Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/7, 2019 kl. 18:54, av Sixtenjr

Mia med dotter och Mats i kärleksfull samvaro

Jag anlände till Mias ort, tog in på största hotellet och Mia dök upp på mitt rum klockan fjorton precis som överenskommits.


  

Mia och jag hade chattat under minst tre månader när vi beslutade att träffas för att förverkliga alla de sexdrömmar som våra heta chattar hade fött.

 Mia bodde i en medelstor stad. Hon var gift och hade en dotter på sexton år. Hon var inte särskilt lycklig i sitt äktenskap. Det hon mest saknade hos maken var sexuell virilitet. Då och då fick hon uppleva korta samlag. Inga förspel, inga kärleksord. Hon kände sig som en avstjälpningsplats för makens sperma.

 Mia hade länge lekt med tanken att skilja sig men hon hade ännu inte kommit till något beslut. Det berodde i första hand på att dotern, Lill, var så fäst vid sin pappa. Mia erkände för sig själv att maken Edvin var en bra barnafar. Eftersom Lill var i en känslig ålder och så väl behövde både pappas och mammas omsorg och kärlek så hade hon fortsatt i sitt egentligen ohållbara äktenskap.

 Mia längtade efter en karl som kunde tillfredsställa hennes längtan efter fullgod sex. Hon berättade att hon ibland avbröt sitt jobb både hemma och på sin arbetsplats för att dra sig undan och onanera. Hon fantiserade om sköna samlag med män som kunde sin sak och hade i hemlighet börjat skriva ner sina fantasier i form av erotiska noveller. Några av dem hade hon sänt in till novellsajter och fått en hel del uppskattning för dem.

 Så hände något. Hon blev bekant med en konsult som besökte företaget hon jobbade på. Denne man hade förfört henne på ett hotell i staden. "Det var egentligen inte så svårt för honom" skrev Mia till mig. "Jag var ju hela tiden beredd på att ta emot en man som hade förmåga att ge mig orgasmer.

 Knullet på hotellet blev Mias största sexuella upplevelse dittills. Hon fick minst sex orgasmer, några av dem i tät följd. "Det var olidligt skönt" skrev Mia. "De intensivaste känslorna fick jag när han fängslade mig med handbojor runt armar och ben och sedan satte igång och smekte mig på alla mina känsliga ställen. Det var fantastiskt."

 Mia hade sänt mig några sköna bilder på sig själv, bilder som hennes tillfällige partner tagit under deras älskog på hotellet.

 Mia är en aning mullig utan att vara frånstötande tjock. Fotona jag fått visade hennes bastanta rumpa och tjocka, välformade lår med nätstrumpor och svart, syndig korsett. Hon hade också sänt mig ett par sköna bilder på sin fitta och dessutom en bild på vilken hon sök konsultens kuk.

 Bilderna gjorde mig extra kåt. När de dök upp på min datorskärm kunde jag inte göra annat än onanera och kunde inte undvika satt jag sprutade ner tangentbordet.

 Nu hade vi bestämt oss. Vi måste träffas. Vi hade i fantasin och i chattandet levt oss så in i en kärleksfull och kåt träff att det inte fanns någon återvändo.

 Jag anlände till Mias ort, tog in på största hotellet och Mia dök upp på mitt rum klockan fjorton precis som överenskommits. Jag hade anlänt någon timme tidigare, rakat mig, borstat tänderna och tagit av mig alla kläder utom kalsongerna och gick nu och väntade på Mia.

 Mia dröjde. Jag började bli orolig. Förväntansfull hade jag satt mig på sängkanten och börjat dra en handtralla alltmedan jag med slutna ögon tänkte mig in i det ögonblick då min kuk letade sig in i Mias fitta.

 Plötsligt knackade det på dörren och jag vaknade upp ur mina drömmar, gick med ståkuk som stack ut genom kalsonggylfen fram till dörren och öppnade.

