Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/12, 2023 kl. 00:24, av deebee

Påkommen i pojkrummet

Sjuttonårige Johan sitter i sitt pojkrum medan föräldrarna har fest. En av gästerna förirrar sig in i hans rum och kommer på honom med byxorna nere, bokstavligt talat.

Johan satt i sitt rum, i källaren till hans föräldrars hus. Han hörde sorlet från festen som fortfarande pågick däruppe. Det var inte ovanligt att hans föräldrar bjöd in vänner på middag, och att det pågick till långt fram på småtimmarna. Om en stund tänkte han i alla fall smyga upp och hämta ner lite efterrätt och chips.

Innan dess stängde han ner datorspelet och öppnade upp ett inkognitofönster i webbläsaren. Han skrev in adressen till en porrsida och scrollade slentrianmässigt bland de senast uppladdade videoklippen. Snart hade han dragit ner byxor och kalsonger till anklarna och strök fingrarna över sin hårda kuk. Han tog på sina hörlurar för att dämpa bullret från festen, sen tog han ett fast grepp om kukskaftet och började onanera.

Han försvann in i porrens magiska värld, där alla män har ständiga stånd på sina överdimensionerade kukar och alla kvinnor är kåta våp som ställer upp på allt. Han lutade sig bakåt och runkade till hur en MILF bestraffade sin styvson med en avsugning för att ha smygtittat på henne när hon duschade.

Långsamt närmade han sig utlösningens slutgiltighet. Han hade inte bråttom. Han gled längre och längre ner i sin gamingstol tills det blev för obekvämt och han fick justera sin ställning. Då såg han. Reflektionen i ett källarfönster avslöjade konturen av en gestalt vid dörren. Reflexmässigt bytte han webbläsarfönster, sen vred han runt stolen för att konfrontera inkräktaren. Halvvägs runt insåg han sin avklädda situation och skylde sin bultande påle med händerna.

-Förlåt, jag skulle röka och hade ingen tändare och det var ingen som svarade när jag knackade och dörren var öppen, så, ja...

Framför honom stod en kvinna i kanske 45-årsåldern, uppklädd i svart, urringad klänning, med uppsatt hår och en otänd cigarett som hon urskuldande höll upp framför sig. Han hade inte sett henne förut, så det måste vara en relativt ny bekantskap till hans föräldrar. Hon pratade snabbt och aningen sluddrigt. Det var uppenbart att hon druckit en del. Dörren var stängd bakom henne.

-Hur länge har du stått där? sade Johan frustrerat.

-Jag... En stund. Kvinnan såg förlägen ut.

-Du får inte säga det här till nån! Johan såg framför sig hur kvinnan återvände till festen och med munter ton basunerade ut vad värdparets son hade för sig en våning ner.

-Gud nej! Kvinnan rodnade. Blicken flackade men återkom med jämna mellanrum till området mellan Johans ben.

-Bra.

Kvinnan stod kvar. Hon gick inte. Istället tog hon ett kort steg in i rummet, mot Johan.

-Förlåt att jag bara klampade in så här. Jag heter Veronica. Hon tog ett djupt andetag. Skulle jag kunna stanna en stund? Det är så långtråkigt där uppe.

Johan tittade på henne med stora ögon.

-Eh. Jag vet inte.

-Du får gärna fortsätta göra det du gjorde. Jag har inget emot det.

Johan satt stum med öppen mun.

-Om du vill kanske jag kan hjälpa dig? fortsatte Veronica.

Johans hjärna arbetade på högvarv utan att lyckas komma till någon slutsats.

-Vill du inte så går jag. Och jag säger inget om detta om inte du gör det.

-Jo. Jag vill. Tror jag.

Veronica log. Hon gick fram till Johan, vred försiktigt tillbaka stolen mot datorn och satte sig på huk.

-Vad tittade du på?

Johan förde sin ena hand på tangentbordet och tryckte snabbkommandot för att byta webbläsarfönster. Hans andra hand skylde fortsatt hans lem. Skärmen visade en man som satte på en kvinna bakifrån i en säng. Veronica iakttog skådespelet.

-Sexigt, sade hon.

Johan visste inte vad han skulle svara, vad han skulle göra.

-Är du spänd? Frågade Veronica och lade sin hand ovanpå hans, över hans skrev.

-Lite, svarade Johan.

Hon lutade sig framåt och viskade i hans öra.

