Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/12, 2023 kl. 00:32, av Mr_Grayh

Morsan och jag

Hur det kan gå när man följer med morsan på finlandsfärjan

Mamma är skild sen tio år tillbaka från min pappa. Normalt lever jag tillsammans med pappa och hans nya fru, Maria i Göteborg. Mamma och jag träffas oftast på långhelger och ibland under vanliga helger eftersom hon bor och jobbar i Stockholm.

 

Till första maj-helgen för två år sedan, då var jag 17 år, hade mamma vunnit en 48-timmars kryssning mellan Stockholm och Helsingfors, genom sitt jobb. Hon hade ingen väninnor som kunde åka med henne, så hon frågade mig. Jag tyckte det skulle vara roligt att göra något annorlunda till första maj.

 

Jag kom upp till Stockholm en dag före avresan. Mamma hälsade mig välkommen på kvällen. Vi åt en god middag tillsammans och efter middagen började mamma packa sin väska. Jag satte mig framför TV:n. Efter ett tag ringde telefonen så jag gick och svarade. Det var en av mamma väninnor och hon ville prata med mamma. Jag sa till mamma och hon gick och satte sig i telefonen.

 

När jag gick förbi mammas sovrum tittade jag in. På sängen låg det ett par svarta sexiga stringtrosor, en svart spets-bh, svart spets-strumpebandshållare och två par svarta stay-ups. Jag blev lite nyfiken och smög in i sovrummet. Inte trodde jag att min mamma hade såna underkläder - som tjejer i porrtidningar har. Av ren nyfikenhet tog jag upp stringtrosorna och kände på dom. Det kändes lätta och sköna. Försiktigt luktade jag på trosorna, dom luktade rentvättade. Genast börja jag att fantisera om att få se mamma i dessa sexiga underkläder.

Hon kstönade sig sexigt i min fantasi. Det låg även ett par svarta högklackade skor i resväskan. Mitt hjärta bultade snabbt och min kuk började att resa på sig.

 

- Tycker du trosorna är fina? frågande mamma mig plötsligt bakom min rygg.

 

Jag hade inte hört att hon slutat prata i telefonen. Mina fantasier hade fört bort mig i en annan värld. Högröd i ansiktet nickade jag.

 

- Ja, de är snygga! klämde jag försiktigt fram.

 

Mamma log mot mig och tittade med sina mörka varma ögon.

 

- Vi får hoppas att din flickvän har sådana trosor, sade hon med sin mjuka lena röst.

 

- Nä... det vet jag inte, fick jag fram.

 

- Då får du köpa ett par åt henne, sade mamma snällt.

 

- Nä, Det är inget vidare mellan oss just nu. Hon har träffat någon annan,

svarar jag lite ledsamt.

 

- Det var tråkigt att höra. Med du träffar säkert snart en ny trevlig tjej, sade hon varmt och tittade på mig.

 

Mamma gav mig en kram. Hon tittade på mig lite märkligt. Hade hon känt att jag har ett rejält stånd? Jag vågade inte fråga. Hon klappade mig försiktigt på kinden och log mjukt mot mig, sen fortsatte hon att packa klart. Själv gick jag tillbaks till TV:n, med världens praktstånd. Hon skulle bara veta vilka fantasier jag hade om henne. Kuken bultade hårt innanför mina byxor. Jag skulle behöva runka av mig.

 

Jag gick i badrummet för att inte mamma skulle upptäcka vad jag gjorde. Kuken var stenhård, jag börja att runka. Långsamt och rytmiskt drog jag kuken fram och tillbaka. Det var skönt. Framför mig stod mammas tvättkorg. Så fick jag idén att titta i den efter några av mammas trosor. Det tog inte lång tid tills jag hittade två par sexiga trosor, ett par vita stringtrosor och ett par kornblå silkesspetstrosor. Jag luktade på båda trosorna och de vita luktade starkast av fitta. Hennes stringtrosor luktade exotiskt gott.

 

Jag tog fler djupa andetag och drog i mig mammas fittdoft. De kornblå silkestrosorna slöt jag försiktigt om min stenhårda kuk. Det var ljuvligt skönt att känna mammas silkestrosor runt kuken. Sakta men säkert började jag att runka ingen. Känslan och doften av mammas trosor gjorde mig upphetsad och kåt. Jag andades allt snabbare och mitt hjärta slog snabbare och hårdare. Här satt jag och runkade och luktade på min mammas trosor som hon hade

haft på sig dagarna innan jag kom ner till henne. Aldrig hade jag gjort något sådan förut. Det kändes förbjudet vilken gjorde mig ännu kåtare och mer upphetsad.

 

Jag kände att det var dags att komma. Så exploderade jag och pumpade ut en jättesats i mammas trosor. Den vita varma sperman kladdade ner nästan hela hennes trosor. Sperman syntes tydligt mot den kornblå färgen på trosorna. Så mycket hade det aldrig kommit för mig någon gång förut. Med så var det och oerhört skönt att runka med mammas trosor och de förbjudna tankarna jag fick. Jag lade tillbaka trosorna i tvättkrogen.

 

Det var eftermiddag när vi klev ombord på båten till Helsingfors. Mamma hade vunnit en av det bättre hytterna. Vi bekantade oss med hytten snabbt och sen tog vi en snabb rundvandring runt båten innan vi skulle gå och äta middag.

 

Mamma ville göra sig i ordning och klä upp sig lite finare. Medan jag bytte om började mamma sminka sig i det lilla badrummet som tillhörde hytten. Badrumsdörren stod lite på glänt. I min nyfikenhet sneglade jag in då och då. Hon sminkade sig mycket snyggt.

Gjorde i ordning sitt långa tjocka ljusa hår. Det slog mig att jag tyckte att mamma var mycket snygg och sexig.

 

Mitt hjärta började slå snabbare när hon tog av sig sin blus och blottade sina vackra bröst. Brösten var runda lagom stora, perfekt skapade. Mamma väckte sådana känslor hos mig som jag inte vågade tänka på. Vilken mamma man har. Hon tittade upp i spegeln och jag tittade bort snabbt. Hon tog en handduk runt kroppen och kom ut från badrummet.

 

- Börjar du bli klar? frågade hon och tittade på mig med sina underbara ögon.

 

- Snart! Jag ska bara ta på mig skjortan, svarade jag lite generat.

 

Jag kunde inte låta bli att stirra på hennes smala nakna ben. Min blick gled upp längs mammas läckra sexiga kropp. Våra blickar möttes. En kort stund stod vi och stirrade på varandra. Spänningen i luften mellan oss nästan vibrerade, aldrig hade jag tittat på mamma på detta vis. Jag tror att mamma gillade min nyfika, stirrande blick.

 

- Jag ska skynda mig, sade hon samtidigt som hon tog sina stringtrosor, bh och stay-upsen.

 

Hon sneglade på mig och smet in i badrummet ingen, med stängde inte dörren helt. Jag tror att hon ville att jag skulle smygtitta på henne.

 

Handduken åkte av snabbt. Jag tittade igenom dörrspringan och såg spegelbilden av henne. Mamma höll upp stringtrosorna framför sig. Långsamt satte hon på sig dem. Hon vände sig om och tittade i spegeln så stringtrosorna satt rätt, hon rättade till stringen. Jag kände min upphetsning börja komma.

 

Sakta men säkert började min kuk att röra på sig. Jag trodde inte det var sant, här stod jag och tittade på min egen mamma och började bli kåt.

Hon tog fram sin svarta läckra spets-bh och tog på sig den. Försiktigt rättade hon till sina härliga runda bröst. På något sätt blev hennes bröst lite större och läckrare i  bh:n. Kuken blev hårdare och hårdare.

 

Hon satte sig ner och tog fram de svarta snygga stay-upsen. Försiktigt smekte hon sitt ben och långsamt drog hon på sig strumporna över sina långa läckra ben. Hon fortsatte med det andra benet och hon ställde sig upp och rättade till stay-upsen. Aldrig hade jag sett mamma så snygg hela i min liv. Det hettade till inom mig. Min kuk var stenhård och det värkte ut i hela kroppen. Nu började jag att bli riktigt upphetsad och kåt på min egen mamma.

Visserligen hade jag smygtittat på pappas fru Maria, som har något större bröst och dessutom är mörkhårig. Med Maria kunde inte tävla med mamma. Jag kände att jag var tvungen att gå ut ur hytten innan jag exploderade av kåthet.

 

Efter ett tag gick jag tillbaka och knackade på dörren. Mamma öppnade och där stod hon vacker som en ängel. Hennes långa tjocka ljusa hår var nu uppsatt i en snygg frisyr.

 

De vackra förföriska ögonen, sminkade med mörk ögonskugga tittarde på mig med spänning. Hennes söta välmålade mun log mot mig. Hennes ansikte var mycket snyggt och vacker sminkat, inte för mycket och inte för lite. Hon var klädd i en lång svart tajt aftonklänning och svarta högklackade skor där hennes sexiga former kom fram. Ett fint pärlhalsband prydde hennes smala vackra hals och ett par passade pärlörhängen till, vilket blev pricken över i. Jag rös till i kroppen och det pirrade till i magen när jag stirrade på mamma. Hon tog nästan luften ur mig med sin skönhet och utstrålning.

 

- WOW! sade jag högt.

 

- Tycker du om det? frågade hon.

 

- Ja, det var verkligen snyggt, sade jag samtidigt som min blick gled upp

och ner.

 

- Tack! Kom in hit, jag har något till dig, sade mamma med sin mjuka röst.

 

Jag klev in i hytten lite nervöst. Mamma stängde dörren bakom mig. På dubbelsängen såg jag att det låg en slips och en kavaj.

 

- Kavajen och slipsen är till dig, sade hon och tittade på mig med sina förföriska ögon.

 

- Tack! klämde jag fram.

 

Min kuk började att vakna till liv ingen. Hoppas mamma inte ser det tänkte jag.

 

- De är snygga, med det var inte nödvändigt, sade jag.

 

- Jo, jag tycker det. Det kan vara trevlig att ha en stilig kavaj när man ska gå ut och äta, sade hon och blinkade med sina långa svarta ögonfransar.

 

- Som nu! sade jag och förstod att hon ville att jag skulle sätta på mig det.

 

- Precis! sade hon.

 

Jag fick en hjälpande hand av mamma. Slipsen och kavajen åkte på och jag kände mig riktigt stilig när allt var klart. Mamma tog ett steg bakåt för att granska mig. Hon nickade nöjt, sen sprack hennes ansikte upp i ett leende.

 

- Den här bör vi stänga, sa hon och gick fram till mig och drog upp min gylf.

 

Hon tittade på mig och jag blev lite lätt generad och flinade nervöst. Vi gick ut ur hytten och jag tog mamma under armen och ledde henne till restaurangen. Mamma gick mycket stolt bredvid mig. Jag var så stilig och snygg hade hon sagt när vi lämnade hytten. Själv tyckte jag att mamma var supersnygg och sexig. Mina känslor började att dubbla inom mig. Det började att värka i kuken av det hårda stånd jag hade fått. Undrar om hon känner att jag har stånd? tänkte jag på väg till restaurangen.

 

Middag ingick i vinsten, som mamma hade fått. Efter efterrätten var jag proppmätt. Vi satt en stund och njöt av en goda maten vi hade ätit. På scenen i restaurangen stod ett dansband och spelade.

 

- Jag vill dansa! säger mamma plötsligt.

 

Hon reste sig och tog tag i min hand. Jag försökte protestera, med lyckades inte så bra.

 

- Det är inte så farligt, som du tycker. Du kan väl dansa för min skull, sade hon och tittade på mig med sina förföriska ögon. Hon förde upp mig på dansgolvet. Musiken satte igång. Jag tog tag i ena av mammas små händer, medan mamma förde upp den andra handen på min rygg. Vi började att dansa lite trevande.

 

- Se det är inte så farligt. Det går jätte bra, viskade hon i mitt öra.

 

- Mmmm.... jo! fick jag fram och försökte hålla takten.

 

Hennes sensuella parfym luktade underbart gott. Mitt hjärta började att slå snabbare och hårdare. Den underbara doften gjorde mig ännu kåtare. Mamma lade sitt huvud på min axel och kysste mig på kinden. Kuken blev hård ingen och jag började tappa takten. Jag ville inte att mamma skulle märka att jag hade fått stånd. Men mamma tryckte sig närmare mig och kysste mig på halsen och på kinden igen. Hennes händer gled smekande över min rygg.

 

- Det är riktigt skönt att ha en sån stilig son. Som tycker så mycket om en, viskade hon i mitt öra.

 

- Mmm...ja, harklade jag mig nervöst.

 

Mamma tittade på mig med sina vackra ögon. En oförklarlig spänning uppstod mellan oss. Den erotiska spänningen gjorde att min kuk bultade hårdare.

 

- Försök inte se så förvånad ut, viskade hon åt mig.

 

- Vad menar du? fick jag fram och log nervöst.

 

- Jag menar..., sade hon och tystnade.

 

Mammas ena hand lämnade min rygg. Den gled in i mellan oss och ner till mig gylf. Jag kände att hennes hand masserade och klämde försiktigt över gylfen där kuken fanns.

 

- Haaa... åååå, flämtade jag till.

 

- Jag menar... den här! viskade mamma och klämde på min kuk.

 

Jag tittade på henne. Hon gav mig en lång kåt kyss på munnen. En härlig brännande känsla gick igenom min kropp.

 

- Mamma...., försökte jag säga, med hon avbröt mig med en kyss till.

 

Kåta tittade vi på varandra. Jag var lite chockad över mammas kyssar.

 

- Var det skönt att runka av dig i mina blå silkestrosor där hemma? Jag såg att de var alldeles kladdiga av din säd, viskade hon och tittade på mig.

 

Jag svalde hårt, mitt hjärta börja slå hårt. När vi kommer tillbaks till hytten får man väl världens utskällning, tänkte jag. Mamma tittade med sina vackra mörka ögon.

 

- Upptäckte du det? harklade jag fram, medan mamma höll sin lilla hand kvar över den hårda kuken.

 

- Ja, det gick inte att undgå dina kåta högljudda stönande i badrummet hemma. När jag såg mina trosor förstod jag var du gjort. Jag hoppas de var sköna och att det var värt besväret? frågade hon och tittade på mig bestämt.

 

- J.. ja, de var sköna, stammade jag nervöst fram och nickade.

 

- Du gillar att titta på mig när jag går i mina underkläder. Speciell när jag har sexiga underkläder på mig, som nu, va? frågade hon viskande samtidigt som hon smekte med sin hand över min hårda kuk.

- Ja! svarade jag tyst och nickade.

 

- Jag såg hur du tittade på mig, med din kåta brännande blick när jag bytte om i hytten. Jag älskade det, viskade hon upphetsat och forsatte att smeka mig över kuken.

 

- Ja...jag gillade det, du är så sexig! viskade jag och tittade nervöst på mamma.

 

Hon log mot mig. Spänningen mellan oss gick över i en erotisk laddning. Vi möttes i en lång tungslickande kyss.

 

- Skulle du vilja..., viskade mamma och hon tystnade.

 

Vi stod nästan stilla på dansgolvet. Jag kände mammas runda fina bröst mot min bröstkorg. Hon tryckte sig hårt mot mig. Vi småkysstes och kstönade varandra.

 

- Jag vill ligga med dig, viskade mamma plötsligt.

 

Jag stannade upp av överraskning och tittade på henne. Min egen mamma vill knulla med mig, tänkte jag.

 

- Va!... vad menar du? fick jag fram trots att jag hörde vad mamma sade.

 

- Jag vill verkligen ligga med dig, lilla vännen. Som du och din flickvän säkert gjort, viskade hon.

 

- Vill du ..... Kn...knulla? stammade jag viskande mot mamma.

 

- Ja, det vill jag. Du är den enda mannen i mitt liv just nu, viskade hon upphetsat till mig.

 

- Me.. men jag... Jag tystnade.

 

Jag vet inte varför jag stammade, men bara tanken gjorde mig jättekåt. Mitt hjärta hoppade till och slog snabbare och hårdare. Mamma klämde lätt på kuken. Det höll på att gå för mig. Vi tittade på varandra med kåtblickar.

