Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/12, 2018 kl. 13:11, av Mr_Solen

Grevinnan och Petter

Ensamhet kan med enkla medel föra livet till nya fröjder och här följer en historia där grevinnan låter sin lusta få utlopp vilket resulterar i en njutning med de inneboende gossarna. Med en av dem blir det en hetsande fortsättning som slutar oväntat

Grevinnan Högwaktél hade vart änka i över tio år sedan hennes man gått bort lite för tidigt. Han var visserligen ett par år äldre eller tolv för att vara exakt. Grevinnan eller Sonja som hon hette hade gift sig med den lite äldre mannen för att hennes föräldrar propsat på det och visst hade det vart lite bittert i början då hon hellre hade velat ha en jämnårig. Hans förmögenhet hade gjort att hon kunde leva ett rikt och lyckligt liv. Deras enda barn var en dotter, Sofia, som tidigt hittat en rik fransman och levde på Rivieran. Ganska praktiskt för Sonja som därmed hade fri bostad när hon ville ut på äventyr. Sonja som nu var 57 år bodde givetvis kvar i den stora lägenheten på Östermalm, som egentligen var alldeles för stor, men hon trivdes och hade råd att hålla med hushållerska som skötte om den delen. Det hände att hon åt lunch tillsammans med hushållerskan Eva, för trots att hon räknades som högadel, satt hon inte på de höga hästarna och såg ner på någon.  Eva hade slängt ur sig att hon fick väl hyra ut några rum så fick hon lite sällskap och samtidigt ge unga studenter lite hjälp med bostäder.

 

Sonja hade funderat ett tag och även pratat med en väninna som direkt hade sagt ett det var en bra idé. Sonja formulerade en annons till SvD eftersom hon endast sökte studenter som gick på högskolan och gärna var från ett välbärgat hem. Ta bara gossar hade väninnan rådigt henne så slipper du en massa rännande. Sonja hade först tänkt flickor men insåg att väninnan hade rätt. 4 rum fanns tillgängliga och det fanns även ett separat badrum som låg i anslutning till de rummen. De fick givetvis begagna köket om de skötte sig. Redan samma dag som annonsen låg inne började det ringa på telefonen och till lunch hade hon 6 gossar som skulle komma för intervju. Sonja hade förberett med ett par frågor som alla i enskildhet fick svara på och sen ha ett personligt samtal.

 

Olle som var son till den välkända industrimannen från Västerås hade just kommit in på KTH. Att hitta bostad i Stockholm var inte så enkelt men det finns ibland rum att hyra. Hans far hade sett annonsen och föreslagit att han skulle prova. Läget kunde inte bli bättre och fru Högwaktél kunde säkerligen sörja för att han fick studiero. Olle hälsade artigt när han kom för påseende och Sonja noterade att gossen var väluppfostrad och till det ett yttre som säkerligen skulle fånga flickornas intresse. Hon hade valt att uppträda korrekt och höll hårt på titlarna. Hon behövde inte lång betänketid för att bestämma sig och erbjöd honom ett av rummen.

 

Nästa sökare var son till en välkänd nöjesprofil från Västsverige och ibland faller äpplet inte långt från trädet. Han försökte genast att charma henne på ett ganska plumpt sätt som inte gick hem hos Sonja. Han fick beskedet att han skulle höra av sig under morgondagen för besked. De tre övriga som dök var alla enkla och trevliga den sista gossen var uppenbarligen från en enklare familj men Sonja valde att godkänna honom då även han var artig och såg städad ut.

 

Alla skulle installera sig samma dag och det vart ett konkade med väskor och kartonger. Industrimannen hade skjutsat sonen och kom givetvis upp och hälsade. Mycket formellt men han ingöt ett förtroende och tackade för att sonen fick ett av rummen. Han betalde hyran för ett halvår i förväg vilket inte var uppgjort. Nu hade pengarna ingen betydelse men det var en trevlig gest. Sonja hade förberett middagsmat och uppmanat gossarna att vara ombytta till kl 18.00. Hon log lite för sig själv när hon såg fyra välkammade kostymklädda gossar komma på led för att inta middagen. Hon hade en välkomstdrink bestående av vitt vin och lite sockervatten och efter ett glas var stämningen genast lite lättare.

 

Eva hade stannat kvar och serverade maten på ett mycket korrekt sätt iklädd en svart klänning med vitt förkläde. Hon log lite förföriskt till gossarna och när hon serverade råkade hon stå nära dem. Sonja noterade att deras lilla lek verkade fungera perfekt för att alla verkade sitta med en klädsam rodnad. Vinet till maten bidrog säkert då det kanske var första gången de fick smaka på starka drycker. Vid efterrätten klingade Sonja och ställde sig upp och höll ett väl förberett tal där hon givetvis hälsade alla välkomna och drog de förhållningsregler som hon och Eva satt upp.

 

Efter två veckor började de komma in i rutinerna och alla vart mer avslappnade och de som på morgonen beställt middag hade ofta ganska trevligt samtal vilket givetvis fick Sonja att leva upp. Hon hade avslöjat efterhand att första kvällens middag var lite teater och att hon egentligen gillade enkelheten både vad gäller klädsel och mat mm. Studierna tog på krafterna och hon försökte stötta dem som verkade ha kämpigt. Den som verkade lättast för sig var Petter som mycket riktig var från en enkel familj från mitten av Sörmland. Han hade fått ett stipendium som möjliggjorde studierna då han lyckats med mycket bra betyg. Petter var ändå full av humor och glädje och fick vara den som fick både Sonja och ibland Eva att kikna av skratt då han gjorde imitationer av olika personer både lärare och andra kändisar.

