Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/6, 2019 kl. 12:38, av Sixten

Tävling i sex

Det här är en annorlunda novell

~~Kan man tävla i kärlek frågar du dig. Nej, det kan man inte. Men visst går det att tävla i sex.

Det gjorde Viveka och jag häromsistens. Det var en helt
underbar tävling med mycket knull och mycket sprut.

Viveka är en härligt kåt kvinna, liksom jag. Jag har nyligen lärt känna henne och vi har blivit mycket goda vänner.

Kanske har du läst någon novell som hennes knullkompis
Bertil skrivit. Har du det så känner du till att Viveka är en kvinna som vet hur fittan ska användas.

Och mig känner du om du läst ”Knullfest”, ”Knullfest 2” eller ”Mitt nya äventyr”. Jag är alltså Anita, Jag är kåt för det mesta och gillar sex i nästan alla former.

Härom kvällen satt Viveka och jag vid en kvällsgrogg och
snackade. Det var då vi kom på att vi skulle tävla. Vi
slog vad om vem som på en kväll och påföljande natt kunde förföra och knulla med flest män.

Reglerna var inte svåra att komma överens om. Vi skulle
klockan 20 sätta oss i en restaurangbar och därmed skulle tävlingen börja. Den skulle få fortgå till klockan 10 förmiddagen nästa dag.

Förloraren skulle presentera segraren ett raff-set med behå och trosor med öppning framför fittan.

Vi kände oss upplivade när vadet var ingånget och började fantisera vilt om de äventyr vi skulle komma att råka ut för.

Våra fantasier gjorde oss kåta. Jag kunde inte låta bli att smeka min fitta när jag lyssnade på Vivekas vilda fantasier och strax upptäckte jag att också Viveka fingrade innanför sina trosor.

Kvällen kunde bara sluta på ett sätt. Strax låg vi i min säng i en 69:a och munknullade varann. Vi drev varann till flera sköna orgasmer. Hon är för god, hon Viveka.

Så var vi då komna fram till den kväll då tävlingen skulle börja.

Viveka och jag satt nu uppriggade i förföriska kläder, kortkorta kjolar, starkt urringade blusar och nätstrumpor på Savoys bar med var sin Dry Martini. Vi tittade båda på klockan som just blivit 20.00. Vi nickade mot varann. Tävlingen hade börjat.

Jag påkallade bartenderns uppmärksamhet.

- Är restaurangchefen här i kväll?

- Ja, han är på sitt kontor.

- Bra, vill ni anmäla fru Mårtensson, Jag har en del jag måste prata med honom om.

Bartendern tog lokaltelefonen och ringde. Efter avslutat samtal fick jag besked att jag skulle få komma upp till kontoret.

Jag gav en Viveka en menande blick, reste mig och tog den av bartendern anvisade vägen till kontoret.

Jag knackade på och bjöds stiga in.

- Go kväll. Har ni tid med mig en liten stund

Jag närmade mig chefen och hans skrivbord, vickade utmanande på höfterna.

- Jag har hört av en väninna att ni ska vara en kärlekskonstens mästare.

Restaurangchefen tittade frågande på mig.

- Ingen kan älska som ni har hon sagt.

- Jag förstår inte.

- Jo, ni förstår säkert, Ni lär vara en riktig knullbock

Jag närmade mig skrivbordet ännu mer och under tiden
frilade jag mitt ena bröst.

- Neka inte nu, visst blir ni sugen när ni ser ett vackert kvinnobröst. Kom smek mig! Jag har sett fram mot det här mötet länge. Visa nu att ni är den karl som det sägs att ni är.

Restaurangchefen reste sig. Nu såg jag hur hans byxor
hade fått en stor bula i skrevet. Han var påverkad.

Jag tog de sista få stegen fram till honom, slog mina
armar runt hans hals och kysste honom.

Det blev en djup, upphetsande kyss. Våra tungor möttes.
Vi bytte saliv. Hans läppar var hungriga och det var mina med.

Han drog mig tätt intill sig. Jag tryckte emot och kände nu vilket härligt stånd han hade.

