Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/12, 2023 kl. 00:33, av Mr_Grayh

Morsan på besök i studentlyan

När morsan kom på besökt i studentlyan

Det var mitt första år hemifrån. Jag skulle studera till något stort i Uppsala, som många andra förhoppningsfulla. Att fixa bostad var nästan det marigaste. Men min farsa (frånskild, avflyttad till Stockholm och omgift) har tydligen en del halvskumma kontakter. En stor möblerad lägenhet hade han fått tips på. Ägarna hade båda hamnat på äldreboende och deras arvinge jobbade i USA, men ville ha lägenheten kvar ifall han skulle flytta hem om några år.

 

Vi blev tre killar med spridd bakgrund som delade på den lägenheten. Jag som heter Jonas och är från djupa Norrlandsskogarna, Östen från Gottland och så Tor ifrån Värmland. Ingen av oss hade bott själv förut, men det skulle ordna sig. Vi hade alla tre vänliga mödrar som skickade matpaket, kokböcker och anvisningar, så det var rätt lugnt på den fronten. Vi skulle nog inte svälta ihjäl. Och förutom studierna, så tog vi för oss rejält av den nya friheten och nöjeslivet i staden. Ingen av oss hade väl särskilt stora erfarenheter på det området heller, vilket ledde till en del misstag och smärre olyckor och katastrofer som vi knappast skulle våga berätta hemma.

 

Efter några veckor hade vi väl ändå börjat få lite struktur på vårt nya studentliv och pluggandet kom igång skapligt. Vi jämförde och hjälpte varandra rätt bra även om vi läste på olika ställen och skulle tillhöra olika ’nationer’, kände att vi alla kunde vinna på det.

Ett riktigt stort gemensamt intresse hade vi förståss, sex och brudar och det härliga som väntade. Det var mycket sexsnack och fantasier i lägenheten när vi var där tillsammans. Och det gick åt en hel del öl och andra starka varor.

 

Vi hade väl kommit in i slutet av september, när min morsa ringde och sa att hon tänkte komma ner och hälsa på över en helg. Jag blev alldeles nervös och firrig, för hon hade tänkt sig att sova över två nätter i lägenheten. Försökte förklara att det ju inte gick för sig, vi var ju tre som delade på utrymmena.

 

– Äsch vad då? Det kan väl inte spela någon roll om jag sover i eran vardagsrumssoffa i två nätter? Det är ju så dyrt med hotellrum. Jag ska träffa några gamla väninnor från min studietid, på lördagen … vi ska göra en liten utflykt och äta lite gott och snacka gamla minnen.

Jag hade många invändningar till det hela som ni kanske kan förstå. ’Tänk om alla morsor ville ha sina söners boende som övernattningslägenhet om dom hade ärende till Uppsala’ och så där. Men inget av det jag förde upp bet särskilt mycket på morsan, som inte alls förstod något ur min synvinkel.

– Jag kan ju passa på att städa och handla och laga lite mat åt er, tyckte hon hurtigt.

 

Jag fick lov att undersöka med dom andra hur dom ställde sig till saken. Ursäktade mej inför dem och framförde morsans självinbjudan. Förklarade hur knäppt jag tyckte det var och att hon inte kunde fatta det. Men Östen och Tor var inte alls så ifrågasättande till det hela som jag hade förväntat mej.

 

– Man vet väl hur morsor är, skrattade Östen tröstande. – I deras ögon är man ju alltid den där lilla pojken, som dom ska pyssla om och trösta och uppfostra. Men man tycker ju om dom ändå … även om dom kan kännas jobbiga emellanåt. Men det är ju bara ens egen morsa som känns lite jobbig på det sättet. Andras morsor kan man ju tåla hur mycket som helst … om dom inte är direkt pest, skrattade han och tyckte tydligen att det var okej att låna ut soffan i två nätter. – Kanske vi får lite städat här också? Det skulle behövas faktiskt. Min morsa skulle väl få spel om hon såg våran oordning.

Tor tyckte inte heller att det skulle vara till något större besvär. Han visste också hur det var med morsor, flinade han. – Egentligen skulle man behöva sätta på dom en gång, för att dom ska fatta att man är vuxen! skämtade han fräckt. Och vi garvade rått alla tre. Hade fått ner tonläget på ’normal’ nivå igen. Jag fick ringa och meddela morsan att det var okej att hon sov över i våran soffa två nätter. – Men mina kompisar förväntar sig en hel del av dej i motprestation, skämtade jag med ett halvfräckt anslag. Det fattade nog bara Tor och Östen, hoppades jag.

 

Det blev ganska mycket snack om morsor, över några öl, kvällen innan hon skulle komma. Ganska rått snack om morsor och kvinnor och sex över huvud taget, medan vi lite ostrukturerat försökte skapa ordning och reda bland våra prylar i lägenheten. Jag gick runt och kollade så att det inte skulle ligga några porr- eller herrtidningar framme och skylta. Vi var ju tre stycken som inte kunde låta bli att köpa något uppiggande ibland, när vi tyckte att det hände för lite på brudfronten.

Tor skrattade åt mej.

– Äh … låt dom ligga framme, fast i en prydlig hög. Det är väl lika bra att morsor får se verkligheten. Dom vet ju ändå om det. Varför ska man smyga med det, då fattar dom ju aldrig att man är vuxen och har behov att tillfredsställa. Man kan väl inte hålla på och smyga hela livet för dem heller? skrattade Tor som var lite dragen av ölen.

Han tog en av de fräckare tidningarna och bläddrade lite i den. Visade upp en bildserie där det var tre yngre killar som hade fräck gruppsex med en mogen kvinna som såg helt salig ut.

 

– Har inte din morsa varit utan karl ganska länge? Hon kanske skulle vilja ha lite kul med oss? Vi skulle kunna tillfredsställa henne rejält, samtidigt som hon fick klart för sig att vi är vuxna och kåta som fan, flabbade han fräckt. – Tror ni inte att alla kvinnor går omkring och fantiserar om att få vara med om nåt sånt här en gång?

Östen kom och tittade. Garvade förtjust han också. Jag måste ju också skratta åt det befängda förslaget.

 

– Ni är ju helt knäppa ju! skrattade jag.

– Har du aldrig blivit kåt på din morsa nån gång? flinade Tor. – Såklart du har! Det är väl inget att hymla med? Det har vi väl varit någon gång alla tre? Eller hur? fortsatte han när jag inte svarade något. Östen nickade, som om han höll med helt allvarligt.

