Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/2 kl. 18:35, av Per_fekt

Fortsätttningen med Danne och Rebecka

När Daniel slog upp ögonen var Rebecka borta.
Täcket låg på golvet bredvid soffan och han frös om sin nakna kropp.

 

Fortsättning på morgonen efter.

 

När Daniel slog upp ögonen var Rebecka borta.
Täcket låg på golvet bredvid soffan och han frös om sin nakna kropp.
Kuken pekade i sitt slaka tillstånd upp mot naveln och intorkade spermafläckar hade klibbat fast i de få fjun han hade på magen.
I skolan hade det blivit en grej. Renrakad pung och kuk men gärna lite raggarsträng.
Han hade inte fog nog att kalla sin hårbeklädnad raggarsträng än men han gjorde allt han kunde för att få den att växa.
”Hej du sömntuta!”
Han hoppade till och skvatt och reste sig upp. Slet åt sig täcket och vände sig om.
”Hallå!”
Rebecka stod vid trappan invirad i en handduk runt kroppen och en i håret.
”Vågade inte väcka dig så jag smet in och tog mig en dusch under tiden!”
Daniel drog händerna genom håret och gäspade.
Han snodde täcket runt kroppen och ställde sig upp.
”Ska nog också ta en dusch kanske.”
”Ja gör det! Jag tänkte att jag fixar lite lunch åt oss så kan vi väl gå ner och ta en bastu sen?”
”Absolut. Mysigt!”

Med en snabb blick mot köksklockan konstaterade Rebecka att den var en bit över lunch. 14.15, det skulle börja skymma om bara någon timma.
Hon gick ut i hallen och hörde duschen riva igång på övervåningen. Ställde sig i hallspegeln och knöt upp handduken.
Granskade sig själv från topp till tå.
Diffusa bikinilinjer efter en gammal spray-tan. Hennes lena hy med knappt, om så ett fåtal födelsemärken, såg verkligen inbjudande ut. Det tyckte hon själv.
Brösten och rumpan var hon mest nöjd med.
För att vara exakt, den putande formen på rumpan och symmetrin och färgen på bröstvårtorna.
Med båda händerna lyfte hon upp varsitt bröst och vägde dem. Mindes alla dagar på stranden i somras, blickarna hon fått från alla killar. Hon hade aldrig tidigare tyckt om att visa upp sig. Men nu, enbart tanken gjorde henne våt där nere.
Hon hade utvecklats rejält i år. Gått från flicka till kvinna på bara månader. Växt åtskilliga storlekar på brösten och även hennes lilla flickmus hade förändrats. Den skära lilla rosett mamma Lena alltid kallade för snippan.
Snippan, tänkte hon, bara namnet lät för barnsligt med tanke på allt hon gjort med sin lilla mus.
Alla snuskiga fantasier hon haft om allt mellan fisting till gruppknull.
Hon tog ett steg närmre spegeln och drog isär de yttre blygdläpparna.
Hon hade en lustfylld förtjusning över sin egen vagina.
Ibland brukade hon fantisera om att slicka sig själv till orgasm, men i verkligheten var hon inte vig nog.
Det tände henne lite extra att smaka på sig själv. Föra in ett finger i sitt såphala sköte och slicka rent det efteråt.
En gång i duschen, för ett drygt halv år sedan, hade lusten fallit på. Hon hade satt sig ner på det kaklade golvet och smekt sig själv.
Begäret av att kissa hade fallit på, och utan att tänka efter hade hon lagt sig på rygg, skjutit upp rumpan, och kissat i sin egen mun.
Bilden i huvudet hade fått henne helt vansinnigt upphetsad, och kort därefter hade en våldsam orgasm sköljt över henne. Nu log hon till tanken, även att hon skämdes lite grann.
Hon undrade vilka fantasier Daniel bar runt på.
Någonstans visste hon att få tjejer i hennes egen ålder hade lika perversa tankar som hon själv. Åtminstone trodde hon det.
Men killar måste väl ändå fantisera en del, tänkte hon!
Det slog henne att hon aldrig sett Daniel med någon tjej.
Han var ett flitigt samtalsämne på förfester och i omklädningsrum, men ändå visste hon ingenting om honom. Att han var snygg och populär visste alla, men vem var personen Daniel?
Han kanske var blyg och nervös som han själv sa och därav inte träffat så många tjejer?
Med facit i hand visste Rebecka mycket väl att han skulle kunna ha legat med minst hälften av tjejerna på hennes egen skola. Så vad var problemet?
”Har du tappat handduken?”
Daniel stod högst upp i trappan och flinade.
Rebecka skvätte till och la armen över bröstet och en hand över sin mus.
”Ja den måste ha glidit av mig,” svarade hon och skrattade till.
Hon hukade sig ner och tog upp handduken.
”Kom nu så äter vi lite snabbt.”

