Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/1 kl. 22:07, av Plutten1

Förlorarens lott....

Del 1 av 3 i serien Förlorarens lott

"För andra gången får jag se min fru ligga på rygg med benen brett isär, knäna uppdragna och skötet öppet för att ta emot en främmande man där tidigare bara jag haft tillträde. "

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Huldran

Novellen, en nagelbitare, javisst! Och en ovanlig sådan. Smått spännande. Men samtidigt skulle det vara intressant att få veta vad som rör sig i författarens huvud, när han skriver en sådan text.

Intrigen: Den äkta mannen Martin har tydligen förskingrat en del pengar och för detta kan han enligt lag straffas. Den elaka chefen har redan börjat skapa rättvisa på sitt sätt. Den äkta mannens hustru tycks vara inblandad.

Men, chefen lär inte komma undan om/när den äkte mannen vänder sig till en advokat för att få hjälp. Åtalet kan då komma att handla om utpressning.

Ytterligare gånger och med fler personer inblandade i utnyttjandet av frun (enligt chefens hot i berättelsen), kan det bli tal om grov utpressning. Bra att veta för den som i realiteten vill prova konceptet!

Äkta mannens fru kan i värsta fall bli betraktad som medbrottsling i bägge fallen, men kommer troligen undan med antalet orgasmer av de olika männen bakom den elaka chefen.

Blir det en andra del av novellen, kommer jag att läsa denna.

//Huldran.

14/1 kl. 17:35

#4

TureTutt

Gillar verkligen temat, speciellt hur hans fru njuter av de andra männens kukar, även om hon åtminstone utåt sett ställer upp mot sin vilja. Det känns däremot lite förvirrande oklart om mannen verkligen är skyldig till det hans chef anklagar honom för eller om det är en set-up, men det kanske klarnar i den fortsättning som förhoppningsvis kommer? För min del får det gärna vara så att han är helt oskyldig men att hans chef fabricerat bevisen för att få full tillgång till hans sexiga fru. Ännu mörkare och hetare skulle det va om hon var med i komplotten …

De överlånga styckena gör det lite tungläst. Kunde vara en idé att dela upp i kortare stycken.

8/1 kl. 15:23

#3

Plutten1

Tackar,
Tanken var först inte en fortsättning men allt eftersom berättelsen fick eget liv, dök olika scenarion upp. Så, det kan bli mer.

//Plutten

5/1 kl. 10:06

#2

Lovis

Vilken nagelbitare du skrivit! Du skriver väldigt bra!

4/1 kl. 16:09

#1

sandra1234

Fantastiskt bra skriven!!!
Hoppas verkligen på fortsättning!

//Sandra

4/1 kl. 00:38