Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/2 kl. 11:04, av ewa-lena

Min Master och lilla jag - Kvällen det börjar

Hej - jag heter Linda och är en gift tjej runt de fyrtio. Jag saknar alltmer sex och min nyfikenhet bara växer. Hur gör man när ens äkta hälft inte vill. Kanske så här

Min Master och lilla jag


Bakgrund
Hej, mitt namn är Linda – jag är en 43-årig gift stockholmskvinna mitt i karriären. Min familj består av min man Per 54 år och våra två barn Gustav 23 och Fia 20. Gustav bor ihop med sin flickvän, och båda pluggar på universitetet här i Stockholm. Fia bor sedan ett år i Umeå, där hon pluggar till läkare. Min mans och mitt förhållande är väl som många andras efter ett långt äktenskap. Intresset från min mans sida vad gäller kärlek och sex, har falnat, och vi har tyvärr sex ytterst sällan. Han arbetar på ett internationellt företag och reser ganska mycket. Jag tror dock inte han hittat nån annan, det är nog bara det att jobbet men också AIK betyder mer än sex och jag för honom. Jag har försökt locka honom med sexiga undisar – ja t.o.m. en intimtatuering, men han ser det inte. Ska jag vara ärlig så är vårt äktenskap ren slentrian.

Själv jobbar jag som gymnasielärare. Klart jobbet betyder en hel del för mej – men inte allt. Jag skulle vilja ha det som när vi var unga och nygifta. Ja att han höll om mej, tryckte sin kropp mot min, och att vi älskade – ibland mjukt försiktigt ibland hett och passionerat - ja stormande. Åren rinner iväg och jag blir äldre, men känner fortfarande en längtan och en hetta speciellt vid ägglossningen. Ja jag har mens fortfarande, men inte riktigt lika regelbunden längre. Man tycker att hettan i samband med ägglossningen skulle avta med åren – men för mig är det tvärt om. Ja, jag känner mej mer ”kåt” i samband med ägglossningen än jag gjorde i unga år. I våras var min kollega och jag på Mallis. Hon är liksom jag gift. Där släppte jag loss ordentligt, och jag var underbart lycklig. Vi badade och solade på en nakenstrand, vi släppte loss på barer, vi träffade både mogna och yngre män och vi älskade både med olika män och med varandra. Ja det var så underbart att älska med välutrustade män. Vi gjorde allt sånt som vi bara drömt om under tiden som gifta.

Förutom jobbet och våra två barn är jag en flitig motionär. Jag går på gym några gånger i veckan och joggar en hel del – speciellt under den snöfria årstiden. Jag har förresten sprungit fem Stockholmsmaror på runt 4 timmar. Min bästa mara var i år då tiden blev 3.59 – en tid jag är jättestolt över. Jag är normallång 172 centimeter och väger 64 - 65 kilo. Jag har blont axellångt hår, blå pigga ögon och en söt pussmun som lätt spricker upp i ett varmt leende. Lilla jag är slank med en fast byst (C-kupa) och mycket känsliga knoppar i dess mitt. Där nere är jag helt rakad, och har ganska stora lite sladdriga blygdisar som lätt spricker upp när jag blir pilsk. Min rumpa är väl normalstor och fast.


Jag försöker verkligen locka min man. Innan han skulle resa i måndagskväll när vi lagt oss och släkt, sträckte jag ut armen mot honom och smekte hans bara bringa. Låg där, tittade på honom och viskade: ”Älskling kan du inte komma och hålla om mig som när vi var unga. Jag längtar så innerligt efter att känna din hud mot min – ja känna dig älska mej som förr”.
Per la ner sin jobblektyr tittade på mej och svarade: ”Linda inte nu, ser du inte att jag läser en intressant jobbrapport, och i morgon ska jag upp tidigt för planet lyfter 8.10. Jag blir borta till fredag. Vi får ta det där en annan gång om det ska vara nödvändigt”.

Besviken vände jag ryggen mot honom, och låg där tyst och tänkte tills hans lampa släcktes. I mörkret fantiserar jag aldrig om Per. Nej, i min vakendröm ligger jag naken på stranden på Mallis - lite avskilt, två främmande män 50 kommer fram till mej. Dom säger inget, bara slår sig ner och börjar smeka min längtande kropp. En av dom smeker mina axlar, väcker mina små mogna bröst först mjukt och lockande sedan alltmer pockande.

