Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/1 kl. 14:34, av Nilsr

Klimax på nyårsafton

Del 3 av 3 i serien Mamma och ungdomarna

Johan träffar den söta sexologen Bea. Nyårsafton blir en höjdare.
Gott nytt år!
Obs innehåller sex inom familjen

”Johan, ska vi boka in din julklapp någon dag?” undrar Emmy, som är Johans mamma. 

”Ja, gärna. Gör det snälla. Vore toppen.”

”Okey, kom med så ringer jag. Bra om du är med så att du verkligen kan när Bea har tid.”

Emmy tar fram kortet som Bea hade givit henne med telefonnumret på.

”Hej, du har kommit till Bea. Jag är upptagen just nu, men lämna ett meddelande så ringer jag upp när jag är ledig.” Telefonsvarare, typiskt.

”Hej Bea, jag var inne före jul med mina döttrar. Nu skulle jag vilja boka en tid för min son, Johan. Vi pratade ju om det och han fick det i julklapp. Kan du ringa mig, Emmy, så bokar vi en tid. Tack. Mitt nummer är…..”

Det tar inte så lång tid innan Emmys telefon ringer. Hon ser att det är Bea.

”Hej Bea, vad bra att du återkommer. Johan vill gärna träffa dig. När har du tid?”

”Låt mig se. Lite mycket nu före nyår. Mmm, vänta. Jo, visst ja. Jag fick ett återbud i morgon klockan fem. Fungerar det? Jag har ingenting efter, så vi har tid om det skulle behövas. Ofta kan det ta lite längre tid för killar att öppna upp sig.”

”Ett ögonblick, ska bara höra med Johan att det är okey.” Emmy vänder sig till Johan. Han nickar att det fungerar. ”Hallå, jo det blir toppen. Då ses vi. Han vill att jag ska vara med, men vi får väl se i morgon.”

Mycket hade hänt den senaste tiden. Det började med att Emmy kom på sina döttrar, Elsa och Ava, när de låg i samma säng och hjälpte varandra att onanera. Först blev hon ställd, visste inte vad hon skulle göra. Men insåg att de var ju bägge över femton och kunde utforska det de ville. Det slutade med att hon beställde en tid med en sexolog för dem för att diskutera olika leksaker, som de sedan fick i julklapp. Ungefär samtidigt hade hon även upptäckt att Johan, 18 år, letade upp allas trosor och använde dem när han onanerade. Sedan lämnade han dem kladdiga i tvättkorgen.

Tjejerna hade gjort i ordning några extra mysiga trosor till honom, vilka han hade fått i julklapp. Dessutom fick han också en leksak samt presentkort på en konsultation med Bea.

Dagen därpå gick Emmy och Johan tillsammans till sexshoppen för sitt möte med Bea. Hon tog emot dem och de gick in i det lilla rummet, som affären använde för demonstrationer och konsultationer. 

”Vad roligt att få träffa dig också, Johan.” Sedan vänder hon dig till Emmy. ”Hur gick det med julklapparna? Jag antar att Johan var med när dina döttrar fick sina och även, du Johan, fick också en, inte sant?”

”Det var helt fantastiskt, eller vad säger du Johan?”

”En helt annorlunda jul, har aldrig trott att jag skulle vara med om något liknande,” säger Johan, lite förläget och rodnar när han säger det.

”Ja, vi kom verkligen varandra mycket nära, som du säkert förstår. Intimt, är nog rätt ord.”

”Hur är det Johan, vill du att din mamma ska vara med eller vilda prata med mig ensam?”

”Mamma får gärna vara med. Hon är toppen, som initierat detta. Men känns ändå konstigt. Om hon vill vara med, så är det ändå okey,” får Johan fram, lite trevande.

”Jag kan börja vara med. Känns det konstigt, så går jag ut. Bara säga till,” säger Emmy.

”Okey. Det är mycket ovanligt. Tror aldrig jag haft en mor och son samtidigt, men vi börjar så. Det är även mycket ovanligt att det är en ung pojke, man, som söker mina råd. De allra flesta är kvinnor och sedan någon gång en lite äldre man, som börjar få problem. Får jag börja ställa lite frågor till dig?”

”Ja, vad vill du veta?”

”Alla män, och även kvinnor för den delen, onanerar. Inget konstigt med det. Hur ofta brukar du göra det?”

”Minst en gång om dagen, ofta flera.”

”När brukar du göra det? Något speciellt som gör att du känner att du behöver lätta på trycket?”

”När jag gått och lagt mig. Sedan händer det ibland på morgonen eller när jag kommer hem från skolan.”

”Får du erektion, stånd, redan innan du börjar eller först när du börjar?”

”Lite olika. Jag går ju inte och lägger mig med stånd, det blir när jag smeker upp den. Men ibland på dan när jag börjar tänka på något, ja, då måste jag, så att säga, ta hand om den.”

”Hur länge tar det innan du kommer, normalt alltså?”

”Kanske fem minuter, ibland snabbare.”

”Tycker du det är ett problem? Vill du hålla på längre?”

”Beror på. Ibland behöver jag bara klara av det.”

”Hur gör du? Med bara ena handen eller växlar du om? Ser du på något samtidigt eller läser eller?”

