Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/2 kl. 22:55, av Pojk snoppen

Född med pojk snopp så är detta er framtid

Denna berättelse utspelar sig för några år sedan då min erfarenhet av att bli dominerad ännu endast fanns i mina fantasier och jag va nu 40 år gammal och hade egentligen aldrig heller haft en riktig relation och endast haft några tafatta försök till att

Denna berättelse utspelar sig för några år sedan då min erfarenhet av att bli dominerad ännu endast fanns i mina fantasier och jag va nu 40 år gammal och hade egentligen aldrig heller haft en riktig relation och endast haft några tafatta försök till att ha sex som alltid slutat med att jag ej lyckats att penetrera tjejen pga att jag är född med en otroligt liten snopp. Ja man skulle kunna tro att den slutade att växa då jag va 5 år gammal. Detta är verkligen något som jag blir påmind om ofta och de har jag blivit ända sedan jag gick i åttonde klass och skulle ha samlag med en jämnårig tjej för första gången som bara skratta rakt ut då hon såg min lilla snopp och de tog inte många timmar innan hela skolan visste om hur liten snopp jag har och nästan dagligen sedan dess så har jag fått höra av tjejer att jag inte är en riktig man och även blivit tvingad att dra ner mina byxor och kalsonger och visa den för tjejgäng som hånat och skrattat åt mig.

 


Nu fick ni lite bakgrund så nu hoppar vi fram i tiden och jag ska berätta om vad som hände då jag pga av stambyten där jag bodde vart erbjuden att hyra ett rum hos min ändå vän sedan några år tillbaka som heter Carina som är naturligt dominant och är ca 160 cm lång och i 50 års åldern med långt blont hår och söta små fötter i storlek 36 och som alltid är väldigt solbränd på sommaren. Carina vet precis som alla andra om att jag har en liten snopp och hon har även fått mig att berätta om mina fantasier om att bli dominerad. Kort och gått finns de nog ingen som känner mig bättre.

De gick snabbt och utan missöden att flytta in hos Carina då jag endast hade nån väska med kläder samt dator osv då resten av mitt bohag va magasinerat och rummet jag fått hyra av henne hade jag vart inne i förut och då hade de varit smakfullt inrett med egen TV och toalett men nu när jag kom in där så såg jag att de fanns krokar på olika positioner i golvet samt i väggarna och taket och jag funderade på vrf jag inte sett de förut eller om de va något hon satt upp där nyligen. Plockade in mina grejer lite snabbt och gick sen ut till Carina som satt i soffan och tittade på en film som direkt när hon såg mig bad mig hämta ett glas vin åt henne i köket och sen skulle hon berätta för mig hur hon ville ha de för att detta ska fungera.

Jag hämtade vinet och serverade Carina och va sen på väg att sätta mig i soffan då kan Carina stoppade mig och sa "du hyr ett rum av mig och vad jag minns har vi inte sagt att sofforna ingår i den hyran så sätt dig på knä framför mig sa Carina" Jag vart helt stum och stod bara still av chocken över vad hon sagt då Carina pekar på golvet framför sig och spänner blicken i mig och säger skarpt till mig "sätt sig" och nu hade jag vaknat till och föll ner på knä framför Carina och la mina händer på mina lår med sänkt huvud då Carina berömmer mig och säger att de va väl inte så svårt och för övrigt passar du att sitta på knä framför mig. Tycker de ser otroligt bra ut faktist så du borde nog alltid sitta så framför mig.

Carina hade ett par korta tights på sig och ett linne och va barfota som hon alltid va med otroligt välvårdade fötter med snyggt nagellack vilka jag hade blicken på när jag satt där med sänkt huvud samtidigt som Carina förklarade för mig att då jag ändå inte har ett skit i mitt liv att göra och heller inga vänner så hade hon bestämt sig för att hjälpa mig så att jag skulle få känna mig behövd samt känna att jag har en uppgift i livet för första gången i mitt liv och hon förklarade att hon vet vad som är bäst för mig och att hon kommer att göra mig lycklig men för att jag skulle kunna bli de så krävs de att du alltid lyder mig och aldrig ifrågasätter nånting för oavsett vad jag gör eller beslutar så är de vad som är bäst för dig så du måste lite på mig och känns dig trygg med detta.

Jag funderade några sekunder och sa att jag litar på henne och att jag är trots allt 40 år nu och livet har inte gått så bra hittills så jag lämnar över mig till henne. Såg på Carinas kroppsspråk att hon va nöjd och då frågade hon mig hur de känns för mig att sitta där på knä framför henne vilket jag svarade att man känner sig maktlös och ug per automatik mot henne när man sitter så här vilket hon kommentera med att de är precis så du ska känna inför mig jämnt och din ambition ska alltid vara att känna dig mer maktlös och ug mot mig. Du ska vilja känna så och vilja att alltid lyda mig och jag ser att du tittar på mina fötter tycker du dom är fina fråga hon vilket jag inte kunde ljuga om utan svarade att dom är dom finaste fötter jag sett samtidigt som hon tar upp ena foten och håller framför mitt ansikte och säger åt mig att de nu är din uppgift att dyrka och älska mina fötter så kyss den vilket jag snabbt gör vilket får Carina att le.

Carina tittar åt sidan och säger till mig att hämta en fotpall som står där vilket jag snabbt hämtar och ställer framför Carina som hon då lägger upp sina fötter på och säger till mig att massera dom och jag lyfter mina händer mot hennes fötter och får känns dom mot mina händer för första gången och då va otroligt mjuka men han knappt börja innan Carina säger till mig att jag ska anv min mun och tunga när jag masserar också vilket jag då gör. Slickar och suger på hennes tår och fotsulor i säkert 1 timme samtidigt som jag får veta att jag ska vara tacksam över att få dyrka hennes fötter och de ska jag göra varje dag.

Efter Carina sagt till mig att min uppgift är att dyrka hennes fötter dagligen så lutade hon sig tillbaka och stirra på mig vilket fick mig att vända min blick nedåt vilket Carina såg direkt och berömde mig för att jag gjort och la sedan till att du förstår väl att from nu så tittar du aldrig en kvinna i ögonen eller tilltalar henne om hon inte tilltalat dig,. först för oavsett så står alla kvinnor över dig i hierarkin och du ska självklart aldrig störa någon som står högre i rang än dig hoppas jag du förstår slav.

Jag kände mig verkligen undergiven nu och svara lågt "slaven förstår detta och ska inte störa kvinnor" vilket fick Carina att höja sin röst lite och sa till mig på skarpen att om ett sånt värdelöst slavkräk med snopp som en tvåring får äran att bli tilltalad av en kvinna som står så högt över dig i rang då ska du för helvete svara respektfullt och artigt så dom hör dig så gör nu ett nytt försök ditt kräk, vilket fick mig att svara "Carina slavkräket har förstått att han talar tydligt med respekt om han får äran att bli tilltalad av en kvinna som en sån lågt stående individ som mig ska vara tacksam mot som får den stora äran att få vara i er närhe". Vågade inte titta upp men jag kände att Carina nu log stort då hon berömde mig och berätta hur bra jag passar på knä framför henne och att de ska vara min plats om inget annat sagts.

