Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/1 kl. 21:30, av Nilsr

Erik träffar sin drömkvinna och extra alllt

Ett litet torp, en träff på en pub och vad det kan leda till

Erik hade träffat sin drömkvinna, Anette, för några dagar sedan. Han var i Kalmar på besök. Bodde på Frimurarhotellet nära Larmtorget. Han hade gått ut för att äta lite och dricka ett glas öl. När han satt vid sitt bord hade två kvinnor kommit. Frågade om de fick sätta sig vid hans bord. Det hade blivit fullt över allt.

De två kvinnorna var i 35-års åldern, gissade Erik. Lite yngre än han var. De såg trevliga ut och självklart fick de slå sig ner. De verkade känna varandra mycket väl, pratade glatt och skrattade en hel del. Den ena hade en prästkrage, vilket Erik tyckte var lite märkligt. Går präster ut på krogen?

”Är du ny i Kalmar? Har inte sett dig tidigare,” sa kvinnan som inte hade prästkrage. Hon var en söt brunette med halvlångt hår som inramade ansiktet. En vit blus, eller skjorta, och en snygg kjol. 

”Känner du alla i Kalmar? Men, ja, jag är bara på besök. Bor på hotellet här bredvid och behövde lite mat. Erik, heter jag.”

”Kul, jag är Anette och min gamla kompis heter Ingegerd. Vi är väl lite av inventarier här.”

”Och präst, verkar det som. Är ni bägge inom kyrkan?”

”Nä, bara jag. Anette tror mer på underliga väsen, tomtar och troll. Men vi växte mer eller mindre upp tillsammans och har alltid hängt ihop,” säger hon som är präst. Ingegerd. Hon är en blond kvinna, har håret uppsatt i en knut i nacken. Lite uppnästa ovanför en söt röd mun. Två mycket intelligenta ögon som tycks se allt.

De fortsätter prata om vad de gör. Anette är gemolog, men svårt att livnära sig på i Kalmar,

”Så jag jobbar som redovisningskonsult. En flicka behöver ju kunna försörja sig på något sätt, inte sant?”

”Ja, absolut. Och alla kan ju inte bli präster,” säger Erik. ”Gemolog, intressant, varför blev du det?”

”Diamanter är väl en kvinnas bästa vänner. Nej, jag har alltid varit intresserad av sådant som glimmar och är vackert. Och då inte bara stenar, utan även gossar. Sedan brukar vi ha kul tillsammans, Ingegerd och jag.”

”Vad menar hon? Stöter hon på mig?  Mycket udda,” tänker Erik. Låter det passera, får se vart det leder.

”Visst, det var fullt här inne, men vi, jag, tyckte du verkade intressant, så… Tja här är vi.”

”Ni är båda obetalbara. Har nog aldrig varit med om att två kvinnor kommer och nästan raggar upp mig. Eller?”

”Raggar upp? Sakta i backarna min vackre man. Vi vill först ha lite kul och trevligt. Inte sant Ingegerd?” säger Anette.

”Mmm, och jag vill ha skoj, men inte så det märks. En präst måste tänka lite på sitt rykte, samtidigt vara en del av verkligheten. Och jag älskar verkligheten,” utbrister Ingegerd.

”Men vad för dig till Kalmar? Turisterna har åkt hem nu, kvar finns bara alla tråkiga typer.”

”Jag köpte ett litet torp på Öland. Kan inte bo där ännu, behöver fixa med det. Ingen har bott i huset på mer än tjugo år. Luktar skunk, stuga.”

”Spännande. Hur stort är det? Vad behlöver du göra?”

”Ungefär sextio kvadratmeter. Det finns inget riktigt vatten, avloppet rinner bara ut i en grop. Ingen el. Och, som sagt, det luktar stuga lång väg. Det var en gammal man som hade det. Men han var mycket sällan där. Mest ute och reste. Vet inte mycket mer om det. Men det är himla fint och jag fick ett bra erbjudande. Tror jag i alla fall. Ligger helt fantastiskt, inbäddat i grönskan. Jag var tvungen att köpa en röjsåg för att komma fram till det. Lite törnrosa-varning.”

”Det skulle jag vilja se,” säger Annette.

”Följ med ut i morgon. Vore roligt att få lite sällskap. Tänkte köpa lite saker först och ta med. Vill du hänga på?”

”Gärna. Vill du också, Ingegerd?”

”Nä, måste jobba. Har en predikan att förbereda samt ett dop i morgon.”

”Du får klara dig med en kvinna, då. Men jag tror att det borde räcka.”

Dagen därpå hämtar Erik upp Anette efter att han varit på IKEA och Bauhaus och köpt lite saker. Dagen är varm, en härlig sensommardag. Anette har ett tunt linne och ett par korta shorts. Hon ser mycket fräsch ut. Erik kan nu se att hon har fina former, en rumpa som han bara vill klappa på och ett par bröst som gör vad de kan för att spänna ut linnet. Mmm, vilken goding, tänker han. Och hon följer utan vidare med en man hon bara träffat på krogen.

De åker över Ölandsbron mot Borgholm. Strax efter Glömminge svänger de av mot Böle. På en liten skogsväg, som väl mer används för att frakta timmer på, parkerar han. Sedan tar de sig fram på en smal stig tills de kommer fram till ett litet rött hus. 

”Åh, vad fint. Precis som du beskrev det. Vilken idyll. Jag förstår att du föll för huset,” säger Anette och ler mot honom.

Hon ser så söt ut, när hon ler och ser upp mot  honom. Sedan vänder hon sig mot huset igen. Ser sig omkring. Bara träd och sly runt omkring. Finns inte ett annat hus eller människa som kan ses någonstans.

”Och så skyddat. Här kan man verkligen gå omkring som Gud skapade en, utan att riskera att bli sedd av någon. Är det din mark runt omkring? Kan du styra hur du vill att det ska se ut runt omkring?”

”Ja, det är en del mark med, runt omkring. Nej, förresten, huset ligger ju inte mitt på tomten. Så det beror på vad övriga gör runt omkring. Sedan vet jag inte vad allemansrätten innebär. Om den gör att folk kan gå var som helst. Så, helt skyddat är det kanske inte.”

”Tillräckligt, och om du är på din egen mark kan ingen ta anstöt om de ser dig naken. En annan fråga är ju om du vill vara naken och kanske bli sedd.”

