Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/3 kl. 15:12, av palachuck

Storbystade frun smakar ungt i garaget

Okej, jag ska inte anklaga min fru för det som hände. Vilken kvinna som helst hade gjort likadant om de fått möjlighet att ha en sådan jättekuk uppkörda i sig. Och synen gav mig den bästa runken någonsin...

Den där jäkla Emil, alltså!

Okej, jag ska inte anklaga honom för det som hände. Jag hade säkert gjort likadant om jag varit i hans ställe - om jag fått chansen när jag var lika ung, och om jag fått möjlighet att göra det han gjorde med en lika sexig milf.

Och om jag haft en lika imponerande stake.

Men låt mig ta det från början...

 

Jag heter Olle och är dryga femtio. Jag är gift med Lisen som är ett par år yngre, och vi har en 13-årig dotter som heter Nicki.

Som alltid i maj brukar vi ha en stor hallabaluns när Nicki fyller år, och det var samma sak detta år på Nickis 13-årsdag.

Vi bor i en stor villa i Enskede i Stockholm dit vi brukar bjuda in släkten. Lisen kommer från Göteborg och där bor släkten på hennes sida, så kalaset för Nicki brukar mest bestå av släkten på min sida, det vill säga min äldre bror Klas och mina yngre systrar Fia och Karin med familjer, sammanlagt drygt tjugo pers. 

 

Nu var det eftermiddag och kalaset var i full gång. Folk minglade i trädgården och vardagsrummet. Det var glada miner och högt i tak.

Jag märkte efter ett tag att Lisen pratade extra mycket med min syster Fias 18-årige son Emil. Varenda gång jag tittade så stod de där, som om de drogs till varann. Efter ett tag kom jag på anledningen.

Det måste vara det jag berättat för henne i vintras.

Vi hade varit på badhuset, min och Fias familjer. När vi duschade upptäckte jag att Emil var sin far upp i dagen. Fias make Karl var en extremt välhängd man, och vad jag nu fick se i duschen (inte utan en viss avundsjuka) var att Emil växt till sig på alla möjliga ledder.

Han hade med åldern helt enkelt fått en riktig hästkuk. När han stod och blundade och schamponerade sig tog jag chansen att titta ordentligt. Jösses, kuken hängde halvvägs ner på låret. Pojkens slaka kuk var större än min kuk som hård.

 

På kvällen berättade jag för Lisen om Emils lem. Jag hade hoppats att hon skulle reagera med en smula kåthet, att hon hade velat höra mer detaljer om pojkens stora kuk, hur lång jag trodde att den var (på vilket jag hade svarat kanske 20 cm hängande), och hur grov (knappt att man nått runt det slaka skaftet med fingrarna), och hur stort ollonet var (som ett plommon där det tittade ut under förhuden). Men hon avdramatiserade det med en avmätt nick och sa ”jaha, kul för hans framtida fru.” Sedan var det samtalsämnet överstökat.

Men hon hade nog inte varit så oberörd som hon verkat. För jag märkte att hon sökte sig till Emil, serverade mer dricka, nickade allvarligt åt saker han berättade och skrattade åt hans skämt.

Och Emil verkade inte direkt tycka att det var jobbigt med hennes närvaro.

 

Grejen är att inga män brukar klaga på Lisens närvaro, tvärtom.

Som jag sa är Lisen knappt femtio fyllda. Om man står nära och samtalar med henne så ser man det i hennes ansikte och aura att hon fått den där mogna patinan som kvinnor som levt ett rikt och aktivt liv får.

Men om man ser henne på ett par meters avstånd skulle man lika gärna kunna tro att hon var tjugo år yngre. För hon har en spektakulärt snygg kropp. Hon är kort och slank, har kurvorna på rätt ställen med smal midja och breda höfter. Och framför allt har hon ett par bröst som ingen av manskön skulle kunna missa. Om jag säger att hon har bröst stora som handbollar ljuger jag inte, och de är nästa lika runda och fylliga, och då är de ändå helt naturella. Ingen silikon alls vilket en och annan av mina vänner har trott.