 Där stod hon, Mia. Vi såg varann i ögonen. Detta var ett spännande ögonblick, vårt första efterlängtade möte.

 Jag blev överraskad. Mia var strålande vacker, långt vackrare än på de foton hon sänt mig. Hon var inte heller fullt så knubbig som fotona givit intryck av. Hennes mun log mot mig.

 Vi tog varandra i famn, tryckte oss mot varandra, gav varann strax upphetsande djupa kyssar.

 Vi släppte varann ur omfamningen.

- Välkommen Mia. Jag har längtat.
- Jag ser det, präktigt stånd du har.
 - Ja, innan du knackade på dörren så fantiserade jag om vårt möte.
- Älskade Mats jag har också fantiserat om att vi knullat med varann.
- Stig in litet längre och ta av dig.
- Tack, gärna.
- Ska jag hjälpa dig?
- Ja, vilken del av min kropp klär du av?
- Dina bröst.

 Och så fick det bli. Mia hade stora, men inte hängande bröst. Nederdelen av brösten visade vit hud medan överdelen var vackert brunbränd. Hennes bröstvårtor stack långt ut och vårtgårdarna var stora.

 Jag böjde mig in mot Mia och tog en av bröstvårtorna i min mun och kramade samtidigt båda brösten. Mina händer räckte knappt runt dem. Mia gav till ett litet förtjust utrop.

 Snart hade så Mia klarat av sin avklädning av underlivet och nu såg jag för första gången hennes fitta.

 Jag har alltid tyckt att fittan är en av kvinnans vackraste prydnader. Mias fitta hade tjocka, långa fittläppar som nu glänste av kåtsaft. Det ryckte i min kuk när jag såg den på så nära håll.

 - Vad tycker du? Gillar du mina kvinnliga attribut?
- Om! Jag är hänryckt.

 Så tog jag Mia i handen och nakna gick vi tillsammans in i badrummet. Vi ställde oss i duschutrymmet. Jag skruvade på duschen och ställde in vattnet på behaglig temperatur.

 Vår tvagning av varann fortgick under förtjusta fniss och skratt. Det var himmelskt för mig att tvåla in Mias fitta och också passa på att sticka in ett par fingrar och Mia var förtjust i att få tvåla in min hårt erigerade kuk. Jag missade inte att tvätta Mias stjärtöppning.

 Jag kände mig förväntansfull och högtidligt lycklig när vi steg ut ur badrummet och styrde stegen mot hotellets breda säng.

- Det är en lycklig stund, Mia. Att ha så mycket skönt som väntar oss.
- Ja, ja, Mats. Jag vill att du knullar mig på alla upptänkliga sätt.


 Skulle nu allt det gå i lås som jag tänkt ut. Mia skulle utsättas för en väl genomtänkt överraskning. Jag väntade mig mycket av den.

- Du, älskling. Kan vi göra så att jag bestämmer i början och sedan tar du kommandot.
- Ja, varför inte. Men vänta inte. Jag längtar. Din kuk ser så inbjudande ut.

 Det ryckte i kuken när Mia log mot mig. Mia skrattade till.

- Han är för grann. Och han verkar sugen. Min fitta är beredd.

 Jag fick Mia att lägga sig på magen på sängen. Hon såg litet undrande ut.

- Tänker du ta mig bakifrån?

- Ja, vänta ska du få se.

 Snatt plockade jag fram ett par handfängsel som jag gömt under sängen och utan att ta hänsyn till Mias litet lama protester fängslade jag henne vid sängstolparna.

- Vad ska du nu göra med arma mig?

 Jag började smeka Mias rygg, hennes axlar, hennes härligt mjuka skinkor. Så tog jag fram en väldoftande olja som jag köpt genom Internett från en butik med sexhjälpmedel och porrfilmer.

 Jag lade ner många minuter på att smekande smörja in Mias kropp. Så småningom gick jag över till att massera och smörja in hennes anus..

