Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/2 kl. 21:37, av Jeanettetvå

Fyra unga flickor i ett kloster

Del 2 av 2 i serien Sex med systrar i kloster

De unga systrarna i klostret fortsätter att ta hand om mig.

Jag kastas in i drömmarnas värld, nu med unga novisflickor.

Det blir drömknull och knull i drömmen, avsugning i verkligheten - och avsugningar i drömmen.

Mitt fall blev en resning!

Innan jag åter föll in i en dvalliknande sömn, så tvättade Syster O mitt ansikte och mitt kön. Hon la ett rent lakan på mig och ett tjockt täcke ovanpå. Huvudet dunkade åter av smärta, när hon lyfte på det och rättade till kudden.

 

Det var som om jag tog allt för givet, trots den fullkomligt häpnadsväckande situationen jag befann mig i. Jag kunde åtminstone glädja mig åt att mina skador inte var allvarligare än att nunnor kunde ta hand om mig, tänkte jag. Men det gjorde ont när jag i huvudet vandrade genom min kropp och kände efter var skadorna fanns. Jag valde att ligga så stilla som möjligt för att inte orsaka ännu mer smärta. Ljumskarna, höfterna, underlivet – ja, här verkade allt vara i toppform, turligt nog.

 

I sömnen tog en dröm kontroll över mig: Jag befann mig i ett medeltida Europa, kanske i Tyskland eller norra Italien. Min uppgift som hög prelat var att besöka och kontrollera nunnekloster, inklusive noviserna. I drömmen handlade allting i princip om sex. Jag var satt att kontrollera om de unga nunnenoviserna hade valt rätt väg i livet, dvs ett liv i stillhet bakom murar, avskilda från allt världsligt. Det var som om jag innehade rollen som Djävulens advokat, där jag skulle pröva dem i deras tro, deras vilja och beslut. Med sexuella lockelser skulle jag se vad de egentligen eftertraktade. Den absurda storyn fungerade i drömmen. Vi tenderar ju att acceptera i princip allting i våra drömmar, hur absurda och surrealistiska de än må vara.

 

I drömmen hade jag blivit utvald utifrån mina oerhörda fysiska egenskaper: Lång, kanske 190 centimeter, muskulös, bredaxlad, med väldefinierade muskler i princip överallt. Tydliga ådror både här och där. Höga kindknotor, en kraftig haka, ett brett, vackert leende. Det var helt enkelt drömmannen! 

 

Hur min hjärna så snabbt kunde skapa ett sådant dröminnehåll tillhörde den stora mystiken. Men jag brukade, som sagt, ytterst sällan ifrågasätta mina drömmar.

 

Medeltid: alplandskap, södra Europa, strålande solsken, vackert sommarväder. Fyra unga noviser, vackra flickor, oskuldsfulla, som nu skulle prövas i sin tro. Drömmen hade ingen tydlig kronologi. Plötsligt var vi på en plats, sedan hände någonting annat – och så fortsatte det på ett tredje ställe. 

 

Jag minns i alla fall detta av den ombytliga drömmen: Fyra slanka flickor. Alla nakna. De var unga, mycket yngre än dagens noviser. Men detta var ju på Medeltiden. Då kunde småflickor på 10-12 år gå i kloster för att utröna om det var ett liv de skulle leva. Mina fyra, unga flicknoviser var dock några år äldre, troligen 15 år, för de hade fått fina fjun vid sina sköten. Två var mörkhåriga, två var ljushåriga, blonda. Alla hade långt, böljande hår. De ljusa hade små bröst, medan de mörka hade något större.

 

En enorm brasa spred hög värme i det stenbelagda rummet. Det fanns endast ett litet ljusinsläpp från en av de tjocka väggarna. Glas var dyrt och ovanligt på den tiden, reflekterade jag även i drömmen. Jag låg i en stor, stor säng, naken, ovanpå täcket, med en stor, grov penis i slakt tillstånd som låg längs låret. Jag kunde se mig själv ovanifrån, utifrån, men också som den personen jag var i själva drömmen. Perspektivet ändrades flera gånger under drömmen. 