Den andre mannen kysser sig upp längs mina ben. Som i dvala öppnar jag mina lår, samtidigt som jag blickar in i en grov snopp, som vilar på min panna. Jag känner i drömmen hur en penis trycks djupt in i min mun medan den andres bamsekuk öppnar min blygd, och vandrar upp i min längtande kärlekstunnel.

Männen knullar mig hårt och intensivt utan att säga ett ord. Då när jag når den högsta höjden, känner jag hur kukarna växer, rycker och fyller min mun och min slida med manlig kärlekssaft. Jag blundar för att stanna kvar i min dröm, och för åter in handen under mitt linne, hittar mitt vänstra bröst och smeker varligt min knottriga vårtgård tills hallonet i dess mitt styvnar. Den andra handen smeker ner över min platta mage och in i trosan, ner i mitt rakade kön och fram till min kärleksknapp. Fingret smeker min klitta så där underbart långsamt skönt, och väcker den. Jag låter fingret cirkla runt för att sedan smita in mellan mina små läppar. Tydligt känner jag det klibbiga färglösa sekretet, som täcker mina slidväggar. Ler för mej själv och tänker, ja nu vet jag varför jag ville älska – det är ju ägglossning på gång. Ja det stämmer, det är ju precis två veckor sedan jag och Ewa var på Smedsudden och badade, och då var ju mensen precis över. Jag låter ytterligare ett finger leka i min slida samtidigt som jag för ner andra handen till min längtande klitta, och smeker runt i lugn takt. Per får absolut inte ana vad jag gör med min trånande kropp. Mina fingrar leker med mina känsliga punkter alltmer intensivt - men ändå tyst. Min kropp spänns under kanske 10 – 15 sekunder för att sedan lugna ner sig. Jag suckar tyst samtidigt som snarkningar hörs från Per. Sån tur att jag kan tillfredsställa mig själv när Per aldrig vill. Jag kryper ihop i fosterställning och för mitt finger till munnen för att smaka på min kärleksnektar innan också jag somnar in.

Vårfesten
Vi är i slutet av april och Pers företag ska ha sin traditionella vårfest på Operakällaren. Jag vet hur det blir. Per sitter med sina kollegor efter middagen. Dom pratar jobb och fotboll, och där sitter jag övergiven. Andra karlar tar hand om sina fruar och ser till att dom blir en del av gemenskapen – men inte min Per. Efter viss övertalning, och Pers löfte om att han ska skärpa sig, följer jag med. Operakällaren är ju ändå speciell.

På eftermiddagen har jag varit hos frissan. Det finns ju många yngre killar på Pers jobb, och kanske man kan få en blick, en dans eller t.o.m. en liten flirt med någon av dem.

Väl hemma går jag naken in i sovrummet. Sminkar mig moget kvinnligt - body-lotion smeker jag in i min hud. Kan inte låta bli att fingra lite extra på mina väl markerade blygdläppar, mina knottriga vårtgårdar och de känsliga hallonen i dess mitt. Ser i spegeln hur min slanka men ändå kvinnliga kropp glänser skönt. Formar för ett ögonblick mina händer över min fylliga fasta barm. Målar tå- och fingernaglar omsorgsfullt mörkröda. Tar därefter ögonskugga, rouge, rosa läppstift, läppglans och en skön rosenparfym.

Plockar fram ett par små stringtrosor i tunn vit spets och en matchande halvkups-BH i samma tunna material. Åsså ett par tunna hudfärgade lite glansiga stay-ups med söm – ja typiskt 50-tal. Ja jag trivs med att vara läckert klädd under. Drar upp trosan, som skär in så gott mellan mina blygdisar. Knäpper BH:n bakom ryggen Ja den lyfter och pressar samman bysten sexigt, så dalen mellan kloten markeras tydligt. Sedan kan jag inte låta bli att smeka lite över trosans minimala framstycke – gud så sexigt det blev.