 

- Ja, jag vill knulla med dig. Jag vill vara din flickvän i sängen. Båda är vi kåta. Själv har jag inte haft sex på tre år. När jag såg din säd i mina trosor hemma önskade jag att du kommit över mig. Jag kan inte rå för mina känslor, viskade mamma upphetsat.

 

- Men mamma, jag är din son... vi..., sade jag men avbröts av en härlig kyss av mamma.

 

- Säg inte att du inte vill knulla med mig. Jag ser i dina ögon att du vill. Ingen behöver veta att du och jag är mor och son och att vi vill älska med varandra eller hur? viskade hon och gav mig ytterligare en kåt kyss på munnen.

 

Jag besvarade kyssen. Visst hade hon rätt i att jag ville knulla, men med mamma? tänkte jag. Mammas hand lämnade kuken och hon tryckte sig hårt mot den. De förbjudna tankarna som kom gjorde mig lite förvirrad.

 

- Jag vill känna din kuk långt upp i mig. Jag behöver dig, du kan väl göra det för min skull! viskade hon upphetsat.

 

Mamma tog tag i mig och vi lämnade dansgolvet. Hennes mörka förföriska ögon gnistrade av kåthet. Hand i hand lämnade vi restaurangen. Båda var vi kåta, mina känslor bubblade inom mig. Att mamma ville ha sex med mig var otroligt. Det måste vara en dröm tänkte jag flera gånger. Min hårda kuk värkte av kåthet innanför mina byxor. Jag tittade på mamma, som gled fram i sina högklackade skor och sexiga aftonklänning. Hon var supersexig.

När Vi kom in i hytten började mamma genast att kyssa mig. Snabbt löste hon upp slipsen på mig medan vi hånglade och kastade i väg den. Hon jämrade sig av kåthet och upphetsning. Ivrigt började hon knäppa upp min skjorta med sina långa röda välmålade naglar. Vi hjälptes åt att få av mig skjortan snabbt. Jag smekte mamma över hennes härligt sexiga kropp.

 

Jag snurrade runt henne, så hon kom med ryggen mot mig. Jag kstönade henne bakifrån. Mina händer drog sig automatiskt till hennes underbara bröst. Hennes bröst kändes härligt runda och sköna. Tänk att jag får smeka ett par perfekta bröst, tänkte jag.

 

Samtidigt smekte mamma  mig oerhört skönt över kuken. Båda stönade vi av vår kåthet. Jag kysste hennes över hals och nacken. Försiktigt drog jag ner blixtlåset i mammas aftonklänning. Mitt hjärta slog snabbt av upphetsning. Sakta med säkert blottades hennes lena rygg. Aftonklänningen gled ner från hennes axlar ner på golvet. Hon snurrade snabbt runt och kastade sig runt min hals och kysste mig flera gånger.

 

- Ååå... älskling! flämtade mamma fram.

 

Hon tog tag i min hand och förde ner den till sina stringtrosor. Trosorna var alldeles fuktiga av hennes fittsaft.

 

- Haaa..... ååå...älskling vad jag vill ha dig, viskade hon fram mellan våra kyssar.

 

- Ååå....... mmm.....mamma vad jag vill knulla dig! flämtade jag fram.

 

Min hand gled fram och tillbaka över hennes fuktiga stringtrosor. Försiktigt förde jag in handen innanför hennes strigtrosor. Mamma stönade till högt av njutning. Jag kände minimalt med fitthår. Långsamt styrde jag mamma mot sängen.

 

Hon satte sig ner och började långsamt krypa upp i sängen samtidigt som hon tittade på mig. Sakta kröp jag efter mamma. Jag smekte henne över hennes sköna vackra svarta stay-ups klädda ben. Känslan var otroligt upphetsade. Försiktigt tog jag tag i hennes stringtrosor och drog av henne dem. Samtidig lät jag mina händer glida längs hennes ben. Jag fick av hennes fuktiga stringtrosor och jag luktade på dom. En exotiskt kåt doft kom får trosorna. Vi tittade på varandra. Mammas svala sköna hand smekte mig härligt över bröstkorgen ner till min gylf.

Jag flämtade av hennes smekningar.

 

- Ååå...mamma du gör mig såååå.... kåt! flämtade jag fram mellan mamma smekningar.

 

Hennes långa röda naglar skrapade härligt på min mage. Jag ryste till av känslan.

 

- Du gör mig också så kåt! sade hon.

 

Vi tittade på varandra igen. Försiktigt började mamma att lossa på mitt skärp i byxorna. Samtidigt böjde jag mig fram och gav henne en tungkyss. Mamma lutade sig tillbaka i sängen. Långsamt särade mamma på sina långa läckra ben, så brett hon kunde. Fittsaften blänkte i det svaga ljuset. Jag såg hennes bikinirakade fitta. En våg av upphetsning gick igenom min kropp och jag flämtade till högt. Mamma njöt av min kåta blick, som stirrade rakt in i hennes sköte.

 

- Gillar du min fitta? frågade mamma samtidigt som hon smekte sig själv mellan blygdläpparna.

- Ja! svarade jag och nickade.

 

Långsamt och försiktigt lutade jag mig fram in mellan hennes ben. Kysste och slickade försiktigt insidan av mammas fuktiga lår. Jag fortsatte att smeka henne längs de långa läckra benen samtidigt som jag flyttade mig lite närmare hennes fitta. Doften av mammas fitta gjorde mig fruktansvärt upphetsad.

 

- Ååå.... lilla gubben..... ja... ja.. ååå.... skööönt, stönade mamma fram medan jag kysste och slickade henne. Hon skakade av upphetsning och i hela den späda kroppen. Jag kände hennes smala fingrar igenom mitt hår.

 

- Ååå...... älskling..... du gör mamma... sååå..... lyckliiiiig, stönade hon.

 

Hennes ögon brann av kåthet. Bara några centimeter från mitt ansikte var mammas fuktiga fitta. Försiktigt och långsamt förde jag mitt långfinger mellan hennes rosafärgarde blygdläppar. Mammas långa röda naglar särade på blygdläpparna. Sakta sträckte jag ut mitt tunga och slickade hennes fitta.

 

- Ååå........ ja..... ja...., stönade mamma till i samma ögonblick som jag slickade henne. Jag fortsatte att slicka och kyssa henne. Mamma grep tag i lakanet under sig med båda händerna. Hon stönade högt, hon gillade verkligen min tunga i hennes fitta. Mitt tunga cirkulerade runt hennes klitoris.

 

- Ja... jaaaa..... slicka.... slicka mig!, jämrade sig mamma.

 

Jag sög och slickade mammas kärleksknapp. Den exotiska fittsaften rann till och mamma blev alldels blöt i och runt fittan.

 

- Tycker du om det mamma?, frågade jag samtidigt som jag smekte längs hennes sköna ben.

 

- Ja!....... ja............ ja....... älskiliiiiiiiiiing, stönade mamma högt och försökte hejda sin upphetsning.

 

Jag forsatte att suga och slicka henne. Mamma kippade efter luft under sina skakningar. Krampaktigt tog hon tag i underlakanet med sina händer. Hon böjde ryggen i en båge och flera gånger stönade och jämrade hon sig.

 

- Fortsätt... Fortsätt älskling............. Fortsätt älskling................. mamma älskar din tunga....... du slickar.... mig såååååå skööööönt, flämtade mamma fram mellan mina slickningar.

 

Mamma tryckte upp sin blöta fitta mot mitt ansikte. Hon skakade i hela kroppen. Hon kastade huvudet av och an.

 

- Åååå...... vad jag älskar dig, stönade hon fram.

 

Mamma spände kroppen och ryggen i en båge. Hon stönade och skrek högt i orgasmen. Hela hennes späda kropp skakade efter den omtumlande orgasmen. Hon flämtade lyckligt efter luft.

 

- Ååå..... älskling.... så skönt du slickade mig. Aldrig har jag haft en så skön och stark orgasm förut, sa mamma lyckligt och tittade på mig.

Våra blickar möttes, mammas ögon strålade av lycka. Jag reste på mig och vi möttes i en lång kåt tungkyss. Mammas mjuka röda läppar kändes sköna mot mina. Hennes händer gled över min kåta kropp. Hon skrapade mig härligt med sina långa röda naglar över min rygg. Jag rös till av den sköna känslan. Försiktigt gled mina händer upp till mammas härliga bröst. Känslan var oerhört upphetsande. Långsamt smekte jag över båda dom styva sköna brösten.

Brösten var perfekta, runda och lagomt stora. Mamma jämrade sig och stönade av mina smekningar och kyssar.

 

- Mmm.... mamma! fick jag fram mellan mina kyssar.

 

- Mmm........ ååå........å, lilla gubben... jag älskar dina..... händer över mina... bröst och min kropp, flämtade mamma till svar.

 

Doften av mamma var helt underbart härlig. Det kändes som en overklighet att få sitta och smeka, kyssa och slicka över mammas nakna kropp. Hennes händer gled ner till min gyft. Ivrigt började hon att knäppa upp gylfen. Vi tittade på varandra ingen.

 

- Älskling..... jag vill... vill knulla..... med dig... lilla gubben, viskade mamma.

 

Hon böjde sig fram och kysste mig igen. Hennes händer var fortfarande nere vid min gylf och hon började att smeka mig över min hårda kuk.

 

- Jag längtar så efter dig.....älskling, sade mamma.

 

Hon styrde ner mig på rygg i sängen. Ivrig drog mamma av mig mina byxor. Hon smekte mig längs mina ben upp till mina kalsonger. Långsamt böjde mamma sig fram mot min hårda kuk. Hon log nöjt och upphetsat mot mig. Med hennes små sköna händer började hon försiktigt smeka mig över min kuk över kalsongerna. Jag tittade på mamma

när hon kelade och nafsade efter kuken.

 

- Å, gud!.... så härligt stor din fina kuk känns, viskade mamma fram.

Hon tittade på mig. Mitt hjärta slog snabbt och jag andades upphetsat. Med stirrade blick såg jag mamma slita av mig kalsongerna. Hon kysste det blåröda ollonet när det kom ut i det fria.

 

- Å, älskling! sade mamma lätt överraskad och tittade imponerad på min kuk.

 

- Hmm......, grymtade jag fram.

 

Sakta men säkert kröp mamma framåt. Hon tittade på mig medan hon långsamt satte sig gränsle över mina ben. Hennes sköna svarta stay-ups klädda ben gled mot mina nakna ben. Känslan var otroligt skön. Försiktigt tog mamma tag om min hårda kuk med båda händerna. Hon började att runka mig ljuvligt skönt, upp och ner.

 

- Å gud, så stor din fina kuk är, sade mamma med förtjusning.

 

Jag bara flämtade efter luft. Det var underbart skönt att känna mammas små händer runt kuken. Aldrig hade någon runkat mig så skönt som mamma.

 

- Tycker du det är skönt när jag runkar dig? frågade hon.

 

- Ja..... ja.... forsätter du kommer jag att komma snart, stönade jag fram.

 

Långsamt och försiktigt lutade sig mamma framåt. Vi möttes i en kyss. Mina händer gled upp längs hennes sidor.

Det var mycket upphetsande att känna kuken mot mammas sköna mage. Jag smekte med mina händer upp på hennes rygg. En rysning gick igenom mammas späda kropp. Hon slickade och kysste mig på bröstkorgen. Samtidigt sträckte hon sig efter sin handväska vid sidan av sängen.

 

- Ååå.... älskling vad jag har längtar efter din stora kuk, viskade hon.

 

- Jag efter dig också.... mamma!, viskade jag tillbaka.

 

Mamma låg över mig och vi grovhånglade med varandra. Hennes sexiga kropp rörde sig skönt över mig. Hon gnuggade sin mage skönt mot min stenhårda kuk. Brösten trycktes mjukt mot bröstkorgen. Hennes ögon gnistrade av kåthet och lycka.

 

- Å, lilla gubben vad jag vill knulla med dig nu. Du gör mig så fruktansvärt kåt, stönade mamma fram mellan våra kyssar.

 

Vi tittade varandra djupt in i ögonen. Hon tog fram en kondom ur sin lilla handväska.

 

- Vi måste skydda oss, så du inte gör mig med barn, sade mamma försiktigt och tittade på mig. Det hade jag aldrig tänkt på i min upphetsning. Nu förstod jag att mamma verkligen ville att vi skulle knulla med varandra. Hennes lilla hand gled smekande över min bröstkorg. Vi tittade på varandra igen. Mitt hjärta slog nu hårt och snabbt.

 

Försiktigt tog mamma tag i min kuk igen och började att runka mig. Hon skruvade på sig, mamma var uppenbarligen mycket förstjust i min kuk. Spänningen ökade när hon släppte taget om kuken för att öppna kondomen. Spänd och lite nervöst tittade jag på henne när hon öppnade kondomen. Mamma skakade lätt av upphetsning.

 

Mycket försiktigt tog hon tag i kuken och placerade kondomen på mitt blåröda ollon. Jag tittade på mammas rödmålade naglar när hon satte på kondomen. En överväldigade skön känsla kom över mig när mamma rörde vid min svullna ollon. Jag flämtade och stönade efter luft. Samtidigt böjde sig mamma framåt snabbt. Jag kände hennes sköna läppar runt ollonet. Långsamt och försiktigt rullade hon på kondomen över min hårda kuk. Nästan hela kuken svalde hon. Snabbt dök hon upp igen med ett leende. Hon rullade på det sista.

 

Utan ett ord gled mamma fram över mig. Hon lät sina sköna ben glida mot min kropp, jag rös i kroppen. Hon tog försiktigt tag om min stenhårda kuk, runkade mig sakta upp och ner. Långsamt gled hon fram och placerade sig gränsle över kuken. Jag stirrade som besatt när mamma förde kuken av och an mellan sina fuktiga rosafärgade blygdläppar. När jag kände hennes blygdläppar nudda min hårda kuk gick det en skön ilning gick genom min kåta

darrande kropp, jag tittade upp på henne.

 

- Mm...mamma, stammade jag fram.

 

Båda stönade vi av njutning. Spänningen mellan oss var stor, det var underbart. Mammas späda sexiga kropp satt nu gränsle över min.

 

- Vilken häääärlig.......... kuk... d...du har, stammade mamma flämtande fram.

 

Sakta med säkert styrde mamma upp min kuk mot hennes väntande våta fitta.

Oändligt långsamt sjönk mamma ner över kuken. Sakta pressades det svullna ollonet upp i hennes väntande fittöppning. Den blåröda ollonet gled in i henne. Mamma stönade och jag grymtade av njutning. Kuken gled djupare in i henne och pressade mot hennes trånga fittväggar.

 

- Åååå...... att du ska....va.. vara så..... st... stor, flämtade hon fram.

 

Stum av känslan gick det en rysning genom min kropp. Mammas förföriska ögon lyste av kåtlycka. Kuken gled djupare och djupare in i mamma sköna trånga fitta. Vi tittade på varandra lyckligt. Till slut var min kuk helt inne i mammas fitta. Långsamt lutade sig mamma framåt mot mig. Mina händer gled längs hennes späda kåta kropp. Vi möttes i en lång kyss.

 

- Gör mig lycklig. Knulla mig som om jag vore din flickvän, viskade mamma i mitt öra.

 

- Ja! jag ska försöka, viskade jag tillbaka.

 

Försiktigt började jag att jucka skönt mot mamma. Jag kände mammas långa röda naglar gripa tag om mina axlar. Mammas härligt styva bröst trycktes skönt mot min bröstkorg. Darrande låg jag under henne. Hennes underbara doft gjorde mig ännu kåtare.

 

- Ååå..... ja.... ja... s... så....så ja, jämrade sig mamma i mitt öra.

 

Våra kåta kroppar gled härligt mot varandra. Sakta med säkert började mamma att rida mig. Hennes långa naglar

grävde sig djupare ner i mina axlar. Båda stönade vi högt.

 

- Mmm......mamma du..... är underbart... skön, grymtade jag fram, mellan våra kåta kyssar.

 

- Det. det är.... du också, stönade mamma.

 

Mina händer smekte över mammas sexiga kropp samtidigt som kuken gled in och ut ur henne. Mamma ökade ridtempot. Varje gång kuken gled in i mammas fitta stönade jag högt. Det var skönare än jag trodde att knulla med mamma. Vi smekte varandra ömsint.

