Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/7, 2019 kl. 08:52, av Sixtenjr

UNGT KÄRLEKSPAR

Ingen av dem hade gjort det förut. Nu gjorde de det med varandra

Hon var både söt och vacker. Det söta var det vackra håret och de glittrande ögonen. Det vackra var de rena, fina dragen, huvudets harmoniska utformning. Därutöver hade hon något lockande sensuellt i sitt utseende.

 Jag hade aldrig tidigare sett en så tilldragande flicka.

 Jag gick andra året på gymnasiet och hon gick i ettan. Första gången vi möttes var en dag då vi båda höll på att komma för sent till våra lektioner. Vi sprang jämsides fram mot skolans entré. Jag såg genast att hon var en skönhet långt utöver det vanliga. När vi kommit in i skolans vestibul vände hon sitt ansikte mot mig. Hennes skönhet gjorde mig knäsvag. Från den stunden var jag kär.

 Redan nästa dag träffades vi på skolgården under lunchrasten.

 - Du var en hejare att springa fort.
 - Men du hann ju med.
- En sån vacker tjej låter man inte springa ifrån sig.

 Hon log som tack för min komplimang.

 Vi började snacka, om skolan, om idrott och om skolbalen kommande lördag.

- Du ger mig väl en dans?
 - Ja
 - Helst en tryckare.
- Vi får se.


 Lördagen kom. Jag och Johanna, så hette hon, dansade många danser med varann. Hon dansade med en klar känsla för rytm. Redan från första stund lade hon sin kind mot min.

 Det blev både en och flera tryckare. I början höll jag kroppen en smula ifrån henne. Jag ville inte avslöja att jag hade världens stånd men så slängde jag hänsynen ifrån mig och drog henne tätt intill mig. Hon kunde inte undgå att känna mitt tillstånd. Kuken var stenhård.

- Å, Mattias, du börjar visst bli het.
 - Ja

 Johanna log mot mig.

- Du får gärna krama mig hårt.

 Jag kramade, drog henne tätare mot mig. Hon doftade gott, hon var mjuk. Hennes underliv var hårt tryckt mot min kuk. Hon drog sig inte undan. Jag fick en känsla av att hon gillade att ha mig så tätt inpå sig.

- Du är för god, Johanna.

- Gillar du när jag trycker emot?

- Ja, det känner du väl.

 -Mmm

 Musiken tog paus. Johanna ville att vi skulle ge oss iväg.

- Ska jag följa dig hem?

- Självklart, vi kan nog ha litet kul.

- Vadå, vad menar du?

- Vänta så får du se. Kom nu!

 Vi vandrade i den mörknande natten mot Johannas hem. Det var inte mer än så där en halv kilometer. Vi stannade ofta, kanske gick vi inte mer än tjugo meter innan vi kysste varandra. Det blev en hel del stopp och kyssarna blev ivrigare och hetare för varje gång.

 Kuken var hela tiden styv. Johanna gav den aldrig chansen att slakna. Hennes tryckningar mot min kropp var intensiva. Jag kände mig kåtare än jag någonsin varit.

 Så var vi framme.

- Du Mattias, har du gjort det där, det där du vet?
- Vadå?
- Det där.
 - Ligga med en tjej, menar du?
 - Ja, har du det?
 - Nej
 - Inte jag heller.
 - Vill du?
- Om! Jag vill i kväll. Med dig.

 Johanna kastade sig om halsen på mig. Tryckte sin unga muskulösa ungflickskropp mot mig och mot min stålhårda kuk. Kyssarna vi nu gav varandra var ivriga, hetsigt uppfordrande.

 Jag sköt Johanna ifrån mig.

- Var? Var kan vi älska?
- Hemma, här hos mig. Pappa och mamma är bortresta och syrran kommor nog inte hem än på många timmar. Så det är fritt fram för oss att knulla så mycket vi vill.
- Johanna, så här kåt har jag aldrig varit. Vill du? Säkert? Nu? I kväll?
- O, Ja, Mattias. Jag längtar.