Mörkret hade börjat falla när de efter lunchen pulsade ner till bastun iförda varsin morgonrock.
Rebecka förberedde sig mentalt och grubblade över hur långt hon nu skulle våga gå.
Visst, hon var inte lika nervös inför Danne längre som hon varit i förmiddags, men det fanns fortfarande ett par spärrar som hon kuvade inför. Portar hon själv var tvungen att låsa upp.
Daniels reaktion var det hon funderade mest på.
Skulle han vara lika nyfiken och öppen som hon hoppades han skulle vara? Skulle han våga testa allt hon drömde om att få prova på?
Hon hade hört av Angelica, en i laget, att killar var med på vad som helst, bara man själv bjöd in. Hon undrade om det var sant…

Daniel skyndade på sista stegen fram till bastun och stod som en riktig gentleman och höll upp dörren.
Rebecka noterade det och tänkte att han nog var en liten blygsam kille med stort hjärta. Kanske någon hon kunde köra lite med..
”Värmen kommer nog strax, det brukar gå rätt snabbt.” Danne slog sig ner på bänken där han suttit igår och plockade upp två öl ur kassen.
”Men det är tillräckligt varmt för att vi skulle kunna lägga ifrån oss morgonrockarna va?” Rebecka blinkade med ena ögat och tog emot ölen Danne räckte henne.
”Ja, jag ser iallafall ingen anledning till att sitta påpälsad!”
Just som de tagit av sig nakna kände Rebecka hur stämningen förändrades. På blinken av en sekund, ovälkommen men kanske väntad, blev luften något mer tungarbetad och anspänd.
Diskret lät hon blicken vandra över Daniel. Över hans skarpa ansiktsdrag och djupa ögon, de mörka fransarna och den bakåtkammade kalufsen. Bröstkorgen som sänktes och restes vid in- och utandning. Magrutorna som inte direkt utmärkte sig, men ändå fanns där. Snoppen…
Den där vackra, sexiga saken som var så central och ljuvlig.
Hennes blick fastnade. Ville liksom inte riktigt slitas därifrån.
Dannes snopp var helt slak nu. Så som pungen som även den hängde en bit ner. Han var helt renrakad och såg väldigt fräsch ut mellan benen. Inga tydliga ådror på skaftet utan len som hennes egen handled. Hon undrade hur det var att suga av någon. Hur det kändes att ha en snopp i sin mun och hur det smakade.
Hon slet blicken och såg upp på Danne som redan tittade på henne.
”Känns det konstigt tycker du?” Hon lutade sig bak mot väggen och tog en klunk.
”Nja.. De är klart det är lite konstigt. Men jag gillar det samtidigt!”
Han lät en hand glida genom håret och korsade det ena benet över det andra.
”Får jag fråga dig en sak?”
Han nickade.
”Hur kommer det sig att du aldrig haft nån flickvän? Eller har du de?”
Daniels blick vek ner i backen och det syntes att han ogillade frågan.
”Nee ja vet inte riktigt… De har väl med att jag är lite blyg o göra kanske..” Han tog några snabba klunkar och fortsatte, ”Alltså ska ja vara ärlig har jag alltid haft komplex.”
”Vadå för komplex?” Rebecka tittade häpet.
”Jaa men du vet..” Han förde burken åter mot sina läppar. ”Du vet här nere.”
Oförstående blängde hon ner i Dannes skrev som gavs skydd av hans knä.
”Menar du din snopp? Varför har du komplex för den?”
Rebeckas hela ansiktsuttryck lyste med sin förvåning när hon såg på Danne som i ett djupt andetag samlade mod till sig.
”Alltså jag har nog alltid haft komplex för att den är lite sne… Sen hatar jag när jag har hängpung.. Avskyr det..”
Rebecka lutade sig fram och la en hand på Dannes knä.
