Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/4 kl. 09:53, av TureTutt

Minna på strippklubb

Del 6 av 6 i serien Minnas dagbok

Minna får en kväll till utan Martin. Hon går på klubb tillsammans med Sofia, Alberto och Ramon. Det visar sig vara en strippklubb som Alberto äger och under kvällen blir Minna övertalad att delta i en amatörtävling på klubben.

Ännu ett kapitel i berättelsen om Minna och Martin. Det kan löna sig att läsa de tidigare kapitlen för att förstå det som händer i det här kapitlet.

Mycket läsnöje!
TT

_ _ _

Minna vaknar närmare tolv följande dag. Till först kan hon inte orientera sig, men snart inser hon att hon ligger i samma säng där hon natten innan haft sex med både Ramon och Alberto … och Sofia. Nu är hon ensam i sängen. Hon känner sig mörbultad i hela kroppen, som att hon haft ett hårt träningspass. Med ett litet fniss tänker hon att det är just det hon haft. Sämre sätt att träna kan hon tänka sig. Knullar man tillräckligt intensivt och tillräckligt ofta kanske man inte behöver gå på gym …
Mitt i den lite förvirrande tankegången dyker plötsligt Martin upp i hennes hjärna. Martin! Vad ska han tänka? Han måste ju vara från sig av oro. Hon letar rätt på sin telefon och ser att hon har ett par missade samtal från honom och säkert tio meddelanden. Hon läser det nyaste först och blir genast lugnad. Martin skriver att Ramon meddelat att allt är lugnt, att hon somnat i går kväll och han inte vill väcka henne. Han skriver också att han är magsjuk fortfarande och att det kanske inte är värt att hon kommer till hotellrummet och blir smittad. Han nämner också nånting om en ny fest ikväll som Ramon berättat om för Martin och som Martin inte har nåt emot att hon går på eftersom han fortfarande inte mår bra.

Det meddelandet hade han sänt i morse. Hon bläddrar igenom de tidigare meddelandena också och inser att han hade varit både upprörd och orolig tidigare under kvällen. Hon kanske borde ringa honom. Hon bestämmer sig för att göra det lite senare. Först känner hon att hon behöver en dusch.

Efter att ha duschat ser hon till att få i sig lite frukost, även om det är mitt på dagen. Sen ringer hon Martin. Han svarar på tredje signalen.
– Hej, älskling! Hur är det. Mår du fortfarande illa?
– Lite bättre, men fortfarande ganska kass är jag rädd, ljuger Martin som han lovat Ramon.
– Åååh … stackars du!
– Jag tror jag behöver vila en dag till, sen ska det säkert vara bättre. Hur mår du själv?
– Jotack, lite trött. Det känns av nån anledning som att jag gick en omgång på gym igår. Kanske för mycket dansande …
– Kanske det. Eller för mycket av nåt annat.
– Haha, vad är det du antyder riktigt?
– Jag gissar att du tillbringade mer tid i sängen i går än på dansgolvet.
– Men Martin då, vad tror du om din fru?! Anklagar du mig för att vara otrogen?
– Hmm, jag vet inte om det ska klassas som otrohet eftersom jag gett dig tillåtelse.
– Så skönt att höra att du ser det så, hihi. Så då gör det inget om jag berättar att jag knappt dansade alls igår kväll utan lade all energi på sex i stället?
– Jag antar att det var det festen gick ut på … eller gissar jag fel?
– Tja, det började som en vanlig hemmafest, men ganska snart blev det allt hetare.
– Jag fick några bilder … säger Martin lite tvekande.
Minna blev tyst en stund och undrade hur mycket han sett och hur mycket hon skulle berätta.
– Menar du de bilder jag sände?
– Hon är snygg Sofia.
– Haha, ja visst är hon.

