Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/2 kl. 20:54, av Per_fekt

Danne, Rebecka och Malin i bastun

Pirret i Malins mage ville liksom inte riktigt försvinna.

Pirret i Malins mage ville liksom inte riktigt försvinna.
Om det var duschens heta strålar eller bara ren nervositet som drev fram svettpärlorna i pannan visste hon inte.
Förundrad över hur avspänd och frigjord hon känt sig, spred sig nu en ny skräck i hennes bröst.
Fasan över att visa sig naken. Paniken över att blotta och utlämna sig själv helt otvingat inför andra människor. Tanken på vilket avancerat sex dem var vana vid och den lilla erfarenhet hon själv hade..
Deras reaktioner skrämde henne mest.
Rebecka och Danne hade redan ett samspel och en ömsesidig förståelse. Ett vanemönster de kände innan och utan.
Nu skulle hon bli en del av det mönstret, och innan hon lärt sig, skulle precis allt vara otrampad mark.
”Hur mår du gumman?”
Rebecka kom ut från köket i sin ljusrosa morgonrock och slog sig ner bredvid Malin i den vita skinnsoffan.
”Bra.., eller ja nervös! Hur mår du? Vad tänker du på?”
Rebecka tittade upp i det välvda taket och insåg att hon inte hunnit reflekterat över deras tidigare eskapad.
Av allt hon hade kunnat fokusera på landade tanken om känslorna för Daniel först i prioriteringslistan.
Det här kanske var ett ypperligt tillfälle att sudda ut och bli av med dem?, tänkte hon.
”Jag tänker att vi går ner till bastun och har en riktigt mysig kväll bara!?”
Hon såg på Malins besvärade minspel att det skulle bli följdfrågor.
”Ja vet Becca. Men är du okej med det här? Går vi inte för långt? Jag menar, du o ja?, sa hon med sänkt röst och fortsatte, ”Jag och Danne?”
”Nej nej nej!,” Rebecka sträckte på ryggen. ”Du sa ju förut att du ville uppleva allt det här. Nu kanske du får det också!?”
Rebecka kunde inte undgå att få upp bilden av Malins nakna mus och stjärthål på näthinnan. Hon såg sina egna fingrar föras in och ut och mindes även känslan när Malins safter skvätt upp mot hennes hand och arm. För första gången i sitt liv hade hon vidrört en annan tjejs könsdelar, och till och med fått henne att komma.
Malin sjönk ihop i soffan och drog upp knäna mot bröstet.
”Jag vet! Jag vill inget hellre,” hon fångade en hårslinga med högerhanden och andades in, ”De e bara de att jag har aldrig haft nåt sånt där tantra-sex eller avancerade sexlekar som ni. Senast var för fyra månader sedan och de va bara lite torrjuckning med Alexander!”
Ett spontant och avväpnande skratt fick Malin att tänka tillbaka på hur pinsamt och torftigt allt varit. Hur nervösa både hon och Alex känt sig, och hur han inte ens fått upp den när de väl skulle komma till skott.
”Just det!,” Rebecka skrattade med i samstämmighet, ”Han blev väl inte ens tillräckligt hård för att komma in?”
Malin skakade på huvudet och himlade med ögonen.
”Men du, släpp alla hjärnspökena nu. Jag har en kul ide!”
Rebecka fångade sin kompis uppmärksamhet och fortsatte,
”Jag vet inte vad som flög i Danne förut, för sådär har jag aldrig sett honom. Men vad tror du om att vi tar tillbaka makten?”
Malins ansiktsmuskulatur mjuknade och kindbenen for upp i ett pilemariskt leende.
”Berätta mer!”
”Jag har ingen riktig plan än. Men låt oss utnyttja att han är man och styrs av snoppen, medan vi är kvinnor och använder hjärnan!” Hon flinade illmarigt med både ögon och mun samtidigt som Malin reste sig upp och kände kicken av ny energi.
”Det gör vi!”

Daniel slog igen ytterdörren bakom sig och sparkade av skorna i hallen.
Snöflingor som börjat falla från himlen och en kall bris svepte med honom in i vardagsrummet där tjejerna stod och skrattade.
”Bastun är varm nu. Jag har fyllt en kasse med öl men visste inte om du drack det Malin?”
”Öl blir jätte bra,” sa hon med sin lena, ljusa röst och log lite försynt.
”Toppen. Ska vi lunka ner då?”
”Gör det ni så kommer jag strax. Ska bara packa med några saker.”
Rebecka försvann upp på övervåningen när Danne och Malin tog följe ner till bastun.

Kontrasten mellan kallt och varmt smekte behagligt tag i Malin och lindade in henne i ett eldigt tillstånd. Med ryggen emot Daniel knöt hon blygsamt upp morgonrocken i för-bastun och svepte snabbt in sig i en handduk.
