Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/2 kl. 17:50, av Nilsr

Min dotter blir knullad av sin farbror

Min bror är en riktig kåtbock. Han leder oss in i en erotisk upplevelse.
Obs sex med släktband.

”Mirre, du vet att min bror kommer i eftermiddag, väl?”

”Ja, pappa, du har sagt det. Ska bli kul. Jag gillar farbror Oskar, han är cool.”

”Jag vet att han gillar dig också, kan ofta inte slita honom ifrån dig.”

”Mmm, han nästan äter upp mig med blicken. Känns extra spännande när han gör det, inte alls som när grabbar i min ålder oglar mig. Har en känsla att han gärna skulle vilja sträcka ut en hand, inte bara se utan även röra.”

”Det tror jag också. Han brukar kunna ta för sig, om kvinnan ger den minsta vink. Så akta dig. Du är betydligt sötare än de kvinnor jag sett honom med.”

”Vad ska jag ha på mig, tycker du?”

”Ta en söt klänning, det passar dig så fint.”

Vi är på vårt landställe, sommaren är äntligen här. Det börjar bli varmt i vattnet. Huset ligger nästan vid stranden, så det är lätt att hoppa i när man känner för det. Mirre, som just fyllt arton, är med mig här ute. Vi är ofta ensamma, och bara går och skrotar på tomten. Jag är lite av en naturalist, går gärna omkring naken, något som Mirre tycker är lite skämmigt, speciellt när hon har kompisar. Själv tycker jag att de unga flickorna ska veta hur vi män ser ut och även fungerar. Blir enklare i livet, tänker jag. Hon brukar göra mig sällskap ibland, solar och badar gärna naken hon med. Någon enstaka gång har även hennes kompisar varit nakna när de varit här.  De tycker det är oerhört spännande, har jag förstått.

Mirre har verkligen utvecklats de senaste åren. Från en trulig pubertetstjej till en vacker ung kvinna. Jag har sett hur hennes bröst successivt växt till, blivit fylligare och nu är två riktiga skönheter, som bara väntar på att bli älskade. Hennes midja är fin, men framför allt är det hennes rumpa, som är en dröm. Lägg till ett sött ansikte med ett mörkbrunt hår, som är halvlångt, så är det Mirre i ett nötsksl

Fast idag är det inga kompisar, bara min gamla bror, som är tio år äldre än jag. Men om det är någon som alltid har en ny kvinna så är det han. Jag fattar inte hur han bär sig åt, och de flesta är betydligt yngre än han. 

Mirre har gått in för att byta om. Själv har jag ett par shorts och en t-tröja på mig. Åker nog av så småningom. En bil kommer på uppfartsvähen, det är hans Jaguar XKR, nercabbad. Föt att vara 70 lever han som om han var 35. Han blir nog aldrig gammal. 

Oskar stiger ur bilen kommer fram till mig. Han är klädd i ett par vita byxor och en tenniströja som ser ut att vara sprayad på hans muskulösa överkropp. 

”Hej, kul att se dig. Är Mirre här också, det är ju henne jag vill besöka, du kommer liksom bara med i paketet,” skrattar han.

”Hej på dig din gamle get. Mirre kommer nog strax, hon skulle klä om, ville vara extra fin när du kommer. Fast du ser ju stadsklädd ut. Ska du vara så där stilig, då får jag nog klä av mig naken, för att kunna matcha dig.”

”Nä, jag ska klä om. Jag har badkläder med mig, eller de kanske inte behövs?”

”Gör som du tycker känns skönt. Jag tar gärna av mig. Ahh, där kommer ju Mirre.”

Mirre har satt på sig en tunn sommarklänning. Det ser ut som att det är det enda plagg hon har på sig. Ingen bh, i alla fall. Hon behöver inte det med sina fasta fina tuttar. Hon kan verkligen fylla ut klänningen, den hänger upp sig lite på hennes rumpa, framhäver den på ett naturligt sätt.

Hon går fram till Oskar och ger honom en kram. Hon stannar kvar lite längre än normalt i kramen, så pass länge att Oskar hinner klappa henne på rumpan.