Jag knäppte upp min kjol och lät den falla till golvet. Några trosor hade jag inte på mig. Under tiden befriade restaurangchefen mig från min behå och jag var därmed helt naken så när som på strumpor och skor.

Jag ville få det att gå undan. Därför lade jag mig genast på rygg på skrivbordet, fläkte ut mina ben och exponerade fittan. Den kåte chefen kunde inte stå emot, befriade sig från sina byxor, drog fram sin kuk genom kalsonggylfen och tryckte den mot springan mellan mina fittläppar.

Jag var redan våt så hans kuk gled lätt in. Han var het, knullkåt av bara den och körde med en gång in sin kuk i botten. Nu började han knulla av bara den. Jag såg kåtglansen i hans ögon. Han stönade och skrek:

- Du djäkla knullfitta, jag ska knulla dig sönder och samman. Du sköna, djäkla knullarsel ska få så mycket du aldrig fått förut.

Nu hade han börjat stöna verkligt högt och pumpade på med en otrolig kraft. Han testiklar smällde mot mitt underliv. Hans blick som jag inte kunde ta ögonen ifrån visade på vad jag skulle vilja kalla ett kåtslag.

Men det kändes skönt i min fitta. Det var härligt att uppleva den häftighet han knullade mig med. Nu hade jag börjat sava alldeles förskräcklig, fittsaften bara rann av mig. Jag kände att snart skulle fittan börja krampa och jag få en härlig orgasm.

Jag förde ner ett finger till min clitta och smekte den. Det gick sköna ilningar i fittan och runt omkring.

Så märkte jag att jag fått ett finger i anus och det minskade inte mina lustkänslor.

Så kände jag att jag var framme vid min orgasm. Jag skrek.

- Å, du, du, du, sköna kuk Spruta! Nu. Kom ÅÅÅÅÅÅÅÅhhh!

Det kändes som om kramperna, vällustilningarna fortplantades genom hela min kropp. Min fitta slöt sig hårt runt hans kuk när sperman slungades ner i botten på min fitta.

Restaurangchefen formligen vrålade när det gick för honom. Hans kuk gled ur. Och den galningen började genast runka för att få nytt stånd. Men då kom jag till sans.

Skulle jag vinna tävlingen måste det bli slut och jag måste erövra nästa kuk. Vi tävlade ju inte om antalet knull utan om antalet kukar som vi lockat in i våra fittor.

Jag tog snabbt på mig och sa adjö men gav honom mitt telefonnummer.

Nere i baren hade Viveka satt sig bredvid en äldre gentleman som var i färd med att förstulet stryka henne över låren. Det verkade som om hon fått napp.

Jag uppfattade i ögonvrån att att en man, kanske en handelsresande var på väg in. Jag fångade upp honom.

- Har ni tid att gå med mig en stund uet i vestibulen.

Jag tog honom i handen och förde honom tillbaka mot entrén.

- Det är fråga om ett mycket delikat ärende. En tävling förstår ni.

- Vad då?

Mannen såg ut som ett frågetecken.

- Jo, jag måste gå rakt på sak. En väninna till mig och jag har en tävling i kväll. Ni skulle kunna vara en som kunde hjälpa mig att vinna.

- Jag förstår inte

- Vi tävlar om vem som kan få det flesta knullen i kväll.

- Aha, Mannen började skratta.

- Så jag skulle hjälpa er till vinst.

- Ja visst. Kunde det inte vara skönt för er att börja kvällen med ett rejält knull.

- Jo, jag kan inte förneka att ni gör mig kåt.

Jag så mig runt och upptäckte att den enda lokal som vi kunde använda för att knulla med varann i var handikapptoaletten. Den skulle säkert vara ledig större delen av kvällen.

Styrd av mig smet vi in på toa. Där började vi ett intensivt kyssande.

- Vi får verkligen inte nonchalera förspelet sa jag när jag fått upp hans gylf och greppat hans kuk.

- Nej, absolut inte. Vad heter du? Jag heter Martin

- Jag heter Anita och är jättekåt, det är jag för övrig nästan jämt.

