Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/3 kl. 17:21, av ewa-lena

Min Master och lilla jag – Fösta daten Bakgru

Del 1 av 1 i serien Min Master och lilla jag

Fred gör sitt första hembesök hos lilla Linda. Han måste ju undersöka om hon platsar i hans stall. Ja jag låter Linda berätta själv vad som händer

(Ctrl/Cmd+V)

Min Master och lilla jag – Fösta daten

Bakgrund

Hej, mitt namn är Linda – jag är en 43-årig gift stockholmskvinna mitt i karriären. Min familj består av min man Per 54 år och våra två barn Gustav 23 och Fia 20. Gustav bor ihop med sin flickvän, och båda pluggar på universitetet här i Stockholm. Fia bor sedan ett år i Umeå, där hon pluggar till läkare. Min mans och mitt förhållande är väl som många andras efter ett långt äktenskap. Intresset från min mans sida vad gäller kärlek och sex, har falnat, och vi har tyvärr sex ytterst sällan. Han arbetar på ett internationellt företag och reser ganska mycket. Jag tror dock inte han hittat nån annan, det är nog bara det att jobbet men också AIK betyder mer än sex och jag för honom. Jag har försökt locka honom med sexiga undisar – ja t.o.m. en intimtatuering, men han ser det inte. Ska jag vara ärlig så är vårt äktenskap ren slentrian.

Själv jobbar jag som gymnasielärare. Klart jobbet betyder en hel del för mej – men inte allt. Jag skulle vilja ha det som när vi var unga och nygifta. Ja att han höll om mej, tryckte sin kropp mot min, och att vi älskade – ibland mjukt försiktigt ibland hett och passionerat - ja stormande. Åren rinner iväg och jag blir äldre, men känner fortfarande en längtan och en hetta speciellt vid ägglossningen.

Förutom jobbet och våra två barn är jag en flitig motionär. Jag går på gym några gånger i veckan och joggar en hel del. Jag är normallång 172 centimeter och väger 64 - 65 kilo. Jag har blont axellångt hår, blå pigga ögon och en söt pussmun som lätt spricker upp i ett varmt leende. Lilla jag är slank med en fast byst (C-kupa) och mycket känsliga knoppar i dess mitt. Där nere är jag helt rakad, och har ganska stora lite sladdriga blygdisar som lätt spricker upp när jag blir pilsk. Min rumpa är väl normalstor och fast.

På min mans företag hade man igår kväll den årliga vårfesten. Det var ganska tråkigt och jag kände mig utanför. Min man gjorde dessutom ingenting för att jag skulle komma in i gemenskapen. Efter middagen och istället för att dansa så satte jag mig i baren, och småflirtade med den sexiga bartendern Då kommer det fram en stilig, mörk och något äldre man – nej en riktigt snygging. Han bjuder på ett glas vin och presenterar sig som Fred – min mans chef. Vi har en underbar stund och jag öppnar mig för honom. Det är det mest naturliga att berätta om vårt äktenskap och min längtan efter ömhet. Jag sa nog inte riktigt så …. Jag sa att jag längtade efter sex, …..skön sex med en välväxt dominant man. Fred tog det så naturligt. Han tog min hand och berättade om sitt liv, sin skilsmässa, sin nuvarande fru och deras fria äktenskap. Han lovade att visa sig hemligheten med BDSM. Efter en stund kom Ewa – Freds sekreterare. Hon hade sett till att Per och en kollega till honom skulle resa till Malmö nästa dag för kundbesök. Kvällen slutade med att Fred gör ett första besök i Pers och mitt hem idag klockan 15.00 Ja här börjar vårt äventyr. Ett tipps: Har du tid så läs gärna Min Master och lilla jag – kvällen det började

Dagen efter  
Jag vaknar runt sju av att min man snarkar ljudligt. Jag tittar på honom och putter honom i sidan för att han ska sluta snarka.
Yrvaken och bakfull tittar han upp och ska precis säga något när jag sur säger: ”Per du lovade för två dagar sedan att föra över 5 000 kronor till mitt konto. Det fanns bara ett par hundra på kontot i går kväll”.
”Oj jävlar det glömde jag, men jag ska göra det nu”.
”Nu, du satte mig i ett riktigt bekymmer. Jag kunde inte betala taxin”.
”Oj, ja jag glömde, snälla förlåt mig. Men hur löste det sig Linda”?
”De har du inte med att göra egentligen, men jag hade tur. Det var en f.d. elev som körde och jag fick kredit”. (En nödlögn men läser du del I så får du hela sanningen).
”Skönt, vilken tur du hade”:
”Du en annan sak Per. Jag är fortfarande förbannad för att du tillät den där unge killen tafsa på mig. Ett riktigt svin”.
”Linda, det är en jättefin kille men oerfaren. Jag tänkte ….. ja jag har ju svårt med potensen…… Ja att du lär honom hur man älskar samtidigt får du njuta. Ja jag blev jävligt kåt när han tafsade på dig, och jag blir kåt igen nu när jag tänker på det. Vill du känna Linda: Vi hinner en snabbis innan jag sticker till Malmö”.
”Nej tack Per, ska jag ha en älskare så vill jag välja honom själv. Efter vårt tjaffs nu så är jag definitivt inte upplagd för sex”.

Dessa ord fick Per att vända på klacken och fixa frukost till sig i köket. Efter bara nån minut ropar han att 5 000 var överfört till mitt konto. Så somnar jag om.

När jag vaknar är klockan runt 9.30 - det är en underbar vårmorgon. Jag tar min mobil och läser två nya SMS. Min man skriver att han redan är på väg till Malmö. Han och kompisen sitter i fikavagnen med var sin öl uppvärmning inför matchen. Så typiskt Per, han frågar aldrig vad jag gör eller hur jag mår. Det andra SMS-et är från Fred, han skriver ”Hej lilla flickan, snart ska daddy ta hand om dig sexy. Puss på fittan”. Det pirrar till, undrar vad han har för planer. Är jag redo för att lämna över min kropp till Fred. Är det rätt att svika Per. Asch Lina släpp loss, njut av Fred. Du har ju drömt om en dominant man och hård sex. Nu har du chansen – ta den. Ja så går mina tankar, och jag övertalar mig själv att följa med Fred ut på äventyret.