Carina sa att nu när du accepterat att tränas och fostras till min slav så kommer de självklart finnas ens del grundregler och en av dom är att du bär aldrig kläder här och klär dig endast i de jag bestämmer att du ska ha på dig om du får gå ut så du kan börja med att ta av dig alla kläder omedelbart så jag får se din lilla ynkliga pojk snopp som jag måste ta bilder på och visa mina väninnor samtidigt som hon flinade och sa åt mig att sätta fart och då jag höll på att ta av mig byxorna reste sig Carina upp och sa att hon hade helt glömt bort de men jag har faktist köpt en inflyttningspresent åt dig slav så när jag kommer tillbaka hoppas jag du är naken och så gick hon iväg.

Fick av mig kläderna och stod där helt naken och funderade på om jag borde sätta mig ner på knä med huvudet sänkt eller står kvar i denna position tills Carina kom tillbaka och när jag hörde hennes lena fotsulor mot golvet närma sig så tog jag snabbt beslutet att stå kvar tills hon kom tillbaka och när hon kommer falla ner på knä framför henne. De visade sig vara ett vinnande beslut för Carina öste beröm över mitt agerande och sa att hon tror att jag skulle klara detta riktigt bra trots allt och sedan fick jag order att resa mig upp så hon kunde inspektera mig ordentligt. Reste mig upp och höll huvudet sänkt och försökte dölja min mikroskopiska pojk snopp då jag reste mig upp vilket jag såg att Carina märkte och precis då hon va på väg att säga till mig flytta jag mina händer och höll dom mot sidorna av kroppen och Carina titta direkt mellan mina ben och brast ut i skratt och sa "du är medveten om att den aldrig mer får göra en kvinna besviken och att du aldrig mer får röra den någonsin igen och att jag ger dig orgasm om JAG VILL och jag bestämmer hur du får dom men den lilla ynkliga värdelösa saken får du aldrig runka igen så är de förstått" Jag svarade högt och tydligt att slaven förstår att detta och är tacksam för att du förklarar detta för slaven.

Hon log hånfullt mot mig och sträckte sig efter något som hon höll fram framför mitt nedsänkta huvud och sa "titta vilken fin underbar present jag köpt åt dig så jag slipper komma på dig att du leker med den lilla masken och de va den minsta micro snopp bur som fanns så jag hoppas inte att den är för stor sa hon och flinade" Självklart va de den absolut minsta jag sett och den va i metall med ett hänglås och jag misstänkte att de skulle bli svårt att ta sig ur om jag någon gång skulle våga försöka vill säga. Carina sa de är lika bra att du tar på den omedelbart för den ska du alltid bära från och med nu som ett grundplagg.. Jag kommer låta dig vara. utan bur ibland men de sker bara om du är övervakad av en kvinna och de skulle nog mest vara för mitt nöjes skull att jag får se din lilla ynkliga snopp. Hon låste upp buren och gav mig en ring som jag skulle trä över pungen och snoppen vilket jag gjorde hyfsat lätt och då gick Carina ner på knä och tog ett rejält tag om min mina små pungkulor. Hon klämde och drog i dem och sa att hon tror att jag är ett perfekt slav ämne och då pungen är otroligt töjbar så kommer jag att införskaffa lite saker så vi kan börja sträcka ut den för jag vill att du inte ska glömma vem som bestämmer och jag vill med tiden gärna kunna dra dina pungkulor mellan dina ben så du hela tiden känner dom mellan dina lår och automatiskt går lite framåtlutad. Kände nu hur hon släppte min pung och hur hon rota efter min lilla snopp som nu läckte försats vilket hon kommentera innan hon fick på buren och satte dit hänglåset.


Carina reste sig upp nu och kommenterade min försats som hon fått på händerna och sa att du städar alltid efter dig så tryckte hon bak mitt huvud och sa åt mig att slicka hennes händer rena vilket jag lydigt gjorde. Hon satte sig nu ner i en fåtölj och jag föll snabbt ner på knä framför henne och hörde hur hon rota i en plastpåse och vart sedan tillsagd att sträcka på mitt huvud och såg då att hon har ett brett läder halsband med krokar i som hon satte runt min hals och drog åt riktigt hårt och kände att bredden på de skulle göra de svårt för mig att kunna röra huvudet ordentligt men misstänkte att de va lite poängen med att hon satte på mig de. När de satt på plats luta hon sig bakåt och tittade på mig med ett leende och sa att de där är ju som gjort för dig och sitter helt perfekt och de ser riktigt bra ut på dig så de ingår nu också i de du alltid bär sa hon och såg nöjt på mig samtidigt som hon lutade sig fram och började att leka med mina bröstvårtor samtidigt som hon sa till mig att tacka henne för att jag får vara hennes slav och tacksamt ta emot straff om hon anser att de är bra för mig. Min första reaktion va att jag rykte till med armarna för att skydda mig mot smärtan i bröstvårtorna men tog snabbt ner dom igen och gjorde som hon sagt och började att tigga och be om att få vara henne slav och hur tacksam jag va för de samtidigt som bröstvårtorna gjorde ondare.

Hon lekte med dom ett bra tag tills hon tvärt slutade och jag hörde hur hon rotade i påsen igen och kom tillbaka med läder bojor för handleder och fotleder och vart tillsagd att sträcka fram händerna vilket jag gjorde utan tvekan och sen samma sak med fötterna. Fick då order om att ta händerna bakom nacken medans hon gick och ställde sig bakom mig och kände då hur hon satte fast mina handleder i halsbandet i nacken och kände hur hon tog händerna ner till mina bröstvårtor och började att leka med dom och berätta att detta va riktigt bra för mig och att bröstvårtorna ska vara ömma jämnt och om dom inte är ömma en dag så är de min skyldighet att berätta de för henne. Smärtan gjorde att jag hade nog sagt ja till vad som helst för trodde att tårarna skulle komma tillslut.

När hon lugnat sig lite och satt och sippa på sitt vin så började hon prata om min lilla snopp och började beskriva den som att den är ju som en fitta så de bästa för dig är nog att du blir knullad som en fitta och då snoppen knappt syns så får du bara komma utan att jag rör den, med buren på så jag kommer att töja på din bögfitta så du kan ta emot riktigt stora strap ons för vill inte skämmas för dig om jag visar upp dig för mina vänninor och låter dom knulla dig. Tror vi gör så att vi inför att du alltid bär buttplugg och med ambitionen att göra böghålet riktigt stort sa hon och skrattade.