Jag runkade Martins kuk med långa mjuka drag. Den var snabb att resa sig. Jag böjde mig fram och tog den i mun och lät min tunga spela över ollonet. Jag märkte hur Martin njöt.

- Sätt dig på toa så rider jag dig

Martin var lydig och satte sig på toasitsen med nerkavlade byxor och kalsonger. Med min våta spermafyllda fitta satte jag mig med ryggen mot honom och gled ner på hans kuk och började lyfta och sänka mig,

Martins kuk var himla stor och tjock, en av de bamsigaste jag haft i min fitta så knullet var jätteskönt.

Martin la sina händer på mina bröst och masserade dem medan jag hela tiden guppade upp och ner.

Jag kände hur fittan började sava mer och mer. Det formligen rann ur den. Som alla män som knullar stönade Martin och så började han viska sköna, fräcka ord i mitt öra.

- Din fitta är gudomlig. Du har en riktig horfitta. Den gör mig tokig. Knullunge! Knulldrottning. Rid! Rid! Nu sitter du på Kukarnas Kuk. Du sitter
på den kåtaste kuken i stan. Jag älskar din djäkla kåta våta fitta.

Jag jobbade på. Ritten började gå snabbare. Jag försökte hålla
tillbaka min orgasm men när jag kände Martins sprut och hörde
hans stön kunde jag inte hålla emot längre. Jag formligen exploderade
i en av de skönaste orgasmer jag haft.

När vi reste oss upp verkade det som om vi var litet blyga för
varann. Bekantskapen hade verkligen uppstått snabbt och på
rekordtid lett till samlag. Det är inget som händer dagligdags

Även Martin fick mitt telefonnummer.

Vi smög oss ut från handikapptoaletten.

Min blick fångade nu tre ynglingar som var på väg in. Jag hejdade
dem och talade om att jag höll på med en undersökning om ungdomars
sexvanor.

Men, sa jag för att jag ska få tillfälle att i lugn och ro ställa mina frågor
så borde vi gå undan till något avskilt rum.

Pojkarna verkade intresserade och jag fick dem med till ett tomt sidorum
intill entrén.

Efter litet lirkande och litet ordväxling var saken klar. Jag hade fått dem
upptända och de ville nu inget hellre än att knulla mig.

- Kom grabbar, jag ställer mig på alla fyra här och drar upp min kjol och
sen är det serverat. Kör in era kukar i tur och ordning. Jag lovar er härliga
orgasmer.

Den förste av pojkarna gick fram, ställde sig på knä bakom mig och drog
fram sin stake. Jag sneglade på den och fick världens överrasking. Detta
var den största kuk jag någonsin sett. Så lång, så tjock och så fint lila-blå
på ollonet. En superkuk med andra ord. Jag började undra om min fitta
skulle kunna svälja den.

Snart hade jag denna jättekuk i min fitta och fittan tänjdes ut. Det gjorde
till en början litet ont men efter några juck hade fittan tänjts ut och
anpassat sig.

Å, vad härligt. Super att ha en superkuk i den längtande fittan. Vilket
knull det blev.

De andra pojkarna hade tagit fram sina kukar och stod nu vid sidan om
oss och runkade upp dem för att vara beredda att ta vid när kompisens
sprutat.

Detta var en underbar upplevelse. Känna en mastodontkuk i sin fitta
och samtidigt se två unga kåta grabbar med sina noviskukar ivrigt
runkande strax intill mig.

Jag bad den närmaste grabben komma närmare och sticka in sin kuk
i min mun. Han lydde mig efter viss tvekan men tycktes inte ångra
sig när jag fått suga honom till utlösning.

Så sprutade pojke nummer ett. Antalet sprut måste ha varit fler än
jag någonsin fått vid ett och samma knull. Jag upplevde det som om
han sprutade nio gånger. Vid det sista sprutet var jag färdig. Min
orgasm blev vidunderligt skön.