 

Jag kände mej lite överrumplad. Sånt där är ju så jävla känsligt. Man tror ju gärna att man är den enda dåren som går omkring och blir sugen på sin egen morsa. Det håller man ju verkligen hemligt. Jag hade varit det många gånger. Särskilt sedan farsan flyttade hemifrån, för man märkte ju på något sätt att morsan saknade det där sexuella även om hon inte ville ha tillbaka farsan. På något vis märker man det och hör saker och känner dofter och …

 

Plötsligt satt vi där upphetsade och dreglande över porrtidningen och snackade väldigt öppet om det. Det ena avslöjandet följde på det andra, som när historieberättande kommer igång. Alkoholen hade väl öppnat alla möjliga spärrar.

 

Östen avslöjade att han grejat fräckt med sin morsa i finsoffan efter en fest, medan hans farsa låg utslagen och snarkade i sängen så att hon inte kunde sova där. Hon var också rejält packad och det började med lite tröstande kramar och smekningar, men sedan hade hon inte protesterat när han fortsatte att smeka henne lite fräckare under nattlinnet. Hon låtsades sova en stund medan han fick chansen att känna riktigt på henne och efter en stund var hon så upphetsad att han fick fortsätta fast hon var vaken och kåt.

 

Tor fyllde i med att han hade smörjt sin morsa med solkräm på ryggen en gång ute vid sommarstället och hon hade inte sagt ifrån fast han blev kåt och fräck med fingrarna. Han hade smort henne på stjärten och låren och sedan fortsatt att ta henne på fittan. Och då låg hon bara och stönade och blev kåt och då hade han glidit över henne och knullat. Hon hade bråkat lite på honom efteråt, men inte så mycket.

 

Jag hade ju inte något sådant häftigt att berätta om, men jag berättade om alla svettiga nätter ute i våran sommarstuga när jag legat och smygtittat på morsan och runkat som en galning. Hon sov ofta utan nattlinne när det var varmt och jag kom på att hon även sparkade av sig täcket. Jag låg där många nätter nedanför hennes säng och smygtittade på hennes fitta och onanerade när hon låg på mage med ena benet högt uppdraget. Det allra fräckaste jag vågade hitta på, var att försiktigt känna lite på hennes fitta och lukta nära på den, medan jag runkade intensivt tills jag måste fly till toaletten och avsluta.

 

Men Tor oh Östen var inte besvikna över min bekännelse. Dom visste precis hur det kändes, sa dom.

 

Det slutade på något vis med att vi alla tre var överens om att vi skulle vilja ha en sådan morsa som hon på bilderna, som vi kunde avreagera oss ordentligt på.

 

Morsan kom vid halv två på fredagen till Uppsala. Jag mötte henne vid bussen. Hon bjöd på taxi hem. Det första hon gjorde var att inspektera kylskåpet och skafferiet. Sedan gick hon ut och handlade med en lång lista. Hon var på systemet också. Hon hade sett på vår tomglassamling vad vi gillade, skrattade hon. Östen och Tor var inte hemma då.

 

Hemma igen med alla varor och två systemkassar, satte hon igång med att städa hela lägenheten. Jag gick iväg på en föreläsning som jag bara inte kunde missa. När jag kom hem igen var morsan i full gång med storstädning. Hon hade i princip vänt upp och ner på allting i lägenheten tydligen.

Nervöst såg jag att hon hade upptäckt bunten med porriga tidningar också, för den låg i en annan prydlig trave än den vi lämnat den i, omsorterad om man så säger. Hon kommenterade dock inte den saken. Tack och lov. Jag skulle nog ha skämts mycket pinsamt. En mustig köttgryta stod och puttrade på spisen och en kastrull potatis.

 

Tor och Östen kom hem medan hon höll på som ivrigast med städningen. Dom hälsade på henne och tittade imponerat på hennes ivriga städning. Jag satt där och tyckte allt kändes pinsamt. Men morsan avbröt städningen och dukade fram middag åt oss med alla tillbehör som man brukade ha hemma. Till och med en liten immig snaps som hon plockade ur frysen. Kalla starköl till maten.

Köttgrytan var förståss precis så god som den brukade vara och det blev ett par snapsar som morsan stod för. Tor och Östen blev mycket förtjusta i min morsa och imponerade av hur hon hängde med i alla resonemang. Hon diskuterade vad som helst med dem och visade att hon var rätt erfaren och insatt i de flesta aktuella ämnen. Men det visste jag ju förut. Hon har alltid hållit sig väldigt uppdaterad, om man säger så. Jag satt faktiskt där och kände mej lite stolt över henne, fast jag trott att jag skulle ha känt mej pinsamt berörd. Tor och Östen blev helt bedårade av min morsa, beundrade henne förtjusta. Talade om det för henne också att dom var så glada över att hon hälsade på.

Det hann så smått bli kväll innan morsan var färdig med städningen. Då var hon alldeles svettig och slut och bad att få ta badrummet i besittning en stund. Vi skulle ut på stan, för det var nationsfester och diverse, så vi var så där i kalsongstadiet, men morsan fick gå före. Vi hade sedan tidigare planerat att käka pizza tillsammans på ’Svenssons’ innan vi skildes åt för olika aktiviteter på kvällen. Men efter morsans mastiga köttgryta planerade vi att bara gå tillsammans och ta nån öl innan vi drog vidare till våra olika aktiviteter. Vi tillhörde ju tre olika nationer.

 

Morsan kom ut från badrummet i sin löjligt korta morgonrock som man blev nervös bara av att se, för den räckte knappt nedanför hennes skinkor. Vi var i kalsongstadiet vid den tidpunkten, för att snabbt komma in i badrummet och fixa till oss.

 

Det var bara det att morsan hittat våra tvättkorgar, med ren men ostruken tvätt. Hon beordrade fram strykbräda och strykjärn och ställde sig för att stryka all vår sparade tvätt. (Vi brukade nödtorftigt stryka det som behövdes för tillfället).

 

Ingen gick till badrummet fast det var ledigt. Morsan hällde nämligen all tvätten i en fåtölj och började stryka och vika i en rasande fart och delade ut de färdiga plaggen till rättmätig ägare. Vi gjorde varsin hög på soffbordet med det färdigstrukna. Vi surrade omkring där i kalsingar och tittade på morsans vickande ända under den korta morgonrocken.

 

Har ni sett en kvinna som står och stryker energiskt? Hon står lite bredbent och använder liksom skinkorna som nån sorts motvikt till rörelserna med strykjärnet. Det ser ganska roligt och inspirerande ut … om man säger så.