Efter en viss tvekan fortsätter Martin.
– Ramon sände också bilder. Av honom fick jag uppdateringar länge efter att du slutat sända dina. Jag antar att du var fullt upptagen med annat. Så såg det ut i alla fall.
Minna drog efter andan. Sedan blev det tyst i luren en stund.
– Hur … vad … eller, jag menar … vad skickade han för bilder?
– Jag antar att jag fick se det mesta. Du och Sofia, du och Alberto, du med både Ramon och Alberto … och sen alla fyra tillsammans.
– Förlåt, Martin! Jag … jag vet inte vad som … jag hade aldrig tänkt det skulle gå så långt.
– Det är okej Minna. Det är lugnt. Vet du vilken som var min favoritbild?
– Nej …
– Den där du ligger på rygg på sängen med huvudet ner över kanten, med Albertos kuk i munnen och Sofia mellan dina ben och hon blir knullad bakifrån av Ramon.
– Wow, att du gillade just den! Ja, det var en het session.
– Det var mycket som såg hett ut under kvällen.
– Jag vet inte vad jag ska säga, Martin. Är du besviken på mig?
– Besviken? Varför då?
– För att jag gav mig åt dem alla tre?
– Jag såg hur du njöt, så jag har väl ingen orsak att vara besviken. Det enda jag är besviken på är kanske att jag inte kunde vara där på plats. Men då hade du kanske inte heller gjort allt du nu gjorde.
– Det vet man aldrig. Men jag kanske i alla fall skulle ha känt att jag behövt be dig om lov ett par gånger under kvällen, de gånger som jag liksom steppade upp. Så det kanske hade bromsat mig lite …

– Men en sak gjorde mig lite orolig.
– Vad då?
– Drogerna …
Minna blev tyst. Hon hade ingen aning att Ramon sänt Martin bilder på när hon rökt på … eller ännu värre, när hon och Sofia snortat ett par linor.
– Martin … jag … det var Alberto som hade lite röka först som han bjöd på. Vid det laget hade jag redan fått i mig en del sprit så jag tänkte va fan, jag är på semester långt hemifrån och kan väl lika gärna röka på lite. Det kändes plötsligt lite som under studieåren när jag var ung och bekymmerslös och ville prova på både det ena och det andra. Så när han lajnade upp lite partypulver kändes det plötsligt okej att prova det igen också.
– Gillade du det?
Minna blev överraskad över frågan.
– Om jag gillade det? OM jag gillade det! Haha, du skulle sett hur vilt jag red Alberto en stund efteråt. Fy jävlar! Att rida den kuken och vara lite hög … svåröverträffat.

Martin ville berätta att han sett en videosnutt som visat just det, men kom sig av nån anledning inte för. Det kändes som att han tjuvtittat och ville inte bli ertappad.
– Är Alberto lika bra som Ramon i sängen?
– Ja, fast annorlunda. På sätt och vis ännu bättre, men det kan ha varit det faktum att jag var lite hög som gjorde sexet extra bra.
– Tänker du knulla honom igen?
– Vill du jag ska göra det?
Martin tänkte efter innan han svarade. Att Minna hade haft sex med Ramon kändes okej, eftersom han var en schysst typ som Martin också hade blivit vän med. Med Alberto var det annorlunda. Han verkade betydligt mera arrogant och som en som inte bryr sig det minsta om hur den äkta mannen känner det när hans fru blir knullad av en annan man. Medan Ramon brydde sig om Martin också, struntade Alberto fullständigt i honom. På sätt och vis gjorde det Alberto som en ännu mera lämplig man för att förverkliga Martins fantasi om den försmådde äkta mannen.
– Jag vet inte riktigt varför, men tanken på att du ger dig helt åt Alberto gör mig både otroligt svartsjuk och jäkla kåt.
– Okej. Vad menar du med att jag ska ge mig helt?
– Jag vill att du ska knulla Alberto som om han var din älskare.
– Mera …
– Jag vill att du ska kyssa honom intimt, som att du verkligen älskade honom.
– Wow, är du säker?
– Jag tror det. Åtminstone är min stenhårda kuk säker.
– Haha, män och deras snoppar! Bäst att vi inte håller på tills du får utlösning, för då kanske du genast börjar ångra dig.

