Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/3 kl. 11:01, av AnneLisen

Grannpojkens fest

En fest hos grannen en sen natt. En full yngling som förirrar sig in på tomten. En sexig lockande kropp. En förbjuden akt.

Dunkandet och stojandet hade pågått sedan sen eftermiddag över grannskapet. Det var inget som störde mig speciellt, bara en ungdomsfest som alla andra. Och det var ändå lördag, men man fick väl se om de hade vett att sänka musiken när klockan passerade tio på kvällen.

Det hade varit en väldigt varm dag och jag och min man hade svalkat oss med både rosévin och drinkar. Helg brukade betyda härligt sex, som en urladdning efter veckans all vedermödor. Men på fredagen hade min man varit ute på krogen med kollegor, och på morgonen hade jag gått upp långt innan honom. Så varken fredagsmys eller morgonsex hade det blivit.

Och nu satt jag själv i uterummet med vidöppna dörrar i den sjunkande kvällstemperaturen. Min man hade varit dödstrött och gått och lagt sig. Både på grund av kvällen innan men också av dagens värme och kvällens alkohol. Musiken hos grannen hade dämpats men av ljuden att döma pågick festen för fullt.

Klockan var över elva och det hade börjat skymma. Jag sippade på en sval rosé, kände mig avslappnad och tillfreds. Plötsligt hörde jag ljud i häcken in till grannen och sedan såg jag någon ramla in i trädgården. En grå gestalt stapplade upp och tog sig vinglande fram över vår gräsmatta. Han verkade inte ha så stor koll på var han var eller att han tagit sig in på en annan tomt. Nyfiket betraktade jag den berusade ynglingens väg mot vår altan. Han snubblade på altankanten och ramlade ihop på trädäcket.

”Hur är det?”, frågade jag. Han såg sig förvirrat omkring.
”Är det okej?” fortsatte jag och såg hur hans blick försökte fokusera på mig.
Han mumlade något och satte sig på knä. Jag ställde mig upp och gick fram till honom.
”Kom!” Sa jag och tog tag om honom för att hjälpa honom upp på fötter. Vinglandes fick jag fram honom till den lilla utemöbelsgruppen vi hade på altanen. Jag fick ner honom i soffan där han sjönk ihop sittandes.

Jag fick ur honom några mumlande ord om festen och en tjej som han var intresserad av men som hade varit med någon annan. Allt ackompanjerat med några svordomar och ilska i rösten. Efter en stund föll han dock ner i soffan liggandes på rygg i den lilla soffan. Jag betraktade den berusade ynglingen nyfiket. Det kunde i alla fall knappast vara på grund av utseendet som tjejen hade valt någon annan. Han såg väldigt bra ut, på gränsen mellan pojke och ung man, men man såg att han skulle bli en mycket snygg man om han skötte om sig. Vilket han verkade göra nu i alla fall. Den tajta t-shirten spände över hans bröstkorg och överarmar och hade glidit upp lite så att nederdelen på en vältränad mage skymtades.

Badshortsen som var i Bermudastil dolde det mesta av hans lår, men även dessa hade glidit upp lite på ena benet så att kunde skönja en vältränad lårmuskel. Det var länge sedan jag hade en sådan läckerbit så nära och jag lockades av den ungdomliga styrkan som bodde i kroppen som nu låg i min soffa. Trots mina 45 år så mindes jag mycket väl ungdomens virilitet och nyfikenhet. Min man var fortfarande snygg och förhållandevis vältränad, och för sin ålder väldigt välbevarad. Men det gick inte att jämföra med den som jag bedömde 19-20-åring som slumrade framför mig. Det var något annat. Något plötsligen väldigt lockande. Men jag höll mig till att bara titta och fanstisera.

Tills jag såg hur något började röra på sig i de löst sittande badshortsen. Långsamt reste sig en bula, och framför mina stora ögon växte en stor erektion till. Ett mindre tält hade till slut bildats och min nyfikenhet visste nu inga gränser. Jag var sexsugen redan innan på grund av bristen på sex under helgen, och den lilla berusningen i min kropp som alltid fick mig på humör. Men nu susade det i mina öron av upphetsning.

Till slut kunde jag inte låta bli. Efter att ha betraktat honom några minuter, brottandes med mina känslor kunde jag till slut inte låta bli. Jag var tvungen att känna lite. Bara känna lite. Och kanske kolla lite. Men inte mer.