”Ja, förstås. Hur tycker du att det är? Går du omkring naken och kan bli sedd?”

”Jag tillhör en naturalistklubb i Kalmar. Vi har en egen liten strand där vi kan gå omkring och bada nakna. Men då är ju alla nakna. Känns inte lika utmanande som om jag skulle gå naken bland andra som är påklädda. Om du förstår hur jag menar.”

”Jag förstår. Är ju stor skillnad. Bada naken gör jag ibland, när det går. Men gå omkring naken, så där i största allmänhet? Nej, det gör jag inte. Har nog inte tänkt på det. Kanske kan vara skönt.”

”Det är jätteskönt. Att känna vinden och solen som smeker hela kroppen. Ingenting som sitter åt, bara vara.”

”Ni kvinnor har det kanske lite lättare. Vi män blir kanske påverkade av det, att se andra. Och på oss syns det ganska tydligt. Måste vara pinsamt, både för mannen och de som ser det. Eller…?”

”Jo det händer ibland. Speciellt för de som inte är så vana. Men det är ingenting att bry sig om. Om det händer när någon ser mig, då tar jag det som en komplimang. Ger honom ett leende. Någon gång har jag gett en komplimang tillbaka, och då blir de riktigt glada.”

”Hur menar du då? Det syns väl inte på dig?”

”Nej, dummer. Jag säger någonting som att han har en vacker penis, eller något i den stilen.”

”Oj, vad händer då?” 

”De flesta ser bara glada ut, en del säger tack. Sedan finns det några som tror att jag vill mer. Men de gör jag alltid besvikna.”

”Tänk att det är möjligt för en kvinna att säga något sådant. Men om en man skulle uttrycka sig positivt om till exempel en rumpa, brösten eller blygdläpparna, då hade det uppfattats som sexuellt ofredande. Även på en nudistanläggning, inte sant?”

”Ja, jo. Vet inte. Tror faktiskt att det kan vara okey, beror på hur det sägs och i vilket sammanhang. Men, som sagt, hur en man ser på en syns ju,” säger hon.

”Så om jag, nu när jag gick bakom dig, hade sagt att du har en fantastisk rumpa, hade jag då fått en örfil av dig?”

”Oj, tycker du. Mmm, jag tycker det är en av mina bättre delar, faktiskt. Tack så mycket,” säger hon med ett skratt. ”Är det det enda du uppskattar?”

”Ärligt? Jag tycker hela du är fantastisk. Bara att kunna prata så här, är fantastiskt. Sedan är du enormt söt, gillar din lilla uppnäsa och hur dina ögon och mun ser ut när du krattar och ler. Sedan verkar det som du har vackra bröst, precis lagom stora. Men så får man inte säga.”

”Nej, normalt inte. Men, som jag sa, beror det på omständigheterna. Och nu bjöd jag in till det.” Så ser hon på mig och säger ”du ser enormt fin ut också. Lagom krallig, muskulös. Inte överdrivet, men det syns att du har muskler. Smala fina höfter och det ser ut som att din rumpa vore skön att smeka. Vad du döljer kan jag inte uttala mig om.”

Efter att ha sagt detta, börjar hon fnittra och som sedan övergår i ett skratt. Erik kan inte hålla sig, han heller. De skrattar tillsammans. Spänningen är bruten. De ser på varandra. Han tar henne i handen.

”Kom nu, jag ska visa hur det ser ut inomhus.” 

Han låser upp dörren och håller upp den för henne. Hon stiger in över tröskeln. Det är mörkt där inne. Efter en stund vänjer sig ögonen och hon ser att det är ett rum åt höger och ett åt vänster. Hon går mot höger. Ser ut som ett allrum. En gammal soffa, ett bord med några stolar samt en chiffonjé. Inte mycket mer. Jo, en bokhylla med en rad likadana böcker. Ser ut som svarta anteckningsböcker.  Hon vänder tillbaka, går in i det andra rummet. Ser två väggfasta sängar efter ena väggen. En kommod och en byrå. 

”Lite spartanskt, men rummen är ju inte så stora. Bara det nödvändiga,” säger Erik. Men med lite nya sängar och textilier så borde det fungera. Värre med vatten, avlopp och el. Jag har lyckats få igång den manuella vattenpumpen i köket, men inte hittat något dass ännu. Det blir i det fria.”

”Mmm, mysigt hus. Skulle vara kul att bo här en natt. Går det att elda i spisarna?” 

Det finns en öppen spis i bägge rummen.

”Jag har inte testat. Men vore mysigt att ligga och titta på elden innan man somnar.”

”Vad är det i bokhyllan? Ser ut att vara en massa gamla skrivböcker.”

”Ja, det är dagböcker från den gamla ägarens resor. Det verkar som han gjort mycket, var nästan aldrig hemma. Och skrev hela tiden. Jag har bara ögnat lite i någon av dem.”

”Får jag se? Spännande att se vad han gjorde,” säger hon och tar ut en av böckerna. ”1910, får jag läsa?”

”Ja visst. Vi kan sätta oss här ute.”

De sätter sig och börjar läsa. Handlar om hur mannen tagit sig ut ur huset i snöstorm, kommit till Kalmar och sedan tog hyra på en båt till Köpenhamn. Som eldare. När han kom till Köpenhamn råkade han rädda en liten flicka från att bli överkörd av en skenande häst. Men skadade foten själv.  Han fick bo hos den lilla flickans hem och blev vårdad av flickans mor och syster. 

När de klär av honom för att tvätta bort allt sot han fick som eldare, stirrar de på hur han ser ut. 

”Vad stirrar de på? Var han så svart att de trodde han var färgad?”

”Nej, dummer. Vad stirrar kvinnor på när de ser en naken man? Snoppen förståss. De hade väl aldrig sett en man tidigare,” säger Anette.

”Men mamman måste väl ha gjort det, antar jag.”

”Ja, det måste hon ju, men… var den ovanlig på något sätt?”

”Vänta, det verkade som de var judar. De hade nog aldrig sett någon som inte var omskuren.”

”Ja, så var det nog. Vi läser vidare.”