 

- Lilla gubben...... jag vill.... knulla dig... utan.. kondom. Jag vill...känna hur skön din... underbara kuk.. är utan...kondom, stönade mamma fram medan hon red mig.

 

- Men då kan... jag gör dig med barn, flämtade jag fram lite chockad.

 

- Vi får hoppas att p-pillerna fungerar som jag tog i går, säger hon.

 

Samtidigt reste hon sig så mycket att min kuk gled ut ur henne. Hon drog av mig kondomen med blixtens hastighet. Sakta styrde hon in kuken tillbaka mot sin våta fittöppning. Mamma höll ett stadigt tag om min hårda kuk. Båda tittade vi ner. Oändligt sakta förde hon kuken av och an mellan sina fuktiga rosfärgade blygdläppar. Jag stönade av njutning och såg hur mammas fittsaft rann ner över min kuk. Hennes fittsaft blänkte på ollonet i den svaga ljuset. Jag grymtade och stönade mer än förut.

 

Långsamt och försiktigt styrde hon in kuken i sig igen, fast utan kondom. Det var en underbart härlig känsla att känna mammas fitta krama hårt runt min "nakna" kuk. Aldrig trodde jag att det skulle vara så mycket skönare att knulla utan kondom. Det strömmade massor av kåta känslor i min kropp.

 

- Aaahh..... mamma.... aaaa... ja.. ja, stönade jag högt av lycka.

 

Mamma överföll mig med kyssar. Båda darrade vi lätt i våra kroppar. Det gick inte att beskriva känslan men det var verkligen skönt.

 

- Ååå....älskling.... jag älskar.... dig och din stora kuk, stönade mamma hest i mitt öra.

 

Våra nakna kroppar smekte mot varandra och våra kön gnuggades härlig mot varandra. Det var underbart. Sakta sjönk mamma jämrande ner över min hårda kuk. Samtidigt smekte hon mig med sina händer och kysste mig.

 

- Vilken... k... kuk..... du... har, darrade mammas röst.

 

- Du är..... såå... härlig... mamma. Din doft.... gör mig... kåtare än...någonsin, stammade jag fram, samtidigt som min kuk gled djupare upp i mammas sköna fitta.

 

Båda stönade och jämrade vi oss. Hela min kuk gled upp i hennes hungriga fitta. Sakta började vi jucka mot varandra. Hela min stora kuk gled in i henne helt. Mammas kropp darrade av upphetsning och av hur skönt det var att knulla mig. Vi kysste och smekte varandra i vår intensiva knullek.

 

- Å herregud, vad... mamma älskar att...... rida dig, min lilla gubbe, stönade hon fram mellan våra kyssar.

 

Mammas fina bröst gungade i takt med hennes kåta ritt. Mina händer smekte över de härliga brösten. Min blick stirrade på hur kuken gled ut, in, ut och in i mammas fitta. Hennes fitta gjorde olidliga sköna rytmiska sammandragningar. Jag stönade lyckligt. Mamma ökade ridtakten. Jag juckade kraftigt emot henne.

 

- Jag älskar dig. Låt det här aldrig ta slut...., stönade hon.

 

- Jag älskar dig mamma, fick jag fram.

 

- Jag är den lyckligaste kvinnan och mamman i världen som får knulla med dig, darrade hennes röst.

 

Hon flämtade efter luft och tittade på mig med sina vackra ögon. Kuken pressades djut in i henne och mamma skakade lätt av njutning. Det svartnade för mina ögon, när hon sjönk ner över mig. Nu fick jag kämpa för att inte komma. Mamma knullade mig underbart plågsamt, hennes fitta masserade min kuk fruktansvärt skönt. Aldrig tidigare hade jag knullat så skönt som nu. Jag grep tag om underlakanet och bet mig i läppen. Jag grymtade och stönade.

 

- Ja... ja... ja..... lilla gubben... du.. gör mig... galen, flämtade mamma fram i sin hårda ritt.

 

Mamma studsade upp och ner över kuken. Hon blundade och flämtade efter luft. Hela hennes lilla kropp skakade som ett asplöv.

 

- Jag kommer mamma!......kan jag komma i dig? skrek jag nästan helt utmattad.

 

Jag tryckte kuken med en kraftig stöt upp i mamma. Mamma kastade sig över mig.

 

- Kom i mig. Jag vill känna din kärlekssaft långt uppe i min fitta, viskade hon hest i mitt öra.

 

- Men! Du.... kan bli med barn, grymtade jag.

 

- Jaa.... men...... det är för sent nuuu........., flämtade hon fram och kysste mig på munnen.

 

- Aaaaarrrrrr......., grymtade jag av njutning.

 

- Jaaa..... ja.. ja..... älskling kom i mig, skrek hon.

 

Hela jag skakade i kroppen. Jag formligen exploderade. Pumpade sperma, laddning efter laddning rakt upp i mammas hungriga fitta. Det svartnade för mina ögon igen. Så mycket hade jag aldrig sprutat förut. De var som jag inte fick nog av mammas sköna sugande fitta. Jag fyllde hennes fitta till bristningsgränsen med min vita kladdiga sperma. Jag tittade på henne när hon sjönk ljuvligt ner över min kuk. Den gled djupt upp i henne. Hon blundade

och darrade. Med full kraft trycke jag kuken för sista gången upp i mammas underbara fitta.

 

- Jag kan inte få nog av dig mamma, stönade jag fram samtidigt.

 

Min varma sperma och mammas fittsaft pressades ut när mamma fortsatte att rida vidare. Den trögflytande blandningen rann långsamt ner över min kuk och pung. Mamma jämrade sig.

 

- Jag älskar dig,....lilla gubben, stönade hon högt.

 

Mamma flämtade efter luft och skakade i hela kroppen. Hon tittade på mig. Jag kände att mammas fittas rytmiska sköna sammandragningar blev snabbare. Hon grep tag i min armar och sjönk djupt över min kuk. Flämtande och darrand tittade hon på mig med lyckliga ögon. Så spände mamma sin sexiga kropp i en båge och snart kom hon i en omskakande orgasm.

 

- Ja....... Ååååååååå......., skrek hon ut.

 

Hennes långa rödmålade naglar trycker hon hårt in i mina armar. Fittan kstönade om kuken med en känsla som inte gick att beskriva. Båda flämtade vi efter luft. Mamma sjönk ned över mig, hon kysste mig lyckligt. Vi smekte och kysste varandra. Min kuk var fortfarande kvar i mamma.

 

- Äälskling! Så skönt har jag aldrig knullat nån gång förut, viskade mamma lyckligt i mitt öra.

 

- Inte jag heller, pustade jag.

 

Mamma låg kvar över mig med den slappa kuken i sig. Hon strök sin hand över min panna och mitt hår. Vi småkysstes lyckligt och tittade djupt in i varandras ögon. Jag lät mina händer glida och smeka över mammas nyknullade kropp.

- Du tyckte om att knulla med mig? frågade mamma. Jag trodde inte att du ville gå i säng med mig, hon tittade på mig.

Kuken gled ut ur mamma när hon försiktigt gled av mig. Hennes hand gled upp till min kladdiga kuk. Tyst tittade jag in i mammas förföriska vackra ögon. Jag kysste henne på munnen.

 

- Jag inser att jag är en lycklig son, som har en så sexig mamma. Det är lika bra att vi erkänner att det förbjudna vi gjort inte kan sluta här, svarade jag.

- Jag älskar dig min son, sade mamma och gav mig en kyss på munnen.

Vi kelade och smekte varandra ömsint. Mamma hade verkligen en sexig och skön kropp. Tänk att hon ville knulla med mig!

- Jag tror vi passar för varandra, som flickvän och pojkvän, sade mamma samtidigt som hon smekte mig försiktigt över kuken. Jag njöt av hennes hand.

 

Mamma gav mig en lång tung kyss. Mina händer gled upp till hennes perfekta bröst. Försiktigt gled mamma upp på mig ingen.

 

- Då är du min unga pojkvän, älskling? viskade hon kåt till mig.

- Du min vackra sexiga filckvän....... mamma, svarade jag tillbaka och kysste

mamma på munnen.

 

Våra kroppar gled mot varandra i vår hånglande och kåta lek. Mammas härligt sköna bröst pressades mjukt och skönt mot mig. Min kuk började hårdna mellan mig och mamma. Luften darrade av nysprungen kåthet. Mamma kände givetvis min kuks reaktion.

 

- Jag trodde inte att du ville mera, sade hon förvånat och tittade lyckligt på mig.

- Med en sådan sexig flickvän som jag har kan jag inte få nog, svarade jag, kåt av lycka.

Försiktigt tog mamma tag om min hårdnade kuk. Drog kuken fram och tillbaka med sin hand, samtidigt som hon smekte mig med den andra handen.

Vår exotiska lek fortsatte in på småtimmarna.

 

Jag vaknade på morgonen bredvid mamma. Båda var vi nakna. Hela natten hade vi smekt och hånglat med varandra, ett långt och mysigt efterspel. Jag låg och tänkte på det som hänt på kvällen. Bara tanken på att mamma och jag knullade skönt med varandra fick min kuk att

bulta hårt. Jag tittade på mammas vackra ansikte, hon var verkligen snygg. Mamma tittade på mig med sina förföriskt vackra ögon.

 

- Jaså, du är vaken nu, sa hon med sin mjuka sköna röst.

 

- Ja svarade jag lågmält. Samtidigt så vände sig mamma om och tittade på mig. Jag kände henne varma sköna hand glida upp på min mage. Långsamt värde jag på mig, mot mamma. Våra blickar möttes. Ett mjukt leende mötte mig.

 

- Du ångar dig inte? Det som hände mellan oss? frågade hon, samtidigt som hon smekte mig över min bröstkorg.

 

- Nej, det gör jag inte, svarade jag lyckligt och tittade på mamma. Jag kände mammas hand glida ner till min nu hårda kuk. Försiktigt och ömsint tog hon tag i kuken. Långsamt började mamma runka mig skönt.

 

- Bra, jag ångrar mig inte eller. Jag hade verkligen skönt i natt. Du gjorde mig så kåt och lycklig, viskade hon tyst åt mig.

 

- Du mig med…. mamma! svarade jag. Samtidigt lutade jag mig framåt mot mamma. Hon forsatte att runka mig i en härligt skön rytmisk takt. Min ena hand gled upp längs mammas smala sköna kropp, mot hennes underbara runda bröst. Handen gled långsamt upp mot bröstvårtan. Ömt smekte och kstönade jag hennes härliga stora bröst.

Mamma stönade lätt till, hon tyckte att det var skönt. Hon blundade och njöt av mina upphetsade smekningar.

 

- Du gillar mina bröst? frågade mamma efter en liten stund.

 

- Ja, de är så sköna och perfekta svarade jag. Vi möttes i en kort kyss och vi tittade på varandra lyckligt. Jag rullade upp och in mellan mammas härliga ben. Min hårda kuk trycktes mot mammas fuktiga sköna fitta. Vi kysstes igen och våra tunga lekte med varandra. -

 

- Ååå…. mamma jag vill knulla med dig, flämtade jag fram.

 

- Du gör mig galen med din underbara stora kuk. Knulla mig älskling jag längtar så efter dig, flämtade mamma till svar.

 

Vi smektes och grovhånglade med varandra. Min stenhårda kuk gled och gned mot mammas härligt fuktiga fitta. Jag kände mammas styva bröst mot min bröstkorg. Mina händer smekte över hennes späda sexiga kropp.

 

- Knulla mig….. knulla mig älsklig. Ta mig…… du gör…. mig galen, stammade mamma stönande. Mamma var så enormt upphetsade så hon darrade i hela kroppen. Hon drog sina långa röda naglar över min rygg. Jag rös till av kåthet mellan hennes långa sköna ben.

 

- Mmmm…. ååå… mamma du är så sexig. Jag älskar dig, stammade jag fram.

 

- Och jag dig, min lilla gubbe, flämtade mamma fram.

 

- Tänk vilken härlig flickvän jag har, så sexig, fortsatte jag.

- Jag har en underbar son och pojkvän, klämde mamma fram.

 

Kuken tryckte hårt mot mamma. Jag reste mig upp över henne, kysste hennes runda styva bröst. Mamma vek upp sina långa slanka sexiga ben framför mig samtidigt. Vilken underbar syn. Jag såg mammas rosafärgade öppning framför mig. Min kuk låg bara några centermeter från mammas härligt fuktiga fitta.

 

Med darrade händer smekte jag långsamt över mammas sexiga ben samtidigt son mammas händer smekte mig över min spända bröstkorg. Hennes långa rödmålade naglar skrapade skönt över mig. Mitt hjärta bultade hårt och snabbt. En varm kåthet spred sig inom mig.

 

- Kondom! fick jag fram.

- Nej, du har redan kommit i mig en gång, älskling, svarade mamma med darrande kåthet i sin röst.

- Åååå,….. mamma! stammade jag flämtande fram.

 

- Ta mig,…. knulla mig lilla gubben sa mamma under mig. Mammas sköna händer gled ner till min kuk och tog försiktigt tag i den. Jag flämtade till av känslan av mammas hand runt min hårda kuk. Sakta men säker hjälpte hon mig att styra in kuken mot hennes väntande sköna fitta. Båda stönade vi när min kuk nuddade hennes fuktiga fittöppning.

 

- Knulla mig….älskling. Jag längtar så… efter dig! flämtade mamma fram.

- Är du säker, mamma? frågade jag.

- Ja svarade hon och nickade. Mammas förföriska mörka ögon gnistrade av kåthet och upphetsning. Sakta pressade jag min hårda kuk mot mamma fuktiga fittöppning. Ollonet gled in i henne.

 

- Ååå….. älskling stönade mamma fram. Jag grymtade till. Känslan var överväldigande. Ollonet gled långsamt in i mammas underbara varma sköna fitta. Jag såg hur min kuk gled djupare och djupare in i mamma.

 

- Å, gud… så… så… underbar din… kuk… är… älskling stammade mamma fram medans min kuk gled in i henne. Kuken omslöts av henne fittmuskler som kstönade hårt och skönt runt min kuk. Samtidigt grep mamma om mina armar. Hennes långa rödmålade naglar grävde sig in i mina armar.

 

Mamma trycke sig uppåt mot mig så min kuk pressades in djupare in i henne. Darrande av kåtet och njutning stod jag böjd över henne, mellan hennes långa läckra ben. Jag tittade på mamma som blundande av njutning när min kuk gled in i hennes sköna fitta.

 

- Mmmm,… mamma du är så sexig och skön, flämtade jag fram. Långsamt drog jag ut ollonet ur mammas fitta. Tryckte i kuken ingen. Känslan var överväldigande skön när mitt uppsvullna ollonet gled in i mamma igen. Jag darrade i hela kroppen av känslan.

 

Mammas ena hand gled upp längs min bröstkorg upp till min kind. Hon smekte mig försiktigt över min kind. Hennes ögon lyste av lycka. Jag drog kuken in och ut ur henne flera gånger. Mamma jämrade sig högt.

 

- Du gör mig galen. Jag vill känna hela din underbara kuk i mig, min son, stönade mamma fram.

 

- Jag älskar att.. knulla med dig… mamma! stammade jag fram mellan min.

- Jag älskar att bli knullad av dig… min son! svarar mamma under mig.

 

Vi mötes i en kyss. Samtidigt trycke jag in kuken så djupt jag kunde i mamma. Hon stönade av välbehag när hela min stora kuk var inne i hennes hungriga fitta. Det var oerhört sköna att knulla med sin egen mamma. Hon var så sexig och snygg. Jag ökade tempo och juckade med kraftiga tag. Kuken gled in och ut lite snabbare. Båda stönade vi och jämrade oss. Mammas händer smekte mig över min rumpa. Hon gillade när jag trycke in min hårda kuk kraftigt i henne.

 

- Så ja… ja… mera… mera… ja, ja… knu… knulla mig hårt, jämrade sig mamma, samtidigt som hon hjälpte till. Våra kåta kroppar gled och smekte varandra. Mammas styva runda bröst gneds mot mig. Jag tryckte in kuken kraftigt i mamma. Hon stönade till högt.

 

- Du gillar din sons kuk… va? frågade jag kaxigt.

 

- Ja, jag älskar din kuk. Och du gillar att knulla din mamma! flämtade hon fram mellan mina stötar in i henne.