 Johanna tryckte sig närmare mig. Så sköt hon in ett ben mellan mina och tryckte hårt mot mig Hon gned sitt ben upp och ner utefter min kuk. Det var oändligt skönt.

- Du, Johanna, stoppa! Det kanske går för mig.

- Ska det gå för dig Mattias, så ska det gå i min fitta.

- Du, Mattias. gillar du att jag säger det mamma vill att jag inte ska säga?
- Vadå menar du`
- Jo, att säga kuk och fitta och knulla.
- Säg vad du vill. Nu kan jag för min del bara ett ord.
- Vilket då?
- Kåt. Jag är kåt. Kåt på dig, Johanna.
- Vad skönt vi har det. Skynda dig med in nu, Mattias!

 Johanna grep mig i handen och började springa mot porten. Jag snubblade efter, omtumlad, nyfiken, kåt och lycklig.

- Jag älskar dig Johanna!
- Tyst med dig Mattias! Vi snackar sen. Nu ska vi knulla och det inom två röda minuter.

 Vilken tjej, tänkte jag. Vilken toppenpingla! Kåt och vacker och med mig som byte. Jag den oerfarne förförs och dras till en säng av en oerfaren men härligt kåt ung tjej. Vilket äventyr, vilken lycka!

 Vi stod nu i Johannas ungflicksrum. Runt om var väggarna tapetserade med foton på manliga skådespelare och sångare och också några idrottsmän. Johannas tankar kretsade helt klart kring det motsatta könet och nu var jag i hennes blickfång. Jag var den hon åstundade. Jag kände mig stolt, stor, stark men framför allt var jag kåt.

- Ta av mig, snälla, snälla!

 Johannas ord blev startsignalen till en sysselsättning jag aldrig tidigare utfört. Men jag klarade av den även om det tog viss tid att få av Johanna hennes behå och de tajt sittande trosorna. Nu stod hon framför mig, denna unga strålande skönhetsdrottning.

- Rör dig inte ur fläcken. Nu ska jag ta av dig.

 Johanna var fingerfärdig och på nära nog nolltid stod jag framför henne i full nakenhet. Jag kände mig plötsligt bortkommen. Fanns det något hos mig som tilltalade henne? Vad skulle det vara? Jag en enkel kille.

- Å vad grann han är! Jag har bara sett kuk på bild. Mattias vilken
 härlig grej du har. Jag visste inte att en kuk kunde vara så stor.

 Johanna tog tag i min kuk, böjde den neråt, släppte upp den i upprätt läge, lät sina fingrar känna på det på alla håll, kände på testiklarna, gick ner på knä och förde kukhuvudet mot sina kinder och lät det vandra fram och tillbaka över sitt ansikte.

- Vilken mjuk topp den har! Vad kul vi ska ha. Han måste in i mig illa kvickt.

 Johanna reste sig, tog mig i handen och drog mig med till sin breda säng. Hon la sig raklång på rygg.

- Kom in i mig nu! Knulla mig. Jag är så våt och kåt.

 Jag la mig över henne och försökte få kuken i läge. Johanna tog kommandot.

- Lite längre ner Mattias! Ja, där. Skjut in! Ja. Å, så skönt. Tryck in den djupare!

 Kuken gled fint in. Jag kände hur det ryckte i den och blev rädd för att det skulle gå för mig på en gång. Jag stannade i min påskjutande rörelse.

- Mattias, tycker du att jag är vulgär?
- Nä
 - Som jag beter mig och snackar
- Du är väl som tjejer ska vara
- Vet du varför jag är snackar som jag gör?
- Nä
- Jo, för att du ska förstå hur kåt jag är.
 - Mm

 Ryckningarna i kuken hade upphört. Jag började försiktigt skjuta den in den ett stycke längre, dra ut den och skjuta in. Det kändes helt underbart.