De hade badat honom och sedan bäddat ner honom i rena lakan. På morgonen kom dottern in och skulle hjälpa honom. Först att kissa och sedan skulle hon tvätta honom. Återigen låg han naken och hon började tvätta. Men han fick tydligen stånd när hon höll på. Hon tvättade noga och helt plötsligt började han spruta. Dottern fick det rakt i ansiktet. Hon sprang ut och träffade på sin mor. Efter ett antal ord började de bägge fnittra, skratta.

”Det måste ha varit en överraskning för flickan. Hur gammal tror du hon var?”

”Stod det inte att han trodde hon var runt 16?”

”Jo, det gjorde det. Var nog första gången hon såg en man med stånd och som dessutom blir runkad så han sprutar. Och mamman som sedan gick in och inspekterade honom, igen. Hade varit roligt att se det hela,” säger Anette.

”Mmm, att se deras miner. Men läs vidare.”

Han kan inte gå, inte vara uppe, bara ligga i sängen och bli ompysslad. En natt hör han hur någon kommer in i hans rum. Någon som kryper ner i sängen hos honom. Smeker honom och får honom att spruta.

”Men vad är det här. Någon som runkar av honom på natten? Låter inte klokt,” tycker Erik.

”Mmm, men läs vidare. Här, hon nöjer sig inte med det. Får upp hans penis igen och sätter sig sedan på honom, rider till både sin och hans orgasm.”

”Vem var det, som kom?”

”Kvinnan, mamman, står det. Oj, hon får tydligen inte vad hon behöver av sin make. Eller så…?”

”Eller, så? Vad tänker du?”

”Jo, att han måste ha varit speciell. Inte bara att han inte var omskuren. Måste ha varit stor.”

”Äh, har väl ingen betydelse. Vad jag förstår.”

”Det är nog lite olika. Precis som smaken.”

”Okey, men läs vidare.”

På morgonen uppträder alla som vanligt. Nästa natt händer samma sak.

”Hon var verkligen på. Blev inte nöjd på en gång, ville ha mer,” säger Erik. ”Det här är ju värsta pornografin.”

”Mmm, härligt. Undrar hur han såg ut. Men oj, läs. När modern gick, så kom efter en stund dottern.”

Hon smyger ner i sängen. Smeker honom över kroppen och får hans penis att bli hård. Han känner hennes fasta runda små bröst och kan bara inte rå för sin reaktion. Hon ber honom vara försiktig med henne, hon har aldrig haft en man tidigare. Det slutar med att han sakta och försiktigt tränger in i henne. Men han får inte komma i henne. 

Det här upprepas flera nätter. Först kvinnan, sedan dottern. Tills de råkar träffa på varandra. Efter det kommer kvinnan varannan natt och dottern varannan. Varje gång ser de till att tömma honom en gång först. De vill att han ska vara länge.

”Vilka kvinnor. Jag som trodde alla var så pryda förr. Men här vill de njuta när de kan.”

”Vem skulle inte vilja byta med honom, regelbundna nattliga besök kan ju vara en våt dröm.”

”Va, brukar du inte få det? Är det något fel på dig?” skrattar Anette.

”Uppenbarligen, eftersom jag inte råkar ut för det.”

De fortsätter att läsa. När han ska resa vidare får han rekommendationsbrev. Ett från fadern i huset och ett helt annat från kvinnan. Det senare ska han bara ge till husets kvinna, om han tycker det verkar lämpligt. Han kommer till Hamburg och hamnar sedan av en händelse på ett slott utanför München. Han ger rekommendationsbrevet till kvinnan, grevinnan, som rodnande läser brevet.

På en promenad på ägorna med den unga dottern kommer de till en sjö. Hon frågar om han vill bada. Han klär av sig och hoppar i, men hon sitter kvar på bryggan. När han komme upp igen ser hon med intresse på honom. Blicken och att sitta naken gör att han reagerar. Något mer händer inte. Men på natten kommer grevinnan och besöker honom. 

Efter ett antal nätter ber hon att han ska hjälpa dottern. Hon behöver förstå och lära sig. Han lovar att göra det och försiktigt. Det slutar med att mamman är med och assisterar när dottern invigs.

”Oj, oh. Han får verkligen den ena efter det andra. Jag blir helt varm när jag läser. Hur är det med dig?” frågar Anette och ser på bulan i Eriks byxor. ”Mmm, du gillar det också, ser jag.”

De sitter och diskuterar vad de läst, fantiserar hur han var skapt.

”Ja, vad är egentligen stort eller litet? Hur mäter man det?”

”Med måttband, dummer. Har du aldrig mätt din? Jag har för mig att normalt är femton centimeter lång och kanske tio till tolv i omkrets.”

”Jag får väl lov att ta fram tumstocken. Svårt att mäta omkretsen dock. Måste nog vara ett mer böjligt måttband. Vill du mäta?” frågar Erik på skämt.

”Kanske, vem vet? Vore spännande, men …”

”Jag vet, vi har ju bara precis träffats. Men nu tycker jag vi har läst färdigt för idag. Jag vill se vad som finns mer här på tomten. Han måste ju haft någon bod eller så. Grönskan gör det omöjligt att se vad som finns. Vill du gå på upptäcktsfärd?”

”Absolut. Vi kom ju därifrån, låt oss gå åt andra hållet.”

De banar sig fram bland hasselsnår och taggväxter av olika slag. 

”Här har nog varit en stig, ser det ut som. Och se där, där står någonting. Ett litet hus.”

De banar sig väg och kommer fram till ett hus, eller bod. Det finns inga fönster på boden , men tre olika dörrar. Två kan de öppna. Innanför den ena finns ett dass och den andra är till vedboden. Den tredje är låst, går inte att öppna.

”Det löser i alla fall problemet med toalett. Hur tömmer man? Finns det en tunna under?”

Erik öppnar locket och tittar ner. Jo, en tunna. Den verkar tom. Innehållet har väl försvunnit sedan länge. De går tillbaka till huset. 

”Vilken dag,” säger Anette. Finns det möjlighet att bada här? Hur långt är det till sjön?”

”Mäklaren sa att man kan gå rakt ner, där finns tydligen några gamla sjöbodar och man kan bada. Låter som en skön idé, det var varmt att ta sig fram i grönskan. Ska vi gå ner? Fast jag har inga badbyxor.”

”Inte jag heller. Men det gör väl inget? Om det inte är fullt med textilare, då kan det vara lite pinsamt.”