 

Efter två snapsar och en starköl så var vi väl inte heller så särskilt seriösa och väluppfostrade längre. Plötsligt stod Tor där bredvid henne med en hand på hennes höft och konverserade lite yvigt. Tyckte att hon borde komma ofta och ta hand om oss. Tyckte att hon egentligen skulle kunna vara där hela tiden och vara ’våran morsa’. Han surrade på med henne och han blev väldigt närgånget smeksam med handen på hennes höft. Mamma bara fnittrade åt hans ’uppvaktning’. ”Om jag skulle vara här och vara er morsa hela tiden, då blev ni väl aldrig vuxna”, fnittrade hon roat och fortsatte energiskt att stryka och vika plagg efter plagg som hon delade ut.

 

Rätt som det var såg jag, där jag tillfälligt satt ner i soffan, att Tor hade handen under hennes morgonrock. Fortfarande på höften visserligen, men från min position kunde jag se att hon troligen var helt naken under den där morgonrocken, såvida hon inte börjat med stringtrosor. Men det trodde jag inte på, morsan är alldeles för praktisk och bekväm för något sådant. Så Tor stod där och smekte hennes nakna höft under rocken och måste ju ha gjort samma upptäckt som jag.

 

Östen som precis tagit emot en nystruken, snyggt vikt, jeansskjorta och lagt på sin hög, började också vänslas med morsan. Hon fnittrade ännu mer. Hon lät nästan lite förtjust över den ivriga uppvaktningen. Men så hade ju hon också druckit två snapsar och ett par glas vin till maten. Var väl lite berusad som vi övriga. Hon försökte i alla fall inte värja sig eller hindra deras ivriga kärvänlighet.

Östen stod ju plötsligt där och kysste henne. Och det var inte några skämtsamma pussar bara, han kysste henne verkligen på riktigt och det såg ut som om morsan lystet besvarade kyssarna.

– Men hörni pojkar, hur tror ni jag ska bli färdig med strykningen nån gång om ni hela tiden ska hålla på och tjusa med mej? fnittrade hon roat.

I samma veva såg jag verkligen att hon absolut inte hade några trosor under morgonrocken, vare sig vanliga eller string, för Tor hade stuckit upp ett finger rakt upp i hennes svarta fittlurv. Jag såg det tydligt som i en porrtidning. Han förde ett glänsande blött långfinger in och ut i henne.

 

– Men … hallå … ååh … åh? stönade morsan fnittrigt tjock på rösten. – Var det inte ni som hade bråttom att duscha och klä om för att komma ut på stan till brudarna? påpekade hon muntert fnittrande men gjorde liksom ingenting för att hindra det som pågick. I stället stod hon plötsligt ännu mera bredbent.

 

Tors boxershorts stod ut som ett tält. Han hade världens ståkuk bakom morsans ända såg jag.

– Jag tar duschen först, skyndade jag mej att säga, försökte hålla rösten så neutral och normal som möjligt. Reste mej och gick ut till badrummet. Fick av mej kalsongerna och skruvade på vattnet i duschen.

Men just då var det bara en ganska ful fint. Jag var allt för upphetsat nyfiken. Smög tillbaka till dörröppningen in mot vardagsrummet. Kom precis lagom för att se hur Tor drog ner kalsongresåren under pungen. Han hade verkligen fullt res på kuken.

 

– Men … hallå? Var det inte ni som ville att jag skulle vara eran mamma, fnittrade morsan lustigt, - så får man väl inte göra med sin morsa heller?

– Det är ju det man drömmer och fantiserar om hela tiden … ’lilla, kära mamma’, stönade Tor upphetsat skrattande. Kysste henne bak i nacken.

 

Och så knäade han ner bakom morsans ända och trängde upp kuken i henne. Samtidigt slog han armarna om henne och drog isär morgonrocken och kramade hennes nakna bröst som hade alldeles styva knottriga vårtor. Morsan gav ifrån sig ett långt tjockt stön i Östens kyss.

 

– Oh … ååh … herreguud … tänk på att jag är en gammal kvinna … som varit utan länge, flåsade morsan hest. Men hon svankade och putade ut ändan mot Tors ivriga juckande.

 

Östen lutade sig fram och började kyssa och suga hennes bröst i Tors kramande händer. Morsan försökte aldrig hindra någon av dem. I stället såg det ut som om hon ställde sig än mer bredbent och putade ivrigt motjuckande med ändan mot Tor. Sekunden senare hade hon en hand nere i Östens kalsonger och drog och runkade hans kuk medan hon flåsande tog för sig av Tors ivriga knull.

 

– Du är så härlig … ’mamma’, flåsade Tor viskande kåt. Östen höll ivrigt med i det berömmet där han flämtande stod och slickade och kysste hennes styvnade bröstvårtor. Viskade att hon var en härlig ’morsa’, medan han sköt ner kalsongerna för hennes runkande hand.

 

– Tokstollar …, frustade morsan fnittrigt stönande och upphetsat flämtande. Hon gjorde inget för att värja sig eller hindra dem. Hon deltog med iver i det som hände där framför mina upphetsade ögon.

 

Allt hade hänt så plötsligt fort och lättvindigt. Det gick knappt att tro att det var sant, fast jag stod där naken i den mörka hallen och såg allt, med en ivrig näve om mitt häftiga stånd, medan duschen brusade bakom mej.

 

Det blev en häftig snabbis för Tor, som stönande och gnyende annonserade sin utlösning. Men när han gled ur morsan så stod redan Östen där beredd och tog över knullet. Det var nog bara för en kort sekund som det var tomt, sedan var Östens kuk i full verksamhet där Tors nyss glidit ur. Morsan fångade in Tors våta, dinglande kuk med handen när han passerade och hon lutade sig fram och började suga och runka honom ivrigt stönande och gnyende. Östen sköt upp hennes korta morgonrock över ryggen, tog ett rejält tag om hennes höfter och knullade henne hårt så att det klatschade och smaskade ljudligt om hennes underliv.

 

Då hade alla intryck liksom sammanfallit i ett koncentrat för mej; det fräcka snacket om morsor kvällen före, de fräcka bilderna i porrtidningen vi dreglat över, … och så mina studiekompisar som turades om att knulla min morsa. Jag susade iväg in i badrummet och ställde mej under den brusande duschen. Runkade helt vanvettigt tills kuken sprutade som en fontän och satsen smattrade mot plexiglaset i kabinen.

 

När jag färdigduschad kom ut ur badrummet stormade Tor in där med kalsingarna i näven. Östen satt i en fåtölj i vardagsrummet och såg helt förbi ut, med kalsongerna löst liggande över sitt skrev. Morsan stod i köket framför diskbänken, med ryggen mot mej, bresande och krystande och torkade sig i skrevet med tuss efter tuss från hushållsrullen. Hon upptäckte mej inte. Jag låtsades inte om att jag hade sett henne … eller att jag sett något av det andra. Omtumlad och frustrerad gick jag in på mitt rum och klädde mej för kvällens övningar.

