Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/12, 2023 kl. 15:20, av Nilsr

Moa och Elin fantiserar om gubbkuk

Två tonåriga flickor vill att jag ska skriva en novell med deras fantasi. Fantasi som blir verklighet.

Jag la upp den här för en dag sedan, men det blev lite knas i texten. Gör ett nytt försök nu. Hoppas den är läsvärd nu :-))

Två trappor upp. Andersson på dörren. Stämmer bra. Jag ringer på. Efter en kort stund öppnas dörren och Moa tittar ut. Jag har kommunicerat med Moa via e-Mail ett tag. Det började faktiskt med att hennes föräldrar kontaktat mig efter att ha läst mina noveller. De berättade om sin dotter och hennes kamrat och hur de fantiserade om dem, utan att någonsin göra något verkligt. De hade ett öppet förhållande och var öppna med sex även mot sin dotter.

När Moa kontaktade mig berättade hon om vad hon fantiserade om, ofta tillsammans med en något äldre kamrat. Moa är femton år, hade hon sagt. Nu var jag här för att träffa henne och intervjua henne för en ny novell.

Hon står i dörren. En söt flicka, kanske 165 cm lång. Ett leende på läpparna, hon ser förväntansfull ut. Hon har en stor T-tröja på sig, nästan som en klänning, går ner nästan till knäna. Jag kan skymta hennes små tuttar under, bröstvårtorna avtecknas tydligt i tyget. 

”Hej, kom in. Jag är hundvakt åt min moster. Hon jobbar nu i kväll, kommer inte hem förrän om några timmar.”

Bakom henne ser jag en stor labrador, som ser intresserat på mig. Vi går in i vardagsrummet. Där sitter en annan flicka i soffan. Hon är helt insvept 

”Hej, Elin heter jag. Kompis till Moa.”

”Hej Elin. Mats,” säger jag. ”Moa har berättat om dig, att ni är kompisar och ofta leker samt fantiserar tillsammans. Innan vi går vidare vill jag att du, Moa, visar ett id-kort så jag vet att du är minst femton.”

Hon går fram till sin lilla väska, tar fram ett internationellt ID-kort, utfärdat av polismyndigheten. Jag läser på det. Hon är verkligen femton, fyller sexton om två veckor. Bra, då är jag nöjd, vill absolut inte ha något med tjejer under femton att göra. Inga av mina noveller handlar om minderåriga. 

”Toppen, kul att se er bägge i verkligheten. Måste säga att du Mia ser jättefin ut och Elin, du har ett mycket sött ansikte. Hur gammal är du, förresten?”

”Sjutton, fyller arton om tre månader. Håller på att ta körkort, vill vara klar och kunna skriva teoriprovet när jag fyllt arton.”

”Jag har förstått att ni bägge är oskulder, aldrig varit med en pojke eller man.”

”Jag har inte det, men Elin…” säger Moa.

”Ja, alltså, jag har blivit nästan våldtagen av en kille när jag var fjorton. Det var inget kul. Hade mardrömmar ett år efter. Sedan har jag inte velat ha något med grabbar i min ålder att göra. Tycker bara de är barnsliga och omogna,” förklarar Elin.

”Men ni fantiserar och leker med varandra?”

”Mmm, som jag skrivit till dig.”

”Du skrev också om dina föräldrar. Jag har ju haft kontakt med dem, blivit en novell där de är med. Vill du berätta hur du upplever dina föräldrar, eller är det lite känsligt?” undrar jag.

”Nej, det är okey. Alltså jag har ju sett när de onanerar och även har sex. Spionerat på dem och någon gång har de sett mig när jag står där.”

”Vad gör du när du smyger på dem och ser vad de gör?”

”Ofta har jag bara ett nattlinne och trosor på mig. Jag brukar ha en hand innanför min trosa.”

”Vill du visa hur du gör?”

Moa ställer sig upp. Drar upp T-shirten och jag ser ett par bomullstrosor med små nallar på. Hon sticker in en hand i trosorna och jag kan se hur hon masserar, gnuggar sitt kön. Hon ser så söt och lite barnslig ut där hon står, lite bredbent.

”Du ser så fin ut. Onanerar du ofta?”

”Ofta några gånger per dag. Vet att min mamma gillar att lukta på mina trosor efteråt.”

”Din mamma vet att du onanerar ofta?”

”Oh, ja. Hon har sett mig och hjälpte mig lite i början. Får låna hennes leksaker.”

”Har du varit med dina föräldrar också?”

”Nej, de är mycket strikta med det. Fast en gång kom jag in när pappa onanerade, hade sin kuk i handen. Han frågade om jag ville känna. Det var spännande. Den kändes varm och mjuk samtidigt var den hård. Kan inte förklara. Han var våt ovanpå, på ollonet. Försaft, sa han. Jag tog lite på fingret och smakade. Inget speciellt, tyckte jag. Sedan när jag drog i hans kuk började han spruta. Det var häftigt. Rakt upp i luften, hamnade på hans mage. Kletade in i hans hår där.”