”Här!, Hittade bara 7,2.er!” Han räckte över ölen och slog sig ner till höger om bastuaggregatet. Malin log sitt söta, tacksamma leende och satte sig mitt emot.
Flyktigt tittade hon ner i klykan och försäkrade sig om att brösten var väl täckta innan blicken intuitivt slogs upp på Daniel.
Hans mörka korta hår, som tjockt och livligt, såg sådär friskt ut.
Ögonen som markant kisade utan att se konstlat ut.
Hans bröstkorg lyftes upp och ner likt buken, som vid in- och utandning framhävde konturerna av magrutor.
Plötsligt möttes deras blickar och Malin vek reflexmässigt undan.
”Du är väldigt fin. Du vet de va,?” sa Daniel försiktigt.
”Tack. Du med!” log Malin.
”Jag raderade det där på mobilen förut bara så du vet!”
”Okej!”
Malin blev alldeles varm i bröstet när hon tänkte tillbaka på filmen. Varför tog han ens upp dem där pinsamheterna för?
”My god va kallt det är ute!” Rebecka slängde abrupt upp dörren in till bastun och avbröt Malins tankar. Hon la en plastpåse åt sidan och satte sig ner bredvid sin kompis.
”Jag behöver bli full känner jag. Fy va kyligt!”
Danne skrattade till och räckte över en öl!
”Jag ser det!,” sa han och nickade menande.
Rebeckas hud var sådär krispigt knottrig och bröstvårtorna, som styva perforerade handdukens tyg, stod rakt ut.
Hon tittade ner på sina bröst och fnissade lite genant när hon såg den skarpa avbildningen.
Malin såg sin bästis tuttstånd genom tyget och kände hur det eldade till i underlivet. Hon skämdes. Varken fick eller förstod varför hon kände som hon gjorde. Av någon skruvad anledning fick det henne upphetsad! Hur kunde det ens vara möjligt? Det hade aldrig hänt!
”Går det att bada fortfarande eller har vaken fryst igen?”
Rebecka tittade lurigt på Danne.
”Nej det ska allt gå!”
Malin såg hur sin vän halsade ölen rakt upp och ner innan hon ställde sig upp och gick ut i vintermörkret.
”Vad väntar ni på?!” skrek hon.
Danne reste sig och tittade på Malin som alldeles förskräckt samlade mod och följde efter.
Rebecka slängde av sig handduken och kastade sig i utan eftertanke. Med hjärtat i halsgropen kravlade hon sig huttrandes upp och tog spjärn mot Danne för att inte falla ihop på sina skakande ben.
”Shit... Kallaste jag varit med om… Skynda er!!”
Daniel lät handduken falla fritt och hoppade i lika obekymrat han.
När huvudet sprängde upp över ytan gav han ifrån sig ett primalskrik och störtade upp på land.
Malin som först inte förstått varför dem överhuvudtaget var tvungna att bada mitt i vintern sögs med av grupptrycket och kastade sig i sekunden senare.
”Åhh fyfan va iskallt.. Aldrig mer..,” ropade hon för allt rösten bar henne när de sprang upp mot bastun igen.
”Nej de va en dum ide,” fyllde Rebecka i, la ifrån sig handduken i för-bastun och klev in värmen.
Paniken grep tag om Malin när hon såg sin bästis nakna rumpa genom fönstret på bastudörren.
Daniel la lika naturligt han ifrån sig handduken och gick in.
Varför kunde hon bara inte slappna av och ge sig hän?
”Kommer du Malin?” ropade Rebecka.
Med skakiga händer knöt hon upp handduken och klev in.
Deras nedkylda kroppar ångade i skenet från den dova lampan.
Lukten av bastu blev skarpare nu när kroppen var kall, tyckte Rebecka. Hon följde Malin med blicken när hon satte sig på bänken.
I Daniels närhet kände hon sig numera avslappnad naken, men det var någon märklig känsla som smög sig på, nu när de inte längre var ensamma.
Malin var tveklöst den person i världen hon vanligtvis kände sig mest bekväm med, men nu var hon inte längre det. Någonting hade förändrats.
”Det var uppiggande!,” sa Malin trevande.
Rebecka nickade bara.
Stegvis kände hon ångesten komma över henne. Tankarna slog runt som en centrifug och kastade henne mellan olika känslolägen.
En till öl. Jag behöver bli full, tänkte hon och sträckte sig efter en ny flaska. Hon öppnade ölen och hävde snabbt i sig ett par rejäla klunkar.
”Vill du ha en ny Malin?” frågade Danne som utan att invänta svar sprätte av kapsylen på en flaska och räckte över den.
”Tack!” sa hon och svepte i sig den sista klunken på den gamla ölen.
”Skål då!” Sa han och mötte tjejerna i en gemensam klang.
Daniel kände också av hur stämningen var annorlunda.