 

Sonja trivdes med sina gossar och väninnan hade verkligen haft rätt om att hon skulle få det trevligare. Många av dem åkte hem på helgerna utom Petter som stannade kvar. Sonja misstänkte att han sparade på tågbiljetten för att kunna gå på bio som verkade vara ett stort intresse. Sonja satt och lyssnade på radio med ett glas vin och det hade väl blivit ett par glas för hon kände sig ganska upprymd. Gossarna charm hade givetvis väkt vissa lustar som hon först försökt tränga undan men på sista tiden hade skämten vart nästa på gränsen till vågade vilket fick hennes tankar på närhet och njutning att ta fart. Hon konstaterade att det var säkert 15 år sedan hon fått uppleva älskogens fröjder. Hon hade när trycket vart för stort fått tillfredställa sig med fingrar vilket gav en viss njutning men inte samma känsla som att uppfyllas av en mans hårda lem.

 

Petter kom hem efter att ha sett en film som fått honom att längta efter kvinnor. Han hade för en stund funderat på att gå ut på en danslokals i närheten men kostnaden fick honom att avstå. Han såg att Sonja satt i vardagsrummet som de fick nyttja och han slog sig ner i en stol och snart var de inne i en livlig diskussion och det var bättre med film eller teater. Nu var väl inte Sonja någon som flitigt sprang på teatersalongerna men det vart en trivsam diskussion. Sonja kände hur Petters blickar sökte sig till hennes bröst som var av det lite större hållet. Hon hade ibland korsett för att hålla upp dem men idag var det en enklare bysthållare som ändå lyfte upp dem under en ganska enkel tröja. Kjolen var av en halvlång typ och nu hade hon inte strumpbyxor på sig utan var barbent.

 

Sonja hällde upp lite vin och bjöd Petter på ett glas och ganska snart såg hon hans blickar mot benen. Hon kände ett visst pirr som fick henne att ändra ställning så att benen vart mer exponerade. Hon kände hur blickarna vart intensivare och för att utmana lite sträckte hon på sig så att brösten verkligen spändes ut. Petter såg på Sonja och han vart nästan lite rädd för att han stirrat för mycket men hon var så speciellt och för att var i hennes ålder mycket spännande. Han hade bara lyckat krama och kyssa en av granntjejerna men hade tankar som han fått hålla ner med ett runkade som fick känslorna att tillfälligt lägga sig. Sonja lyckades vrida till sig så att kjolen åkte upp och nu kunde han i stort sett se upp till hennes trosa.

 

Hon kikade på honom och han hade fått en lätt rodnad och att det hänt något i byxorna var helt klart. Hon njöt av läget men funderade på hur hon skulle ta det till nästa nivå. Hon kände hur det spände i styva vårtorna och under pratet lät hon en hand glida över brösten, hon stack in ett par fingrar över knappen och hoppades på att den skulle gå upp när hon tillsynens ”kliade” sig. Och visst vart de så, hennes bröst vart mer synliga och hon smekte utsidan lite förstrött. Deras prat om film hade ersatts av att Sonja frågade om Petters framtidsdrömmar och längtan efter att kanske bilda familj. Petter deklarerade att han ville gå klart skolan innan han skaffade flickvän. Sonja förstod att han ville satsa allt på skolan vilket hon berömde honom för samtidigt insåg hon dilemmat med den troligen växande lustan som fanns i hans kropp.

 

Hon hade trots sina tankar och en mycket stark lust svårt att hitta ett bra förförelseknep men så kom hon på att hon kanske behövde hjälp med att ta ner några ”saker” från en hylla dit det krävdes stege. Hon hade en stor klädkammare i anslutning till sitt rum med hyllor nästa upp i taket. Hon frågade om han kunde hjälpa till och givetvis ville han det. När de reste sig noterade hon att det var väldigt trångt i hans byxor vilket fick hennes egen lusta att öka lite till. Hon visade på var stegen stod och bad honom ta med den. Petter tyckte det var lite spännande att få komma in i hennes rum och det såg väl ut som han kunde tänka sig. Sängen var en dubbelsäng men det stora rummet gjorde att den ändå såg liten ut.

 

Sonja förklarade att hon själv måste klättra upp och hans jobb var att hålla i stegen och ta emot kartonger. Innan de satte igång hade hon vart inne på WC och tagit av sig sina trosor. Hon hade läst om att vissa kvinnor gick utan som en extra krydda och nu vart hon en av dem. Stegen var väl tilltagen och när Petter ställt ut den på anvisad plats och höll den stadigt började hon klättra upp. Hennes beräkningar om att han borde kunna se upp under kjolen stämde och hon låtsades leta efter ”sakerna” en ganska lång tid. Petter kunde inte undgå att se när hon klättrade upp och när han kikade upp såg han hennes blottade kön.

 

Om inte lemmen var hård innan så vart den stenhård nu. Sonja skickade ner en kartong som han tog emot och sen började hon klättra ner. Efter första steget låtsades hon vingla till och Petter tog instinktivt tag i hennes ben så hon återfick balansen vilket hon hoppats på. Hon bad honom hålla kvar tills hon kom ner vilket skedde med långsamma rörelser. Hans händer vilade på hennes ben och han lät dem glida upp längs benen ju längre ner hon kom. Petter kände den sköna känslan att få hålla på hennes ben och med hennes uppmaning att håll i henne vågade han håll kvar och nu var händerna på väg upp under kjolen. Hon kände hans händer på baksidan av låren och hon stannade upp för att söka efter en till sak för att dra ut på njutningen. När hon stod på första trappsteget var hennes bröst i jämnhöjd med hans ansikte och hon vred sig runt mot honom hans händer följde med och nu var de på framsidan precis nära hennes upphetsade fitta.