 

Vissa människor har den där sexigheten i generna. I Lisens familj verkar alla kvinnor ha fått extraordinärt överdimensionerade bröst, och Lisen har störst av dem alla. Hennes behåar brukade ha storlek 70E eller 70F, beroende på märke. Men nu, runt 50 och en bit in i klimakteriet, har hennes bröst svullnat upp och blivit ännu större. Efter senaste shoppingrundan på stan beklagade hon sig över att det knappt tillverkas behåar för kvinnor som hon, hon hade fått springa i alla affärer i city innan hon hittat en som hade storlek 70G.

Som jag sa, ingen man har någonsin klagat på hennes närvaro, tvärtom. Och jag märkte nu hur unge Emil sneglade ner i hennes urringning så fort hon tittade åt ett annat håll.

 

Och sedan plötsligt.

Plötsligt var de borta.

Jag skulle fylla på drickabordet, och när jag sökte efter Lisen för att fråga var vi hade backarna, så fanns hon ingenstans. När jag diskret kollade runt fann jag att inte heller Emil stod att finna.

Jag lämnade kalaset och gick ner i källaren.

Det var tyst och mörkt och ljudlöst där nere. Jag brydde mig inte om att tända, jag kunde vägen bort till kallkällaren.

Det var då jag hörde ljud från garaget. Först tänkte jag ropa, men så hörde jag att det inte bara var en person. Så jag höll tyst och smög fram till dörren mot garaget som stod på glänt och kikade in.

 

Där längst in i garagets dunkel var dom.

Mitt på golvet stod Emil med finbyxor och kalsonger nere vid fotknölarna. Lisen stod på huk framför honom och hade plockat fram hans stora kuk som hon ivrigt runkade med båda händerna. Hon hade sin blus uppknäppt, men de stora brösten var fortfarande paketerade i den ansenliga behån.

Gode gud, Emils kuk var större än jag mindes den från badhuset! Fortfarande var den inte styv, men ändå var den så lång att den stack ut på båda sidor om Lisens nävar som ivrigt runkade det tjocka skaftet.

Jag lyssnade så att ingen var på väg ner i källartrappen i andra änden av källaren, jag ville inte bli störd. Så drog jag fram min kuk som redan växt sig hård. Den här synen var jag tvungen att runka till.

 

”Gud, vilken stor kuk du har, Emil”, viskade Lisen medan hon jobbade med händerna. ”Den är så vansinnigt stor.”

”Jag vet”, svarade Emil inte utan en viss mallighet. ”Den är störst av alla mina polare.”

”Mmm, kan tänka mig det”, sa Lisen. ”Den är större än på de flesta vuxna män också.”

Jag blev lite stött av hennes ord, jag förstod att jag var en del av den jämförelsen. Mina 16 cm stod sig ganska slätt bredvid den här ... monsterkuken.

”Ja, jag vet bara en annan som har en lika stor kuk och det är min pappa”, sa Emil.

”Jaså, har Karl också en stor kuk?” frågade Lisen lågt.

”Ja, och till och med lite större.”

Lisen runkade intensivt. Snabbt växte sig kuken större och större, den styvnade i Lisens grepp, blev grovare och framför allt längre.

”Oj, den slutar inte växa”, flämtade Lisen när hon fick svårare och svårare att få grepp om det väldiga skaftet.

Jag drog hårt i min kuk, runkade upphetsat av synen av min hustru som njöt av den stora tingesten.

 

Till slut hade Emil fått ett praktstånd som stod som ett spett rakt ut från kroppen. Den stod stenhård, svagt böjd uppåt. I ljuset från källarfönstret kunde jag se hur ådror avtecknade sig längs det grova skaftet. Ollonet var blankt och ljuslila där det blottats från förhuden.

Lisen hade ett stadigt grepp om staken med båda händerna ovanför varann och runkade den upphetsat medan hon började suga på det gigantiska ollonet.