Det var något speciellt med att visa sig naken alltså. Framförallt nu. Hans nedkylda kuk var inget för stunden att direkt stoltsera med.
Med korsade ben gjorde han allt i sin makt för att dölja sin veke.
Han tittade forskande på Rebecka och Malin som båda gömde blickarna i golvet. På rad bredvid varandra satt de fullkomligt nakna med benen hopklistrade. Deras frusna kroppar var knottriga och såg sådär ungdomligt starka ut.
Malins bröst var lika stora som Rebeckas. Fylliga, B- på vippen till C-kupa, och samtidigt fasta. Hennes skära vårtgårdar hade av kylan dragit ihop sig och bröstvårtorna stod sylvassa rakt ut. Magen var platt och vältränad och hennes venusberg, allt hon nu visade, var lika lent som hennes släta rumpa.
”Hallå.., varför är det så tyst för?!” Rebecka tog mod till sig och fortsatte, ”Ska vi köra sanning och konsekvens då?”
Både Danne och Malin skrattade avväpnat och stämde in.
”Vem börjar?” Frågade Daniel.
”Du!”
”Okej sanning!”
Rebecka lutade sig bak mot ryggstödet och tog en klunk medan hon tänkte.
”Hur stor är din snopp just nu?”
Malin fnissade tyst åt frågan när Daniel, som utan att tänka efter särade makligt på benen.
”Oj oj oj.. Vilken liten söt pojksnopp!” Skrattade Rebecka och sökte upp Malins ögon.
”Kanske för att jag just badat i noll gradigt ja!”
Tjejerna roade sig åt storleken och skålade sina flaskor innan Rebecka fortsatte,
”Okej Malin, din tur. Sanning eller konsekvens?”
”Konsekvens!” replikerade hon snabbt!
Efter en stunds övervägande mötte hon sin bästis blick.
”Kyss mig!”
En stor klump bildades i halsen och Malin svalde tungt.
Sen hukade hon sig fram och snuddade Rebeckas läppar. Tungorna flätades samman och saliv blandades när de i en smackande kyss började utforska varandras munhålor.
Danne kände hur det ryckte till i kuken och såg i periferin hur den sävligt växte sig större. Skådespelet framför hans ögon var oslagbart.
Sida vid sida, två nakna, blonda, sexiga tjejer som upplevde deras allra första tjejkyss. I profil såg dem verkligen ut som tvillingar också, tänkte han för sig själv.
”Så det krävdes lite hångel för o väcka han till liv,” sa Rebecka när hon drog sig ifrån Malins läppar.
Allas blickar föll ner på Dannes kuk som halvt erigerad ryckte i luften.
Malin tittade med åtrå på snoppen och kände hur det pirrade till i mellangärdet. Hon föreställde sig hur det skulle vara att smaka på den. Att känna den tränga in i sig, och undrade om hon skulle få vara med om allt det Rebecka sagt att dem gjort.
”Okej din tur Rebecka!,” sa Daniel.
”Sanning då!” Svarade hon och lutade sig fram.
”Blev du upphetsad av att pulla Malin förut?”
Frågan fick Rebecka ställd. Hon tittade ner i golvet letandes efter ord och tog sen tre snabba klunkar.
”Ja! På sätt och vis,” hon tog en konstpaus och fortsatte, ”Tror hela grejen gjorde mig tänd. Jag är inte lesbisk,” betonade hon, ”men det var snuskigt, och jag gillar att va snuskig!”
Malin satt generat bredvid med svävande ögon och bet sig själv i underläppen.
”Bra svar!” Sa Danne och drack upp ölen.
”Okej din tur igen, vad tar du?”
”Konsekvens!”
”Okej…., runka dig riktigt hård inför oss!”
Uppmaningen var Daniel inte riktigt beredd på.
Paniken bredde ut sig och han visste att det inte gick att dölja.
Det hade varit en annan grej om alla tre onanerat, nu skulle han göra det ensam, till deras beskådning. Det kändes genant. Kroppen kokade.
Hans kuk hade hunnit slakna när han tog den i sin hand.
Betungat ryckte han lätt i den men fick inget gensvar. Han var nervös. Såg både Rebecka och Malins förväntansfulla blickar. Blängande. Dömande.
Han klämde tag hårdare runt skaftet och rullade ner förhuden. Fortfarande ingen respons. Prestationsångest.
Malin följde dramat nyfiket och exalterat. Förstod att även Danne var nervös och gladdes till tanken att hon inte var ensam.
Trots att hans snopp var slapp och mjuk var det upphetsande att se någon runka sådär. Nervkittlande. Snuskigt och lite perverst. Det fick henne att rysa och bli våt där nere.
”Hur går det?” Avbröt Rebecka.
”Ja de går inte alls som du kanske ser!”
Det blev tyst i bastun. Danne kämpade tafatt med att väcka liv i kuken medan han halsade sin öl.