Jag stiger upp går ut i köket i bara trosa och linne, fixar till en god och näringsrik frukost på yoghurt, frukt rostat bröd och kaffe. Sen sätter jag mej i den varma morgonsolen på vår balkong med min mobil och kollar mail och nyheter.

Jag har äntligen fattat mitt beslut, reser mej och går in i badrummet och ställer mej framför den stora spegeln. Jag drar av mig linnet, hoppar ur min lilla trosa och plaggen hamnar i tvättkorgen. I den stora badrumsspegeln möter min blick mina mogna fasta bröst. Ja, dom är fortfarande vackra med sina mörka vårtgårdar och tydliga vårtor. Inga ”taxöron” här inte, ja åren har varit rädda om mina kbröst, och dom är fortfarande spänstiga, kanske tack vare att jag ammade både barnen försiktigt. Min blick vandrar nedåt över min platta mage och ner till min lilla blonda triangel. Fred var ju nöjd igår när han kände att jag rakade busken. Jag får absolut inte göra daddy besviken. Jag ska raka bort könshåret så att min fitta är slät och len. Könsord sa Fred att han gillade. Det är väl bäst att jag börjar vämja mig vid att använda snuskiga ord. Så tittar jag i spegeln och säger högt: ”Fitta, kuk , knulla  flata hora, kuksugerska”.
 

Ur vårt badrumsskåp plockar jag fram rakborste, tvål och rakkniv samt hämtar en skål med ljummet vatten. Varligt baddar jag mitt kön nej fitta, min klitta och min blygd med ljummet vatten. Tvålen löddras och smetas in i min hud med den kittlande rakborsten. Jag njuter, oooh gud så underbart och mina lustar väcks åter av den underbara rakborsten. Jag känner hur mina känsliga bröstvårtor fylls med blod och hårdnar. Jag tar den sylvassa kniven och känner hur den smekande avlägsnar min blonda stubb och leker över mina blygdläppar. Det ryser i mej, men ökar också mina lustar när jag vet att ett enda felskär eller en häftig rörelse från min sida kan skada mina mest intima kroppsdelar. När rakningen är klar njuter jag av min spegelbild och kan inte låta bli att med fingrarna öppna min blygd och blotta mina rosa slidväggar som glänser av färglöst sekret – ja ägglossningen är tydlig.

Jag hoppar in i duschen, låter det heta vattnet strila ner över min solbrända hud, tvålar in mej länge – brösten, magen, nedåt, ja ner. MMM så gott att låta tvålen leka därnere över blygdbenet, ner längs läpparna. Jag öppnar mina slanka lår mer och låter tvålen smeka mina lite sladdriga blygdisar - först mjukt sen hårdare. Det löddrar alltmer och jag för tvålen mellan dem. Den hala tvålen smeker så underbart mmmm. Tar mod till mig för in tvålen mellan läpparna och låter tvålen leka i mig. Gud så hal, så len. Så känns säker en ådrig ung och stor kuk. Jag kramar tvålen med min trånga slida så att den ploppar fram. För ner handen trycker upp den med fingret igen, och då möter mitt finger min känsliga punkt - ja min kärleksknapp Smeker över smeker runt, smeker den, smeker mjukt, sen alltmer hårt samtidigt som mina slidmuskler kramar tvålen. MMMM så underbart NUU, NUUUU, OOH, OOOOH, JAA NUUU - känner hur min kropp spänns i ett lyckorus, som säkert varar i 30 underbara sekunder. Nu gör jag inget för att dämpa mina lyckoskrik - jag är ju ensam i lägenheten. Slappnar av låter tvålen glida ur mej och ploppa ner på golvet. Jag böjer mej ner plockar upp den och börjar smeka in tvållödder på mina skinkor, smeker omsorgsfullt i dalen mellan dem, retar min mörka ros nej Linda säg bajshål mmmm. Jag tar rejält med tvållödder på ett finger och låter det tränga in i min bakport. Undrar hur det känns att knulla analt. Lena, min bästa kompis, pratar om hur skönt det är, men man måste vara försiktig. Hur var det nu Lena sa att man skulle göra för att det skulle bli skönt för mannen? Jo krama med ringmuskeln, slappna av och krama igen. Jag känner hur muskeln smeker mitt lilla finger. Ja Linda du lär dig snabbt tekniken. Slutligen låter jag varma duschstrålar strila skönt över min hud skölja bort allt tvållödder från min slanka kropp

Jag tar det mjuka badlakanet går tillbaka in i sovrummet, och låter den smeka min våta kropp som ett underbart efterspel till leken i duschen. Sminkar mej sedan moget kvinnligt - body-lotion smeker jag in i min hud. Kan inte låta bli att fingra lite extra på blygdläpparna, det mörka lilla bajshålet, mina knottriga vårtgårdar och de känsliga hallonen i dess mitt. Ser i spegeln hur min kropp glänser skönt. Slipar och målar tå- och fingernaglar omsorgsfullt mörkröda. Tar därefter ögonskugga, rouge, rosa läppstift, läppglans och en skön rosenparfym. Jag kan inte låta bli att smeka in lite parfym på mina blygdläppar och den lilla knottriga rosen.

Så gör jag ett avbrott för lunch. Det får bli en god sallad med lax och ett glas vin. Jag sitter där vid bordet med mitt vinglas, min sallad och min padda. Då får jag en ingivelse att logga in på XHamster och BDSM-filmer. Jag sjunker in i filmens värld samtidigt som jag skönt smeker min trånga fitta med en gurka. Många skulle säkert äcklas av filmen och hur master behandlar sin kvinna, men jag fascineras av den, och drömmer om att det är jag som lär mig BDSM. Så sveper jag mitt andra vinglas och börjar klä mig för mitt möte med min Master.

