Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/11, 2019 kl. 19:37, av Sixtenjr

Monika

Det var något visst med Monika utöver det att hon var ovanligt vacker. Hon är så strålande glad, så inbjudande. och hon vet hur en kvinna kan tillfredsställa en man.

Att Monika fastnade för mig hade jag i början svårt att förstå. Vad hade jag som tilltalade henne?

Mitt utseende? Nej, jag var inte speciellt vacker, i alla fall inte så  att kvinnor  lätt föll för mig. Kanske var det min normalt glada uppsyn som många föll fö. Monika sa i början av vår bekantskap att det var lätt att bli glad i mitt sällskap.

Jag heter Lennart.Jag hade nyligen fått nytt jobb och hade för första gången börjat tjäna bra. Jag kunde nu unna mig en hel del kvällsnöjen Oftast blev det dansrestauranger. Det var på en sån jag träffade Monika. Redan från början hade jag siktet inställt på henne. Det fanns det en god grund för. Hon var mycdt vacker och hon dansade bra. Kontakten med henne blev lovande.

När jag  i dansen tryckte min kropp mot hennes tryckte  hon utan att tvekan direkt tiblaka. Aha, tänkte jag. Här har jag en kvinna utan blygsel. Kanske är det invit hon ger mig. 

Hennes kropp var varn och hon doftade gott. Jag tingade sista dansen med henne och hon gav mig leende ett jakande svar

- Ja, gärna. Det är den jag hoppades få med dig

Den här gången var hennes kroppstryckning kraftfullare än tidigare

Jag bjöd hem Monika till min bostad och kostade på mig en taxi för hemresan

Vi satte oss båda i baksätet. Det dröjde inte ens en minut innan vi kysstes.
Djupa härliga kyssar. Jag förde en hand in mellan hennes ben Hon lät det ske 
och underlättade kontakten genom art sära stort på benen.

Jag fick ganska snart in först två, sedan tre fingrar i hennes fitta. Hon gav ifrån sig ett par njutningsfulla ljud. 

Hörde och förstod taxichauffören vad det var fråga om i baksätet?

Om han inte gjort det fick han inom kort höra mig uppge ett  välluststön väl så högt som Monikas
Monika hade fört sin ena hand till mitt skrev och börjat gnugga fram och tillbaka med den.

Hon förde sin mun till mitt öra och viskade:

- Vi knullar väl när vi kommit hem till dig. -

- Självklart. Jag skulle aldrig kunna avstå en sådan inbjudan från dig. 
 

Vi sken båda upp i stora leenden. Det kändes så gott att ha en gemensam
inställning till det mest spännande och skönaste vi människoe kan tänka oss
Jag gladde mig. Det är  inte ofta man träfar en sådan människa som Monika.

Jag hann peta in mina fingrar litet djupare i Monikas fitta inna taxin stannade.

Taxichauffören steg ur bilen, gjorde honnör och gav oss en uppmuntrande välgångsönkan.

- Lycka till med resten av kvällen.

- Detsamma önskade vi tillaka och skyndade oss in i stark förväntan på det som kunde bli kvällens fortsärttning. När vi kommit in i lägenheten tryckte Monika upp mig mot den närmaste väggen, Jag fick in ett ben mllan hennes ben och gned med det mot hennes underliv.

- Å, Lennart, nu är jag rejält kåt. Du tar mig väl? Du har kåtat upp mig så jag kn inte tänka på annat än att knulla med dig

- Min kuk är beredd redan från den första dansen i kväll. Var du kåt redan då.

- Ja det var.jag. Innan jag och Elsa gav oss iväg till  restaurangen  hade vi sett en härlig porrfilm så vi var båda kåta när vi fick vårt bord och jag såg dig för första gången. Det vr då jag började önska att du och jag skulle knulla. Nu bara jag måste få din kuk i min fitta. Jag r nog så kåt jag aldrig någonxin tidigare varit.

- Monika vi går till min säng.

Jag tog Monika i handen och ledde henne in mitt sovrum.

- Så  stor och bred säng du har, Lennart., I den lovar jag att ge dig allt jag kan

- Hur tycker du att vi ska börja, Monika?

- Vi lägger oss bredvid varansra. Hela tiden kysser vi  varandrs, du sticker in några fingrar i min fitta och jag
  runkar dig.
 

Monika började ta av sig. Hon gjorde det med finess, litet lojt långsamt, Det sista hon fick av sig var trosorna. Jag såg att de var våta.

- Du måste vara rasnde kåt, Monika. Hur vill du bli knullad?.

- Jag vill bli tagen bakifrån, i alla fall till att börja med. Sedan växlar vi om till något annat.  Allt blir bra bara jag     får knulla med dig. Lennart och nu först vill jag  hjälpa dig av med kläderna. .

Med Monikas ivriga hjälp fick jag av mig kläderna i expressfart. Där stod jag nu naken framför den nakna Monika. Min kuk stod snett uppåt. Den var jättestor..Den dinglade en aning.  Jag hade aldrig sett den så stor tidigare.

Och nu  smektes vi, kysstes, fingerpullade och runkade. Allt kändes bra. Jag såg att Monika hade det bra.

Hon njöt. Jag njöt. En stark känsla av kärlek till Monika växte fram i mig.

-  Jag älskar dig, Monika,
- Och jag är nog på väg att bli kär i dig, Lennart. Vi har det bra ihop,.

Det är nog inte ovanligt att kärlek uppstår genom att man knullar med varann, tänkte jag.

- Din kuk och min fitta passar mycket bra ihop.

- Oh, ja.

Monika önskade nu, som hon uttryckte det, bli tagen bakifrån

Det ställde jag naturligtvis utan protest upp på. Det slutade ganska snabbt med det vi båda villen
nämligen mede samtidiga orgasmer,

- Du gjorde det så skönt för mig. Jag älskar dig Lennart

- Du var underbar. Jag älskar dig Monika.

- Vi är äl inte klara än, Lennart? Min fitta vill ha mer. Jag är fortfarande jättekåt.

En sådan invit kunde jag inte motstå. Vi fortsatte efter en stunds återhämtning med att Monik red mig.

Hennes föehållningssätt ändrades radikalt, Hon red oväntat sakta. Långsamt,  nästan tvekande sänkte hon sig ner och minst lika långsamt lyfte hon upp sin kropp ända till den punkt där min kuk nästan förlorade kontakten med hennes våta öppning..

Jag förundrades och var på vippen att fråga henne om orsaken till hennes  beteende men när jag  höll inne frågan insåg ag efter ett tag att hennes rörelser var oväntat angenäma.. Det kändes gott i hela min kropp utan - att jag  närmade mig  gränsen till orgasm.

- Har du tänkt ut de här rörelsna på egen hand?

Nej det hade hon inte, hon hade fått dem rekommenderade av en ung brasilienare som hon haft sällskap med för en del årr sedan. Monika försökte vid en del tillfällen prova metoden bland sina manliga vänner. Det var många av dem som visat sin uppskattning.Det var också jag beredd att göra 

Till slut avslutades kvällen på gammal känt sätt med missionärställningen och det var ingen dålig avslutning

Mitt förhållande med Monika fortlever. Vi träffas rätt ofta. En och annan gång tar vi till en "brasilianare"..

Den är inte så dum.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.