 

Båda gillade vi det. Min kuk gled in och ut ur mammas sköna fitta. Det var underbart att känna henne fittmuskler krama runt min hårda kuk. Jag låg grymtande över mammas sexiga härliga kropp. Mammas bröst var styva och hårda av vårt heta knullande. Vi smekte och kstönade varandra. Båda andades vi snabbt och upphetsat.  Jag tryckte in kuken med kraftiga sköna stötar djupt in i mammas vrålhungriga fitta.

 

- Ja,… ja… såååå… ååå… du är… så hääärlig… viskade mamma i min öra.

 

- Mmm… aahhh… fick jag bara fram.

 

Mamma var så skön att knulla med. Hennes sexiga kropp darrade av erotisk spänning. Hon drog sina långa naglar över min rygg samtidigt som jag kämpade för att inte komma.

 

- Jag är… redo för din… härliga kärlekssaft, flämtade mamma fram i min öra. Mamma förstod att jag var på väg. Jag grymtade och stönade allt högre.

 

- Kan jag… fick jag fram. Min kuk var djupt in i mammas fitta nu. Det var underbart skönt. Mammas fittmuskler kstönade ännu hårdare nu runt min kuk än förut.

 

Jag tryckte upp kuken så djupt jag kunde, och mamma stönade högt av välbehag.

 

- Åååå… jag vill se… dig komma… över mina bröst… älskling, stönade mamma högt. Hon grep tag hårt in mina höfter. Hennes långa naglar sjönk in i min hud. Ögonen brann av kåthet. Mammas härliga fitta gjorde hårda sammandragningar.

 

- Åååååå… älskling jag tror jag… koooommmer… skrek mamma högt. Hela mammas sexiga kropp darrade av urladdningen. Hon spände kroppen hårt. Hennes fitta kstönade min kuk krampaktigt. Mammas grep tag i lakandet under henne.

 

- Aaaaah…… mmmmmm… skrek hon rakt ut.

 

Jag kunder inte hålla tillbaka. Så jag exploderade, jag hann inte dra ut kuken ur mamma. Ett kort tag skrek vi tillsammans. Mamma skakade under mig. Hennes orgasm ebbade ut.

 

- Du kan inte komma i mig! Jag vill se dig spruta över mig, flämtade mamma fram.

 

Med det var försent. Jag pumpade ut min varma vita sperma rakt upp i mammas fitta. Jag grymtade och stönade. Fyllde henne igen med min vita sperma. Sista strålen sprutade jag ut över mammas mage. Mamma var snatbb framme med ena handen och mjölkade ut den allra sista sperman.

 

Helt utpumpad och lycklig sjönk jag över mamma. Min kladdiga kuk tryckes mot mammas mage. Långsamt tittade jag upp mot henne. Vi mötes i en kyss. Ömsint smekte och kstönade vi varandra. Jag gled av mamma och la mig vid hennes sida. Försiktigt stök hon mig över kinden och pannan.

 

- Vad mycket du kom. Var det skönt av knulla med mig? frågade hon mig.

- Ja, fick jag bara fram och nickade lite skamset.

- Nu får vi se om du har gjort mig med barn. Jag hoppas p-pillret fungerar, sa mamma med lugn röst.

Jag tittade på henne. Tänk om jag gjort min egen mamma med barn.

 

Jag låg bredvid mamma i sängen, trött av kåtlycka. Sängen var varm och skön efter vår långa heta förbjudna erotiska lek. Mammas lilla lena hand låg i min hand. Hon utstrålade en lycka där hon låg bredvid mig. Vårt efterspel hade varit långt och hett. Mamma titta på mig med sina vackra mörka ögon, hon log. Hon strök sin hand över min kind.

 

- Du vet verkligen hur du ska göra mig lycklig, säger med en tyst viskning.

 

Jag lutade min fram till mamma och kysser henne på kinden. Min andra hand glider

försiktigt upp på hennes varma sköna mage. Mammas långa tjocka ljusa hår glänser

i den svaga ljuset. Handen försätter långsamt smekande upp mot hennes underbara

runda perfekta bröst. Hon är fruktansvärt snygg där hon ligger. Vilken kropp och vilka bröst min egen mamma har, tänker jag tyst för mig själv. Vi möts i en kyss. Tystnaden sprider sig i hytten. Båda vet vi att vi har gjort något som är förbjudet och inte är normalt. Det var mamma som bröt tystnade.

 

- Vi kanske skulle gå upp och äta lite frukost. Klockan är över ett, säger mamma och tittar på mig.

 

- Mm… ja, svarar jag och nickar.

 

Mamma kastar av sig lakanet och kliver upp. Min blick följer varje rörelse mamma

gör, hon har en underbart vacker figur.

 

- Va! Vad är det? Frågar hon mig med en liten osäkerhet i sig röst.

 

- Inget! får jag fram.

 

- Varför tittar du så där? frågar hon.

- Öhh… jag bara inser vad smyg och sexig du är, svarar jag undvikande.

 

- Tack! svarar mamma och ler mot mig förföriskt och försätter.

 

- Jag hoppar in i duschen.

 

Mamma försvinner in i badrummet. Jag hör hur vattnet börjar att skvala. Vad jag

ville var med i duschen tillsammans med mamma. Tvätta hennes underbara nakna

sexigt kvinnliga kropp. Smeka mamma över hennes runda fasta bröst ner över

hennes sexiga långa ben.

 

Jag satte mig på säng kanten önskade i min stillhet att jag var inne i duschen tillsammans med mamma. En varm kåt känsla spred sig från min kuk. Jag såg mammas sexiga svarta string-trosor ligga framför mig på soffan. Luta mig fram och tog upp trosorna. Mitt hjärta slog hårt och jag kände en våg av upphetsning gick igenom min kropp. Jag tittade mot badrumsdörren sen på trosorna och igen på badrumsdörren. Mamma duschade fortfarande. Känslan att känna på mammas sexiga sköna små stringtrosor var oemotståndligt upphetsande. Det blanka svarta silkestyget kändes lätt och skönt.

 

Minnesbilder av mamma när hon hade stringtrosorna på sig fladdrade framför min ögon. Hon hade varit riktigt sexig minns jag. Hytten fylldes av erotisk och kåt spänning igen. Jag tittade mot badrumsdörren igen, skulle jag våga gå in? Tyst satt jag där med mammas underbar trosor i handen och tänkte på  vad vi gjort, hur skönt det var att knulla med sin egen mamma.

 

Jag luktade på mammas stringtrosor. Doften av hennes  fittsaft fanns kvar, underbar och

oerhört upphetsande. Om och om luktade jag på stringtrosorna. Min kuk kände igen den exotiska doften. Jag mindes hur försiktigt jag drog av stringtrosorna av mamma och hur hon jämrade sig. Hur sköna mammas långa slanka ben var. Hur försiktigt jag smekte längs hennes sexiga ben.

 

Jag tittade upp och där i dörröppningen står mamma och ler emot min. En tät spänning spred sig i hytten. Jag flinade nervöst tillbaka. Hon hade bara handuken rund midjan. Hennes runda fasta fina bröst var lätt fuktiga från duschen, vilka former mamma har tänker jag. Jag kände hur det stack i kuken. Mamma tittar på mig med sina mörka förföriskt vackra ögon. Nervöst ställer jag min upp. Tyst glider hon fram till mig. Ger min en kyss på kinden. Mammas hand

smeker min försiktigt över min spända bröstkorg.

- Du gillar mina stringtrosor, ser jag. Säger mamma förtjust, viskande i mitt öra.

 

- Ja, de är rätt sexiga…. svarar jag nervöst darrade röst.

 

Skulle mamma bli arg nu, tänkte jag, nä. Jag kände hur hennes långa naglar skrapade skönt över min axel samtidigt som hon gled förbi mig.

 

- Du får behålla mina stringtrosor som ett minne av vår erotiska lek. Hur skönt det var när du knullade med din mamma, säger hon med en upphetsande röst.

 

- Du menar flickvän, mamma, svarar jag tyst och tittar efter henne.

 

Mamma vänder sig graciöst om mot mig med ett leende på läpparna. Hennes magiska

ögon gnistrar hemlighetsfullt.

 

- Ja…det menar jag, svarar mamma viskande och fortsätter.

 

- Hur skönt vi knullade med varandra. Hur vi älskade, smekte varandra… Mamma tystnade.

 

Samtidigt som mamma säger det smeker hon sig själv. Vilka former hon har tänker jag och stirrar på henne. Vi står bara och tittar på varandra en bra stund. Det är laddad stämning mellan oss. Mamma  märkte att jag höll på att få stånd igen. Det hettade i mitt ansikte och hjärtat slog hårt och snabbt av upphetsning.

 

- Jag hoppar in i duschen en snabbis… klämmer jag fram och lägger ifrån mig

stringtrosorna.

 

- Gör du det… det är uppiggande, svarar mamma snabbt.

 

Efter duschen Öppnar jag badrumsdörren försiktigt och tittar ut. Överraskad av det jag ser

flämtar jag till efter luft. Jag ser en oerhört vacker sexig kvinna. Mamma

utstrålar en aura av sexighet som är helt otrolig. Hon står där i svarta

glänsande stay-ups, svarta högklackade pump, blå spetstrosor, som är högt

skurna och passande blå genomskinlig spets-bh till. Min blick gled upp från

mammas sexigt läckra höglackade pump upp längs hennes smala ursnygga svarta

stay-upsklädda vader och lår. Vilka härligt sexiga ben mamma får i de urläckra

svarta stay-upsen! Hennes fasta spända rumpa och upp över hennes smala läckra

rygg och nacke. Det går en härlig kåt rysning genom min upphetsade kropp.

 

Mamma stod och kammade ut sitt långa tjocka ljusa hår. Hon var fruktansvärt sexig bakifrån. Jag drog åt handuken i midjan. Hon drog sina händer genom sitt långa hår och kastade det framåt samtidigt som hon lutade sig fram. Jag såg hur trosorna gled in i hennes trånga stjärtspringa. Kåthet strömmade till i mig.

 

Hon förde sina händerna smekande över sin stjärt, hennes välmålade röda långa naglar

gnistrade i ljuset. Försiktigt och mjukt masserade hon sin stjärt innan hon reste sig. Det var inte många som kunde tävla med mammas sexighet. Hon var en av det snyggaste jag sett. Jag hade nästan svårt att andas.

 

Med en graciös sexig rörelse vänder sig mamma om mot mig. Våra blickar möts.

Hennes ögon är välsminkade, med blåaktig ögonskugga med mörka linjer. Lika välmålade mörkröda läppar. Mamma utstrålade en stor skönhet. Hon tittade på mig med ett leende, hennes vita tänder gnistrande mot de fylliga mörkröda läpparna. Doften av mammas exotiska parfym fyllde hytten med spänning. Hon vänder sig om mot  spegeln för att måla sina ögonfransar. Tyst rör jag mig fram mot mamma. Försiktigt rör jag vid hennes fasta fina rumpa. Jag får en elektrisk stöt av kåthet när jag  nuddar hennes heta rumpa.

 

- Å…, inte nu lilla vännen, svarar mamma när hon känner mina händer över hennes

rumpa.

- Å, mamma… du måste var en gudinna av skönhet, viskar jag mot mamma.

 

Långsamt och tyst glider jag upp närmare mamma samtidigt som jag försiktigt smeker över hennes sköna härliga rumpa. Jag ser hur mamma blundade igenom spegeln och njöt av mina små mjuka och ömsinta smekningar. Hon har en otroligt sexig rumpa, far det igenom min huvud.

 

Mina händer smeker ner längs mammas smala slanka stay-ups klädda ben. En svag darrning går igenom mammas kropp. Våra blickar möts igen igenom spegeln. Ögonen på mamma säger att jag ska forsätta.

 

Mamma är så het och sexig bakifrån, bultar det i min huvud. Sakta med säkert tycker jag mig mot henne, samtidigt som mamma trycker sin rumpa mot min kuk. Mina händer glider mjukt smekande över hennes heta kropp. Mamma drar sina händer längs sidorna av min ben. Båda flämtar vi av lust. Mina händer glider smekande upp över hennes platta mage upp mot sitt mål.

 

- Ååå… lilla vännen… vi kan inte… darrar mammas röst upphetsat.

- Inte…? svarar jag frågande.

- Vi kan inte… knulla… darrar mammas röst.

 

Mitt hjärta slog hårt. Med stor ömhet smeket jag mammas fylliga runda bröst. Mamma jämrade sig och tryckte sin rumpa ännu hårdare mot min kuk, som nu var hård och stor. Hon bet sig i läpparna för att hejda sin kåtnjutning.

 

- Ååå… mmm…. slank ut ur mammas lilla söta mun.

- Säg att du gillar det…! viskar jag i hennes öra.

- Jaaaa…! får mamma fram och nickar samtidigt.

 

Med ena handen följde mamma med mina smekningar över hennes underbara härliga

bröst. Med den andra handen tvingar hon bort min handuk runt midjan.

 

- Du gör mig… så kåt… mamma… Flämtar jag fram mellan mina smekningar.

- Ååå… gud… flämtar mamma fram mellan sin sexiga läppar.

 

Jag kysste och nafsade mamma lätt i nacken samtidigt som jag kstönade henne

bakifrån. Mammas fasta härligt sköna bröst styvnade långsamt under mina händer.

 

- Ååå… gud… vad jag älskar… dina händer… min kåta son…. darrar mammas kåta röst

och forsatte:

 

- Du gör mig sååå… kåt och… våt mellan mina ben…. jämrade hon sig.

 

Våra heta kåta kroppar gled mot varandras i vår kåta lek. Mammas andra hand tog tag om min stenhårda kuk. Hon runkade mig rytmiskt långsamt och skönt, smekte kuken mot hennes underbara spända stjärt. Jag grymtade av kåt lust. Kysste, nafsade och slickade på hennes nakna axlar och nacke. Det var underbart att känna mammas heta sexiga kropp så nära min.

 

Hon tvingade in kuken mellan hennes varma sköna ben. Kuken smektes oerhört skönt. Det var som att knulla mamma på låtsas. Hon smekte mig med ett av en hennes ben mot ett av mina ben. Att känna hennes lena mjuka svarta stay-ups klädda ben gjorde min lite knäsvag. Det snurrade av kåta känslor i mitt huvud. Mamma hade träffat en svag punkt hos mig. Jag älskar känslan av hennes stay-ups kläda ben glida mot mina.

 

- Ååå, lilla gubben… gillar du mammas ben? viskar hon fram.

 

- Haaa… jaaaa… haaa…. flämtar jag fram samtidigt som mamma smeker sitt ben mot

mitt.

 

- Tycker du om när jag går i stay-ups och sexiga trosor? frågar hon mig retsamt.

 

Jag är oförmögen att kunna svara, jag bara grymtar och nickar. Mamma gungade med

sitt huvudet åt sidan fram och tillbaka. Hennes hår doftade gott.

 

- Vill du knu… knulla… med din egen mamma…? jämra sig mamma samtidigt som hon

gungade med sitt huvud.

 

- Ja… ja… det vill… jag…. stammade jag fram mellan mina små juckande mellan

mammas heta ben.

 

Mamma vred på huvudet tittade på mig. Hennes vackra förföriska ögon blixtrade av

kåt upphetsning. Samtidigt förde jag ner en hand ner till hennes allra heligaste.

Spetstrosorna var alldeles blöta av fittsaft. Jag smekte försiktigt

över hennes trosor. Lirkande in handen under trosorna. Med små cirkelrörelse smekte jag

mammas klitoris. Jag kstönade mig hårt intill henne.

 

- Vill du känna… min kuk i dig…? frågade jag viskande tätt bakom mamma.

 

- Ja… ja…. stönade mamma.

 

Mamma kstönade sig under mig. Jag bet och kysste henne över den sexiga ryggen, samtidigt som jag smekte henne över brösten och klitorisen. Båda andades vi snabbt och upphetsat. Min hand är våt av mammas fittsaft. Hon tar tag och för upp handen till min mun. Fuktar mina läppar med hennes fittsaft. Ner med handen till hennes fitta och sen upp till mina läppar igen. Försiktigt pressar hon in ett par fingrar in i min mun. Mamma kvittrar av förtjusning när jag suger av fingrarna. Den salta fittsaften är god.