”Okej då är det din tur igen Malin,” sa hon och tittade på sin vän.
”Sanning!”
”Borde vi inte växla runt vem som ställer fråga eller utmaning också?” Inflikade Danne.
”Jo det kan vi väl göra. Ställ en fråga du då!”
Han konfererade en stund med sig själv om han skulle vara snäll eller elak innan han sökte upp Malins ögon.
”Hur kändes det förut när du sprutade?”
”Alltså,” sa Malin och började tvinna en hårslinga runt sitt finger, ”Jag har aldrig kommit sådär. Så intensivt. Aldrig varit med om en sån orgasm tidigare!”
”Har du inte?” Frågade Rebecka.
”Nej verkligen inte. Vet inte vad som hände. Hoppas bara inte det var kiss?!” invände hon och tittade blygsamt ner i golvet!
”Nej det var inte kiss dummer. Du fick ju en fontänorgasm!”
Malin tittade upp och log sammanbitet.
”Ja det var vad jag också tänkte!”
”Men wow,” sa Rebecka och slappnade av, ”Var det första gången så är jag glad att mina fingrar kunde hjälpa till!”
De skrattade instämmande och både Malin och Rebecka kände sig genast mer frigjorda.
”Men hur känns en sån orgasm då?” Undrade Danne.
”Magisk. Omtumlande,” Svarade Rebecka, ”Jasså, nu har han vaknat till!” sa hon och nickade menande åt Daniels begynnande erektion.
Han flinade lätt och såg ner på sin halvhårda ribba.
Berusningen hade succesivt smugit sig på, och i takt med den hade nervositeten ebbat ut och begäret tagit vid.
Det syntes på alla tre att både hållning och kroppsspråk nu var mer lösgjort.
”Det är din tur nu Becca!” Malin tog en klunk öl och knuffade sin vän i sidan.
”Okej…, konsekvens!”
”Bra.., Då kan väl du ta och runka Danne hård istället!” Sa hon och log finurligt.
Rebecka hoppade glatt över och satte sig bredvid Daniel. Hon kastade upp sitt högerben över hans vänstra och grep tag runt snoppen!
”Blunda och tänk på något vått och skönt!” Sa hon och rullade långsamt ner förhuden.
När Daniel slöt sina ögonlock kunde Malin inte låta bli att diskret smeka sin hand från midjan upp till bröstet. Hon fångade sin bröstvårta mellan tummen och pekfingret och tänjde lätt ut den. Skruvade vårtan mellan sina fingrar och stirrade hänfört på Daniels snopp som växte sig styv. Åtrån brände tag i hennes längtande kön. Hon vickade lätt på rumpan och kände hur blygdläpparna klibbat ihop av sekret. Åsynen av Daniels pulserade stake i Rebeckas hand skänkte njutning. Väckte lust och mani.
”Så nu tror jag inte du kan bli hårdare faktiskt!”
Rebecka släppte taget om Dannes kuk och hoppade tillbaks.
”Din tur Danne!”
”Konsekvens!”
”Då vill jag,” började hon och la en hand på sin väns axel, ”Att du slickar Malin från brösten ner över magen till musen och sen stjärten.”
En ilning rusade över Malins ryggrad. En svettpärla föll från pannan och studsade på nästippen ner i golvet.
Lust blandades med nervositet och hopade sig i en stor klump i bröstet när hon såg Daniel resa sig.
Hans hårda penis stod rätt ut och blev större ju närmre han kom. Långsamt lutade han sig fram och sög in den högra vårtan i munnen.
Malin slöt sina ögon och kände tungan spela över knoppen.
Små cirkelrörelser runt hela vårtgården, sen nafsade han tag med läpparna, drog ut vårtan lite lätt och släppte taget.
Han rörde sig ner över magen till naveln.
Slappna av nu Malin, tänkte hon, spänn dig inte!
Makligt särade han på hennes ben och närmade sig.
En stöt slungades ut i kroppen när Daniels lena tunga snuddade till.
Säg att jag inte luktar konstigt, var allt Malin kunde fokusera på. Säg att jag smakar fräscht.
Glupskt bredde han ut tungan och strök den sakta upp från mynningen till klittan.
En elektrisk impuls for genom Malin som tog spjärn med händerna.
Danne slickade hungrigt vidare. Lät tungan glida in i den sjöblöta skåran och strök längs de inre blygdläpparna.
Han körde in sina händer under rumpan och lyfte ut henne på bänken. Tvingade upp benen mot bröstet och drog sig ifrån.
Där var det igen, tänkte han. Hennes alldeles perfekta lilla stjärthål. Den där hemliga och förbjudna grottan som lockade honom så.
Malin spände hela kroppen när hon tittade ner och såg Danne med öppen mun närma sig.
