Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/3 kl. 09:22, av palachuck

Lilla Minna ser pappa runka

Del 1 av 4 i serien Lilla Minna

15-åriga Minna råkar tjuvtitta när pappa runkar i verkstan på landet. Det blir första gången Minna ser en kuk på riktigt, och något väcks i henne: hon börjar onanera medan hon tittar på pappa och hans stora kuk.

Det var sommar, ledigt och allt var precis så härligt som det ska vara när man har lov från skolan. Men ändå var allting supertrist.

Minna, 15 år, satt i bersån och hade det supertråkigt. Saften var slut i både glas och tillbringare, boken som hon tyckte var så spännande var också precis slut. Och hennes kompis Lisa skulle inte komma och hälsa på förrän om en vecka.

Det var sommarlov, och Minna var på familjens lantställe tillsammans med mamma och pappa. Det låg mitt ute i ingenstans i Sörmland, närmaste staden var Eskilstuna som låg en timme bort med cykel. Det fanns en badsjö 20 minuters cykelväg från stugan. Minna hade helt enkelt ingen lust att röra sig för mycket för det var så varmt. Hon höll sig i skuggan men ändå var det så att man svettades hela tiden, fastän hon bara hade på sig ett linne och bikinitrosorna.

Mamma låg och vilade på övervåningen, hon hade haft ont i huvudet hela dagen. Pappa pysslade verkstan med sin gamla motorcykel.

Kanske kunde hon övertala pappa att ta bilen bort till sjön? Han brukade vara gnällig och inte vilja göra det. Men nu var det så varmt att även han borde vilja bada.

Ja, det var värt ett försök.

 

Minna la bort boken och gick över den stora gräsmattan. Gräset var gult av all sol, det raspade under hennes nakna fotsulor. Verkstan låg i tomtens mest avlägsna hörn, halvt dold bakom stora krusbärsbuskar. Först tänkte Minna gå till dörren, men sedan kom hon på att hon skulle skoja med pappa. Istället gick hon runt och in bakom buskarna för att knacka på fönstret.

Det rev lite över hennes nakna ben när hon klämde sig in, och det var ett stort spindelnät på typ halva fönstret som hon skulle vara tvungen att ta bort med en pinne innan hon vågade knacka. Först skulle hon bara titta in om pappa var där.

Hon satte näsan mot glaset och händerna runt ansiktet för att kunna se in, noga att inte göra något ljud.

Jodå, pappa var där. Hon skulle just knacka när hon blev konfunderad.

Vad gjorde pappa?

 

Minna hade trott att han skulle stå och skruva på sin fula motorcykel. Men motorcykeln stod i ena änden av verkstan, och pappa var i andra änden, stod lutad över verktygsbänken halvt bortvänd. Det var dunkelt i verkstan, pappa stod i ljuset från fönstret vid verktygsbänken och tittade i nån tidning. Men det var inte tidningstittandet som gjorde Minna konfunderad, utan det andra som pappa gjorde.

Han stod och drog i sin snopp.

Minna hukade sig bort från fönstret när hon förstod vad han gjorde.

Pappa runkade.

Hon visste såklart vad runka var, det har man såklart om man är 15 år, Lisa och några andra tjejer hade pratat om det rätt ofta när de pratade om sex. Minna hade aldrig varit speciellt intresserad av sex och sånt. Men nu var det något som pirrade till. Kanske var det att det bara kommit så överraskande, från tomma intet.

Kanske var det att det var pappa.

 

Minna tänkte först gå därifrån. Men pappa hade inte sett henne, och hon hade egentligen inte sett nånting alls ännu. Hon ville se lite till. Så hon sträckte på sig lite igen, så pass att hon precis såg in genom fönstret.

Visst runkade pappa. Det var tydligt att det var i just snoppen han drog. När hon koncentrerade blicken såg hon tydligare, och då såg hon pappas snopp.

Den var alldeles stenhård, det kunde hon se i hur styvt och orubbligt den stod trots att han ryckte så i den. Strax ändrade han ställning, vände sig lite mer mot Minnas håll, och då kunde hon se mer av snoppen.

Den var stor! Den stod en bra bit ut från pappas kropp, och hur mycket pappas hand än åkte upp och ner längs snoppen så nådde handen inte det runda ollonet.