Långsamt drar hon ut fingrarna och för den till sin egen mun och suger av dom.

 

- Har du tagit… en kvinna… bakifrån förut…? Stammade mamma fram under sitt

sexiga kråmande.

 

- Nä…. kunde jag bara svara.

 

- För in din kuk… långsamt för... jag älskar ditt… stora ollon… när du trycker

in det… i… i… mig…. stammar hon och kastar en blick på mig.

 

- Haaaaa… ja…. får jag fram och nickar instämmande.

Mina händer smeker över mammas härliga sexiga kropp.

- Knu… knulla mig långsamt… jag vill känna din… underbara… ku… kuk… i mig

länge…. flämtar mamma fram.

 

Jag gned min stenhårda kuk mot mammas fuktiga kåta fitta. Mamma jämrade sig och

jag grymtade av kåthet. Sakta med säkert vände vi oss mot sängen. Stående framför kastade mamma en snabb blick på mig och min kuk. Hon lutar sig fram över sängen och smeker sig själv i skrevet. Jag bara stirrar på henne, hon var grymt snygg och sexig. Hon vinkade in mig med sitt långfinger.

 

- Kom så får jag känna på sin stora härliga kuk…, älskling, viskade hon kåt fram. Kuken bultade hård samtidigt som jag strök min hand över mammas spända rumpa. Mamma flörtade med mig samtidigt som hon sög av ett par av sina fingrar. Långsamt ställde hon sig lite bredbent och smekte sig över sina fuktiga spetstrosor. Jag kände det hetta i min hårda kuk och jag brann av längtan.

 

Försiktigt förde jag ner min hand över hennes fuktiga spetstrosor. Små cirkelsmekningar gjorde jag, och mamma stönade lätt. Jag kunde inte fatta att jag stod och blev kåtare och kåtare på min egen mamma. Hon var som en porrmodell som kstönade sig fruktansvärt sexigt framför min ögon. Å, vilka sexiga ben, med de läckra svarta glänsande stay-upsen och vilken sexig kropp hon hade, tänkte jag om och om igen.

 

Jag böjde mig fram och kysste och bet lätt i hennes rumpa. Smekte och slickade mig upp längs hennes fina rygg.

 

- Jag tror inte… det är sant…. viskar jag tyst.

Mina läppar och tunga nuddar mammas rygg. Det värkte i min kuk av kåthet.

- Ååå… gud var jag älskar dig, flämtar mamma fram.

- Du är så het och sexig… mamma, viskar jag.

 

Mamma fick tag på min hårda kuk mellan hennes långa ben. Hon drog mig närmare sig. Försiktigt och långsamt börja hon han runka min på nytt. Det var en underbar känsla att känna mammas lilla hand runka mig. Samtidigt smekte jag hennes runda styva bröst.

 

- Jag vill att du… knullar min nu. Ta mig…. stönade mamma stammade.

 

- Ååå… mmm… mamma… vad jag vill… knu… knulla… med dig, darrade min röst av kåt

upphetsning.

 

Mamma tryckte upp sin rumpa mot min kuk. Kuken gled härligt mot hennes fuktiga

spetstrosor. Jag tog ett darrande steg närmare mamma.

 

- Ååå… gud vad… längtar efter… dig, stönade hon fram.

 

- Jag med…. grymtade jag.

 

Hon släppte taget om kuken och drog sina spetstrosor åt sidan. Kuken nuddade och gled mot mammas rosafärgade blygdläppar. Nu var jag nära mammas himmelrike igen. Jag kände mammas heta fittsaft rinna ner på kuken.

 

- In med kuken… in…. Knu… knulla mig… ta mig… knulla mig långsamt, stönade hon med

darrande röst.

Småskakade av kåthet stod hon på sina superläckra högklackade pump vänd mot mig.

- Jag ska knulla… dig tills vi är i himmelriket, flämtar jag fram mellan mina småjuckande mellan mammas sköna ben.

- Ååå…. stönade mamma högt.

 

Min kuk gled mellan mammas blygdläppar och smordes in av hennes fittsaft. Jag kände mammas hand hjälpte till att styra in kuken. Långsamt tryckte jag in kuken. Till slut gav sig öppningen upp och ollonet gled in i mamma.

 

- Ååå… mmm… älskling… ååå…. stönade hon högt.

 

- Haaa… rrrr…. grymtade jag.

 

Ut med ollonet och in ingen. Båda stönade vi av njutning. Känslan var underbart

obeskrivlig när ollonet precis glider in i mammas härliga fitta.

 

- knulla mig… knulla mig… så jag får känna mig som en riktigt kvinna…. flämtar

hon fram.

 

- Ja… du är bäst… får jag fram till svar.

 

Långsamt trycker jag in kuken djupare in i mamma. Kuken pressar undan mammas masserande fittväggar samtidigt som den glider in. Sakta drar jag ut den nästan helt och in igen. Mina händer gled masserande och smekande över mammas smala rygg. Mammas gungande rörelser gör att kuken gled in och ut i henne.

 

- Ååå… din kuk är så… stor och… skön…. stammade mamma.

 

Jag tryckte upp kuken så djupt jag kunde.

Hela min kuk var nu inne i mammas hungriga fitta. Med långsamma rörelser drog jag kuken in och ut i hennes underbara fitta.

 

- Ååå… mamma du är så… skön…. flämta jag fram mellan mitt juckande.

 

- Jag känner hur mycket du tycker om att knulla mig… jag älskar det, svarar hon.

 

Jag juckande fortare nu. Mamma smeker sina händer längs min ben, hennes långa naglar skrapade härlig mot benen. Jag ryser av den sköna känslan. Hon stönade högt var gång jag trycker in kuken i botten i henne, hon gillade det. Kuken gled in och ut allt fortare.

 

- Ja… så ja… så… så ja…. stammade mamma upprepade gånger.

 

Kuken masserades av hennes underbara fittmuskler. Hon tittade upp på mig, ögonen

blixtrade av njutning.

 

- Du gillar att knulla med din mamma…. slängde hon ur sig.

 

- Ja…. stönade jag högt.

 

- Jag känner det… din kuk är… ett underverk, flämtar mamma fram medan jag

knullar henne hårdare.

 

Det är underbar skönt. Mammas långa rödmålade naglar grep tag om mina ben allt hårdare. Hon gungar härlig mot mig i sina högklackade pumps. Jag smekte henne allt fortare över ryggen. Båda jämrade vi oss och stönade i takt. Hennes fittmuskler drog ihop sig allt hårdare och skönare runt min kuk. Jag ökade takten lite och jag darrade av kåt upphetsning. Det var otroligt skönt. Aldrig tidigare hade jag knullat med någon så skönt som nu och nu knullade jag min egen mamma, hon var underbar. Mamma skakade av kåta ryckningar. Jag var på väg att komma.

 

- Jag kommer… snart…. fick jag fram mellan mitt juckande.

 

- Ååå… älskling kom i mig… jag vill känna… din heta sperma långt upp i min

fitta, får mamma fram mellan vårt knullande.

 

- Kan jag…? frågade jag.

 

- Ja… jag älskar din heta kärlekssaft… i mig, råmar hon.

 

Jag trycker upp kuken ännu djupare i mammas härligt brännande fitta. Hon kastar huvudet av och an. Med en sista kraftansträngning trycker jag upp kuken så djupt jag kan. Samtidigt så rasade vi ut över sängen och kuken trycks in ännu djupare i mamma. Jag kände hur jag sprutade min kraftiga sats av varm kladdig sperma långt upp i mammas heta fitta. Mammas rumpa trycks upp mot min kuk. Jag grymtade högt och det svartnade för min ögon en kort sekund. Känslan är obeskrivbar, ytterligare en underbar gång har jag kommit i mamma.

 

Helt slut och lycklig gled jag av och ut ur mamma. Jag vände mig om på rygg och

flämtade efter luft. Vi möttes i en tung kyss. Hennes fylliga runda bröst trycks mot mig.

 

- Var det skönt att komma i mig? frågande hon nyfiket, samtidigt som hon smekte sina

små händer över min kropp.

 

- Ja…, men…. jag tystnade och tittade på mamma och insåg att jag säkert gjort

henne med barn.

 

- Men vad då? frågade hon, samtidigt hon smekte mig över min kind.

 

- Men… det var inget, säger jag sen.

 

Vi kysser varandra. Mamma tog tag i min kuk igen och börja runka mig på nytt. Samtidigt smekte hon sin stay-ups klädda ben mot mina. Hon hade inte fått nog. Hennes ben gled härligt mot mina ben. Kuken vaknade till liv igen och började resa på sig inför sin drottning. Mamma kvittrade förtjust när hon kände att kuken stod inför henne igen.

 

Jag låg halvt utanför sängen, med benen. Hon tittade på med lysande ögon. Snabbt gled hon upp och gränslade över mina ben. Stod på sina högklackade pumps med ryggen imot mig. Mamma dirigerade in min kuk i hennes väntade fitta. Utan problem gled jag in i henne igen. Båda stönade vi när kuken gled in. Ollonet pressade på nytt undan mammas rosafärgade blygdläppar.

 

- Ååå… mmmm… vad din kuk… är underbar…. jämrade hon sig.

 

Mamma sjönk ner över min hårda kuk, stönade. Jag förde upp min händer längs hennes sidor. Långsamt började hon rida mig. Kuken gled in och ut i hennes spermafulla fitta.

 

- Du så underbar att knulla…. flämtar mamma medan hon rider mig.

 

- Du gillar att knulla med din son, konstaterade jag under mamma.

 

- Ja… jag älskar att knulla… med dig… och knulla av dig.., min son, stönar hon.

 

Mamma smeker sig själv över hennes läckra sexiga kropp och bröst. Jag kände den

underbara känsla när kuken glider in och ut ur en het kåt kvinna och hennes

fitta. Att det var mamma var fortfarande ofattbart för mig. Mamma lutade sig

bakåt, hennes rygg gled mot min bröstkorg. Hennes händer smekte mig längs mina

sidor.

 

- Vi är gjorda för varandra, flämtade hon över mig.

 

Långsamt reste hon sig upp igen. Mamma ökade ridtakten, hon jämrade sig och stönade allt mer. Hon red allt hårdare och studsade upp och ner. Så skakade hon, spände kroppen i en stark orgasm. Fittmusklerna kstönade krampaktigt runt min kuk. Mamma stönade ut sina sista krafter. Kuken gled ut ur henne och jag kom. Jag spruta den lilla sperma som fanns kvar ut över mammas spända mage. 

 

Mamma sjönk ner över mig och flämtade lyckligt efter luft. Vi kysstes, smekte ömsint varandra.

 

- Aldrig har jag varit så kåt på någon som… dig, viskade hon tyst i mitt öra.

 

Hon ser att något oroar mig.

 

- Vad är det? frågar hon snällt.

 

- Har jag gjort dig med barn… nu, frågade jag nervöst.

 

- Vet inte…. Har du gjort mig med barn så har du gjort mig med barn, säger mamma med en viss lättnad.

 

Vi låg i sängen och bara vilade en lång stund, innan vi gick in i duschen tillsammans för att gör oss klara för middagen. Så vi inte missade den också.

Jag satt på tåget upp mot Stockholm. Landskapet utanför förstret svepte förbi. Det märktes att tåget närmade sig Stockholm. Mamma hade ringt mig för några dagar sedan och tala om att hon ville se mig till varje pris det var något viktigt hon ville tala med mig om. Jag hade frågat vad hon ville. Vi måste prata hade hon sakt och ville inte säga mera. Fast hon hade sakt också att hon längtade så mycket efter mig och jag längtade efter henne. Samma dag hade jag hämtat upp min biljett till Stockholm, tåget skulle gå på fredag förmiddag. Mamma jobbar på en resebyrå som resebyråchef, så det var enkelt för henne att fixa en biljett till mig.

Det hade gått två veckor sedan mamma och jag hade funnit varandra på vår kärlekskryssning. Då mamma och jag hade blivit ett äkta kärlekspar, eller ett äkta incestpar som mor och son. Hela den helgen hade mamma och jag älskat och knullat med varandra i vårt hemliga kärleksnäste. Mitt hjärta fylldes med gläde och hopp när jag tänkt på mamma och hur mycket jag älskade henne.

När jag hade talat om för pappa att jag ville flytta upp till mamma hade ha inte sakt så mycket. Det var väl lika bra det. Jag hade sakt att jag ville gå i skolan där och sen börja på någon av de högskolorna som fanns i Stockholm.

Tåget skakande till i sin framfart och mina tänkar gled åter till mamma. Hon var en ängel, en prinssesa i mina ögon. Jag blunade och tänkte tillbaka på vår heta kärlekskryssningen. Vi hade bara lämnat hytt för att äta under hela färden. Jag log inom mig, vilken helg. Ett sådan erotiskt äventyr hade jag aldrig varit med om. Inte ens med min fördetta flickvän hade vi haft en sådan heta, glöd mellan oss, som mamma och jag haft under kryssningen. Mamma var en sexigsgudnina utan desslike. Allt oss henne var magiskt och förföriskt.

Jag undrade vad mamma ville. Tänk om jag hade gjort henne med barn. Var det hon ville säga, att jag skulle bli pappa. Mamma hade inte velat säg något om det i telefon när vi pratades vid.

Tåget rullade sakta in på Stockholms central station. Jag var otålig och ville av tåget, till slut stannade det. Upp med dörren ut och ner på perrongen. Jag börja genast att leta och titta efter mamma. Perrongen fyllde sanbbt av människor och jag bana mig framåt. Till slut ser jag henne där hon står och väntar, super snygg och sexig. Jag trodde inte det var sannt, mitt hjärta började slå bara av att se på mamma. Hennes långa ljusa vackra hår rörde sig lite i viden. Vi får ögon kontakt och jag känner en härlig värme sprida sig inom mig. Långsamt går jag emot henne med ett stor leende på mina läppar. Jag spanar in henne min blick glider upp och ner. Hon var super läcker.

Mamma hade satt upp sitt långa ljusa hår i en läcker hästsvans och i hårde har hon ett par svarta solglasögon. Hon ler med hela andsikte, hon är snyggt och vacker sminkade. Med rosa aktigt läppstift på läpparna, blå och silverfärgad ögonskugga som märkerade hennes förföriska ögon. Mamma utstrålar stor skönhet när hon kommer går mig till möts. I den läckra tajta blå dressen hon har på sig. Hennes kvinnliga, sexiga former kommer verkligen fram och till sin rätta i den. Derssen sluta en bit över hennes fina knän. Ett par small långa sexiga ben syns, med vita skimrade strumpbyxor och på fötterna har hon ett par läckra vita högklackade pumps. Mamma får mitt blod att buddla inom mig. Hon är snygg, elegant och fruktansvärt sexig. Hennes lita handväska hänger över hennes axle. Det är inte en man på perrong som inte tittar på mamma eller lägger märke att hon går där.

Långsamt går vi mot varandra. Jag känner genast hur jag fylls av lycka. Mamma ler mot och vikar lite försiktigt. När vi är tillräckligt nära varandra släpper jag min packning och vi mötes i en hård kram. Doften av mammas exotiska perfym känner jag igen får vår heta natt tillsammas. Det luktar mycket gott och börjar göra mig lite kåt. Jag kysser henne på kinden och sen på munnen. En varm underbar känsla sprider sin inom mig när våra läppar möts.
- ”Välkommen… älskling!” viskar hon mig i mitt öra, när vi kramas igen.
- ”Tack! Skön att se dig igen” säger jag viskande tillbaka.

Vi stå och kramas en stund. Att känna mammas härligt sexiga kropp mot mig igen. Mammas perfekt runda stora bröst tycks skönt mot mig. Vi tittar på varandra en kort stud under tystnad. Mamma strycket ett finger över min läppar för att bort hennes rosa aktiga läppstift.
- ”Å, min älskling vad jag har längt att efter dig.” Säger mamma och tittar på mig.
- ”Det är inte utan jag har längta efter dig också, mamma.” Svarar jag tillbaka och säger vidare ”vad var det för viktigt du ville säga mig?” fråga jag nyficket.
- ”Låt oss komma här ifrån. Du får hålla dig till tåls en lite stund med det. Nu ska vi ut och fria att du är här oss mig” säger mamma och ger mig en kram till och fortsätter. ”Sen kan vi prata om det… och vår framtid…” hon tittar på mig.
- ”Är du gravid? Har jag gjort dig med barn?” frågar jag lite ivrig med tyst.
Mamma bara tittar på mig och ler. Vad skulle jag tro nu, är hon med barn eller inte. Total förvirrad och nervöst tittar jag bara tillbaka.