Hans tungspets strök sig försiktigt ner över mellangården och la sig som ett lock över hennes anal.
Ohämmat kunde hon inte låta bli att jämra sig när tungan började dansa över det lilla hålet.
Wow.. Det var det mest perversa Malin någonsin upplevt.
Känslan av en varm och blöt tunga som behandlade hennes stjärthål. Det pirrade i hela kroppen. Upphetsningen stegrade, och kom med sådan kraft och styrka. Hon njöt för fullt. Bet sig själv i underläppen när Daniels tungspets letade sig in i mynningen.
Det kittlade behagligt. Stimulerade nervtrådar hon tidigare inte haft kännedom om. Lyfte hennes självkänsla och stärkte hennes lust.
”Okej okej. Din tur att välja Malin!”
Danne avbröt missnöjt behandlingen efter Rebeckas påstötning och bakade bak och satte sig.
Malin slog upp ögonen och kände sig alldeles yr. Musen molade och värkte och ville bara ha mer. Kunde inte få nog. Nu ville hon testa något nytt. Uppleva något snuskigare.
”Jag tar konsekvens!”
”Du som bestämmer Daniel,” sa Rebecka, och Danne kunde riktigt se på sin styv-syrra hur benägen hon var att delta igen.
”Då skulle jag vilja se er två gnugga era fittor emot varann!”
Daniel log till tanken och lutade sig tillbaks.
Begripligt blev utmaningarna bara mer och mer vågade, men nu, tänkte Malin, nu skulle deras vänskap för alltid se annorlunda ut.
Rebecka tittade på Malin som mötte hennes blick. Tystnad.
Men till trots att ingenting sas så pratade ögonen. Det fanns faktiskt en nyfikenhet hos dem bägge. Ett sug efter att testa och känna på.
Rebecka vred kroppen mot Malin som tafatt gjorde likadant.
Med händerna stöttande i bänken korsade de varandras ben till ett X och hoppade närmre. Deras våta skåror pusslades samman och två blev ett.
Daniel började förnöjt runka sin kuk och följde fascinerat flickornas erotiska dans.
Rebeckas mus var till utseendet som ett snitt, medan Malins inre blygdläppar blygsamt tittade ut mellan de yttre.
Dem gled nu över Rebeckas läppar. Två slätrakade fittor som tungkysstes. Kladdiga venusberg insmorda av den andres sekret.
”Det är faktiskt skönt!” sa Rebecka prövande.
Malin nickade instämmande och kände sig trygg med att släppa ut ett litet stön.
”Alltså shit va våt jag är!”
”Mm jag vet!” Svarade Malin.
Danne njöt till max och växlade upp tempot.
Den här synen var han tvungen att memorera i minsta detalj.
Två vältränade kroppar. Två blonda, sensuella vänner. Sittandes där på bänken i bastun och kvidandes gnida sina fittor ihop.
Brösten som guppade för var stöt. Vårtor, som uppkåtande pekade rakt ut. Deras eldiga kroppar rann av svett. Han var hänförd!
”Vänta.. vänta,” Rebecka drog sig undan och pustade ut. ”Det höll på att gå för mig!” Sa hon, förvånad över sin egna självkontroll.
”Gud va skönt det där va!” Malin strök sin hand över musen och rös av beröringen. Skötet var lätt rödblommigt och uppsvällt och fullkomligt plaskvått.
”Det där gillade du va?” Rebecka blängde på Danne som knappt kunde slita blicken från Malins nygnuggade mus.
”Det där va det porrigaste jag set!” sa han och slutade runka.
”Om det här stannar mellan oss tre,” började Rebecka och sökte deras uppmärksamhet, ”Då kan jag tänka mig att gå längre!”
”Jag med…, har nog aldrig känt såhär!” Malin ställde sig upp och smekte sina bröst ner över sidorna.
”Vet inte om det är alkoholen eller någon annan berusning, men jag är inte lika nervös längre!”
”Bra gumman!” Rebecka ställde sig upp och smekte sin nakna kropp.
”Trodde aldrig jag skulle föreslå det igen, men ska vi ta ett snabbt dopp eller…, jag är genomsvettig!”
Både Danne och Malin nickade synkront och sprang sedan ut ur bastun.

Pigga av badet och förväntansfulla till tusen öppnade de en varsin öl när de kom tillbaks.
”Kom hit med dig,” sa Rebecka till Danne och kysste honom hungrigt.
Hon slet sig från hans läppar och stoppade tungan i Malin.
Dem gned sig mot varandra och smackade med läpparna.
”Ni kanske ska bekanta er lite också!”
Rebecka la varsin hand om deras ryggslut och tryckte dem samman.
Daniel mötte Malin i en efterlängtad kyss och kände hennes hud mot sin. Kände hennes styva bröstvårtor som borrade in i hans, och deras frusna kroppar som sträva lindades samman.