 

När jag kom ut från mitt rum omklädd, var Östen inne och duschade och Tor höll på att klä på sig i sitt rum. Morsan stod åter vid strykbrädan och strök det som var kvar och såg ut som om inget hade hänt. Hon var lite rödblommig bara och på insidan av hennes ena lår glänste något blött och blankt under den korta morgonrocken. Jag hjälpte henne att sortera de strukna och vikta plaggen till rätt hög. Frågade om hon kunde låna mej ett par hundringar tills nästa utbetalning av studieslanten. Då gick hon och hämtade sin handväska. Tog upp en femhundring ur börsen och tryckte i min hand.

 

– Ta den här. Om jag skulle ha bott på hotell hade det väl nästan kostat tusenlappen per natt, sa hon och gav mej en kram.

– Men … du har ju handlat en massa också, invände jag lite protesterande för jag visste ju att hon inte precis hade nåt överflöd att ösa ur. Och jag ville gärna göra rätt för mej.

– Ta det där nu. Jag ska ju bo här två nätter. Ska jag inte pressa byxorna åt dej? Det är ju ’knän’ på dom där, tyckte hon och granskade min kostymering.

 

Så stod morsan där och pressade tre par byxor, alltjämt i sin korta morgonrock (och helnaken inunder) omgiven av tre tacksamma, flamsande killar i nystrukna kalsonger och skjortor.

 

Någon halvtimme senare var vi ute på stan, nypressade, nystrukna, vattenkammade, mummade och herrparfymerade. Eftersom vi bara skulle ta nån öl, gick vi på ’bögpuben’ där ölen var billig. Satt där och snackade runt lite grand och avvisade bestämt inviterna från ställets ’gambögar’ som väl såg oss som nåt sorts lammkött

 

– Fan Jonas ... jag satte på din morsa, sa Tor allvarligt. Och Östen nickade som bekräftelse på att han också erkände det. – Är du förbannad på oss nu? undrade han försiktigt.

Men kåtheten efter det jag tidigare bevittnat, satt kvar i både skallen och kroppen på mej. Jag bara flinade roat mot dem.

– Äh … vaddå? Hon behövde det säkert? Hon verkade ju gilla det, skrattade jag mot dem. – Det var ju det vi snackade om härom kvällen va? Hon kanske har gått och drömt om just något sånt där va? Hon verkade ganska belåten. Var ju inte arg eller nåt … vad jag kunde se, konstaterade jag flinande.

– Hon var härlig. Jag tror hon blev riktigt kåt på oss. Hon var redan alldeles blöt och hal när jag kände på henne … och när hon inte protesterade så …, flinade Tor lite rödblommig.

– Varför pep du iväg så snabbt då? Du hade kanske också fått prova om vi skött korten rätt, flinade Östen.

– Jag ville göra ’kusten klar’ för er. Jag blev så satans kåt när jag såg vad som höll på att hända. Men jag kunde inte låta bli att smygtitta på er. Jag ville verkligen se det … det vi snackade om härom kvällen, skrattade jag och kände att jag höll på att få stånd igen bara av att prata om det.

– Du skulle ha kommit tillbaka in igen … när vi var igång. Hon blev jävligt het och ivrig … du hade säkert fått komma till du också, skrattade Tor upphetsat, - hon sög av mej en gång också … medan Östen knullade henne. Satan va skön hon var … het och skön. Kanske vill hon en gång till när vi kommer hem inatt? skrattade han brunstigt hest. Östen och jag föll in i hans grova garv. Vi hade väl alla tre samma snuskiga upphetsade tankar i skallen.

 

Vi betalade ölen och skildes åt. Var och en till sin kvällsaktivitet. Det gällde att vara med och hålla igång i det sociala umgänget också, inte bara plugga duktigt. För min del var det ett häftigt disco som gällde den fredagsnatten. Där fanns också några kvinnliga kompisar som jag var rätt intresserad av.

 

Efter ett tag var det inte bara discokulan i taket som snurrade. Det snurrade till i min skalle också. Jag hade visst satt i mej någon drink för mycket, i för snabb takt. Tog mej ut till en toa och stoppade fingrarna i halsen för att åtminstone bli av med det sista jag konsumerat. Kallsvettig och vinglig ägnade jag mej sedan åt att hålla mej till en soffa och dricka isvatten, för att få världen att stanna till och förhoppningsvis spä ut alkoholen i min kropp. Det började hända lite väl ofta det där.

 

Sedan längtade jag bara ut i friska luften och efter min säng. Jag sade till tjejerna i baren att jag plötsligt drabbats av ’akut hypokondrisk apati’ tillsammans med dundrande huvudvärk och att jag gick hem för att sova, ifall någon skulle sakna mej. Så tidigt hade jag nog aldrig lämnat en fest. I regel brukade det vara morgon eller förmiddag innan man var hemma efter en sån kväll. Nu var klockan bara halvtolv, kunde jag konstatera när jag blundade med ett öga och spanade in urtavlan på kyrktornet.

 

Jag kvicknade till ganska bra ute i den svala höstluften, men fortsatte ändå hemåt.

’Tänk … om Östen och Tor redan var hemma hos morsan? Dom kanske höll på att pippa henne för fullt?’ for det genom min skalle. Jag ökade på stegen. ’Inte för att dom nånsin varit hemma tidigt efter såna tillställningar, men man visste ju aldrig? Som vi hade snackat’.

 

Jag försökte verkligen smyga när jag kom hem. Men har ni bott i stenhus med stora trappuppgångar så vet ni hur det är. Det går inte att öppna en sån ytterdörr ljudlöst. Det ekar i hela huset. Nå … jag var tydligen först hemma i alla fall. Det var helt tyst i lägenheten. Morsan såg sovande ut i soffan i vardagsrummet, men golvlampan bredvid var tänd. Hon låg med ena benet uppdraget mot ryggstödet och det andra vikt ut över soffkanten.

 

’Det var nog tur att jag var först hemma. Lakanspåsen hade glidit av henne lite och nattlinnet var inte riktigt nerdraget … så man kunde se rakt upp i ’nöjesfältet’ på henne’ kunde jag konstatera utifrån hallen. ’Det var väl bäst att jag bredde på henne och släckte lampan … eller?’

När jag kom närmare in i vardagsrummet, såg jag den tomma vinflaskan på bordet, ett halvfyllt vinglas, askkoppen full av fimpar … och bredvid, på soffbordet, låg den där fräcka porrtidningen uppslagen. Den som jag, Tor och Östen suttit och dreglat över några kvällar tidigare. Den låg uppslagen just med de bilderna, av en mogen kvinna med tre unga killar, som vi suttit och gottat oss åt och fantiserat över. Morsan låg där med ena armen över sina ögon.