Hem till mammas lägenhet. Fick jag inte gå in i mammas sovrum utan där fanns en lite överraskning till mig som jag skulle få senare. Svirade snabbt om till lite finare kläder, för vi skulle upp på en fin restaurang. Ut på Djurgården med taxi. Mamma hade beställt bord i förväg på en av det bättre restaurangerna. Vi kom så visade hovmästaren oss till bordet och vi satte oss till rätta. Jag satt som på nålar, mamma hade inte sakt ett enda ord. Vi fick matsedan och mamma bestämde snabbt ett vin vi skulle dricka och kypare går i väg för att hämta det.

Jag tittar på mamma och undare var hon skulle säga. Mamma la sin ensa hand på min hand och tittade in i mina ögon. Jag kände att det var något mycket speciellt hon ville säga. Mitt hjärta började slå i mitt bröst och jag skruvade lite nervöst på mig.
- ”Gick resan bra?” Frågade hon mig.
- ”Ja, det tycker jag” svarde jag lågmält ”Vad var det för något du ville?” frågade jag tillbaka.
- ”Jo..,” säger mamma och ser att kypare är på väg till vårt bord och hon tystar.

Kypare häller upp vinet och mamma prov samkare det och ger det godkännt. Vi betsäller var vi vill äta. Sedan lämnar kypar oss och mamma lutar sig lite närmar mig. Jag tittar och lyssar spänt på henne.
- ”Jo..,” säger mamma och verkar tänka efter. ”Jag har inte fått min menstruation som jag ska…” säger mamma lågmält och tittar på mig.
Jag sitter tyst och nickar. En blixtrade tanke går genom mitt huvud, jag har gjort min egna mamma med barn. Mamma forsätter tyst.
- ”Det finns en chans att du har gjort mig gravid…” säger mamma vidare. ”Jag tror inte att p-pillarna fungerar… och jag har sluta ta dom… fast jag vet inte om jag är gravid… ännu… men… ” hon tittar på kort stund tystnar.”…Men jag vill ha barn… med dig min son…” viskar hon lite nervöst fram.
- ”Mamma…” säger jag och tänker efter. ”…ja, jag vill ocskå ha barn med dig mamma… om det gör dig lycklig mamma… vill jag göra din med barn… mer en du har annat….” Säger jag samtidigt som hand lägger min andra hand över mammas andra hand.

Jag känner hur min kuk börjar hårdna innanför min byxor. En osynlig värma sprider sig runt vår bord. Det hetar i mitt andsikte.
- ”Å, älskling…” säger mamma lyckligt och strålar av gädje. ”Du annar inte hur skönt det är att höra det…. Då skulle… du och jag kunna… bilda en familj…” Det sista säger mycket tyst, som det var för till sig själv.

Jag ser på mamma och hör svagt vad hon säger för sig själv. Det finns inte i vår närhet. Mamma ögon lysser av lycka och jag känner värmen från hennes hand. Det hetar i mitt andsikte och lite nervöst slå mitt hjärta. Jag tittar in i det mest underbara ögon som finns.
- ”Vill… vill du, mamma, gifta dig med mig?” frågar jag henne med viskade röst.
- ”Å, herregud älskling… JA, det vill jag!” svarar mamma ser lycklig ut.

Jag smeker försiktigt min hand över mammas varma hand och vi ser in i varandras ögon. Ett svagt lättat leede sprider sig över båda våra andsikten. Jag har precis firat till min egna mamma, tänker jag och hon vill bli min fru.
- ”Älskling… som din blivande fru… har jag en annan överraskning till oss båda.” Säger hon och ser hemlighetsfull ut.
- ”Ja…” säger jag spännt på vad hon ska säga.
- ”Å.., jag som har innerligt hoppas på att du skulle fria till mig… och nu gör du det…, du annar inte hur lycklig jag känner mig…” utbrister hon av lycka.

Mamma kramar min hand hård och ser på mig.
- ”Då kan de här vara vår hemliga bröllopsmiddag…” viskar jag fram mot henne.
- ”Ja..,” svar hon och tittar på mig.”Och vad säger du att åka på smekmånda till Las Vegas efter midsommar?” frågar mamma mig.
- ”Jo, det våre mycket trevligt, som man och fru…” säger jag och ler.
- ”Ja… vi skulle kunna det…” säger mamma och ser på mig förföriskt.

Mamma vackra ögon ginstar av lycka. Vi sitter tysta och ser bara på varandra. En oförklarig känsla lägger sig över bordet av samförstånd. Vi håller varandra i hand över bordet och drunknar i varandras tårnade och kärleksfulla blickar. Till slut severas maten. Vi äter och njuter av maten och vårt underbara sällskap. Prata och lite allt möjligt och tiden flytter på.
Efter det trevliga och njutbara restaurang besöket tog vi en prominad på djurgården och sen en taxi hem, till mammas lägenhet. Väl hemma ville mamma fräsa upp sig och går in i sitt sovrum. Hon säger till mig att öppna Champagneflaska i kylen och ta fram två glas, så vi kan fria. Sakt och gjort gör jag det och går in i vardagsrummet och vänta på mamma.

Lungt och med viss försiktigthet börjar jag att öppna Champagneflaska. Jag hör hur mamma öppnar dörren och klack ljuden från hennes högklackade pump i hallen. Jag tittade upp och ser hur mamma kommer runt hörnet och stannar upp. Hon tittar på mig och våra blicka möts. Den hetar i mitt andsikte. Hon står där som en vit underbar sexiga gudinna. Hon ler vänligt emot mig. Mitt blod börjar genas pumpa runt i mig och jag kände hur min kåthet började komma.

Jag kunde inte tro mina ögon. Mamma var super sexig där hon stådd och tittade på mig. Min heta kåta blicken glider ner och upp. Jag viste inte vart jag skulle ta vägen. Allt var som i en undrebar kåtdröm. Min blick glider upp från hennes vita sexiga högklckade pumps. Upp längs hennes silkens vita stay-up, uppför den mäst sexiga ben man kan tänka sig. Upp till hennes vita spets baby-boll nattlinnen med ett par passande vita stingtrosor, som man kan se skymten. Upp till mammas härligt runda, fylliga stora bröst, som syntes under de vackra spetsen. Över hennes mjuka small underbara axlarna hängen en vit transparant negligé, som når ner till hennes small anklar. Runt hennes hals har mamma ett vit pälhalsspand. Mamma är snyggt smikad och hennes långa ljusa hår sitter upp i en hästsvans. Över hennes små händer har hon långa vita handskar. Jag vet inte hur länge vi stådd och tittade på varandra.

Jag kan inte få fram ett ända ord jag bara stirra på mamma. Hon glider fram som en sexiga ängel över golvet mot mig. Jag möter upp hennes med ett fyllt champangneglas.
- ”Wow… mamma... mamma… du ser ut… som en sexig… supen sexig ängel…” från jag fram samtidigt som mamma tar tag i champangneglas.
- ”Jag hoppades att du skulle gilla det…” säger mamma och tittar på mig. ”Det där få bli min bröllpskläning… om du inte har något emot det?” fråga hon mig.
- ”Nä… inte alls… snara tvärtom gillar jag det VÄLDIGT MYCKET…” svar jag mamma.

Jag lutar mig framåt mot mamma som gör samma sak och vi möte i en varm djup passionerande kyss. Våra heta läppar glider och tryckade mot varandras. Min fria hand glider smekand upp över mammas rygg och jag ger henne en lång varm kram. Jag känner mammas härliga fylliga bröst tyckas mot min bröstkorg och jag njuter. Mamma kramar mig tillbaka.
- ”Jag älskar dig… mamma…. Jag älskar dig min underbara sexiga fru…” viskar jag åt mamma.
- ”Jag älskar dig också min son… min underbara man…” viskar mamma tillbaka och get mig en ytterligar en kram.

Jag tittar in i mamma vackar mörka förföriska ögon. Vi möt igen i en härlig kåt kyss. Jag känner doften av mammas exotiksa härliga perfym. Hon lukta underbara gott och gör mig otroligt kåt. Vi tittar på varandra tyst och smakar på Champagnen.
- ”I natt tar du mig inte bara som din mamma utan som din hustru… och fru…. Detta får blir vår bröllopsnatt…” säger mamma och skålar med mig.

Försiktigt tycker sig mamma sig emot mig och vissar sig tillgivehet. Jag känner mammas underbara sexiga kropp mot mig. Min kuk börjar att vakna till liv. Sakta börjar min kuk att bli hårdare och hårdare. Hon kysser min på kinden och med hennes fria hand glide försiktigt ner över min bröstkorg ner mot min gylf och kuk. Jag andas allt lite snabbare. Tar snabbt en smut Champagnen till. Det går en underbar kåt rysing genom min kropp. Samtidigt som mamma börjar att kläpper upp min gylf och för in sin hand in innanför min bxyor och kalonger. Försiktigt smeker mamma min stenhård kuk. Hon kysser mig ingen på kinden. Så ställer hon sig mitt emot mig och tittar in i varandras varma kåta ögon.
- ”Tar du din mamma som din fru i nöd och lust!?” säger och tittar på mig.
- ”Ja!” svar jag.

Vi står tyst en kort stund och bara tittar på varanda. Jag ser en glädje tår komma fram hos mamma.
- ”Tar du din son som man i nöd och lust!?” säger jag och tittar på mamma.
- ”Ja! För allt i världen” svar mamma.
- ”Nu är vi man och fru…” säger jag lite högtidigt.
- ”NU får du kyssa din fru…” säger mamma med glädje i sin röst.

Jag glider upp mot mamma och ger hennes lång passionerad kram och kyss. Vi skåla med varandra och jag tar ifrån mamma sitt Champagneglas och ställer det på soffbordet. Jag luster upp mamma i mina armar.
- ”NU vill jag ta min mamma… öh… jag merar min fru till sängen vårt kärleknäste.” Säger jag stolt och börjar gå.
- ”Åååå...! älskling… min underbara man… min älskade son…” svar mamma och kysser mig på munnen.
- ”På vår bröllopsnatt ska jag gör dig med barn mamma… min fru… om du vill ha bara med din son… man…” säger jag samtidigt som vi kommer in i mammas sängkammaren.
- ”Ååå..! Älskade om du inte har gjort min med barn redan…” säger mamma och fortsätter. ”Vill jag mer än någon sinne ha barn med min man… med min underbara son… gör sin egna mamma med barn på vår bröllopsnatt.” Säger mamma nästan viskande.

Försiktigt sätter jag ner mamma på sängkanten. Vi kysser varnadra igen och jag börjar genas att ta av mig kläderna. Mamma drag ner min byxor och kalsonger till mina fötter och jag kliver upp dom. Jag får snabbt av mig resen av mina kläder.

Jag känner hur mamma smeker sin hand upp längs min ena ben. Hon kommer fram till min vajande hårda kuk. Försiktigt tar hon tag i kuken och börjar smekade den. En var mycket skön känsla sprider sig från min hårda kuk. Mamma tittar på mig och luter sig fram mot min kuk.
- ”Jag tror minsann min son… min man har större kuk en sin far…” säger mamma med kåtdarrade röst och tittar på mig.
- ”Ååå..! Mamma…” får jag ändas fram.
- ”Vilken lycklig mamma jag är som har… en son som har en underbara stor hård kuk…” säger samtidigt som hon smeker kuken och fortsätter. ”Och gör sin mamma till sin fru och vill göra sin egna mamma med barn… jag älskar din min son… min man…”

Jag ser hur mamma öppnar sin mun och för in min kuk i hennes mun. Mamma järmrar sig samtidigt. Jag ser hur mammas röda läppar sluter sig om ollonet och forsätter ner över kuk en. Känslan är överväldigade skön. Jag ryser till av kåthet och jag känner att mina ben vill vika sig under mig. Mamma för in kuken så mycket hon kan och sen hela vägen ut igen. Hennes heta tunga dansar ett varv över mitt röd svullna ollonhuvud.
- ”Ååå..! Mmmm… mamma…!” flämtar jag högt.
- ”Jag tror att min man eller… son tycker om när jag suger av honom…” säger mamma innan hon på nytt sväljer min kuk.

Mamma kan verkligen suga kuk. Jag tittar nästan i kors och får anstränga mig maximat för att inte komma på engång. Hon kramar försiktigt min pung samtidigt och jag andas sanbbare och snabbare. Jag för mina händer smekade över mammas rygg och för bort hennes långa hår som hon får i ansiktet. Min kuk för mamma in och ut i henne heta kåta mun. Hennes tunga dansar retsant runt min röda ollon. Kuken blir alldeles vår av mamma saliv. Mamma tittar upp på mig igen. Från hennes söta sexiga mun och mitt ollon hänger en tunn salivtråd ser jag innan hon på nytt sväljer min kuk.
- ”Jag klar inte mycket mer…” flämter jag fram under mammas heta av sugning.
- ”Mmmm…! Jag älskar min kuk min son…” säger mamma och av sluta sin underbara av sugning genom att resa på sig och ger mig en kram och kyssa mig på munnen.
- ”Du vill väl att jag ska försöka göra din med barn… mamma… på vår bröllopsnatt… incest bröllospsnatt…” viskar jag fram mot mamma.
- ”Ja.., jag vill ha barn de dig min son…” svar mamma kåt viskade tillbaka och fortsätter. ”Fast du kanske har redan gjort mig med barn… på båten…. Jag har får smak på den förbjudna frukten… min egna son kuk… och jag vill ha mer av den…” säger hon.

Vi står tätt nära varandra omslingarande varandra. Mamma står på knä i sängen och jag står framför sängen.
- ”Och jag har fallit för det förbjudan himmelriktet… min mammas underbara fitta…” säger jag viskade och kysser mamma på hennes härlig röda målade mun.

Försiktigt hjälper jag mamma av med den vita transparant negligé. Jag smeker henne över axlarna och armarna. Sen tar mamma av sig den vita baby-boll nattlinnen ger mig det. Jag luktar på hennes sexiga baby-boll nattlinnet, som lukta av henne erotiska perfym. Hennes doften är underbart upphetsand. Samtidigt som mamma bakar upp i sängen och lägger sig på rygg.
- ”Kom min son… vissa att du tycker om din mamma… fru…” säger mamma och fnittrar upphetsat och vikar åt mig att komma.
- ”Mmm…! Jag ska knulla dig mamma… min fru… och göra dig med barn…” säger jag kåt och tittar på mamma och fortsätter. ”Vår bröllopsnatt ska bära frukt av vår förbjudna kärlek… vår incest kärlek… till vårt barn…” samtidigt kliver jag upp i sägen.
- ”Hoppas att jag inte gör dig besviken… gör mig med barn min älskade son… min älskande man…” flämtar mamma upphetsande. ”Gör din mamma med barn… jag vill ha barn med min egna son… min man…” viskar mamma tyst sen.

Jag känner hur mitt hjärta slår hårt i mitt bröst av kåthet och enorm upphetsning. Mamma ligger på rygg smeker sig själv över sins fria bröst. Sakta kryper jag närmare mamma. Hennes ögon brinnner av erotisk lust och hon smeker mig över hennes vita stringtrosor, som blir lätt fuktiga av hennes fittsaft. Jag tror inte det är sant, här ligger min egna mamma och vill knulla med mig och ha barn med mig sin egna son. Mamma är otroligt sexiga och läcker där hon ligger nu i sängen. Tänk att ha sen sådan härlig mamma eller fru och jag skulle göra henne med barn, om jag inte hade redan gjort det.

Mjuket och försiktigt smekter jag mammas sexiga långa stay-up kläda ben. Känslan var att smeka så sexiga sköna ben var mer en upphetande. Min kuk vajade mellan min ben när jag stådd på knä framför min fru, mamma. Händer smekte över hennes ben upp och ner. Över knäna ner över hennes lår, över mammas vita stay-up och över spetskanten på stay-up ner mot mamma stringtrosor. Mamma särade lite på mina ben och la vardera benet på vardera av mina axlar. Jag förde min händer smekade på insidan av hennes sköna sexiga lår. Ner till hennes vita strintrorsor.
- ”Ååå..! älskling ta av mig min trosor…” viskade mamma med kåtdarrande röst.