”Sätt dig ner Danne,” sa Rebecka och gav honom en knuff.
”Kan du inte smaka på honom?”
Malin hade väntat länge på Rebeckas medgivande och slog sig ner mellan Daniels ben.
”Den där snoppen behöver nog värma sig lite igen!” sa hon bakom Malins rygg och de skrattade till.
Lika otåligt som försiktigt grep hon tag om hans penis mellan tummen och pekfingret och rullade nervöst tillbaks förhuden. Ollonet blottades och Malin rös till. Det skulle ske nu. Hon skulle äntligen få testa att suga kuk. Bara tanken var svindlande, och bara orden suga kuk tände Malin som höll på att brisera. Hon gapade svultet.
Daniel suckade djupt när han kände Malins varma mun omsluta och ta hela kuken i sin mun. Ända in till pubisbenet pressade hon in läpparna och sög fram ett vakuum.
Prövande virvlade Malin runt sin tunga över ollonet och strök sin tungspets över strängen. Hans snopp smakade underbart. Hur kunde det va så skönt att suga på en snopp?
Danne kände sin kuk svälla och växa sig stor i munnen.
Han fattade tag runt Malins bakhuvud och drog sig längre in. Tryckte på försiktigt och hittade rytmiken.
”Fan va skönt du suger..” Stönade han med ansiktet grimaserades för var gång Malin svalde kuken hel.
”Du är i himlen nu va?” Sa Rebecka retoriskt och slog sig ner på bänken mitt emot.
Hon lyfte upp sitt vänstra bröst och slickade runt sin vårtgård. Förde in sin fria hand mellan benen och stoppade upp ett finger i fittan.
”Åhh.., alltså ja e verkligen sjöblöt..” Stönade hon, ”Hur kan det här va så underbart!?”
Daniel växlade blicken mellan Rebeckas soloshow och Malins sugande. Han sträckte ner handen och kupade hennes bröst. Nöp tag i bröstvårtan och tänjde lätt ut den.
”Jaaa,.. Fortsätt,” jämrade sig Malin.
Hon kände sig explosiv. Laddad i hela kroppen av ett utsvultet begär som nu gav sitt uttryck.
Hon hade törstat efter det här. Bönat och bett att alla fantasier hon så ofta onanerat till en dag skulle bli verklighet. Och det skulle dem nu…
Hon sög intensivt runt Daniels ollonkant och svankade så djupt hon bara kunde.
”Titta på mig Malin!” Närmast befallde Danne och lyfte upp hennes haka. ”Du gör mig så sjukt kåt!” Sa han och gav henne en kyss.
Deras tungor virvlade runt i munhålorna och blandade sin saliv.

Nivån på självförtroende hade succesivt ökat i takt med kvällens händelseutveckling och Malin, som vanligtvis var blyg och tillbakadragen, började nu ta egna initiativ.
Resolut dök hon ner mellan Dannes ben igen. Sög in den hängande pungen i munnen och lekte med hans testiklar. Långsamt men bestämt runkade hon den styva penisen och följde nyfiket hans blanka ollon som tittade fram när hon drog ner förhuden.
Märkligt nog kände hon av Rebeckas närvaro bakom sig. Kände av hennes recenserande blick som analyserade hela skönheten.
Det insprängda stjärthålet och den svullna musen.
Hon hade börjat älska idén av att visa upp sig.
”Mhhm.. Kan inte få nog!” Stönade Rebecka när hon bottnade sitt finger i stjärten.
Daniel såg hennes pockande fingrar pressas in och ut i både anus och mus. Svetten som rann mellan brösten och ner över magen. Porlade i rännor ner i hennes veck där det blandades med sekret och klafsade till vid varje stöt.
Han såg Rebeckas fasta tonårsbröst vagga mjukt vid varje liten puff och ansträngning. Bröstvårtorna som symmetriska såg så sugvänliga ut. Hennes gapande mun som besinningslöst grinade och ögonen som inte ville slitas från den nakna rumpan de nu fångats upp av.
”Åhh shit, jag verkligen älskar att känna mig såhär kåt!,” sa Rebecka och föll ner på golvet bakom Malin. ”Får jag slicka dig?” Frågade hon och la sina händer på rumpan.
När Malin, som med munnen full nickade, särade hon hungrigt på skinkhalvorna och föll ner.
Den varma och fuktiga tungan framkallade vibrationer i Malin som åmade sig kraftfullt när den varsamt gled över hennes känsliga sköte.
I ett töcken av berusning kved hon ljudligt medan hon pressade bak stjärten mot den himmelska behandlingen.
”Gud så skönt!” Stönade hon, ”Slicka mig!”
Rebecka angrep sin väns ansvällda slida med både känslighet och hunger.
Upp och ner, fram och tillbaka virvlade tungan runt över hennes krusiga blygdläppar. In genom skåran och fram till fitthålet.