”Hej farbror Oskar. Roligt att se dig igen,” hon ler varmt mot honom. ”Ska jag duka fram någonting. Kaffe, öl, eller?”

”En öl, gärna. Och så vill jag ha dig,” säger Oskar med sitt mest skälmska leende. 

Mirre bara ler tillbaka, ett lite väl underfundigt leende. Hon har något på gång, tänker jag.

Oskar och jag går ner till bryggan och bordet som står där. Han börjar klä av sig. Står helt naken framför mig. Jag har ju sett honom tidigare, men blir alltid lika fascinerad. Han är vältränad, går knappt att se något gubbfett på honom. Han är 185 cm lång och väger runt 80 kg. Mina ögon vandrar ner för hans kropp, ser hans snopp. En del män är shower andra grower, dvs de är antingen stora från början och blir nästan lika stora när de blir hårda, de andra växer och blir imponerande först när de är erigerade. Oskar är en kombination. Hans hängande organ ser imponerande ut från början, säkert 15 cm som hänger rakt ner framför en lite tung pung. Jag har sett när den blir hård, säkert närmare 20 cm och tjock. Själv är jag mer av en grower, men blir som mest 18 cm. Nåja, det är ju som det är.

Jag klär av mig också, nu står vi bägge nakna, sätter oss i stolarna. Oskar med benen isär, riktigt visar upp sig, känns det som. Mirre kommer med en bricka med glas och öl. Tre öl, hon tog en till sig själv också. 

När hon kommer fram ser hon på oss. Skakar på huvudet, som om hon vill säga: gubbar, att ni inte kan hålla er, måste visa vad ni har. Hon sätter sig ner bredvid oss. Jag ser hur hon sneglar på Oskar, vill inte låtsas om det, men att hon är fascinerad det märks.

”Jaha, ska ni bada? Ni ser helt beredda ut. Farbror Oskar, får jag säga att du ser fantastisk ut, speciellt med tanke på din ålder. Pappa ser också bra ut, det tycker även mina kompisar, när de är här. Kul med två nakna karlar.”

Vi ser på henne, jag ser att Oskar börjar reagera på hennes tal och det börjar rycka lite lätt i mig också. Så här har vi aldrig pratat tidigare. Och att hennes kompisar uppskattar vad de ser är ju roligt. Det har ju hänt någon gång att de faktiskt har visat det inte bara i ord. Men då oftast när Mirre inte är i närheten. 

”Ahh, jag ser att ni gillar mig. Mmm, ser riktigt fina ut. Synd att jag nyss ätit lunch.”

”Men, ska du bara sitta och titta på oss? Vad ska vi få för nöje, tycker det hela är lite ensidigt. Jag kände att du har en fantastisk rumpa nyss. Hur är det med resten?” Oskar är inte blyg av sig. ”Nu vill jag ha lite show, Mirre.”

Mirre ser inte lika stursk ut längre. Hon tar lite av sin öl. Torkar sig om munnen, ställer sig upp. Ser på Oskar, sedan på mig. Skakar lite på huvudet och börjar först kavla upp klänningen lite, fållen kommer upp till strax under hennes trosor. Hon släpper ner den igen. Tar tag i ett axelband, drar ner det lite över armen. Drar ner klänningen lite, översidan på ett bröst kommer fram. Det ser så fint ut, brunt, hon solar utan något på sig, vill inte ha några ljusa partier, drar upp det igen, sedan andra sidan. Samma sak. Lite av bröstet kommer fram. Ohh, ja. Hon är fin, min dotter. Hon tar ned första bandet igen, utan att återställa det andra. Drar ner klänningen lite. Hakar upp sig på hennes bröst, kommer inte ner över dem.

Hon går fram till Oskar, visar på blixtlåset. Han drar ner det och klänningen kommer ner under tuttarna. Hon tar sina händer, håller i brösten. Klämmer lite, smeker dem. Drar ut en bröstvårta, sedan den andra. 

Nu har både Oskar och jag fullt stånd, vi sitter och pekar rakt upp, hans 20 och mina 18 cm. 