Jag log mot henne som svar. Försiktigt förde jag ner mina händer smekade ner till hennes sexiga stringtrosor. Lirkade försiktigt upp dom och drog dom över hennes långa härliga ben. Jag fick av henne stringtrosorna, som var alldeles fuktiga av hennes fittsaft och dom doftade gott av kåthet. När jag har fått av mamma stringtrosorna särade hon brett på sin sexiga vita stay-up kläda ben. Jag kasta stringtrosorna åt sidan och mamma möte upp mig den en lång kåt passionerad kyss på munnen.
- ”Ååå..! Älskling jag har längta så mycket efter dig…” viskar mamma efter vår kåta kyss.
- ”Och jag dig mamma… att få knulla dig… och göra dig med vårt barn…” flämtar jag upphetsat fram.
- ”Mmm..! Du är den bästa sonen en mamma kan ha… som vill knulla med sin mamma och göra henne med barn…” viskar mamma och kramar mig hårt och fortsätter. ”Inte äns din far… sa så på vår bröllopsnatt… å andra sidan har han inte ligga skön kuk som sin son har…” avslutade mamma.

Jag kryper lite närmar mamma och känner hur min stenhårda kuk nuddade mamma mellan henne härliga ben. Mamma flämtar till högt när hon känner min kuk nudda henne. Den var som kåt stöt gick igenom våra kroppar. Jag sitter på huk mellan mammas ben, som ligger på rygg med berett särade med ben. Fittsaften blänker runt hennes hungiga fitta. Försiktigt för jag min stenhårda kuk mot mamma väntade fitta. Sakta för jag min kuk av och an mellan hennes upp svullande blygdläppar. En härligt brännade känsla kom ifrån mamma heta fittsaft upp över mitt röda svullna ollon. Mitt blod rusar runt i min kåta kropp och mamma järmra sig och darrar av kåthet i hela kroppen. Mammas ögon lysser av brinnade kåhet och längtan.

Mamma för ner en av sina händer och tar tag i min stenhårda kuk. Hon stirrar upp på mig med hennes brinnade förförikt vackra ögon.
- ”Knulla mig… ta mig till himmelriket… knulla mig… knulla mig… min son…” flämtar mamma kåt och mycket upphetade fram.
- ”Ååå..! så du vill knulla med din egna son…” flämtar jag fram medans jag för min kuk av och an mellan mammas fuktiga blygdläppar.
- ”Ååå..! Ja…” råmar mamma och forsätter ”Jag vill känna min son gudomliga kuk i mig… knulla mig… ta mig min älskade son… ta din mamma till himmelriket.” Flämtar mamma bedjande.
- ”Mmm…! Mamma jag ska knulla dig…, jag ska göra dig med barn mamma… och jag ska ta dig till himmelriktet…” flämtar jag fram samtidigt som jag pressar min kuk mot mamma våta fitta.
- ”Ååå…! Jaaa…! Ääälskling… jaa… forsätt in med din kuk… knulla mig… och gör mig med barn…” flämtar mamma kåt darrande under mig.

Jag luta mig fram över mamma och pressade in min hårda stora kuken in i min egna mammas hungriga fitta. Båda jämrade vi oss och den överväldigade känlsan som kom. Jag känner hur mitt ollon omslukades av mamma hungriga fitta. Samtidigt som mamma smekte sin händer över mina armar och upp över min rygg. Jag forsätte att pressan in kuk djupar i mamma fitta. Hennes fitta var trång och härlig. Samtidigt trycket mamma sig upp mot mig. Kuken glider djupare in i mamma och jag känner hur mamma fittmuskler kramar hård om min kuk. Känsla är oberskrivbar. Kuken skulle djupare in ända botten på mammas magiska fitta. Till slut har har fått in hela min stora hårda kuk i mamma. Båda njuter vi tillfullo. Våra kroppa var djupt och underbara sammankopplade. Mamma trycke sin underbara fitta mot min kuk. Försiktigt sjunker jag ner över mamma och ger henne en lång skön tungkyss. Hon svar omedelbart genom att suga in min tunga i sin mun. Våra tunga leker med varandra i en kåt dansande kärlekslek.

Vi ligger tätt omslingrade varandra. Mammas runda stora bröst pressas härligt mot min bröstkorg. Långsamt börjar jag att jucka mot mammas härliga fitta. Sakta glider min kuk ut och sen in igen i henne. Mamma flämtar när jag pressar in min hårda stora kuk i henne. Mamma svarar med att trycka upp sin fitta mot min kuk så hela min kuk glider djupt in i hennes vråt hungriga och sköna fitta.
- ”Du är så stor älskling… Större och MYCKET skönar än din far var…” flämtar mamma stammade fram medan jag pressar in min kuk i henne.
- ”Älskar du min kuk… mamma?” Flämar jag frågande.
- ”Du och din underbara kuk… gör mig galen… nu kan jag inte vara utan dig och din kuk… älskling…. Åååå…! Mamma älskar sin son kuk…” jämrar sig hon samtidigt som vi fortsätte att knulla.

Vi kstönade varandra hård och kärleks fullt och mamma smekte mig över ryggen. Jag pressande in kuken igen. Långsamt ökar jag takten och min kuk glid in och ut ur mammas underbara himmelrikt. Vi båda järmrade och stönade om vart annat. Mamma fitta är underbar skön och jag känner hennes fittmuskler kramar rytmiskt min kuk när den glider in och ut ut hennes fitta.
- ”Åååå…! Mamma du annar inte var jag längta efter att knulla med dig… nu är du BARA min…” flämtar jag fram ock ger henes kyss på munnen.
- ”Åååå…! Älskling… du gör mig så lyckling…” svar mamma efter min kyss.

Vi rullar runt i säng kramads, smekte och kysste varnadra. Mamma fulle mitt bröst med både lycka och kärlek. Vi knullade med varandra kärleksfullt ingen skulle kunde stoppa oss nu, vi brann för varandra. Vi knullade som ett äkta kärlelspar, som ett incestpar. Våra kroppar glider mot varandra i vårt sköna heta knullande. Att känna mammas sexiga sköna kropp så nära mig var osannolikt skön och härligt.

Jag pressade in kuken och ökade takten. Mitt hjärta slog hårdare och hårdare. Kuken glider in och ut allt snabbare. Vi ligger knullar med varandra känner och smeker varandras kåta kroppar. Flämtar och järmrar oss under vår heta kärleksakt, som man och kvinna eller mor och son bara kan göra. Hänsynslöst och ömsint gav vi varandra det vi villa ha. Vi villa njuta av vår förbjuda kärlek och förbjuda knullande. Att känna mammas heta kåta kropp omslingra mig var hel underbara. Att knulla med sin egna mamma och få göra hennes med barn, var otroligt.

Vi rullade runt så mamma hamnade på rygg igen och jag tittade in i hennes kåta brinnade ögon. Lycka var uppenbarligen i hennes varma förföriska ögon.
- ”Åååå…! Älskling låt det aldrig ta slut…” Flämtade mamma lyckligt och kåt och fortsätter. ”Du gör mig… så lycklig… min älskade son…” får mamma stammade fram.
- ”Jag ska aldrig lämna dig mamma… min älskade fru…” svarar jag kåt tillbaka och kysser mamma på munnen.
- ”Låt vår incest kärlek bära frukt… gör mig med barn… gör din mamma med barn…” stammar mamma fram, samtidigt som vi knullar allt häftigare med varandra.
- ”Mmmm…! Jaaa… det ultimata beviset på vår incest kärlek…. Ja…, mamma jag ska göra dig med barn… min egna sexiga kåta mamma… min underbara fru…” flämtar stönade över henne.

Jag stöte in min stora hårda kuk in i mammas härliga fitta all häftigare. Tiden står nästa stilla under oss. Luften i sängkammaren vibrera av vår heta erotiska lust. Vi stönar och jämrar och under vår sköna ömsinta knullande. Kuken glider in och ut. Mamma järmras sig allt högre och håller det hård tag i min armar med sina händer. Hon kasta sig huvud av och an. Jag känner att jag håller på att komma till finalen. Pressan in min kuken så djup jag kan i mammas fitta. Båda stönar vi högt i kör.
- ”Ååå…! Älskling du är det bästa som har hänt mig…” stönar mamma högt.
- ”Aaaarr…! Tänka att ha en sådan underbar mamma…” stönar jag som ett svar.

Mamma spärar upp sina brinnade heta ögon och tittar in i mina kåta vattninga ögon. Jag stöter in min kuk kraftfullt i hennes gudomliga fitta. Mina krafter håller på att ta slut. Pressar in min stora kuk djupt in i mammas otroligt sköna fitta, som väntar på att bli befruktade av mig. Hennes egna son och nu hennes man. Jag känner hur laddning kommer samtidigt som jag pressar in min kuk djup in i mammas fitta igen.
- ”Aaaaarrr…! Nu kommer jag…” stönar jag högt.
- ”Åååå…! Jaaa…! Älskling…” flämtar mamma under mig.

Laddning efter laddning med min barn görande vit särd sprutar jag in i mammas hungriga fitta. Jag kommer så mycket som jag aldrig tidigare kommit. Min vita varma särd fullder mammas underbara fitta tillbristningsgränsen och lite till. Jag flämtar högt och med taget.

Jag känner hur mammas fittmukler drag sig sammas allt häftigare och hårdare. Med mina sista krafter för jag min kuk in och ut i mamma. Kort stund där efter kommer mamma i sin starka orgasm och skriker ut sin underbara lycka. Hela hennes kropp börjar skaka och som sakta ebbar ut. Jag har fortfarade min kuk i mamma.
- ”Blir jag inte med barn nu… med all din speram som du har spruta upp i mig nu kommer jag aldrig bli med barn…” flämtare mamma lätt utmattade.
- ”Vi har hela vår bröllopsnatt på oss…” svarar jag och ger mamma en kyss på hennes mun.
- ”Ja..., men jag vill så innerligt ha barn med dig min son…” säger mamma och kysser mig tillbaka.

Jag ligger kvar över mamma utmattade efter vårt sköna knullande. Kuken var fortfarande kvar i mamma. Vi kysstes, kramdes och smekte varandra i efter dyningarena av vårt ultimata knullande. Jag hoppas att mamma blev med barn nu….

Efterspelet blir till början till ett långt passionerat förspel. Natten var ung och vi ville ha barn och vi ville vara säkra på att jag skulle göra mamma med barn. Natt fortsätter som natt började lång het passionera knullande mellan mor och son eller fru och man. Vi var ny gifta….

Jag vaknade på morgon av att mamma kysser mig på kinden. Långsamt öppnade jag mina ögon och kommer hur morgondimman. Mamma på kysser mig igen på kinden. Ett väldigt och vackert leende möte mig när jag tittar upp på henne. Sakta smeker hon mig skönt över bröstkorgen. Hon ser på mig. Långsamt och mjukt lägger sig hon ner över min bröstkorg. Jag känner hennes härliga mjuka sköna bröst trycks emot mig. Ödmjukt och ömsint fortsätter mamma sin smekningar över bröstkorgen. Hon tittar upp på mig.
- ”God morgon..! min underbara man…” säger min lycka i sin röst.
- ”God morgon..! Min ängel… har du kunna sova?” frågade jag henne.
- ”Lite..!” svarar mamma.

Vi ligger tysta under en bra stund och njuter av varandras intima närvaro. Jag känner mammas lunga andetag. Tystnade i sängkammaren är skönt. Långsamt smeker jag en av mina händer över mammas rygg fram och tillbaka.
- ”Vi kanske skulle gå upp och göra lite frukost…” säger mamma och bryter tystnaden.
- ”Ja.., varför inte…” svarar jag i en sömnig viskning.

Vi ligger kvar en liten stund för att samla krafter. Mamma reser sig upp och tittar in i mina ögon. Lutar sig fram och kysser mig på munnen, i en lång härligt kyss. Jag kysser henne tillbaka.
- ”Natten var underbar…” viskar hon fram efter vår heta kyss.
- ”Ja…” svarar jag medhållande och klappar mamma försiktigt över kinden.
- ”Inte ens din far fick mig att känna mig som jag gör nu. Så lycklig… jag kan inte föreställa mig ett liv utan dig…” säger mamma och titta lyckligt på mig.

Jag kysser mamma på munnen och ser på henne. Vacker som en ängel sitter hon på huk fram för mig i sängen. Hennes långa ljusa hår ligger över hennes axlar. Mamma tittar på mig med sina förföriska ögon. Det hettar inom mig. Långsamt och mjukt smeker jag min hand upp för hennes ena arm och upp till hennes kind. Mamma lutar sitt huvud emot min hand.
- ”Och jag kan inte föreställa ett liv utan dig… mamma…” viskar jag fram.

Vi sitter ett tag farmför varandra och bara tittar på varandra. Mamma har en kropp som många kvinnor skulle vilja ha. Hennes runda stora bröst, hennes mjuka och runda höfter och hennes långa slanka sexiga ben. Hon är mycket vacker och fotoskön, hon skulle kunna vara fotomodell om hon nu skulle vilja det.

Jag avbryter mig i mina tankar, över hur sexig och snygg mamma är. Genom lutar mig framåt och kyssa henne på munnen. Mamma tar tag i mitt huvud och håller mig kvar med sina händer över mina kinder. Jag känner hur mamma försiktigt biter mig i underläppen och börjar att nafsa och kyssa mig. Mamma lyckas att trycka ner mig på rygg och lägger sig över mig. Hennes runda bröst trycks härligt emot bröstborg på mig. Jag känner hur blodet börjar att pumpa i mig. Vi rullar runt i sängen. Kramas, smeker och kysser varandra om vart annat.

Till slut satte sig mamma gränsle över mig. Hon titta på mig med sina vackra mörka ögon och ett stort leende på sina söta läppar. Jag ser upp på henne och samtidigt smeker mina händer upp längs hennes platta mage upp till mitt mål. Hennes stora runda sköna bröst. Försiktigt smekte jag upp mina händer över vardera bröstet och kstönade dom mjukt. Mamma flämtade till.
- ”Min stora älskling… Min lilla älskade son…” säger och tittar på mig med mina lyckliga ögon.

Långsamt lutade sig mamma framåt mot mig och ger mig en lång härligt tung kyss. Försiktigt sjunker hon ner vi sidan av mig.
- ”Du är den man jag har länge längta så efter… min egna son…” mumlar hon för sig själv.

Samtidigt smeker mamma sin hand över min bröstkorg. Jag känner hennes långa naglar skrapar härligt mot mig. Ingen har gjort så som jag känner nu. Mamma var min nu och jag hennes man. Även om jag det var min egna mamma fylldes jag med värma känslor för mamma. När mamma och jag hade knullat första gången vara det om vi kopplatsammans. Inte bara som ett incestpar, som mor och son utan något mycket mer. Den var som mamma och jag var själskamrater från ett tidigare liv.

Vi låg tysta bredvid varandra. Jag låter min hand glida över mammas rygg i en mjuk och varm smekning. Mamma reser sig upp på sina armbågen kysser mig på kinden.
- ”Älskling jag tänkte hoppa in i duschen…. Du kan väl göra ordning frukost till oss?” Säger hon frågande och smeker sig hand över min kind.
- ”Viss…” svar jag och ser på henne.

Mamma glider ur sängen och jag följer med hennes rörelser med min blick. Vilken kropp mamma har, så sexig och snygg tänker jag. Innan hon går ut ur sängkammaren kastar hon snabbt en blick på mig, hon ler. Ett leende som gör att man smälter. Mamma försvinner ur mitt synfält.

Jag masar mig upp ur säng. Drar på mig ett par boxerkalsonger och t-shirt och går till köket. När jag passera hallen ser jag att mamma har lämnat badrumsdörren lite på glänt. Hon sjunker tyst för sig själv mycket glatt. Jag hör hur mamma sätter igång duschen. Jag fortsätter in i köket och börjar tar fram smör, ost, skinka och lite bröd. Hur mina tankar kan jag inte släppa mamma. Så skön, vacker, snygg och mycket sexig som hon är. Det skulle vara härligt med en dusch tänker jag. Man kanske skulle göra sällskap med mamma i duschen.