Jag han inte ens tänka på vad som höll på att ske innan ordern kom att ställa mig på alla 4 samtidigt som Carina puttade undan en fåtölj där jag snabbt såg att de satt 3 krokar fast i golvet med formen av en triangel. Carina smiska till mig på ena skinkan och vart tillsagd att ställa mig där vilket jag snabbt gjorde och kände då hut Carina tryckte ner mitt huvud mot golvet och fäste de i golvet där med mina händer fast i nacken på halsbandet och sedan fäste hon mina fotleder snabbt i dom andra 2 krokarna så jag stod fast putande med min bögfitta då Carina spotta på min bögfitta och förklarade hur viktigt de va att bögfittan töjs och blir riktigt stor samtidigt som jag kände något kallt över mitt anus och kände sedan hur Carina började att smeka runt mitt hål en stund innan jag kände hur hon förde in ett finger i min tighta bögfitta och sa till mig "Be om att få böhfittan töjd nu slav be om de ditt kräk be om du de nu slav" Kände att jag inte längre kunde göra annat än att göra som hon sa så började berätta om hur tacksam jag va över att vara hennes slav och bönade och bad om att få min bögfitta töjd och att jag ville göra allt för att göra henne nöjd så snälla töj mig snälla Carina.

Jag böna och bad Carina om att hon skulle töja min bögfitta samtidigt som jag känner att hon sakta och försiktigt för in ytterligare ett finger i min trånga bögfitta. Jag kvider och kan inte göra något för att slippa fingrarna i min bögfitta då Carina säger till mig att lyssna jävligt nog nu för de är otroligt viktigt att du förstår att från och med nu är de jag som bestämmer och du behöver bara tänka på att alltid lyda mig för har man en sån ynkligt liten pojk snopp som du har är man född till att ägas och vara kvinnors slav.

Är de förstått röt hon till, vilket fick mina tankar att snurra innan jag i högt tonläge sa, Carina jag har bara en liten ynklig pojk snopp som finns där endast för att ge kvinnor något att skratta åt och för att jag ska förstå att jag är född till att vara din slav Carina.

Kände då hur Carina drog ut sina fingrar och hur klicka ut mer glidmedel på min bögfitta innan jag kände något större mot min anus öppning och hörde Carina säga till mig att be om att vara min slav och att du är tacksam över att jag töjer din bögfitta. Svarade direkt samtidigt som jag kände hur trycket runt min slavfitta ökade vilket fick mig att känna mig mer förnedrad och undergiven än något annat jag upplevt. Inte ens då jag gick i skolan och kunde ha 10 tjejer stå runt mig och skratta åt min pojk snopp samtidigt som de haglade förnedrande kommentarer fick mig att känna mig så förnedrad och ägd som känslan av att Carina förde in något i min bögstjärt.

Va oskuld i min slavfitta och stod nog minst i 2-3 timmar i denna ställning samtidigt som Carina sakta töjde min slavfitta samtidigt som jag under hela tiden fick veta vad hon har för förväntningar på mig och att hon ska forma mig till en perfekt slav som hon en dag kan vara stolt över att hon tränat mig till en slav utan några andra krav än att tjäna sin ägarinna. Pojksnoppen fick jag aldrig mer ta på för precis som jag som tillhör den henne och då den ser ut som en liten fitta så skulle hon träna mig att få orgasm med micro buren på och hon satte på mig i slavfittan. Fick förklarat att jag alltid är tvungen att från och med nu alltid visa kvinnor underkastelse och aldrig tilltala en kvinna om inte hon tilltalat mig för jag är inget annat än en slav för kvinnor och olydnad straffas på samma sätt som på den gamla goda tiden.

Kände hur pluggen helt plötsligt satt på plats och Carina frågade nöjt om jag tycker de är skönt vilket jag inte tyckte så svarade att jag inte tycker de är skönt utan bara otroligt förnedrande. Kände hur Carina log utan att jag såg henne och hörde hur hon sa att pluggen är bra för mig och att hon bestämmer att hon vill att jag från och med nu alltid är pluggad för jag ser så medgörlig ut med den i mig så måste vara de bästa sa hon med ett stort leende.

Kände förnedringen av att ha pluggen i mig då Carina tar tag i pluggen och jag känner hur hon leker lite försiktigt med den innan hon sakta börjar knulla mig med den samtidigt som jag får instruktioner av henne att jag får aldrig leka med min slav fitta och absolut aldrig någonsin föra in något i slav fittan då hon ansåg att de är de bästa för mig att lydigt alltid låta henne eller någon annan föra in plugg eller dildo i mig för som hon förklarade är de bästa för mig och hon förklarade att hon tänker aldrig låta mig vara något annat än slav. Tvärt upphörde leken med pluggen och de vart tyst en stund men kände att Carina stod och njöt av att se mig stå där med pluggen i mig och min pojk snopp i sin bur innan hon frågade om jag njuter av detta vilket jag förklarade att jag inte gör utan bara känner mig otroligt förnedrad av de.
 

Hon svarade mig då rappt ”din jävla hora vrf läcker de då om din lilla jävla värdelösa slaka pojk snopp om du inte njuter av de? Den är ju för helvete inlåst i sin bur tom som följdes av ett rått skratt innan jag kände hur hon satte sig på min rygg och kände hennes mjuka sköna händer mot min hud innan rädslan kom då jag förstod att hon leta sig fram till mitt bröst och snabbt hitta mina bröstvårtor som nu va otroligt känsliga då jag kände smärtan i dom direkt samtidigt som Carina berättar för mig att om pluggen ramlar ut vilket den kommer göra ibland flera gånger om dagen och ibland mer sällan så beror de på att du din värdelösa slav inte kniper tillräckligt så du ska då alltid direkt komma till mig och be mig om ursäkt för att du tappat pluggen och sedan säga snälla Carina för in pluggen i min slav fitta igen och jag ska anstränga mig mer för att hålla den kvar i mig bättre och snälla för in en större plugg i mig snälla härskarinna Carina. Kände smärtan i min bröstvårtor och hur min lilla ynkliga pojk snopp läckte i sin lilla bur vilket jag hoppades att Carina inte skulle märka då jag tackade henne för att hon ger mig så klara och bra instruktioner och började tacka henne för att hon är så snäll och fostrar ett sånt slav kräk som mig. Carina kommentera då min slav fitta och sa att den är riktigt trång och jag vill att du alltid har en ambition att bli töjd mer och mer för jag vill en dag kunna knulla dig med en jätte strap on så får jag höra dig be om att få bli töjd av mig? Smärtan i bröstvårtorna gjorde att jag ville skrika rakt ut av smärtan men började snabbt be om att få äran att töjas av henne och att jag inte vill något hellre än att hon töjer mig och fostrar mig efter hennes önskemål.