”Textilare? Vad är det?”

”Sådana som har badkläder brukar vi naturalister kalla textilare.”

De går ut till vägen igen och följer den ner mot Kalmarsund. En liten väg leder dem ut på en liten halvö. Där finns några gamla, nästan förfallna, sjöbodar någon enstaka gammal eka, som ligger upp och ner. Och inte en människa. Havet ser inbjudande ut. Anette går fram och ser hur det ser ut.

”Här kan man gå i. Kom nu. Sisten i är en mes.”

Hon börjar snabbt ta av sig, först linnet och sedan shortsen. Hon har en söt liten bh och ett par små trosor. Hon tar snabbt av sig dessa också. Står helt naken framför Erik. Han håller just på att krångla sig ur byxorna, när han ser henne. Håller på att tappa balansen. Hon bara står där, låter sig betraktas. Hon ser på honom och snurrar sakta ett varv, så han får se hela henne.

”Nu är det din tur. Av med brallorna, låt mig se hur du ser ut,” säger hon,

Han får av sig byxor och kalsonger, står lika naken. Åsynen av henne har gjort att han reagerar. Hans lem har vuxit och står nästan rakt ut. Pumpar lite som om blodet fyller upp den ännu mer. Han gör som hon, snurrar runt, men känner sig generad samtidigt.

”Du är jättefin. Och vilken bamse, så fin. Mmm, om jag hade ett måttband… Men kom nu, i vattnet!”

De tar sig ner till vattnet på några lite hala stenar. Och kastar sig sedan ut. Vattnet är säkert tjugo grader och ganska grunt. De står med vattnet till midjan. Erik kan inte slita sina ögon från hennes tuttar. De ser så fina ut. Verkligt fin form och lagom stora. Skulle passa bra i hans händer, tänker han. Bröstvårtorna är styva, pekar rakt ut, precis som han gör, fast under vattnet. 

Anette kastar sig framåt och tar några snabba simtag. Erik följer snabbt efter. De simmar runt lite. Ställer sig ner, nu med vattnet skvalpande i brösthöjd. Vattnet lyfter upp Anetts bröst så att bröstvårtorna är precis ovanför vattenytan. Det ser så inbjufådande ut att Erik har svårt att hålla händerna borta. Han börjar ta fram en hand. Tänker sig för och låter den falla ner i vattnet igen. 

”Du får känna, om jag får göra detsamma,” säger hon och tar ett steg fram mot honom. 

Erik lyfter händerna, placerar dem på hennes runda fina tuttar. Samtidigt tar hon tag om hans nu ännu hårdare penis. De står och känner på varandra. Efter en stund kommer Anette ännu närmare, sträcker upp sina armar runt Eriks nacke och ger honom en kram. Hon ser på honom och ger honom en snabb kyss. Så snabb att han inte hinner med. Erik försöker kyssa henne tillbaka, men hon retas och vänder på huvudet, får kyssen på kinden.

Anette lösgör sig, dyker ner under vattenytan och simmar iväg. Erik kastar sig efter henne. Hon dyker ner igen, vänder sig under vattnet och simmar rakt mot honom. Tar tag i hans kuk och kommer upp precis framför honom.

”Fångad. Nu slipper du inte undan,” säger hon och börjar dra honom mot stranden, fortfarande med ett stadigt grepp. 

Väl uppe på gräset igen, lägger hon sig ner. Drar ner honom bredvid sig och ger honom en kyss till. Nu längre och mer intensiv.

”Trodde du att det bara är männen som blir kåta när de badar nakna? Vet inte hur många gånger jag velat göra så här, men går inte när det är fullt med andra badande. Nu är vi ensamma, bortsett från ett par där borta som låtsas att de inte ser något. Nu vill jag prova det du har. Men jag vill bli ordentligt slickad först, gärna en härlig orgasm. Klarar du det?”

Erik kan inte tro vad han hör. Vill hon bli tagen här på stranden och med åskådare? Anette ligger redan framför honom med särade ben. Hon har en mycket väl ansad hårväxt, precis bara ovanför springan. De två yttre blygdläpparna är lite lätt delade och står ut lite, blodfyllda. Hela hon ser enormt inbjudande ut, tycker Erik och går ner med huvudet mellan hennes särade ben. 

Han sniffar lite med näsan, men hon luktar bara lite salt Kalmarsund. Han sträcker ut tungan och låter den glida mellan hennes blygdläppar, först upp mot klittan och sedan ner igen. Han tar händerna och delar på läpparna, ser de rosa inre delarna. Sträcker ut tungan. Nu känner han hennes smak. Hon smakar som en dröm, en blandning av härlig kvinna och bräckt vatten. 

”Glöm inte mina bröst. De är känsliga och vill ha mycket uppmärksamhet,” viskar hon fram.

Han tar upp den ena handen. Greppar högra bröstet och knådar det lätt i handen. Känner den hårda pärlan, bröstvårtan, i handen. Samtidigt slickar han nu mer intensivt. Försöker komma in med tungan så långt det går.

”Mmm, du är inte så dum. Ohh, jaa, mer så, ja, ja, ohh skönt,” hör han hur hon mumlar fram.

Nu börjar han cirkla med tungan runt hennes klitoris. Den lilla knoppen är hård och lockande. Pockar på beröring. Han slickar på den.

”Jaaa, ohh, jaaa, precis där, jaa jaa,” kommer det nu från henne.

En hand på bröstet som nu kramar det lite hårdare. Den andra handens fingrar hittar in i hennes grotta. Först ett finger, sedan två och tre. Han pullar henne, saktar ner lite. Hittar det lite skrovliga området framtill. Stimulerar det med fingertopparna.

”Ohhh, my God, ja, nuuu, ohhh. Ohhh, iiiii, ja, ja. Nuuu kooommmmer jag, ohhhh.”

Hon kommer, reser upp överkroppen, magmusklerna jobbar på övertid, benen kniper hårt om hans huvud. Han sitter helt fast, munnen mot klittan och fingrarna begravda där långt inne i henne. Orgasmen sköljer som i vågor genom henne. Till slut slappnar hon av.

”Åhh, det var fantastiskt. Helt underbart. Jag behövde det och du var fantastisk. Tack, tack. Nu vill jag knulla. Vill ha dig i mig. Vill att du är uthållig. Klarar du det, så är du min prins.”