”Snopp” var ordet som Minna först hade tänkt, men när hon nu såg mer av pappas snopp så kändes det fjuttigt att säga. Det där var ingen snopp, snoppar hade pojkarna i klassen. Pappa hade en kuk och inget annat!

 

Pappa kämpade med sin stora kuk, stod bredbent och tittade på en speciell bild i tidningen medan han runkade kuken allt vad han kunde.

Minna såg sig om, det hade varit pinsamt om mamma plötsligt dök upp och såg henne här. Men krusbärsbuskarna dolde henne helt, det var ingen risk att hon skulle bli upptäckt. Hon kunde titta på vad pappa gjorde utan risk. Hon vände sig mot fönstret igen.

Gud, vad stor pappas kuk var! Hon hade sett filmsnuttar som Lisa visat på datorn, ”fuckboys” hade hon kallat dem eftersom det var det de gjorde, men ingen av dem hade varit så stor som pappas. Om man hade tagit en linjal som de hade på skolan så hade den inte räckt till för att mäta, det såg Minna nu. Det betydde att pappas hårda kuk var mer än 20 centimeter lång. Från ingenstans fick hon en bild av en häst i huvudet som hon sett är de varit ute på biltur. Hästen hade haft en lång kuk hängande under magen, och mamma och pappa hade skojat nånting om den som hon inte fattat. Nu föll den pusselbiten på plats.

 

Pappa verkade bli mer och mer upphetsad, för hon kunde höra genom det tunna glaset hur han stånkade och flämtade som om han varit ute på en springtur. Han mumlade saker, men det gick inte att höra. Sedan bytte han grepp, lät första handen hålla nere vid roten och satte den andra handen ovanför. Sedan satte han igång ännu hårdare - med båda händerna!

Det riste till i Minna. Pappa hade kuk som alla fuckboys på datorn.

Hon hade aldrig sett på pappa på det sättet. Han var en helt vanlig pappa med blont hår och ganska vältränad och normalt glatt utseende. Såklart hade hon förstått att han och mamma måste ha knullat minst en gång eftersom Minna blivit till. Men hon hade aldrig kunnat drömma om att han var en man med såna behov. Men nu stod han här och runkade sin kuk och verkade njuta jättemycket.

 

Gud, vad han runkade sin kuk, han drog i den med långa hårda tag, liksom knullade sina båda händer med den stora saken. Den var så lång och så grov, knappt att fingrarna nådde runt.

Minna kunde inte låta bli att låta ena handens fingrar känna innanför bikinitrosan, det kittlade så där nere.

Oj. Hon var alldeles blöt i fittan. Med ett par fingertoppar kände hon i den djupa skåran som bara fått lite fjun runt om. Minna var sen i utvecklingen och hade knappt kommit i puberteten trots sin ålder, hennes bröst var bara som myggbett med bröstvårtor på. Fittan var hal som om hon smörjt in den med hudkräm. Hon hade onanerade ett antal gånger de senaste åren, det kunde vara ganska skönt. Men nu när hon kände med fingrarna så var det något helt annat. Långfingret hittade klitoris, och det gick som en elektrisk stöt genom Minna. Åååhhh, vilken underbar känsla.

Hon höll ena handen kvar på fittan och andra som skugga så att hon kunde se in genom fönstret. Hon ville se pappa runka medan hon onanerade!

Där stod han i verkstans dis, krökt över tidningen, och runkade sin grova kuk hårt med båda händerna. Han svettades så att det droppade om honom, det måste vara minst 30 grader därinne. Minna var också svettig, och hon stod här ute i skuggan bakom verkstan.

Åh, vad skönt det var att svettas och onanera tillsammans med pappa.

 

Den förbjudna tanken dök upp från ingenstans, gjorde att Minna slutade för en sekund. Sedan började hon igen. Det var ju faktiskt det hon gjorde. Pappa visste inte om det, men Minna onanerade tillsammans med honom i hemlighet. De svettades båda två medan de bearbetade sina kön, Minna sin fitta och pappa sin underbara jättekuk. Ja, Minna tänkte nu på den som ”underbar”, för hon var kåtare än hon varit någon gång i sitt liv. För första gången någonsin fattade hon det där med sex och njutning.