Sakta drar Mirre ner sin klänning, kliver ur den, står nu i ett par minimala men fantastiskt söta trosor. Lite halvt genomskinliga, det går att skönja hennes springa. En liten våt fläck har uppstått. Mirre snurrar runt, vill visa upp sig. Hon tar upp händerna till tuttarna igen, drar en så hon kan slicka på bröstvårtan. Håller händerna under dem, som om hon ville bjuda ut dem till oss. Jag ser att Oskar nästan är på väg upp ur stolen, men Mirre petar ner honom igen.

Nu sätter hon händerna i sidan, ett finger innanför trosorna. Skruvar lite på sig, låter trosorna komma ner, millimeter för eggande millimeter. 

Herre Gud, jag har aldrig sett min dotter göra så här tidigare. Jag är så kåt att jag inte vet vad jag ska göra. Har en hand på min kuk, drar sakta. Ser att Oskar gör likadant. Hon, Mirre, har fått oss bägge att bli så kåta att vi måste runka när vi ser på henne. 

Trosorna kommer längre och längre ner. Nu blottar hon hela sin hårlösa fitta. Springan är lite öppen, jag kan se hur fuktigt det är där. Hon kliver ur trosorna helt. Ställer sig framför oss, lite bredbent och börjar smeka sin rumpa, sedan fram och smeker i ljumskarna. Hon slickar på ett finger och för det sedan sajta, riktigt sakta i sin springa. Delar på den. Hennes blygdläppar är lite brunfärgade och ser ut att vara nästa utstående av pulserande blod. Hon särar på blygdläpparna och vi kan se hennes skära inre läppar, hudveck. Ser så förföriskt god ut. Hon för fingret fram och tillbaka. Håller upp det. Vi kan se hur det glänser om dem. Hon går fram till mig. Håller fram fingret till min mun. Jag öppnar munnen och suger av fingret. Hon smakar gudomligt, min dotter. 

Hon upprepar proceduren och räcker fingret till Oskar. Han tar tag i handen, håller den i ett stadigt grepp medan han omsorgsfullt slickar fingret helt rent. Har tar sin andra hand och kranar om en av hennes tuttar. Mirre bara ler mot honom. Går bak några steg, fortsätter onanera framför oss. Vi runkar och ser på.

Hon går ner på knä, mellan Oskars särade ben. Greppar hans kuk. Pussar på ollonet, låter det komma in lite i munnen, slickar på det. Sedan går hon fram till mig och slickar på mitt ollon, som om det var den godaste glass. Låter ollonet komma in i munnen. Suger och slickar samtidigt. Så skönt, så fantastiskt. 

Mirre reser på sig. Går fram till Oskar, drar upp honom från stolen, ger honom en kram. Jag kan se hur hans penis tittar ut under hennes rumpa. Han gnider den lite fram och tillbaka mellan hennes ben. Han tar upp händerna, kramar om hennes bröst. Känner igenom dem, som om han letade efter någon förhårdnad, men det enda hårda är hennes bröstvårtor. Mirre sliter sig loss, kommer till mig. Tar tag om min kuk. För den mot sig. Jag kan känna hur ollonet ligger mot hennes springa, hur det börjar dela på hennes blygdläppar, kommer in en bit. Hon håller mig om halsen och sätter benen runt min midja. Jag sjunker allt längre in i henne. Hon är nog det skönaste jag varit med om. Vi står och gungar mot varandra. Lite till och jag kommer att spruta i henne. Hon ställer sig ner igen och jag slinker ut ur hennes varma, våta fitta. 

Oskar går fram. Leder henne till bordet. Ställer ner öl och glas på  bryggan och lägger ner Mirre på rygg på bordet. Rumpan precis i bordskanten. Han särar på hennes ben och sätter kuken mot hennes öppning. Han ser på henne. Hon nickar. Han trycker sig in. Jag kan höra hur luften fullständigt pressades ut ur henne. En sådan stake har hon nog aldrig fått in i sig. Men hon ser ut att klara det. Ser bara nöjd ut när Oskar börjar knulla henne. Först långsamt och njutningsfullt, sedan allt snabbare. Bordet skakar, hennes bröst hoppar vartefter Oskar daskar in kuken i henne. Jag kan höra hur hans pung slår mot hennes skinkor.