 

Hon kände att hon måste ta det avgörande steget och lade sina armar om han hals och pressade han ansikte mot sin barm. Petter var i en drömvärld och att få känna på hennes lår var det längsta han få gå med en kvinna. När hon sen pressade hans ansikte mot honom kunde han inte hålla mot utan lät händerna gå upp mot hennes fuktiga fitta. Tafatt började han fingra lite på fittan, att han var helt novis märktes. Sonja kände hans fingrar och stönade till av njutning, lyckades knäppa upp fler knappar, tills hon inbjudande kunde vika undan blusen så endast bysthållaren dolde hennes bröst. Petter borrade in ansiktet i klyftan började nafsa lite försiktigt. Ena handen gled bak på hennes rumpa och Sonja bjöd in mer genom att sära på benen.

 

Hon kände hur hans fingrar åter nyfiket upptäckte hennes fitta och när han kom åt den styva klittan stönade hon till samtidigt hon riste i hela kroppen. Hon lyckades få upp spännet i bysthållaren och lyfte upp den så han fick se hennes bröst. Vårtorna var givetvis stenhårda och längtade efter beröring. Petter förstod nu att hon verkligen ville mer än att bara ha hjälp med kartongerna fortsatte sina upptäcktsfärder med fingrarna. När hon sen fick fram brösten nafsade han hungrigt på dem. Hon viskade att han skulle suga på vårtorna och känslan att få suga in en styv vårta var enorm. Hennes stönande visade honom vägen och när han sög på vårtorna stönade hon högt och började skaka lite i kroppen. Hon viskade till att de skulle gå till sängen.

 

De lyckades få av sig sina kläder och Sonja kunde till sin stora glädje och upphetsning konstatera att Petter var ordentligt utrustad. Hon hade naturligtvis inte sett så många kukar i verkligheten men de hade vart betydligt mindre eller normala. Petter kände hur skönt det var att ha kuken fritt så den svajade stolt. Att han hade stor kuk hade han förstått men eftersom han inte fått till det visste han inte hur det påverkade tjejerna. Sonja låg på sängen när Petter gled ner vid sidan om henne och snart hade han krupit in i hennes famn. Njutningen av att känna beröring mot brösten var enorm och hon pressade honom närmar. Deras munnar sökte sig till varandra och Sonja fick lära hon kyssandes ädla konst. Ganska snart var  han fullärd och började kyssa henne på halsen och vidare ner mot brösten.

 

AAAAAA stönade hon till när hans mun omslöt ena vårtan. Hans händer smekte de längtande brösten och Sonja kände hur det verkligen brände till av upphetsning. Lite sugande till så kommer jag tänkte hon. Petter växlade vårta och det lilla extra sugen var det som behövdes för att Sonja skulle få sin första orgasm. Petter diade vidare lite ovetande om vad han åstadkommit. Sonja puttade över honom i ryggläge fortfarande med tutten i munnen och nu fick han verkligen njuta av hennes bröst. När han släppte taget började Sonja kyssa honom och strax vidare ner över hans bröst.

 

Målet var givet och att se den ståtliga kuken gjorde Sonja verkligen upphetsad. Hon förstod att den var välladdad och slickade lite försiktigt på skaften innan hon omslöt ollonet med sin mun. Ett par tag med tungan var allt som behövdes för att hans skulle tömma sig. Hon kände den enorma spermamängden bara pulsa ut och fylla hennes mun. Hon hade trots sina år inte provat att få sprutet i munnen och reflexmässigt började hon svälja för att åter slicka med tungan. Petter visste inte hur han skulle visa sin njutning med stönen gick inte att undvika.

 

Kuken började slakna något men verkade fortfarande vara redo. Hon slickade lite till å den för att känna hur den åter vart hård. Unga killar kan de, tänkte hon och mindes sist hennes man knullat henne och kuken vek ner sig direkt efter hans utlösning. Hade hon inte kommit fick hon vara utan njutning. Hon förstod att hon måste visa honom och det hon längtat efter var att känna en tunga mot sina heta fittläppar och värkande klitoris. Hon drog upp benen och visade honom vägen. Utan instruktion hittade han direkt hennes klitta och hon fick åter uppleva härliga känslan av att bli slickad.

 

Sonja var nära på att komma igen men ville spara nästa till den verkliga utmaningen. Hon drog upp honom och efter lite sköna kyssar fick hon tag i hans skaft och visade honom vägen. Ollonet mot läpparna och Petter kunde efter hennes förmaning sakta låta kuken glida in. Detta var bortom allt han trott det skulle kännas. Han kunde försiktigt börja jucka och njöt av att känna kuken glida in i fittan. Sonja njöt av att känna den stora kuken fylla henne. Hon var så naturligt våt och allt var helt underbart. Petter pumpade på och lyckades få in ett par stötar som gav Sonja de där extra. Hennes orgasm var åter på gång men hon vill gärna känna honom bakifrån, en ställning hon läst om men aldrig fått prova. Den gamla greven kunde pumpa på i missionären men efter det var det stopp.

 

Sonja lyckades hejda honom och vred om sig så hon stod med rumpan mot honom. Hon insåg hur syndig ställningen var men nu när alla hämningar var borta så hetsande. Petter såg rumpan och förstod vad hon ville. Han hade ju sett hingstarna hoppa på stona på det sättet. Han greppade om kuken och pressade den mot fittan utan att egentligen veta vart han skulle men efter ett par drag med ollonet mellan läpparna kände han öppningen och kunde glida in.

 

Petter tog tag om hennes rumpa och började knulla i lagom tempo. Han kände hur det spände kring kuken och att det vart väldigt skönt när hela kom in. Att sen dra ut den lagom till läpparna var lite extra som även Sonja med stön visade att hon gillade. Han växlade tempo allt med Sonja stönade högre, Knulla mig fortare skrek hon nästan ut. Petter satte upp ett högre tempo och kände hur pungen daskade emot hennes venusberg. Henne gnyende värvat med stönande var så skönt och nu var Petter på gång. Just innan han skulle ta de extra tagen hörde han hur Sonja brast ut i en orgasm, han pressade sig djupare in och med ett par stötar kände han hur sperman sköt in i hennes fitta.