-Får jag ta på dig?

Hennes andedräkt luktade alkohol. När hon inte fick ett tydligt svar förde hon sin hand upp över hans och gled sedan ner under den, till hans kön. Johans kuk låg som en vissen blomma mot hans lår. Hon masserade försiktigt hans paket. Johan lyfte bort sin hand. Han tittade på den mogna kvinnans hand över hans kuk. Hon hade långa, rödmålade naglar. Det kändes overkligt. Han tittade upp. Filmklippet på skärmen hade tagit slut.

-Starta en ny, sade Veronica svagt.

Johan klickade på måfå på ett av de associerade filmklippen. Han klickade förbi inledningen, fram till att kvinnan i filmen började suga av mannen. Johan koncentrerade sig på filmen och kände hur blodet åter letade sig ut till hans kön. Veronica grep tag om kukskaftet och drog långsamt upp och ner. Snart var han stenhård. Veronica fortsatte sin behandling under tiden som de båda följde allt som hände på skärmen. Johan stönade.

Johan vred sig efter ett tag i stolen. Veronica vinglade till och ramlade baklänges, på rumpan.

-Hoppsan, sade hon, jag måste nog ta en liten paus. Kan du fortsätta själv en stund?

Johan tittade besviket på sitt övergivna kön och nickade. Han tog tag om kuken och fortsatte att runka till filmklippet.

Veronica lade sig snett bakom Johan på skinnsoffan och iakttog honom. Hon satte ner ena benet mot golvet och förde upp klänningen till midjan, sen förde hon trosorna åt sidan och smekte sig, med blicken oblygt mot Johans förehavanden, men stolens rygg och armstöd skymde sikten för henne.

-Kan du inte vrida dig lite mot mig, sade hon.

Johan vred runt stolen och tappade bokstavligen hakan av vad han fick se. Hypnotiserad av handen som gned mellan Veronicas ben ökade han undermedvetet takten i sitt runkande och stönade högt. Veronica slickade sig om läpparna och onanerade intensivare även hon.

Johan kände att han var på väg att komma. Han tittade runt efter toapapper och ställde fram rullen framför sig.

-Vill du spara på pappret kan du komma i min mun, sade Veronica hest.

Orden fick Johan att explodera. Han stapplade fram mot Veronica, febrilt runkandes och sprutade lite på mattan, lite på soffan och lite på Veronicas klänning innan han hittade in i hennes mun och runkade ut det sista.

Veronica ryckte till i en egen orgasm. Hon förde sin fria hand in mellan Johans ben, lade den mot hans rumpa och tryckte hans underkropp mot sitt ansikte, så att Johan höll kvar sin kuk i hennes mun tills hennes orgasm bedarrat. Efteråt slappnade hon av i alla lemmar och låg som uthälld över soffan medan Johan backade bak till sin stol och satte sig, fortfarande förvirrad kring om det var verklighet eller dröm.

-Veronica, är du där?

En mansröst ljöd från andra sidan dörren och både Veronica och Johan flög upp från deras pömsiga tillstånd. Johan drog upp sina byxor. Veronica rättade till sin klänning och torkade av sig kring munnen.

-Ja, jag kommer, svarade Veronica så klart hon kunde.

Hon öppnade dörren och möttes av en storvuxen man i samma ålder.

-Vart tog du vägen? Du skulle ju bara röka! sade mannen.

-Jag sa bara hej till Johan här, han satt så ensam, svarade Veronica.

-Kom nu, så tar vi ett parti poker till, sade mannen.

Veronica vände sig mot Johan.

-Hej då Johan, det var trevligt att lära känna dig lite bättre, sade hon.

-Hej då, fick Johan ur sig.

Hon stängde dörren med vänsterhanden och Johan hann notera ringen på dess ringfinger.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

DaoDao

Trevligt och enkelt vardagssex. Fint skrivet. Man känner igen sig från en osäker tonårstid - även om vi inte hade dator då! :)

18/4 kl. 19:05

#3

DG

Lyckliga Johan som får en underbar upplevelse
Och jag blir så kåt av att läsa det

18/4 kl. 15:36

#2

AnneLisen

Det där är något som jag skulle kunna ha gjort. Hitta en kåt yngling på en tråkig fest och roa sig lite. Hihi!

25/12, 2023 kl. 11:30

#1

Ronneby

En trevlig liten novell.

21/12, 2023 kl. 23:03