”Nu har jag ju fått en liten leksak. Men annars är det handen. Höger hand. Drar liksom upp och ner. Finns det något annat sätt? Ibland ser jag på något, men oftast inte.”

”Och dina systrar, kommer de in på något sätt? De ser ju mycket bra ut.”

”Har morsan berättat? Jag brukar lukta på deras trosor och även på morsans. Nu vet de om det, blev inte lika spännande då.”

”Är det bättre när det är lite spännande? Att bli upptäckt?”

”Mmm, tror det. Vet inte varför, men ja.”

”Kan du onanera omedelbart efter att det gått för dig en gång?”

”Ibland, men lite svårt. Behöver en stund mellan. Räcker oftast med en gång.”

”Hur länge kan du hålla på den andra gången? Om du vilat lite mellan?”

”Vet inte, har inte tänkt på det. Men lite längre tror jag.”

”Har du någon flickvän?”

”Nä, inte nu.”

”Men du har varit tillsammans med någon? Knullat?”

”Ja…”

”Hur länge kan du hålla på då?”

”Lite av ett problem. Kommer nästan direkt. Hopplöst. Tjejen blev besviken, hon sa inget, men det märktes.”

”Jag tror jag har en liten bild av dig. Tack för att du är så öppen,” säger Bea. ”Ett problem är uthållighet, om jag förstår det rätt. Du har inga problem att njuta, men går lite för snabbt. Spänning när du onanerar. Hmm,” Bea tänker lite. ”Jag har, som jag sa, inte så stor erfarenhet av killar. Men jag hjälpte faktiskt en man för ett tag sedan. Min pappa, faktiskt. Han hade stora problem med att dels komma för snabbt och dels bara kunna komma en gång. Det senare är ju mycket vanligt bland män över fyrtio, speciellt i lite äldre relationer.”

”Okey, hjälpte du honom? Hur gick det?” flikar Emmy in. Hon har hittills suttit tyst och bara lyssnat.

”Jo, jag lyckades faktiskt. Nu skulle jag vilja se om det jag, vi, gjorde då kan hjälpa Johan också.”

”Vad gjorde ni? Vad tycker du att Johan ska göra?”

”När du onanerar, Johan, vill jag att du börjar känna efter hur, exakt hur, det känns precis innan orgasmen kommer. Försök att få klart för dig vad som händer i din kropp, när du känner att du närmar dig.  Beskriv och skriv gärna ner så gott det går. Jämför över flera gånger. För att det ska bli så likartat som möjligt, vill jag att du dels bara ägnar dig åt dig själv, inte ser på något, luktar på något. Dessutom, och det är viktigt, ska du inte ha onanerat på åtta timmar innan. Du ska vara på samma nivå varje gång. Koncentrera dig på att onanera och känna, verkligen känna hur det känns under hela processen. Tror du att det är möjligt?”

”Ja, absolut. Det tror jag att jag klarar.”

”Det finns egentligen två möjligheter här. Dels att du gör det helt på egen hand och dels, om det finns någon som kan hjälpa dig att onanera. Då kan du verkligen koncentrerar dig bara på känslan. Har du någon som skulle kunna göra det. Bör vara samma person hela tiden.”

”Nä, har ingen flickvän, som jag sa.”

”Hur är det, skulle jag kunna hjälpa honom?” undrar Emmy.

”Mamma, skulle du vilja det? Vore så fantastiskt.”

”Jag har ju hjälpt dig en gång förut, så det gör jag gärna.

”Om du vill göra det, Emmy, vore det ju fantastiskt. Blir faktiskt på samma sätt som jag hjälpte min pappa,” säger Bea.

”Då gör vi så. Ska bli riktigt spännande,” säger Emmy och ser både glad och förväntansfull ut.

”Bra, då säger vi det. Jag skulle vilja göra en första omgång redan nu. Johan, tror du det skulle fungera? Jag vill att din mamma runkar dig här och nu. Samtidigt ska du fokusera på hur det känns och berätta det under gång. Jag kommer att spela in det du säger, då har vi en första observation.”

”Jaa, om mamma är med på det. Ska jag sitta här och ta av mig?” undrar Johan.

”Precis. Ta av dig så mycket du vill. Ingen annan kommer in här, det är bara vi,” säger Bea och börjar plocka fram sin telefon.

Johan ser sig omkring. Han tycker det är lite obekvämt att börja dra ner byxorna, visa upp sig. Men samtalet har redan gjort att han är halvhård. Han tar av sig byxorna och kalsongerna. Sätter sig i soffan. Emmy sätter sig bredvid, ser på sin son. Hon skulle gärna sett honom helt naken, ser lite sjukhusaktigt med bara nedre delen blottad. Men, man kan inte få allt, tänker hon.

”Så, bra, bra,” säger Bea och talar in i mikrofonen. ”Det här är basen, omgång noll, kalkar vi den för. Johan ska nu bli runkad av sin mor och han ska berätta hur det känns ända fram till orgasmen. Kan vi börja?”

Både Emmy och Johan nickar. Emmy tar tag om Johans penis, smeker den lätt, drar lite i den och den blir allt styvare.