Jag går ut i hallen och mot badrumsdörren. Försiktigt tittar jag in och ser mamma i duschkabinen. Min blick glider upp och ner över hennes smala sexiga kropp. Samtidigt tar mamma upp en shampoflaska sprutar ut shampo i handen. De vita shampo på miner lite om tjock vit säd. Jag känner ur min kåthet börjar tar tag i mig. Vattnet strålar ner över mammas härliga sexiga kropp och min kuk börjar att vakta till liv. Fan, att mamma skulle vara så snygg och sexig.
Samtidigt som mamma börjar tvätta in schampot i håret bestämmer jag mig för att gå in och göra mamma sällskap i duschen. Jag formligen sliter av mig mina kläder och drar försiktigt upp dörren till duschkaminen. Mamma vänder sig om och tittar på mig med ett stort leende.
- ”Du har väl inte emot att jag gör dig sällskap?” Frågar jag mamma samtidigt som jag kliver in.
- ”Inte alls…!” svarar mamma och ger mig en blött kyss på munnen.
- ”Jag kunde inte motstå… när jag såg dig…!” säger jag etter kyssen och för upp mina händer mot mammas kropp.

Det varma sköna vattnet strålar ner över våra kroppar. Jag känner hur min hårda kuk nuddar mammas slanka sexiga ben. Känslan rusar upp till min huvud och jag flämtar till. Jag försöker dämpa mig och dölja hur kåt jag är. Kåthet värker ut i kuken ända ut i ollonet. Försiktigt för jag upp mina händer över hennes rygg.
- ”Du kan väl tvåla in min rygg så är du snäll…” säger mamma plötsligt.
- ”Jo, viss…” svarar jag, närmsta tagen på sängen.

Jag får tvålen av mamma och börjar sen att tvåla in hennes rygg. Började upp vid hennes skulderblad och gick långsamt ner över hennes rygg. Snart övergår intvålningen i mjuka och ömsinta smekningar över hennes rygg. Mina händer glider skönt över henne. Jag fortsätter och blir lite djärvare och smeker mina händer fram över mammas spända mage. Samtidigt som jag smeker mina händer över mammas mage glider jag upp tätt bakom mamma. Jag känner hur mamma ena hand glida smekande upp längs mitt ena ben. Sakta med säker smeker jag mina händer fram över hennes mage och emot hennes runda fina stora bröst. Händerna glider upp över hennes fylliga bröst. Försiktigt kramar och klämmer jag på brösten.
- ”Så ja…. Mmmm… så ja…. Nu börjar det likna något… jag tro du gillar din mamma…” säger mamma med en kåt röst.
- ”Ja… det gör jag…. Så mycket att jag vill ha barn med henne…” viskar jag kåt i hennes öra.

Det heta i min kuk. Båda står vi nära varandra och när min kuk nuddar mammas sexiga fasta rumpa flämtar jag till högt. Det går som en stöt genom min kåta kropp. Försiktigt trycker mamma sin härliga rumpa emot min kuk igen och jag känner den kåta stöten rusar igenom min kropp igen. Jag glider upp bakom mamman och kramare henne. Mamma kysser min på kinden och för sin andra hand över min rumpa och klämmer försiktigt på den. Samtidigt smeker jag mina händer över hennes mage och stora finna bröst. Långsamt låter jag mina händer smeka över brösten. Försiktigt kramar jag hennes bröst med stor förkärlek. Dom är fylliga, runda och mycket sköna. Samtidigt kysser och nafsar jag mamma på halsen. Känslan är överväldigande och vi möte i en lång kyss. Mamma flämtar efter luft och jämra sig av kåthet, som bubblar inom henne. Hennes bröst börjar att styva till.
- ”Jag tror minsann… att du gillar mina bröst…” flämtar mamma fram under våra erotiska spel.
- ”Ja…” svarar jag i ett långt kåt svar.
Vatten strålar ner över våra heta kåta kroppar. Våra kroppar glider gillade emot varandra i vår intima förspel. Det uppstår kåt heta mellan mamma och mig igen. Båda smeker vi varandra. Mina händer smeker över det mest fantasiska bröst som finns. Härligt stora, perfekt runda och otroligt sköna. Båda jämra vi oss under vår kärleksfulla lek. Min hårda kuken glider grymt härligt emot mammas fasta rumpa.
- ”Åååå… älskling vad jag älskar dig… min underbara son…” flämtar mamma fram under vårt smekandelek.
- ”Mmmm… och jag dig… mamma. Du är en ängel till mamma… och fru…” svarar jag visslande till mamma.

Mina händer glider över mammas runda bröst, som nu börjar att hårda. Undertiden glider mammas ena hand in mellan oss. Hon får tag i min kuk och börjar att runka mig. Med försiktigt hand drag för hon handen fram och tillbaka över kuken. Jag känner de hårda pulsslagen i kuk och det värker av kåthet. Mitt hjärta slår allt snabbare och hårdare. Mamma trycker sig upp emot mig. Kuken glider in mellan ben på mamma och hon tappar taget om min hårda kuk. båda flämtar vi till när våra kön glider emot varandras.
- ”Jag tror du älskar din son kuk…” flämtar jag fram.
- ”Åååå… ja… herregud… ja det gör jag verkligen…, jag kan inte vara utan den… och jag älskar dig… min son… min man… ” stammar mamma upphetsat av kåthet till svar.
- ”Vill… vill du…” stammar jag fruktansvärt upphetsat och fortsätter. ”Jag vill knulla dig mamma…, snälla mamma får jag knulla dig…” frågar jag henne.
- ”Ja… älskling… jag vill ha dig in mig. Jag vill känna din underbara kuk i mig. Åååå… älskling… du gör mig så lycklig…. Du får mig att känna mig som kvinna igen…” stammar hon och ser på mig med lyckliga ögon och fortsätter. ”Du gör mig så lyckligt min son… och nu ska jag bli mamma igen… till min egna sons barn.” Flämtar hon lyckligt, samtidigt som min kuken glider mellan hennes ben.

Jag grymtar till, samtidigt som jag smekte mina händer längs sidorna på mamma. Försiktigt lutar jag mig framåt och kysset mamma i nacken. Mamma gillade mina smekningar, kyssar och kramar. Jag Fortsatte med mina mjuka smekningar och låt mina ena hand glida smekande ner för sidan och ner över hennes sexiga läckra ben. Försiktigt och långsamt styrde jag in min hand på insidan av hennes lår. Mamma jämra sig lätt. Sakta med säker för jag upp min handen emot hennes aldra heligaste, hennes underbara fitta. Min hand glider över mammas bikinitrimmade fitthår. En varm härligt känsla får jag av mamma.
- ”Ååå… älskling…” stönar mamma gillande.
- ”Vill du känna din mans kuk i dig…?” frågar jag henne retsamt.
- ”Ja… jag vill känna min mans stora kuk i mig…. Jag vill att du knullar mig… och gör mig med barn…” stönar mamma till svar.

Mamma trycket sig emot mig och smekte mig längs mina sidor. Hennes långa välmålade röda naglar skrapade emot min känsliga hud och jag ryser av kåthet. Kuken glider härligt emot hennes fasta rumpa. Min hjärta slår hård i mitt bröst och blodet pumpar runt i mig. Jag känner ett kåt lyckorus i hela min kropp. Mamma vrider lätt på huvudet och vi kysser varandra. Våra blöta kroppar smeker varandra i ett erotiskt förspel. Mamma flämtar till efter luft när min hårda stora kuk glider mycket intimt emot hennes hungriga fitta. Hon kastar en kåt blick snabbt på mig. Jag inser att mamma vill att jag ska föra in min kuk i henne. Hon ser ut som ett lite barn tigger om godis. Kåthet brinner i hennes förförisk mörka ögon.
- ”Vissa att du tycker om mamma… min son…” råmar mamma fram när en kåt våg rullar igenom hennes kåta heta kropp.

Långamt böjer sig mamma framåt. Vatten strålar ner över hennes rygg och jag för upp mina händer över ryggen. Samtidigt som mamma lutar sig framåt smeker hon sig själv, får smalben upp över låren och in emot hennes blöta fitta. Jag känner hennes lita hand smeka över min hårda kuk. Känslan är enorm och jag flämtar till högt och efter luft. Kuken glider grymt härligt emot mammas fittöppning. Båda jämra vi oss av kåt erotisk lust.

Det blir ett lite anstånd mellan mig och mamma och jag ser hur min hårda kuk glider mellan mammas sexig ben. Försiktigt smeker jag ner mina händer ner till hennes mjuka runda sexiga höfter. Med ena handen håller jag tag i mamma, med andra handen tar jag tag i kuken och styr upp kuk emot mammas väntade fitta.

Mamma tar tag i kuken och hjälper mig in emot fitta. Jag känner hennes svullna blygdläppar nudda mitt ollon och jag grymta till. En kåtstöt strömmar igenom min kropp. Försiktigt pressar jag mitt uppsvullna ollon emot mammas fittöppning. Med en lätt lite stöt glider jag in i mammas himmelrike.
- ”Åååå… herregud…” flämtar mamma till när ollonet glider in i henne.
- ”Aaar… mmm… mamma…” grymtar jag till när jag känner hur jag glider in i min egna mamma.
- ”Ååå… älskling vad jag… älskar dig när… du för in din manlighet i mig…” stammade med darrande kåt röst och fortsatte. ”Du får mig att… känna mig som en vacker kvinna igen… och 20 år yngre….” Avslutade mamma med en viskning.
- ”Det… det är därför jag älskar dig mamma… du tar fram det bästa ur mig…” flämtar jag fram, samtidigt som jag tryckt in min kuk djupare i mamma.
- ”Bevisa det… älskling..! Bevisa det… att du älskar din mamma…” stammade mamma fram och fortsatte. ”Bevisa att du tycker om att knulla mig… din mamma.”

Jag förde upp min handen till hennes höft. Tog tag om höften och trycker in hela min stora kuk in i mamma underbara trånga fitta. Hennes fittmuskler sluter sig om min kuk krampaktigt och hon stönade högt av njutning. Mamma kastade snabbt en het kåt blick på mig.
- ”Du vill väl ha barn med din son… mamma?” frågade jag när hela min kuk är inne i mammas fitta.
- ”Jaaa…, herregud… det vill jag. Ett incest… incestbarn med min egna son…” stammade hon fram med upphetsande kåt röst och fortsatte. ”Åååå… ja du skulle göra mig så lycklig om du gjorde mig med barn…” flämtade mamma till svar.
- ”Mmmm… jag ska göra dig med barn och sen…” jag tvekade för ett ögonblick. ”…Sen ska jag göra din med barn igen…. Vi ska blida en stor familj… mamma. Jag kommer att aldrig att överge din…” flämtade jag tillbaka som ett svar.

Jag börja jucka emot mamma och min kuk glider in och ut ur mammas sköna fitta. Mamma lutar sig framåt och spjärnar emot och håller sig i vägen framför henne. Vatten strålar och rinner ner från våra heta brinnande kåta kroppar. Mamma jämrar sig av kåte och talar om hur skön min kuk är. Jag trycker in min kuk allt kraftigare och djupare i hennes underbara fitta.
Mamma kastar en snabb kåt blick på mig. Jag lutar mig framåt och kysser henne i nacka, samtidigt som jag pressar in min kuk så djupt jag kan i henne. Mamma trycker sig emot mig och gungar juckade emot mig. Hennes stora rund bröst gungar i takt med vårt heta knullade.
- ”Åååå… älskling… du vet vad mamma tycker om…” utbrister hon lyckligt och upphetsat.
- ”Mmmm…” hinner jag bara svara innan mamma fortsätter.
- ”Sin underbara sons kuk… stor, gudomligt skön… och bara som en underbara mans kuk kan vara… ” flämtar mamma och samtidgt som hon ser på mig med kärleksfull och kåt blick.

Jag tittar in i mammas brinnande kåta ögon och jag fylls av varme. Mamma flämtar efter luft och jag grymtar av njutning. Ingen kunde få mig att känna som mamma. Känslor är obeskrivbar.
- ”Ååå… jag känner din kuk djup i mig… knulla mig… ta mig till Himmelriket… knulla mig min son… ta mamma…” stammar mamma, yrade av kåthet.

Mamma smekte mig med sin ena hand över mitt lår. Nackhåret rest på sig av en kåta känslor hon spred från sin härliga smekning. Jag tryckte in och ut kuk allt snabbar.
- ”Mamma… du är så… så underbart skön…” stönade jag fram mellan mina stötar in i mammas fitta.
- ”Jag känner ur mycket du älskar mig… min son… gör mamma med barn nu… så vet jag att du älskar mig…” svara mamma med kåt stämma.
- ”Aaarr… Mamma jag älskar dig… och jag ska göra din med vårt barn…” får jag fram som ett svar.

Jag stöter in kuken i henne och mamma råmar högt av njutning. Det varma vatten sköljer över oss båda under vår häftiga knullande. Mamma börjar att klättra upp för vägen hon håller sig i. Hon ands allt snabbare och snabbare. Kastar sitt huvud av och an. Till slut spänner hon sig i en både och hela hennes kropp skakar. Orgasmen väller upp ur henne. Jag känner hur mammas fittmuskler krampaktigt håller tag i min kuk. Hon råmar ur sin lycka och kåthet högt så det ekar i badrummet. Jag för mina händer smekande över mammas kropp och fram till henne stora härliga bröst. Mamma ands ut och kommer i en ytterligare stark orgasm. Mitt kuk är djupt inne i mammas heliga fitta och kramar hårt om min stora kuk.

Försiktigt börjar jag dra mig hur henne och för upp kuken igen. Fittmusklerna kramar hårt om kuken och mamma känns mycket trång. Känslan är överväldigande skön. Jag trycker upp min kuk så djupt jag kan.
- ”Åååå… älskling… jag vet inte och jag klara mera…” flämtar mamma samtidigt som jag drar mig försiktigt tillbaka och pressar in kuken igen.
- ”Jo…, snälla låt mig komma i dig… mamma…. Vi vill väl ha barn…” flämtar jag upphetsat och ansträngt.

In med kuken så djupt jag kan igen. Med mina sitta krafter stötte jag in kuk i mammas trånga fitta. Jag känner hur jag sprutar ut min säd i mammas hungriga fitta. Mamma trycker sig emot mig och min kuk glider djupt in i hennes gemak. Laddning efter laddning av säd sprutade jag upp i mammas fitta.

Båda flämtare vi efter andan och kraft. Med gemensamma krafter duschade vi klar och tog oss ut i köket för att äta frukost. Mamma talade om att hon aldrig tidigare haft så skönt och het i duschen tidigare och villa göra om det smart igen.

Några veckor senare hade jag flyttat till mamma och vi började leva tillsammans, som man och fru. Veckan före midsommar hade mamma var hos sin gynekolog och fått bekräfta att hon var med barn, vårt barn. När mamma talade om det för mig grät hon av lycka. Nu skulle hon bli mamma till sina barnbarn och jag pappa till mitt syskon, ett kärleksbarn och ett incestbarn.


 

 

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

DG

Underbar
Blir så kåt av att läsa

5/4 kl. 22:46

#3

Nylontrans

Vilken härlig novell! Skönt med incest. Jag önskar att jag hade fått uppleva något liknande. Jag hade nämligen ett sexuellt förhållande med min mor. Fast vi gick aldrig så långt som till fullbordad incest. Jag bad henne hundratals gånger om att få knulla henne, men hon vägrade. Men vi gjorde andra saker. Med händer och mun.

Vilken härligt pervers tanke att få gifta sig med sin egen mamma. Och dessutom skaffa barn med henne. Wow! Jag går igång stenhårt på det.
Jag runkade skönt när jag läste denna novell.

19/1 kl. 15:05

#2

trekkie

Började bra, men sedan blev det slarvigt med stavning och meningsbyggnad.
Sedan dog det lite när det började pratas om giftermål, det är inte ens nästan realistiskt. Hindersprövningen skulle göra att skatteverket skulle vara tvungen att göra en anmälan om incest, såatteh....
Kanske funkar som fantasi för många, men inte för mig tyvärr.

Generellt bra, men för mycket slarv från mitten ungefär.

26/12, 2023 kl. 14:54

#1

MalmöLars

Så fint och härigt

24/12, 2023 kl. 16:48