Nyfiket stoppade hon in tungspetsen och kysste sin kompis rodnande mus med omslutna läppar.
Känslan var graciös, tanken svindlande. Hon slickade verkligen sin bästis fitta. MALIN!!!
Smaken av sekret som lent rann ut ur det såphala hålet och landade på Rebeckas tunga var lika främmande som upphetsande.
Villigt lapade hon i sig safterna och stönade till scenen av sig själv på knä inborrad i sin bästis stjärt.
”Guud så skönt du gör det Becca.. Jag måste få slicka dig sen!” Malin vred huvudet över axeln och svankade gillande.
”Åhh jaaa..! Stönade Rebecka, ”Danne lägg dig ner på bänken!” fortsatte hon och ställde sig upp.
Malin drog ett sista drag ner över Dannes skaft innan hon släppte taget om kuken och reste på sig.
Impulsivt böjde hon sig fram och sög in Rebeckas bröstvårta i munnen. Det riktigt värkte i Malins mus av alla nya intryck och känslor.
”Jaaa…, sug gumman.. Shit va skönt. Bit lite.” Rebecka stönade mjukt och smekte sin kompis ner över ryggen.
Med högerhanden fångade hon upp Malins arm och placerade sin bästis fingrar över sin mus.
”Kom in i mig lite snabbt. Måste känna hur det känns!”
Malin gled in mellan Rebeckas blygdläppar och pressade upp ett finger.
”Åhhhh jeessuuss…” Kved Rebecka som hjälpte till och tryckte upp handen.
”Är det skönt?”
”Alltså jag sprängs snart så kåt jag är!”
Rebecka drog ut Malins finger och klättrade upp på bänken och gränslade Daniels skrev.
”Kom hit Malin!” sa Danne och viftade i luften.
Malin hoppade upp och satte sig på knä.
Gradvis sänkte hon ner rumpan över Daniels ansikte tills hon kände hans tunga mot sin rosiga fitta.
Hon suckade djupt och föll ner med blicken. Såg Rebecka runka kuken och dra den genom sin fittskåra innan hon placerade ollonet mot gluggen och sjönk ner.
Rebecka stönade kraftfullt när hennes mus fylldes upp.
Centimeter för centimeter försvann in i henne när musen åtråvärt svalde ståndet.
”Kom hit gumman!” sa hon och mötte Malin i en kyss.
”Åhhh…, de finns fan inget skönare!”
Malin nickade i samförstånd och drog på en krystad grimas när Danne borrade in hela ansiktet i det våta vecket.
”Åhh helevete.. Guud.. Meeeer” Skrek hon rakt ut och grep tag i sina bröst med händerna.
Rebecka tog gesten som en invit och sög tag i Malins högra bröstvårta.
”Jaa.. Naffsa lite!”
Hon fångade vårtan mellan övre och undre tandraden och tänjde ut den lite lätt.
”Ska vi byta plats snabbt?” Sa Rebecka och drog ut Dannes kuk.
Hon sänkte sig ner och sög in ollonet som blodfyllt riktigt pulserade i munnen.
Det var något speciellt med att suga av någon som dränkts i ens egna safter. Rebecka blev kåt av tanken av att smaka på sig själv och sög omättligt i sig den glansiga staken.
Malin gjorde sin kompis sällskap och började stryka med tungan upp och ner över skaftet.
En ömsesidig förståelse uppstod när de turades om att suga på ollonet och slicka pungen.
”Kissa på oss Danne!” Rebecka tittade berusat upp som ur en dimma och tog tag i Malins hand. Hon vecklade ut hennes långfinger och förde bak det till Dannes anus. ”Fingerpulla han samtidigt.”
Danne kände Malins finger tränga in i analen och kved till.
”Gör det ont?” frågade hon och drog sig ur.
”Nej nej.. Fortsätt!”
Fingret letade sig tillbaks till hålet och Malin pressade upp det.
Hon vände sig mot Rebecka och log hänfört.
Det här var utan tvekan det mest perversa Malin gjort.
Av tanken rann det till i musen och känslan av att pulla Dannes röv fick henne att skälva.
”Snälla kissa då!” Uppmanade Rebecka på nytt.
”Jag försöker…”
Rebecka drog ner på tempot och runkade sävligt.
Hon förde bak sin fria hand och började smeka Malins stjärthål.
Små mjuka rundningar med fingertoppen som motiverade fram lustfyllda stön.
Genomskinlig försats sipprade fram på Dannes ollon som fängslande höll kvar Malins blick. Hon kupade sin hand runt pungen och klämde lite försiktigt när det plötsligt sprutade ut en stråle från urinröret.
Trånande stirrade hon på Daniels kuk som stegvis släppte på och han började kissa rakt ut.
Rebecka riktade kuken och styrde strålen som vätte ner deras bröst.
