vänder framsidan till och har mörkt krulligt hår, som täcker skötet. Det ser helt orört ut, hon har nog aldrig rakat sig. Men så sexigt det är. Jag har alltid uppskattat renrakade fittor, men den här är nog det sexigaste jag sett. Måste få utforska den, få leta mig fram i djungeln och upptäcka vad som gömmer sig där.

Jag smeker hennes över hela kroppen, mina händer vandrar från halsen, ner över brösten och magen. Runt rumpan och sedan ner över låren. Sedan vänder jag uppåt, på insidan av låren och kommer upp till hennes härliga svarta, krulliga hår. 

Nu kan jag inte behärska mig längre. Tar henne i handen och leder henne till den stora sängen. Drar av överkastet och lägger henne varsamt ner på rygg. Jag särar på hennes ben och sätter min näsa mot hennes sköte. Tar mina händer och delar sakta på håret, ser två underbara blygdläppar, lite delade och med lite fuktighet i springan. Ett finger följer hennes springa, nerifrån och upp. Bara helt lätt, endast översta delen av fingret som delar på läpparna. Jag tar upp fingret och stoppar det i munnen. Hon smakar gudomligt. 

Jag ser på henne. Hon nickar att det är okey. Jag sätter mitt ansikte mot hennes kön, delar på håret och stoppar in min tunga i springan, bara lite lätt. Slickar sakta upp mot hennes klitoris, men bara runt den lilla hårda knoppen, som jag hittar där. 

”Oh, ja, ja, så skönt. Det pirrar i hela kroppen. Mer, så underbart. Vill ha mer. Nu, nu,” gnyr hon medan jag fortsätter slicka henne. Jag breddar tungan och delar på hennes läppar, kommer åt längre in.

”Ja, ja, Oh, oh, ja.” 

Hon börjar röra, jucka med höfterna mot min mun. Är hon på väg mot en orgasm? Inte fel om hon får det, tänker jag och fortsätter. Samtidigt sträcker jag upp en arm, hand, och fattar tag i ett av hennes bröst och knådar bröstvårtan lite lätt. Min tunga är nu rakt på hennes klitoris och hon börjar röra allt mer på kroppen. Rörelserna övergår i skakningar och jag märker hur hon spänner kroppen.

”Ja, ja, oh, oh, mer, mer, ja, ja. Vad händer? Oh, min kropp. Ja, ja. Nu, nu, jag exploderar.”

Hon kommer i en våldsam orgasm. Den tar över hela kroppen. Hon bara flåsar och låter osammanhängande.

”Oh, oh. Iiiiiiiiiii. Ahhhhhh, Iiiiiii ja, ja, ohhhh,” stönar och skriker hon omväxlande.

Jag tar det lite lugnt, låter hennes orgasm leva sitt eget liv. Efter en stund lugnar hon sig, slappnar av och bara ligger och flämtar.

”Men, men fick jag en orgasm? Är det så det är? Ohh, så fantastiskt,” mumlar hon och ser på mig.

”Ja, du fick en riktigt kraftig orgasm. Du var så vacker, en underbar syn. Har du inte upplevt det förut?”

”Jo, lite, när jag tagit på mig själv. Men inte så här. Det svartnade för ögonen, tiden stod stilla, bara kroppen som, som, som… Ja, jag vet inte vad,” stammar hon.

Jag lägger mig bredvid henne, smeker henne, kramar om henne och kysser henne. Vi ligger och har det skönt en lång stund. Hon har hämtat sig helt, när jag börjar smeka hennes bröst och sedan med en hand lätt över hennes sköte. Märker att hon börjar komma tillbaka, känner min beröring. Hon tar tag om min penis, som slaknat lite. Den blir snabbt styv igen när hon håller om den.

”Oj, det känns som du pumpar upp den. Hur gör du? Känns så märkligt,” säger hon.

”Det sker utan att jag gör något. När du tar på den, reagerar den och blir stor och hård igen, tycker om din beröring och hoppas på mer,” säger jag.

”Hoppas du på mer?” säger hon och tittar på kuken. ”Undrar vad du hoppas på då? Vad vill du, min styve vän, att jag ska hitta på? Vill du lukta på mig?”

”Det tror jag den verkligen vill. Den vill nosa på din springa, känna dina läppar som öppnar sig för ollonet. Vill du det?” frågar jag. 

Jasmin nickar, tittar stort på när jag lägger mig mellan hennes ben. Låter ollonet nudda hennes springa. Jag drar det lite fram och tillbaka. Så underbart att känna hur läpparna öppnar sig, ger vika för ollonet. Jag fortsätter att bara gnugga det fram och tillbaka, bli riktigt insmort av hennes safter. Sedan sätter jag ollonet mot hennes ingång. Ser på henne, vill veta att hon är med på nästa fas.

