Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/3 kl. 17:14, av Northerner

Styvmammans oplanerade dusch med sonen

Karaktärerna är fiktiva men inspirerade av verkligheten

Jag och min styvmamma (jag såg henne som min mamma eftersom att hon fanns med i bilden sedan jag var 3) hade inte setts på väldigt länge då jag studerade i en annan del av landet och sällan hade tid att komma hem mer än någon gång ibland.

Men en dag dök jag helt enkelt upp vid hennes dörr. Jag hade en veckas ledigt från studierna och ville spendera den med min styvmamma. Pappa försvann tidigt och jag växte mer eller mindre upp ensam med min styvmamma.

Hon var förvånad men otroligt glad att se mig. Vi spenderade någon timme med att fika och prata minnen i köket men så kom hon på sig. *Jag skulle ju ut och handla lite juice och annat när du kom hem* jag svarade nästan innan hon fick prata klart och sa att jag kunde göra det istället medans hon fick vila.
Innan jag gick såg jag på min mogna mamma en längre stund. Hon var otroligt vacker för sin ålder även fast livet såklart syntes här och var men det såg jag bara som charmigt. Det passade henne väl. Hon var klädd i en mörk stickad topp och svarta mjuka byxor, nästan osynligt sminkad och håret uppsatt i en tofs. Hon såg som sagt väldigt vacker ut.

Innan jag gick därifrån kysste hon mig på kinden men jag misstolkade hennes rörelser och höll på att kyssa henne på munnen. Hon fnittrade precis som bara hon kunde göra och sa att det där hade kunnat bli intressant och log pillemariskt.

Jag gick iväg mot affären men kunde inte släppa hennes kommentar. Visst hade vi alltid varit väldigt tighta och inte brytt oss om vi såg varandra nakna eller råkade vara väldigt nära varandra men vi hade nog aldrig insinuerat något erotiskt. Vi kanske inte var en biologisk mamma och son men inte långt ifrån. Visst hade hon en kropp som kunde driva mig till vansinne av sexuell upphetsning men då hon var min mamma försökte jag istället tänka på andra kvinnor i samma ålder när det reste sig i byxorna. Tillslut viftade jag bort det och uträttade mammas ärenden. Den eftermiddagen frågade hon om vi inte skulle se en musikal tillsammans på kvällen.

Jag passade på att vila lite då jag visste att det skulle bli sent. När jag efter någon timme vaknade och gick ut ur sovrummet ropade jag efter mamma men fick inget svar.
Jag gick till badrummet, dörren stod på glänt och hon måste precis har börjat duscha för spegeln ovanför handfatet hade inte börjat imma igen. Så mammas vackra, nakna kropp syntes tydligt när hon stod och sköljde av kroppen. Hon vände på huvudet när jag tog tag om dörren och började gå in.
"Åh hej älskling", sa hon ovanför det forsande vattnet. "Jag har precis börjat duscha."

Jag stod vid dörren och lät ångan fukta mitt ansikte. Värmen var upphetsande. Jag vet inte varför jag gjorde den chansning jag gjorde men jag klädde av mig utanför glasdörrarna och gick in i duschen.
Hon märkte inte att jag öppnade duschdörren utan jag lyckades överraska henne med upphöjda händer när hon schamponerade håret. Hon frös och hennes mun föll upp av förvåning. Hon sa, "Vad gör du? Du kan inte vara här inne. UT!" Hon såg störd ut, irriterad till och med, men inte arg.

Jag tog en stund och njöt av hennes nakenhet. Hennes bröst och överkropp var röda av duschens heta vatten. Hennes bröstvårtor var svullna och rödfärgade, strömmar av vatten rann över dem som vattenfall. Hennes hud var blöt och hennes ansade könshår spreds över hennes venusberg.
Jag sa snabbt: "Jag ska duscha med dig! Temperaturen känns bra." Jag tittade på henne igen och hon stod mållös, men hennes ögon såg drömmande ut. Vi stod nakna och nära varandra "Vänd dig om så ska jag tvätta din rygg", sa jag. Och efter viss tvekan... Gjorde hon det.