 

Med en handrörelse kallade jag fram mina fyra noviser. Vem vill börja? undrade jag. En av de mörka lyfte lite på sin hand och indikerade att hon var beredd. Hon kröp upp i min säng, lade sig bredvid. Jag tog hennes hand och placerade den på min grova lem. ”Håll om den hårt!” sa jag till henne. Hon följde min uppmaning. ”Jag vill att en till kommer och lägger sig på min andra sida!” sa jag. Den här gången stegade en av de blonda genast fram och la sig direkt intill mig, på min vänstra sida. Nu låg jag med två fantastiskt fina noviser i min säng. ”Kom, ni kan sitta här på sängen!”, sa jag till de två andra, som placerade sig längst ner på den enorma sängen, alldeles vid mina fötter. Den mörka novisen som höll min lem hade nu fått se och känna hur den växte i hennes lilla hand. Om hon höll längst ner vid roten så skulle hon ha kunnat placera tre sådana små händer ända tills hon nådde det stora ollonet. 

 

”Du kan också hjälpa till!” uppmanade jag den blonda flickan på min vänstra sida. De varvade sina händer, så att den mörka flickans högra hand fick täcka ollonet. De klämde, tryckte, smekte och drog längs hela det fulländade ståndet. Det var en påle som de hanterade, grov och ådrig.  Med stora ögon betraktade de två andra vid fotändan detta skådespel. En stor kuk med ett blålila ollon masserades, smektes av fyra små flinka händer. Flickorna med kuken i min hand tittade på varandra och log. Nästan som på en given signal böjde sig den blonda flickan ner när den mörka flyttade sin hand från ollonet. Hon gapade stort och gled med läpparna över den lena ytan, hela vägen ner till kanten på ollonet. Det var som om hon ville att hennes läppar skulle täcka varenda millimeter på det varma ollonet. 

 

Ingen sa någonting. Det enda ljudet man hörde kom från de stönande flickorna som smekte sina egna små kön. De hade nu varsitt finger instoppat i sina springor och förde det in och ut i nästan spasmiska rörelser. Den ljusa tjejen smekte med sin vänstra hand det toppiga lilla bröstet på sin högra sida, medan hon med höger långfinger låtsasknullade sig själv, samtidigt som handen tryckte hårt över vulvan. De tittade ömsom på varandra, ömsom på mig och de andra flickorna som nu låg med sina ansikten nästan sammanpressade mot mitt stora, grova stånd.

 

Den mörka tjejen tar ut sitt finger från den lilla slidan och stoppar det i munnen, suger på det och tittar med intensiv blick rakt på mig. Hon för det sedan mot det högra bröstet och gör cirkelrörelser över bröstvårtan, för att därpå åter föra ner handen mot sitt sköte och trycka in sitt finger i en enda lång stöt. Hon blundar, stönar och juckar sin lilla kropp framåt mot fingret som hon nu har långt inne i sig i en sammanpressad liten slida.

 

Den blonda flickan som hade munnen full av mitt ollon ploppade ut det i omgångar, för att sedan suga tag i det igen. Rytmiskt rörde hon huvudet upp och ned över toppen. När den mörka flickan närmade sig med sitt huvud drogs kuken ut och den blonda flickan förde ollonet till den mörka flickans öppna mun. Jag kände en våt mun omfamna mitt heta, nästan brännande och pulserande ollon, en mun som ännu inte hade samma värme som den blonda flickans. Mitt heta ollon hade säkert en temperatur på 45 grader, feberaktigt, nästan livsfarlig värme även för ett erigerat stånd! Det kändes sprängfärdigt. Jag var kåtare än kåthetens Gud. Mitt ollon var toppen på kåthetens berg! Och dessa fina flickor, dessa unga noviser, turades om att använda sina munnar på mitt kön. De sög, slickade och lekte med sina tungor över hela spetsen.