Erik glider upp för hennes kropp. Han tar bort ett grässtrå som fastnat på hans kuk och sätter ollonet på hennes öppning. Hon tar en hand, leder honom in i sig. Sakta glider han in i hennes varma och nu väloljade kärleksgrotta. Börjar knulla in och ut, in och ut. 

Han förnimmer att de två som var en bit bort, nu har kommit närmare. De står och ser på. Håller om varandra. Nej de har en hand var innanför badkläderna. 

”Vi har åskådare, som njuter,” viskar han.

”Jag vet, är det inte underbart. Så härligt att veta att de är där och tydligen uppskattar vad de ser. Mmm, kanske bjuda in dem sedan. Men nu vill jag bli knullad ordentligt. Flytta på dig. Vill att du kommer in i mig bakifrån,” nästan skriker hon på slutet. Kastar av sig honom och ställer sig på alla fyra.

”Nu, knulla allt du kan. Hårt, hårt.”

Erik sätter kuken mot hennes putande öppning och trycker sig in. Börjar knulla med långa tag. Tar tag om hennes hår och drar huvudet bakåt. Nu sitter han säkert i sadeln. Tar sin andra hand och börjar smiska hennes skinkor, samtidigt som han ökar farten.

”Ja, ja, precis så. Mer, hårdare, snabbare. Åhhh, nuuuu, jaaa. Åh nu igen iiiii, ja, jaaaa,” och hon kommer en andra gång. Erik har nu fått upp riktig fart. Känner att hon kommer, men vill nu själv komma i mål. Han släpper håret och greppar ett av hennes bröst. Släpper det och smiskar med handen på rumpan. Samtidigt som han rider henne ända in i mål. 

Med ett stön som säkert hörs ända till Kalmar tömmer han sig i henne. Kuken drar ihop sig och sprutar, drar ihop sig och sprutar. Gång på gång. Han slaknar inte, fortsätter knulla tills deras gemensamma vätskor blir som ett vitt lödder runt hennes fitta.

Till slut släpper han hennes bröst, lugnar ner sina rörelser. Ser på henne. Stiger av och ser hur röda hennes skinkor är, när hon vänder sig med ett leende mot honom ser han att även ett av hennes bröst har röda märken efter hans fingrar och slag. 

Han böjer sig fram, kysser först hennes röda skinkor, sedan det ena bröstet och sist hennes väntande trånande mun. Nästan i mun på varandra säger de:

”Tack, åhh, det var underbart.”

Paret som varit åskådare ger dem en liten applåd. De ser ut att båda två ha blivit tillfredsställda. Hans badbyxa ser enorm ut och något kladdigt börjar sippra genom tyget. Hennes trosa har helt ramlat av och Anette kan se att hennes fitta är helt öppen och att det nästan droppar från den.

”Jag tror att även ni fick lite glädje av oss,” säger hon och skrattar.

Hon lägger sig återigen på rygg i gräset, drar ner Erik bredvid sig. Kramar honom.

”Nu vill jag bara ta det lugnt. Smeka, kyssas, krama. Snälla smek mina tuttar, älskar en hand på dem.”

Erik är inte nödbedd. Han lägger sitt huvud ovanför hennes bröst. Betraktar dem samtidigt som han nu varsamt smeker och leker med dem. Anette låter sina händer gå på upptäcktsfärd över hans kropp. Känner på hans nacke. Den verkar hård och muskulös, vidare ner över skuldrorna och ryggen. Sedan handen på hans rumpa. 

”Mmm, vilken skön rumpa du har. Så härlig att ta på. Den kommer jag att ha mycket skoj med, mmm,” hör han hur hon mumlar.

Efter en stund kommer hennes hand fram och smeker hans pung som hänger lite ner mellan hans ben. Leker lite med kulorna. Sedan vidare upp på den nu lite slappa snoppen. Hon känner på den mellan tumme och pekfinger, drar lite lätt och märker att den börjar reagera. Blir allt fastare för att efter en stund stå rakt ut igen. Hon känner på ollonet, smeker det lätt över toppen och på baksidan.

”Vet du vad jag vill nu? Nu vill jag inte knulla, nu vill jag älska. Älska länge och njutningsfullt. Vill du älska med mig?”

”Ja, finns inget jag vill hellre. Nu kan jag nog klara en bra stund. Hur vill du att vi ska göra?”

”Börja med att vi ligger så här, lite på sidan, sedan får vi se vad vi känner för.”

Han lägger sig så att kuken pekar mot henne, sakta trycker de sig mot varandra och låter kuken sakta penetrera henne. Rörelserna är lugna och sköna, ingen hets, bara njutning. Efter en stund drar hon honom över sig, särar på benen och de fortsätter med långa, nu djupare tag.

”Åhh, ja, sa härligt. Så skönt att känna dig där inne i mig, känna hur din kuk masserar mina slemhinnor. Mmm.”

”Och att känna hur mitt ollon glider fram och tillbaka i dig, stöter in längst där inne, sedan ut och smeker dina läppar som villigt delar på sig för mig, mmm,” viskar han tillbaka.

De kramar varandra, kysser varandra. Erik smeker hennes bröst, nu mycket försiktigt. Hon låter sina händer vandra över hans rygg, känner hur musklerna arbetar under huden. Smeker ner till hans rumpa, kupar händerna runt musklerna som arbetar där när han rör sig ut och in i henne. 

”Älskling, nu vill jag rida dig. Kan du rulla runt på rygg, snälla.”

”Älskar att bli riden,” viskar han tillbaka och stiger av henne. Lägger sig på rygg och hon sätter sig gränsle över honom. Så skönt när han glider in i henne igen. Nu är det hon som har kontrollen. Hon spänner sina slidmuskler varje gång hon reser sig upp, slappnar av lite när hon sätter sig ner igen. Masserar hans kuk, samtidigt som hon blir skönt masserarad av honom. Nu får han fri tillgång till hennes sagolika bröst. Han kupar händerna runt dem. Håller upp dem, som om han väger dem i sina händer. Reser upp huvudet och suger in en bröstvårta i munnen.

”Jaa, så underbart. Fortsätt, ja, ja. Åhh, vill hålla på hela dagen. Nu sakta, sakta, jag är så nära. Får jag kommma en gång. Kan du hålla dig?”