Jag drar på mig den tajta mörka kjolen som slutar 10 cm över knät och med en läcker slits som blottar delar av mitt högra lår. Så den tunna silkesskjortan. Ja den är tunn och vågad. Jag låter de två övre knapparna vara oknäppta. Sist stoppar jag ner mina 37-or i de högklackade sommarpumpsen. Ja den manliga expediten betonade att mina vrister markerades så vackert i dem. Jag snurrar runt min slanka kropp framför sovrummets helfigurspegel. Mmmm jätteläckert så här ska jag vara klädd ikväll. Tror du Per reagerade för min sexiga klädsel – nej du.

Han kommenterade inte ens min klädsel när jag kom ut från sovrummet, men det hade jag ju inte räknat med. Han är totalt ointresserad av kläder och hade på sig en tråkig grå kanske 10 år gammal kostym, vit skjorta och slips som inte alls passade till den grå kostymen. Vi måste bli ett väldigt udda par där på vårfesten.

Festen börjar med middag vid ett långbord. Det blir mycket artighetsprat Dav jobbar du med, har ni barn o.s.v. Per nonchalerar mig totalt, han är helt uppe i fotbollssnack om morgondagens AIK-match på bortaplan mot Malmö. Jag hatar fotboll. Efter middagen går jag bort till baren för att ta ett glas vin och prata lite med den unge bartendern - en 25 ogift kille från Balkan.

Jag sitter där på barstolen och smuttar på ett glas rött och växlar några ord med barkillen. När glaset är nästan tomt känner jag en stark hand på min axel. Jag vänder på huvudet och möter en mörk varm blick och ett stort leende.
”Hejsan inte ska du sitta här ensam när vi har fest”.
”Jo, min man pratar bara fotboll med sina kollegor. Då glömmer han mig”, svarar jag samtidigt som jag möter den varma blicken igen.
”Jag vet att du är Pers fru, men vad heter du. Själv heter jag Fred, och står för festen. Ja jag är Pers chef. Du jag vet att din man är galen i AIK, och när det blir snack om AIK glömmer han allt annat. Kan jag inte få beställa något åt dig så går vi bort till bordet där i hörnan och pratar. Det skulle vara trevligt att lära känna dig bättre”.
”Jag heter Lena, och jobbar som lärare i religion och historia, så jag är en liten udda fågel här. Klart du får bjuda på ett glas rött”, svarar jag.
Freds hand tar ett bestämt tag om min hand och leder mig bort till det avskilda bordet samtidigt som bartendern kommer med en flaska vin och lite snacks. Han ler flirtigt mot mig.

Fred berättar om sitt liv. Han har drivit företaget i 20 år – ungefär lika länge som min man jobbat där. Han berättar att han sedan tre år tillbaka är omgift med en underbar kvinna. De lever båda ett fritt liv, men återvänder alltid till varandra. Deras små snedsteg blir en extra krydda i äktenskapet. När de delar på äventyren. Hans fru är bi, och det ger enligt Fred en extra krydda till deras sexliv. Fred och hans fru älskar båda BDSM och lite mer kinky sex, fast de har gränser som båda respekterar. I BDSM-relationen är Fred den dominante frun underlägsen.
Fred vänder sig mot mi och säger: ”Lena berätta nu om dig och Per och ert liv”
Jag börjar berätta om barnen och att ingen av dem bor hemma längre, att vi gifte oss när jag var 22 år alltså för 21 år sedan, att jag är lärare och känner mig som en udda fågel här”.
”Lena det är klart intressant men berätta mer om dig och Per och ert liv”, styr Fred in mitt samtal.
”Fred Per är 11 år äldre än jag, hans stora intresse är fotboll och AIK. Vore jag rund som en fotboll skulle han säkert bry sig mer om mig”.
”Lena, jag fattar inte, du är ju skitsexig. Gosar ni aldrig och älskar skönt. Sexlusten brukar ju öka när man inte har några tonåringar hemma som snokar”, inflikar Fred.
Fred får mig att öppna mig: ”Det var nog senast i fjol somras som Per försökte ligga med mig. Men han fick inte fjong på sin lilla snopp och skyllde på att jag var osexig. Såna ord blir man inte tänd av. Du jag minns inte när vi gosade sist eller när jag fick en puss”.
”Vilken jävel, här har han världens sexigaste kvinna, så bryr han sig inte. Lena jag ser hur du tittar på mina brallor – ja jag är tänd på dig”.