Jag tog tvålen och masserade in löddret över hennes axlar, nacke och övre delen av ryggen. Mina starka händer masserade hennes muskler och jag kände hur de slappnade av lite. Hon rätade ut armarna och lutade sig med handflatorna mot kakelväggen. Jag tvålade in hennes sidor men var noga med att inte röra sidorna av hennes bröst. Jag gick sedan ner på knä och tvättade hennes skinkor, baksidan av hennes vackra lår, vader och sedan fötterna. När jag reste mig upp, flyttade hon sig till vattenstrålen för att skölja av kroppen. Hennes ansikte såg lugnt och avslappnat ut när hon sedan sa: "Din tur."

Jag tog hennes plats och kopierade hennes position, vänd bort från henne mot den kaklade duschväggen. Hon tvättade lagom hårdhänt min rygg och upp till min hals. Hon arbetade med löddret längs med sidorna av min ryggtavla, in mot mitten och nedre delen av ryggen, och sedan började hon massera min nakna rumpa ordentligt. Jag stod helt stilla, men andades något kraftigare och njöt av hennes beröring.
Inför duschväggen undrade jag vad hon tänkte på. I ögonvrån kunde jag se att hon hade knäböjt som jag gjorde, och hon tvålade in mina ben ända till mina fötter, arbetade längs mina lår och underben med båda händerna, bakifrån och fram. När jag vände mig om för att hjälpa henne komma upp kom hon så nära mig att hennes bröstvårtor vidrörde min nedre bröstkorg. Jag kände hur jag ryste och jag kände hur även mamma ryste av den förbjudna njutningen. Hon tog snabbt ett steg tillbaka utanför räckhåll, men verkade sedan stanna och klev tillbaks mot mig. Sedan sa hon: "Jag är inte färdig."

Hon sträckte sig efter en tvättsvamp, hällde tvål på den och gjorde så att den löddrade ordentligt. Därefter såg hon på mig…och tog ytterligare ett steg närmare mig. Jag kände lukten av hennes schamponerade hår och tittade ner på toppen av hennes bröst, glänsande och blöta. Hon började skrubba min övre bröstkorg med svampen och flyttade sakta ner händerna i cirkulära rörelser ner över mina bröstvårtor, ner över min mage. Jag kunde inte höra vattnet vid det här laget, och ångan skapade en gloria runt mamma. Vattnet som strömmade ner över min kropp rann nerför mitt bröst och ner på min svällande lem. Mamma böjde sig lätt ner och utan att tveka började hon tvåla in mina ljumskar, de inre låren bakåt mot rumpan, sedan framåt igen till mina bollar, kupade min säck med ena handen och höll den runt säcken när hon använde tvättsvampen på varje del av min pung och utnyttjade styvheten i min lem till att verkligen gnugga den ren med svampen och jag kände hur hon avslutningsvis drog en ensam hand upp längs skaftet och lät fingrarna spela längs min lem innan hon släppte den.
Jag kände hur jag stelnade mer och mer. Jag lutade mig bakåt mot kaklet för att njuta känslan av mammas rengöring. Hon ansträngde sig för att inte stimulera mig mer än nödvändigt, bara för att rengöra mig. Men även om hon inte stirrade på min lem, kunde hon inte låta bli att snegla.
När hon satte sig på knä, tvättade hon framsidan av mina lår igen, hennes huvud var i nivå med min svällande lem. Hon kunde ha lutat huvudet något bakåt och tagit mig i munnen. Hade kunnat om hon ville. Jag skämdes över tanken men det var omöjligt att inte drömma om mamma på det sättet. Istället arbetade hon sig med min hjälp upp igen på fötterna. Hennes händer la hon på mina höfter för balans innan hon tittade upp på mig, såg mig i ögonen, lät sina varma mjuka läppar möta mina i en trevande men längtansfull kyss. Hon började sig fram men backade så att hon inte var för nära mig. Hon räckte mig tvättsvampen….Jag skulle tvätta henne igen. *Kom igång att vi är mamma och son!*.
.
Jag darrade anmv njutning när jag klev nära och tvättade, tvålade och skrubbade hennes hals. Mamma tittade kärleksfullt på mig, men sa ingenting. Jag tvättade hennes övre bröstkorg och sedan ner till hennes bröst. Jag insåg att jag var noga med att inte vara för aggressiv i min "tvätt", men att jag blev upphetsad. Jag använde svampen i cirkulära rörelser och roterade den över hennes bröst och bröstvårtor, och tryckte mig mot huden. Jag såg hennes bröstvårtor stelna och jag tyckte att jag hörde en kraftig utandning över duschljuden.

