Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/6, 2019 kl. 08:37, av Sixten

Monikas mamma

Monikas mamma heter Svea. Hon är liksom Monika vacker som en dag och har trots sina 48 år en kropp som mången trettioåring skulle kunna avundas henne.

Monika, som jag haft ett så härligt äventyr med, fortsatte att vara min stora passion och hon tycktes faktiskt vara passionerat förälskad i mig. Jag var förvånad över att hon, denna gudabennådat vackra kvinna nöjde sig med mig, oerfaren och ännu inte med en särskilt inkomstbringande
 anställning. Jag hade ju ungerfär ett år kvar på mina universitetstudier och mitt jobb var ett lågavlönat sommarjobb.

 Monika var het. Av självbevarelseskäl höll jag mig borta ifrån henne en och ibland två gånger i veckan. Det var helt nödvändigt. Jag fruktade att kroppen inte skulle orka med att dag efter dag i tät följd fabricera sperma. De nätter jag var hos henne tömde hon min pung till sista droppen. Men skönt var det och rokigt hade vi även på annat sätt och på andra ställen än i sängen.

 Vi löste korsord, löste sudoku, nojsade, skojade med kåta killar och tjejer på sexsajter. Och så löptränasde vi för att hålla konditionen vid liv.

 Monikas mamma var frånskild. Jag har träffat henne några gånger. Jag har frågat Monika om hon tror att mamman har något sexliv. Monika tvivlar men håller med om att det inte skulle vara svårt för henne att förföra en karl.

 Monikas mamma heter Svea. Hon är liksom Monika vacker som en dag och har trots sina 48 år en kropp som mången trettioåring skulle kunna avundas henne. Benen är långa, vaderna breda, blysten fyllig, läpparna i alla högsta grad fylliga och frestande.

 När jag senast tillsammans med Monika var hembjuden till Svea kände jag alldeles starkt att Sveas mogenhet och skönhet utövade en stark dragning på mig. Jag måste erkänna att jag blev kåt på henne. Det är helt klart att Monika märkte det så det blev diskussion i frågan när vi kommit hem,

- Du hade svåt att slita dina blickar från mamma.
- Ja, det erkänner jag. Erkänn att hon är grann.
- Det såg ut på dig som om du hade velat gå i säng med henne.
- Nja, inte mej emot om jag kan vara säker på att du inte skulle bli sotis.
- Jo du, du kåtbock. Först knulla dottern och sedan hennes mamma.
 - Vore det konstigt?
- Egentligen inte, Kjell. Det vore spännande. Mamma och jag kunde jämföra dina prestationer.
- Menar du allvar. Skulle du tillåta?
 - Absolut
- Tror du hon är villig
- Utan tvekan. Hon är nog egentligen lika kåt som jag.
 - Vet du eller gissar du?
 - Jag har i alla fall sett att hon har en stor dildo i nattygsbordet.

 Monika började smeka mig . Snart hade hon handen om min kuk.
- Det vore kul att se mamma greppa din bamse precis som jag gör nu.
- Vore underbart, jag blir mer och mer tänd på idén.

 Medan Monika runkade mig började vi fantisera hur mötet mellan Svea och mig skulle kunna avlöpa . Vi var överens om att Svea och jag skulle garanteras några timmar då ingen störde oss. Monika räknade ut att hon skulle vara med men att hon efter en stund skulle få ett samtal från sin chef som behövde hjälp med ett brådskande arbete. En av Monikas väninnor skulle ringa och Monika skull ta samtalet och sedan tala om för sin mamma och mig att hon måste ge sig iväg på en gång.

 Så blev det också. Monika och jag blev bjudna till hennes mamma efter jobbet en dag. Vi hade inte mer än hunnit sätta oss vid kaffeborde förrän telefonen ringde. Monika blinkade åt mig och tog emot samtalet. Vi hörde henne bara säga ett antal "ja" så var samtalet slut. Monika förklarade för mig och sin mamma att hon måste sticka iväg genas för att hjälpa chefen.

 Och så satt vi där Svea och jag med våra kaffekoppar.

- Jag tror jag vill ha ett glas cognac. Vill du också ha, Kjell
 - Tack det vore gott

 Det verkade som om Svea var nervös. Hon darrade på handen när hon fyllde våra glas och strax efteråt höll hon på att skjuta sockerskålen från bordet. Hon ursäktade sig med att ha sovit dåligt och var trött.
 Jag undrade i mitt stilla sinne om Monika gjort några antydningar om att jag var begapad i henne, kanske till och med avslöjat mina funderingar på älskog.