”Ja, kom, kom. Jag vill känna din orgasm. Vill vara inne i dig när du kommer.”

Anette fortsätter att röra sig på Erik, känner hans hårda stake som glider inne i henne. Varje gång hon kommer ner på honom, känner hon hur klitoris stimuleras av kontakten och gnuggningen. Varje gång ökar känslan att närma sig en ny orgasm. Hon vinklar kroppen så att stimulansen av den hårda kuken och ollonet kommer åt G-punkten varje gång den åker in i henne. 

”Ahh….ahhh….ahhh…oh.., ja., ja….ahhh…ahhh,” stönar hon med halvöppen mun varje gång kuken skjuts in i henne och hon sätter sig ner på Erik. 

”Ohh, ohh…ohhh…oh.. ja…ja,” svarar han med ett väsande; ögonen är slutna och händerna kramar hennes tuttar i samma takt som hon har på honom.

”Ohh…ja..ja..ja.jaaaaaa, Iiiiii ahhhh,” Anette stönar och kommer, stönar och kommer. 

Erik tar nu över takten och juckandet, lite lugnare än den takt hon hade på slutet. Han vill verkligen inte komma nu, men det är svårt när han känner hur Anetts fitta blir ännu trängre och han märker hennes sammandragningar. Bäst att ta det lite lugnare en stund.

”Ohhh, vad härligt. Så skönt, fortsätt nu. Ohh, det går lite hela tiden. Så fantastiskt. Ja, ja, ohhh,” mumlar och stönar Anette.

Erik ökar farten lite, men vill inte komma ännu. Vill älska länge, bara uppleva och känna denna fantastiska kvinna, som rider honom. 

”Åhh, så härligt, ahh, ahh, jaaa. Måste vila en stund. Ahhh, nuuu, stilla!” stönar han och blir stilla en stund.

”Åh, nej, nej, kom du också. Vill ha dig spruta i mig. Vill få din kärlekssaft i min grotta, vill bli fylld av dig. Ahhh, ahhh, kom, kom,” frustar hon.

Erik börjar röra sig under Anette igen. Ser till att tränga långt in varje gång hon sätter sig ner på honom. Hon skruvar på kroppen så han ska komma åt hennes känsliga punkter inne i slidan och samtidigt stimulera klitoris. 

”Ah…ah…ah… åhhhh jaaaa….. nuuu, jag kommer. Är det okey. Är du med, älskling?” frustar Erik och börjar spruta för andra gången. Efteråt ligger han bara still, märker hur hans stolthet krymper ihop, förbrukad, blir bara en liten mask. Anette kryper ner bredvid honom. De omfamnar varandra, bara njuter.

Efter en stund vaknar de upp, ser sig omkring. Det andra paret ligger i en öm omfamning. Han ovanpå och rör sig rytmiskt. Lite stön hörs, de verkar inte ha långt kvar. 

”Ska vi smyga iväg, lämna dem åt sig själva?” föreslår Anette. Erik nickar. De tar sina kläder, sätter på skorna och går upp mot torpet och bilen.

När de kommer fram till där Anette bor, vänder hon sig om och frågar: ”vill du komma in, bo hos mig?”

”Det vore fantastiskt. Ja, gärna. Men har mina saker på hotellet.”

”Hämta dem, säg upp rummet och kom sedan hit. Mmm, vill det. Vill ha mer av dig.”

Erik kör till hotellet, tar sina saker och betalar rummet. När han kommer tillbaka står Anette och lagar mat. Hon ser nyduschad och fräsch ut. Han går fram och ger henne en kyss och en varm kram. Hon kramar och kysser honom tillbaka. Lägger sitt huvud mot hans axel och suckar nöjt.

”Tack, Erik. Tack för att du kom. Jag har längtat, även om det inte var länge.”

Kvällen och natten förflöt som dagen. Vid tolvtiden somnade bägge två utmattade och tillfredsställda.

Nästa dag åker Erik tillbaka till torpet. Börjar röja i huset ocgåh sedan bana en väg ner till uthuset. Hårt skogsarbete. På eftermiddagen åker Erik direkt till Anette, som de kommit överens om.

Det luktar gott när Erik kommer hem till Anette. 

”Hej Erik. Bra att du kommer. Maten är strax klar. Men oj, så du ser ut. In i duschen. Du luktar skogsarbetare. Berätta sedan,” säger Anette och går tillbaka in i köket. Erik tar av sig sina smutsiga kläder, går in i badrummet och sätter på duschen. Tvättar sig noga, tänker på Anette och vilken fantastisk kvinna hon är. 

När han är klar vandrar han ut i köket, vill se vad hon gör. Ser att hon står och gör något vid spisen, men ser ut som hon pratar med maten. När han svänger runt hörnet står han öga mot öga med Ingegerd.

”Oj, då. Ursäkta, visste inte att du var här,” får han ur sig och börja gå ut ur köket.

”Nej, stanna. Inte varje dag jag får möjlighet att se en snygg naken karl. Mmm, jag förstår vad Anette fastnade för. Den kroken går inte av för hackor. Du måste ha fått många kvinnor att fastna där.”

Vad menar hon? Erik ser på Ingegerd och var hennes ögon är fastnaglade. 

”Anette, kan vi inte behålla honom så här vid middagen? God mat och något att fästa ögonen på samtidigt.”

”Du är präst, Ingegerd. Var lite normal.”

”Och, är inte det normalt om något? Bara för att jag är präst behöver inte betyda att jag inte kan uppskatta en man och hur han ser ut. Eller?”

”Nej, det förstås, men nu är han min, även om vi just träffats.”

”Vi har ju delat förr. Jag vill minnas Göran, som jag träffade och som du knullade på min soffa medan jag somnade.”

”Ja, mmm, minns det fortfarande. Vilken grej. Men inte som Eriks. Du skulle bara veta…”

”De står och pratar om mig, som om jag är en möbel, inte hör eller ser,” tänker Erik.

”Hmm, får jag ha ett ord med?”

”Ja, Erik. Vad är det? Du ska veta att vi alltid har delat på det vi har. Något problem?”

”Ja, och vi gör det även om vi inte alltid är överens,” fyller Ingegerd i.