”Du har ju jätte fin snopp.. Alltså verkligen urläcker.” Hon sökte upp hans blick och fortsatte, ”Visst är den lite sned…, men har du nånsin sett en rak snopp i porrfilmer någon gång?”
Han tittade upp i taket och tänkte efter.
”Nej de kanske du har rätt i!”
”Och de här med hängpung.. Ja förstår inte.. Hänger inte alla pungar ner sådär ibland eller?” Hon nickade ner i hans knä och försökte samtidigt sära hans ben.
”Jo.. Men..”
Danne föll ut med benen och öppnade upp möjligheten till insyn.
”Förut uppe i soffan såg du inte ut att ha problem med att visa snoppen. Ja hade den ju nästan uppe i ansiktet.”
Danne brast ut i skratt och bara skakade på huvudet.
”Nej men med dig har jag inte samma komplex om ja ska va ärlig. Det känns lite som att jag är i en bubbla med dig och vågar mer.”
Av ren reflex föll Rebecka fram och gick ner på knä på golvet.
Hon la varsin hand på Dannes knän och särade på benen ytterligare.
Hon tittade ner på hans penis som redan vuxit till sig någon centimeter under tiden de pratat.
Jag har aldrig gjort det här och det är viktigt för mig att det känns skönt så lova säga till om jag gör fel.”
Otåligt men trevande greppade hon tag om Dannes kuk med pekfingret och tummen.
”Vet du en sak?” Han la sin hand under hennes haka och lyfte.
”Det här är första gången för mig med.”
Rebecka rullade tillbaks förhuden och blottade ollonet. Hon böjde sig fram och la toppen jämnt under näsan och drog in.
Följsamt sniffade hon sig ner över skaftet, ända till roten och tillbaka.
”Jag har aldrig förut sett en så fin och härlig snopp!”
I en och samma rörelse stoppade hon in kuken i sin mun och svalde den ända in till roten.
Daniel lutade sig tillbaks på bänken och blundade. Det här var en av de mest explosivaste känslor han upplevt.
Rebeckas mun var varm och fuktig.
Full av saliv spelade tungan över hans ollon och läpparna stramade om runt skaftet när de ihållande sög honom upp och ner.
Rebecka kände hur Dannes snopp växte i sin mun.
Bara känslan var helt underbar.
Hon kunde inte låta bli att le inombords när det gick upp för henne att hon sög kuk för första gången. Hennes allra första gång hon kände smaken av snopp långt bak i gommen. Känslan av hans varma ollon som gled fram och tillbaks över hennes muns inre väggar.
Hon tänkte att det måste vara som för tjejer, ju våtare och kladdigare desto skönare.
Det smackade högljutt av allt saliv när vakuumet, likt en sugklocka, släppte vid toppen.
”Var det skönt?” Hon reste sig upp och backade bak till bänken.
Dannes ögon var glansiga på linsen. Ihopkrupna och närmast förbluffade.
”Det va.. Det var bland det skönaste jag upplevt.”
Rebecka fnissade till och tog en klunk öl.
”Va bra.. Det var skönt för mig med.. Tro mig när jag säger att din snopp är verkligen helt perfekt. Du smakar så gott.”
Daniel kramade om sitt praktfulla stånd och kände hur kladdig den blivit av hennes behandling. Han runkade långsamt till Rebeckas förtjusning som omedelbart stack ner en hand mellan sina ben.
Redan såphal, tänkte hon tyst. Blygdläpparna var svullna och känsliga och svarade direkt på beröringen. Hon gled ner långfingret genom skåran och förde in fingerspetsen. Hon stönade.. Hon njöt..
”Visst är det härligt att bara sitta och onanera såhär framför varann?”
Hon nöp tag i sin bröstvårta och skruvade försiktigt.