 Jag beslöt sondera terrängen.

- Hur är det att vara skild och leva utan en man?
- Både bra och illa.
 - Vad menar du?
- Jag rår mig själv bättre nu men ibland längtar jag efter en man
- Är det för erotikens skull
- Ja, det måste jag tillstå
- Så, längtan efter sex upphör inte efter klimakteriet?
- Ånej.
- Vet du att du är en mycket vacker och attraktiv kvinna. Det vore ingen svårighet för dig att skaffa sexuell njutning
 - Kanske inte.

 Jag tittade Svea i ögonen, log mot henne och reste mig och gick fram till henne, böjde mig ner och la min kind mot hennes.

- Jag hoppas att du märker att jag uppvaktar dig nu
 - Mmmm
- Känner du att det är en erotisk spänning mellan oss.
 - Ja

 Jag strök med handen över Sveas nacke och märkte genast att Svea reagerade positivt. Jag kysste henne på kinden och då Svea vred sitt ansikte mot mig kysste jag henne på munnen. Kyssen utvecklades efter en kort stund till en djup kyss.

 Jag kände hur kuken reste sig.

 Jag förde en hand till ett av hennes bröst. Mjukt och sakta började jag smeka medan jag fortsatt att spela med min tunga i Sveas mun. Sveas bröst var ljuvliga, stora, större än Monikas. De var en aning hängande men ljuvligt mjuka.

 Svea gav ifrån sig ett lätt stön. Jag kände hur hon pressade bröstet mot min hand. Min kuk växte än mer

- Du är för god Svea, väl så god som Monika
 - Nej det tror jag inte
- Jo, du är en fullblodskvinna
- Tack, Kjell, men Monika är säkert nummer ett för dig
- Ni är mig lika kära och frestande

 Jag kunde nu tydligt märka att Svea var kåt.

- Jag tror lusten har återvänt till dig. Jag känner att du är kåt
- Ja, Kjell. Nu är jag härligt kåt. Kom vi går till sovrummet.

 Svea tog mig i handen och ledde mig till vårt blivande kärleksläger.
 Detta var ett ögonblick, fyllt av pirrande förväntan. Hela tiden signalerade min kuk att den vill in i Sveas fitta. Min gud, om inget oväntat inträffade skulle jag få knulla med min fästmös paranta mamma.

 Utstuderat utmanande började Svea ta av sig kläderna. Hon gjore det sakta precis som en professionell strippa. Min iver och otålighet ökade hela tiden.

 - Gillar du vad du ser
- Ja, Svea. Ska du bjuda på allt det jag längtar efter
 - Ta det lugnt Kjell. Snart har du kuken inne

 Jag hade inte väntat mig sådana ord från Svea. Hur kunde hon veta att jag blev extra upphetsad av dirty talk.

 Nu drog hon av sig det sista insynsskyddet, sina trosor. Sakta sakta drog hon dem ner utefter höfterna. Jag upptäckte först ett hårigt venusberg och så, där strax framför mina ögon framträdde ett par tjocka långsmala, en aning uppsvällda blygdläppar.

 - Ser du min fitta nu? Vad tycker du?

- Svea, Svea. Jag kreverar snart. Hon är så vacker

 Ja, det var en vacker fitta, denna fitta på en mogen, förförisk kvinna.
 Det ryckte i min kuk. Plötsligt kunde jag inte hålla mig. Jag stötte ner Svea i sängen, slängde mig över henne, stack fingrarna i hennes fitta och särade på fittläpparna. Jag såg genast att det var vått ikring dem. Min hand sökte sig till clittan. Svea kved. Nu var det dags.

 Jag trängde in med kuken. Den löpte utan hinder längst ner i botten med en gång. Sveas fitta var djup och bred och väl insmord av hennes safter.

 Det kändes så skönt. Känslan i kuken var underbar liksom det leende Svea gav mig.

 - Du har en verkligt god kuk, Kjell
 - Gillar du honom?
- Om jag gör, det var så länge sedan som jag hade en så välkommen gäst.
- Fort eller långsamt?
- Ta det piano till en början!

 Efter ett antal sköna motjuck som Svea åstadkom och som nästan förde mig till sprutande orgasm stannade hon upp i sina rörelser.

- Kjell, du måste vänta på mig. Låt mig komma ikapp. Slicka mig!