Fred skrev i sitt SMS ”Sexy, han tycker jag är sexig. Ska jag ha trosor eller inte på mej? Nej, jag ska överraska Fred med att vara utan trosor när han möter sin lilla flicka. Tar istället på mej en liten läcker vit höfthållare med små strumpeband i tunn spets, hudfärgade lite glansiga stay-ups med söm – ja typiskt 50-tal. Knäpper strumpebanden omsorgsfullt.  Sen sprinklar jag lite glitter över brösten och i klyftan mellan dem, så att ljuset spelar och glänser över och mellan bröstens kullar. Jag springklar även över min fitta och blygdisar. Därefter min vita lilla spetsBH:n, som knappt täcker mer än bröstens nedre halvor och vårtgårdarna. Ja mina vårtor kan tydligt skönjas genom BH:n. Känner som hastigast – gud mina hallon så underbart känsliga. Sen den nya ljusa tunna sommarklänningen som slutar strax över knät. Den är lite tajt med slits i sidan och mycket urringad men den döljer ändå den lilla BH:n. Sticker ner mina fötter i de högklackade röda lätta sommarskorna, som den unga manliga expediten föreslog för att de höga klackarna gjorde mina vrister så sexiga och inbjudande. Tar på mej det vackra pärlhalsbandet som Per köpte i bröllopsgåva liksom armbandet och örhängena. Kammar sist ut mitt blonda solblekta hår – rufsigt som vanligt, men det får duga. En sista blick i spegeln mmm, helt ok., tänker jag när min slanka figur avtecknas genom det tunna tyget.

I köket fixar jag till några läckra små sandwichs med lax och räkor, ställer in två flaskor vitt vin på kylning och dukar romantiskt. Jag kastar en blick ut genom fönstret. Där på sin balkong sitter farbror Johansson och solar. Som vanligt sitter han där i sina små kallingar och kikaren ligger på bordet bredvid. Farbror Johansson är drygt 70 år och änkeman sedan 5 år. Ja han längtar säkert efter att se mig sola näck på min balkong. När jag har ledigt och det är en fin dag som idag brukar jag ligga där på vår balkong bara 15 meter från hans. Jag låssas aldrig om att jag förstått att någon tjuvkollar på mig. Exhibitionisten i mig låssas inte fatta att han ser mig, och jag blundar och smeker lockande min kropp. Ett skådespel änklingen är värd, men idag blir det nog inget för farbror Johansson.

Jag blir mer och mer spänd när klockan närmar sig 15. Då plingar det till i min mobil. Det är daddy, han skriver ”Hej min lilla dotter, pappa vill att du är förföriskt lockande klädd när vi möts där i din dörr. Inga onödiga plagg som långbyxa, klänning eller kjol, men du ska vara sexigt lockande gärna i oskuldens färg min lilla dotter. Puss Daddy.
Jaha det avgjorde det hela och snabbt tar jag av mig den lilla sommarklänningen. Det är alltså i vita små undisar daddy vill möta mig.

En skarp ringsignal och jag svarar snabbt på porttelefonen: ”Hej daddy, ja din lilla flicka är redo … Ta hissen till nionde våningen, det står Andersson på dörren och den är öppen”.
Spänt väntar jag i hallen på min master. Nu äntligen ska jag ledas in på vågade BDSM-äventyr. Jag ser hur dörrhandtagen vrids ner och dörren öppnas. Där sår han min master i tajta svart läderbyxor och en tunn åtsittande t-shirt. I handen håller han en läderväska. Gud så läcker han är
”Mmmm så där ja min lilla flicka, precis så klädd vill jag se dig. Så vacker din fitta är med stora lita sladdriga blygdisar och en tydlig klitta. Vi ska säker ha mycket glädje av varandra. Vad ser jag en liten söt intimtatuering”.
Daddy böjer sig ner och tittar närmare. Mmmm så skön din fitta är med vidöppna fuktiga blygdisar. Väntar dom på den lilla tato-kaninen med sin söta lilla snopp”.
”Daddy, jag är så glad att du la märke till den. Jag gjorde den förra sommaren på Mallis, men Per har ännu inte kommenterat den”.
”Din buffel lägger inte märke till sånt, men jag är säker på att kan rabbla upp alla killar i AIKs fotbollslag, som är tatuerade”.
”Ha,ha jag är så trött på hans jävla fotboll”.
”Jag gissar att det är din mans lilla snopp som ar avbildad på kaninen”, skrattar Fred.
”Daddy, vet du att han har en pytteliten snopp. Har du sett den”.
”Ja min lilla flicka, vi bastade tillsammans på en kurs, och det var patetiskt. Killar i fjärde klass har säkert större snopp än din man. Stackars han fru tänkte jag”.
”Daddy, får lilla flickan bjuda på ett glas vin och lite tilltugg. Jag har dukat i lilla köket”.
”Visst lilla gumman, då kan vi ta det formella samtidigt”

Samtidigt som daddy tar upp ett papper ur sin väska slår jag upp vin till oss, och vi skålar. Vinet är underbart läskande, och jag njuter av att titta på daddy. Mörkt tjockt halvlångt hår med lite grått i och en sexigt vacker skäggstubb. Hans varma blick äter mig och jag känner uppskattningen. Ja jag duger. Han sträcker fram en liten sandwich mot min mun. Jag fångar den mellan mina läppar och lite av hans fingrar. njuter verkligen. Efter några sandwichar och ett par glas vin räcker daddy mig ett A-4 ark. Jag läser texten samtidigt som daddy börjar förklara.
”Linda att du är gift ska inte ha någon betydelse. Jag kommer att ta hand om Per och förklara reglerna för honom. Han är ju tämligen ointresserad av sin hustru och av sex. Jag kommer att skicka iväg honom till kombinerade affärs- och fotbollsresor.
”Din fuling” skrattar jag.
”Linda, din man är rätt misslyckad i sängen, men jag har förstått att han inte hade nåt emot att andra killar tafsade på dig. Ja han vill ju t.o.m. att du skulle lära upp en av mina anställda hur man älskade. Stämmer det”.
”Ja jag blev förbannad. Ska jag ha en älskare så ska jag välja honom”.
”Ja Linda det håller jag helt med om. Nu är jag din älskare och din master, och du ska göra som jag vill. Säger jag att du ska älska med någon eller några så gör du det. Ja jag kanske t.o.m. säljer dig för en kväll. Ser Per på när du älskar antingen med mig eller andra, så är han en cuckold. Det kan vara han som gör i ordning dig för en kund. Du ska inte vara rädd för honom. När jag har pratat med honom så förstår han. Tänk dig jag eller någon annan älskar med dig, din man står bredvid och tittar – helt naken med en liten kukbur som täcker snoppen. Jag bestämmer hur långt man får gå med dig”.
”Gud jag vet inte, samtidigt lockas jag”.
”Linda, njut av livet, sex är underbart och du kommer att få det skönt. När du har sex kommer jag ibland att filma och filmerna läggs ut hos min privata grupp. Några följare finns i Sverige andra är spridda över hela världen”.
”Oj det var mycket på en gång, jag har ju aldrig blivit filmad, och nu filmad vid sex …. Gud”.
”Linda, det kan vara ovant första gången. Sen tänker du inte på det. Jag vill att du överlämnar dig helt till mig, din kropp är min. Jag kommer att bestämma över din kropp. Kanske förändra den lite, ja lite botox och nån piercing.
”Ja jag har ju funderat på botox och att göra mina läppar aningen större, och en ring i bröstvårtan eller …., ja klittan vore häftigt”.