 

Han pressade in allt och lät kuken börja slakna lite innan han sjönk ner bredvid henne. Sonja drog honom till sig och nu låg de och kramades medan orgasmerna svallningar ebbade ut. Sonja insåg att så här skönt knullad hade hon aldrig blivit och det fanns tre aspiranter kvar även om de själva inte visste om det. Att Petter skulle få hjälpa henne fler gånger var helt klart.

 

Sonja satt och drack kaffe med Eva när hon kom på måndagen. Och efter de vanliga rapporteringarna kunde inte Sonja hålla sig utan berättade om Petter och vad han lyckats med. Sonja såg på Eva hur hon vred sig av upphetsning, klart var att även Eva hade samma tankar om yngre män. De var helt överens om att det måste bli någon fest eller motsvarande där ungtupparnas förmågor skulle sättas på prov.

 

Sonja hade nu nästa i siktet, Olle, som med sin bakgrund uppträdde väldigt korrekt. Och att få honom mellan lakanen skulle bli en spännande uppgift. Stegtricket hade funkat väldigt bra på Petter så hon kände att det fick bli det samma men nu gällde det bara att få rätt tillfälle. Efter någon vecka kom så läget när Olle kom hem direkt efter lunch och beklagade sig över att eftermiddagens föreläsning blivit inställd. Sonja var snabbt på och bjöd honom på en kopp kaffe och under samtalet kände Sonja hur han slappnade av och t o m försökte sig på lite skämt. Sonja hade en ganska urringad topp på sig som hon såg drog till sig hans blickar. Hon förstärkte läget med att böja sig framåt så att klyftan vart ännu tydligare. Nu kom hans blickar oftare och när Sonja kände at bröstvårtorna spände och blev synliga borde han vara mogen.

 

Hon hade en ganska kort kjol och givetvis inga trosor under, hon lyckades få ner handen kände hur det var plaskvått i fittan. Doften vart märkbara och det var uppenbart att Olle var påverkad. Sonja bad om hjälp och samma scenario upprepades och när hon kände hans händer på benen kunde hon lägga in sista stöten och när han fick borra in huvudet mellan hennes tuttar var det som att nu var det klart. Sonja märkte direkt att Olle var lite hetsigare och hon hjälpte till att låta knapparna i blusen öppna sig. BHn åkte av och nu hade hon ett par sugande läppar kring sina bröstvårtor.

 

Hon styrde dem till sängen och sittandes knäppte hon upp hans byxor och lät dem och kalsongerna åka i golvet. Han kuk var stenhård men inte lika stor som Petters, men vad gör det bara den gör gott. Hon satta tungan till och sög in hela kuken, Olle kunde inte annat än att njuta och det tog inte lång tid innan han fyllde hennes mun. Sonja var snabb att få av sig sina kläder och Olle som uppenbarligen vart med fruntimmer förut började direkt slicka hennes väntade fitta. Tyvärr hade han inte samma känsla som Petter men det vart bättre och bättre.

 

Hon drog upp honom och lät kuken direkt glida in i fittan och Olle satte upp ett tempo direkt och sköt av sin andra salva ganska direkt. Sonja som legat på gränsen hann inte med att få sin orgasm och beordrade honom att slicka mera. Olle gjorde som hon sa och nar han stack in ett finger vart det bättre och med två vart det riktigt bra. Hon kände det tredje men det låg mot hennes rosett men på ett otroligt hetsande sätt. Hon släppte allt och snart kom även hon i en rungande orgasm. De två andra gossarna Fabian och Hannes avverkade Sonja på liknande sätt och båda hade gjort bra ifrån sig. Dock var det Petter som sin stora kuk som utmärkte sig av de fyra.

 

Det var jullov och bara Petter kvar av gossarna, Sonja och Eva hade pratat om sina upplevelser och båda skämtat om att gemensamt förföra Petter. Sonja gav uttryck för sin nyupptäckta lusta och allt hon drömt om vilket resulterande i att de båda kände sig upphetsade och nyfikna på om de båda tog hand om Petter. Eva hade i sin ensamhet även drömt om Sonjas fylliga bröst, tankar som hon givetvis inte trodde hon skulle få uppleva. Idén med Petter öppnade dock vissa små förhoppningar.

 

På juldagen skulle de äta en middag och därefter var tanken på att förförelsen skulle ske. Sonja och Eva vara båda spralliga och med blickar och små kommentarer lyckade de hetsa varandra. Eva tog tag i Sonja just innan de skulle servera och tackade henne för deras härliga vänskap och kunde inte låta bli att kram henne. Sonja kände direkt att det var mer än en vanlig artighetskram. När de satt med varsin drink i soffan började pirret bli påtagligt. Sonja kände att hon måste starta igång, men istället för att gå på Petter fick Eva smekningar som vart mer tydliga om vart det skulle sluta. Eva lyckades få ner dragkedjan i Sonjas klänning och snart kom brösten fram. Båda hade glömt av Petter som satt och såg på dem och insåg att det skulle bli något väldigt spännande. Hans senaste erfarenheter hade gjort honom mer självsäker och lusten på njutning fanns där hela tiden.

 

Sonja kände först en märklig känsla när Eva fick fram brösten men blicken från Petter fick henne att släppa och våga njuta. När Eva sög in en vårta stönade hon till av njutning. Kläderna kom av och Eva fortsatte att smeka Sonja och ner på magen och utan att fråga dök hon ner och började slicka henne. Åter kunde inte Sonja hålla sig från att stöna ut njutningen. När det började bli som skönast slutade Eva och vände blick mot Petter som satt och klämde på sin nu stenhårda kuk. De gled ner på golvet framför honom och resolut fick de av hon byxor och kalsonger så hans ståtliga kuk kom fram.