”Jag märker att kuken blir allt styvare. Pulserar liksom ut i den. Åhh, dina händer är så sköna, mamma. Ja, mer så, mer så.”

Emmy börjar nu dra huden fram och tillbaka i långa drag. Ollonet är ömsom helt gömt i förhuden och ömsom helt blottat när hon drar fram och tillbaka.

”Det känns skönt, pirrigt att göra det så här. Kuken känns stor och stark, vet inte om det är rätt ord. Jo, stark och riktigt utspänd. Dra mer, lite snabbare, mamma.”

Emmy börjar runka lite snabbare. Tar tag om hans pung och kramar kulorna lite lätt.

”Glömde säga det, låt pungen vara. Viktigt att han känner hur det känns där också,” säger Bea.

Emmy runkar samtidigt som Johan ber henne om olika hastighet och beskriver hur det känns. Efter en stund säger han.

”Tror det närmar sig. Svårt att säga exakt varför, men är nog att känslan blir mer intensiv. Ja, just det. Känns som kuken växer, spänns mer i hela kuken. Något lite i pungen, ungefär som att den gör sig redo. Nu verkar det som kuken blir tjockare, växer mer. Drar liksom ihop sig i roten. Ja, ja, nu kommer jag. Åhhh, så skönt, mamma. Åhh, jag älskar dig,” fullständigt skriker Johan och kuken drar ihop sig och sprutar, drar ihop sig och sprutar högt upp i luften.

”Det gjorde ni helt fantastiskt bra. Jag tog tid och ni klarade av det på strax under tre minuter,” säger Bea.

”Underbart, mamma, du är underbar. Visste precis hur jag ville ha det. Tack.”

”Tack själv, min son. Så fint att kunna få hjälpa dig. Och vilket sprut. Jag har aldrig sett något liknande.”

”Tack Johan, du har verkligen en mycket fin penis. Den ska du vara stolt över. Om jag inte hade varit sexolog och tar betalt för det, hade jag gärna assisterat, men då blir det dessvärre köp av sexuella tjänster, vilket är förbjudet.”

Johan får lite papper att torka av sig med. Klär sedan på sig igen. Ser ganska nöjd ut. De bokar en ny tid med Bea om en vecka. Under tiden ska de onanera en gång per dag, på samma sätt som idag. Helst samma tid, varje dag och minst åtta timmar sedan föregående onani.

Hemma möts de av Eksa och Ava, som båda undrar hur det gått. Mamma berättar och de två flickorna ser intresserat på Johan.

”Kunde inte jag ha fått göra det i stället?” undrar Ava. 

”Nej, det ska vara likadant alla gånger. Ingen variation nu. Vad Bea hittar på härnäst återstår att se.”

De kommer överens om att göra det som en kvällsrutin. Tjejerna vill vara med och se på, vilket både Emmy och Johan tycker är okey. Kan ju vara lärorikt för dem också. Under de närmaste dagarna samlas de allihop i vardagsrummet. Johan sitter naken i soffan och mamma sitter bredvid och runkar honom. De spelar in Johans kommentarer på telefonen. Dessutom loggar de hur lång tid det tar.

Johans kommentarer är tämligen lika från dag till dag. Tiden, däremot, varierar första kvällen tog det bara två minuter. Andra dagen tre, tredje dagen fem minuter för att sedan återigen gå ner till tre minuter. Variationen efter det var tämligen liten, det tog runt tre minuter varje dag.

Elsa och Ava har följt det hela. Undrar om de kan få vara med när de träffar Bea nästa gång. Johan tycker det är okey. Emmy ringer och frågar Bea. Hon drar lite på det. Funderar, men säger sedan att, jo visst. Kan vara en bra idé. 

De går i samlad grupp in i sexbutiken. En mor med tre ungdomar. Ett par unga kvinnor som letar bland varorna ser undrande på dem. En äldre man, som står och tittar på penisringar ser mycket förvånad ut, när Bea kommer fram och hälsar dem välkomna, leder in dem i det lilla rummet.

”Vad roligt att se er allihop igen. Blev era leksaker till belåtenhet?”

”Mycket bra. Har aldrig haft så sköna stunder tidigare,” säger Elsa och Ava nickar.

”Men nu ska vi höra, hur har det gått för dig Johan?”

”Vi har gjort som du sa. Mamma runkade och jag fokuserade på att berätta. Det blev samma berättelse i stort sett varje gång. Slutdelen skilde sig kanske bara lite i styrka. De första gångerna var det lika starkt som här, sedan avtog det lite i intensitet, men annars var det precis likadant.”

”Det är bra, då vet du nu hur det känns när du är på väg att få orgasm. Nästa steg är att fördröja orgasmen. Det kan göras på lite olika sätt. Vi ska prova två, som inte involverar några preparat.  

Den första går egentligen bara ut på att lära sig göra ett uppehåll innan du kommer till orgasmen. Den andra är betydligt svårare och innebär att du får orgasm, men utan att spruta. Detta gör att du sedan kan fortsätta och även upprepa det ett antal gånger. Detta kräver mycket övning, koncentration och att lära sig behärska muskler du inte visste du hade.”

