Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/8, 2019 kl. 11:11, av Sixtenjr

Två gäng kommer ihop

Tre män och tre kvinnor möts och gör det bästa av samvaron

Jag heter Johan.

 Den här kvällen då det oväntade och härliga hände hade jag besök av Viktor och Tore, båda vänner till mig sedan barndomsåren.
 Vi satt i mitt kök. Båda gästerna bodde sedan några år i samma hyreshus som jag. Denna kväll hade vi kommit in på att prata om kvinnor, ett kärt ämne för oss alla tre.
 Tore hade berättat hur han funnit en god sängkamrat i vårt hus. Lill heter hon, sa Tore. Hon ger mig kyssar som får min kuk att resa sig på någon minut, hon gör mig superkåt. Hon vill så mycket i sängen att jag inte alltid kan ge henne allt hon vill ha..
 Nu kom Viktor med ett inpass som jag gärna instämde i..
 Kvinnor är nog väl så kåta som vi män, sa han. Och de är suveräna på att förföra oss. De är liksom födda med den förmågan,

"Tack och lov", sa jag.
 Nu tillade Viktor att kvinnorna övar upp sig redan i skolåldern. De gör inte mycket annat än att snacka om killar redan innan de blir könsmogna.
 Ja, de vet vad de vill, sa Tore.
 Men det vet väl vi med, sa jag. Jag låg med min första tjej när jag var sexton år
 Du, Tore, sa Viktor, hur vill du helst knulla din nyfunna kärlek?
 Vi fortsatte att prata på om kvinnors egenskaper och om de kvinnor vi legat med och om hur vi helst ville knulla dem.

 Medan vi på ett bullrigt sätt yppade för varandra vilka äventyr vi varit med om så försiggick ett livligt samtal tre trappor ner hos Lily som hade besök av Karin och Svea.
Svea tog till orda
- Tjejer, jag är så jäkla kåt i dag, faktiskt redan sedan jag vaknade i morse. Tänk om vi hade en storkukad kille här som kunde hjälpa mig och er andra.
Lill:
- Vi har en i alla fall. min Tore. Han bor två trappor över mig.
Svea:
Tror du han har några kompisar hos sig nu?
´Lill:
-  Inte helt otroligt.  En a dem har jag knullat med. Johan heter han. Hans kuk går inte av för
    hackor, största jag haft i mig.
Karin:
- Ta det litet lugnt. Jag vill inte vara med. Jag har en träff med Robin om ett par timmar
Lill:
-  Du kan ta dig an husets killar först  så får Robin bli din dessert
Svea:
- Du, Karin, känner jag dig riktigt så ställer du upp med de flesta karlar. Du knullade ju med vår konnfirmationslärare.
– Ja det gjorde jag men diakonissan kom och körde bort mig så hon fick ta över knullet med prästen.
Karin:
- Honom kan jag aldrig glömma. Han hade den största kuk jag haft i mig.
Lill:
- Kom nu tjejer så går vi!
 Lill:
– Ska vi lotta om dom eller välja fritt?
Karin:
– Ta du din Tore. Jag satsar på Johan
Det knackade på Tores dörr och han öppnad och blev genast omkramad av Lilly
- Välkomna1
Efter en stund med kramar och kyssar satte Tore på musik och dansen började. Man och kvinna tryckte sig tätt intill varandra. Alla kukar reste sig till fulla stånd. Ingen av kvinnorna behövde tvivla på att männen var beredda. De tryckte alla emot så mycket de kunde.
Svea var i mina armar. Vi kysstes. Jag kände hur Svea förde en hand till min byxgren och började gnida handen upp och ner. Saken var klar. Det fanns inget bättre att göra än att ta rakaste vägen till min säng
 När vi kommit ner i sängen drog jag snabbt av Svea hennes trosor och hennes behå. Hon fick mig helnaken på några få minuter.  Jag tittade på hennes vackra, lockande fitta och kände med ens att det första jag borde göra var att slicka den.
Jag lät min tunga spela upp och ner utmed de våta fittläpparna, Hennes doft gjorde mig totalkåt. Det kändes att sprutet inte var långt borta. Vi njöt båda två, vi var i himlen mycket nära orgasm.
Plötsligt gick det för Svea. Jag är säker på att hon fick en fontänorgasm.
- Oh, åh, åh Du, Du. Nu, Nuuuu
När Svea skrek kunde jag inte längre hålla tillbaka mitt sprut Toppen! Samtidig utlösning.
Vi låg en stund, matta och lyckligs Sedan viskade Svea i mitt öra:
– Du, Johan, vet du vad det är som är så bra med dig i sängen? 
– Säg!
- Jo,du har en otroligt fin känsla för i  vilken  fart jag vill bli smekt och knullad . Ibland sakta och mjukt, ibland hårt och fort . Ingen kan få mig att njuta som du. Jag älskar dig.
- Svea, vi vilar en stund och så går vi och kikar om de andra kommit igång.
– OK.  Spännande
I dagbädden i vardagsrummet låg Tore och Lill. Tore var ovanpå Lill och hon hade kopplat sina ben runt hans axlar.
Hela tiden hejade de på varandra med alla upptänkliga könsord.
- Å, din sköna, våta fitta är bäst  av alla. Krama mer!
- Å du härliga hingst, Stöt djupare in !  Djupare I botten! Så ja!
- Va skönt!  Fortare!
– Nu kommer jag snart.
I gästrummets dubbelsäng hittades Viktor och Karin
Det var tydligen Karin som tagit kommandot Hon red Viktor. Hennes händer vilade i Viktors handflator
- Å, du älskade ryttarinna. Härlig sits du har.
– Jag rider dig tills i morgon bitti.
- Mer än gärna du sköna Kåt-Karin
 