Stod så under några minuter innan Carina sakta släppte taget om mina bröstvårtor och klev av mig och började rota i sin påse igen innan jag kände hur hon började leka med pluggen igen under ca 10 minuter innan hon tog ut den helt och hon sa ”för att jag är så snäll så ska jag låta dig få som du vill och töja dig” och kände hur hon började leka med min lilla trånga slav fitta med fingrarna innan jag kände något kallt mot min slav fitta. Trodde hon skulle föra in en plugg i metall men insåg att detta va någon form av anal töjnings redskap som hon jag hade en känsla av att hon skruvade på något samtidigt som jag kände hur min slav fitta började vidgas, nån minut senare började jag även känna en svag smärta och precis då slutade hon skruva och reste sig upp och slog på tvn och hörde hennes mjuka fotsulor mot golvet försvinna iväg vilket gjorde mig rädd då jag inte visste om hon skulle komma tillbaka eller hur länge hon tänkte låta mig stå där fast satt. Tog kanske 20 minuter innan jag hör hennes små söta 36or mot golvet närma sig och hur hon totalt nonchalerar mig och sätter sig i soffan och slår på en film.

Mina tankar snurrade för fullt och trodde att hennes nonchalans berodde på att jag gjort något fel vilket jag tänkte att jag har ju inte gjort något och suttit fast så kan omöjligt vara därför så mina tankar gled då istället in på funderingar kring att hon kanske har ångrat sig och nu inte vill ha mig som sin slav längre och de hade kanske gått 25 minuter av filmen Carina titta på då hon pausa den och gick fram och smiska till min ena skinka då hon inspektera min uttöjda slav fitta. Kände då hur hon började skruva på något igen och hur min slav fitta öppnades ännu mer innan hon helt nånshalant slutade precis då min smärta började öka i slav fittan och hon gick och satte sig i soffan igen och började se filmen igen utan att sagt ett ord. Detta scenariot upprepa sig 4-5 gånger till under ca 2 timmar som Carina såg sin film och jag kände mig verkligen förnedrad och nedtryckt då hon till slut stängde av tvn och allt vart tyst.

Va knäpptyst säkert 1-2 minuter som kändes som en evighet innan jag hör Carinas fotsulor tassa iväg och jag misstänkte att dom va lite fuktiga då dom inte lät på samma sätt mot golvet som tidigare under kvällen och förstod att hon vart och hämtat något då jag hörde henne vända tillbaka ganska fort. Hon placerade sig sittande på min rygg och kände åter igen hur henne fingrar leta sig fram till mina ömma bröstvårtor som hon började leka med igen samtidigt som hon frågade mig om jag va glad över att få bli töjd av henne och behövde inte tänka på vad hon ville höra då jag förstått ganska snabbt att hon kräver att jag är tacksam över att förnedras av henne då hon njuter av att se mig förnedrad och maktlös och vad hon njuter alltid är de viktigaste. Carina vet vad hon sysslar med för är otroligt förnedrande att behöva tacka henne för att hon varit så snäll och förnedrat mig och att jag fått henne att njuta. Jag lyckades få fram tillslut ”Tack Carina min härskarinna och ledsagare för att du töjer min slav fitta och jag lovar att min ambition alltid är att få slav fittan töjd, för vill inget hellre än att visa dig framsteg för om den inte blir större borde jag bli straffad” .

Jag kände hur min lilla patetiska pojk snopp läckte och jag tjata denna ramsa flera gånger men smärtan i bröstvårtorna ökade hela tiden tills hon sa ”Slav jag har ju berättat att du alltid ska vara pluggad så du tycker inte du bör tigga om att få bli pluggad när jag tar bort anal töjaren” Började få panik och att jag stod fast spänd där va de som gjorde att jag inte ramlade ihop och lyckades tillslut tiggandes säga ”Carina min härskarinna snälla rara vill du föra in en större plugg än tidigare i min slav fitta när du tar bort töjaren” äntligen kände jag smärtan avta i bröstvårtorna och hon lekte lite försiktigt med dom då hon sa att hon är en sån snäll härskarinna så slaven ska få som han önskar och få en av mina största pluggar i sin slavfitta” Hon gled sakta av min rygg och satte sig på knä bakom mig mellan benen då jag kände hur hon började skruva på anal töjaren som snabbt lossnade då jag hör henne flina innan hon säger att de är ju jättefint och hålet ser ut som O och innan jag hör henne säga undrar om de ekar där inne så spotta hon mig rätt in i stjärthålet samtidigt som hon börjat att massera mina pungkulor och förklarar att jag är missbildad för är verkligen inte normalt att en vuxen man har en sån liten pojk snopp och så små bebis pung kulor men de gör inget för din pungpåse måste töjas den med för om du nu ska ha pungen kvar så måste de finnas en orsak till de och du kommer definitivt aldrig få barn då du aldrig någonsin kommer att få ha sex så pungen ska töjas så den blir lätt att ta tag i för mig då jag fostrar dig.


Som du förstår ska du alltid vara undergiven kvinnor och din patetiska ynkliga lilla pojk snopp skulle du aldrig ens kunna ha sex med så pung kulorna behöver du egentligen inte. Vart tyst och han tänka för mig själv om hon tänkte kastrera mig då Carina höjde rösten något och berätta att en slav med patetiskt liten pojk snopp har ju inte fått kulorna för att hans uppenbarligen kassa gener ska föras vidare utan dom finns endast där för oss som lyckats hitta en sån värdelös slav som dig att att fostra och styra och dom är lätta att greppa tag på och då man har dom i ett stadigt grepp så finns de ingen slav som inte lyder. Tyvärr är du ett extremt värdelöst exemplar och ser mer ut som en bullfitta som kan klassas som en missbildning så är inte så lätt att få tag i dina små bebis kulor som nästan är till fullo är inne i dig. Så dom ska töjas och inom 2 år ska dom vara så hängande att jag ska kunna ta tag i dom bakifrån och hålla dom mellan dina lår för om de inte går så har vi ingen nytta av pung kulorna och jag istället får ta och kastrera dig så åtminstone dina trosor sitter snyggare med din lilla skinnbit där som dom flesta ändå tror är en rejäl bullfitta med stor klitoris bara ändå sa Carina och skratta rått.
 

Kände hur Carina leta efter mina små ynkliga pung kulor och började dra och klämma på dom vilket gjorde riktigt ont till och från. Detta va också de första tillfället som jag automatiskt när smärtan började bli jobbig sa ”Tack Carina för att du fostrar och tränar mig till en duktig slav och vill alltid bli förnedrad av dig” detta pågick en stund innan jag kände någon metall mot min pung och hur de sen började spänna i mina små bebis pung kulor vilket sakta också gav mig en större smärta då Carina helt plötsligt slutade att dra ut pungen och jag kände hur den nu va konstant spänd utåt. Jag han knappt tänka innan jag kände hur jag fick vaselin över min slav fitta och sedan kommer Carina upp framför mig med den största butt pluggen jag någonsin sätt och va på väg att börja protestera då Carina satte ett finger över min mun och förklarade att de är viktigt att jag förstår att allt hon gör med mig är för min skull och jag som är ett värdelöst slavkräk aldrig någonsin gjort något rätt hittills i livet och hon som kvinna står högst i hierarkin och vet precis vad som är bäst för patetiska sk män utan med snopp.