”Vad hönde sen?”

”Mamma kom in just då. Hon blev först jättearg, både på honom och mig. Sedan kramade hon om mig, men var sur på honom. Hon sa att det var första och sista gången som han gjorde det. Efteråt pratade hon med mig om det, att det inte är okey att jag leker med hans kuk och definitivt inte att han gör något med mig. Om jag gör något med pojkar är det okey. Hon såg till att jag fick en p-stav, så att jag är skyddad, som hon sa.”

”Du har en bra mamma. Hon gjorde helt rätt. Hur har du det Elin. Har du sett dina föräldrar någon gång?”

”Jag bor med min pappa. Mamma försvann när jag var liten. Nej, jag har inte sett honom med någon. Klart jag sett honom naken och även när han onanerar. Det gör han ganska ofta, men bara när han tror att inte jag ser. Hans kuk ser jättestor ut, nästan som din,” säger hon.

”Har du sett min?”

”Ja, Moa visade en bild som du skickade till hennes mamma, när hon hade bett om det. Den såg jättestor ut.”

”Ja, det var kanske lite obetänksamt, med både hon och din pappa var nyfikna och hade sänt bilder på sig. Okey, då har vi inga hemlisar i hur vi ser ut, eller i alla fall hur jag ser ut.”

”Tycker du är jättefin och vi brukar fantisera om din kuk när vi leker med varandra,” säger Moa.

”Hur är er fantasier då?”

”Vi fantiserar om att vi turas om att slicka och suga på dig, hur vi har svårt att få in den i munnen. Vi lånar mammas stora löskuk och försöker få in den i fittan och där bak.  Leker att det är din kuk. Men den är för stor, går inte in i någon av oss. Men det är ju en konstgjord kuk, inte som en riktig, inte så som pappas kändes,” säger Moa.

”Vill ni visa hur ni gör?” Nu har jag blivit riktigt intresserad och dessutom hård av deras berättelse. Vill gärna se både hur de ser ut och hur de gör. Moa går fram till sin väska, plockar upp en stor svart sak. Hon går fram till Elin. Drar av henne filten. Elin sitter helt naken under filten. Ser lite skrämd ut, när filten försvann. Moa drar av sig sin tröja och drar sedan ner trosorna, inte speciellt blyg.

”Stå upp, snurra runt lite sakta,” ber jag Moa. Hon är inte så lång, ett sött ansikte. Ganska små bröst, passar nog perfekt i handflatan och med ljusa bröstvårtor som ser hårda ut. Bröstens form är perfekt för så små bröst. En fin konkav böj ovantill och lite mer konvex undertill. Vårtgårdarna är lite mörkare än brösten. Magen är platt, höfterna har börjat få en riktigt kvinnlig form och när hon snurrar runt ser jag en perfekt söt rumpa, riktigt rund och fin. Hon ser helt rakad ut. Springan inramas av två lite utstående blygdläppar, ser lite blodfyllda ut. Undrar om hon är fuktig, våt?

”Tack, du ser helt fantastisk ut. En dröm för vilken man som helst. En kropp som gör att en viss del av mig reagerar starkt. Hur ser du ut Elin? Vill du också visa. Svårt att se när du sitter hopkurad som du gör.”

Sakta reser sig Elin upp. Hon ser ut att vara närmare 170 cm, lite rundare än Moa. Ljust hår som går ner över axlarna. Ansiktet ser lite oroligt ut, när hon står upp, är inte helt bekväm med att visa upp sig. Står i alla fall lite bredbent framför mig. Hennes bröst är betydligt större än Moas, och riktigt fina, lite toppiga men ändå fylliga. Ser fasta ut och bröstvårtorna stretar ut från en nästan osynlig vårtgård. Magen är lite rund och hennes bak är större än Moas. Även hon är helt renrakad. Springan ser mer sluten ut och blygdläpparna är svagt tecknade på var sida om springan. 

Elin håller upp löskuken. Sätter sig ner på soffan med benen brett isär. Börjar föra den fram och tillbaka i sin springa. Jag ser hur hennes blygdläppar delar sig lite och att det glänser till av hennes safter. Hon ser på mig samtidigt som hon för kuken fram och tillbaka.

”Vill du hjälpa till? Skönare när någon annan gör det,” säger hon. 

Jag går fram, tar löskuken och börjar föra den upp och ner i hennes springa. Hon är riktigt våt, det glänser om kukens ollon. Jag trycker lite lätt in den mot hennes öppning. Hon särar mer på benen. Den får inte riktigt plats, men vill inte trycka för hårt, vill inte att det ska göra ont. 