Fred tar min hand och leder mig in i vardagsrummet. Där placerar han mig i den sköna fåtöljen: Hans händer smeker över mina läppar, ner över brösten. Han nyper ganska hårt i mina känsliga bröstvårtor. Så vandrar handen ner till min blygd och jag särar brett på mina lår. Mina blygdläppar besiktigas samtidigt som han drar i dem. Andra handens fingrar greppar min klitta, drar i den och blottar det lilla vecket under klittan, och säger: ”Jag känner en man som är väldigt duktig på tatueringar, botox och piercing. Nu min lilla flicka har jag sett var vi ska använda botox och piercing”.
”Daddy att förstora läpparna lite är OK, men räcker det inte med det?”
”Nej min lilla flicka det är jag som bestämmer över din kropp. Vi ska fylla dina läppar med botox som du vill. Men min vän ska även spruta in botox i dina bröstvårtor, din klitta och i dina sladdriga blygdläppar. Min vän ska också pierca vecket under din klitta samt dina blygdisar. Har du förstått”.
”Ja master” svarar jag med darr på rösten.

Bra hynda, mysigt att du gillar piercing”; skrattar Fred samtidigt som han tar fram en flogger och ett lidet läderfodral. Han öppnar fodralet och visar mig små minidildos i varierande tjocklek. Jag tittar skrämt på dem och undrar.
Daddy ser min oro, ler och säger: ”Dessa små dildos ska användas vid urinrörslekar. Du ska inte använda dem idag, men gradvis ska ditt urinrör töjas så att riktigt smala små snoppar kan njuta av ditt trånga urinrör. Floggern ska däremot användas nu. Upp och ställ dig som en kåt löptik i fåtöljen”.
Lydigt vänder jag mig om och blottar min inbjudande rumpa för daddy. Då kommer första klatschen.
Fred granskar min utlämnade kropp och viskar till mig: ” Du är en välbehållen kvinna i dina bästa år. Stora, fina bröst …. ”, säger han samtidigt som han fäster klämmor i mina känsliga bröstvårtor.
Så stryker han floggern över mitt ena bröst med. Sedan stryker han spöet mellan mina ben och känner sedan på mina blygdisar med ett finger.
”Du är våt min lilla hynda. Det bådar gott… En lovande fitta, stora, fina blygdläppar fast lite sladdriga än så länge. Och här bak…”
Freds fingrar glida längs min ryggrad och stjärt och smeka min russinport.
”Mmmm tajt och fint. Det ska bli en dröm att knulla”.
”Master jag har aldrig …. Jag har aldrig älskat där bak … snälla….”.
”Mmmm min lilla hora är oskuld ännu bättra. Idag ska jag knäppa en oskuld i röven. Händerna på nacken”.
Jag lyder direkt:
”Då värmer vi väl upp lite, eller vad säger du flicka”:
I handen har han floggern, ett metallhandtag med långa, tunna läderremmar. Han rör sig runt mig, och delar ut rapp över hela min kropp, skinkor, lår, bål, bröst. Sedan låter han floggern slå upp mellan mina ben bakifrån några gånger med ökande kraft. Till att börja med är jag ganska tyst, men när floggern träffar fittan kommer ett ”aaaa, aaaa, aaaah” ur min uppspärrade mun.

Så tar han sats igen, första rappet träffar över vänstra skinkan, med ett kort skrik som resultat. Fem rapp över varje skinka, och fem skrik i ökande intensitet ekar i vardagsrummet.
”Så, nog för nu, tror jag.” viskar master och lägger ifrån sig floggern.
Mina skinkor har fått ett när av röda ränder. Han vänder mig, lägger mitt vänstra bröst i handflatan, plockar bort klämman. Jag flämtar till när han gör tutten några daskar med handflatan, därefter upprepar han proceduren med andra bröstet.

Jag sitter tyst medan Freds händer vandrar över min kropp
”Linda du behöver inte signera avtalet nu. Vi kan ta en övning först. Du ska veta att du alltid har ett stoppord, och det är blåbär. En sak till, jag, som ägare till dig, bestämmer när och om du ska ha skydd. Blir du gravid är det Per som blir pappa. Jag kommer att förklara detta för honom”.
”Gud Fred det här var mycket. Ja jag längtar efter barn, och det är snart för sent. Du vet jag är över fyrtio. Men jag vill inte att Per ska bli pappa, jag som mamma klarar ett barn själv. Det kan vara ett sätt att bryta med Per. Nu vill jag prova att vara din lilla slavinna daddy”.
”Underbart min dotter, nu går vi ut på din balkong så att du får känna hur det är att älska inför publik. Jag ser att det sitter en äldre herre i kallingar på balkongen i grannhuset. Hämta en gurka i köket, och börja med att ge honom en show. ”
”Gud sitter farbror Johansson kvar där än. Ja, jag har varit lättklädd på balkongen förut och han har sett. Men jag har aldrig onnat för honom. Men nån gång ska vara den första”, skrattar jag

Lydigt hämtar jag gurkan och kysser den inför min lilla publik. Jag tar några små danssteg samtidigt som jag smeker mina lockande och mogna bröst. Så släpper jag bysten, skakar lite på axlarna framför hungriga ögon. För sedan ner mina händer över magen, leker lite i naveln, smeker ner över den minimala höfthållaren, stannar där för ett ögonblick och ler förföriskt mot min publik. Sen smeker jag mig över mina sladdriga blygdläppar, sticker in två fingrar mellan dem och för sedan handen till min mun, mmmm känner den underbara smaken av mitt eget kön.