De avslutade samtalet en stund senare … utan att Martin fått utlösning. Minna hade försäkrat sig om att det var okej att hon gick på fest i kväll också och lovade att antingen själv sända bilder eller att be nån annan göra det, så att Martin fick uppdateringar över vad hans fru gjorde.

– – –

Martin hade en rätt tråkig dag. Han var nästan helt återställd efter piller-åkomman, men eftersom han skulle låtsas vara sjuk fortfarande så tillbringade han den mesta tiden på rummet. De hade i alla fall en väl tilltagen balkong så han kunde sitta ute och njuta av solen och värmen.

Minna däremot hade en skön dag. Efter den sena frukosten och samtalet med Martin gick hon på upptäcktsfärd i det stora huset. Så småningom hittade hon Sofia som lyste upp i ett varmt leende när hon såg henne.
– God morgon! Har du sovit gott?
– Jatack! Jag känner mig faktiskt ganska utvilad.
– Bra! Då kanske du vill komma med mig till stranden?
– Jag har ingen simdräkt med mig.
– Inga problem, du kan låna av mig.

Sofia tog henne med och de gick in i en rymlig walk-in-closet. "En sån skulle man ha", tänkte Minna imponerad.
– Bor du här?
– Ibland, sa Sofia och avfyrade ännu ett bländande leende.
– Så allt det här är dina kläder?
– Hmm … det mesta tror jag.
Hon såg sig omkring som att hon inte var riktigt säker.
– Alberto har ett par andra tjejer som bor här ibland också, så det kan hända att en del är deras. Men nu ska vi hitta nåt sexigt åt dig för stranden.

Sofia plockade fram ett par tvådelade baddräkter.
– Vilken vill du ha? Jag är säker på att båda passar dig alldeles utmärkt.
Inget av plaggen var nåt Minna själv ens skulle tänkt på att köpa eller än mindre använda. Den ena bikinin bestod nästan bara av några snören tyckte hon. När hon provade den kände hon sig nästan naken, eller egentligen ännu mer utlämnad än om hon skulle varit naken. Byxdelen var bara en liten tygbit som täckte de mest intima delarna, resten bestod av de tunna band som höll ihop det. Övre delen var inte mycket bättre, eftersom de enda tygbitar som fanns just och just lyckades täcka hennes bröstvårtor.
– Sexigt! Wow!
Hon provade den andra bikinin och den var nästan anständig jämfört med den förra, så Minna valde den. Den var ljust gul och täckte det mesta av hennes bröst och underdelen såg nästan ut som en vanlig trosa.

De gick ner till stranden och lade sig en stund på den stora filt Sofia haft med sig. Filten vara ändå så pass liten att Minna inte kunde undgå att känna värmen och doften från Sofia. Hon mindes dera intima stunder natten innan och kände hur kroppen reagerade. Hon kastade en blick på sina bröstvårtor och såg att de var hårda och avtecknade sig tydligt under det tunna tyget.

– Puh, här vara det varmt, utbrast Sofia efter en halvtimme. Jag behöver svalka av mig. Kom med!
De sprang ner mot vattnet. Så skönt det var att känna det skönt ljumma men ändå svalkande vattnet!
När de badat klart och gick tillbaka mot sina filtar, märkte Minna hur Sofia såg på henne med ett menande leende. Förfärad insåg hon att vattnet gjort baddräkten nästan helt genomskinlig. Jämfört med det här hade kanske den andra baddräkten ändå varit att föredra. Nu var hon praktiskt taget naken.

Efter att den första chocken lagt sig, kändes det märkligt spännande i stället. Här gick hon omkring på en strand långt hemifrån och visade upp sin nästan nakna kropp för alla som ville se. Hon började nästan njuta av situationen. Kanske hade hon något av en exhibitionist i sig i alla fall?
– Känner du alla blickarna på dig, frågade Sofia plötsligt? Håll huvudet högt.
– Hur menar du?
– Alla som tittar på dig, ser en modig, sexig, självmedveten kvinna som vet att hon har en fin kropp som hon inte skäms för att visa upp. Flera av männen … och kanske kvinnorna också … skulle gärna se mer av dig. Du älskar att visa upp dig, eller hur? Du blir kåt av det?