Intuitivt klämde hon tag i pungen hårt när strålen träffade hennes slutna läppar.
”Åhhh fuck!” Stönade Daniel, och Malin kände hur hans ringmuskel kramade om hennes finger.
”Knip.., ja vill att du kissar i mig.” Malin drog sig ur Dannes röv och gränslade hans skrev.
Rebecka styrde rätt kuken och Malin sjönk ner.
Skrålande stön fyllde bastun när Dannes sprängande ollon långsamt gled in i mynningen och bottnade fittan.
För första gången, tänkte Malin, njöt hon fullt ut av att bli knullad.
Hon slöt sina ögon och försökte känna varje millimeter av den stenhårda pålen. Hur den strök sig fram över hennes inre väggar och vidrörde varje liten nervtråd.
”Kissa på varandra..,” sa Rebecka och krånglade sig upp över Dannes ansikte.
Med höftpartiet vikandes gled hon med sin mus över hans mun och näsa. Baddade hans ansikte med nytt, kletigt sekret.
Rebecka såg på Malins minspel att hon hade svårt att slappna av. Hennes sammanbitna käke och ihop pressade ögon var kvitto nog.
”Titta här gumman.. Följ bara mig..”
Malin slog upp blicken och såg Rebecka skjuta fram höften.
Med handen drog hon isär och blottade sin fitta som snart började skvätta rakt ut på Dannes mage.
Kisstrålen reste sig och träffade Malins mus som av kontakten skapade en kontraktion och hon darrade till.
Synen var förtrollande, och värmen skänkte en sån stark ansamling i bröstet att Malin bara skakade.
”Åhhhh!” Stönade hon, och fylldes av både kåthet och hetta när Dannes kuk började kissa invändigt.
Hon samlade sig lugnt och tvingade fram lite kiss som försiktigt letade sig ner över Daniels skaft.
Gradvis slappnade hon av i hela kroppen och sekunden senare kissade dem alla tre.
Rebecka och Malin polerade sina kissande fittor som sprutade och skvätte upp på varandra.
Otyglat lindades dem in i ett nytt lager av berusning och upphetsningen steg.
Kroppsvätskor blandades och stön och stånkande avlöstes om vartannat.
”Jag klarar inte mycket längre,” pustade Danne tungt som sköt upp sin höft och började våldsamt penetrera Malins mus.
Stötarna skapade vibrationer i Malin som smekte sin kropp och slängde med huvudet.
”Åhhh shit... Jag.. Jag kommer jag med.. Det går nu…” skrek hon och började gnugga sin mus med hela handflatan.
Rebecka kände Dannes tunga i sitt stjärthål när hon pressade fram den sista skvätten kiss och förde upp två fingrar i sig själv för att ta sig till målet. Hon lutade sig fram och sög in Malins bröstvårta mellan läpparna och hörde sin bästis uppskattning. Det var nära nu.
Med spjärn emot väggen slöt Malin sina ögon och kände hur orgasmen spirade djupt ner i magen och började byggas upp.
Känslan var ofattbar, sprängande.
Som en våg, lika kraftfull som njutbar, rusade impulser genom kroppen och strålade ut i musen. Exploderade och skälvde. Vätskorna stänkte. Malin rös.
Kaskader av varm sperma sköts upp i henne och hon var på vippen till att svimma. Upphetsningen. Upplevelsen. Bilden på näthinnan. Daniels sexiga snopp. Hård. Praktfull. Sprutandes.
Rebeckas kvinnliga kropp. Hennes gungande bröst. Kissande lilla mus.
”Åhhh… Guudd.” Malin skrek och stönade.
Lät sig ryckas med och red sig genom orgasmen.
Musen var öm och värkte. Kroppen trött och lam. Men känslan.. Känslan var fullständig. Magnifik.
Ljudnivån drogs ner och tempot med den.
Malin klev av Dannes kuk och föll ihop mot väggen bredvid.
Såg hur hans stånd sakta avtog och snoppen krympte.
Rebecka gick och satte sig på bänken mitt emot och andades tungt. Kände sig lamslagen. Slut i varje kroppsdel.
”Nej, nu får det nog bli sängen för min del!”
Malin nickade och Danne reste sig upp till sittandes.
”Mm.. Men fyfan va skönt det där va!”
”Det var underbart!” sa Rebecka och fortsatte. ”Om ni inte har något planerat imorgon så har jag en liten ide?!”
”Vadå?” Frågade Malin som just fått tillbaka andan.
”Vad tror ni om lite rollspel?”
 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Andis

Super härlig serie. Vill gärna läsa mer om deras äventyr tillsammans.

14/2 kl. 09:22

#1

MalmöLars

Ungdomlig kärlek och nyfikenhet, finns det något härligare. Ser fram emot nästa del

5/2 kl. 14:07