- Känns det bra?
- O, ja! Du gör mig bara så kåt. Jag vill ha din kuk snart.

 Jag forsatte. förde in olja i Mias anus tillsammans med först ett finger, så min tumme och därefter två fingar. I början gjorde ringmuskeln motstånd men efter ett tag lyckades Mia slappna av och anus blev mer och mer mottaglig för min inoljning.

 Jag gick fram till Mias ansikte, tog ett rejält grepp om min kuk och började så runka i hennes åsyn.

- Du gör mig tokig. Han vill väl ändå komma in i mig, säg. Jag vill ha honom nu. Då får inte reta mig så.

 Jag visade så Mia hur jag trädde på en kondom.

- Du tänker väl inte knulla mig i baken, Mats? Fy på dig!
 - Du ska se att du kommer att tycka om det, Mia.

 Jag märkte hur kåt Mia var. Hon hade nu en längre stund gnidit sin kropp och sin fitta mot lakanet, slitit i handbojorna för att få sina armar och händer fria för att nå sin fitta.

 Mia var alltså superkåt och hennes kåthet ökade hela tiden genom att hon var oförmögen att tillfredsställa sig.

 Sakta förde jag kuken mot Mias anus, tryckte till en aning, tryckte så till igen och igen.

 Det gick ristningar genom Mias kropp.. Hon vred sig som en ål, kåt som bara den.

- Ligg still Mia! Han är snart inne och då blir det skönt för dig.

 Och så kom han in. Ett litet stycke. Jag fortsatte att trycka och efter rätt mycket jobb var han fullt inne.

- Nå, du kåta, sköna, hur känns det.

- Bättre än jag trodde. Faktiskt riktigt skönt

 Mias röv öppnade sig mer och mer. För mig var det jätteskönt. Jag knullade på ett bra tag men stannade upp varje gång jag kände att jag var nära att spruta.

 Så drog jag ut honom, tog bort Mias fängsel och vände över henne i ryggläge.

- Nu Mia är det din tur att bestämma hur vi ska fortsätta våra lekar.

- Ta mig bakifrån men fort!

 Mia kröp upp i doggy style, jag kom efter och kände med handen i hennes fitta. Den var dyblöt. Härligt, tänkte jag. Det här kommer att gå som smort.

 Av med gummit och så in med kuken. Efter en liten stund stannade jag upp.

 Mia vände på huvudet:

- Vad nu då. Han behöver inte tveka. In djupare med honom!

 Och så log Mia förföriskt mot mig. Hon var att döma av sitt ansiktsuttryck totalt och sanslöst kåt.

 Jag klämde in honom. Djupt och så började jag hårdknulla. Det smällde ljudligt när mitt underliv klatschade till Mia i baken.

 Mia tycktes bli påverkad av dessa knullandets härliga ljud..
 Hon borrade ner huvudet i kudden och så satte hon igång med härliga motjuck.

 Det smaskade och small. Nu började Mi yla. Det lät som om hon vore en hund. Jag uppfattade en del kåta ord bland alla de ljud hon åstadkom.

- Mats, du knullkung, fittan vill ha mer, åååååå, kuken spruta, spruta nu.

 Nu var min takt rent ursinnig. Jag kände att utlösningen var nära. Det ryckte i kuken. Och så kom den, sperman i flera satser.

- Ja, ja spruta min kåta fitta full, jag kommer också, ja, ja nuuuuuu!

 Vi sjönk ihop helt utmattade. Jag höll så när på att gå in i Nirvana. Detta var den fullstländiga avkopplingen.

 Så kände jag att Mia trevade efter min kuk. Hon fick fatt i den och började smeka den utefter hela dess långa skaft.

 - Nu vill jag suga av dig, Mats
 - Ok, var vill du ha sperman.
- I min mun så klart

 Mia tog kuken i sin mun. Trots att hon hela livet varit fattig på goda
 sexlekar så visade hon sig kunna göra det riktigt skönt för mig. Det enda jag behövde be henne om var att hon skulle spela litet mer med sin tunga på kukhuvudet. Och det gjorde hon med besked. Hon började också träna på att få kuken så långt in i sin mun som möjligt. Och också det visade hon sig vara duktigt på.