 Motvilligt drog jag ut kuken och kröp ner med mitt ansikte till hennes grotta. Kanske var det trots vad jag trott det bästa jag kunde göra, detta att slicka hennes fitta. I varje fall njöt Svea och jag näst intill bedövades av en underbar doft och arom. Kuken höll sig utan svårighet styv.

 Plötsligt kände jag att jag inte kunde vänta längre. Jag kändet att en spermaeruption var nära förestående. Min sperma ville jag placera i Sveas fitta, inte på lakanet.

 Jag tog tag i kuken och förde den till fittmynningen men hann inte föra in den. Svea tog ett hårt tag i min handled och höll tillbaka mig. Jag försökte ta mig loss men då styvnade Sveas tag om min handled.

- Nej Kjell, vänta, vänta, lugna dig! Fortsätt slicka!

 Jag vet inte hur jag kunde hålla emot men Svea hann före mig. Hon formligen exploderade i en orgasm som fick henne att kraftigt slänga med kroppen och skrika och det bästa av allt, för mig alltså, var den stråle av könsvätska som slungades in i min mun och gav mig en rasande god eftersmak som jag hade kvar resten av dagen.

 När Svea pustat ut ville hon ha en fortsättning. Hon ville rida mig. Det var en lätt sak för henne att trä upp sig på min styvt erigerade kuk.

 Svea visade sig vara en suverän ryttarinna. Hennes ritt var varierad på ett sällsynt njutningsfullt sätt. Först några lyft ända till toppen av ollonet, sedan en kort sänkning, lyft och kort sänkning. Efter ett tag sjönk hon ner så att kuken nådde fram till hennes livmodertapp. Där stannade hon och cirkulerade med sitt underliv. Hela tiden växlade hon.

- Har du det skönt, älskade Kjell
- Ja, du härliga knullkvinna
- Jag ska hålla på så länge du kan hålla emot, du din tantknullare

 Jag trodde inte att det var sant. Jag, 22 år, knullade en 48-årig kvinna och njöt, intensivare och intensivare. De kan allt, de mogna kvinnorna.

- Du är underbar, du rider mig väl så bra som din dotter.

 Jag hann knapp säga så förrän strålen med sperma fann sig väg ut och sköljde in i Sveas slida.

- Å, Kjell, Kjell. Nu kommer jag också, ja, jaaaaaaaa

 När våra orgasmer klingat ut och vi vilat en stund var Svea het på att fortsätta men nu ville hon att jag skulle analknulla henne.

- Vänta här Kjell! Jag ska hämta olja.

 Svea gick iväg och efter en kort stund stod hon framför mig med en flaska Virgin olivolja.

 Jag var tvungen att skratta. Detta var då för dråpligt

- Men Svea, Svea. Den här oljan kan väl inte passa dig

- Man tager vad man haver. Den kan duga också för kåta äldre damer.

 Svea ställde sig på alla fyra och svankade så hennes ända kom högt upp. Jag hällde upp i handen och började massera in virginoljan i anus på Svea. Jag gjorde det i flera omgångar och snurrade runt med mina oljiga fingrar ett gott stycke in i Svea stjärthål.

- Nu räcker det Kjell

 Jag slutade inoljningen. Svea verkade otålig. Hon längtade. Hon var kåt. Ur sitt nattygsbord fiskade hon upp en kondom och fick in min kuk i den.

- Nu Kjell, kom genast, visa att din kuk kan tränga in i min bak.

 Faktiskt. Efter en kort stund var kuken inne och jag kunde börja stöta in den ytterligare ett stycke och så ett stycke till efter nästa utdragning.
 Med sköna motjuck från Svea hade jag ett av mina skönast knull någonsin.

- Gillar du det här Kjell?
 - Ja, det kan du tro.
- Tycker du att jag är tokig som vill ha kuk i baken?
- Ja du är tokig
- Men det är skönt att vara tokig, Kjell
- Ja det är underbart att vara tokig med dig, Svea

 Jag fingrade på Sveas clitta. Jag förde mina fingrar in och ut i hennes fitta. Svea gav hela tiden ifrån sig vällustljud. Så skrek hon till.

- Det är så skönt, Kjell, så skönt att det nästan gör ont. Jag kommer strax.

 Det var kanske hennes ord som gav den utlösande signalen till mig. Jag kunde inte hålla emot. Svea fick en ordentlig dusch av min sperma och vi föll båda ihop. Detta var dagens höjdpunkt för oss.

 Svea och jag gick så småningom upp, tog var sin cognac och satte igång ett eftersnack som slutade med att vi båda förklarade oss sikta in oss på en trekant med Svea, Monika och mig.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.