Min hand rörde sig som i trans mot bulan och lade sig mjukt på hårdheten under shortsen. Det ryckte till under min hand, som om den ville hälsa mig välkommen. Killen mumlade något och rörde på sig lite, men jag lät mig inte avskräckas. Han var verkligen stenhård. Trots fyllan. Min man hade svårare nuförtiden att hålla stånd om han var för full, men det var ju bara tidens gång.
Jag drog stolen närmre honom för att komma åt bättre. Efter att ha känt och klämt lite på kuken genom lagret av tyg så tog återigen nyfikenheten över. Jag drog upp rosetten i dragsnöret, vilket gjorde att det enbart var en väldigt mjuk resår som hindrade min framfart. Med ena handen öppnade jag upp shortsen så att jag kunde sticka ner min andra hand innanför. Hans varma hårdhet mötte min hand som slöt sig om det grova skaftet. Återigen mumlade killen något, men jag brydde mig inte alls.

Jag släppte taget om resåren på shortsen och stack istället ner den nu lediga handen mellan min egna ben. Eftersom jag bara hade på mig en kort kjol över trosorna så kom jag enkelt åt mitt heta sköte. Det brann av upphetsning i mitt underliv och när jag drog trosan åt sidan så kände jag hur fukten från det redan hade blött ner dem i grenen. Med vana fingrar smekte jag mig själv med ena handen, samtidigt som jag i den andra handen hade en pulserade hård kuk. Så underbart skönt, och känslan förstärktes av det förbjudna som jag höll på med. Jag utnyttjade en sovande kille på min egen altan samtidigt som min man låg och sov inne i huset.

Men jag nöjde mig inte där. Jag vill ju se också, och jag började bli trött i armen som jag var tvungen att hålla i en konstig vinkel för att nå ner i shortsen. Hasande och slitandes fick jag ner shortsen förbi hans höfter. Ståndet stretade emot, så jag stack ner en hand igen innanför linningen och bände fram den stenhårda lemmen. Jag hade ju känt på den, men nu fick jag se på den vackra, stora kuken. Den stod snett uppåt över magen i en mjuk båge, både grov och lång. Ingen sån där gigantisk som man kan se på film, men välvuxen och väldigt smaskig.

Jag började återigen smeka mig själv, men nu hade min andra hand fritt spelrum över det hårda ståndet. Killen stönade nöjt bakom stängda ögon, och jag kunde ana en nöjd min bakom hans i övrigt avslappnade ansiktsdrag. När jag lutade mig närmare honom kände jag den blandade dofter av alkohol och klor. Det första från de berusande dryckerna och det andra från den pool som grannarna hade och som uppenbarligen utnyttjats på festen. Då var han i alla fall ren och fräsch, tänkte jag och det vattnades i min mun. Tänk om man skulle smaka lite på honom. Bara lite.

En liten lätt puss på det lena ollonet var hur det började. Sedan ett litet smakprov med en smekande tunga. Snart hade jag hela ollonet i munnen och min tunga lekte över den känsliga huden. Killen stönade dovt och rörde sig oroligt. Jag kupade handen om pungkulorna och lekte försiktigt med dem. Nu var jag så kåt att jag höll på att smälla av. Jag sög av honom och runkade samtidigt. Men mina ivriga fingrar mellan mina blygdläppar och på min klitoris räckte inte. Mer! Jag ville ha mer!

Skulle jag våga? Gräns efter gräns hade passerats. Som om killen visste vad som behövdes hörde jag honom mumla:
”Mmm, knulla…”
Åtminstone var det det jag tyckte att han sa. Eller tolkade jag bara i min favör. Hörde jag bara det jag ville höra.
”Mer, mmm, knulla mig!” Fortsatte han enligt mina öron.

Så jag ställde mig upp och gränslade honom i soffan med ett knä i soffan innanför honom och den andra foten i golvet. Våran tomt var ganska insynsskyddad, men helt riskfritt var det såklart inte. Men det var enbart en flyktig tanke som snabbt avfärdades i min kåtdimma. Jag drog trosorna åt sidan, greppade kuken med en hand och satte ollonet på plats. Det gick som en elektrisk stöt genom mig när kuken mötte mina fuktiga blygdläppar. Långsamt lät jag min penetreras av den unga kuken när jag sänkte mig ner.