Jag rodnar åt Freds ord, men visst har han rätt. Är det vinet eller Fred som får mig att öppna mig så här för en man som jag känt en halv timma. Jag fortsätter: ”Många gånger har jag undrat varför jag håller fast vid Per. Vi har ju inte mycketgemensamt. Du jag lever upp ett par veckor efter skolavslutningen. En kollega och jag brukar åka till Mallis och leva loppan. Vi släpper loss med killar och varandra – ja vi knullar runt”. Svarar jag rodnande.
”Häftigt Lena, berätta vad du drömmer om, var inte blyg”.
”Fred, jag drömmer om välutrustade män, välutrustade och bestämda män, som tar hand om lilla mig. Ja i drömmen är jag underlägsen och väldigt foglig. Per har en väldigt liten snopp. Får han stånd, vilket nästan aldrig händer känns den knappt. Trots att jag båda gångerna förlöstes med kejsarsnitt, och min slida är tonårstrång, så känner jag aldrig Pers lilla snopp i mig. Den är bara 10 cm lång och väldigt smal.  Efter att vi älskat, och Per skvätt i mig, tillfredsställer jag mig själv”.
”Stackars liten”, viskar Fred och kramar ömt mina händer.

Jag får så bra kontakt med Fred, han är så mogen och så förstående. Ja han får mig att minnas min första kärlek. Han var 55 år och jag hade just tagit studenten. Han kallade mig lilla flickan och jag kallade honom daddy. Jag böjer mig fram för att ta mitt vinglas, och omedvetet blottas min BH och delar av min byst under den slarvigt knäppta skjortan.
Rodnande viskar jag: Det känns så tryggt hos dig”.
Fred lägger sen sin hand på mitt nylonklädda lår och viskar: ”Sexy, du måste prova BDSM, låt mig introducera dig till BDSM-livet. Du kommer aldrig att ångra dig”.
Jag känner hur hans hand smyger upp längs låret och in under kjolen. Nej jag tar inte bort den men viskar: ”Jag vet inte Fred, ja jag har fantiserat om hårdare tag, men vad ska Per säga”.
”Du sötis, tänk inte först och främst på honom Du måste tänka på dig själv. Njut av livet, ta vara på det. Jag lovar att aldrig gå längre än du vill”.
Samtidigt känner jag hans hand smeka upp längs insida …. upp till. Ja det är så gudomligt sköt att känna handen leka över min stringtrosa och tränga in i mig. Jag öppna låren mer, sneglar bort mot bordet där min man sitter, öppnar låren mera och suckar djupt.
”MMMM Linda, jag älskar din rakade fitta, dina stora blygdisar …. Gud så trång du är. Din fitta kramar mina två fingrar så gudomligt skönt. Jag måste bli din älskare din Hero”.
”Snälla sluta inte det.. det är så skönt. Ja jag vill pröva … bara inte Per får inget veta.
”Älskade lilla gumman, han är fullt upptagen vid bordet. Det är bara bartendern so sett. Ja killen du flirtade med, och han gjorde high five”, skrattar Fred.
”Ser sötisen vad du gör med mig”, fnissar jag samtidigt som mitt underliv krampar i en skön tyst orgasm.
Fred ler mot mig, drar ut handen, för in de två kladdiga fingrarna i min mun och lydigt suger jag på dem. Gud det är första gången som jag smakar på mina egna slidsafter … och de smakar gott.
”Min lilla flicka gå nu till toan och rätta till dina kläder så ska jag ringa ett viktigt samtal”, viskar Fred och smeker min kind.