 

Sonja och Eva nådde ollonet samtidigt och båda slickade och sög på ett sensuellt sätt som fick Petter att spruta direkt. Systerlikt delade de på hans sås, innan hela kuken var ren var den även redo för nästa omgång. Eva skulle få bli först eftersom hon inte fått smaka på den ståtliga lemmen. När hon kände det varma ollonet mot läpparna var det som att hela fittan drog ihop sig och när han trängde in kunde hon inte hålla sig. Orgasmerna kom i snabb följd innan hon sjönk ner på soffan. Sonja tog vid och nu vart hon knullad bakifrån medan hon kunde suga på Evas vårtor. Petter insåg att han var i himmelriket och knullade på för fullt. Han hade lärt sig att hålla på andra orgasmen och kunde ge Sonja det hon längtade efter.

 

Just när hon började närma sig gled kuken hon sökte efter ollonet med fittan när den gled upp mellan hennes stjärthalvor. När hon pressade sig mot ollonet råkade det hamna mitt för rosetten och för en stund var på väg att öppna henne. Sonja kände åter ett kåtrus hon aldrig känt av känslan och pressade åter så att ollonet var på väg in igenom hennes rosett. Petter hade hört om at man även kunde knulla där men var givetvis helt novis. Han höll emot pressen och lät Sonja styra allt. Strax var ollonet inne och nu kände Petter hur det klämde extra skönt. Han vågade själv pressa på och långsamt kom hela kuken in i det trånga hålet. Sonja njöt för fullt och när hon kände Evas fingrar mot sin klitta kunde hon inte hålla sig utan kom i en rungande orgasm. Petter kände att han var nära och stötte rytmiskt in kuken tills han kände att han var redo för sprut. Med ett par stadiga stötar fyllde han henne med sina safter.

 

Eva gick iväg och återkom med tre välfyllda glas med Whiskey som de snabbt fick i sig under tiden som de pustade ut av allt det sköna. Både Eva och Sonja gladdes åt att Petter förstod att deras lekar givetvis är något som kräver full diskretion. Petter fick uppleva ett par tillfällen till under helgerna med bara Sonja men på Nyårsafton vart de åter alla tre och  efter en god middag och det sedvanliga tolvslagsfirandet avslutades kvällen i Sonjas stora dubbelsäng.

 

Sonja valde att inte engagera de övriga tre mer i sina förlustelser då Petter på alla sätt orkade släcka hennes lustar, ja även Evas när så gavs tillfälle. De blev självklart nära med varandra och vågade även sig ut på både bio och teater med tillhörande restaurangbesök då Sonja, i sina kretsar, kunnat presentera Petter som en avlägsen släkting som var inneboende hos henne.

 

Tiden gick och snart var det avslutning. Allas studier hade gått bra de övriga tre hade genom sina familjer festligheter att vänta på. Petter hade under åren berättat om sin bakgrund och med inga nära släktingar kvar i livet alltså ingen som ordnade någon fest. Sonja och Eva hade givetvis löst detta och såg till att de hamnade på ett fint ställe där de kunde fira ordentligt.

 

Petter hade under sista terminen som blivande byggnadsingenjör fått klart med ett arbete på en av stans byggnadsfirmor. Sonja insåg att han var flygfärdig och var beredd på att han snart skulle flytta. Att vara inneboende är en sak men nu hade han råd med något eget. Eva som med sin påhittighet hade ett förslag på lösning. Dela av lägenheten så delen som pojkarna bott i blir en egen lägenhet med kök och allt. Man kan ha kvar en genomgångsdörr som givetvis kan låsas upp sa hon lite förföriskt. Sonja vart som eld och lågor över förslaget och turligt hade Petter aviserat att han tänkte åka på sin första långa resa under två månader.

 

Sonja hade bett honom att ställa sina saker på ett ställe då hon tänkte passa på att renovera rummen, utan att avslöja allt. Hantverkarna satte igång och jobbet gick som planerat, resultatet vart en fin ljus modern lägenhet, genom god planering hade de lyckats få till 4 rum och ett kök med alla bekvämligheter. Hon hade som plan att Petter skulle få lägenheten som studentpresent.

 

Eva hade just innan Petter åkt, meddelat att hon av hälsoskäl måste sluta och Sonja kände en liten oro över hur hon skulle hitta en ny. Genom sina väninnor hade åter fått hjälp och nu stod en ung tjej på 21 år med ett gudomligt utseende framför henne. Sonja kände hur det pirrade lite och när de gick igenom arbetsuppgifterna lade hon även till att hon ibland behövde hjälp med duschning och andra hygieniska delar. Sonja älskade att få hjälp med fötterna som nu krävde mer med åldern rätt.

 

Sara var en tjej utifrån landet och var verkligen lugnet själv, mycket läraktig och ambitiös i sitt uppträdande, och var snabbt inne i alla göromål. Sonja, som verkligen inte ville hon skulle känna felaktigt behandlad, frågade ofta om allt var bra och Sara svarade glatt att hon verkligen gillade sina göromål. I anslutning till köket fanns den gamla pigkammaren kvar och Sonja hade knappt våga erbjuda henne rummet men Sara hade vid första visningen sett rummet och själv frågat om hon fick disponera det.

 

Sonja gjorde klart även för Sara att hon inte var den typiska ”adelsdamen” utan ville ha ett förtroligt förhållande. Sara hade då hon fått erbjudandet känt att det passade henne perfekt och att Sonja hade en trevlig inställning gjorde allt enklare.