Efter ytterligare en halvtimmes knullande samlades de tre paren i köket för kaffe och eftersnack.
Man kom överens om att träffas fler gånger.  Till slut blev det bestämt att de skulle knulla tillsammans tre dagar i veckan, gärna efter partnerbyte, Två dagar skulle de skriva erotiska noveller och två dagar skulle var och en välja  sin egen privata sysselsättning.  Man kom också överens om att novellerna skulle publiceras ho Fröken på Erotiska Bubblan och i första hand underfiktiva namn
 

 Den här kvällen då det oväntade och härliga hände hade jag besök av Viktor och Tore, båda vänner till mig sedan barndomsåren..

 Vi satt i mitt kök. Båda gästerna bodde sedan några år i samma hyreshus som jag. Denna kväll hade vi kommit in på att prata om kvinnor, ett kärt ämne för oss alla tre.

 Tore hade berättat hur han funnit en god sängkamrat i vårt hus. Lill heter hon, sa Tore. Hon ger mig kyssar som får min kuk att resa sig på någon minut, hon gör mig superkåt. Hon vill så mycket i sängen att jag inte alltid kan ge henne allt hon vill ha..

 Nu kom Viktor med ett inpass som jag gärna instämde i..

 Kvinnor är nog väl så kåta som vi män, sa han. Och de är suveräna på att förföra oss. De är liksom födda md den förmågan,

"Tack och lov", sa jag.

 Nu tillade  Viktor  att kvinnorna övar upp sig redan i skolåldern. De gör inte mycket annat än att snacka om killar redan innan de blir könsmogna.

 Ja, de vet vad de vill, sa Tore.

 Men det vet väl vi med, sa jag. Jag låg med min första tjej när jag var sexton år

 Du, Tore, sa Viktor, hur vill du helst knulla din nyfunna kärlek?

 Vi fortsatte att prata på om kvinnors egenskaper och om de kvinnor vi legat med och om hur vi helst ville knulla dem.

 Medan vi på ett bullrigt sätt yppade för varandra vilka äventyr vi varit med om så försiggick ett livligt samtal tre trappor ner hos Lily som hade besök av Karin och Svea.

Svea tog till orda

- Tjejer, jag är så jäkla kåt i dag, faktiskt redan sedan jag vaknade i mors Tänk om vi hade en storkukad kille här som kunde hjäpa mig och er andra 

Lill:
- Vi har en i alla fall. min Tore. Han bor två trappor över mig.

Svea:
Tror du han har några kompisar hos ndig nu?