När jag kommer ut från toan sitter det en underbart vacker kvinna hos Fred. Jag känner stor besvikelse och undrar om han flirtar med alla. Fred ser mig och vinkar till mig att komma. Framme vid bordet blir jag presenterad.
”Ewa, det här är Linda som är gift med Per. Kan du tänka dig att han kan ha en så sexig fru”.
Rodnande sträcker jag fram handen till Ewa och viskar: ”Hej linda heter jag, men jag ska inte störa. Jag ska strax gå hem eftersom min man är fullt upptagen med sina kollegor”.
”Hej Linda mysigt att träffa dig. Fred berättade att du är så annorlunda mot hur Per är. Jag har just varit borta hos din make och hans kompis med två biljetter till AIK:s bortamatch mot Malmö. Dom reser i morgon bitti, har lite affärer att göra i Malmö, och sen kolla matchen. Dagen efter matchen tar dom tåget hem. Det innebär att du får ett par dagar för dig själv. Vad sägs om det, raring”.
”Oj Per har inget sagt om någon resa till Malmö eller match. Han måste blivit jätteglad. Ja jag har ledigt i morgon, men jag …. Jo det ska bli sköt att få rå sig själv”.
Fred tittar på mig, ler säger: ”Linda förmiddagen i morgon har du för dig själv. Jag kommer hem till dig klockan 15 i morgon, så får vi bekanta oss mer med varandra”.
 ”Jag … jag vet inte, jag är ju ……”, börjar jag.
”Linda skärp dig nu. Fred är liksom du gift och jag är gift, men man njuta av livet och ta vara på tillfällena. Jag förstår på Fred att Per är ganska misslyckad i sängen. Jag kan tala om för dig att Fred är super – vi har det jätteskönt. Jag fantiserade som du om BDSM och tuffare tag. Fred har lärt mig så mycket och tack vare stunderna med honom är jag fortfarande gift. Låt nu Fred introducera dig till BDSM, sedan bokar jag gärna in mig som Domina – ja vi kanske ska vara båda”.
”Jag vet inte … det kom så plötsligt”.
”Linda du kan backa ur precis när du vill, vi har ett stoppord. Men backar du ur så får du inte chansen igen”:
”Stoppord OK, det kanske inte blir så farligt. Ja jag lockas av det du berättade Fred. Klockan 15 i morgon hemma hos mig … Ja jag vill tror jag …..nej jag menar… du är välkommen hem till mig klockan 15 i morgon Fred”.

Både Fred och Ewa kramar om mig. Samtidigt för Ewa bak sin ena arm och smeker runt min nacke. Hennes vackra ansikte vrids mot mig, hennes mun är så nära min, våra läppar möts först försiktigt sökande ……., sedan allt häftigare. Ewas tunga smeker min så underbart skönt, och vi har bara ögon för varandra. Vi märker inte att Fred och bartendern med lystna blickar tittar på oss. Ewa vrider sig så vi står med ansiktena mot varandra, hon smeker mitt ansikte så försiktigt samtidigt som hennes kyssar - nej hennes mun nästan äter mig. Jag känner hur hungriga och hur ivriga hennes kyssar är, och jag vill bara mer.
”Fortsätt snälla Ewa fortsätt pussa mig så här hungrigt”.
Hon böjer bak ditt ansikte, tittar på mig, ler, och viskar de orden jag längtat så efter att min man skulle säga till mig; ”Gud så vacker du är Linda, så moget kvinnlig, så skönt det är att kyssa dig, jag får aldrig nog av dig. Vi ska leka mer … mycket mer men först ska Fred instruera dig till skön hård lek”.

Samtidigt som vår flatshow rullar. känner jag hur Fred underbart skönt tryckte sitt underliv mot mig. Gud så välutrustad han är.
Motvilligt drar jag mig ur Ewas grepp tar min handväska och viskar. ”Nu ska jag bara säga till Per att jag kilar hem. Vi ses i morgon daddy”.

När jag passerar baren vinkar bartendern till mig och säger: ”Hej sötis vilken fin show du, Ewa och Fred bjöd på. Ta mitt kort, och är du ledig någon gång så slå en signal. Tjejer i din ålder är super, men inte ofta man träffar på en snygging som du”.
Konstigt, jag blir inte arg utan snarare smickrad.