 

Ganska snart var de inne i alla rutiner när det gäller städning och annat men nu var det dags för duschningen. Sonja hade i sitt badrum en bänk som kunde tjänstgöra vid fotvården men först ville hon ha hjälp med att skrubba ryggen med en svamp som verkligen masserade och rengjorde huden på att skönt sätt. Sonja kände Sara började och skrubba henne och turligt verkade hon inte bry sig om nakenheten. Sonja njöt och när Sara bad henne dra på duschen gjorde hon det vilket resulterade i att Sara vart totalt genomblöt. Båda skrattade till åt fadäsen men Sonja var snabb och satt hon fick väl klä av sig och duscha hon med.  Sara var rask att få av sig kläderna och när hon visade upp ett par ungdomliga bröst med härliga rosenfärgade vårtor som direkt styvnade, kände Sonja åter pirret i fittan.

 

Nyduschade plockade Sara fram handdukar och utan att fråga började hon torka Sonjas kropp, först ryggen men även framsidan och även brösten. Sonja var nu så kåt att hon kunna onanera direkt. Sara förstod att bänken skulle användas till fotvården och lade upp en torr handduk. Sonja lade sig till rätta och låg med benen lätt särade. Sara tog fram en pall och snabbt började hon fila och fixa med fötterna. När hon var klar tog hon en hudsalva som blivit instruerad om och smörjde in fötterna. Hon tog även en bit upp på vaderna och då kunde Sonja inte annat än stöna till. Sara var fortfarande naken att se henne jobba med fötterna och nu med vaderna var så upphetsande. Ska jag smörja mer frågade hon och Sonja svarade med ett tydligt MMMM.

 

Strax var även låren insmorda och om inte Sara känt hennes kåtdofter från den nu sjöblöta fittan måste hon vara utan luktsinne. Sonja var nu helt avslappnad och märkte inte att Sara rest sig och stod bakom henne och nu kom händerna ut på hennes axlar och hals och som den mest naturliga sak smörjde hon även brösten. Vårtorna var stenhårda och när Sara drog fingrarna runt dem kunde inte Sonja hålla sig utan stönade ut sin njutning. Sonja kände även något mot sitt bakhuvud och insåg att det var Sara bröst. Sara fortsatte ner över magen och slutade just vid könshåret innan hon vände och åter fick brösten lite mer massage, Sonja kunde inte hålla sig utan särade mer på benen och lät ena handen smeka fittan.

 

Inga ord sades mellan dem och när Sara åter kom på framsidan och nu fortsatte med benen och även på insidan drog Sonja bort handen från fittan. Sara lät sina fingra löpa på utsidan om läpparna och i nästa drag över den styva klitorisen. Sonja stönade åter till och reflexmässigt bad hon henne smeka mer. Den mest ömsinta behandlig följde och när hon kände tungan spela över klittan kapitulerade hon i orgasmen. Sara fortsatt slickande fast mer lättare för att sen fortsätt upp över magen och sluga in en vårta. Sonja vart åter hetsad med vart mer sugen på att få smeka Sara. Hon hoppade upp och utan protester lade sig Sara på bänken. Sonja siktade in sig hennes bröst och vårtor. Sara lät sig bli behandlad och när Sonja slöt läpparna kring en vårta och lät tunga virvla började Sara stöna till. Sonja vill ge igen och nu låg hon med fittan framför munnen. Hon började lapa på läpparna för att ömsom slicka till eller suga in klitorisen vilket fick Sara att komma i sin orgasm.

 

Efter låg de och pratade och Sonja berättade om Eva och allt de vart med om även om gossarna. Sara å sin tur berättade att hon sökt sig till Stockholm för att få möjligheten att få älska med en tjej, hon såg sig själv som BS. Deras vänskap och utforskningar utvecklades och de trivdes mycket bra med varandra. En sak som Sonja inte berättat var hennes och Evas lekar med gossarna, Eftersom det bara var Petter kvar. Sara visste att Petter skulle bo i den ”nya” lägenheten.

 

När Petter kom hem och såg att det hänt saker i trapphuset, en ny dörr, vart han först lite orolig. Sonja var hemma och direkt tog hon kommandot och började fråga ut hur resan vart och han fick göra en redogörelse för allt. Och har du hittat någon kärlek vart avslutningen. Petter drog på svaret och sa att nej någon kärlek vart det inte men en tjej hade han fått knulla.

 

Så kom Sara och de vart presenterade. Petter sig direkt att Sara var en otroligt snygg och sexig tjej och som var otroligt trevlig. Så hade hon den där speciella blicken som var svår att släppa. Nu var Sonja på lite och sa att hon hunnit fixa lite och drog med honom till den nya lägenheten. Petter vart direkt förtjust över hur nytt och fräscht allt var, han såg det rum som han huserat i och nu var det så fint. Som du ser är det nu en egen lägenhet även om jag sparat en dörr in till min. Petter kände direkt att det nu var dags att börja leta lägenhet, när Sonja basunerade ut att lägenheten var en gåva för att han klarat skolan. Petter kände sig varm inombords och gav Sonja en kram som om han inte riktigt trodde på det.

 

Nu får du på allvar börja leta möbler och eftersom jag antar att du är ganska fattig efter resan har jag här ett litet bidrag även för det, och om du vill kan Sara kanske hjälpa dig. Jag kommer att åka till min dotter på Rivieran och vara borta i minst en månad sa hon. Både Petter och Sara insåg att de skulle få det ganska lugnt och skönt även om de ännu inte lärt känna varandra. Så nu ska jag vila lite och vi ses på middag kl 18, meddelade Sonja innan hon drog iväg.

 

Petter fick tid att reflektera och insåg att den vänskap som de odlat nu vart mycket påtaglig. Ett tag kände han att det kanske var för mycket men samtidigt så hade han verkligen hjälp Sonja och hon hade även hjälp honom. På kvällen satt de alla tre och åt och drack och Sonja, som hade hunnit slumra lite, var på ett strålande humör och fräckheterna haglade och även Sara släppte loss och Petter insåg snart att det fanns något även mellan Sara och Sonja.