”Himmel! Hur stor är den?” frågade Lisen mellan slickarna.

”Senast jag mätte, som var i morse, var den 26 cm”, sa Emil stolt.

Lisen stönade av upphetsning. ”26 cm. Jag har drömt om så stora kukar.”

 

Hon slickade upp och ner för den gigantiska tjurkukens massiva kropp, smekte och kramade den ådriga rosa ormen med slutna ögon och njöt av dess storlek.

”Nu Emil måste vi skynda oss innan de saknar oss däruppe. Du måste sticka in din hästkuk i min trånga fitta. Olle har en så medioker kuk i jämförelse. Min fitta behöver hästkukar, jag har saknat det efter att jag var ihop med en kille som hade en monsterkuk som han knullade mig med varje kväll.”

Va? Jag visste inte att hennes tidigare kille haft en så stor kuk. Det var en nyhet för mig, att min frus fitta var kalibrerad efter stora porrstakar.

”Får jag se på dina stora bröst då?” bad Emil.

”O ja. Men du får ta fram dem själv”, sa Lisen och ställde sig upp framför den kåte ynglingen.

Emil var inte sen att gräva fram hennes stora tunga klimakteriebröst ur G-kupebehån.

Jag höll på att smälla av när hennes enorma bröst vällde upp ur behån. Att se dem bearbetas av en ung pojke med hästkuk var en porrdröm som nästan var för mycket.

Jag var tvungen att sluta runka, lät kuken vila lite för att stilla sperman som kokade i min pung. Jag ville hålla ut, ville inte komma ännu, ville nå klimax samtidigt som de med största sannolikhet skulle göra ganska snart.

 

Emil masserade de överdimensionerade melonerna, sög på de styva, rosa bröstvårtorna medan Lisen krängde av trosorna och drog upp kjolen. Så satte hon sig på arbetsbänken och grep om roten på Emils monsterkuk, förde den långsamt mot fitthålet. Hon placerade det spända ollonet mot sitt hungriga fitthål.

”Så, nu ska du knulla mig medan du suger på mina stora bröst som en duktig pojke”, stönade Lisen.

Emil masserade upphetsat pattarna medan staken sakta försvann in i min frus underliv. Han drog ut den och in igen, såg till att det gled bra av Lisens safter.

När den var halvvägs inne började Emil jucka, och sakta kom resten av de enorma 26 centimetrarna in i fittan. För att inte skrika av njutning tog Lisen Emils tumme i munnen och sög girigt medan han började knulla henne. Det var inte läge att finlira nu, de knullade för att det var så jäkla skönt, de knullade för att få orgasm tillsammans, det var deras mål.

Nu började jag runka igen. Så upphetsande att se dem tillsammans. Hon skulle kunnat vara hans mamma, som om hon var en mamma som knullades av sin storkukade pojke.

 

Lisen drog upp benen, öppnade sig maximalt så Emil skulle komma riktigt djupt, kunna knulla snabbt och hårt.

”Oooh, Emil. Du är så ung och har en sån hästkuk! Jag skulle vilja bli knullad av din jättekuk jämt. Kan du inte vara en duktig pojke och komma hem och knulla mig när Olle inte är hemma?”

”Ja”, flåsade Emil, ”det vill jag. Jag vill knulla dig ofta, leka med dina jättebröst och din blöta kukhungriga fitta. Jag tror du älskar stora kukar?”

”Ja. Det skulle vara underbart att bli knullad av två såna hästkukar. Någon kväll när Olle jobbar kan du väl komma hem hit tillsammans med din pappa, och så kan ni knulla mig båda två med era stora kukar.”

”Ska jag fråga pappa om han vill följa med och knulla dig?”

”Ja snälla, göra det! Då ska jag hänga uppträdd på era stakar, pojkstaken upptryckt till roten i fittan, och den goda pappastaken i munnen som jag suger. Så ska ni knulla mig som en knulldocka tills ni pumpar mig full med floder av sperma!”