”Det är underbart.. Du gör mig så sjukt kåt Rebecka.. Skulle kunna komma redan nu…”
”Det får du inte,” avbröt hon.. ”Du får inte komma än på ett tag. Vi har massor att testa.”
Daniel slutade tvärt runka och tittade fundersamt på henne.
Rebecka förstod att det var nu eller aldrig.
Hon hade redan sagt A och skulle snart bli tvungen att säga B.
”Just de ja,” började han, ”Du skulle avslöja en fantasi lovade du igår!”
Rebecka bet tag i underläppen och kuvade pannan.
”Ja vet...”
”Berätta då?”
Hon sköt upp benen mot bröstet och satte båda fötterna på yttersta brädan så att hennes skära sköte framhölls för beskådning.
Danne tittade ner och såg hennes våta inre. Fittläpparna som glidit isär något och blottat innanmätet. Hennes lena och glänsande mellangård…., Analen.
Det där uppkåtande lilla hålet längst bak som tittade fram under hennes rumpa.
”Jag skulle nog aldrig våga göra det här med någon annan Danne. Men jag litar på dig.” Hon tittade på honom sökandes efter bekräftelse.
”Du vet att du kan lita på mig.”
Från Rebeckas särade musläppar reste sig en kiss-stråle rätt ut i bastun.
Kiss-stänk skvätte upp på Dannes smalben som förstelnad av chock bara kunde följa strålens båge och titta på.
Tusen och åter tusen tankar for runt i Rebeckas hjärna som försökte utläsa varje liten rörelse Danne gav ifrån sig.
Skamkänslan. Nervositeten… Njutningen..
Hon njöt verkligen av att kissa på sig framför ögonen på honom, och det var dubbelt så skönt som hon hade föreställt sig.
Upphetsningen strömmade till i hennes kropp.
Hon tittade ner på sin kissande fitta och släppte okontrollerat fram ett dovt stön.
”Fortsätt… Fortsätta bara.” Dannes ansiktsmin var som besatt av det som utspelade sig framför hans ögon.
Bekräftelsen fick Rebecka att släppa på. Hon stönade och kved om vartannat. Sträckte ner en hand och smekte ut sitt kiss över hela fittan.. Axlarna sjönk ihop likt resten av kroppen när hennes handflata spelade fram och tillbaks över den klassblöta musen.
”åhhhhhh,” närmast skrek hon ut med slutna ögon.
Daniel hade börjat runka igen. Han drog hetsigt i sin kuk och blängde hänryckt på skådespelet.
Rebecka spärrade upp ögonen, som dimmiga av kåthet, knappt visste var dem var. Hon tänkte på det än en gång;
Jag sitter verkligen här naken framför Daniel och smeker min kissande fitta… Jag kissar.. Jag kissar på mig framför Danne..
Tanken gav henne rysningar ända bak i nacken.
”Du tycker inte det är äckligt va?,” undrade hon.
Danne sa ingenting. Skakade bara på huvudet och föll fram på knä mellan hennes ben.
”Du är fan den sexigaste tjej jag någonsin träffat!”
Han sträckte ut sin tunga och gjorde den så bred det bara gick.
Från det trånga lilla stjärthålet ända upp till hennes venusberg drog han sin tunga glupskt men försiktigt i en och samma rörelse.
Lapade i sig hennes blandade safter kiss och sekret som om han inte kunde få nog.
Rebecka la sina händer runt Dannes nacke och pressade in hans ansikte i sitt rinnande inre.
Hon hade aldrig förväntat sig det här.
Att han nångång skulle ge henne oralsex trodde hon, men inte efter att hon just kissat.
Sättet han behandlade hennes mus på, dyrkande och varsamt, fick henne närmast galen.
Känslorna som uppstod var utom hennes kontroll. Som om någon eller någonting tagit över. Det var sjukt. Det var som i en dröm.
”Åhh slicka mig bara… My god.. Slicka…”