 

Jag ändrade direkt riktning och tassade in på mitt rum. Klädde snabbt av mej allt utom kalsongerna och hängde prydligt och ordningsamt upp mina kläder över en stol. Sedan smög jag mej tyst ut till vardagsrummet igen. Satte mej ner på soffkanten nedanför morsans ben. Hon såg verkligen sovande ut. Som hon låg, kunde man tydligt se ända upp till hennes fitta, för lakanspåsen hade glidit iväg och nattlinnet låg lite snett över magen. Eftersom hon låg på rygg, med ena knäet upp mot ryggstödet och det andra ut över soffkanten, syntes allt så tydligt i golvlampans sken. Det var ännu häftigare och tydligare än de svettiga sommarnätter i sommarstugan när jag suttit på golvet och spanat in hennes fitta när hon låg på mage med ena knäet uppdraget. Men jag befann mej i samma upphetsade, darrande stämning som de nätterna. Min kuk stod stenhård i kalsingarna.

 

Jag hörde kyrkklockan slå tolv genom den gläntande balkongdörren. Om allt var normalt så skulle inte Tor och Östen vara tillbaka än på många timmar. Handen hade strukit ner boxershortsen under min stinna balle och höll ett skönt grepp kring min styva kuk. Jag stirrade upphetsat darrande mot morsans svällande bullfitta. Det glänste alldeles vått i den plutande fittspringan. Hårstråna kring springan låg liksom kletade utefter fittläpparna.

 

’Hade hon legat där och druckit vin och kåtat upp sig över våran fräcka porrtidning och fingerpullat? Och just de där bilderna också?’ tänkte jag upphetsat.

Jag lutade mej bakåt mot ryggstödet och onanerade skönt medan jag stirrade helt hänfört mot morsans våta stinna bullfitta. Det var som en av de där svettiga sommarnätterna, fast ännu mer upphetsat och nära.

 

Sakta och mycket försiktigt rörde sig min hand mot det frestande fittburret. Jag kunde inte hindra min hand. Och så kände mina fingrar mot det våta plutiga. Så mycket hade jag aldrig vågat känna förut. Men mamma såg alltjämt sovande ut och låg med armen över ögonen. Och ingenting hände. Mina fingrar sjönk in djupt mellan de stinna, våta, hala blygdläpparna. Jag kände hennes klitte under fingertopparna. Den var stor och tydlig. Som ett moget körsbär. Alldeles hård.

 

Mina fingertoppar gned upp och ned över den styva kulan i det hala diket. Jag kunde liksom inte sluta. Min andra hand runkade ivrigt kuken. Det var så skönt. Jag skulle väl ha kunnat sitta hela natten så.

 

Plötsligt fattade jag ändå på något vis att morsan låg där och spände höfterna upp och ned mot mina fingrar som om hon tyckte att det var skönt. ’Kanske drömde hon? Kanske trodde hon att det var Tor som åter var där?’

 

Jag kunde inte sluta. Masserade oupphörligt den stinna kittlarkulan, fast hennes underliv spände upp mot min hand. Jag trängde lång- och ringfinger djupt in i hennes fitta. Och fittan tryckte ivrigt emot så att jag grävde djupt in i henne. Mina fingrar juckade intensivt i och ut i hennes fitta … och fittan juckade suget emot. Och hon låg alltjämt där med armen över ögonen.

Då kunde inget hålla tillbaka mina känslor längre. Jag halvreste mej och strök av kalsongerna helt. Vände mej upp över hennes kropp. Föste bort det sista av lakanspåsen och sänkte mej över henne. Mitt ollon träffade precis rätt. Sakta gled jag in i henne … och det var det absolut ljuvligaste jag känt. Jag var helt inne i henne och fittan kramade så vanvettigt skönt kring min kuk Jag började försiktigt glida ut och in i henne.

 

– Gör det sakta och länge. Det var så länge sedan … stönade hon plötsligt klarvaket under mej. Och hennes hand hade hamnat mot min midja. Den andra låg alltjämt över hennes ögon. Hennes fitta mötte kuken. Handen på min midja angav takten.

 

Handen vid min midja styrde takten. Med andra armen över ögonen, valde hon att inte se vem det var. Jag knullade ivrigt mot hennes motjuckande fitta. Kände att allt var mycket nära. – Länge … länge nu … det var så länge sedan, flåsade hon viskande mot mitt öra.

 

Men … det brände till där nere. Kuken ryckte och slog som en metronom … och jag sprutade i henne. Mer än jag någonsin sprutat förut, kändes det som. Och hennes fitta juckade ivrigt emot. Hon ville mer.

 

Vis av tidigare erfarenheter i det stadiet, visste jag att kuken kunde mer om jag hade tur. Det hade hänt mej vid ett par tillfällen tidigare, när jag var berusad, att kuken fortsatte att vara stenhård efter utlösningen. Så jag fortsatte att jucka fast kuken nätt och jämnt sprutat klart. Och ståndet höll i sig. Jag kunde fortsätta att knulla den härligt motjuckande fittan. Och kuken slaknade aldrig. ’Jag skulle kunna hålla på länge nu’, tänkte jag saligt, ’precis som hon bad om’.

 

Morsan hade dragit upp benen långt bredvid mej, bresade ut så mycket det gick. Hon gillade tydligen det jag gjorde. Hon stönade upphetsat flämtande. Jag sträckte mej upp på raka armar och tittade upphetsat ner mot min styva blanka kuk som körde in och ut i hennes bulliga, svartrufsiga fitta. ’Äntligen var jag där, dit jag längtat så intensivt under galna kåta nätter’.

Det smackade så ljudligt upphetsande blött från hennes fitta när jag dunkade på. Lät så fräckt och skönt. ’Hon är visst rejält kåt och blöt i fittan’, tänkte jag belåtet.

 

– Ååh … jaah … jaah … mera såå … jag har varit utan så länge, viskade hon flåsande, länge … länge, tiggde hon kåt. Men hon hade alltjämt armen över ögonen.

Jag var helt tyst, för att inte avslöja mej ifall hon trodde att det var Tor eller Östen som höll på med henne igen.

 

Så enormt kåt hade jag nog aldrig känt mej någon gång förut. Den hala, smackande fittan kramade och kittlade så vanvettigt gott kring min kuk och ändå kunde jag visst mer än någon gång tidigare. Jag knullade och knullade och kände … och hörde hur hon skakade och kastade, stönade och snyftade i orgasm. Det gjorde mej alldeles malligt stolt. ’Det går för henne … kring min juckande kåta kuk’, tänkte jag belåtet. Det smaskade kladdigt ljudligt från hennes darrande, kramande, motjuckande fitta. Hon hade ju redan fått min sats en gång. ’Hon ska få mitt sprut en gång till, … men hon ska ha flera orgasmer först’ tänkte jag saligt stolt.