Killens ögon var fortfarande slutna men nu var hans ansiktsuttryck mer ansträngt. Han mumlade något som lät som att han gillade det han kände. Hans stora kuk fyllde mig helt innan jag vände upp igen och lät den glida ur tills bara ollonet var i mig. Sedan ner igen. Det var ansträngande för benen, men något helt underbart skönt i fittan. Jag drog upp hans tröja så mycket jag kunde för att få se mer av den vältränade kroppen.

Jag visste inte om han sov eller bara spelade med. Om han agerade i sömnen eller var klarvaken. I alla fall så kom hans händer upp och greppade mina höfter. Han började också röra sig under mig, försökte stöta sig uppåt och inåt i mig.

Plötligt blixtrade det till i mig. Orgasmen kom snabbt som ett expresståg och rullade genom min kropp. Jag tog stöd med händerna på killens bröstkorg för att inte ramla omkull. När jag väl kom till sans igen satt jag tungt ner på honom, kuken så långt in i mig som det gick. Orgasmen hade varit stark och intensiv, men snabb, och min fitta bönade efter mer. Killen verkade inte ha kommit än så jag började rida igen. Nu ännu känsligare där nere. Varenda nervtråd tycktes aktiverad och varenda cell registrerade varenda liten del av lemmen som fyllde upp den trånga gången.

Nästa orgasm kom mer smygande, som ett tryckkärl som långsamt fylldes upp och ökade trycket inför en ofrånkomlig explosion. Och när den till slut kom så svartnade det för mina ögon och huvudet snurrade vilt. Det var en helt episk orgasm, starkare än vad jag varit med om på väldigt länge. Hela jag skakade av de varma vågorna av njutning som genomströmmade varenda del av min kropp.

Nu kunde jag inte hålla mig uppe längre utan var tvungen att glida av honom. Jag landade på golvet, flämtandes efter andan. Killen låg kvar i samma ställning, ögonen sluta och med ett bultande stånd som var ännu större och helt glansig av mina safter. Herregud, hade han inte sprutat ännu? Med darrande hand greppade jag lemmen igen. Visst att han verkade helt borta men jag kunde ju inte lämna kuken så där Och så ville jag faktisk se honom spruta. Det kan vara häftigt att se. Dessutom ville jag ju betala tillbaka.

Med en hand om kuken och en hand smekande den spända pungen gjorde jag mitt bästa för att få honom att ejakulera. Och det tog inte så lång tid innan jag såg hur hans kropp spändes och höfterna lyftes uppåt. Sedan kom spruten i långa strängar upp över hans mage och bröst. Det sista av hans sperma rann ur honom och ner över min mjukt smekande hand.

Jag gjorde mitt bästa för att rätta till hans kläder, men den tunga kroppen gjorde det svårt. Jag fick i alla fall hjälpligt ner kuken innanför shortsen. Förundrad över hur hård den fortfarande var. Den spermafläckiga tröjan drog jag ner över hans kladdiga mage.

Sedan gick jag och satte mig i uterummet igen. Svalkade min återigen heta kropp med vatten och vin. Fortsatte lyssna på festens dunkande och sorl. Jag måste ha slumrat till, eller till och med somnat lite. Jag väcktes av tunga steg på altanen och såg hur killen kom vinglandes. I ljuset från vår dämpade belysning på altanen möttes våra blickar. Nu var hans blick mycket klarare. Han stannade några meter ifrån mig. Tittade ner på sin egen kropp. Fläckarna på hans tröja hade torkat in och shortsen satt lite på sned.

”Trodde först att jag hade drömt, men…” började han men tystnade. ”Du utnyttjade mig!”, fortsatte han och log ett varggrin.
”Du såg inte ut att protestera, och delar av dig verkade gilla det mycket i alla fall.”
”Men jag var utslagen, så det betyder ändå att du utnyttjade mig.”
”Och vad ska du göra åt det?”, frågade jag kaxigt, men insåg att han hade rätt.
”Vet inte”, svarade han och tycktes fundera en stund. ”Jag måste gå på muggen. Får jag låna er?”
Jag förklarade vägen för honom och såg honom försvinna in i vårt hus.

När han kom tillbaka ställde han sig framför mig igen. Hans blick gled ner över min kropp, verkligen tog in den med blicken. Mina nakna ben under kjolen, det löst sittande linnet med den djupa urringningen, de stora brösten som spände ut behån.