 

Både Petter och Sara hjälpte Sonja med packningen till den väntande taxin. Ett varmt avsked med kramar och förmaningar om att njuta av allt följde. Även Sonja fick uppmaningen att utforska de franska charmörerna. När de båda kommit upp kände de först en liten spänning som egentligen var en lätt nervositet, för båda hade direkt känt att det fanns något spännande. Petter kände att han måsta ta kommandot och föreslog en promenad ut på Djurgården och besök på Gröna Lund.

 

Sara hoppade till av glädje och snart var de på väg. Petter hade vart där ett par gånger men för Sara var det premiär. Att de kom närmare varandra var naturligt och när Petter vann en stor nalle som han givetvis gav Sara fick han en bamsekram som avslutades med en kyss. Båda kände hur spänningen lättade och gick vidare nu i armkrok. Vid kärlekstunneln var valet lätt och nu satt de i båten och kände spänningen. Petter hade sin händer på Saras mage och direkt när det vart mörkt kom nästa kyss som denna gång vart ännu intensivare. Petter kände hur det började styvna och när Sara drog upp hans han till hennes bröst höll det på att gå för honom.

 

Nöjda med upplevelser gick de ut från Grönan och i den sköna sensommarkvällen beslöt de att ta en promenad. De pratade om varandra och upptäckte att de var från samma trakt i Sörmland. De hann även prata om allt annat och givetvis om Sonja. Både var överens om att hon skulle ha en stor plats i deras liv framöver. När de kom till en avskild plats med lite buskage drogs de in och åter kom de heta kyssarna. Petterstyvnade direkt och när Sara kände det greppade hon kuken genom byxorna. Petter vågade smeka Sara och hennes rumpa var så sexig. Hennes klänning gled uppåt och nu smekte han under den och närmade sig fittan.

 

Sara stönade till av njutning och resolut drog ner trosorna vilket fick Petter att börja smeka henne. Sara njöt och lyckades dra ner dragkedjan och få fram kuken och smekte den lätt. Deras längder samt att Sara stod på en liten upphöjning gjorde att kuken hamnade i perfekt läge. Sara styrde den mot sin fitta och direkt gled den in. Deras kyssar vart intensivare och med små rörelser kände de hur deras orgasmer närmade sig. Petter tryckte till lite extra och kuken gled in lite extra vilket var det som behövdes för att Saras skulle komma. Hon stönade ut sin njutning genom kyssarna för att inte avslöja dem för av förbipasserande. Petter hade inte långt kvar och njöt av de sista stötarna innan han fyllde henne.

 

Kyssarna fortsatte och de stod tätt ihop med kuken fortfarande inne. Deras lust var fortfarande het men efter en stund beslut de att vandra hemåt. Direkt hemma vart det åter kyssar och nu började kläderna åka av tills de var helt nakna. Petter kände hur upphetsad han vart av att se hennes härliga kropp. De små spetsiga brösten var så härliga och med tungan gjorde han upptäcktsfärder som slutade med att han sög in en vårta. Sara kände det härliga sugen i magen och höll nästan på att komma.

 

Hon greppade om kuken och gjorde nu det hon bara läst om, långsamt lät hon tungan slicka på skaftet för att sluta uppe på ollonet. Hon nafsade med läpparna över ollonet och bit för bit kom det längre in. Petter såg hur Sara njöt av att få utforska och fick verkligen hålla sig för att inte spruta direkt. Hon var modigare och nu var hela ollonet omslutet, tungan virvlade och hon lät mer av kuken glida in. Snart fick hon upp ett sugande som var så hetsigt. Petter insåg att han inte kunde hålla emot och förvarande om vad som skulle hända. Sara höjde blicken och med ett nöjt leende sög hon vidare. Petter rörde sig lite lätt och efter ett par drag kom så orgasmen. Han släppte på allt och stönade högt ut sin njutning medan sperman pumpade in i Saras mun. Hon fick verkligen kämpa för att svälja allt och kunde avsluta med att slicka det sista från skaftet.

 

Petter drog upp Sara för att kram och kyssa henne och när han fattade tag om hennes rumpa och hoppade hon upp och slog benen om honom. Han bar henne genom lägenheten och vid köket såg han den stora bänken som var tom. Han satt ner henne och lät henne komma ner på rygg. Han drog upp hennes ben och hade nu den härliga fittan i fokus. Han kysste längs hennes ben för att tillslut slicka hennes yttre läppar. Sonjas instruktioner om hur man slickar fick honom att verkligen njuta av tillfället samtidigt som han fick Sara att bli ännu mer hetsad. Hans pillade med tungspetsen på klittan och växlade med att dra den ner mot hennes hål. Sara började rulla med höften och snart kom hennes orgasm.

 

Petter som åter var hård lät inte vänta på att den skulle ebba ut utan satt kuken på plats och började knulla på i ett raskt tempo. Sara skrek ut sin njutning och Petter tappade räkningen på hennes orgasmer. Han ändå åter den härliga känslan just innan sprutet och tryckte till lite extra djupt innan han åter med ett högt bröl sprutade in i henne.

 

När de vaknade sida vid sida i hans säng kände de båda ett lyckorus och kramades och kysstes så där mysigt. Sara kände hur det ömmade lite i fittan och även Petter kände sig lite skinnflådd men de var båda så nöjda över sin kväll. Efter morgonbestyren tog de tag i att börja fundera på inredning och beslöt att ta en promenad ut på stan för att kika i lite olika butiker. De såg på priserna på möbler och insåg att Sonjas bidrag var väl tilltaget. Båda kände hur härligt det var att fundera ut olika lösningar och i butikerna togs de som det nyförälskade paret som skulle flytta in i deras nya lägenhet.