 

Hon stirrade som hypnotiserad genom fönstret på pappa och hans fina jättekuk. Den var så grov och lång och ådrig och stenhård, precis som på en häst. Hon lät flera fingrar ömsom rotera kring klitoris och ömsom arbeta sig in i fittan. Hon knullade sig själv med fingrarna medan hon njöt av synen av pappas kuk.

”Åh, pappa, jag vill se din hästkuk spruta sperma”, stönade hon. ”Jag vill se dig komma med din underbara kuk.”

Hon hade aldrig riktigt gett sig hän förut, hon var inte fysiskt utvecklad som många av de andra tjejerna och hade inte brytt sig om det där med sex. Men nu gav hon sig hän, det fanns ingenting annat att göra eftersom det var så skönt.

”Mmm, pappa, du har så fin kuk”, mumlade hon medan hon bearbetade sin 15-årsfitta. ”Jag vill se hästkuken spruta sperma. Snälla pappa, kom. Kom över tidningen, spruta en massa sperma så jag får se. Jag vill så himla gärna se din spruta.”

 

Pappa jobbade hårt där inne, och nu verkade han spänna sig som om något var på väg att hända. Minna tryckte sig ännu närmare fönstret medan hon knullade fittan med flera fingrar, detta måste hon se tydligt!

”Ååååhhh”, hörde hon pappa stöna därinne, han verkade inte tänka på att någon kanske hörde honom. ”Mmm, nu ska jag spruta din lilla fitta full.” Han verkade fantiserade om något som gjorde honom superkåt.

”Ja, pappa, spruta nu”, mumlade Minna och knullade sig febrigt med fingrarna, ”spruta med din stora kuk. Jag vill se dig spruta sperman överallt.”

”Nu kommer jag”, stönade pappa, ”nu kommer jag över din kala fitta. Jag ska spruta över hela din kropp, jag ska duscha dig i sperma!”

”Jaa, pappa, jaa”, mumlade Minna, ”snälla spruta med din stora pappakuk. Jag vill se den komma överallt.”

”Åååååhhh...” stönade pappa. Sedan kom han.

 

Han kramade om staken med båda händerna och drog sakta och omsorgsfullt, och staken ryckte till när den första strålen sköt ut ur ollonögat. Det var en tjock och lång stråle som träffade rakt över tidningsuppslaget.

Minna höll på att trycka sig genom glaset, så fantastisk var synen. Hon knullade sig med fingrarna nu, såg på medan pappa sprutade, och det var det mest överväldigande hon någonsin varit med om.

En andra stråle sprutade ur pappas kuk, denna flög över tidningen och träffade väggen bakom bänken.

”Åhh, jag sprutar över din lilla fina flickfitta”, stönade pappa, ”känner du hur jag sprutar över hela dig. Så skönt att spruta över en så liten kal flickfitta.”

 

Om Minna hade lyssnat mer noga hade hon kanske förstått vad pappa fantiserade om. Men hon var så kåt att hon inte kunde göra annat än njuta med sin överhettade hjärna. Hon knullade sin fitta med handen och stönade lågt för att inte höras.

 ”Åh guud, pappa, vad du sprutar. Så mycket sperma i hästkuken. Jag vill se dig runka fler gånger, skulle vilja att du runkade över mig och sprutade din fina pappasperma över min fitta. Åååhhh...”

Sedan kom Minna också i sitt 15-åriga livs första riktiga, rungande orgasm.

Medan pappa stönande sprutade flera strålar med tjock sperma över tidningen, så riste Minnas smala kropp i underbara orgasmkramper där hon satt utanför fönstret. Hon stirrade på pappas stora sprutande stake medan hon onanerade sig genom sjunde himlen. Pappas orgasm varade i åtta ansenliga kaskader, och under hela tiden darrade Minna i en halvminutlång orgasm som fick det att för några sekunder svartna för ögonen på henne.

På darriga ben lyckades hon på något sätt ta sig bort till bersån igen innan pappa kom ut från verkstan. Hon bara visste att hon var tvungen att tjuvtitta på pappa någon mer gång.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.