Carina fortsatte och började förklara varför de är viktigt med leksaker. Carina började med att säga du är ju inget annat en än patetisk slav även om du under en lång tid av ditt liv trott att du ska kunna leva ett normalt liv och ha normala relationer med kvinnor som befinner sig på en helt annan nivå i hierarkin och du hur har de gått hittills ditt patetiska äckel frågade hon. Jag skulle precis börja besvara henne då hon sa håll käften ditt kräk du är 45 år gammal och oskuld och hånats av alla tjejer som sett dig och din patetiska pojk snopp hela ditt liv och de beror på att du föddes till att vara en ägd slav som bara existerar för att förnedras av kvinnor och lydigt tjäna dom och för att ni värdelösa kräk inte ska tro annat så kommer du alltid ha en plugg i dig och alltid bur om du inte är övervakad samt tränas att tömmas med din lilla pojk snopp slak i sin lilla bur och du ska förnedras dagligen och jag kommer börja ge dig tabletter så din lilla totalt onödiga pojk snopp inte kan bli hård för finns ingen poäng med att en sån ynklig sak kan bli hård och de tar normalt 90. dagar och då blir inte buren lika viktig längre och även om du försöker runka den och kommer så får du bara ruin orgasm . Om du någon gång försöker dölja din lilla skinnstump kommer du bli straffad och för din skull kommer vi att åka på nudist strand någon dag så alla ser din lilla patetiska skinnbit och blir tränad på att inte försöka dölja den.

Du har inte längre ett namn och tilltalas slaven. Så flytta sig Carina och satte sig nu bakom mig och kände hur hon leta upp mina pungkulor som spände ut där hon med lätta rörelser gav mig enorma smärtor vilket snabbt fick mig att förstå att jag ska tigga om att få pluggen i mig vilket min mun sjöng ut som en fågel, Carina snälla för in jätte pluggen i min slav fitta och jag vill alltid bära en plugg för litar på dig att du vet vad som är bäst för mig. Och jag kände hur trycket mot mitt vidöppna anus kom starkare och smärtan va olidlig och tillslut sa Carina att hon beklagar verkligen att hon inte kan ge mig de som jag behöver och att jag måste töjas mycket mer innan jag klarar den här jätten sa hon men max 6 månader så borde din slav fittan tacksamt sluka jätte pluggen och då ska jag ta din oskuld med en jätte strap on och träna dig att med din slaka lilla skinnbit inlåst i buren att spruta som en riktig bög.. Riktiga bögar kommer helt utan att någon stimulerar deras bög kukar sa hon och skratta. Jag ska knulla dig så jävla ofta jag kan sa hon innan jag fick tryck mot mitt anus igen av en hälften så stor plugg som Carina fick på plats väldigt snabbt. Carina berätta nu att du förstår väl att du under resten av ditt liv kommer straffas precis när som helst för att du bara har en liten skinnbit.

 

Svarade snabbt tack Carina jag vill inget hellre än att straffas och förnedras då jag är född till de och de gav Carina ett nöjt leende innan hon började lossa mig och när jag va loss vart jag nedtryckt på rygg på golvet och Carina stod över mig och lyfte upp sin ena otroligt vackra mjuka lena fot och höll den ca 4 cm från mitt ansikte och sa ”slav du ska bli kåt av mina fötter och du ska älska dom och dyrka dom och du ska bli kåt av att vara förnedrad och du ska bli kåt av att leva som min slav och be nu om att suga på mina tår vilket jag snabbt gjorde och fick då Carinas vackra tår i min mun och sög på hennes tår en kort stund då Carina lyfte bort foten och hörde att hon tog av sig kläderna och ställde sig över mitt ansikte med sina söta 36or och solbrända ben vid mitt huvud då hon satte sig över mitt ansikte och sa ”slav skicka min fitta ditt kräk” vilket jag snabbt började göra. Carinas fitta va otroligt vacker och blöt och helt rakad och jag gjorde mitt bästa för att försöka tillfredsställa henne även om jag tyckte de va något med smaken från hennes fitta då jag hör Carina säga att de är en plikt som slav att alltid tillfredsställa henne med leksaker och tunga och mun men bara för de så innebär de inte att du kommer få använda skinnbiten för den kan aldrig ge en kvinna tillfredställelse och för de första skulle jag aldrig sjunka så lågt att jag lät en slav knulla mig och för de de andra definitivt skulle jag aldrig ligga med nån som har en liten pojk snopp för den är ca 22 cm för kort då och sedan ligger jag bara med riktiga män och hade mr 25 cm i mig igår så jag är nöjd. Då föll polletten ner om smaken på Carinas fitta

Carina återfick snabbt min uppmärksamhet då hon satte sig på huk ungefär vid min mage och sa ”slav va duktig du va som slickade min fitta ren efter Mr 25 cm” och log, och kände hur hon letade efter mina stackars ömma bröstvårtor igen. Hon nöp tag i den högra lite försiktigt först och lekte med den innan hon frågade ”slav är du inte glad och tacksam över att du fått slicka min fitta ren efter Mr 25 cm?” Hon rullade bröstvårtan mellan sina vackra fingrar och hon behövde inte använda mycket styrka för att de skulle börja göra ont så omgående sa jag rakt ut ”Tack Carina min ägarinna för att slaven fått slicka din fitta ren efter Mr 25 cm och jag hoppas att jag alltid kommer att användas till de” hon log och jag såg på Carina att hon njöt av att se mig nedtryckt och förnedrad då hin började öka smärtan igen vilket gav mig panik då jag ville dra mig undan då jag försökte komma på vad jag gjort för fel eller vad hon ville höra från mig då jag utan att ens tänkt tanken började jag rabbla

”Carina din slav är så oerhört tacksam att du fostrar han och tränar honom till total underkastelse och slaven vill tränas att älska att förnedras av dig på alla sätt och och låt min lilla patetiska pojk snopp endast bli kåt av att förnedras och Carina ditt ord är min lag” Carina log och släppte min stackars bröstvårta som helt apropå ser ut att börjat bli längre och hinner bara fundera på om mina bröstvårtor snart står längre ut från kroppen än vad min lilla patetiska pojk snopp gör då jag ser Carinas vackra sexiga sköte närma sig mitt ansikte men hon stannade en bit ifrån mitt ansikte så hon satt på huk med armarna vilande på sina knän så hon avslappnat kom åt mina redan ömma bröstvårtor som hon började leka med då hon höjde rösten och sa ”jävla horslav gapa så mycket du kan ditt äckel och hoppas du förstått att är man utrustad med en patetisk liten skrynklig pojk snopp så får man lära sig dricka sin ägarinnas gyllene nektar vilket du ska älska att göra”

Jag han inte säga något innan strålarna från Carinas fitta landa i min mun och hör bara hur Carina uppmanar mig att svälja samtidigt som smärtan i min bröstvårtor öka. Märkte att Carina slutade kissa för att ge mig en chans att svälja och han knappt öppna munnen efter att jag svalt så fylldes den med Carinas gyllene nektar igen och hör hur Carina säger att du ska älska smaken och för ett så värdelöst kräk som dig ska de vara de godaste du druckit. Tredje gången hon fyllde min mun med sin gyllene nektar så tyckte jag helt plötsligt att de va en väldigt speciell smak på hennes urin men jag kände mig hedrad över att få dricka hennes kiss som en jävla piss hora. När Carinas gyllene nektar va slut så så öka smärtan i.