”Oj, går det? Ungefär som vi kvinnor som kan få multipla orgasmer, den ena efter den andra,” säger Emmy. 

”Precis. Jag antar att du har upplevt det. Hur är det med er flickor? Har ni också upplevt det?”

”Ja, men bara när jag onanerar. Skulle vilja uppleva det med en man…” säger Elsa.

”Ja, lite. Nu med wanden,” menar Ava.

”Vi får se om vi kommer dit. Låt oss börja med den första metoden. Den innebär att ni gör som tidigare, men när du Johan känner att du är i närheten. Kanske strax efter att du tycker att du blivit större och grövre men innan det verkligen drar ihop sig i penisroten. Kommer du ända dit är det troligen redan för sent. Hur lång tid tog det när ni runkade nu i veckan?”

Emmy berättar om tiderna och hur de varierat, men stabiliserat sig runt tre minuter.

”Att gå efter klockan är vanskligt, du måste gå på hur det känns, Johan. Men vi har en utgångspunkt på tre minuter. Nu vill jag att ni siktar på minst tio minuter. Tror du att du klarar det Johan?”

”Ska försöka, jo jag tror jag vet ungefär när jag ska bryta. Hur länge innan vi ska fortsätta?”

”Det är nästa del i att lära sig känna efter. Om du väntar för kort tid måste du ta en ny paus ganska snabbt. Vänta för länge och det finns risk att du slaknar och har svårt att komma tillbaka. Många män upplever detta. Om det är så, kan du testa med en penisring, den gör att blodet stannar kvar i penisen.” Bea går upp, rotar lite på en hylla och kommer fram med en förpackning med fem ringar i olika färg. ”Ta de här. Kan vara bra. Trä på en längst ner på penisroten. De är i silikon och passar alla storlekar. Bör inte sitta på längre än 20-30 minuter. ”

Elsa och Ava har följt hela diskussionen med stort intresse. Gör det här, undrar de, att deras framtida killar kan klara längre sessioner? Bra kunskap i alla fall.

 Bea har sett deras intresse och vänder sig till dem.

”Kanske ska vi göra ett experiment, där ni är med och runkar Johan. Om han är med på det. Kan vara bra att han lär sig att behärska olika kvinnors tekniker. Men bara runka, inget annat. Vi vill ha det kontrollerat. Okey?”

All nickar på huvudet. Johan har inget emot att systrarna hjälper till, tvärtom, verkar det som.

”Johan, är du villig att göra ett första försök här, nu? Och kom ihåg att det är inget fel att misslyckas. Det kommer du att göra, svårt att inte komma, svårt att inte ta det för långt. Du måste hela tiden känna efter hur läget är och sedan kontrollera det. Ska vi göra ett försök?”

”Ja, gärna. Spännande. Vill att det är mamma nu, första gången.”

Johan tar av sig kläderna. Den här gången tar han av sig allt, vill inte bara sitta med nederdelen och kuken bar. Emmy börjar smeka honom, han är nästan hård redan och blir stenhård. Nästan på en gång. Bea tar tid. Emmy runkar Johan nu med lång tag. Tar den andra handen och smeker direkt på ollonet.

”Här, ta lite glidmedel, tror att det gör det skönare,” säger Bea och räcker över en flaska med glidmedel. 

Emmy tar lite i handen och smörjer in ollonet med det. Håller ollonet i handflatan och gnuggar det samtidigt som hon runkar Johan. Han ser ut att njuta fullt ut, lutar sig bakåt med slutna ögon och fyra kvinnor i varierande ålder som betraktar honom. 

”Åhh, vad jag blir våt,” stönar Elsa.

”Ja, jag med,” instämmer Ava och har en hand innanför sina byxor. 

”Skärp er, tjejer. Håller med om att det är upphetsande att se på, men nu är det Johan det gäller och han måste kunna koncentrera sig. 

”Ja, ja, inte långt nu. Så sköna händer du har mamma. Lite fortare, lite mer intensivt nu. Ja, ja. SLUTA, SLUTA,” skriker Johan. 

Det syns att han kämpar. Bea kastar sig fram och lägger sina händer ovanför Johans kuk och trycker.

”Spänn dina muskler, knip, knip,” uppmanar hon Johan.

Hans kuk rycker och rycker, precis som han skulle spruta, men ingenting kommer. Efter en stund lugnar han ner sig.

”Åh, trodde jag skulle spruta. Kändes som en orgasm fast utan sprut. Vad hände?”

”Du fick en orgasm, men tillsammans lyckades vi undvika att du skulle spruta. Detta var det svårare sättet, som jag pratade om. Och du fixade det på egen hand. Fantastiskt!” säger Bea.

Hon ser på honom, på hans kuk, som nu har slaknat en hel del.

”Klarar du att fortsätta. Normalt går det utmärkt efter en orgasm utan utlösning. Men nu är du lite väl slak. Ska vi göra ett försök att fortsätta?”

”Ja, jag vill se, förstå hur det fungerar. Mamma, vill du fortsätta?”

”Sätt på en penisring, då slaknar du inte lika fort,” säger Bea och räcker honom en av ringarna.

