Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/8, 2013 kl. 21:12, av Nala_1990

En annorlunda upplevelse

Lilly stod en lång stund och bara stirrade på de vita kuverten. Hon hade inte tagit upp posten tidigare från dörrmattan? Eller?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Sixten

En underbar novell. Jag började runka min kuk när jag hunnit ett stycke in i din berättelse. Så skönt att leva sig in i det du beskrev. Jag blev kåtare och kåtare, kuken hårdare och hårdare. I min fantasi var jag djupt in i din fitta och fick en härlig utlösning med sprut ut över bordet där jag har min dator.

Jag läste vidare och efter tre á fyra minuter levererade jag mitt andra sprut. Gudaskönt. Efter en stund var jag fortfarande kåt. Vad annat kunde jag vara. Du skriver ju så bra.
Innan jag kommit till punkt i din berättelse jag sprutat en tredje gång. Tack Nala !
Dina noveller tillhör de bästa här på sajten.

Sixten

15/6, 2018 kl. 21:15

#3

Nala_1990

Tack så mycket :) jag vill inte lova någonting, men jag ska absolut att ha en fortsättning i åtanke.

1/10, 2013 kl. 18:08

#2

Liiiz

Jag vill läsa mer!! Gör en uppföljare!!

31/8, 2013 kl. 14:51

#1

Nala_1990

Tack så mycket :)

18/8, 2013 kl. 19:25