 

Efter en välbehövlig lunch gick de förbi en guldsmedsbutik och Petter såg hur Sara kastade blickarna mot allt i skylten. Hans tankar på framtiden snurrade runt och han insåg att han hade världens finaste tjej, även om de inte känt varandra länge, framför sig. De drog sig vidare och lite längre fram såg Petter en ny guldsmed. Han kände att ett frieri kanske var för tidigt men att få köpa något smycke kanske skulle vara en början. Hon drog in henne och började till expediten förklara att han just träffat en mycket vacker och finns tjej som han ville ge ett smycke. Sara stod stum och efter att de kikat på ringar, vilket innefattade att bestämma ringstorlek,  hade de kommit fram till halsbanden och när expediten höll fram ett guldhjärta återfick hon fattningen och såg direkt hur fin det var. På frågan om hon ville prova kunde hon inte säga nej. I spegeln med Petter bakom såg hur fint det satt och hon började nästan gråta av lycka.

 

Låt det sitta på, sa Petter på frågan om de ville prova något mer. Ute på gatan kramades och kysstes de och båda kände att de nu var tillsammans. Möbleringen gick mot sitt slutskede och nu var det mest pyntet kvar. Petter hade blivit inspirerad av alla butiker och kände hur kul det var att få skapa. Med sin byggnadsutbildning var det mest själva husen men detta hade väkt nya tankar. När de kände att allt var klart beslöt de att fira med en tjusig middag. Sara hade vart runt och fixat till en trerätters middag som de nu lagade tillsammans. Lite vin hjälpte till och snart vart närkontakterna i läget att de fick bestämma sig för att knulla eller laga mat. Först mat sen knulla sa Sara och gled ut Petters grepp om hennes bröst.

 

De hade bestämt att klä upp sig och med det dukade bordet såg allt riktigt snyggt ut. Petter hade en överraskning som han gått och klämt och till desserten skulle det ske. Middagen var så romantisk och maten smakade jättegott. Nu kände Petter att det var läge och fiskade fram den lilla asken med ringen inköpt på samma butik som halsbandet. Turligt hade expediten kommit ihåg hennes storlek.  Peter kände hur nervositeten kom smygandes men tog sats och höll ett vackert kärlekstal till Sara med avslutningen ” vill du gifta dig med mig”.

 

Sara såg på Petter och hur han lyste av lycka och sa ja direkt. När hon såg ner på ringen var den så himla vacker och gnistrade lite av stenarna. Sonja skulle komma om en vecka och nu började Sara jobba med att snygga till allt. Hon hade flyttat ut från pigkammaren och de bodde nu i lägenheten. Ett tag var hon lite orolig över hur Sonja skulle ta det och även om deras övningar i duschen. Just när tankarna var som värst kände hon ett lätt illamående och hulkade lite över WCn. Det gick över och hon kunde fortsätta med sina bestyr.

 

Petter och Sara hade ordnat med en bil och kunde åka till Arlanda och möta Sonja. När hon kom ut ur tullen mötte de en solbränd strålande Sonja som verkligen var på sitt bästa humör. Kramarna haglade liksom frågorna om hur allt vart. Sonja berättade allt inkl alla franska charmörer. När de kom fram till porten pustade Sonja ut och utryckte att de är ganska skönt med att komma hem.

 

Sara hade fixat lite extra med friska blommor och Sonja kände direkt hur fint allt var. Och nu kom det stora ögonblicket för husesyn av lägenheten. Petter lotsade stolt Sonja in genom förbindelsedörren och Sonja gick stum och beundrade allt som hon såg. Vad fint och att ni hunnit med allt sa hon när hon slog sig ner i den inbjudande soffan. Sara och Petter hade även förberett middag och nu var det de som kunde bjuda in Sonja till middag kl 19.

 

Sonja fortsatte att berätta om sina eskapader men kunde inte undgå att se vissa detaljer såsom ring och halssmycket. Hon drog på det lite och såg hur Petter och Sara verkligen gillade varandra deras blickar sade allt. Hon log lite och insåg att hon fick väl stå tillsvars själv, sätta två ungdomar i en lägenhet och tro att inget skall hända. Så kom frågan om ringen och båda slog ner blicken lite innan Petter tog till orda och förklarade sin kärlek till Sara men även deras kärlek till Sonja. Sara sken upp lite och insåg att det var en detalj de inte hunnit prata om men självklart skulle Sonja vara en del av deras liv.

 

Vi kommer alltid att hjälp dig på alla sätt avslutade han. Sonja kände en värme inombords och insåg snabbt att om allt funkar kunde de leva i en harmoni som gagnar dem alla tre. Just när hon skulle säga det rusade Sara ut i en hast och genom den öppna dörren hörde båda hur hon hulkade. Petter for upp och bistod men Sara förklarade att det inte var någon fara. När de kom ut frågade Sonja om hon känt någon förändring i brösten. Sara insåg att det vart lite skillnad. Då så min kära föreslår jag ett besök till doktorn i morgon.

 

Ja att Sara var med barn stod snabbt klart och att deras bröllop borde ske omgående var även det klart. Och nu kom Sonjas erfarenhet in och styrde upp allt så att det på bröllopsfotona inte syntes att Sara var med barn. Deras son föddes och Sonja kunde stötta även här. Att ha dörren gjorde att det vart enklare. De hade givetvis haft massa kul under tiden vilket även innefattade gemensamma älskogar. Tiden gick och snart var det dags för barn nummer två. Sonja verkligen njöt av tillvaron att kunna hjälpa till och även ha de hon älskade i sin närhet. Tänk om hon visste detta när hon satt in annonsen.

 

Hoppas läsningen vart angenäm.

 

Mr Sol

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Mr_Solen

Japp säg den kille som kan motstå en tant.....

19/8, 2021 kl. 21:27

#2

MartinL

Härligt när den gamla damen får så mycket ungdomlig omvårdnad, lite tantsnusk.

17/8, 2021 kl. 20:54

#1

Gardintroll

Härlig fantasi.

21/12, 2018 kl. 13:58