Danne borrade in sitt ansikte, näsan och hela munnen, sträckte ut sin tunga och började knulla det trånga fitthålet med sin tungspets. Hennes våta blygdläppar rullade över hans kinder när han forskande smekte slidan. Utforskade hennes inre delar med fullständig hängivenhet.
”Vänta.. vänta. Vänta.” Rebecka slet sig från hans grepp.
Hon flåsade tungt och stönade om vartannat..
”Alltså shit…” Bröstkorgen närmast galopperade.
”Det där va de sjukaste jag varit med om.”
Danne tog spjärn i bänken och reste sig upp.
”Tyckte du om det?”
Hon blundade och svalde. Slog upp ögonen och såg Dannes kuk som blodfylld och ståtlig fortfarande stod rakt ut.
Ollonet var blottat, och i skenet från lampan såg hon hur en glansig yta försats runnit ut och bildats. Hon gapade hungrigt och kysste hans kuk. Läpparna omslöts som runt en flaskhals och hon lät tungan sakta glida över ollonsträngen ända upp till urinröret.
”Sätt dig ner,” närmast befallde hon.
Daniel backade bak och satte sig och efter kom Rebecka.
Hon gränslade honom så att hans stånd stod rätt upp mellan dem.
”Jag var sekunder ifrån att komma Danne.”
Hon böjde huvudet ner och de möttes i en kyss. Tungorna flätades samman och saliv utbyttes.
Hungrigt smakade de på varandras läppar som för ögonblicket tycktes helt omättade.
”Varför gjorde du inte det då?” Daniel bröt sig loss och tittade storögt in i Rebeckas fylliga bröst som guppade framför näsan på honom.
”Jag vill komma riktigt ordentligt.. Spruta sådär som förut.”
Han nafsade tag i en börstvårta och sög in den i munnen.
Åh Danne, fy fan va skönt det är!” Hon slängde bak huvudet och andades ut.
”Dina bröstvårtor kåtar upp mig så sjukt mycket, vet du de?”
”Tycker du att jag har fina bröst?”
”Underbara!” Danne fångade upp varsin vårta mellan tummen och pekfingret och drog försiktigt i dem.
”Skulle kunna suga på dina bröst i timmar.”
”Mmmm. Det är så skönt när du suger och nafsar i dem.”
Rebecka ställde sig upp och sjönk ner på huk.
”Skulle du vilja att jag bröstknullade dig?”
Dannes pupiller blev stora som dankar.
Hon tog tag om hans bultande ståkuk och la den mellan sina bröst.
”Du är så otroligt hård nu.. Måste få känna dig i mig snart.”
Hon kysste Dannes ollon och blötte ner hans skaft med tungan. Klämde ihop sina bröst med tryck från vardera håll och började knulla hans kuk rytmiskt i klykan.
”Är det skönt?”
Danne bara nickade!
”Det är så sexigt att se ditt ollon titta fram sådär, det är alldeles glansigt!”
Kuken gled lent över hennes svettiga hud och masserades varsamt av de mjuka brösten.
Daniel slappnade av mot väggen och följde behandlingen grundligt.
Rebecka steg i hans ögon för varje minut. Hon var verkligen den sexigaste varelse han någonsin stött på.
Allt hon gjorde var så jävla porrigt, och han var hänryckt av hennes oblyga manér. Tänk om det alltid kunde vara vi, tänkte han. Tänk om Rebecka och jag var ensamma på jorden och kunde ha sex hela dagarna…
”Skjut upp benen mot dig! Rebecka stannade till och tittade upp på honom.
”Vad menar du?”
”Gör såhär och hasa dig ner lite!” Hon tog tag i hans fötter och lyfte upp dem på bänken.
”Vad ska du göra?” Danne blev genast nervös och drog ihop sina ben.
”Nej, isär med dem. Du kommer älska det här!”
Hon tvingade isär hans ben och böjde fram huvudet. La en hand runt kuken och dök ner mot pungen. Sög in ena testikeln mellan sina läppar och växlade till den andra. Tungspetsen gled upp och ner över skinnet och fick påsen att dra ihop sig.