 När Mias läppar fört kuken fram till den yttersta närheten till ett sprut så började hon runka mig, skönt och bestämt, fortare och fortare utan några ryck.

 Jag kunde inte stå emot. Mia var snabb och förde munnen in över min kuk precis innan första sprutet kom. Jag märkte att hon fick svårighet att hinna svälja i den takt som behövdes.

 Jag var färdig igen, behövde vila en stund så jag bad Mia vänta med nästa förförelseakt.

 Det gjorde hon, lade sig bredvid mig, smekte mig sakata och skönt över mage och bröst och förde sin mun till min och gav mig en uppeggande kyss.

- Mats, det är en sak jag glömt att tala om för dig.
- Vadå?
 - Jo, Lill skulle titta in till oss efter skolan.
- Inte kan hon väl komma och avbryta oss.
- Hon bönade så ivrigt att jag inte kunde säga nej.
- Hur dags är hon här?
- Strax före fyra.
 - Det tvingar oss att göra ett avbrott.
 - Nej, inte alls Mats.
 - Va?
- Jag har lovat henne att kika på oss när vi älskar.
- Är du riktigt klok, Mia?
- Jo, det är jag. Lill behöver lära sig. Förresten har hon redan sett
 mig och sin pappa knulla.
- Oj, då!
- Hon behöver lära sig, Mats. Och kanske, kanske --
 - Antyder du något.
- Ja, det vore inte fel om du och hon knullade. Jag tror att hon hoppas få din kuk i sin trånga tonorsfitta. Hon är oskuld, Mats.

 Det blev inte så mycket mer sagt i frågan för nu ville Mia rida mig. Min kuk hade rest sig extra fort då jag fått reda på att knull med en oskuld vinkade runt hörnet.

 Mia red min hårt erigerade påle. Hon såg till att den efter varje lyft hon gjorde snabbt pressades in i botten på hennes genomvåta fitta. Kuken gled lätt men ändå skönt ut och in i Mia. Fittsaft fastnade på våra kroppar. Kladdigt, kladdigt men skönt-

 - Aldrig har jag haft det så skönt, Mats. Det är helt underbart. Vilken underbar kuk du har.

 - Och du har en underbar fitta, det ska du veta Mia.

 Vi småpratade medan Mia red. Litet då och då stannade hon upp och spände sina fittmuskler och kramade min kuk så att det gick som elektriska stötar genom hela mitt underliv.

 Jag blev till slut helt vild precis som Mia. Vi gjorde vad kärleken går ut, sökte orgasm. Jag sprutade och Mia krampade under högljutt skrikande.

 Vi vilade igen. Efter ett tag sökte sig min hand till Mias fitta. Hon var med på noterna, särade genast på benen så jag fick ökat tillträde för mina smekande fingrar.

- Slicka mig, slicka min kåta fitta, Mats!

 Vi la oss till rätta. Jag förde in mitt huvud mellan Mias nu alltmer särade ben, började jobba med tunga och läppar. Jag lyckades trycka in min mun ett bra stycke mellan hennes uppsvälda, blodfyllda fittläppar. Jag sög in hennes upphetsande fittsaft i min mun.

 Jag glömde inte att slicka hennes känslorikaste område, clittan. Mia njöt. Och hon talade hela tiden om det för mig. Jag vet inte om hon försökte att dra ut på sin njutning men det tog ett tag innan hennes explosion kom. Då hade jag redan själv fått en ny utlösning av allt det berusande hennes fitta bjöd mig.

 Ny vila under stilla samspråk och mjukt kel. Vi såg att klockan började närma sig fyra. Nu skulle Lill snart vara hos oss.