Minna insåg att hon hade rätt. Kanske inte att hon älskade att visa upp sig, där var hon inte ännu … och skulle kanske aldrig komma dit heller … det fanns för mycket av blyghet kvar för det. Men att hon blev lite upphetsad av det, kunde hon inte förneka.
– I kväll kanske du får fler chanser, sa Sofia kryptiskt.

– – – –

Senare gick Minna och Sofia på restaurang och åt en fantasiskt god middag tillsammans med Ramon och Alberto. De pratade om allt möjligt och skrattade åt varandras fåniga vitsar och små historier, som ju längre kvällen led blev allt mer vågade. Vinet var gott och Minna drack betydligt mer än hon brukade.
Efter middagen satte de sig lite avskilt och Alberto fiskade fram en joint. Minna tvekade lite innan hon drog ett djupt bloss och kände hur hennes lungor fylldes av det stimulerande giftet. Efter att de rökt den första klart, tände Alberto en till. Minna kände sig skönt avtrubbad efter att ha delat också den andra.
– Nu ska vi gå på fest, sa Alberto. Men först ett par partypiller.
Han tog fram en liten burk ur fickan och gav Sofia och Minna varsitt piller. Minna antog att det var nån typ av ecstacy men brydde sig vid det här laget inte så mycket om vad det var hon fick i sig. Hon hade bestämt sig för att ha kul och festa den här nästsista kvällen i paradiset. Det var lördag kväll. Tidigt på måndag skulle de flyga hem igen, så söndag kväll skulle knappast bli annat än packande. Det här var hennes sista chans att festa.

Hon sände några tankar till Martin då och då under kvällen, men oftast var han bortglömd och parkerad långt bak i hennes medvetande. Hon sände pliktskyldigast ett par meddelanden att hon hoppades han mådde bättre och att hon älskade honom. Till svar fick hon ett par hjärtan och pussmunnar och en försäkran om att han klarade sig och att hon inte skulle ha dåligt samvete för att hon var ute och roade sig utan honom. Tvärtom uppmanade han henne att ta ut maximalt av den här sista kvällen. "Se till att du inte efteråt ångrar nåt som du INTE gjorde", skrev han med en stor smily.
Hon lovade sig själv att ta honom på orden och verkligen festa loss.

När de anlände till stället där kvällens fest skulle hållas, visade det sig vara en nattklubb. Kön ringlade sig lång, men med Alberto först gick de förbi hela kön och in i klubben.
– Det är Albertos klubb, viskade Sofia till Minna. Jag brukar uppträda här.
– Uppträda?
– Ja, dansa.
– Jag visste inte att du var dansare.
Sofia skrattade hjärtligt.
– Det är mycket du inte vet. Men en del kommer du att få lära dig.

De gick längre in i den stora nattklubben. Man kom först till en avdelning där det enbart serverades mat och drycker. Där fanns en liten scen för musikuppträdanden och just nu spelade en trubadur. Han hade dock lite svårt att göra sig hörd över ljudet från det angränsande rummet därifrån en pulserande bas hördes. Och dessutom applåder, jubel och busvisslingar.
När de kom in i det rummet, förstod Minna först inte vad hon såg. Men så gick det upp för henne vad alla var så upphetsade över. Uppe på en väl upplyst sen dansade en snygg ung kvinna. Hon hade inte mycket kläder på sig och efter en stund hade hon ännu mindre.
Minna hade aldrig varit på en strippklubb, men förstod att det var på en sådan hon hamnat.
– Välkommen till mitt lilla etablissemang, sa Alberto och ledde dem till ett bord med god uppsikt över scenen.