- Är det skönt för dig, Johanna?
- Om! Du kan inte gissa så underbart det känns.

 Jag satte ner händerna på sidan om Johanna och lättade på min tyngd. Johanna särade på benen, först ett litet stycke så ännu mer. Jag hade nu fått upp farten och pumpade på. Johanna drog isär sina ben ännu mer. Jag kände att jag var djupt inne i henne. Skönt.!

Så tog jag tag i hennes knäveck och lyfte hennes ben högt upp i luften. Det kändes toppenskönt. Jag kände kramper sprida sig i kuken. Jag stoppade upp, blundade, började räkna tyst. När jag kommit till tjugo kände jag att kuken lugnat sig.

- Det var nära att det gått för mig
- Du får spruta mig full när du vill, Mattias. Din kuk jobbar så skönt.

 Nu tryckte jag ner Johannas knän mot sängen utanför hennes axlar. Hon låg nu som ett paket helt i mitt våld. Lustkänslorna i kuken var i maxläge. Jag kände att nu var det snart dags för mig. Jag ökade takten. Pumpade hårt.

 Johanna skrek till. Jag stötte nu våldsamt. Hennes orgasm fick med ens sällskap av min.
 I flera kramper sköt jag in min säd i Johannas våta och nu mycket öppna fitta.

 Jag låg med slak kuk vid sidan av Johanna. Jag var helt borta en stund. När jag tittade upp såg jag att Johanna låg med slutna ögon och med lätt öppnad mun. Jag sträckte mig in över henne och gav henne en tacksam och uppmanande kyss. Jag stack in tungan i hennes mun och kände hur det blev liv i henne. Hennes tunga mötte min och vår kyss blev nu djupare och djupare.

 Efter en stund kände jag hur Johanna sökt med en hand efter min kuk. Jag tog tag i handen och förde den till målet. Johanna fick snabbt sin hand runt min kuk. Hon började sakta runka den och jag kände hur den växte och blev styv.

 - Nu vill jag verkligen leka med honom.

- Var så god du goda Knullis!

 Johanna intog en ställning så att hon kunde föra sin mun till min kuk. Hon slickade lätt på ollonet och omfamnade det med sina läppar. Så började hon låta läpparna glida ner mot roten, stannade halvvägs och drog läpparna tillbaka mot ollonet. Så fortsatte hon en lång stund.
 Jag var i sjunde himlen.

 - Sprutar du snart.
- Nej fortsätt!

 Så virvlade Johanna runt med tungan på ollonet. Jag höll på att bli tokig. Retningarna som hennes våta och mjuka tunga tände inom mig var oemotståndliga.

- Johanna, jag vill ha dig bakifrån

 Johanna, snabbt med på noterna, placerade sig framför mig i "doggy style". Hennes fitta, som tittade fram under hennes bak, glänste av väta i underbart inbjudande stil. Tala om skönhet. Detta var det vackraste jag sett

 Henne invit framkallade så gott som kåtslag i mig. Min brunst slog ut i lågor, jag vräkte mig in över henne och lyckades med ett enda försök få kuken rätt in i fittan. Han gled lika lätt som förut. Men fittan kändes plötsligt trängre. Johanna knep ihop den. Jag kände hur hon jobbade med fittans alla muskler. Å, vad skönt!

 Nu kunde jag inte stå emot. Sprutet kom med våldsam kraft.

 Jag ramlade av Johanna. Hon kved.

 - Kom tillbaka Mattias. Kom in igen!

 Hur skulle jag kunna det? Han är slak nu.

- Vänta ett tag, Johanna. Jag kan hjälpa dig på annat sätt.
 - Hur?
- Jag vill slicka din fitta, älskade.

 Jag försökte välta omkull Johanna för att komma i slickläge. Men då protesterade hon direkt-

 - Du ska slicka och jag suga. Vi älskar franskt.
 - Hur menar du?
 - Har du aldrig sett en porrfilm?
- Jo, men inte vet jag hur man gör om man älskar franskt
- Jag tror det är jätteskönt, Vi lägger oss i en 69-a. Lägg dig på rygg så ordnar jag resten.