”Men, herre Gud, en stackars karl måste ju även få ett ord med. Menar ni att jag ska sitta naken medan ni äter, bara för att ni ska ha något att se på. Jag kanske också vill ha något gott och något att glädja mina ögon med, inte sant?”

”När du säger det så. Ja, Ingegerd, ska vi ge honom något att glädjas över? Få hans aptit att retas?”

Ingegerd har redan börjat dra av sig sin tröja. Under har hon ett litet linne. Erik kan se hur hennes bröst spänner ut linnet. Normalt är allt dolt under den sedesamma prästklödseln, men nu kan han tydligt se att hon inte har någon bh under linnet. Hon drar av sig linnet också. Erik drar efter andan. Det som kommer fram överträffar det mesta. Hon visar upp två helt fantastiska bröst, vars form är klassiska. Venus av Milo kunde ha gjorts efter henne som modell. 

Anette ser hur Erik reagerar, naken som han är. Hon drar också snabbt av sig sina kläder, tar av sig allt och blir lika naken som Erik. Ingegerd följer snabbt efter. Nu har han två fantastiska och nakna kvinnor framför sig.

”Erik, kan du duka bordet, så gör jag klart maten. Ingegerd, du kan väl se till att Erik inte slaknar, ursäkta, att han  dukar det  ordentligt, menar jag. Och, ska det vara sås, så ska den vara till maten. Inget i förväg.”

”De här två kvinnorna är obetalbara. De måste ha haft mycket roligt tillsammans, verkar helt samspelta. Att få in honom i duschen, precis innan Ingegerd kom, var det ett trick? Planering? Tydligen ingenting som kan vara otroligt, verkar det som,” tänker Erik. ”Bäst att spela spelet och se vart det leder.”

De äter och skojar med varandra. Båda kvinnorna har svårt att hålla händerna i styr. Bägge tar då och då tag om honom. Ser verkligen till att han inte slaknar. Maten, som Anette gjort, är helt makalös, men allas fokus är inte helt på maten. När de ätit fätdigt säger Anette:

”Erik, du är fantastisk som har stått ut med oss. Och det är inte slut än. Vi är två mycket kåta kvinnor och vi är vana att få det som vi vill. Ikväll är det bra om du finner dig i det, gör som vi säger. Jag tror inte du kommer att ångra dig. I morgon är det du och jag igen, om du då fortfarande vill ha mig.”

”Anette har berättat att du är mycket uthållig när det väl har gått för dig en gång. Hon sa också att du är jätteduktig på att slicka,” säger Ingalill.

”Så därför vill vi dels att du ger oss var sin orgasm, sedan kan du få komma i någon av oss. Efter det kan lekarna börja.”

Erik ser bara tyst på dem. Han tycker det låter som ett bra förslag. Speciellt när han ser två fantastiska kvinnor som ligger på rygg med särade ben och väntar på att bli tillfredsställda. Vilken efterrätt, tänker han och går ner mellan Anetts ben. Luktar först på hennes varma, lite våta, fitta. Sedan tar han händerna och öppnar upp blygdläpparna. Sätter tungan i springan och börjar slicka sakta nerifrån och upp. 

Hon börjar stöna nästan direkt.

”Ohh, ja, ja slicka min fitta. Sug på min knapp, min klitta. Nuu, ohh, vad skönt, ja,ja.”

Hon börjar vrida sig, lyfter skötet mot hans ansikte, tar tag om han huvud, styr det.

”Ja, ja, så när nu. Sug, slicka pulla mig.  Nu, nu. Iiiii, jaaaa. Åhhh, nuuuu.”

Anette slår ihop dina ben, Erik sitter fast mellan dem. Han kan se hur hennes överkropp reser sig. Magmusklerna syns hur de spänns. Sedan faller hon ner, andfådd med ett lyckligt leende på läpparna.

”Nu är det Ingerds tur. Visa vad du kan för henne. Åhh, jag är helt slut, måste vila.”

Erik flyttar sig till Ingegerd. Ser på hennes renrakade fitta. Om bara kyrkobesökarna visste hur hon ser ut under kläderna, tänker Erik. Hennes stora bröst har fallit ut åt sidorna, men har mycket spänst kvar. Bröstvårtorna lyser mitt i hennes ljusa vårtgårdar. Erik sniffar in hennes doft. Så fin, lite annorlunda mot Anetts. Sakta delar han på hennes läppar. Beundrar synen som möter honom. Blåser lite i springan och på hennes klitoris, som står lite upp.

”Åh, kom, vill ha din mun, din tunga. Dina fingrar långt inne i mig,” säger hon.

Erik sätter dit munnen, suger in klittan i munnen.

”Åhh, Gud, Gud, ja, ja, åhhhh,” hör han hur hon skriker ut när han suger till. Leker med tungan på knoppen.

Han tar en hand, sticker in ett finger i hennes hål. Sedan ett till. Han för in dem så långt det går. Vinkar lite med fingertopparna.

”My God, ja, ja. Åhh, jag kommer strax. Klarar inte mer. Nuuu, nuuu, har väntat så länge. Kommmmer. Nuuuu.”

Hon kommer och det sprutar ut en klar vätska från hennes inre. Erik har munnen precis ovanför, får en ordentlig dusch.

”En fontän, en fontän. Har aldrig sett henne göra det tidigare. Du är en mästare, Erik. Vill du sätta på henne nu. Ge henne en ordentlig kuk också?”

Ingegerd bara nickar. Särar på benen igen och bjuder in Erik. Han kryper upp.

”Hjälp mig in, led mig till din grotta,” säger han och hon tar tag om hans spett. Riktar in det mot sin öppning och han sjunker in. Hon är skön, inte lika tight som Anette, men varm och våt och har muskler hon börjar använda på en gång. Kramar honom skönt, när han börjar pumpa på. 

”Nu vill jag rida. Flytta på dig, lägg dig på rygg,” säger Ingegerd.

Erik lägger sig på rygg, hon gränslar honom, sjunker ner på hans kuk och börjar rida. Erik ser hur hennes bröst guppar upp och ner när hon rider. Han tar sina händer, greppar runt tuttarna. Känner bröstvårtorna. Tar tag i dem med tumme och pekfinger. Kniper till och drar lite.

”Ja, ja, knip om vårtorna, vill känna att du gör det. Dra ut dem. Ohhh, jaaa, så ont-skönt. Mer, mer.”