Framme hos Per märker jag att han och de andra vid bordet är berusade. Jag försöker fånga Pers uppmärksamhet och säger: ”Snälla per jag går hem nu. Jag är ganska nöjd med kvällen, men fortsätt du jag klarar mig alltid”.
”Per greppar mina händer, och hans glansiga blick möter min med orden: ”Inte ska du gå redan Linda. Vi har just pratat om Hugo här. Tänk dig han är 22 år och oskuld. Det vore nåt för dig att lära upp”.
Samtidigt känner jag händer försiktigt vandra in under min kjol och upp längs mina lår. Gud vad gör dom. Tror dom att jag är en …. hora. Varför stoppar inte Per dem. Nej han tittar bara på och ler. Gud nu är det hungriga fingrar inne i min trosa. Jag känner hur två nej tre fingrar tränger in mellan mina blygdisar. Nej jag får inte visa att jag njuter. Nej skärp dig nu Linda!
Jag sliter mig loss från Pers grepp, spänner blicken i honom och väser. ”Vad håller ni på med jävla snuskisar. Så behandlar man inte en kvinna”.
Händer lämnar snabbt mitt underliv, hungriga blickar sänks och Per viskar: ”Snälla Linda det var väl inte så farligt. Vi ville ju bara att du ska hjälpa Hugo, och du gillar ju sex mer än jag. En älskare är vad vårt äktenskap kanske behöver”.
Jag är fortfarande arg och känner mitt övertag: ”Ja Per, du är en dålig … nej usel älskare. Men ska jag ha en älskare vid sidan om så vill jag välja honom själv. God natt”,
Så vänder jag mig om rättar till kjolen och går ut i den ljumma vårnatten.
 

Jag fångar en taxi och den färgade chaffisen är artig och trevlig. Vi småpratar på vår färd mot Bromma, och plötsligt går det upp ett ljus för mig. Jag tittar på honom, ler och säger: "Nu vet jag, du kommer från Kista och gick i Kista gymnasium. Jag var lärare där ett år för tio år sedan. Låt mig se, du heter Joe".
"Mmm det stämmer, impad att du minns mitt namn, Fröken, jag kände igen dig med en gång. Du var jättepoppis trots att du var så blyg och tillbakadragen, vi killar var förälskade i dig. Ja du var vårt runkobjekt. Märkte du aldrig det".
Jag rodnar åt hans ärlighet och svarar: "Joo det gjorde jag, ni tittade ofta på mina ben och min byst. Det var allt lite jobbigt".
"Du har allt förändrat dig, ja du är lika vacker som då, och de extra kilona klär dig ".
"Jag har haft en så där kväll. Min man är kvar på festen och full. Han kommer väl hem nån gång på småtimmarna, och ska lätta sina sorger. Samtidigt träffade jag hans chef för första gången en underbar man”, svarar jag, och utan att tänka mig för lägger jag min hand på Joes lår.
"Du Fröken vore det inte kul att träffa din gamla klass igen. Vi är några som fortfarande håller ihop. Ska jag se om jag kan ordna en träff med dem i min lägenhet. Låter inte det spännande, och du får se hur det gått för dem".

Så stannar bilen framför min adress i Bromma. Taxametern visar på drygt 400 kronor. Jag tar upp mitt betalkort, räcker det till Joe och viskar: ”Kalla mig Linda istället för Fröken”.
Efter kanske 15 sekunder säger Joe: ”Du det finns inte tillräckligt med pengar på kortet”.
”Jävlar, har inte Per fört över pengarna han lånade av mig. Han lovade ju att göra det i morse. Gud vad gör vi nu? …. Jag skäms, men Joe det är inte mitt fel”.
känner jag Joes hand på mitt nylonklädda lår. Jag låssas inte märka vad han sysslar mig, och undrar stilla hur långt han vågar gå med "lilla Fröken". Jag känner handen allt längre upp på låret. Spänningen stegras och jag sjunker ner mera på sätet och öppnar mina lår. Då känner jag fingrar smeka mina känsliga blygdläppar för att sekunden senare tränga in mellan dem. Jag kan inte motstå njutningen längre utan undslipper mig en djup suck, och viskar. ”Snälla hur ska jag betala”:
Joe flyttar bilen och parkerar den lite mer undanskymt, tittar på mig och säger bestämt: "Jag visste att du är en kåting, Linda. Du kan betala skjutsen med ett knull. Många gifta Milfar betalar med nöje resan i natura, så du är inte ensam. Joes sköna kuk kommer att göra dig gott. Sen kan du låta din gubbe slicka din kladdiga fitta. Jag har parkerat här under trädet. Här ser nog ingen oss, och där borta är din port, det lyser bara i ett fönster på nedre botten. Nu går vi ut, jag ska knulla dig skönt slampa".