 

- Åh … åh … jaah … mera såå … meeraah.

Hon tiggde efter mer fast hon låg där och skakade av orgasmen. Hade alltjämt armen över ögonen utan att försöka titta en enda gång. Hon gillade att knulla utan att veta vem det var, tydligen.

 

Jag knullade ivrigt så svetten rann. Det var så satans skönt. Funderade på om jag kunde få henne att vända sig på alla fyra så att jag fick ta henne bakifrån. ’Men … då kanske hon upptäcker att det är jag och …’. Jag slog den tanken ur huvudet och fortsatte som det var. Varierade lite med korta och långa stötar. Knullade fort … och knullade sakta. Hon verkade gilla det. Varje gång jag drog ut den helt en stund och sedan körde in den hårt, ropade hon alldeles saligt kåt. Det kändes plötsligt som om jag verkligen var herre över min kuk, som om jag skulle kunna hålla på och knulla hur länge som helst. Och det gjorde jag verkligen. Så länge hade jag nog aldrig hållit på förut på ett och samma stånd.

 

Jag knullade henne grymtande, flåsande kåt och såg och hörde att det var på väg för henne igen, tills en hand knackade lite diskret på min rygg. Jag tittade upp förvånat och överrumplat och kom av mej. Där stod Tor helt naken med sin styva stake i näven och runkade lite sakta. Han frågade viskande om han fick byta av mej en stund, samtidigt som morsan under mej manade på mej att fortsätta. ”Mera … mera nu … jag har så mycket att ta igen” flåsade hon ivrigt nära orgasm. Östen var också där, naken och med präktig ståkuk. Han hukade sig ner vid soffan och började kyssa morsans flämtande mun lystet. Hon gnällde stönande i kyssen och besvarade den hungrigt utan att ta bort armen från ögonen. En lång häftig, hungrig kyss medan Östen drog hennes nattlinne upp över brösten som var alldeles kåtstinna med styva knottriga tuttar som stod rätt upp.

 

 

Överrumplad och snopen klev jag upp därifrån ängsligt sneglande mot morsan. Men hon valde att fortfarande inte se något. Låg där med armen över ögonen och juckade upphetsat bresande i tomma luften innan Tor hunnit dit och trängde in i henne. Hon stönade upphetsat i Östens kyss och spände ivrigt emot med fittan när Tor gled in i henne.

Tor är rätt storvuxen även mellan benen. Hon kände nog skillnaden. Det var några centimeter på alla ledder, hade Östen och jag avundsjukt konstaterat en natt när vi var fulla och satt framför en porrvideo.
Östen övergick ivrigt till att kyssa, smeka och krama morsans bröst, medan Tor knullade häftigt. Hon stönade och lät alldeles saligt förtjust över behandlingen. När Östen försökte få av henne nattlinnet helt, hjälpte hon liksom till med kroppen. Men hon blundade hela tiden när hennes arm tillfälligt måste lämna ögonen.

Jag sjönk matt ner i närmsta fåtölj och tittade upphetsat på orgien i soffan medan jag smekte min våta vibrerande kuk och smakade på fingrarna. ’Fan va kåt och härlig hon var … det var ju nästan som i porrtidningen som låg uppslagen på bordet’. Östen och Tor öste berömmande, fräcka komplimanger över henne i hesa viskningar. Hon såg ut att gilla det. Fnittrade upphetsat mellan stön och flåsanden. Både Tor och Östen viskade hela tiden fräcka, upphetsande knullord till henne.
Tors knull blev till en häftig snabbis och han förkunnade saligt frustande och stönande att ’nu sprutar jag i din härliga bullfitta’. Men Östen var ivrigt beredd att ta över verksamheten. När Tor kravlade undan, var Östen ivrigt där över morsan och trädde upp kuken i hennes skälvande, juckande fitta och fortsatte att knulla.

– Ååh … jag har varit utan så länge. Det är så sköönt, frustade morsan alldeles extatiskt kåt och tog lystet emot Östens ivriga knull.
Östen kysste henne hett och knullade häftigt. Det blev alldeles vitskummigt kring hans kukrot och pung från morsans spermafyllda fitta.
– Vi ska göra så skönt för dej. Du är en sån härlig morsa … så kåt och härlig, skrattade han upphetsat och knullade så det smaskade ljudligt.
Jag följde upphetsat det ivriga flåsande knullet i soffan. Det gjorde mej så kåt. Jag satt nog där och runkade. Tor höll på och stökade med möblerna. Flyttade matbord och stolar åt sidan. Kom sedan släpande med dynorna från sin och Östens säng och placerade dem på den stora matta där matbordet hade stått.

Östen gav tydligen morsan ännu en häftig orgasm innan han själv också brölade ut sin utlösning. Sedan hände allt så snabbt.

Tor tog i morsans armar och Östen tog om hennes vrister och så lyfte dom henne upp ur soffan och över soffbordet och ut över dynorna på golvet.

– Men … gu-ud … pojkar … ni är inte klooka, tjöt morsan fnittrande.

Men hon landade mjukt och säkert på rygg på dynorna på golvet och vi stod alla tre nakna omkring henne. Morsan satte sig upp och tittade sig omkring och fnittrade lustigt.
– Herregud … sånt här händer bara i fantasin och i porrtidningar va? Jösses så många härliga kukar. Era fräcka busar … kåtbockar … kom och lek med mej då, utmanade hon fnittrande.

Så låg vi ner alla fyra. Vi smekte och kysste och var på henne över allt som i en svärm, där på golvet på dynorna. Morsan fnittrade och garvade och lät alldeles förtjust över den massiva uppvaktningen.

Morsan … och vi också för den delen, fick nog uppleva allt hon fantiserat om och mer därtill. För vi använde bilderna i porrtidningen som uppslagsverk och handbok, sedan vi turats om att knulla runt ett tag. Morsan ställde ivrigt upp på alla fräcka vilda tag. Hon fick prova på allt dom gjorde i den där tidningen tror jag. När jag var i hennes fitta och juckade, var Östen samtidig i hennes stjärt, medan hon ivrigt sög Tors stora kuk. Sedan skulle Östen och Tor byta plats. Men Tor missade på något vis hennes stjärt och hans kuk trängde in i morsans fitta där min kuk redan hade all plats. Det blev överraskande väldigt trångt och tajt där nere, när vi båda var inne i samma hala öppning.