Nu fick så var och en av de andra två pojkarna ta mig bakifrån.
Jag måste erkänna att jag när vi slutade aldrig haft så mycket
sperma i min fitta. Men jag njöt.

Vid det här laget hade jag haft fem olika kukar i min våta, kåta fitta.
Men det gällde att få in fler om jag skulle vara säker på att vinna vadet
med Viveka. Jag anade att hon inte var dålig på att förföra män,

På restaurangen lyckades jag förföra kocken och en servitör och
strax före stängningsdags raggade jag upp en något påstruken
affärsman och följde med honom upp på hans hotellrum

Han ville till varje pris ha ett analknull och det fick han sedan
vi lyckats få fram ett glidmedel som han smorde in i min röv.

Affärsmannen var kåt som fan och jag var nog också det trots
alla mina orgasmer tidigare under kvällen.

Det var ju egentligen skönt att som omväxling och avslutning
bli knullad i röven. Fittan hade ju fått så mycket hon tålde.

Efter en stund gled kuken mycket lätt in och ut och våra utlösningar
blev formidabla. Vi skrek så högt att någon närboende bultade på
dörren och bad oss ta det litet lugnare. Affärsmannen skrek då

- Ge fan i att bulta. Här knullar vi och då får vi skrika utan att du
ska lägga dig i.

När Viveka och jag träffades följande dag hade vi givetvis mycket att
berätta för varann.

Efter att ha knullat med den äldre gentlemannen hon pratat med i baren
hade hon gått upp till restaurangchefen som var med på noterna på
en gång. Hon blev knullad av honom två gånger.

Så hade hon lyckats knulla med bartendern och en bargäst och
rockvaktmästaren. Det blev sammanlagt fem personer. Men jag
hade ju knullat med fem karlar och tre unga pojkar.

8 – 5, en grandios seger. Men jag ska inte slå mig för mitt bröst.
Jag är säker på att Viveka kan besegra mig. Den här gången vann jag
i alla fall och har nu satt på mig min vinst, ett mycket snyggt mitt raff-set.
Vill du se hur det klär mig så kan du komma hem till mig på
Hasselstigen 18 i Götet.


 TÄVLINGEN

Kan man tävla i kärlek frågar du dig. Nej, det kan man inte.
Men visst går det att tävla i sex.

Det gjorde Viveka och jag härom sistens. Det var en helt
underbar tävling med mycket knull och mycket sprut.

Viveka är en härligt kåt kvinna, liksom jag. Jag har nyligen
lärt känna henne och vi har blivit mycket goda vänner.
Kanske har du läst någon novell som hennes knullkompis
Bertil skrivit. Har du det så känner du till att Viveka är
en kvinna som vet hur fittan ska användas.

Och mig känner du om du läst ”Knullfest”, ”Knullfest 2” eller
”Mitt nya äventyr”. Jag är alltså Anita, Jag är kåt för det
mesta och gillar sex i nästan alla former.

Härom kvällen satt Viveka och jag vid en kvällsgrogg och
snackade. Det var då vi kom på att vi skulle tävla. Vi
slog vad om vem som på en kväll och påföljande natt kunde
förföra och knulla med flest män.

Reglerna var inte svåra att komma överens om. Vi skulle
klockan 20 sätta oss i en restaurangbar och därmed skulle
tävlingen börja. Den skulle få fortgå till klockan 10 förmiddagen
nästa dag.

Förloraren skulle presentera segraren ett raff-set med behå
och trosor med öppning framför fittan.

Vi kände oss upplivade när vadet var ingånget och började
fantisera vilt om de äventyr vi skulle komma att råka ut för.
Våra fantasier gjorde oss kåta. Jag kunde inte låta bli att
smeka min fitta när jag lyssnade på Vivekas vilda fantasier
och strax upptäckte jag att också Viveka fingrade innanför
sina trosor.

Kvällen kunde bara sluta på ett sätt. Strax låg vi i min säng
i en 69:a och munknullade varann. Vi drev varann till flera
sköna orgasmer. Hon är för god, hon Viveka.