Johan tar den. Töjer ut den och försöker krångla in kuken i den. Lyckas inte direkt. Bea räcker fram sina händer, tar ringen och töjer ut den, trär den sedan på Johans kuk, som fortfarande ligger ner. Bea tar tag om kuken och ser till att ringen kommer så långt ner som möjligt. Johan grinar lite illa, några hårstrån har råkat i kläm. Han rättar till det och ser sedan på sin mor, som återigen börjar smeka honom. Det tar inte lång stund innan kuken står stadigt rakt upp igen. Bea tittar på klockan, tar tid igen. Första gången tog det bara två minuter och 45 sekunder.

Emmy droppar mer glidmedel och bearbetar Johans ollon intensivt. Det är inte bara Johan som njuter av det. Emmy ser ut som det kommer att gå för henne också. Samma sak gäller både Elsa och Ava, som bägge två smeker sig själva mellan benen allt intensivare. Bea, som har detta som yrke, är inte heller opåverkad. Hela rummet känns som att det glöder. En varm och mycket sexig känsla. 

Emmy runkar och stimulerar Johans kuk på olika sätt. Han börjar se alltmer njutningsfull ut.

”Åhh, ja, ja, precis så mamma. Åhh, så skönt. Börjar kännas lite. Från liksom ihop sig. Ja, ja. Ohhh, nu, nu, kan inte stoppa, nuuuu,” och han sprutar rakt upp i luften. Satsen landar på hans mage.

”Kunde inte hjälpa det, var tvungen att komma, kändes det som. Men mycket starkare än normalt. Var det för att jag inte sprutade första gången?”

”Ingen fara, det är helt normalt. Inget misslyckande. Det är  just det här som behöver övas, om och om igen. Nu behöver du inte hålla dig i åtta timmar innan, bara du klarar att få upp den. Ringen är extra bra då. Och får du lite hjälp, så är det ändå bättre. Då får du träna på lite ovanligare situationer. Det tog lite längre tid den här andra gången, det tog nästan fem minuter, vilket är bra”.

”Tack Bea. Det här var helt fantastiskt. Ja, träna och se hur jag klarar det. Bea, jag tycker du är helt fantastisk. Har du lust att bara ta en fika vid tillfälle. Vill veta mer om dig och vad en sexolog gör. Eller är det fel att umgås med kunderna privat?” undrar Johan.

”Bra Johan, vilken utmärkt idé,” instämmer Emmy.

”Det gör jag gärna, vore trevligt att bara prata, ha kul. Hur tänker du?”

”Äh, vet inte. Har inte tänkt så långt. Men kanske bara fika, liksom. När du har tid. Skolan börjar inte förrän om en vecka, så när som helst. När kan du?”

 

”Jag är ledig i morgon, skulle fungera bra. Vi kan ju ses här kl två så går vi någonstans. Hur verkar det?”

”Topp, kul. Ser fram mot det,” säger Johan, samtidigt som han börjar klä på sig.

”Öva nu innan i morgon. Jag vill veta hur det går då,” säger Bea som avskedsord när de lämnar affären. 

När de kommer hem börjar Emmy laga mat och flickorna försvinner snabbt in på sitt rum. Om någon hade lutat örat mot dörren, hade det varit uppenbart vad de sysslade med. När Emmy ropar att maten är klar kommer både Elsa och Ava med rödblommiga kinder. Emmy ser på dem och ler.

”Mmm, ni behövde nog verkligen lätta på trycket som byggdes upp. Jag hade också behövt det, får blir i kväll.”

”Ja, vilken eftermiddag. Så fantastiskt att se Johan och dig. Roligt att förstå hur det fungerar, men, ohh, så kåt jag blev,” suckar Elsa.

Ava nickar instämmande.

Då kommer Johan. Han ser mycket nöjd ut.

”Visste inte om jag vågade fråga Bea, hur hon skulle ta det. Men så roligt att hon vill träffa mig. Nu har jag något att tänka på när vi övar,” säger han.

”Sakta i backarna. När du övar måste du fokusera på hur det känns, lära dig styra. Att tänka på Bea kommer bara att distrahera dig, då vill du bara spruta henne full på en gång. Men håller med om att det är fantastiskt. Hon verkar vara en så trevlig och sympatisk person,” menar Emmy.

”Kan vi öva en gång i kväll? Vill verkligen se hur det går, så jag kan berätta.”

”Ja, men nu ska vi äta. Sedan blir det säkert tid. Vem vill du ska assistera dig? Du har tre villiga här.”

”Vad säger du Ava, vill du försöka? Jag vill känna dina små fina händer om mig.”

”Åh, vad spännande,” säger Ava och hoppar upp och ner av förväntan.

”Då föreslår jag att vi alla klär av oss efter maten. Jag, och kanske Elsa också, vill passa på att lätta lite på allt som byggts upp i mig under dagen. Och då får ju Johan lite att titta på samtidigt. Men du måste fokusera på att inte komma, Johan.”

”Ja, jag vet. Men vad mysigt om vi alla kan vara nakna. Det här, att alla är så öppna, är den bästa julklappen någonsin.”

Flickorna håller med. 