Jag fokuserade på tvätten av hennes bröst, inte hennes andning.
Jag tvättade undersidan av hennes bröst, tittade på dem, njöt av dem och sedan lät jag svampen vandra till hennes mage. Nu kunde jag känna hennes ögon på mig. Jag tvättade den här ytan av huden helt och hållet och slutade precis ovanför hennes venusberg. Jag sköljde av henne ner till hennes blygdläppar. Hon särade på benen precis så mycket att jag kunde tvätta hennes kön, jag flyttade tvättsvampen in mellan hennes ben. Jag gjorde inga försök att sära på hennes ben mer. Jag tvättade huden från hennes inre lår till området mellan mammas blygdläppar. Jag gned handen som höll svampen mot hennes blygdläppar och med en försiktig rörelse och mitt långfinger som tryckte på den mjuka svampen tvättade jag ingången av hennes slida. Jag rörde mig fram och tillbaka över det området och tvålade in henne länge och väl, framförallt runt mammas svullna klitoris. Jag kunde känna hur hon ryste och nu andades hon tydligt och intensivt.
Jag avslutade med att röra mig nerför hennes ben och reste mig mot henne innan jag återigen tittade på hennes ansikte. Våra ansikten var nära varandra. Våra nakna kroppar spolades av värmen och ångan. Kärleken och den förbjudna lusten lyste starkt i våra ögon när jag böjde mig ner mot mammas vackra ansikte och kysste henne. Jag njöt av att ha mammas mjuka läppar mot mina. Jag andades tungt när hon lätt öppnade munnen som för att bjuda in min tunga men verkade ångra sig och kramade istället om min nakna kropp. Hon pressade mig mot henne, min hårda, varma pulserande lem trycktes och gneds mot mammas våta blygdläppar. Jag kände att det var jobbigt nu. Min erektion rörde faktiskt hennes skrev ganska hårt innan hon rörde sig så att den lyftes upp mot hennes mage. Jag tror att detta skrämde henne, och hon backade och sa: "Jag är klar nu. Jag går ut." Och det gjorde hon.

Hon tog upp en handduk och började torka sig, vänd bort från mig, så jag vände mig till hörnet av duschen, tvålade in mina händer och strök min bultande lem till en snabb orgasm med bilder på mig och mamma i mitt huvud. Jag såg när min sperma försvann ner i avloppet.
Hon gick till sitt sovrum för att klä på sig, och när jag kom ut sa hon: "Bäst att du skyndar dig, vi kommer försent till föreställningen." Jag torkade klart mig och tog tag i mina kläder utanför dörren innan jag bytte om. När jag kom ner till hallen var hon påklädd och vi gick.

När vi tittade på föreställningen i den mörklagda teatern sades inga ord. Vi delade tyst upplevelsen och njöt av en drink i pausen.

Efteråt gick vi tillbaka till huset. Hon stoppade mig vid dörren och sa att jag nog borde komma hem lite oftare. Hon kom upp på tå och kysste mina läppar lätt. Och så sa hon med ett kärleksfullt leende: "jag hoppas att vi ses om två veckor min älskade son"

 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

MalmöLars

Det blir spännande med en fortsättning

17/3 kl. 16:00

#1

DG

Jag hoppas det kommer en fortsättning så att styvmamman får fler underbara stunder med sin "son"

17/3 kl. 14:48