Vi står där i skymningen framför bilen. Jag vet inte riktigt vad som ska hända, men ställer mig på tå för att kyssa Joe. Han lägger sina starka händer på mina axlar. Joes händer trycker bryskt ner mig, jag sitter på huk framför honom.
"Öppna mina byxor och ta fram min kuk. Du behöver en riktig kuk lilla frun".
Lydigt öppnar jag hans gylf och lirkar fram den grova och mest underbara kuken. Jag granskar den tydliga ådringen på den grova kuken, sen ollonet - i storlek nästan som en liten clementin. Med tungspetsen sprider jag ut min saliv över ollonet samtidigt som min hand leker med den välfyllda pungen.
”Sug mig sexy, och håll samtidigt upp dina goa pattar”, hör jag min dominanta älskare viska.
Min kropp vill inget hellre än att behaga min unghingst och jag formar mina mogna läppar som en kärleksport och öppnar villigt min mun. Min tunga möter Joes grova ollon, omfamnar det och jag suger i mig smaken av den glansiga försatsen. Samtidigt lyfter jag fram mina runda mjölkbehållare och börjar leka med fingrarna över vårtgårdarna. I mina tankar finns bara Joe, inga nyfikna åskådare eller …. Per.

Samtidigt böjer han mitt huvud bakåt och beordrar mig att öppna munnen mer. Jag känner hur hans grova kuk tränger in mellan mina läppar och bryskt försöker trycka sig förbi mitt gomsegel. Jag ryser! Är det av rädsla eller kåthet? Joes grova kuk lyckas tvinga sig förbi mitt gomsegel, och tränger sig ner genom min strupe. Gud klarar jag detta, får jag luft? Aldrig tidigare har en så stor kuk varit så djupt inne i min mun och hals. Snälla Linda, grips inte av panik, försök andas lugnt, försök slappna av. Ingen vill göra dig illa – var tapper, visa att du kan klara av din ungtjurs tuffa lek. Gör det skönt för denne underbare man! Ja så går mina tankar.

Jag känner hur Joes pungkulor pressas mot min haka. Har han bottnat i min strupe, har jag lyckats ta emot hela 25 centimeter grov kuk i min strupe? Kuken börjar röra sig upp och ner i min uttöjda trånga hals. Ja, jag klarar att ta emot denna enorma hingstkuk. Jag känner hur ollonet vandrar upp till mitt gomsegel, och ge mig en möjlighet att andas, för att i nästa stund trycka tillbaka ner i min strupslida. Ja, Joe och jag lär oss varandras rytm, där jag ges en möjlighet att andas, och han får största möjliga njutning. Jag njuter av hans stön och känner hur hans kuk växer i min strupe. Ollonet i min hals sväller ytterligare samtidigt som det börjar rycka. Så känner jag den varma såsen skölja ner i mitt inre. Jag sväljer allt jag kan, men det blir för mycket, och vit sås sipprar ut ur min mungipa.

Joe drar ut sin halvstyva, kladdiga tjurkuk ur min mun. Han låter den smeka över mitt hår, för den mot mitt öga, greppar den, runkar den ett par gånger, och då kommer ytterligare ett litet sprut som träffar mitt högra öga, som blir alldeles kladdigt.
Joe tittar på mig och säger, "Jag måste pissa".
Jag vet inte hur jag tänker, det måste vara vinet. Jag trycker mig ömt mot min tjur , greppar hårt om hans lår och svarar, "Gör det här".
Min blick är helt koncentrerad på den halvstyva kuken. Så kommer strålen, först träffar den min panna, sen riktas den in mott mina känsliga bröst och sist mot min mun. Jag försöker svälja, men klarar inte att ta emot allt. Det rinner ut i mina mungipor, och ner över mina bröst. så kommer det några extra skvättar. Slutligen kysser jag ollonet, säger hej då och smyger in till min tomma lägenhet. Uttröttad men lycklig somnar jag.


 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Wingman1969

Lite mycket felstavningar och annat men innehållet var bra!

17/2 kl. 23:23

#1

MalmöLars

Ser fram emot fortsättningen

17/2 kl. 11:39