”Men det är vår lilla hemlis. Ingenting ni går omkring och pratar om. Är vi överens om det?”

De nickar. ”Tummis?” Och alla tummar på det.

När middag och disk är avklarat samlas de alla i vardagsrummet. Emmy har dragit för gardinerna, tänt lite ljus samt gjort en brasa. Alla börjar klä av sig och sitter strax nakna i soffan och fåtöljen. Leksakerna ligger uppdukade på soffbordet. Johan sätter sig i soffan och Ava sitter bredvid. Hon ser på Johan och hur hans kuk redan står i stram givakt. Hon kryper ner på golvet. Sätter sig mellan Johans ben. Hon sprutar lite glidmedel i handen och börjar smeka och leka med Johans kuk. Johan tycker det är underbart när hon omväxlande runkar och smeker ollonet. Johan ser samtidigt på sin syster där hon sitter mellan hans ben. Han ser hennes små söta, fasta tuttar. Han skulle gärna velat leka med dem, men når inte. Han lutar sig bakåt och bara njuter.

”Ohh, så sköna händer du har. Så fantastiskt. Mmm, så här vill jag sitta i evigheter.” 

Men det blir inga evigheter. Åsynen av Ava och samtidigt se hur hans mamma och andra syster sitter och onanerar gör att orgasmen närmar sig med ilfart.

”Nu, nu, sluta, nu, sluta,” stönar han fram. Ava slutar låter kuken vara. Den rycker lite efteråt, men sprutar inte. Efter femton sekunder säger Johan ” börja nu igen, lite lätt. Ja, ja, ohh, så skönt, mmm. Åh, åh, SLUTA.” 

Ava slutar igen. Tid till första orgasm var bara en och en halv minut. Nu behövdes det bara tjugo sekunder. Johan pustar ut lite längre, men slaknar bara en aning.

”Tror du kan börja igen. Sakta, sakta. Åhhh, ja så skönt. Nu känns den stor igen. Ohh, så skönt, ja, runka, runka. Måste få komma. Nej, nej. Sluta, sluta.”

Men Ava är nu så inne i det att hon bara fortsätter och Johan sprutar rakt i hennes söta ansikte. Trettio sekunder tog det. 

När Johan har hämtat sig och Ava slickat upp det som hamnade i hennes ansikte, sätter hon sig bredvid Johan.

”Nu får du ge mig en orgasm, och jag vill hålla på hela vägen, inga pauser.”

Johan nickar sätter sig mellan hennes ben och lägger ansiktet mot hennes sköte. Det luktar våt fitta och han börjar slicka i sig hennes safter. Tar fingrarna och delar på hennes läppar. Lapar i sig direkt från källan. Tungan vandrar upp och ner för hennes öppning, springa. Upp mot klittan. Nuddar den lite grann.

”Ohh, jaa, precis där, ja slicka på klittan. Sug in den, mmm.”

Johan gör det, tar och sätter munnen runt klitoris och suger in allt i munnen. Leker sedan med tungan på den lilla knoppen. Han sträcker upp sina händer, fattar om hennes tuttar, kramar dem och känner hur hårda hennes bröstvårtor är. Tur att han redan kommit ett par gånger, annars hade han sprutar bara av att få göra det här.

Ava befinner sig uppe på små skära moln. Stimulansen är intensiv, men precis vad hon behöver efter dagens upplevelser. Hon sträcker sig, tar tag i Johans huvud och styr honom. Spänningen i hennes kropp både avtar och byggs upp, byggs upp på ett helt annat sätt. Benen vibrerar, hon andas tungt, flåsande och kommer i en otrolig orgasm, samtidigt som Johan slickar och slickar. Orgasmen bara fortsätter. Hon kan inte sitta stilla, kastar sig fram och tillbaka. Hela tiden med Johans ansikte och mun pressad mot sina känsliga delar. Efter en stund klarar hon inte ner; trycker bort Johan och bara faller ihop.

Mamma och Elsa är inne på spurten. Elsa använder wanden och Emmy sin rabbit. Båda stönar i kör; helt inne i sin njutning. Elsa exploderar först, tätt följd av Emmy. Sedan ligger de alla och bara flåsar. Mamma ser på dina tre barn. Hon kan inte låta bli att se hur vackra de är nakna och hur härligt det är att kunna uppleva allt tillsammans och med varandra. Hon börjar fnittra, kan inte hejda sig. Elsa ser på henne och stämmer in. De två andra följer efter och till slut skrattar de allihop.

Nästa dag, dagen före nyårsafton.

 ”Mamma, hjälp! Vad ska jag ha på mig på min dejt?” ropar Johan.

”Ja, hon har ju redan sett allt på dig. Men tag en skjorta och några snygga jeans. En tröja ovanpå..”

När Johan kommer till butiken är Bea redan där. 

”Kom,” säger hon och leder in honom i det lilla rummet. Där ställer hon sig på tå, ger honom en varm kram och kysser honom på munnen.

”Det här har jag velat göra från första stund jag såg dig. Och om inte du hade frågat i går, hade jag gjort det. Nu, när vi klarat av detta, låt oss gå innan någon börjar undra. Nä, det gör de inte. De vet om att jag har kunder här inne. Men nu är du ju inte kund, inte idag i alla fall.”