– Men … åååhh … nu blev det fullt. Ta i då … det vill jag känna, frustade morsan fräckt och sög och runkade Östens kuk medan hon upphetsat spände fittan emot det dubbla intrånget.

Jag tror att både jag och Tor tappade all kontroll just då. Vi knullade helt sanslöst i samma hål samtidigt. Jag tror också att vi sprutade i henne i exakt samma hundradels sekund totalt sanslösa. Det var så jävla fräckt. Sedan låg vi där som utslagna och såg på när morsan klev grensle över Östen och trädde sin spermadrypande fitta över hans styva kuk. Det smaskade så vanvettigt fräckt och skönt när hennes fitta dansade över Östens vitskummiga kuk.

Morsan verkade helt omättlig. Hon kravlade runt där på dynorna och runkade och sög våra slokande kukar styva igen och vi knullade henne om och om igen. Turades om i en helt vanvettig Följa-John-lek tills vi var totalt utmattade och tillfredsställda.

Det var nog tidig morgon igen, innan allt var i ordning och alla kommit ner i sin bädd för att sova.

På morgonen var stämningen lite dämpad och generad kring det frukostbord som morsan dukat och kallat till. Det var Tor som till sist tog till orda och bad om ursäkt för att vi hade varit lite väl vilda och fräcka med henne i berusat tillstånd. Östen och jag nickade instämmande.

Morsan tittade lite frågande mot oss och flinade lustigt.
– Tyckte ni inte om det då? Så skönt har jag inte haft på länge … om jag ens haft det någonsin förut. Och jag blir inte med barn, så ni behöver inte vara nervösa. Vi var väl fyra stycken om gårdagens tokigheter … och ingen sade nej, vad jag kunde höra i alla fall, skrattade hon inbjudande. Då skrattade vi med, allihop. Lättade.
Frukosten smakade bra och vi skrattade och skämtade utan några besvärande skamkänslor.

– Nu har jag i alla fall en ny och häftig upplevelse med mej när jag träffar mina gamla fjollor till studiekompisar idag … nej då jag tänker inte berätta det för dom. Men jag har en upplevelse som jag inte tror att särskilt många av dem har. Fast … vi var rätt vilda på min tid också … här i stan. Men det kan ni väl knappast tro på? skrattade morsan fräckt.

Morsan klädde upp sig och snofsade till sig så att hon blev alldeles bedövande vacker och gav sig iväg för att träffa sina gamla ’fjolliga’ kompisar på en guidad busstur i och omkring staden, med restaurangbesök och aktiviteter. Östen, Tor och jag skulle iväg på en brännbollsturnering. Fast vi var i olika lag. Ingen av oss kände dock för att delta i efterfesterna, så vi bestämde att vi skulle träffas hemma och försöka laga till en riktig herrmiddag i stället.

Så gjorde vi också. Med hjälp av en av kokböckerna och lite telefonsupport från Östens morsa lyckades vi fixa till en riktig fin ’trerätters’. Men då hade vi väl varit nere i närbutiken och kompletterat skafferiet tre gånger minst. Det var riktigt roligt. Drinkar från vårt eget förråd, förhöjde väl stämningen och vi tullade nog lite på det som stod i morsans systempåsar också. Ganska så stolta och belåtna avåt vi våran trerätters middag. Turades om att servera tjusigt. Till groggarna efteråt satt vi och diskuterade alla världens problem och hade smarta lösningar på hur de skulle rättas till. Vi hade rätt trevligt tror jag. Men i bakhuvudet på oss alla fanns något annat som sög.

Morsan hade sagt att hon troligen skulle vara tillbaka vid halvtolv-tolvtiden. ”Jag kommer väl som ett gammalt spöke vid midnatt. Är det någon hemma då … eller behöver jag en nyckel?” hade hon undrat. Och vi hade lovat att någon skulle vara hemma då och gett henne nyckel i alla fall.

När klockan började närma sig 23.00 hade vi ganska vilda idéer om fortsättningen av den natten. Vi släpade ut dynorna på mattan mitt på golvet och vi klädde av oss allt utom kalsongerna. Och så satt vi där och tittade på porrfilm på en av satellitkanalerna som hängde kvar i det abonnemang som de tidigare lägenhetsägarna hade och som tydligen aldrig blivit annullerat.

Där satt vi och gaggade rätt så berusade efter filmen strax efter tolv när det rasslade till i ytterdörren och morsan kom tillbaka. Hon var tydligen också ganska präktigt dragen när hon vinglade in och drog dörren i lås med en smäll. Hon ställde sig mitt i hallen och stirrade på oss och bara fnittrade. Hon pekade mot arrangemanget med madrasserna mitt på vardagsrumsgolvet.
– Ska jag ligga där …?… i natt … också? fnittrade hon lustigt roat.
- Jaa …, svarade vi tre i kör, berusat flinande mot henne.
Då klev morsan bestämt in i vardagsrummet. Slängde kappan och handväskan i en fåtölj och så började hon klä av sig. Hon klädde av sig allt. Hon behöll inte ens trosorna på. Stod där naken och lite bredbent framför oss och tog med handen över fittan.

– Okey då … kåtbockar… lek med mej då. Jag är jävligt pillsk i kväll, flinade hon fräckt.

Sekunden efteråt låg hon omkullvräkt på dynorna mellan oss och vi hade befriat oss från kalsongerna och turades ivrigt om att kyssa henne, suga på hennes bröst och slicka hennes fitta, tills hon tiggde om att bli rejält knullad. Hon sög våra kukar ivrigt som om det varit smältande glasspinnar.

Jag vet inte hur många gånger hon kom grenslande över mitt ansikte med sin såsiga fitta den natten och stönade: ”slicka mammas fitta då! Slicka mej riktig kåt!

Vid halvtvåtiden på söndan följde jag henne till bussen, med hennes väskor på cykeln.
– Tycker du att jag är hemsk nu? undrade hon när vi gick där i septembersolen.
– Nää …? Vaddå? undrade jag.
– … som knullar runt så där med dina kompisar? suckade hon.
– Ääh … vaddå? Du borde ju skaffa dej en ny karl som kan ta hand om dej, suckade jag generat. Det hade jag ju sagt många gånger förut till henne innan den helgen, att hon skulle träffa nån ny karl som kunde ta hand om henne och hjälpa henne med fastigheten … och allt det andra.
– Egentligen har jag ju inte gjort något förbjudet … annat än att du också fick vara med på det. Men det har du väl gått och längtat länge efter? skrattade hon konstigt.
– Men …? Va …? stönade jag skyldigt.
– Jaa … inte ska du tro att det bara var du som hade svårt att sova de där heta sommarnätterna ute i sommarstugan, när du låg och tittade på mej och luktade och kände försiktigt medan du lekte med snoppen. Kanske låg jag där och önskade att du skulle våga lite mer? Jag var väl också kanske lite otillåtet nyfiken, skrattade hon suckande. – Men … nu vet vi ju, suckade hon igen.