Så var vi då komna fram till den kväll då tävlingen skulle börja.
Viveka och jag satt nu uppriggade i förföriska kläder, kortkorta
kjolar, starkt urringade blusar och nätstrumpor på Savoys bar
med var sin Dry Martini. Vi tittade båda på klockan som just
blivit 20.00. Vi nickade mot varann. Tävlingen hade börjat.

Jag påkallade bartenderns uppmärksamhet.

- Är restaurangchefen här i kväll?

- Ja, han är på sitt kontor.

- Bra, vill ni anmäla fru Mårtensson, Jag har en del jag
måste prata med honom om.

Bartendern tog lokaltelefonen och ringde. Efter avslutat samtal
fick jag besked att jag skulle få komma upp till kontoret.

Jag gav en Viveka en menande blick, reste mig och tog den
av bartendern anvisade vägen till kontoret.

Jag knackade på och bjöds stiga in.

- Go kväll. Har ni tid med mig en liten stund

Jag närmade mig chefen och hans skrivbord, vickade utmanande på höfterna.

- Jag har hört av en väninna att ni ska vara en kärlekskonstens
mästare.

Restaurangchefen tittade frågande på mig.

- Ingen kan älska som ni har hon sagt.

- Jag förstår inte.

- Jo, ni förstår säkert, Ni lär vara en riktig knullbock

Jag närmade mig skrivbordet ännu mer och under tiden
frilade jag mitt ena bröst.

- Neka inte nu, visst blir ni sugen när ni ser ett vackert
kvinnobröst. Kom smek mig! Jag har sett fram mot
det här mötet länge. Visa nu att ni är den karl som det
sägs att ni är.

Restaurangchefen reste sig. Nu såg jag hur hans byxor
hade fått en stor bula i skrevet. Han var påverkad.

Jag tog de sista få stegen fram till honom, slog mina
armar runt hans hals och kysste honom.

Det blev en djup, upphetsande kyss. Våra tungor möttes.
Vi bytte saliv. Hans läppar var hungriga och det var mina
med.

Han drog mig tätt intill sig. Jag tryckte emot och kände nu
vilket härligt stånd han hade.

Jag knäppte upp min kjol och lät den falla till golvet. Några
trosor hade jag inte på mig. Under tiden befriade restaurangchefen
mig från min behå och jag var därmed helt naken så när som på
strumpor och skor.

Jag ville få det att gå undan. Därför lade jag mig genast på rygg på
skrivbordet, fläkte ut mina ben och exponerade fittan. Den kåte
chefen kunde inte stå emot, befriade sig från sina byxor, drog
fram sin kuk genom kalsonggylfen och tryckte den mot springan
mellan mina fittläppar.

Jag var redan våt så hans kuk gled lätt in. Han var het, knullkåt
av bara den och körde med en gång in sin kuk i botten. Nu började
han knulla av bara den. Jag såg kåtglansen i hans ögon. Han stönade
och skrek:

- Du djäkla knullfitta, jag ska knulla dig sönder och samman. Du
sköna, djäkla knullarsel ska få så mycket du aldrig fått förut.

Nu hade han börjat stöna verkligt högt och pumpade på med en
otrolig kraft. Han testiklar smällde mot mitt underliv. Hans blick
som jag inte kunde ta ögonen ifrån visade på vad jag skulle vilja
kalla ett kåtslag.

Men det kändes skönt i min fitta. Det var härligt att uppleva den
häftighet han knullade mig med. Nu hade jag börjat sava alldeles
förskräcklig, fittsaften bara rann av mig. Jag kände att snart skulle
fittan börja krampa och jag få en härlig orgasm.

Jag förde ner ett finger till min clitta och smekte den. Det gick
sköna ilningar i fittan och runt omkring.

Så märkte jag att jag fått ett finger i anus och det minskade inte
mina lustkänslor.

Så kände jag att jag var framme vid min orgasm. Jag skrek.

- Å, du, du, du, sköna kuk Spruta! Nu. Kom ÅÅÅÅÅÅÅÅhhh!