”Nu kommer jag att tränga mig in en liten bit i dig, bara någon centimeter. Berätta hur det känns,” ber jag.

Hon nickar och jag pressar in ollonet, det kommer in och jag känner hennes läppar som omsluter det. Ser på henne, ser de underbara mörka ögonen som ler mot mig.

”Oh, Benjamin, det är fantastiskt. Spänner lite, men så skönt. Rör dig lite nu i mig.”

Hon tror kanske att jag redan är inne. Jag rör mig lite ut och sedan in lite igen. Flera gånger och känner hur läpparna först sluts när jag drar mig ur för att sedan återigen öppnas och omsluta mig. Varje gång kommer jag lite längre in.

”Ohh, ja, Känns som du håller på att spränga mig. Samtidigt känns det skönt att bli uppfylld. Fortsätt, snälla.”

Jag fortsätter, sakta kommer jag cirka fem centimeter in. Då tar det stopp, känns det som. Jag ser frågande på henne.

”Gör lite ont. Du är nog för stor för mig. Kan du bara vila där i mig. Vill känna din underbara penis i mig. Men det gör ont när du pressar in den.”

Jag ligger stilla, låter henne vänja sig. Efter en stund börjar jag jucka lite lätt igen. Ut lite och sedan in igen. Varje gång känns det som det tar stopp. 

”Oh, ja, ja, skönt, men ont när du kommer in. Försiktigt, försiktigt, snälla.”

Jag juckar försiktigt, försöker komma förbi där det gör ont och tar stopp. Hon är så trång att jag börjar tro att jag är för stor för henne. Så helt plötsligt när jag juckar in lite försiktigt kommer jag förbi det ställe där det tog stopp. Sjunker in flera centimeter på en gång.

”Aaaaj, aj, aj ohhh, ja, ha, aj, aj. Försiktigt. Oh, ja, fortsätt, fortsätt,” gnyr och skriker hon.

Jag fortsätter jucka långsamt. Ut och sedan in, ut och in. Till slut är hela min kuk inne i henne. Jag ligger stilla, låter henne vänja sig. Känner att hon rör sig lite, kniper lite.

”Ja, lite ont, men så skönt. Du är som gjord för mig, men oj vad du spänner ut mig. Men samtidigt fyller mig. Oh, skönt, skönt.”

Jag börjar röra på mig igen. Knullar ut och in i långa, sakta tag. Först ligger hon bara och blir penetrerad, efter en stund börjar hon röra på sig. Juckar mot mig i samma tempo.

”Oh, så skönt. Är detta att knulla? Gör lite ont, men så skönt. Oh, oh, oh, ja, ja,” hör jag hur hon börjar stöna och andas alltmer med halvöppen mun. Hon börjar röra sig mer ryckigt, trycker sig mot mig och skruvar på sig under mig. Mer och mer tills hon skriker ut.

”Ohhhh, nuuu, Iiiiiiii, Ajjjjj, Ojjjj, Ohhhh, Iiiiiiii.”

Hon blir om möjligt ännu trängre. Rycker och skakar. Jag är inte långt borta, men vilar lite, låter hennes orgasm få utrymme. Till slut ligger hon bara där under mig och flämtar. Min kuk är fortfarande långt inne i henne. När hon är med igen, börjar jag knulla henne igen.

”Oh, kan du mer? Ja, ja, så skönt. Oh, orgasmen verkar fortsätta. Så skönt. Du fyller mig helt, så fantastiskt. Knulla mer, mer.”

Jag känner ur hennes orgasm bara fortsätter så fort jag rör på mig. Får jag komma inne i henne? Är hon skyddad? Borde ha frågat innan. Nu kan jag inte hålla mig längre. Drar mig ur och sprutat i kaskad efter kaskad över hennes bröst. Sedan faller jag ner.

Efter en stund ser jag på min slaka och lite blodiga kuk. Jag tog hennes mödom. En sådan härlig upplevelse. Och vilken underbar kvinna.

Länge ligger vi bara där, kramas, kysser varandra, tills jag hör att hon somnat. Jag ligger bredvid henne en lång stund innan jag försiktigt smyger upp.

Vad som hände sedan? Tja, kanske blir det mer.

 

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

jge1969

Varför är det inte så här på mina Konferenser..... Vill också hitta min Prinsessa.

Tack för att vi får ta del av dina alster.

25/12, 2023 kl. 15:59

#2

go4it666

Den här ser jag gärna en lika romantisk och sensuell fortsättning på.

14/12, 2023 kl. 03:16

#1

MalmöLars

Fantastiskt och underbart

13/12, 2023 kl. 22:24