”Ja, ja, oghhhh, ja, nuuuu, nuuuu,” skriker Oskar och jag kan se hur han skjuter den ena salvan efter den andra i hennes livmoder. Efter en stund lugnar Oskar ner sig, kommer ut, nästan med ett plopp. 

Mirre tittar på mig. Vill jag också knulla henne? Ja, absolut. Hon är visserligen min dotter, men hon är en fulländad kvinna också. Jag gör fram, sätter mitt ollon mot hennes springa. Jag kan se hur det rinner sädesvätska ur henne. Mitt ollon ser enormt ut mot hennes lilla springa. Men har hon klarat Oskar, så klarar hon min lite mindre kuk. Jag skjuter in mig hela vägen. Ohh, så härlig hon är, min dotter. Vilken känsla när hennes fittväggar omsluter mig, ger härlig friktion mot min kuk, drar huden fram och tillbaka när jag juckar i henne. Ollonet som ena minuten är nästan ute, för att nästa var längst in och vila mot hennes livsmodertapp. Ut och in, ut och in, ut och in i långa drag. Äntligen får jag knulla min dotter. Inte sista gången, det kommer jag att se till.

Nu börjar Mirre röra på sig. Stönar, stånkar, gnyr, skriker till lite. 

”Oj my God, oh my God, ohhh, ohhh, nuuu, jaaaa iiiii, iiiiii ohhhhh…..ohhhh…..ohhhhh,” hör jag från henne när hon kommer och kommer när jag skjuter in min kuk, gång på gång i henne. 

Min stora, styva kuk i hennes lilla fitta. Hon krampar runt den. Så skönt, så skönt. Kan inte hålla emot längre. Känner hur min sädesvätska går via prostatan, upp genom urinröret och slutligen ut ur ollonet rakt inne i hennes fertila livmoder. Jag rycker och sprutar, rycker och sprutar. Har fyllt henne med min kuk och nu med min säd. 

Jag står kvar med min lite slaknande kuk fortfarande i min dotters fitta. Ser ner på henne. Hon ser lycklig men utpumpad ut. Jag drar mig ur och hjälper henne upp på fötter igen. Hon hämtar andan.

”Åhh, Gud, vad var det? Känns som jag blivit överkörd av en ångvält och knullad av två järnrör. Men hekt underbart. Stanna, farbror Oskar, vill ha er båda i kväll igen, fast i en mjuk säng. Nu vill jag bada.” 

Hon kastar sig ut i vattnet. Vi står och ser på henne, dyker sedan i och simmar fram till henne. Vi håller om varandra i vattnet. Jag passar på att smeka hennes tuttar lite extra. De är bara helt fantastiska. Oskar har en hand på eller möjligen mellan hennes skinkor. Gammal man som jag är, men det hela påverkar mig, min kuk börjar bli stor och stark igen. Mirre känner det, ser på mig.

”Nej, nu får det vara nog. Spar den där till i kväll. Då vill jag kunna njuta länge av den. Och Oskars också. Fast, om jag får säga det, tycker jag att Oskar är ett nummer för stort för mig. Du, pappa är precis lagom. Och vi har ju flera veckor till här på landet innan vi måste in till stan igen. Och då har vi ju varandra där med.”

Hon kysser mig, länge och intensivt. Jag ser verkligen fram mot mitt fortsatta liv. Vilken fantastisk dotter jag har.

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Totomomasos

Hoppas verkligen på en fortsättning !

13/2 kl. 15:43

#4

Ronneby

En mycket bra och trevlig novell. Några enstaka stavfel men annars toppklass.

6/2 kl. 23:08

#3

Fred74

Mycke bra , mmmmmmm

6/2 kl. 13:34

#2

MalmöLars

Mysig, hoppas det blir en fortsättning

6/2 kl. 13:25

#1

hka56

Bra skrivet, gärna en fortsättning på historien

5/2 kl. 18:17