´Lill:-

-  Inte helt otoligt.  En a dem har jag knullat med. Johan heter han. Hans kuk går inte av för 
   
hackor,  största  jag haft i mig.

Karin:
- Ta det litet lugnt. Jag vill inte vara med. Jag har enträff med Robin om ett par timmar

Lill:

- Du kan ta dig,an husets killar först  så får Robin bli din dessert

Svea:

- Du, Karin, känner jag dig riktigt så ställer du upp med de flesta karlar. Du knullade ju  med vår

   konnfirmationslärare.

- Ja det gjorde jag men diakonissan kom och körde bort mig så hon fick ta över knullet med prästen.

Karin:
- Honom kan jag aldrig glömma. Han hade den största kuk  jag haft i mig.

Lill:

- Kom nu tjejer så går vl!

 Lill:

- Ska vi lotta om dom eller välja fritt?

Karin:

- Ta du din Tore. Jag satsar på Johan

Det knackkade på Tores dörr och han öppnad och blev genast omkramad av Lilly

- Välkomna1

Efter en stund med kramar och kyssar  satte Tore på musik och dansen började. Man och kvinna  tryckte sig tätt intill varandra. Alla kukar reste sig  till fulla stånd. Ingen av kvinnorna behövde tvivla på att männen var beredda. De tryckte  alla emot så mycket de kunde.

Svea var i mina armar. Vi kysstes. Jag kände  hur Svea förde en hand till min byxgren och började gnida handen upp och ner. Saken var klar. Det fanns inget bättre att göra än att ta rakaste vägen till min säng

 När vi kommit ner i sämgen drog jag  snabbt av Svea hennes trosor och hennes behå..Hon fick mig helnaken  på några få minuter.  Jag tittade på hennes vackra, lockande fitta och kände med ens att det första  jag borde göra var att slicka den.

Jag lät min tunga spela upp och ner utmedr de våta fittläpparna, Hennes doft gjorde mig totalkåt. Det kändes att sprutet inte var långt borta. Vi njöt båda två, vi var i himlen  mycket nära orgasm.

Plötsigt gick det för Sves. Jag är äker på att hon fik  en fontänorgsm.

- Oh, åh, åh Du, Du. Nu,Nuuuu

När Svea skrek kunde jag int längre hålla tillbaka mitt sprut Toppen!. Samtidig utlöning.
Vil låg en stund, matta och lyckligs Sedan viskade Svea i mitt öra:

- Du, Johan, vet du vad det är som  är så bra med dig i sängen?  

- Säg!

_ Jo,du har en otroligt fin känsla för i  vilken  fart jag vill bli smekt och knullad . Ibland sakta och mjukt, 
   ibland håtr  och fort . Ingen kan få mig att njuta som du. Jag älskar dig.

- Svea, vi vilar en tund och så går vi och kikar om de andra kommit igång.
- OK..Spännande

I dagbädden i vardagsrummet låg Tore och Lill. Tore var ovanpå Lill och hon hade kopplat sina ben runt hans axlar.

Hela tiden hejade  de på varandra med alla upptänkliga köndord.

- Å, din sköna, våta fitta är bäst  av alla. Krama mer!

- Å du härliga hingst, Stöt djupare in !  Djupare  I botten! Så ja!
- Va skönt!  Fortare!

- Nu kommer jag snart.

I  gästrummets dubbelsäng hittades Viktor och Karin 

Det var tydligen Karin som tagit kommandot Hon red Viktor. Hennes händer vilade i Viktors handflatot

-  Å, du älskade ryttarinna. Härlig sits du har.
- Jag rider dig tills i morgon bittida

- Mer än gärna du sköna Kåt-Karin

 

Efter ytterligare en halvtimmes knullande samlades de tre paren  i köket för kaffe och eftersnack.

Man kom överens om att träffas fler gånger  Till slut blev det bestämt att de skulle knulla tillsammans tre dagar i veckan, gärna efter parnerbyte, Två dager skulle de skriva erotiska noveller och två dagar skulle var och en välja  sin egen privata sysselsättning.  Man kom också övererns om att novellerna skulle publiceras hos Fröken på Erotoska Bubblan  helst under fiktiva namn.

 

 

 

 

 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.