De satte sig så att Sofia och Minna hamnade i mitten. Bredvid Minna satt Alberto och bredvid Sofia satt Ramon. Minna skulle egentligen hellre haft Ramon bredvid sig, för hon hade onekligen blivit lite förtjust i honom under de här dagarna, men samtidigt var Alberto den mera spännande av dem. Man visste aldrig riktigt vad han kunde hitta på. Det var också tydligt att det var Alberto som bestämde och Ramon som anpassade sig. Ville Alberto sitta bredvid Minna så fick han det.
Det pirrade skönt i Minna varje gång som han rörde vid henne. Ofta var det oskyldiga beröringar som lika gärna kunde vara av misstag, men ibland var hans händer väldigt medvetna när de gav hennes ben eller bröst en lätt smekning. Eller när han lade armen om hennes axlar och lät handen gå på upptäcktsfärd.

– Nu kommer Bella! utbrast Alberto plötsligt när det var dags för en ny dansare att göra entré.
– Bella är en av de tjejer som brukar bo hos Alberto ibland, förklarade Sofia i hennes öra. Sen hörde Minna inte resten för musiken körde igång.

Bella var en ung tjej. Såg knappt ut att vara ur tonåren ännu. Men hon hade imponerande stora bröst för att vara en i övrigt rätt så späd tös. Minna undrade om de var förstorade. Hon behövde inte vänta länge på svaret.
– De där brösten har jag betalat, sa Alberto nöjt. Hon fick dem som 18-årspresent på villkor att hon började jobba här. Vad gör man inte för sina släktingar …
Va!? tänkte Minna.
– Bella är dotter till en av hans kusiner … påstår han i alla fall, förklarade Sofia. Men jag har träffat så många som han påstår är hans kusiner så antingen har han en väldigt stor släkt eller så är deras syn på släktskap lite annorlunda än vad vi andra är vana vid.

Bella var kanske inte den bästa dansaren för kvällen men drog ner mycket jubel ändå … och rätt mycket dricks … speciellt när hon till slut fått av sig också sina minimala trosor och generöst visade upp sitt kön. Minna kände hur hon rodnade när den unga damens mest intima delar var fullt utfläkta bara ett par meter från henne. Ännu mer generad blev hon när Alberto vinkade till sig Bella och presenterade henne för Minna.
Bella hade visserligen hunnit få på sig de minimala trosorna igen, men de välpumpade brösten var bara. På nära håll såg hon vilken söt tjej Bella var. Tänkte man bort den hårda sminkningen och de extrastora brösten kunde hon ha varit vilken vanlig söt tonårstjej som helst. Hon påminde henne lite om hennes egen tonårsdotter. Tanken på att hon om ett par år skulle stå på en scen och förföriskt klä av sig inför publik var ganska främmande … men samtidigt lite snuskigt upphetsande.

Under kvällens lopp kom det in nya drinkar i rask takt till deras bord. Minna kände sig skönt berusat och samtidigt upphetsad. Måste vara pillret tänkte hon.
Tjejerna på scenen avlöste varandra i rask takt. Vissa var mera sevärda, andra tyckte Minna nästan synd om. Ett par av tjejerna såg ganska obekväma ut på scenen, medan vissa såg ut att verkligen trivas i rampljuset … och det var också de som fick den största dricksen och de mesta applåderna. Det som förvånade Minna var att det inte bara var unga tjejer som dansade. Ett par av dansarna verkade vara ungefär i hennes ålder. Hon frågade Sofia om det.
– Det är Alberto som vill ha det så. Han gillar variation. Och publiken har lärt sig att gilla det också. Så vi har ett par riktiga MILF:ar här som du ser.
– Mil … vad för nåt?
– Haha, du är verkligen oskyldig. En MILF … a mother I'd like to fuck. En sån som du med andra ord, sa Sofia och såg Minna i ögonen.
Minna kände hur hon rodnade. Hon visste inte om det var för att hennes okunskap inom det här området blottats, eller om det var på grund av Sofias sugande blick och utmanande ord.