Omsorgsfullt slickade hon sig ner över mellangården, ner till hans anus och tillbaka upp igen.
”Tycker du om det?”
Danne nickade blundandes.
”Spänn inte rumpan så. Slappna av.. Du kommer gilla det!”
Hon la sin tungspets mot Daniels stjärthål och slickade runt i cirklar. Skiftade med att göra tungan bred och trycka på mot öppningen till att hålla ett fast tryck mot hans anus.
Han stönade tyst.
Rebecka runkade hans kuk långsamt samtidigt som hon började stöta på med tungan.
Än en gång log hon inombords. Hon slickade hans rövhål nu.
HANS RÖVHÅL! Tanken var så förbjudet upphetsande.
Hon älskade det. Kände hur det rann till i musen på sig själv. Kände hur en känslostorm drog över och hur hon blev alldeles varm i kroppen.
Hon förde ner en hand och började smeka sin springa. Gled genom den såphala skåran och stoppade upp två fingrar i sig själv.
Hon stönade. Hon kved av njutning och kunde inte få nog.
Ett till finger klämdes in i den trånga mynningen och nu hade hon även kommit in med tungspetsen en liten bit i Dannes stjärt.
”Åhh det är så jävla skönt Danne… Jag älskar din röv.”
Hon bytte ut tungan mot ett finger och tryckte upp det hårt i hans tighta anus. Bottnade fingret och kände hans ringmuskel krama sig runt.
”Gillar du att bli pullad i röven?”
Rebecka smilade när Danne nickade generat, men hans ögon var alldeles glansiga av kåtslag. Aldrig tidigare hade han känt ett sånt starkt sug av lust. Av berusning. Av förvirring.
”Kan inte rå för att det känns så ofattbart skönt när du är där nere.”
Han spjärnade med händerna i bänken och lyfte upp sin rumpa.
”Visst känns det så förbjudet men samtidigt så skönt?”
Han nickade.
”Det känns nästan som att jag ska kissa på mig och få utlösning på samma gång.”
Rebecka hajade till.
Det är för att jag masserar din prostata.”
Hon tumlade runt med fingret i hans rumpa och tryckte på prostatan. Böjde ner hans kuk och sög in ollonet i munnen.
”Åhh jag kan inte få nog… Kan du inte kissa lite?”
”Va? Nej de går inte!”
Rebecka låste fast hans blick och vädjade.
”Bara lite.. Jag vill se din snopp kissa.. Bara så ja får på läpparna.”
Det höll på att gå för Danne när han tecknade bilden av sin kissande kuk mot Rebeckas läppar i huvudet.
Samtidigt kändes det så otroligt fel. Så skambelagt.
Han kunde inte bara kissa på sin styvsyster.
Rebecka tryckte på allt hårdare mot prostatan och vädjade än en gång.
”Bara lite.”
Med dem orden tog hon Daniel över gränsen som strax därpå kände kisset rinna ut ur sin kuk.
”Åhh mmm.. Kissa…”
Rebecka slöt sin mun och drog hans ollon över sina läppar.
Hon njöt till fullo. Gnydde. Stönade. Kände hur de varma strålarna rann ner över hennes hals och ända ner till sin lilla mus.
Det sände en omedelbar känsla av välbehag.
Han kissar verkligen på mig, tänkte hon.. Han kissar..
”Fortsätt.. Shit va kåt jag blir!”
Hon drog ut sitt finger ur Daniels stjärt och vinklade ner hans kuk.
Kissa bara.. Fortsätt.”
Med kuken i sin hand duschade hon sina bröst och gränslade honom sedan.
Jag vill ha dig i mig nu…, Ja vill att vi kissar på varandra.”
Hon styrde rätt hans kuk mot sin väntande mynning och drog ollonet ner genom skåran.
”Åhh.. Jag döör... Fyfan va skönt”
Rebecka stönade tungt och flämtade till för var centimeter av Dannes kuk som äntrade hennes savande slida.