Mina bröst igen och hon sänkte ner sin fitta i mitt ansikte och beordra mig att slicka henne ren vilket jag gjorde utan att tveka. Då Carina kände sig nöjd med rengöring så släppte hon äntligen taget om mina stackars ömma bröstvårtor men den glädjen försvann direkt då hon började sätta fast 2 bröst klämmor med en kedja i emellan på mina stackars ömma bröstvårtor och kände hur tårarna började närma sig då hon helt lugn säger vet du vad din värdelösa missbildade slav, din pung ska jag ju töja har vi bestämt och om de inte går så kommer jag kastrera dig då din lilla barn pung inte fyller någon funktion längre.

Så hur löser då kvinnan som du dyrkar och lever för en sån sak tror du slav? Jo de ska jag berätta för dig ditt värdelösa kräk för du kan ju inte bara ha en liten pojk snopp som sticker ut där nere och ser ut som en klitta, och för att inte behöva vänta om de nu blir så att du tvingas leva med en skinnbit som sticker och se helt missbildad ut så tänker jag töja på dina mansbröst och borde kunna få dom att se ut som små tonårs bröst på 2 år de är väl jättebra slav, och kände hur Carina tog tag i kedjan mellan mina bröst och jag behövde inte längre tänka eller fundera för på mindre än ett dygn så visste jag min plats och svarade ”Carina min härskarinna jag är så otroligt tacksam över att du äger mig och är tacksam för att du alltid kommer att få mig att känna mig undergiven och nedtryck för då har jag funnit min plats i livet och du vet alltid vad som är bäst för mig så snälla Carina forma mina mans bröst till små tonårsbröst om du vill att slaven ska ha de.

Carina log nu stort där jag låg med en plugg i min bög fitta och min lilla patetiska skinnbit inlåst i sin kuk bur och bröst klämmor i mina bröstvårtor som snart skulle börja töjas och formas till små tonårsbröst. Carina tog nu och sparka mig lätt i sidan som om att hon ville flytta på mig men han inte reagera innan hon höll tag i kedjan till bröst klämmorna och sa, ditt följsamma kräk nu flyttar vi lite på oss och mina tårar började att sippra fram av den otroliga smärtan jag nu hade i bröstvårtorna och hon flytta mig knappt en meter så att min överkropp nu va placerad framför Carinas fåtölj som såg väldigt dyr ut och har även fläktar samt värme och massage fick jag senare lära mig.

Carina titta på mig och sa kort, plats kräk. Jag va så omtumlad och nedbruten efter bara några timmar med Carina som hade plockat fram en sida jag kan erkänna att jag fantiserat om många gånger då jag smekt min lilla odugliga pojk snopp till utlösning som för övrigt varit de närmsta ett sexliv jag någonsin haft men att Carina nu vill äga mig och anser att jag är född till att vara hennes privata slav hade jag aldrig kunnat tro då vi trots allt varit vänner länge och även om hon ibland kallat mig diverse förnedrande saker så trodde jag aldrig att hon va pervers som hon nu visar upp.

Jag låg nu framför Carinas fåtölj så mitt huvud samt en del av bröstkorgen va placerad precis nedanför hennes sitt dyna och jag förstod va som va på gång men smärtan i mina bröstvårtor gjorde att de ända som fanns i mitt huvud va hur jag skulle hålla tårarna tillbaka och slippa smärtan som Carina sa till mig är bra för mig och jag ska vara tacksam för den, då hon njuter något helt otroligt av att se mig nedtryckt och förnedrad. Att själv försöka ta bort bröst klämmorna va inget alternativ då dessa timmar med Carina som nu också ägde mig gjorde att jag bara gjort de värre för som Carina förklarat för mig va att om jag inte lydde henne till 100% och lämna ut mig helt och fullt för henne 24 timmar om dygnet så innebär de att hon varit för snäll mot mig och borde tryckt ner mig och förnedrat mig mer och att hon då misslyckats och de skulle innebära att som hon sa ”ta de till nästa nivå” som jag tolka de som skulle innebära mer straff och ännu mer förnedring, så jag kämpade vidare med att hålla mina tårar tillbaka då Carina hukade sig ner och tog försiktigt i kedjan och sa ”slav jag äger dig och jag gör vad jag vill med dig och en sak lovar jag dig du kommer alltid bara vara en slav” så släppt hon kedjan och tog tag i klämmorna och lossade på dom vilket fick mig att känna en lycka då jag trodde smärtan skulle vara över men direkt efter hon lossat bröst klämmorna nöp hon tag i mina nu svullna bröstvårtor och började gnugga dom mellan två fingrar samtidigt som Carina sa till mig ”Slav jag ska märka dig så folk ser att du är ägd visst vill du mörkas för din Härskarinnas skull?” Jag hade nu börjat gråta och kunde inte ligga still och hade nog sagt ja till precis vad som helst och sa med tårarna sprutande ”Snälla Carina jag vill att du märker mig för vill inget annat i livet än att se dig nöjd så du märker mig hur du vill” Carina log mot mig och släppte mina bröstvårtor som nu måste vara lika stora som vindruvor och äntligen försvann smärtan.