 Det var bara att lyda. När jag kommit i ryggläge förde Johanna ner sin fitta mot mitt ansikte så vänd att att hon nådde min kuk när hon böjde sig ner. Hennes ljuva söta mun med de mjuka läpparna var genat runt kuken och jag kände genast hur värmen spred sig i mitt underliv.

 Jag kikade upp i Johannas frestande, våtglänsande fitta. Johanna sänkte ner sitt underliv så att jag fick munnen tätt intill blygdläpparna. Jag stack ut tungan och lyckades få den att tränga in. Så började jag röra huvudet så att näsan kunde hjälpa till att öppna fittan ytterligare ett stycke. Det rann ner underbart berusande fittsaft i min mun.

 Å, vad kåt jag nu blivit. Johannas arbete med min kuk och min orala närhet till hennes fitta fick kuken att åter bli fullstor. Värmen spred sig i mitt underliv. Det pirrade himmelskt skönt i kuken. Jag visste inte hur länge jag skulle kunna fortsätta att slicka Johanna utan att det gick för mig.

 - Slicka längre upp, slicka clitoris!

 Jag förde munnen uppåt och fick en sådan kontakt att Johanna gav upp ett kåtskri av ett slag jag aldrig kunnat föreställa mig.

- Å, Mattias, mer, mer, fortsätt så!
 Så fick Johanna en ny, en kraftig orgasm och strax efter fick jag med rinnande fittsaft i min mun en ordentlig utlösning rakt in i Johannas mun.

 Johanna kämpade med att klara av min spermaeruption. Hon fick loss sin mun från min kuk först sedan hon fått ta emot två satser. Hon svalde frenetiskt.

 Med ett spermabemängt ansikte och med matt röst gav hon sitt betyg.

- Å, vilket sprut! Men jag klarade det.
- Du sprutade också, Johanna. Mitt ansikte blev totalt indränkt av din fittsaft.

 Vi kröp intill varann och tog ögonkontakt. Johanna log.
 - Ser jag ut som en riktig hora nu?
- Inte vet jag. Men du är så vacker. Sperman klär dig.
- Å, vad gott det känns, också så här efteråt, eller hur Mattias?
- Ja, det är toppen

 Vår eld var inte definitivt svalnad. Strax började vi smeka varann och våra händer sökte sig utan omvägar till fitta och kuk. Samtidigt som jag fått in tre fingrar i Johannas fitta började suga hennes bröst. Johanna njöt och gav mig besked om sin njutning med små stön och de blev startsignal för mig att föra in min kuk i hennes drypande våta fitta.

 Vi låg nu på sidan, vända mot varandra. Vårt juckande blev allt vildare och ledde till att jag efter en stund lägrade Johanna från ovanläge.
- Snabbare, hårdare, kved Johanna.

 Jag gjorde vad jag kunde. Johanna fick utlösning efter utlösning
- Fortsätt! Lägg inte av Mattias! Mer! Jag vill ha mer kuk. Djupt in med honom!

 Jag kände ingen orgasm närma sig. Det började bli slitigt.
- Djupare, hårdare!

 Och jag stötte och pumpade. Och så, äntligen efter en lång stund kom den, den sista satsen och jag föll svettig och utmattad av den i högan sky stönande Johanna.

- Min gud, vilket knull. Å, vilken härlig kuk!

 Inom fem minuter sov vi hopslingrade.

 När jag gick hem efter ett skönt morgonknull och en god frukost, tillagad av Johanna, mötte jag strax utanför porten Johannas syster på ingående.

 Hon blinkade mot mig. Nu var jag återigen fast. Systern var minst lika vacker som Johanna. Hennes sexigt kåta kroppsform gjorde mig störtkåt. Det var nättopp så att jag vänt och följt med systern in.

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.