Jag lägger mig på vilstolen så att både Fred och farbror Johansson har god inblick, öppnar mina lår och låter mina fingrar smeka min kropp för att långsamt närma sig mitt sköte och för att slutligen tränga in mellan mina längtande blygdläppar. Ja jag njuter verkligen av mina fingrar, liksom av att blotta min kropp och se hur åtrån efter en mogen kvinna väcks hos mina båda åskådare. Jag sträcker mig efter gurkan, tar den och förtoppen över mina vidöppna blygdläppar.
Då väcks jag ur min njutning av Freds röst: ”Flicka lilla vi bjuder in farbror Johansson hit. Har du hans mobilnummer”.
Med grötig röst svarar jag, ”Kolla på farbror Johansson i min mobil, men är det klokt? Det är ju dig daddy som jag vill älska med”.
Samtidigt som jag avslutar meningen hör jag Fred: ”Hej farbror Johansson, vill du inte komma hit och titta på flickan lite närmare – ja kanske smaka på henne också. Dörren är öppen”:
Jag ser hur farbror Johansson reser sig utan att svara, och en halvminut senare skyndar han ut genom sin port endast klädd i sina kallingar.
 

Jag blundar, njuter och ger mig hän samtidigt som jag hör vår lägenhetsdörr öppnas. Då känner jag starka händer hålla fast mina händer. En kittlande smekning över min hals. Vad är detta? Jag öppnar ögonen och ser farbror Johansson smeka min kind med en stor vacker påfågelsfjäder. Han smeker ner över min hals, drar den över mina känsliga vårtgårdar, ner över magen, cirklar runt i naveln, ner över mitt rakade kön, långsamt över mina blygdläppar som dras isär av daddys hand. Fjädern smeker läpparnas insidor himmelskt skönt, och jag vrider mig i njutning. Plötsligt tas fjädern bort och en hand klatschar till över min blygd. Det bränner till för ett kort ögonblick. Och då kommer den smekande fjädern tillbaka hittar min kärleksknapp - cirklar runt djuriskt skönt. När det är som allra skönast kommer en ny klatsch. Det bränner till hetare än förra gången, och jag känner att mina båda älskares njutning också är min. Fjädern återvänder lika plötsligt som den försvann, smeker mina inre läppar och retar mitt kisshål. Den intensifierar smekningarna och en himmelsk känsla sprids i min kropp. ”OOOH ja, jaa såå, guud så gott snälla mer. Neej smeker ni så kan jag inte hålla mig.” Jag vrider min kropp, går upp i njutning, skriker ut mina lustar samtidigt som mitt sköte krampar i en helt underbar fontänorgasm – mitt livs första. Tänk att få uppleva detta vid min mogna ålder.

”Knulla mig riktigt hårt. Era villkor är min lag. Ja jag känner mig galet kåt. Ta mig och låt er spermier upptäcka mitt inre”, viskar jag. Jag fattar inte var mina ord kommer ifrån. Är det vinet och den elektriska stämningen i vår lägenhet, som får mig att glömma allt som har med moral att göra.

Jag ligger där i vilstolen, och ser hur min längtande kropp enbart täcks av de tunna BH:n och den smala höfthållaren. Fred står framför mig med neddragen gylf och runkar sin underbart grova och ådriga lem. Den är säkert 25 centimeter lång. Farbror Johansson står bredvid. Han har liksom Fred tagit av sig på överkroppen, hans mage är fet och under den hänger en gubbkuk halvstyv.
Jag stirrar nyfiket på Freds grova ollon. Han har ett intimsmycke i sitt ollon. Det är en vacker kraftig guldring. Undrar hur det känns att känna den tränga djupt in i kärlekstunneln.  Jag väcks ur min fantasi av Freds mörka röst: ”
”Farbror, jag ser att det inte går så bra med kuken. Vill den inte vara med”.
”Jo Fred det vill den allt. Jag har länge drömt om att knulla lilla Linda, och nu ska den djävla kuken trilskas”, svarar farbror Johansson.
”Du ta de här två pillren, viagra ska nog få fart på kuken”, skrattar daddy och räcker honom pillren och ett vinglas.

Samtidigt som farbror Johansson tar en stor klunk av vinet sträcker Fred fram sin hand och börjar smeka gubbens kuk. Han greppar den mjukt och samtidigt formar han sin andra hand under pungen. Det tänder mig verkligen att se en man smeka en annan man. Fred drar handen längs kukskaftet underbart sensuellt Andra handen för han in mellan farbror Freds skinkor. Gubben suckar skönt och öppnar sina lår mer Till min förvåning ser jag Fred föra in ett finger i farbror Johanssons anus. Det har effekt på gubben. Hans kuk börjar resa sig samtidigt som njutningsfyllda stön hörs från honom.
”Ja jaa mmmm så gott du gör för mig, ser du hur min kuk reser sig”, skrattar farbror Johansson.
Fred tar nu fram en svart kukring, som han trär på farbror Johanssons hårda kuk. Så kränger han den andra delen av ringen över Johanssons pung.
Sådär nu är vi klara att bestiga vårt lilla luder. Jag vill ha en skön avsugnig. Du Johansson får börja med vår dockas trånga slida”.
”Ja fittan får du leka med Johansson men rövhålet är mitt, men du får gärna värma upp det med din tunga och dina fingrar.  Jag ska ta Lindas anala oskuld”.

Samtidigt böjer Fred mitt huvud bakåt och beordrar mig att öppna munnen. Jag känner hur hans grova lem tränger in mellan mina läppar och bryskt försöker trycka sig förbi mitt gomsegel. Då känner jag också den hårda läderpiskan dras över mina mogna bröst och hur den yttersta spetsen kittlar mina känsliga hallon. Jag ryser! Är det av rädsla eller kåthet?
Freds kuk har lyckats tvinga sig förbi mitt gomsegel och tränger sig ner genom min strupe. Gud klarar jag detta, får jag luft? Aldrig tidigare har en kuk varit så djupt inne i min mun. Snälla Linda, grips inte av panik försök andas lugnt försök slappna av. Ingen vill göra dig illa – var tapper, visa att du kan klara av deras lek! Ja så går mina tankar.