Ibland möttes deras munnar högst upp på toppen i en kyss. Men mitt på kunde deras läppar inte mötas pga det kraftiga ollonet. De fick istället glida med läpparna runt kanten och sträcka ut sina tungor för att dela saliv och smaker. 

 

De andra två flickorna, som njöt av skådespelet framför sig, stod på darriga knän och fingrade sina springor i intensiva rörelser, samtidigt som de juckade eller rörde sina smala höfter i cirklar.

 

Scenariot verkade inte skapat enbart av min egen drömfantasi, utan jag kände igen glimtar från tidigare fantasier, filmer och bilder jag fastnat för genom åren … I drömmens metaverklighet drömde jag också om att få penetrera dessa små noviser. Jag kunde se det framför mig: Min enorma kuk som omslöts av en trång, våt, villig och krampande slida; flickor som låg framför mig, inbjudande, utbjudande sig själva, med särade ben, öppna sköten, lena springor, med en hymen som skulle brista av ett blålila, hett ollon. Det var drömmen i drömmen. 

 

De små spända brösten hävdes upp och ned av upphetsningen i deras kroppar. De stönade, gnydde och bad mig komma in i dem. De fick själva föra mitt ollon genom den trånga öppningen. Med nervösa fingrar drog de först den för dem enorma kuken sakta längs den skälvande skåran, innan de hittade rätt. De andades tungt – och stönade kraftigt när ollonet trängde in; det fullkomligt omslöts av värme, av slida och sekret.

Lugnt och stilla förde jag mig fram och tillbaka. Ibland med ökat tempo, allt närmare höjdpunkten för oss alla. De tittade på mig, nickade som om de bekräftade att jag skulle komma längre in. Men min fulla längd var för stor, kändes det som. Vi tittade varandra intensivt i ögonen. De gnydde och suckade sött när kuken gled fram och tillbaka i deras kön. Det spände runt hud och ollon, varje centimter av varje glidande rörelse. Det kittlade precis överallt kring hela mitt sprängfyllda organ. Ollonet brände, värmde flickornas inre; friktionen mellan kuk, ollon och slidväggar skapade ytterligare hetta mellan våra kön. 

Jag juckade, fyllde deras små hål, tänjde på deras tighta slidor – och till slut kände jag deras kön knipa tag om min kuk, som i kramper, när novisflickorna översköljdes av orgasmer, av små sprut från egna, inre sköteskällor. De stönade av njutning, av glädje, av en tillfredsställelse som de aldrig tidigare erfarit. De småskrattade förläget när orgasmruset hade lagt sig. De tittade på varandra i en gemensam förståelse. De hade nu alla fått ta del av den fysiska glädjens allra största äventyr - en orgasm som inte bara hade skakat om underlivet, utan också huvudet. Nu satt orgasmen i deras minnen. Nu kunde de njuta av tillbakablickar, av minnesbilder - av att se en stor kuk penetrera deras springor, se den glida in och ut, och få känna slidväggarna greppa tag och krampaktigt darra till i fysisk upphetsning av aldrig tidigare skådat slag i deras unga liv.

 

Mina magmuskler dansade in och ut, glansiga av de unga flickornas safter. Jag drog mig ut ur deras kön och böjde mig sedan fram och öppnade min mun för att täcka hela det lilla könet, så att jag girigt kunde suga i mig och svälja alla deras ungdomliga vätskor med kåthetens glädje! I dröm-drömmen hade jag inte sprutat. Jag ville istället lägga hela min laddning i munnen på dessa dröm-verkliga noviser.

 

Flickorna som delade på min kuk njöt i fulla drag. Kåtglansiga ögon, små stönanden och fantastiska tungor och munnar som gav mig sådan tillfredsställelse kring alla känsliga nervtrådar på mitt bultande, enorma stånd … Låt denna dröm fortsätta! manade jag på mig själv i min egen dröm! 