Efter någon timme förkunnade speakern att det skulle bli en amatörtävling senare och att man kunde anmäla sig.
– Det är väl nåt för dig, sa Sofia. Du som gillar att visa upp dig.
– Va!? Jag? Jag gillar väl inte att visa upp mig.
– Minns du inte på stranden idag? Allas blickar på dig när du var nästan naken i baddräkten. Hur du njöt av det. Hur kåt du blev.
Minna mindes. Det hade faktiskt varit rätt upphetsande. Men från det till att strippa på en scen …
– Det är klart du ska tävla, sa Alberto. Visst, Ramon? Visst ska Minna delta i tävlingen.
Ramon log stort och nickade och höjde sitt glas till skål.
– Första priset är 500 euro och en möjlighet att få prova på att strippa på riktigt ett par kvällar om man vill.
– Med 500 euro skulle du nästan ha resan betald, spädde Ramon på.
Minna tänkte febrilt. 500 euro, det var ungefär 5 000 kronor. Så väldigt mycket mer än så hade resan faktiskt inte kostat eftersom de fått den billigt … 5 000 kronor var verkligen inte fy skam. Men att hon skulle upp på en strippscen! Hon? Minna! Tvåbarnsmor från Sverige … på en strippscen här?! Haha! Sug på den du.
Men å andra sidan … varför inte? Om både Alberto och Ramon och Sofia tyckte att hon skulle vara värd att begapa på en scen så kanske det här var tillfället hon skulle släppa loss ännu mer? Ska hon göra det nån gång så är det väl nu, långt hemifrån. "Se till att du efteråt inte ångrar nåt du INTE gjort", hade faktiskt Martin uppmanat henne.

– Ska du delta? frågade hon av Sofia.
– Tyvärr, jag får inte.
– Varför inte det?
– Sofia är proffs. Det här är en amatörtävling, sa Ramon.
Plötsligt förstod Minna vad Sofia menat med att hon brukade dansa här. Så dum hon varit som inte förstått genast! Det klart att om Sofia dansade här på Albertos klubb så betydde det förstås att hon var strippa. Minna, din lilla dumma lantlolla … tänkte hon för sig själv.
– Men jag kan ge dig lite tips om du vill, erbjöd sig Sofia.
– Iväg med er nu! Ta med dig Minna och se till att hon blir anmäld och så lånar du ut några av dina snyggaste outfits åt henne, sa Alberto och nästan schasade iväg dem.

Sofia drog iväg med Minna. Innan hon visste ordet av var hon anmäld till tävlingen. Sen drog hon henne vidare till de bakre rum som tydligen fungerade som loger för dansarna. Där var det stökigt värre, med halvnakna tjejer som sprang av och an och klädde av och på sig om vartannat. Ett par av dem hälsade glatt på Sofia, medan andra verkade gilla henne sämre. Sofia delade ut kramar och kindpussar åt den första kategorin och ett par långfingrar åt de andra.
– Bry dig inte om det. Konkurrensen är hård här och alla blir man inte vän med. Tack och lov har jag ett par riktigt goda vänner här. Det gör att man uthärdar. Men de kvällar när ingen av dem jobbar kan det va en plåga. Som en av Albertos speciella tjejer, är jag visserligen mera skyddad och ingen ger sig på mig, men det betyder också att jag är föremål för ännu mera avundsjuka. 
– Ger sig på? Hur då?
– Haha, det kan vara rena catfighterna här ibland. Det vill du inte se, tro mig!
– Här är min loge, sa hon när de kom till en dörr lite avskilt från de andra. Det är ännu en orsak till att en del av dem är avundsjuka. Det är inte alla tjejer som får ha egna loger, de flesta delar det stora omklädningsrummet vi just gick igenom. Men jag har vissa privilegier. Hur som helst, här finns säkert nåt du kan dansa i.