”Ta av dig linnet och behån”, sa han kort och kastade en blick på brösten.
Efter några sekunders överväganden så drog jag linnet över huvudet och sträckte sedan bak händerna bakom ryggen för att knäppa upp behån. Jag satte händerna framför brösten och lät kuporna falla ner. Brösten föll ut, stora och tunga, och av åldern lite hängiga. Men killen verkade gilla vad han såg.
”Vad heter du?” Frågade jag.
”Viktor”, svarade han kort. ”Och nu kjolen och trosorna!”

Jag ställde mig upp och gjorde honom till viljes. Hans blick som redan var dimmig blev ännu dimmigare. Han var förmodligen 25 år yngre än mig, så det var smickrande att se hans uppskattande blickar på min kropp. Jag var varken vältränad eller tjock. Mina höfter var breda, midjan ganska smal, brösten var stora, rumpan var rund och mjuk och så hade jag en liten putmage. Säkert något helt annat än de små, nätta flickorna som han var van vid.

Viktor gick fram till mig och tog tag i mina bröst. Han klämde på dem och vägde dem uppskattande i händerna. Sedan böjde han sig ner och sög på bröstvårtorna en i taget. Han hummade nöjt och jag hörde mig själv gny upphetsat.

Efter att han var nöjd med leken med mina bröst så lade han händerna på mina axlar och tryckte mig neråt. Jag förstod vad han ville och gick ner på knä framför honom. Shortsen putade lika mycket som tidigare, men nu gick det lättare att dra ner dem. Hans stora kuk svajade fram och jag greppade tag om den direkt. Tacksamt noterade jag att han hade tvättat av den, så det var en doft av tvål som mötte min näsa. Hans ena hand på mitt huvud ledde mig fram mot hans lem och jag lät mina läppar omsluta toppen. Han hummade nöjt och när jag såg upp på honom så såg jag att hans blick var riktad mot taket.

Jag reflekterade en sekund över det galna i att jag stod på knä i vårt uterum med en ung mans hårda kuk i min mun. En man som jag för första gången träffat den kvällen. En man som inte var den jag var gift med. Sedan tog upphetsningen över och suddade ut alla andra tankar.

Avsugningen pågick en bra stund, och trots att jag gjorde mitt bästa för att få honom att komma så lyckades jag inte. Han var verkligen uthållig, och slog hål på myten om ungdomar som brann av skottet alltför tidigt. Men han var ju förvisso berusad, plus att han sprutat bara någon timme eller två tidigare. Och han skulle uppenbarligen inte nöja sig med en avsugning, för efter en stund drog han upp mig från golvet och såg till att jag ställde mig lutad över bordet med benen brett isär. Man kunde knappt tro att han var så ung, med tanke på hur självsäker och bestämd han var. Men med det utseendet, den kroppen och den kuken så hade han säkert redan lagt åtskilliga unga damer under sig och skaffat sig erfarenhet så det räckte.

Den bökande kuken sökte sig in mellan mina ben och fann snabbt det villiga hålet. Viktor penetrerande mig, och i en enda långsam men bestämd stöt tryckte han sig in i mig hela vägen. Sedan började han knulla mig i ett lugnt tempo, med lika dana långsamma och bestämda stötar. Att säga att det var skönt skulle vara en underdrift. Hans kuk var väldigt skön i mig, och nådde  precis så långt in utan att det gjorde ont. Hans händer höll hårt om mina breda höfter, men emellanåt gjorde de utflykter över min mjuka kropp. Rumpan, ner på låren, upp på ryggen och runt på brösten, överallt sökte sig hans händer friheter.

Sedan kom något oväntat och nytt. En rejäl smisk på min ena skinka small till.
”Så du gillar att sexuellt utnyttja unga killar? Det måste ju straffas!”, sa han och smiskade min andra skinka, nu ännu hårdare. Sedan satte han in några riktigt hårda stötar med sin kuk i mig, så hårt att hans höfter smaskade till mot min rumpa. Han drog sig ur helt och jag gnydde till av saknaden som tomheten lämnade. Detta följdes av några smisk till, bara precis så hårda att det sved till utan att göra för ont. Kuken kördes in i mig igen och sedan en stunds hårt knullade. Sedan ut med kuken, några smisk, och så in med den igen.