Carina reste sig upp och gled smidigt ner i sin fåtölj och kände hur hennes kände hennes ena mjuka lena 36a mot min bröstkorg och hennes andra mjuka lena 36a satte hon mot min mun. Jag hade sett Carinas fötter förut och alltid tyckt att hon har otroligt fina, vackra fötter och hade även fantiserat om att hon sagt till mig att massera dom då jag ryckt i min patetiska lilla pojk snopp mellan mina två fingrar och efter jag kommit så skämdes jag alltid över mina fantasier och funderade mycket på varför jag aldrig haft fantasier som en vanlig kille om tex att knulla nån tjej eller liknande utan mina runk fantasier hade hela mitt liv varit tankar om mig själv i en förnedrande situation. Jag hade själv kommit fram till att jag trodde de berodde på att jag förstod redan i skolan innan man ens börjat runka att min lilla värdelösa lilla pojk snopp aldrig skulle kunna tillfredsställa en kvinna. Trots att min mor alltid kallat mig lill pillen så länge jag kunde minnas så va jag nog medveten redan från födseln att jag inte va som andra där nere. Då jag träffat en tjej som inte bara skrattat rakt ut och kallat mig olika förnedrande saker då hon såg min lilla pojk snopp som trots de hade låtit mig få föra in min pojk snopp i henne så förstod jag innerst inne att de inte fanns någon anledning att låta mig få försöka föra in pojk snoppen i henne för den skulle aldrig kunnat tillfredsställa henne ändå.

 

Nu hade de aldrig hänt att en tjej skulle låtit mig föra in min lilla patetiska snopp i dom för då skratten lagt sig va deras kommentar alltid ”jag hoppas du förstår att du inte är en riktig man och att du aldrig kommer kunna bli de heller för du existerar inte för att knulla tjejer men va inte ledsen för detta för du kommer också finna en partner en dag men knulla kommer du aldrig få göra men du skulle nog passa som slav” I skolan hade jag blivit retad så länge jag kunde minnas och dom hade tom frågat gymnastik lärarinnan varför jag bytte om med dom för ”han har ju ingen snopp utan snippa bara” och min gymnastik fröken hade bara skrattat och sagt till dom att de är fult att retas men dom stod på sig med sina åsikter så till slut efter en lektion så bad hon mig komma till hennes kontor efter att jag duschat. Så gick dit och funderade på vrf jag va tvungen att gå dit och då jag kom in placerade fröken mig mitt på golvet ståendes och gick sedan och satte sig i en stol framför mig ca 1 meter bort och sa till mig att klä av mig. Vart helt chockad och stod där helt stum då hon höjde sin röst och sa ”För helvete är du dum eller? Gör som jag säger för helvete” så jag började att sakta klä av mig då jag hör henne säga att kalsongerna ska av också för jag måste se på din pille snopp om jag ska kunna få dom att sluta reta dig sa hon, så tillslut stod jag naken framför henne med händerna framför min lilla pojksnopp då hon tittar argt på mig och säger ”lägg händerna på ryggen” vilket jag då tveksamt gjorde och såg på hennes blick att hon va förvånad då hon tom tog stolen och kom närmare och satte sig innan hon började skratta och sa att dom har ju för fan rätt de ser mer ut som en snippa så hur fan ska jag då kunna få dom att sluta reta dig och din bebis snopp.

 

De värsta va att jag nu hade fullt stånd där jag stod framför henne skrattande och bad till gud om att hoppas hon inte fattar att jag har stånd då jag hör henne säga att ”jag är så chockad och tror inte detta är sant och måste fan ta på den vilket hon gjorde och sa skrattande att för helvete den är tom stenhård och ändå bara 3-4 cm och vad fan är detta sa hon och höll sitt finger framför min mitt ansikte och jag såg att hon fått försats på sitt finger då hon säger till mig att städa upp detta samtidigt som jag känner ett stadigt grepp runt mina små pungkulor med en enorm smärta så öppnar munnen och slickar rent hennes finger och slutar då jag känner att hon släpper taget om mina små pungkulor då hon säger att de va duktigt av dig och att hon vet vad jag kommer bli. Så sa hon till mig att klä på mig och under tiden jag klädde på mig så sa hon till mig ”hoppas du aldrig tänker tanken på att bli av med din oskuld för med en sån liten värdelös pojk snopp kommer du aldrig göra en tjej lycklig och jag måste varna tjejerna för din lilla pille snopp hoppas jag du förstått och nu kan du gå. De visade sig att hon hade efter varje lektion hon hade så avsluta hon lektionerna med att förklara för tjejerna att jag aldrig kommer kunna bli en riktig man och berätta detaljerat om min lilla patetiska pojk snopp och många av tjejerna vart såklart nyfikna på om de verkligen kunde stämma så detta ledde till att jag nästan dagligen tvingades dra ner mina byxor och och kalsonger för att visa min pojk snopp för va alltid nån som hade nån väninna dom ville visa den för och om jag inte lydde och visa den så skvallra dom till sina äldre pojkvänner som då kom och gav mig stryk och även näckade mig och att smyga hem naken va inte lätt och va alltid nån som såg mig göra de. Va vid ett sådant tillfälle som min äldre styvsyster såg mig naken första gången och hon reagerade som alla andra och skratta rakt ut och hon döpte om mig till micro pillen. Tror aldrig hon använt mitt riktiga namn efter de och hennes vänninor hade nog ingen aning om mitt riktiga namn och min styvsyster ville ha mig naken jämnt sa hon för är så kul att se den lilla masken och skratta åt den för man vet hur ditt miserabla liv kommer se ut när man ser masken.

Nu fick ni lite mer bakgrund om mig. Carina drog sina lena fötter över min bröstkorg och hon behövde knappt komma åt mina bröstvårtor med sina fötter för att smärtan skulle komma tillbaka då Carina börjar nypa i mina bröstvårtor mellan sina tår och skrattar innan hon släpper bröstvårtorna och säger att hon ska läsa en bok nu och håller framsidan uppe och som jag ser heter ”Hur formar och fostrar du din slav lättast” och medans jag läser den så ligger du still och är min fotpall och sätter jag mina vackra fötter över ditt ansikte så gör du allt du kan för att massera dom med din tunga men du gör inte ett ljud ifrån dig och ligger still är de förstått! Ja Carina slaven är tyst och tacksam över att få massera dina fotsulor med sin tunga.

Carina satt och läste och hennes lena fötter turades om att masseras av min tunga. Vet inte exakt hur länge jag låg där men kände att de va väldigt avslappnade jämfört med all smärta och förnedring jag gått igenom tidigare och kände mig ändå lite lycklig där jag låg för hade trots allt haft fantasier om att tvingas att dyrka Carinas fötter och gjorde verkligen mitt bästa för att Carina skulle njuta av min slav tunga. Kunde ibland känna hur Carina reta mig och drog sina fotsulor över mina svullna ömma bröstvårtor ibland som att hon ville påminna mig om vad jag är eller är hon bara en sadist som njuter av att plåga mig tänkte jag.