De rotade igenom några skåp och hängare och till slut enades de om en kombination av slampa och posh sekreterare.
– Det där blir bra, konstaterade Sofia nöjt. Se bara till att inte ta av allt på en gång. Jag hoppas du iakttog dansarna på scenen och både lärde dig hur man ska göra och inte göra?
Minna hade varit så omtumlad av blotta upplevelsen att vara på en strippklubb att hon hade haft svårt att koncentrera sig på dansarna, än mindre lära sig något av dem.
– Hela tiden i rörelse. Blir du stående på ett ställe tappar du tempo och greppet om publiken. Titta rakt ut mot dem och le. Det är inte säkert du ser så mycket av publiken, dels kommer du att vara nervös och dels har du strålkastare på dig, men försök föreställa dig att du ser dem och möter deras blickar. Bjud ut dig. Sälj dig själv. Du är en vara som ska säljas. Din uppgift är att presentera den så attraktivt som möjligt. Visa att du trivs på scenen och att du njuter av att få visa upp din kropp.

Efter ytterligare några instruktioner och goda råd valde Sofia ut några låtar som hon trodde skulle passa.
– Working nine to five funkar bra som introduktion för en sexig sekreterare som du. Dessutom är den snabb så du kommer upp i tempo direkt. Men dansa inte alltför intensivt ändå. Du vill inte stå och flåsa efter två minuter, haha.
Sofia valde ytterligare ett par låtar som hon först kollade att Minna kunde någorlunda.
– Det är bra att du kan låtarna så är det lättare att koncentera sig på dansen. Du är ju här för att vinna en tävling, då kan man inte stå och tveka.
Minna tänkte igenom låtarna och med Sofias hjälp planerade hon ungefär var i låtarna hon skulle ta av sig vilket plagg för att få det lagom jämnt fördelat och så att hon skulle hinna ta av sig allt.
– Måste jag ta av mig precis allt?
– Vill du vinna?
– Jag tror det …
– Då är jag rädd att du behöver klä av dig helt. Jag har sett vilka de andra tävlande är. Ett par av dem är återkommande på de här tävlingarna. De är båda extrema exhibitionister och utan skam i kroppen så de kommer säkert att vara helnakna och ligga på scenen och pulla sig vilt redan efter två minuter. Sedan beror det på vilken publik vi har här i kväll. Vissa gillar deras porrshow medan andra föredrar strippor med lite mera stil. Jag kan lova att du är både snyggare och sexigare än de, men det är inte säkert att det räcker med det i kväll.
Gör det som känns bäst för dig, sa Sofia lugnande när hon såg tveksamheten i Minnas ögon.
– Här! Dra en lina innan det är din tur, så blir du lite modigare.
Hon hade plötsligt trollat fram det vita pulvret ur nån gömma.

När det var dags för Minna att gå upp på scen, satte Sofia en liten flaska under näsan på henne.
– Här! Sniffa ett par gånger. Det piggar upp dig.
Minna gjorde som hon sa och skakade sen på huvudet av den kraftiga lukten.
– Seså! Upp på scen nu och visa vad du har!
Minna lyckades ta sig upp på scenen. Hon undrade vad det var hon andats in nyss …  Det kändes nästan som att hon svävade ett par centimeter över scenen. En skön känsla, men samtidigt som att hon liksom inte hade full kontroll på sig själv. Det var nästan som att hon svävade uppåt och tittade ner på sig själv där hon dansade på en scen. Var det där faktiskt hon?
Hon rörde sig i takt till musiken, men mindes Sofias ord om att inte ta i för hårt från början. Hon lyckades lägga band på sig. "Se rakt ut i publiken", hade Sofia sagt. Minna försökte göra det. Hon försökte också minnas när hon skulle ta av sig nästa plagg.

När den första låten var slut, hade hon ännu bara tagit av sig kavajen och knäppt upp ett par knappar i skjortan. Nästa låt var lite lugnare, så hon fick koncentrera sig mera på att försöka göra de långsammare rörelserna så sexiga som möjligt.
Till först kände hon sig lite löjlig. Hon hade 'strippat' framför Martin ett par gånger, men alltid fånat sig och aldrig tagit det på allvar för att hon känt sig både generad och besvärad. Den känslan återkom nu, men Minna försökte i stället att tänka på hur hon tidigare idag gått på stranden i sin blöta, genomskinliga baddräkt och njutit av blickarna. Hon lyckades tränga undan olusten och snart var det enbart lust hon kände. Och upphetsning. Alla blickarna. På henne. Just nu. På en strippscen. Wow! Hon kände att hennes bröstvårtor styvnat och att hon var fuktig mellan benen.