Det kändes som om kramperna, vällustilningarna fortplantades
genom hela min kropp. Min fitta slöt sig hårt runt hans kuk
sperman slungades ner i botten på min fitta.

Restaurangchefen formligen vrålade när det gick för honom.
Hans kuk gled ur. Och den galningen började genast runka
för att få nytt stånd. Men då kom jag till sans. Skulle jag vinna
tävlingen måste det bli slut och jag måste erövra nästa kuk.
Vi tävlade ju inte om antalet knull utan om antalet kukar som
vi lockat in i våra fittor.

Jag tog snabbt på mig och sa adjö men gav honom mitt telefonnummer.

Nere i baren hade Viveka satt sig bredvid en äldre gentleman som
var i färd med att förstulet stryka henne över låren. Det verkade som
om hon fått napp.

Jag uppfattade i ögonvrån att att en man, kanske en handelsresande
var på väg in. Jag fångade upp honom.

- Har ni tid att gå med mig en stund uet i vestibulen.

Jag tog honom i handen och förde honom tillbaka mot entrén.

- Det är fråga om ett mycket delikat ärende. En tävling förstår ni.

- Vad då?

Mannen såg ut som ett frågetecken.

- Jo, jag måste gå rakt på sak. En väninna till mig och jag har
en tävling i kväll. Ni skulle kunna vara en som kunde hjälpa mig
att vinna.

- Jag förstår inte-

- Vi tävlar om vem som kan få det flesta knullen i kväll.

- Aha, Mannen började skratta.

- Så jag skulle hjälpa er till vinst.

- Ja visst. Kunde det inte vara skönt för er att börja kvällen med ett rejält knull.

- Jo, jag kan inte förneka att ni gör mig kåt.

Jag så mig runt och upptäckte att den enda lokal som vi kunde använda för att knulla med varann i var handikapptoaletten. Den skulle säkert vara ledig större delen av kvällen.

Styrd av mig smet vi in på toa. Där började vi ett intensivt kyssande.

- Vi får verkligen inte nonchalera förspelet sa jag när jag fått upp hans gylf och greppat hans kuk.

- Nej, absolut inte. Vad heter du? Jag heter Martin

- Jag heter Anita och är jättekåt, det är jag för övrig nästan jämt.

Jag runkade Martins kuk med långa mjuka drag. Den var snabb att resa sig. Jag böjde mig fram och tog den i mun och lät min tunga spela över ollonet. Jag märkte hur Martin njöt.

- Sätt dig på toa så rider jag dig

Martin var lydig och satte sig på toasitsen med nerkavlade byxor och kalsonger. Med min våta spermafyllda fitta satte jag mig med ryggen mot honom och gled ner på hans kuk och började lyfta och sänka mig,

Martins kuk var himla stor och tjock, en av de bamsigaste jag haft i min fitta så knullet var jätteskönt.

Martin la sina händer på mina bröst och masserade dem medan jag hela tiden guppade upp och ner.

Jag kände hur fittan började sava mer och mer. Det formligen rann ur den. Som alla män som knullar stönade Martin och så började han viska sköna, fräcka ord i mitt öra.

- Din fitta är gudomlig. Och din horfitta gör mig tokig. Knullunge! Knulldrottning. Rid! Rid! Nu sitter du på Kukarnas Kuk Du sitter på den kåtaste kuken i stan. Jag älskar din kåta, våta kukfitta.

Jag jobbade på. Ritten började gå snabbare. Jag försökte hålla tillbaka min orgasm men när jag kände Martins sprut och hörde hans stön kunde jag inte hålla emot längre. Jag formligen exploderade i en av de skönaste orgasmer jag haft.

När vi reste oss upp verkade det som om vi var litet blyga för varann. Bekantskapen hade verkligen uppstått snabbt och på rekordtid lett till samlag. Det är inget som händer dagligdags

Även Martin fick mitt telefonnummer.

Vi smög oss ut från handikapptoaletten.

Min blick fångade nu tre ynglingar som var på väg in. Jag hejdade dem och talade om att jag höll på med en undersökning om ungdomars sexvanor.