De går iväg ut i snöslasket. Bea leder dem till ett litet café. De börjar omedelbart att prata, först i mun på varandra, sedan tystnar Johan, låter Bea prata. Hon är så söt när hon sitter och ler mot honom. Han kan inte låta bli att tänka på att hon sett honom hekt naken och med erektion. Det får honom att reagera. Bea märker det uppenbart. Hon lägger en arm på honom och ser in innan ögon.

”Mmm, jag vet. Jag vill också. Du ska bara veta hur jag kämpar för att inte överfalla dig här och nu. Men jag har en princip. Och det är att ingenting sådant ska inträffa på första dejten. Vi får behärska oss.”

”Jag kommer inte att kunna stå upp, det spänner något enormt.”

”Låt det synas. Jag tar det som en komplimang. Och ingen känner oss här.”

”När kan vi ha en andra dejt då?”

”Vad sägs om en timme? Nej, jag menar, i morgon. Nyårsafton, vad gör du då?

”Ska bara vara hemma med mamma och tjejerna. Du är välkommen också. Vi är ju mycket nära varandra nu. Har du något emot att vara med oss. Och vi kommer att få tid för det vi vill.”

”Tycker om din mamma. Och dina systrar verkar också mycket fina. Ja tack, jag kommer gärna.”

De kommer överens om att Bea ska komma på eftermiddagen. Bägge två vill ha tid för sig själva innan middag och nyårsfirande. 

Bea ringer på klockan fyra. Johan, som är ensam hemma öppnar dörren. Dörren hinner knappt gå igen förrän de är klistrade mot varandra. Johan leder Bea till sitt rum. Efter ett antal kyssar och kramar ser de på varandra. Bea har en vit blus på sig samt en röd kort kjol och stayups, det går att se var strumporna slutar på låret. Hon ser på Johan. 

”Vad bra att det är vår andra dejt. Nu vill jag att du slappnar av, jag kommer att leda och förföra dig. Jag vill att vi tar tid på oss. Är det okey?”

”Ja, du är ju experten. Jag vill njuta av och med dig länge. Ingen snabbis,” säger Johan.

”Bra, ställ dig här. Du ska nu se på när jag klär av mig. Du får inte röra eller göra någonting. Varjen på mig eller dig själv. Bara titta.”

Sakta snurrar hon runt, ger Johan möjlighet att se hela henne. Sedan börjar hon knäppa upp sin blus, men tar inte av den, låter den vara uppknäppt så att bh:n syns framifrån. Hennes bröst är som två stora apelsiner, runda och fasta i kuporna.

Med blusen uppknäppt drar hon ner dragkedjan i kjolen. Stiger ur den och snurrar runt. Hon har ett par små, lite genomskinliga trosor som smiter fint åt runt hennes rumpa. Med blusen fortfarande uppknäppt börjar hon dra ner sina trosor. Drar ner dem över strumporna och skorna. Hon snurrar runt. Johan kan se att hon är naturligt mörkhårig, men har tuktat hårväxten till ett minimum. 

Sakta tar hon av sig blusen. Går fram till honom. Vänder ryggen mot honom och säger ”knäpp upp.” Johan knäpper upp och bh:n faller till golvet. Hon snurrar runt igen. Johan har nu svårt att inte ta tag om henne, krama henne och kyssa henne. Men han besinnar sig.

 Sakta börjar hon kavla ner den ena strumpan. Tar av sig skon och sedan strumpan. Sedan följer den andra. Nu står hon helt naken framför honom. Gör en piruett och lägger sig sedan ner på rygg i sängen. Särar på benen och börjar smeka sitt sköte. Johan ser hur läpparna delar på sig för hennes fingrar. Den andra handen har hon på det ena bröstet och masserar det långsamt.

”Åhh, snälla, snälla. Kan inte bara stå här,” stönar Johan. 

”Bara se. Jag säger till när jag vill något annat.”

Hon fortsätter smeka sig. Det glittrar om hennes fingrar. Hon sätter dem till munnen och suger sakta på dem. Hela tiden smeker hon samtidigt sina bröst. De är fasta, märks knappt att hon ligger ner.  Bröstvårtorna är skära i en lite mörkare vårtgård. 

”Åhh, ahh, så skönt. Se på mig, vill att du ser ordentligt på mig. Åhh, jag kommer strax. Det är så skönt att veta att du står där och vill ha mig. Åhh, nnuuuu, nuuu. Åhhh, så underbart,” säger hon och skakar i hela kroppen. 

Efter en stund reser hon sig upp. Går fram till Johan, lutar sig fram och ger honom först en kyss, sedan sticker hon in sina slippriga fingrar i hans mun, låter honom suga på dem.

”Stå bara stilla nu och låt mig klä av dig, jag vill öppna min julklapp, som är du, sakta.”

Hon börjar knäppa upp hans skjorta, tar av den. Smeker honom sakta över brösten och ryggen. Leker med hans små bröstvårtor. Drar i dem. Biter lite lätt. Sedan går hon ner på knä och börjar knäppa upp hans byxor. Drar med möda ner dem och Johan stiger ur byxorna. 