Den tredje låten började och Minna var nu nere i trosor, behå, strumpor och skor. Dessutom hade hon fortfarande den vita sekreterarskjortan på sig men den var helt uppknäppt. Hon tog av skjortan och svingade den några varv över huvudet innan hon lät den singla iväg. Efter några förföriska danssteg till och en slängkyss till den man som fångat skjortan, började Minna knäppa upp sin behå. Hon undrade varför hon inte valt en med framknäppning? Då hade det bara varit att knäppa upp och låta brösten poppa ut. Å andra sidan var det något sexigt med att se en kvinna sträcka händerna bakom ryggen och knäppa upp sin behå. Vardagligt, men ändå sexigt. Hon tog god tid på sig, medveten om att det fortfarande var drygt två minuter kvar av sista låten.
Hon höll kvar behån framför brösten ett tag innan hon slutligen lät den falla och brösten blottas, till publikens stora förtjusning. Responsen hade varit bra under hela hennes dans. Hon började undra om hon kanske hade en chans i alla fall att vinna. När det var en dryg halvminut kvar av låten, lossade Minna på banden som höll hennes trosa på plats. Hon gick fram och tillbaka framme vid scenkanten och retade sin publik innan hon slutligen lät också den försvinna. Till publikens besvikelse hade hon valt att ha ett par minimala trosor under. De dolde inte mycket, men ändå det allra viktigaste och hemligaste.

När Sofia sett hennes tvekan i logen när det gällde att klä av sig allt, så hade hon föreslagit den här kompromissen som innebar att Minna visserligen skulle klä av sig också trosorna, men under dem ha ett par reservtrosor.
Det var antagligen också det som kostade Minna segern. Alberto, Ramon och Sofia försökte alla övertyga henne om att hon varit den absolut sexigaste kvinnan bland alla tävlande … ja, kanske rentav den sexigaste kvinnan på scenen på hela kvällen. Hon hade ändå blivit bara trea, eftersom ettan och tvåan – precis som Sofia förutsagt – hade klätt av sig varje tråd de hade på kroppen. Det var tydligen det som krävdes för att vinna.
Alberto hade på stående fot erbjudit henne jobb som servitris på hans klubb och så kunde hon få hoppa in som strippa däremellan om hon bara ville.
– Smickrande, men jag åker tillbaka hem om ett par dar.
– Men du måste komma tillbaka på en ny semester … och då får du jobba på min klubb. Visst? Lova mig det!
– OM jag nånsin kommer tillbaka hit, så lovar jag att fundera på saken.

Varför hon svarade så, visste hon inte. Hon var nästan bergsäker på att det aldrig skulle komma att hända. Sannolikheten att de skulle återvända hit var inte särskilt stor … och om de nånsin gjorde det skulle hon knappast vilja jobba. Kom hon hit igen, så var det väl för semester?
Samtidigt, när hon såg på tjejerna som serverade på klubben och hur snygga och sexiga de alla var, så pirrade det lite när hon tänkte på hur det skulle kännas att vara en av dem. Och dansösen som just nu smekte av sig kläderna på scenen var en av de lite äldre … vad var det Sofia kallat dem? MILF:ar … det kunde vara hon. Hon som mötte publikens uppskattande blickar och alla ögon fulla av lustfyllt begär. Hon som log förföriskt och begärligt tog emot alla sedlar slängdes upp på scenen eller som stoppades in under hennes strumpeband eller troskant. Hon som klädde av sig helt naken den här gången … hon som med könet helt blottat skrevade brett framme vid scenkanten och skamlöst lät alla se hur blöt och kåt hon var av att visa upp sig …
Minna skakade bort en rysning. Nej, det kunde definitivt inte vara hon! Eller?

 


 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.