 

Men, som ett Guds straff för en otrogen, känner jag plötsligt kittlingarna rusa framåt i varje nerv, känner sammandragningar, känner små explosioner som ska bli till eruptioner av spermakaskader … Och mitt i denna orgie med unga flicknoviser, så sprutar jag över de sugande och slickande flickornas ansikten, när de släpper ollonet med sina munnar. Jag pumpar ut sperma i enorma mängder. De lutar sina ansikten över det sprutande ollonet. Deras halvöppna munnar, hakor, kinder, pannor – allt blir målat av vita, kladdiga spermastreck. Det är ett expressionistiskt mästerverk jag skapar på några få, strålande sekunder med min stora kuk.

Flickorna ler mot mig, ler mot varandra, ler fina leenden, fulla av glädje och tillfredsställelse. De fnittrar uppskattande, andas häftigt, tittar varandra i ögonen och börjar kyssa varandras munnar; tungorna glider långt in och snurrar runt; de slickar upp spermastreck som hänger längs hakorna, sträcker ut sina tungor och lapar i sig den varma, salta sperman som rinner längs kinderna, slickar och suger i sig sperman som ibland inte vill släppa från huden.

Kyssar och slick över hela ansiktet. Långa drag med tungorna för att samla upp all sekret. De kysser åter varandras munnar. Tungorna är alldeles kladdiga av sperma som de delar mellan sig. 

 

Flickorna vid fotändan kryper närmare och vill också känna den varma utlösningen, vill känna sältan, smaken av en mans kuk, så de glider ner och samsas om den nu halvhårda kuken, drar i den med några långa drag, för att få ut ytterligare sperma; slukar ollonet, suger i sig de sista dropparna, slickar den ren, kyssar varandra, kysser också de andra flickorna som fick sina söta ansikten nedsprutade. De fnissar tillsammans; slickar, pussar, kysser och fnissar igen. De är rusiga av upphetsning.

 

Jag ligger och tittar på detta fantastiska skådespel. Fyra flickor med munnarna impregnerade av min sperma. Mindre än en meter ifrån mitt huvud! Dofterna av min sperma och flickornas kön blir den sista minnesbilden.

 

”Behöver du urinera?” En röst upprepar meningen och rör vid min bandagerade panna. Jag vaknar från drömmen. 

”Va?! Nej, jag är inte kissnödig”, svarar jag.

Det är syster O som undrar. Hon har en mjuk, ungdomlig röst. Hur kan hon ens vara nunna? tänker jag.

”Du har sovit i över 3 timmar. Syster Q kommer om 30 minuter. Har du kunnat sova gott?” frågade hon.

”Mycket bra. Jag vaknade mitt i en dröm.”

”Jag drömmer också många drömmar. Vad drömde du om?”

”Det kan jag nog inte säga”, svarade jag. 

"Berätta om din dröm, så kan jag berätta om min dröm!" replikerade hon.

Jag kände en stolthet över min dröm. Om det var någonting jag kunde, så var det att drömma bra sexdrömmar! Jag hade dessutom förmågan att komma ihåg dem, att återuppleva dem i minnet. Men skulle jag avslöja allt detta för Syster O?! Hennes drömmar handlade väl om "den heliga jungfru Maria"! Min var tydligt influerad av händelserna bara några timmar tidigare.

 

 


Slut del 2. Fortsättning följer.

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Eson66

En värdig fortsättning, precis lika välskriven.
Nu vill man få reda på hur utvecklingen går i där i klostret.
Blir han klar med sitt arbete?
Får han uppleva alla nunnorna och fylla deras drömmar och fantasier?

14/4 kl. 12:35

#1

MalmöLars

Härligt, fortsätt med historien

22/2 kl. 22:15