 Mia började berätta om Lill och avslöjade att hon ett par gånger sett Lill onanera och fått häftiga orgasmer.

- En gång kom jag in i hennes rum när hon just börjat pulla sig och den gången gjorde jag vad jag inte ångrar. Jag hjälpte henne till orgasm genom att slicka hennes lilla tonårsfitta.

- Har hon hjälpt dig någon gång då?
- Ja den gången och det gjorde hon jätteskönt
- Men du Mats, nu vill jag verkligen att du knullar henne. Jag är säker på att hon hoppas på det.
-Jag lovar inget. Låt oss se hur det utvecklar sig.

 Mia gick till badrummet för att tvätta av sig sperma och fittsaft och för att vaska sig i ansiktet och mellan brösten. Hon hade blivit svettig av våra aktiviteter.

 Jag låg kvar i sängen och funderade. Instinktivt upplevde jag att Mia var en fullblodskvinna. Hon var vettig och hon var vacker med ett utseende som höll i alla belysningar och sammanhang. Hon log och skrattade ofta. Jag kunde inte annat än tycka om henne framför allt när hon nu redan i ett par timmar gett mig så härlig njutning. Ändå var hon inte en kvinna för mig. Det var för stor ålderskillnad. Jag var ju 25 och hon 42 och således var hon 17 år äldre. Dessutom var hon gift. Kanske kunde vi möjligen träffas någon gång till men sedan måste vi definitivt ta farväl av varann.

 Vad gäller Lill så var hon för ung för mig. Hon hade att fullgöra sina studier och skulle ha det allra bäst ihop med sina föräldra.

 Det verkliga problem som var svårt att komma förbi var Mias förhållande till sin man och det bottnade med all säkerhet i hans oförmåga att sexuellt ge Mia vad hon ville ha av sexuell njutning. Jag började komma in på funderingar om hur Mia skulle ta sig an sin make. Hon behövde ge honom en grundläggande sexuell uppfostran. Jag föresatte mig att tillsamman med Mia lägga upp strategin för en sådan uppfostran.

 Jag blev avbruten i mina tankar av Mia som nu steg fram mot mig med ett inbjudande leende på sina läppar. Jag såg på långt håll att hon var kåt och ville ha mer. Så ställde hon sig bredbent framför sängen intill mitt huvud.

 Med klar och befallande röst gav hon mig sin order:

 - Slicka mig nu!

 Det gjorde jag och när Mia på nytt fått sin fitta att rinna lade hon sig bredvid mig i sängen och kom med nästa befallning:

- Nu kör vi missionären!

 Och den är faktiskt inte så dum. Lätt att komma djupt in med kuken, goda möjligheter till kyssar både på mun och bröst. Mia särade kraftflullt på sina ben och drog knäna högt upp i vädret. Jag hade som en autostrada in i hennes fitta.

 Strax var vi uppe i högvarv. Jag var i det närmaste omtöcknad i ett kåtrus men ändå hörde jag att det knackade på hotellrummets dörr.

- Oj, nu är hon här. Kan jag verkligen öppna för henne nu?

- Ja öppna!

 - Naken?

- Dölj kuken med en handduk ifall det skulle vara någon annan än Lill!

 Jag stapplade upp. För djävligt att behöva avbryta ett sånt här skönt knull tänkte jag medan jag gick mot dörren.

 Och visst var det Lill.

- Mamma är väl här?
 - Ja, stig in!
- Har ni en kärleksstund?

 Lill gick fram till sin mamma och gav henne en kyss på kinden.

- Du kom just när vi hade de som allra skönast, Lill. Sätt dig i stolen där så kan Mats och jag fortsätta.

 Lills satte sig i stolen. Jag slängde ifrån mig handduken som skylt min ståkuk. Jag la mig ner bredvid Mia som smekte min kuk.

 - Kom igen nu Mats! Jag vill ha din kuk.