Ridpiskan vandrar långsamt ner för min mage, kittlar gropen i min navel. Den vandrar vidare ner mot mitt blygdben, smeker mina ljumskar för att blixtsnabbt snärta till över mitt venusberg. Det bränner till i min kropp! Endast en väsnings hörs över mina kukfyllda läppar. Piskan smeker nu varligt över mina tunna blygdläppar, som för att smeka bort smärtan. Jag känner piskan tränger in mellan läpparna och dras så underbart skönt över min grottöppning. Klatsch! där bränner det till igen och jag rycker till. Min smärta blandas åter med njutning.

Jag känner hur Freds pungkulor pressas mot min haka. Har han bottnat i min strupe, har jag lyckats ta emot hela 25 centimeter grov kuk i min strupe? Kuken börjar röra sig upp och ner i min uttöjda strupe. Ja jag klarar att ta emot denna enorma hingstkuk. Jag känner hur ollonet vandrar upp till mitt gomsegel, och ger mig en möjlighet att andas, för att i nästa stund trycka tillbaka ner i min strupslida. Ja, Fred och jag lär oss varandras rytm där jag ges en möjlighet att andas, och han får största möjliga njutning. Jag märker att både Fred och farbror Johansson är måna om att vår eventuella publik från andra balkonger och fönster i grannfastigheten ska få full inblick i våra lekar.

”Öppna din slida med fingrarna kära grannfru,” hörs farbror Johanssons bestämda röst och jag lyder villigt. Ridpiskan har nu fritt tillträde till mina mest intima kroppsdelar, min blodfyllda klitta, min rosa slida och mitt lilla kisshål. Det mörka lädret smeker ingången till min slida, runt min känsliga klitta tillbaka till kisshålet. Gud nu tränger pisktoppen in i kisshålet: Gud så skönt det kittlas – precis som floggern för en stund sedan. Mina ögon glänser av kåthet. Varför skulle det ta så många år innan jag vågade bryta mig loss från Per? Det är ju helt underbart. Klatsch – där kom rappet precis över klittan! Nästan innan jag förnimmer smärtan smeker piskan mina intima delar igen – så underbart. Samtidigt förnimmer jag hur Freds grova kuk växer i min strupe och hur den börjar rycka. Nu, nu känner jag hans vita sås fylla min strupe. Jag försöker svälja men det är för mycket, det sipprar ut ur mina mungipor.

Farbror Johansson lyfter upp mig så jag ligger på honom. Samtidigt känner jag hur hans grova lem styr in i min kärleksgrotta. Fred sitter på knä mellan mina lår. Drar sina vassa naglar över min bara rygg, daskar mina skinkor och böjer sig sedan fram och kysser dem. Jag känner Freds tunga söka sig in i dalen mellan skinkorna, kittla rosen och sen vandra längre ner. MMMM min grannes grova kuk leker i min rosa kärlekstunnel samtidigt som Freds tunga också söker sig dit. Så annorlunda att samtidigt känna en manslem och en annan mans tunga leka i min heliga grotta. Det känns som att också Fred njuter av att dansa runt tillsammans med farbror Johanssons gubbkuk i min parningsport. Jag njuter och glömmer att denna mest intima kärleksakt är till allmänt beskådande – eller är det jus detta som får mig att njuta så.

Jag smeker farbror Johanssons pungkulor och känner hans kuk väcka varje vrå av min kärlekstunnel. Jag önskar att detta ska vara för evigt.
Fred, min daddy, sätter sig upp och viskar till mig, ”Nu ska du få uppleva något du aldrig tidigare varit med om”. Han lägger sig på mig, styr in sin lem i min parningsport, som redan ockuperats av farbror Johansson.

”Snälla jag klarar inte er båda samtidigt”. Men ingen tycks lyssna på mig och till min förvåning vidgas min port för att bereda plats också för Fred. Jag känner händer överallt på min kropp, munnar som ömsom kysser mig ömsom nafsar i min kropp och två kukar, som nu förenas i min uttöjda slida och stöter i takt, ja min granne och min daddy förenas i min njutningsgrotta. Mina hingstars tempo ökar, och jag känner redan min första orgasm komma över mig. Min orgasm har knappt ebbat ut innan jag känner att nästa är på väg. Ja varje millimeter av min slida är fylld med manslemmar. Gud så underbart att känna två ollon samtidigt stöta mot min livmodersmun. Jag vrålar ut en ny orgasm, samtidigt som jag känner kukarna i mig svälla och spruta ut sin vita nektar i min längtande slida. Starka händer kramar mig hårt och mina tjurar skriker ut sina parningsvrål. Gud, gubben och min master knullar och fyller min längtande slida samtidigt.

Som i en dröm känner jag hur kukarna glider ur mig och deras underbara parningssås rinner ut min kärleksport. När jag slår upp mina ögon, och väcks ur mina underbara drömmar, ser jag två kladdiga halvstyva ådriga tjurlemmar framför min blick och hör Freds bestämt viska ”sug oss hårda igen”.
Min kropp vill inget hellre än att behaga mina två hingstar, och jag formar mina mogna läppar som en kärleksport och öppnar villigt min mun. Min tunga möter Freds piercade grova ollon, omfamnar det och jag suger i mig smaken av vår parningsakt.
Tjurarna byter snabbt plats och jag känner Josés långa och grova kuk smeka min kind. Ja jag vet vad som gäller och böjer nacken bakåt för att öppna min strupe och bereda Josés väg ner genom min strupslida. Jag öppnar mina läppar som en slidmynning för att ta emot hans fortfarande styva kuk, och känner hur den till min förvåning inte först vill bekanta sig med min smekande tunga utan tar sig förbi mitt gomsegel och ned i min strupe vars vägg täcks av Miguels färska sperma. Hans pungkulor daskar mot min hakspets, och jag inser hur lätt han nu tränger ner i min hals jämfört med Miguel.