Min nub bur gjorde de helt omöjligt för min patetiska lilla pojk snopp att växa och funderade på om hon menade allvar när hon sagt att den ska alltid sitta på. Va mycket tankar när jag trots allt kände mig lite mer avslappnad. Då märkte jag hur Carina slog ihop boken och vände blicken ner mot mig och log samtidigt som hon pressade in sina tår i min mun och sa till mig ”Slav jag vill att du ska älska och dyrka mina fötter så sug på mina tår nu, en i taget ditt värdelösa kräk” Jag sög på Carinas tår en efter en precis som Carina sagt till mig att göra då Carina säger ”vad duktig du är på att suga på mina tår så har du sugit andra slavars små pojk snoppar förut?” Hörde hur hon skrattade och jag kunde inte svara då jag hade hennes tår att suga på och hon fortsatte ”såklart du sugit kuk så duktig du är och du ser ut att älska de måste jag säga så är du en liten bög slav kanske för du ser ut som en riktig kuk sugar slav men oroa dig inte du ska få suga så mycket kuk för jag har 7-8 olika strap ons du ska få suga som en riktig bög slav”

De började kännas otroligt förnedrande igen och Carina tog leende tag i mina ömma svullna bröstvårtor och sa att de börjar bli sent och vi har mycket att gå igenom så du alltid vet din plats inför mig och hade hoppats att vi skulle hunnit längre idag men vi måste tyvärr sova också berätta hon samtidigt som hon hjälpte mig upp knästående och då hände de som inte får hända och jag han bara känna paniken innan jag hör Carina skrika rakt ut ”Vad i helvete gör du? Har du inte lyssnat på något jag lärt dig ikväll och Carinas örfil landa på min kind” Jag förstod att hon va upprörd vilket jag nu ansåg att hon hade all rätt vara då jag tappat ut butt pluggen ur min slavfitta och även om hon inte sagt något och låtit bli att örfila mig hade jag förstått att hon va arg och kände mig totalt värdelös inför henne nu och skämdes för att jag tappat den ur min nu uppenbarligen slappa slav fitta, och jag ville inget hellre än att bära pluggen för att göra Carina nöjd. Fann de otroligt förnedrande att bära pluggen i mig men de va mitt kall att vara förnedrad och nedtryckt inför Carina.

För att få Carina nöjd snabbt så gjorde jag allt jag kunde för att få ner mitt huvud i golvet och puta så mycket jag kunde på min bög stjärt samtidigt som jag bad Carina om ursäkt för att jag tappat butt pluggen och tiggde och bad henne om att föra in en större plugg i mig och avsluta med att säga ”snälla” som avslut och Carina log och hade snabbt en större plugg i sin hand som hon tvinga in i min mun som jag fick börja suga på samtidigt som hon frågar mig om jag vill ha den i mig, vill du de din lilla analslyna sa hon och drog ut pluggen ur munnen på mig samtidigt som jag svarade ”Härskarinnan Carina förlåt att slaven tappade pluggen och slaven ber dig Carina att föra in en större plugg i slavens bögfitta för slaven vill alltid bära plugg då de är de bästa för mig” och kände hur Carina sära på mina skinkor och hur kall vaselin las ut över mitt anal hål samtidigt som Carina säger ”Slav detta är ju riktigt vackert och din slavfitta ser ut som en nolla och är lite öppen utan att man gör något så tydligt att töjningen gett resultat snabbt och större och bättre kommer de bli”

Hon började föra in pluggen i mig men inte lika försiktigt som tidigare och misstänker att den va halvägs inne i mig då jag började känna den och hur hon vart försiktigare men stod nog där minst en halvtimme med min pojk snopp droppande innan hon satt pluggen på plats. Den kändes enormt mycket och de fanns definitivt inte en chans att man kunde glömma att den satt där och Carina ryckte tag i halsbandet så jag förstod att de va dags att resa på mig och då jag stod där framför henne sa hon nonchalant att oavsett vart vi är så går du ca en halvmeter bakom mig och om jag springer in i någon ute står du tyst med sänkt huved och gör inte ett skit utan att jag sagt annat är de förstått slav.

Svarade snabbt, Carina slaven är tacksam för att du tränar slaven till total underkastelse och att du berättar för slaven hur han ska vara så du är nöjd. Carina log och sa du har nog redan förstått att som slav så är hemmet din uppgift för en gudinna som jag är ska väl inte behöva sköta om ett hem då de är en slavs göromål för du existerar endast för att göra mitt liv lättare och för min njutning att äga och förnedra och trycka ner dig bara för att jag njuter av de. Förresten vi ska gå på naken strand nångång men tänkte att vi ska göra de så fort du är märkt för jag vill att folk ska se din lilla patetiska pojk snopp för att få reda på om nån sett något mer patetiskt än din lilla värdelösa klitta så skratta hon rått mot mig.

Stod med huvudet sänkt och så jag hade Carinas vackra fötter i mitt blickfång då Carina frågar om jag tittar på hennes fötter och blir du kåt av att se dem frågade hon då jag kände hur mina kinder rodna då hon hade rätt och den enorma skammen över att bli påkommen av henne. Jag försökte mig på att slippa erkänna och stammade fram tafatt att dom råkade hamna i mitt blickfång bara och jag han knappt avsluta meningen innan jag kände smärtan i mina svullna ömma bröstvårtor och hör Carina säga till mig ”slav du ska älska mina fötter, du ska älska att förnedras och lyda mig och har du fokus på mina fötter så har du alltid huvudet sänkt och visar din totala underkastelse mot mig så du ska hålla blicken mot mina fötter jämnt ditt kräk så låt mig höra dig tigga om de” fanns nu inte ord för att beskriva smärtan jag kände och jag började tacka henne för att hon styr mig rätt i mitt liv och jag vill inget annat i livet än att vara hennes slav och jag blir kåt av hennes fötter och älskar att massera dom med min tunga. Där stod jag och tiggde om att bli förnedrad och ägd samt sa saker jag aldrig trodde jag ens skulle kunna säga vilket gjorde att förnedringen och skammen jag kände bara ökade.

Carina släppte mina bröstvårtor kort och nöp sedan tag i dom igen snabbt vilket gjorde att smärtan ökade kort innan hon släppte taget inte om dem igen och backade tillbaka lite och tittade på mig där jag stod med huvudet sänkt, förnedrad och numera ägd. Kan inte finna ord för att beskriva känslan men de kändes inte längre som jag levt ett liv innan denna kväll och att jag nu va född på nytt med bara ett fokus i livet vilket va att lyda och underkasta samt underlätta Carinas liv på alla sätt. Jag avbröts i mina tankar då Carina sa ”slav du ser verkligen ynklig och nedbruten ut nu men du ska tryckas ner och förnedras mer än så här och du har inte ens straffats för att du har en liten patetisk oduglig pojk snopp mellan benen och jag förstår inte varför slavkräk som dig inte kastrerades direkt då ni föddes som man hade gjort förr i tiden och sedan satt er i ett slavläger så man sluppit att träna och fostra er. Äga en egen Enuck borde vara alla kvinnors rättighet och en dag kommer jag göra dig till enuck för de är vad jag anser är bäst för mig och då är de bäst för dig sa hon leende.
 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

nij72

Jag är grymt avundsjuk, jag vill också bli ägd och förnedrad

21/2 kl. 23:35