 

Emil blev kåt av Lisens snuskprat, han knullade hennes fitta djupt och omsorgsfullt, stötte hårt och snabbt, och Lisen stönade högt av den bryska behandlingen.

”En gång pratade pappa med mig om våra stora kukar”, sa Emil, ”att alla kvinnor älskar att knullas av jättekukar.”

”Ja, det gör vi”, kved Lisen och tryckte sin emot Emil, lät sig fyllas helt och hållet av den grova köttpålen. ”Alla kvinnor vill ha kukar som du och din pappa har, det är det enda vi vill, att fyllas ända upp i livmodern med stakar som är stora som på hästar.”

”Åhh, det är så skönt”, stönade Emil andfådd, ”så himla skönt att känna hur din fitta nästan stryper min stora kuk. Jag ska be pappa, vi ska komma och knulla dig så att du nästan går sönder av våra jättestakar.”

”Ja, ja, ja, knulla min fitta sönder och samman med era underbara monsterkukar. Oooh, Emil du har så skön häststake. Du och din pappa har så underbara stakar. Oh, Emil Emil Emil, ge mig mer kuk, kör in den till roten i min utsvultna fitta. Ge mig all kuk du har Emil, alla dina 26 centimeter. Oh, Emil vad skönt det är att bli knullad av 26 centimeter kuk. Du fyller upp hela mig. Känn! Du är hela vägen uppe i min mage med din enorma tjurkuk!”

 

Jag runkade min kuk medan jag såg på hur min fru blev knullad av min systers son. Herregud, vad kåt jag var av att se hans enorma glansiga tjurkuk tryckas in till roten i Lisens blöta fitta.

Emil halvlåg på Lisens mage och masserade hennes tunga jättejuver, de kysstes hett medan Emil lät sin saftblanka stake glida hela vägen in till roten och ut igen. In och ut igen. Det plaskade om Lisens fitta, hon var så otroligt kåt.

Så stönade de båda två, det var dags att komma. Lisen saxade benen bakom Emils rygg, höll honom inne i sig begravd till roten.

Så kom Emil. Han tryckte krampaktigt sina höfter mot Lisens medan han fyllde henne med sperma. Han gav ifrån sig ett brunstigt stön medan han kom och kom och kom, han måste ha fyllt henne med säkert en deciliter av potent tonårssperma.

Lisen släppte honom inte en sekund, hon ville ha varenda droppe långt upp i sig. Så kom hon också, kved och gnällde som en hundvalp med Emils tumme djupt i munnen.

Då kom jag också. Jag stönade lågt och sprutade stråle efter stråle med tjock sperma rakt på källarväggen. Har nog aldrig kommit så mycket i hela mitt liv, jag var kåt som i en febrig sexdröm.

 

När de var klara drog Emil sakta ut sin massiva kuk.

Lisen gick ner på knä och avslutade med att slicka det långa skaftet och det svullna ollonet rent innan hon stoppade undan den i Emils byxor.

Då skyndade jag mig att dra igen dörren innan de såg mig. Jag stoppade in min stake i byxan och torkade sperman från väggen med en handduk från torkstället. Snabbt smet jag upp till kalaset.

Jag tror inga andra märkte på dem att de haft sitt livs kåtaste knull när de kom upp från källaren. Men jag vet hur min fru ser ut när hon är tillfreds med tillvaron, och hon mådde definitivt bra just nu. Jag antar att man gör det när man knullats av en ung hästkuk i garaget.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

TureTutt

Kan man ödmjukt be om en del två där hon får smaka på både far och son med bamsekukar?

9/3 kl. 00:43

#3

MalmöLars

Så härligt

8/3 kl. 17:00

#2

palachuck

Tack Mister! Du har fattat hela grejen!

7/3 kl. 22:12

#1

Mister

palachuck är tillbaka med sina överdimensionerade kukar och jättebröst. Överdrivet, precis som sexfantasier ska vara. Jag tycker det är underbart!

7/3 kl. 21:57