Fred tittar på mig med ett överlägset leende och viskar så både jag och farbror Johansson kan höra, ”Gumman nu ska vi undersöka om du är en så där underbart trång oskuld. Var nu en duktig MILF och dra upp låren mot brösten så jag kommer åt bra. Precis så flicka lilla, jag förstår att du längtar efter ett rövknull”.
Gud så överlägsen han är men jag ska visa honom. Jag känner en spottloska landa i dalen mellan mina skinkor, och hur hans fingrar börjar smörja in området kring min bruna ros.
”Snälla jag kanske är smutsig där. Jag har inte tvättat mig i rumpan. Snälla ingen har gjort det”
”Har min lilla oskuld inte sköljt sig i rumpan? Då får vi köra naturmetoden. Jag tänkte att vi skulle använda glidmedel, men nu nöjer vi oss med bara vanligt spott. Ja skrik du hora. Det här skalära dig att hålla dig ren,” skrattar Fred rått.
Samtidigt trycks ett finger mot russinporten. Fingret trycker mot min lilla slutmuskel och instinktivt kniper jag och trycker automatiskt ihop, men ju mer han stimulerar min ros med sitt finger slappnar jag av, och fingret glider in i min tarmöppning. Jag känner fingret vandra runt i min rumpa för att sen dras ut. Snabbt byter fingret plats med ny spottloska. Jag känner att en del tränger in i min tarm. Snabbt kommer först ett finger, sedan två och slutligen tre, som töjer min slutmuskel och gradvis vänjer mig vid vad som förväntas av mig.
”Så ja lilla oskulden, nu är du tillräckligt uppsmord. Det kommer att göra lite ont första gången men slappna av bara. Nu ska Johansson och jag ha vår herdestund”.
Farbror Johansson nickar till svar, och till min besvikelse drar han ut sin hingstkuk utan att ha fyllt min strupe med sin varma sås. Han ler mot mig, och säger: ”nu ska jag och Fred knulla dig skönt. Ja nu ska du visa att du orkar med att vara vår lekkamrat – ja att du är den underbart sexiga kvinna som jag vet att du är”.

Fred lägger sig på vilstolen, och jag beordras grensla honom och långsamt sjunka ner. Jag känner hur farbror Fred drar isär mina skinkor för att ge Freds kuk fri entré till min bakre ingång. Hans spända ollon riktas mot bakdörren och han tryckte på. Instinktivt kniper jag och stänger för ett ögonblick entrén, men han fortsätter envist att pressa på, och då jag för en sekund slappnar av, glider kuken in till halva sin längd. Jag skriker till av smärta och min slutmuskel kniper hårt, hårt kring Freds grova kuk. Han förhåller sig stilla en stund innan han griper om mina mogna höfter och börjar rövknulla mig med mjuka följsamma rörelser. Jag kvider inledningsvis men kvidandena ändrar ton och min rektum slappnar av och jag börjar svara på hans stötar.

Farbror Johansson sitter åter på knä mellan mina lår. Drar sina vassa naglar över min mage, greppar mina mogna bröst, kramar dem hårt innan han börjar rulla mina känsliga hallon mellan sina fingrar. Han böjer sig fram och kysser mig. Mina läppar formas välkomnande och längtande, och våra tungor smeker varandra. Hans grova parningskuk vilar mot mina längtande blygdläppar, och jag känner hur han trycker sig in i min kärlekstunnel. Farbror Johansson kommer sakta igång med sina rörelser och mina ståtliga hingstar hittar snart en takt där min granne kör in när Fred drar sig ur och det känns underbart att bara vara passiv och låta sig knullas av mina två tjurar.

Trots min passivitet avslöjar mina stön att jag njuter av mina tjurar. Dom dubbelknullar mig varsamt ytterligare ett tag innan dom börjar lägga lite mer tyngd i sina juck, och drar kukarna längre ut och kör längre in. Jag känner hur dom har svårt att hålla samma tempo längre, så ibland kommer dom samtidigt in i mig och ibland i otakt, men mina alltmer djuriska stön visar hur jag njuter. Jag stönar och skakar på huvudet och hetsar dem att knulla mig fortare – ja jag närmar mig mitt klimax. Så exploderade mitt universum, och jag känner hur tjurarna samtidigt stöter in sina kukar djupt in i mina lyckotunnlar. Jag skriker ut min njutning och min slida kramar farbror Johanssons ådriga kuk i den mest underbara orgasm, som sänder våg efter våg genom min mogna kropp.

När jag lugnat ner mig drar sig tjurarna ur mig. Fred drar bak mina ben mot axlarna så jag ligger hopvikt som en fällkniv. Farbror Johanssons grova händer smeker mina skinkor, klämmer på dom. För in pekfingret i min vidöppna ros, cirklar runt, känner, tar ett finger till, töjer, så ett tredje finger… och ytterligare ett.
”Aj snälla det gör ont, ni spräcker mig”, vädjar jag.
Fred min master tittar strängt på mig och säger: ”Detta blir finalen och det är första gången jag gör detta. Jag vill veta om du klarar det och passar in i mitt stall”.

Gubben Johansson greppar nu mina skinkor igen och drar isär dem. Mitt lilla bruna öga blinkar till, och jag känner hur han sätter sin tunga mot öppningen och pressar. Jag gnyr av njutning – ja tungan känns mycket bättre. Jag känner hur tungan tränger in några centimeter och börjar flexa runt den. Så skönt mmmmm. Jag känner hur tungan glider djupare in innan den börjar rotera i mig. Mmmmm min kropp väcks av denna sensationella upplevelse.
han spottar i min vidöppna anal och lyckas nu få in alla fyra fingrarna. Han vidgar min ros och jag gör mitt bästa för att slappna av. Då känner jag hur också tummen tränger upp i mig och hör hur Fred säger, ”Jag tror bergis att min lilla rövhora kommer att klara det”.

Mina älskare byter plats och farbror Johansson lägger sig på vilstolen och jag beordras grensla honom och långsamt sjunka ner precis som förra gången. Jag känner hur Fred drar isär mina skinkor för att ge gubbkuken fri entré’ till min bakre ingång. Gubbens spända ollon riktas mot bakdörren och han trycker på. Instinktivt kniper jag och stänger för ett ögonblick entrén, men han fortsätter envist att pressa på och då jag för en sekund slappnar av glider kuken in till halva sin längd. Jag känner att det gör mindre ont tack vare att han redan varit där men framför allt för att gubben mjukat upp mig med sina fingrar. Min slutmuskel kniper kring farbror Johanssons kuk. Han förhåller sig stilla en stund innan han griper om mina mogna höfter och börjar rövknulla mig med mjuka följsamma rörelser. Jag kvider inledningsvis men kvidandena ändrar ton och min rektum slappar av och jag svarar åter på gubbens stötar.