 Jag trängde in i Mias vidöppna fitta. Mia hade återigen dragit upp benen i höjden. Lill hade jag helt glömt. Snart var Mia och jag totalt uppslukade i vår kärleksakt. Vi kunde inte haft det skönare. Mia fick flera orgasmer i följd medan min orgasm lät vänta på sig. Men den kom och det med verklig kraft. Jag gav upp ett avgrundskrik i orgasmögonblicket.

 Döm om min förvåning när jag ser Lill på sin plats på stolen. Hon har tagit av sig sina långbyxor och sina trosor och sitter och smeker sig. Det ser förunderligt gott ut. Denna unga vackra tjej visar öppet sina starka sexuella känslor. Hennes underliv rör sig rytmiskt mot hennes smekande handrörelser.

 - Kom hit nu Lill!

 Det var Mia som kallade på dottern. Lill kom fram till oss och Mia makade åt sig så att Lill fick plats mellan oss.

- Hjälp henne, Mats!

 Jag förde min ena hand till Lills sköte och började föra ett par fingrar in och ut.

- Fortsätt Mats! Nu får du allt bjuda Lill på din kuk.

 Jag lydde och hade strax kuken inne i en trång men härligt våt tonårsfitta. Jag kände mig näst intill berusad att få älska med en oskuld.
 Jag rullade så över på rygg så att Lill kom ovanpå mig. Nu blev det ritt av. Underbart. Vilka smidiga och snabba rörelser hon utförde!. Skönt, övermåttan skönt.

 Det gick väldigt snabbt för Lill. Och det blev en riktig sprutorgasm, som däckade henne för en bra stund. När hon efter en lång stlund öppnade ögonen spelade ett saligt leende runt hennes läppar.

 Vi tog nu alla en paus. De båda kvinnorna gav mig en mycket berömmande recension. Jag tyckte de överdrev men kände mig glad och lycklig över att ha kunnat tillfredsställa dem så väl.

 I fortsättningen kom vi att tala om hur Mia skulle kunna få fart på sin sekunda älskare till make. Vi hade många ideér som vi blötte och stötte.
 Jag framhöll att Mia skulle klä sig extra förföriskt och det särskilt vid arbetsveckans slut och att hon då skulle bjuda maken på extra god supé med gott vin. Inviterna och smeken måste, tipsade jag, komma innan han druckit alltför mycket. Jag poängterade med utgångspunkt från egna erfarenhet att ett par glas vin får en man att känna sig lättsinnig men att fler glas gör honom sömnig.

 Lill sa åt sin mamma att koncentrera sig på att slicka kukhuvudet intensivt och länge. Så enades vi också om att Mia måste förmå maken att hålla tillbaka utlösningarna så länge som möjligt, få honom att verkligen träna upp den förmågan.

 Egentligen var det egendomligt, näst intill otroligt, att en dotter kommer med intima kärleksråd till sin mor. Men ungdomarna är kunniga och framåt och de har en hel del kunskap om sex som den äldre generationen saknar.

 Vi hade trevligt vid vår diskussion. Mot slutet av den kröp jag ner mellan benen på Lill och slickade henne till en kraftig orgasm. Mia ville också ha min tunga på sin clitta och så fick det bli innan mor och dottern gav sig hem till make och

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

DG

Underbar liten historia
Men fortsättning tack

22/4 kl. 21:33

#4

go4it666

Tog slut lite snöpligt. Blr det någon fortsättning?

29/6, 2022 kl. 13:19

#3

Sixtenjr

Tack mina herrar för er uppskattning av novelle
Sixtenjr

11/7, 2019 kl. 06:39

#2

Herr_roald

Bra, fortsättning med Lill?

5/7, 2019 kl. 07:45

#1

roljoh

Det är första gången som jag, som 1:a får skriva en kommentar till, får kommentera en sexnovell.
Jag tycker att den är bra. Lagom lång. Bra avvägning mellan dina samlag med modern och senare med hennes dotter. Härligt.

4/7, 2019 kl. 23:38