”Du ser, det går inte, jag är för trång. I baken har Elin hjälpt mig att få in den, men inte i fittan.”

”Hur är det för dig Elin, får du in den?” undrar jag.

”Nej, blir lika som för Moa. Kanske lite mer. Vill du prova?”

Jag tar löskuken och sätter den mot Elins springa. Hennes läppar delar sig villigt, omsluter ollonet. Nu ser jag att hon också är ordentligt våt. Hon har en sagolik fitta när den öppnar sig och visar hur blygdläpparna formar sig runt det konstgjorda ollonet. Jag sätter den mot hennes öppning. Trycker lite lätt och den försvinner in tre så centimeter innan hon börjar se ut som det gör ont. 

”Det verkar som den här modellen är på tok för stor och hård för er. Ni behöver något annat om ni vill bli penetrerade.”

”Ja, vi har försökt med morötter. Smala  fungerar bra, men är inte så sköna. Inte så böjliga eller vad det är. Skulle vilja prova med en riktig kuk. Tror den är mjukare och mer avsedd för fittan,” säger Elin.

”Ja, som din. Kan vi inte få prova den,” utbrister Moa.

”Ja, ja, vill se den,” utropar Elin.

 Vad ska jag göra. Kom hit för att intervjua, prata om deras fantasier, inte bli en verklig fantasi för dem. Men att ha sett och fått känna på deras fittor har gjort mig ordentligt kåt och två villiga flickor är det svårt att säga nej till. 

”Fram med den, vill se, vill känna, nu!” sägerMoa.

Sakta börjar jag knäppa upp mina byxor. Tar av mig de och kalsongerna. Ser ner på min kuk som står stolt och stor rakt ut. Måste ta av mig tröjan också, ser tokigt ut med den på. Står sedan helt naken framför de två flickorna. Gör som de och snurrar runt sakta. Deras händer känner på mina skinkor och sedan på kuken. Så underbart med deras händer. Innan jag gör något vill jag att de ska vara ordentligt kåta och våta. 

”Lägg er ner och sära på benen, vill smaka på er först.”

De lägger sig ner, särar på benen och jag kryper ner på knä. Börjar slicka Moa. Hennes springa bjuder inget motstånd för min tunga. Delar på sig och jag börjar slicka nerifrån och upp. Smakar på hennes ungdomliga safter. Så underbart goda. Tungan cirklar hennes klitoris.

”Ja, ja, oh, så skönt, ja, ja. Har inte blivit slickad så tidigare. Mer, mer,” gnyr hon fram.

 Jag slickar henne ordentligt. Hon börjar spänna kroppen, har nog inte långt kvar. Nu vill jag se om hon är mogen för min kuk. Jag kryper upp, låter kuken smeka henne i springan, smörjer in den med hennes safter. Sätter sedan ollonet mot hennes ingång. Ser upp på henne. Vill veta att hon är med. Elin kramar om henne, ser med stort intresse på. Moa nickar.

”Ja, ja, nu. Kom in i mig,” viskar hon fram.

Jag trycker mig in lite sakta och utan att pressa på. Sjunker in en bit utan problem. Sedan blir det mycket trångt, kommer inte vidare. Vilar där, låter henne vänja sig vid min kuk. Juckar lite ut och in, ut och in. Kommer in någon centimeter till. Märker hur fittan spänner mot mitt ollon. Trycker till lite till.

”Oj, aj, aj. Oh, ja, ja men gör ont. Fortsätt, vill ha den,” nästan skriker Moa.

Jag trycker till lite. Ser på henne att det gör ont, men nu är alla mina arton centimeter inne i henne. Jag är stilla där. Ser på henne. Sakta börjar hon se ut som att smärtan försvinner och börjar tycka det är skönt.

”Vill du att jag fortsätter, knulla dig?” undrar jag.

Hon ser tveksam ut. Jag ligger stilla tills hon slutligen nickar. Börjar jucka lite in och ut. Hon ser nästan lidande ut.

”Hur är det? Gör det ont?”

”Du spänner ut mig totalt, känns så stor och gör ont när du rör dig. Men ändå skönt, på något sätt. Känner mig helt uppfylld, men ont, ont,” stönar hon.

Jag drar mig ut ur henne. Min kuk glänser av hennes safter, hon är trång och ordentligt våt, men måste vänja sig, kanske läka lite om något sprack, gick sönder. Inga blodspår på kuken i alla fall. Jag smeker henne ömt över brösten ner mot skötet. Hon är så len i huden, så skön att smeka. 

”Inget problem. Du var trång och fantastiskt skön. Vill prova mer en annan gång. Du tog emot hela mig, 18 centimeter lång och fem i diameter. Du klarar betydligt mer än du trodde.” Jag vänder mig mot Elin: ”vill du bli knullad i munnen eller fittan?”