Nu frustade Viktor till och han stannade upp längst in i mig. Jag misstänkte att han precis som jag njöt något oerhört och att han var nära att komma. Och det var precis vad som hände mig. Fittan drog ihop sig och en blixtrande orgasm for genom mig. Smiskandet, den stora kuken i mig, det förbjudna i att knulla en ung kille i mitt eget uterum medan min man låg och sov inne i huset tog ut sin rätt. Och så underbart det var.

Viktor ville dock prova mer. Tomheten när hans kuk drogs ut fick mig att gny till av besvikelse. Men jag förstod att jag inte skulle behöva vänta länge tills jag fick fyllas av honom igen. Han drog upp mig, snurrade runt mig och lyfte upp mig sittandes på bordet. Jag lät honom dra isär mina ben och väl mellan dem riktade han in sin grova lem mot min öppna fitta. Samtidig som han långsamt penetrerande mig greppade han mina bröst och kramade dem hårt. Han började knulla mig där jag låg utlämnad på vårt uterumsbord. I långa bestämda stötar, in och ut i min kramande fitta tillfredsställde han både sig själv och mig.

Innan jag hann njuta av ännu en orgasm, och det var verkligen nära, så drog han sig ur mig snabbt. Han stönade till och jag tittade desperat ner på den hoppande kuken.
”Fan!”, utbrast han och sekunden senare skickades en stråle säd ur dess topp. Sperman landade på min mage i en pöl och Viktor greppade sig ejakulerande kuk med handen. Ytterligare tre, fyra rejäla sprut landade på min mage, och något ändå upp på min ena bröst. Han kramade ur några sista droppar som rann ner på mitt underliv och över mina fuktiga blygdläppar.

Jag förstod att han hade tappat kontrollen över sig själv, och desperat försökt stoppa det oundvikliga genom att dra sig ur mig. Men det hade varit för sent, och nu låg jag där nerprutad av den unga säden från en okänd pojke. Ljudet från festen hade tystnat så det enda som hördes utöver våra tunga andetag var några spelande syrsor i den sena natten.

Viktor sjönk ner i stolen jag suttit i tidigare, fick tag i ett glas vatten som han törstigt svepte i ett drag. Jag ställde mig upp och kände hur sperman rann ner för min kropp. Innan allt för mycket hade fläckat ner golvet fick jag upp mitt linne som fick agera handduk när jag torkade av mig. Viktor glodde ogenerat på mig och ett nöjt leende spelade i ansiktet.

Efter att ha samlat ihop resten av mina kläder i famnen så stannade jag upp och tittade på den okända killen som satt i mitt uterum. Killen som nyss knullat mig. Killen som jag utnyttjat.
”Då är vi klara här då? Du tar dig ut själv eller?”
”Visst!” Han nickade och log brett. Samtidigt for hans hungriga blick över min kropp.

Utan att ägna honom någon mer blick så gick jag in i huset, stängde altandörren om mig och gick till toaletten. Efter en snabb dusch och tandborstning, iklädd en tunn neglige, så gick jag runt och släckte ett par lampor. Jag kunde inte låta bli att kasta en blick ut i uterummet, och kunde lättat konstatera att det var tomt. Mina tomma glas och en vinflaska stod på bordet, så jag öppnade dörren och gick ut för att städa undan. På golvet såg jag några våta fläckar, som jag undrade skulle vara vitaktiga imorgon.

Den kvällen somnade jag som en klubbad säl, berusad och sexuellt tillfredsställd, bredvid mig ovetande och sovande man. Det var många år sedan mitt samvete gav mig några större besvär. Snarare var det så att jag knappt kunde vänta tills morgondagen, när jag kunde berätta för honom vad som hänt. Jag såg fram emot ett vildsint knull när han skulle återta sin fru.

Dagen efter fick jag ett meddelande på Facebook från en Viktor Egnell.
”Tack för igår! Hör av dig om du är sugen på mer. Helt kravlöst och bara för att ha det skönt tillsammans. Puss!”

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Totomomasos

Kanske en trekant tillsammans med maken ?

24/3 kl. 21:33

#3

Gardintroll

En klubbad säl. ;)

20/3 kl. 12:33

#2

MalmöLars

Klart hon vill ha mer, eller?

18/3 kl. 12:38

#1

DG

Det här tycker jag är så fantastiskt
Hoppas att Viktor kommer på besök

18/3 kl. 12:08