”Åh shit Rebecka. Du är så jävla trång.. Det kommer gå för mig snart.!”
Danne kände hur det blev alldeles varmt och blött mot magen när Rebecka började kissa. Safterna smackade och klaskade högljutt när hon häftigt började rida hans kuk.
Med viss ansträngning och fokus lyckades han återigen släppa på och kissa. Känslan var ofattbar. Det fanns inget att jämföra med. Inget i närheten han tidigare upplevt.
”My god va skönt de e Danne. Kissa i min lilla mus. Jag dör så skönt!”
Rebecka tog tag om Dannes nacke och pressade in hans ansikte i sina bröst.
”Åhh sug mina bröst samtidigt, jag är på väg Danne.. Jag är så nära!”
Daniel sög tag i vårtan och drog ut den med sina läppar. Nafsade tag i den andra och virvlade runt med tungan över den styva knoppen..
”Alltså my god va kåt jag är…” Rebecka stönade intensivt och fortsatte, ”Snälla pulla mig i rumpan samtidigt!”
Hon pressade fram den sista strålen kiss och kände Dannes finger leta sig fram till hennes anal.
Bestämt förde han upp det i den trånga springan vilket fick henne att skrika av behag.
”Åhh pulla mig Danne. Pulla min röv. Jag kommer nu..”
När Rebecka slöt sina ögon var det som om allt stannade till och övergick i slowmotion.
Hon såg sig själv från ett helikopterperspektiv.
Bastun.. Den nakna lilla bastun med den dämpade belysningen.
Värmen.. Som smekt deras kroppar och gjort dem svettiga och heta.
Två nakna tonåringar som älskade våldsamt.
Hudar som gned sig mot varandra. Som våta av svett, kiss och andra kroppsliga safter gnuggade sig fram till klimax.
Hon red Daniels vackra kuk nu. Äntligen fick hon uppleva njutning. Hans sprängda stake som fyllde hennes inre.
Som töjde och masserade hennes tighta mus. In och ut, upp och ner, reste hon sig över han.
Kropparna lindades samman. Brösten kramades ihop.
Det luktade upphetsning, doftade kön och starkt trä.
Diffust hörde hon hur Danne skrek ut sin orgasm i bakgrunden.
Kände hur han tömde sin kuk i hennes trånga hål. Sprutade och fyllde fittan med sin varma sperma. Hon fullkomligt skakade.. Vibrerade..
Orgasmen smög sig inte på utan nockade henne fullständigt.
Brutalt gned hon sin svällda klitta mot Dannes pubisben vilket utlöste en ny våg. Med Daniels kuk djupt inne i sig började fittan spruta ut sekret. Den kom starkare än någonsin. Fontänorgasmen.
Vakuumet mellan deras kroppar fick safterna att pressas ut på sidorna och rinna ner över deras ben.
Hon skrek för allt hon klarade av och lät utlösningen skölja över henne. Kände hur hon fylldes i röven av ytterligare ett finger när en ny orgasm drog in.
”Åhhhhh… Fortsätt Danne.. Fortsätt bara!”
Hennes savande fitta var svullen och känslig och skickade impulser vid varje liten beröring.
Jag sprutar ur musen, tänkte hon. Jag sprutar mina safter över Danne..
Hon föll ihop runt hans axlar och skakade. Flåsade tungt och spände sig om vartannat.
Kände hur Daniels kuk sprätte till inuti sig.
Han drog ut sina fingrar ur hennes rumpa och kramade om henne.
Sen tittade dem på varann och stelnade till.
 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

MalmöLars

Härligt, kan bara hålla med Ronneby

3/2 kl. 22:41

#2

Jummi

Kan bara hålla med Ronneby.

1/2 kl. 21:16

#1

Ronneby

WOW vilken otroligt underbar serie. Längtar och hoppas att det kommer flera delar. Vad kommer hända när deras föräldrar kommer hem igen?

1/2 kl. 20:18