”Munnen, i alla fall först.”

Tur att jag är en gammal man, har långt till utlösning, klarar en hel del. Jag går fram till henne. Sätter kuken framför hennes mun. Hon gapar. Jag sätter ollonet mot hennes läppar. Hon har svårt att ta emot mig, tänderna skrapar i. 

”Öppna munnen mer, ta bort tänderna, bara läppar, tunga och gom. Har du inte sugit kuk tidigare?”

”Bara en gång, den var smal. Ingen gammal gubbkuk,” säger hon och gapar stort. Jag skjuter in kuken i munnen på henne. Ser ut som om ögonen håller på att trilla ut, hon ser ut som hon svalt en hel apelsin med skal. Sakta börjar jag röra mig i hennes mun. Hon är inte van, det märks. Nå, övning ger färdighet. Jag tar tag om hennes huvud och knullar hennes mun. Drar mig ur en stund, låter henne andas, sedan in igen. Hon börjar vänja sig. Börjar suga och röra sig själv. Mmm, dags att prova fler hål. Jag drar mig ur. En lång sträng med saliv binder ihop min kuk med hennes mun.

”Lägg dig ner, nu ska jag smaka på dig.”

Hon lägger sig ner, jag särar ordentligt på hennes ben och börjar slicka hennes fitta. Mmm, vilken smak, ung och fräsch men med ett stänk av lite syra. Jag slickar och känner att hon blir allt blötare, både av sig själv och min saliv. Cirklar runt klittan och då och då direkt på. Hon vrider sig och stönar, gnyr.

”Oh, ja, oh, oh, mer, ja, ja. Oh Gud, ja, ja.”

Hon börjar skaka okontrollerat. Hon spänner hela sin unga kropp; brösten står rakt upp och dallrar av hennes vibrationer. Så fint att se. Jag greppar ett av brösten, kramar det och kniper till om bröstvårtan.

”Ahhh, ohhh. Iiiii, ja, ja, ohhh,” stönar hon ut med halvt öppen mun. Hon fullständigt sprutar ur fittan och skakar i hela kroppen. Jag tar bort min mun. Kryper upp och riktar in min kuk mot hennes plaskvåta fitta. Hon nickar, när hon inser vad jag är på väg att göra. Skjuter upp höften mot min kuk, som glider in i henne. Tar emot när halva är inne. Väntar lite, småjuckar och plötsligt släpper motståndet och jag bottnar inne i henne. Det känns som hennes orgasm fortsätter hela tiden.

”Ja, ja, så skönt, kör in den. Vill ha den. Oj, jag blir proppfull, oj, oj. Ja, nu, nuuuu,” och hon kommer i en ny orgasm redan innan den föregående har klingat ut. Jag drar mig ur. Smeker henne över brösten, suger in ett i munnen och biter lätt i bröstvårtan. Har hur hon gnyr ännu mer.

”Ta mina bröst, knip, knip. Så skönt.” 

Jag fortsätter en stund. Vänder mig till Moa.

”Vill du suga kuk nu, smaka hur den är?”

Hon kommer fram, öppnar munnen och tar in mig i munnen. Så skönt. Nu behöver jag knulla ordentligt, nu behöver jag komma, få spruta. Tar tag om hennes huvud och knullar med långa tag i hennes mun. Låter henne andas, sedan in igen. Efter en stund känner jag att det kommer. Jag tömmer mig med flera sprut rakt in i hennes mun.

”Humphrey, Ugh, giggg, gugg,” låter det från henne. 

Min sperma sipprar ut i hennes mungipor. Hon ser riktigt fin ut, knullruffsig och med sperma som rinner ut ur munnen ner på hennes bröst. 

”Elin, kom och slicka upp det här,” säger jag och Elin kommer. Böjer sig ner och börjar slicka Moas bröst. Hon gör helt rent. Bägge ser ut som de fått en present. 

När vi alla lugnat oss, ser jag på de två nakna nyknullade flickorna. De ser nöjda ut.

”Var det här en del av er fantasi? Var det detta ni ville?”

De nickar. 

”Ja, fantastiskt, nu har vi fått en del. Det vi verkligen fantiserar om är att det är flera gubbkukar som samtidigt knullar oss i mun och fitta. Kanske även i röven.”

”Oj, ja kanske det. Kanske kan det ordnas. Måste se. Nästa vecka, samma tid och plats?”

”Kan du det? Några kompisar till dig. Ohh, vi kommer att längta. Och då vill jag knulla på riktigt, inte bara känna hur det är att ha den i mig. Fyra gubbkukar?” säger Moa. Elin nickar, vill vara med. Detta är tydligen deras stora fantasi. Måste försöka ordna det. 

I nästa del får vi se hur det går. Får jag tag på tre andra gamla gubbar som vill knulla två unga flickor? Och vad gör vi med dem?

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.