Vi pratade inte vidare i ämnet. Det var på något vis för svårt att reda ut.

– Kommer du hem något före jul? undrade hon när hon klev på bussen.
– Jaa … troligen första helgen i november, svarade jag.
– Va trevligt det ska bli, log hon. Bussen startade. Jag vinkade av henne.

’ Och då ska jag minsann knulla dej … dag och natt’ tänkte jag olydigt medan jag vinkade efter den försvinnande bussen.

På kvällen när vi satt och tittade på nyheterna, skrattade Östen plötsligt till.
– Nästa gång tar vi hit min morsa. Hon kan behöva nåt. Farsan är nog inte så rolig i sängen längre, skrattade han väldigt rödblommig.
– Hur ser din morsa ut då? undrade Tor.
– Hon låter väl ungefär som Babben Larsson, men hon är inte lika mullig. Hon är fin faktiskt, flinade Östen.
– Låter bra, skrattade Tor. Min morsa är ganska stor … som jag då … och hon ser lite kall och likgiltig ut … men hon är jävligt het … ’i de lugnaste vattnen …’ ni vet. Hon kan komma hit i januari, efter julhelgerna, för då är hon jävligt less på farsan … och släkten, flinade han. – Om vi tar en i kvartalet … kan väl bli lagom ungefär … så får vi städat också. Han garvade belåtet.
– Så … då kan jag be morsan komma hit i mars då? flinade jag roat.
– Din morsa får komma hit vilken helg hon vill. Jag älskar verkligen din morsa Jonas, suckade Östen. Hon har gett mej en helt ny syn på livet. Man ska verkligen ’älska sin nästa’ oavsett vems morsa hon är … annars missar man säkert något häftigt. Jag är helt salig och förtrollad av din morsa, att man kunde ha så skönt visste jag inte om förut.
- Jaja … larva dej inte, fnös jag.
- Seriöst Jonas …jag älskar din morsa, suckade Östen.
- Intygas … samma här, suckade Tor.

Jodå. Jag åkte verkligen hem första helgen i november. Och jag låg hos morsan i dubbelsängen första kvällen och jag blev kvar där. Knullade henne på morgonen också. Sov inte en timme i mitt gamla pojkrum. ”Din lilla kåtbock … slicka mammas fitta då … sug på klitten … bit i den” stönade hon många gånger den helgen.

Efter en hel del retsamt tjat från Tor och mej hade vi hetsat Östen att bjuda dit sin morsa till Luciaveckan, för att ’göra lite julfint åt oss och kanske Lussa för oss?’ Överraskat satt vi där alla tre efter hans telefonsamtal och gapade och försökte fatta att hon förtjust tackat ja till det. ”Men … det blir ni som får försöka förföra henne, det törs inte jag ge mej in på” sade Östen alldeles viskande hest och rödblommig som om han hade världens hjärtklappning.

Det kändes på något vis lite extra spännande när Östens morsa skulle komma, eftersom vi hade lite snuskiga planer om henne. Det hade vi ju inte haft när min morsa kom. Då blev det mera något spontant. I och för sig hade vi ju fantiserat lite fräckt om sånt i förväg, men det var ju bara upphetsade fantasier. Nu hade vi någon sorts medveten plan. Vi skulle medvetet försöka förföra en morsa och ha kul och skönt med henne. Den morsa som Östen var otillåtet kåt på.

Östens morsa lät verkligen som Babben Larsson. Var nästan lika slagfärdig och fräck i truten också. Lite mulligt rund och go var hon också, men absolut inte så det störde. Vi blev direkt helförtjusta i henne även Tor och jag.

På Tors flinande förslag, fick bunten med porriga tidningar ligga framme i vardagsrummets bokhylla. Han hade en idé om att även lite mogna kvinnor var nyfikna på sånt även om dom inte ville låtsas om det. Tidningen som morsan blivit nyfiken och upphetsad av, den med en bildnovell med tre unga killar och en mogen kvinna, fick ligga näst överst i bunten. ”Den kanske kan kittla hennes fantasi också?” flinade han. Han hade nog inte så fel faktiskt.

Vi hade lämnat lägenheten i hennes händer och sagt att hon fick julpynta så mycket hon ville. Östen hade väl hintat henne lite om vad min morsa gjort i fråga om handling och städning och sånt. När vi kom hem var det verkligen julstädat och pyntat så att det doftade såpa och rent om allting. Skafferi och kylskåp var välfyllda … och även hon hade varit en vända på systembolaget och handlat både öl och det ena med det andra. Bakat hade hon gjort också. Både matbröd och pepparkakor och lussebullar. Men vi kunde också lite belåtet roat konstatera med roliga flin mot varandra, att hon varit och botaniserat i vår hög av ’erotiska tidskrifter’. Tidning nr två låg inge längre kvar där den legat.

Efter god middag på kvällen, med snapsar och stöl och ett antal groggar efteråt, var det inte alls så svårt att förföra, förleda och hetsa upp Östens morsa som vi hade föreställt oss. Hon blev väldigt mjuk, villig och kysslysten mellan mej och Tor i soffan. Förvånansvärt lätt trollade vi av henne kläderna och hetsade henne kåt och villig. Sedan åkte den där porrtidningen fram igen och vi hade ormgrop på dynorna mitt på vardagsrumsgolvet … och Östen fick vara med hela tiden, helsaligt kåt. Hon lussade för oss också på morgonen, innan vi skulle iväg. Så rejält med ’stake är det nog sällan en Lucia får. Men det är väl mera en historia som Östen borde berätta.

Lika väl borde det vara Tor’s sak att berätta om när hans morsa hjälpte oss att städa ut julen och hade julgransplundring med oss efter helgerna. Hon var lite filmstjärnelik och sval, som ur någon amerikansk tv-såpa. Men när vi plundrat granen och klätt av henne var hon hetare än het. Nästan omättligt kåt.

Numera, när vår nyfikenhet är stillad, har vi väl alla tre ett mera normalt förhållande till kvinnor, erotik och kärlekar. Vi har väl vuxit på något vis, städar och stryker också duktigt själva.



 

 

 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ronneby

Vad synd att man inte fortsatte studera. Började jobba istället efter gymnasiet...

25/12, 2023 kl. 22:34

#1

Hurricane

Skulle gärna höra Tor Och Östersund berättelser.

25/12, 2023 kl. 09:55