Men, sa jag för att jag ska få tillfälle att i lugn och ro ställa mina frågor, så borde vi gå undan till något avskilt rum.

Pojkarna verkade intresserade och jag fick dem med till ett tomt sidorum intill entrén.

Efter litet lirkande och litet ordväxling var saken klar. Jag hade fått dem upptända och de ville nu inget hellre än att knulla mig.

- Kom grabbar, jag ställer mig på alla fyra här och drar upp min kjol och sen är det serverat. Kör in era kukar i tur och ordning. Jag lovar er härliga
orgasmer.

Den förste av pojkarna gick fram, ställde sig på knä bakom mig och drog fram sin stake. Jag sneglade på den och fick världens överrasking. Detta var den största kuk jag någonsin sett. Så lång, så tjock och så fint lila-blå på ollonet. En superkuk med andra ord. Jag började undra om min fitta skulle kunna svälja den.

Snart hade jag denna jättekuk i min fitta och fittan tänjdes ut. Det gjorde till en början litet ont men efter några juck hade fittan tänjts ut och anpassat sig.

Å, vad härligt. Super att ha en superkuk i den längtande fittan. Vilket knull det blev.

De andra pojkarna hade tagit fram sina kukar och stod nu vid sidan om oss och runkade upp dem för att vara beredda att ta vid när kompisens sprutat.

Detta var en underbar upplevelse. Känna en mastodontkuk i sin fitta och samtidigt se två unga kåta grabbar med sina noviskukar ivrigt runkande strax intill mig.

Jag bad den närmaste grabben komma närmare och sticka in sin kuk i min mun. Han lydde mig efter viss tvekan men tycktes inte ångra sig när jag fått suga honom till utlösning.

Så sprutade pojke nummer ett. Antalet sprut måste ha varit fler än jag någonsin fått vid ett och samma knull. Jag upplevde det som om han sprutade nio gånger. Vid det sista sprutet var jag färdig. Min orgasm blev vidunderligt skön.

Nu fick så var och en av de andra två pojkarna ta mig bakifrån.Jag måste erkänna att jag när vi slutade aldrig haft så mycket sperma i min fitta. Men jag njöt.

Vid det här laget hade jag haft fem olika kukar i min våta, kåta fitta. Men det gällde att få in fler om jag skulle vara säker på att vinna vadet med Viveka. Jag anade att hon inte var dålig på att förföra män.

På restaurangen lyckades jag förföra kocken och en servitör och strax före stängningsdags raggade jag upp en något påstruken affärsman och följde med honom upp på hans hotellrum

Han ville till varje pris ha ett analknull och det fick han sedan vi lyckats få fram ett glidmedel som han smorde in i min röv.

Affärsmannen var kåt som fan och jag var nog också det trots alla mina orgasmer tidigare under kvällen.

Det var ju egentligen skönt att som omväxling och avslutning bli knullad i röven. Fittan hade ju fått så mycket hon tålde.

Efter en stund gled kuken mycket lätt in och ut och våra utlösningar blev formidabla. Vi skrek så högt att någon närboende bultade på dörren och bad oss ta det litet lugnare. Affärsmannen skrek då

- Ge fan i att bulta. Här knullar vi och då får vi skrika utan att du ska lägga dig i.

När Viveka och jag träffades följande dag hade vi givetvis mycket att berätta för varann.

Efter att ha knullat med den äldre gentlemannen hon pratat med i baren hade hon gått upp till restaurangchefen som var med på noterna på
en gång. Hon blev knullad av honom två gånger.

Så hade hon lyckats knulla med bartendern och en bargäst och rockvaktmästaren. Det blev sammanlagt fem personer. Men jag hade ju knullat med fem karlar och tre unga pojkar.

8 – 5, en grandios seger. Men jag ska inte slå mig för mitt bröst.Jag är säker på att Viveka kan besegra mig. Den här gången vann jag i alla fall och har nu satt på mig min vinst, ett mycket snyggt mitt raff-set.

Vill du se hur det klär mig så kan du komma hem till mig.

 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.