Bea ser på hans kalsonger. Slickar sig om munnen och börjar dra ner dem. Inte utan svårigheter då kuken nog aldrig varit så styv. Till slut får hon ner dem och hans penis far upp, slår till henne i ansiktet. 

”Mmm, vilken styv fining. Den vill jag leka med.”

Hon tar av hans strumpor och nu är de lika nakna. Bea står kvar på knä. Tar tag om hans stånd, smeker den lite fram och tillbaka. Slickar upp den försaft som rinner ut. Bara ser på den. Vrider den lite fram och tillbaka. Inte helt lätt.  

Hon reser sig upp, kryper in i hans famn, kysser honom. Nu mer intensivt. Deras kroppar är tätt pressade mot varandra. Hon leder honom mot söngen. Lägger sig ner igen.

”Nu ska du smaka på mig.”

Hon särar på benen och Johan går ner med ansiktet mellan dem. Ser beundrande på den vackra synen. Hennes blygdläppar är ihop och endast en springa syns. Läpparna är blodfyllda och putar ut på var sida om springan. Det ser så fint ut. Johan sträcker ut tungan. Bara nuddar lite lätt på den hårbevuxna fittan. Känner de mjuka hårstråna mot sin tunga och läppar. Sakta sträcker han ut mer av tungan. Låter den dela på läpparna och slickar i den varma och våta springan. Suger lite. Tar bort ansiktet, blåser in i fittan och upp mot klitorisen. 

Johan tar ena handen, smeker lätt i springan med ett finger. Låter det glida in lite i hennes varma grotta. Sätter tillbaka ansiktet och sickar mer intensivt.

”Vänta, vänta, inte så mycket. Bara lätt, lätt. Och glöm inte mina bröst, de vill bli älskade också,” mumlar Bea lite lågt.

Johan tar upp sina händer, greppar om hennes bröst. De är två mirakel, så runda och mjuka, men samtidigt fasta. Johan tar upp sitt ansikte, vill smaka på brösten. Tar en hand och håller mellan Beas ben samtidigt som han börjar dia på brösten. 

”Mmm, ja, så underbart. Lite hårdare nu. Nej, hårdare på brösten. Ja, ja, ohh.”

Johan pullar sakta samtidigt som han kramar och nafsar brösten. Han hör hur Bea gnyr, uppskattar det han gör. Efter en stund byter han, sätter munnen mot skötet, tre fingrar inne i hennes slida.

”Just så, just så. Klia nu där framtill. Nej inte där. Låt mig visa.”

Hon tar sin hand och styr honom inne i sig. Där känner han ett område, lite skrovligt.

”Där, där. Stimulera där. Ja, ja. Ohh, mer, mer. Jaaa, jaaa, ohhhhhh.” 

Bea exploderar, krampar och stönar, flåsar högt. Måste höras i hela huset. Efter en stund ligger hon och bara flämtar. Drar upp Johan på sig och leder honom in i sig.

Nu får han komma in. Först sakta, Johan vill dra ut på det. Sedan lite snabbare. Plötsligt stannar han. Andas tungt. Fortsätter efter en liten stund. Stannar. Fortsätter och kommer. Rycker och sprutar. Fyller henne fullständigt. 

Länge ligger de bara kvar, Johan är kvar inne i henne. Känner att han hårdnar igen. Börjar pumpa sakta.

”Åhh, min älskling. Det var fantastiskt. Klarar du mer? Ja, ja. Knulla mig som du aldrig gjort nu.”

Johan ökar farten. Klarar nästan fem minuter innan han återigen sprutar in i Beas varma, trånga fitta.

Bägge är svettiga, det glittrar om deras hud. De ser på varandra. Johan tar Bea i handen och de går ut i badrummet. Ava sitter på toalettstolen.

”Oj, ursäkta. Vi måste skölja av oss. Gör det något om vi kommer in?” frågar Bea.

Ava vinkar in dem. De går in i duschen och sätter på vattnet. Först kommer det kallt vatten, men de skrattar bara. Sedan varmt. Bea tvättar av Johan och han henne. Efter en stund torkar de varandra och går ner till de andra, som nu har kommit hem, inlindade i badhanddukarna. 

Emmy ser på dem. Ler stort och ger dem var sin kram. Elsa och Ava följer efter.

”Nu vill jag att vi ska vara lite anständiga resten av kvällen, njuta av maten och varandras sällskap,” säger Emmy. ”Gå upp och klä på er nu. Mat om tretti.”

De klär på sig, äter gott och skrattar tillsammans. Bea tycker hon har hittat hem till en ny familj. Johan är så kär och kåt att han inte kan släppa henne med blicken. De flirtar och hånglar lite men sköter sig så som mamma vill att de ska göra. 

Klockan tolv dricker de lite och skålar. Önskar varandra ett gott nytt år. Alla kysser alla.

 

GOTT NYTT ÅR!

 

 

 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

MartinL

Härligt fin mjuk sex, påminner om ungdomsåren härliga 60-tal den sexuella revolutionen.

3/1 kl. 00:32

#1

MalmöLars

Underbar berättelse, hoppas på en fortsättning

2/1 kl. 11:39