Fred sätter sig på huk och böjer sig fram kysser min mage. Mmm så underbart med denna blandning av mjuk och hård sex, så mycket nytt tjurarna lär mig. Ja varför tvekade jag så. Fred kittlar navelmusslan med sin tunga sen trycker han hakan mot mitt blygdben, dra isär mina sladdriga tantkläppar och öppna min rosa kärlekstunnel, som glänser av mina kåtflytningar och av tjursperma. Han väcker mina hetaste känslor, och alla tankar på min man och våra båda barn suddas ut - ja mina tjurar, låt mig få uppleva nya höjder. Freds underbara tunga smeker mina läppars insidor, sen upp mot min kärleksknapp som han biter till i.
”Aaaj” blandningen av smärta och njutning gör mig helt galen. Hans tunga vandrar tillbaka, smeker runt och pockar på mitt lilla kisshål. Oooh, denna nya spännande känsla. Jag får svårt att hålla tillbaka min intima kroppsvätska… ”Förlåt Fred.”
Hans svar är så underbart och får mig att kasta bort all blygsel ”Linda gubben Johansson och jag älskar allt som finns i dig och kommer från dig, släpp loss.”
Jag väntar på att hans tunga ska smeka runt omkring och i min grotta men… Nej jag känner hur han med kraft tar tag i mina ben och viker upp dem mot mina skuldror så att min rumpa, där gubbens grova kuk rumsterar, blottas. Freds tunga sprider ut mina kåtsafter i mellangården och fram mot min bruna ros. Guud vad gör han oooh ooh, känner hur hans tunga börjar leka med min mörka ros. För ett ögonblick försvinner den och jag får en känsla av att tungan smeker gubbkuken istället.

Fred ställer sig på knä och lägger sin ådriga, grova och 25 centimeters långa kuk på mina längtande blygdisar och viskar, ”Vill du ha mera kuk min flicka”?
”Ja, ja snälla jag vill känna er båda i mig, kom, kom ta mig hårt”.
Men gud vad gör han? Ohh nej han riktar in sitt grova ollon mot min redan ockuperade bruna ros! ”Snälla Fred inte där, nej det går inte, ni spräcker mig”, viskar jag skräckslaget.

Fred greppar mina skinkor och sära mer på dem och viskar. ”Älskade lilla horflicka försök utstå smärtan, låt det gå fort. Snälla Linda skrik inte. Den underbara stämning som vi byggt upp kan förloras.”
Jag känner hur Fred manövrerar sin kuk mot min russinskrynkliga anusöppning, och låter den ligga precis så den nosar i hålet, som bebos av hans knullkompis kuk.

Mina två älskare hjälper mig upp i sittande ställning på vilstolen. Jag andas ut det här var det värsta jag varit med om, en samtidigt underbart skönt. Och jag klarade det, jag klarade att älska med tvåriktiga tjurar samtidigt. Ja jag tyckte till och med om det, jag vill bli en av Freds små flickor, som han kallar oss.
”Linda du är helt underbar, du suger kuk, du knullar som om din fitta och röv inte gjort annat. Nu kommer finalen. Kom nu Johansson, nu ska vår lilla analhora suga oss rena”.
Mina två nakna älskare ställer sig framför mig. Deras kladdiga kukar är fortfarande halvstyva.
”Snälla jag orkar inte mer” viskar jag.
Jag möter Freds stränga blick och hans ord ”Slicka rent”.
Han håller i sin kuk och styr den mot min mun. Min blick möter den kladdiga kuken framför mej. Jag känner hur den luktar och vet vart den nyss varit. Men ändå är jag i stånd att öppna min mun för den. Min tunga vispar runt ollonet och jag slickar i mig Freds och mina kroppsvätskor. Han drar sig ur min mun. Jag böjer mig fram och låter min tunga omsorgsfullt slicka rent hans ådriga kukskaft. När Fred är nöjd håller farbror Johansson fram sin kuk. Jag böjer mig fram tar den i munnen. Smeker min gubbens ollon omsorgsfullt med min varma tunga – ja min tungspets vandrar över varje mm av ollonet. Jag sträcker min hals, greppar gubbens höfter och trycker honom mot mig. Hans nyväckta kuk tvingar sig förbi mitt gomsegel och ner i min strupe. Jag andas lugnt och låter gubbkuken åter knulla min hals. Efter kanske 30 sekunder känner jag de välbekanta ryckningarna i kuken och den varma säden sköljer ner i min hals.

Så är mina båda älskare äntligen nöjda, och det är jag också. Farbror Johansson tackar för sig, och Fred ger honom löftet att han får använda mig. Det är jag som helt bestämmer över Linda nu, och även Per, förklarar Fred. 

När farbror Johansson lämnat, tar Fred fram kontraktet. Jag får läsa igenom det och förstår att undertecknar jag det så är jag Freds ägodel. Han kan nyttja mig som han vill, och även låta andra göra det. Jag ska inte använda något skydd, och blir jag gravid så blir det mitt och min mans bekymmer. Jag försöker väga för och emot. Att älska med fred och på hans villkor ….. mmmm Ja det känns underbart.
”Men Per då vad kommer Per att säga”, undrar jag.
”Bry dig inte om Per, hur mycket bryr han sig om dig. Han vill ju låna ut dig till en av killarna på vårfesten. Vill Per vara med så blir han en jävla cuckold, som jag helt tar hand om”, svarar Per och tar upp sin mobil.
Så ser jag hur han laddar upp en film. Ja, Fred har rätt, Fred försökte låna ut mig, och han blev kåt av att se en annan man tafsa under min kjol.  Ja Fred får ta hand om Per.

Jag undertecknar kontraktet räcker över det till Fred och vi skålar i skumpa. Jag är riktigt nöjd med dagen och orkar inte mycket mer.
”Linda, nu är du min lydiga flicka, jag kommer att ge dig instruktioner vad som gäller. Du ställer upp”.
”Ja Fred jag ska vara din lydiga flicka”:
Fred kysser mig ömt, och så försvinner han ut från sin älskarinnas lägenhet.

 

  • Del 1: Min Master och lilla jag – Fösta daten Bakgru.

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Härligt, intressant att följa fortsättningen

28/3 kl. 21:15