Hon börjar rida allt vildare på honom. Tar en hand och börjar gnugga sin klitta samtidigt.

”Ja, ja, jag kommer igen.mknulla knulla. Pressa mina tuttar, knip om bröstvårtorna. Nu, hårdare, hårdare. Ja,njaaaaaa. Ohhhh, nuuuu.”

Hon kommer en andra gång. Erik är inte klar. Han fortsätter misshandla hennes bröst och stöter in kuken i henne. Orgasmen tycks bara fortsätta och fortsätta.

”Ohh, ja, ja, ohh, ohh, ja, ja,” stönar hon hela tiden.

Erik känner att nu, nu behöver han komma. Det börjar rycka i hans penis och vid varje ryck sprutar han in din död långt där inne i Ingegerds väntande äggstockar och livmoder.

När de vilat sig en stund, började först Anette smeka och suga på Eriks kuk. Sedan Ingegerd. De var lika duktiga båda två och det tog inte lång tid förrän de fått fart på Erik igen. Båda kvinnorna ställer sig på alla fyra bredvid varandra. 

”Erik, nu ska du knulla oss omväxlande. Tio drag i den ena och sedan tio i den andra. Du får vika lite när du byter, men inte för länge. Nu vill vi ha kuk!” säger Anette.

Erik kan inte tro att det finns två sådana kvinnor. Men de ser båda så läckra ut när de står och viftar med sina rumpor och han ser deras fittor som tittar ut mellan benen. Han börjar med Annette. 

”En, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tio. Byt nu,” viskar hon.

Erik drar sig ur hennes varma sköna fitta. Kryper över till Ingegerd. Han kommer in utan vidare. Spermierna han sprutade in nyss finns kvar och smörjer hennes grotta. Han glider ut och in. Tio gånger,, sedan byte igen. Blir ett riktigt gympass för honom att krypa fram och tillbaka hela tiden. Kvinnorna ser nöjda ut och de börjar stöna alltmer när han är inne i dem.

Till slut bryter Ingegerd det hela.

 ”Nu vill jag onanera och du Erik ska se på hela tiden. Anette vill du också?”

Anette lägger sig bredvid henne. Bägge börjar smeka sina sköten. Glider fram och tillbaka med sina fingrar. Ingegerd börjar pulla sig och Anette gnuggar klittan frenetiskt. Det låter och smaskar om dem. Anette sluter ögonen, bearbetar fittan frenetiskt och kommer i en massiv orgasm. Ingegerd hör henne, släpper loss lite och kommer hon också. Det rinner ur hennes slida, säd och hennes egna safter. 

Erik har aldrig sett två kvinnor onanera tidigare. Han ser på, håller i sin stake, runkar under tiden. Börjar närma sig.

”Stopp, vänta, du får inte komma ännu,” ropar Anette.

Hon drar ner Erik mellan dem. Han ser på deras svettiga kroppar. Böjer sig fram och tar tag om ett av Anetts bröst. Sätter munnen till det och suger, biter lätt i bröstvårtan.

”Mmm, mer, mer. Ja, ja, så skönt. Åhh, det kommer att gå flr mig igen. Ja, ja, fortsätt.”

Hon kommer den här gången bara av att Erik suger, biter på hennes tutte.

Han vänder sig till Ingegerd. Vill smaka på hennes större tuttar. Kramar om dem och suger in den ena. Nu är det hon som stönar.

”Så skönt, kan du inte komma in i mig igen? Vill ha din kuk i mig och din mun på tutten.”

Han kryper upp. Letar sig in i hennes grotta och börjar älska med henne. Samtidigt bearbetar han hennes bröst. Hon vrider sig i extas under honom.mverkar som hon har en pågående orgasm hela tiden.

Anette ser på dem. Knuffar bort Erik och lägger sig i en sextionio ovanpå Ingegerd. De börjar suga och sörpla på varandra. Det tar bara några minuter så skriker och stönar de samtidigt. Reser sig upp och faller ner. Nya orgasmer! Hur många? Ingen klarar att räkna längre. Bara Erik som bara kommit en gång. Han ser på Ingegerd. Får man knulla en präst i röven? Tänker han.

Lyfter upp henne. Börjar smörja in hennes anal med hennes egna safter, som fullständigt flödar. Testar med ett finger, det kommer in. Två fingrar går också. Han smörjer in kuken och sätter ollonet mot hennes trånga lilla rosett. Trycker till och kommer in.

”Oh, aj, aj. Du är för stor, ajjj.”

Erik trycker in lite till, kommer förbi ringmusklerna. Vilar en stund innan han skjuter in resten. Sedan börjar han jucka.

”Ohh, aj, ja, ja, fortsätt, ohh, aj gör ont, fortsätt, ja, ja. Ohh my God. Ja så skönt, aj, sj, skönt. Fortsätt.”

Erik tar ett finger och börjar samtidigt pulla henne i fittan.

”Oj, ja, ja, oh, nu, nu. Koooommmmer,” skriker hon. Erik fortsätter. Har inte långt kvar. Några juck till och han fyller även hennes anal.

Han drar sig ur, lägger sig på sängen. Kramar de båda kvinnorna. Och somnar.

 

När Erik vaknar på morgonen märker han två varma sköna kvinnokroppar på var sida. Sedan minns han. Oj, oj. Är de här två alltid så här. Det var helt underbart, men han känner att det nog blir för mycket om de ska dela på honom. Hans hjärta klappar för Anette, hur underbar Ingegerd än är. Sakta tassar han upp och går på toaletten. När han kommer tillbaka håller Ingegerd på att stiga upp. Tar sina kläder och går in i badrummet. När hon kommer ut är hon fullt påklädd.

”Tack för igår. Jag är helt öm i baken, men tack. Det var första gången. Ja, du undrar förstås, men vi har lite hyss för oss. Nu ska du få vara Anettes, även om jag hoppas få låna dig någon gång då och då. Även en präst behöver få lite tillfredsställelse, och speciellt när det erbjuds extra av allt. Ta väl hand om Anette nu. Hon brukar vara riktigt på alerten så här på morgonen.”

 

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Så härligt, ser fram emot en fortsättning och jag undrar hur bröllopsnatten kommer att se ut

5/1 kl. 12:15