Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/1, 2020 kl. 10:55, av Sixtenjr

Drömmarna blev verklighet

Han körde ner henne i liggande ställning och körde in sin kuk.


Clara gick i åk 2 av det treåriga gymnasiets estetiska linje. Hon var populär bland kamraterna. Särskilt de manliga hade ett gott öga till henne, helt förståligt eftersom hon var en skönhet. Men hur klassens pojkar än försökte så lyckades de aldrig komma på tu man hand med henne.

Clara lämnade grabbarna åt sig själva. Främsta orsaken till det, hon erkände det i sitt inre, var att hon var hopplöst förälskad i sin engelsklärare.

Engelskläraren, Lukas, så hette han, var nyutexaminerad, hade sin första lärartjänst, Han var 27 år, atletiskt byggd, mörkhårig, alltid välklädd. . Han skrattade och log ofta, hade lätt för kontakten med sina elever. Det var faktiskt fler än Clara som var förtjusta i honom.

Claras förälskelse höll på att förorsaka lågt betyg för henne i engelskan. På lektionerna betydde engelska språket inget för henne. Det var bara Lukas som tilldrog sig hennes intresse. Hans minspel, hans leenden, hans sätt att röra sig fångade hon upp och tog till sig. Ofta började hon dagdrömma, såg för sitt inre hur de träffades, tog varandra i famn och kysstes. Drömmarna tog många former men hela tiden var Lukas hjälten i dem och hon den som uppvaktades av honom.

Lukas kunde inte undvika att märka hur Clara satt och drömde och hur hon yrvaket och lite förvirrat svarade på hans läxfrågor. Han förstod att han måste ta itu med denna drömmande och vackra flicka. Han kallade in henne i sitt arbetsrum.

-Clara, du sitter och drömmer på lektionerna.
- ?
-Var har du dina tankar?
- Är det någon pojke du tänker på och drömmer om?
-Nja
-Jag har i betygsliggaren sett att du haft bra betyg i engelska men nu riskerar du att få en sänkning. Kom igen   Clara! Lova mig det!

De pratades vid ytterligare en stund och Clara lovade att lägga manken till och försöka vara med bättre på lektionerna.

Clara berättade på kvällen för sin mamma om samtalet med Lukas och helt plötsligt rann orden ur Clara:

-Mamma, jag är kär i Lukas.

Den bekännelsen ledde till ett långt och ingående samtal. Samtalet stärkte Clara i hennes ungflickskärlek. Avståndet till Lukas krympte på något vis genom mammans framförda uppfattning att ålderskillnaden mellan Clara och Lukas var betydelselös.

De sista månaderna före skolavslutningen var Clara en helt annan elev än tidigare. Hon deltog aktivt och framgångsrikt på lektionerna, hon trivdes, hon kände sig belönad av leenden och blinkningar från Lukas. Hennes revansch vad studieresultatet beträffar ledde till att hon fick en värdefull bok som premium vid avslutningen.

Vid klassens avslutningsfest kom Clara att sitta bredvid Lukas. Clara kände sig vara i sjunde himlen då dansmusiken började och Lukas bjöd upp henne. Till en början dansade hon på tillbörligt avstånd från sin lärare men så kände hon att han drog henne intill sig och då smög hon sig in i hans famn. Kontakten med hans muskulösa kropp gjorde henne nästan svimfärdig. Hon njöt av doften av hans rakvatten och av hans säkra danssteg. Hon kände sig fjäderlätt. De gånger hon kom riktigt nära hans kropp gick ilningar genom hela hennes kropp.

En trevlig kväll har sitt slut. Men denna kväll hade också en överraskning. Lukas bjöd henne hem till sig följande eftermiddag. Han tänkte bjuda på te och visa en del uppslagsverk. Det var en lycklig och förväntansfull Clara som somnade den kvällen.

Med hjärtat i halsgropen steg Clara in hos Lukas påföljande dag. Stunden vid tebordet förflöt snabbt och samtalet flöt otvunget. Clara kunde inte ta ögonen från Lukas.

Lukas bjöd Clara att sätta sig bredvid honom på soffan. Han hade radat upp några fina uppslagsverk framför dem. Det kunde inte undvikas att deras huvuden stötte ihop då och då när de lutade sig fram och kikade på illustrationer och text i böckerna. Lukas möttes av en förförisk parfym. Han började känna Claras dragningskraft. Hennes friska, glada ungdomlighet och skönhet gick direkt till hans hjärta. Så här skulle alla unga flickor vara tänkte han. Nästa tanke hos honom skapades av insikten att han började åtrå henne. ”Hon får inte vara något personlig för mig. Jag är ju hennes lärare.”

Clara fångade Lukas blick och höll fast den. Hennes kärlek svämmade över. Hämningarna släppte och någonstans ifrån fick hon kraften att säga vad hon ville.

-Jag älskar dig, Lukas

Orden fick Lukas att känna sig rörd. En stor ömhet kom på honom. Han lutade sig fram, lade sin kind mot hennes. Så satt de en stund tills Clara vred på huvudet och gav Lukas en kyss direkt på munnen.

Lukas kände sin elevs fylliga mjuka läppar och instinktivt besvarade han kyssen och gjorde det utan återhållsamhet på sitt mogna och manliga sätt med öppen mun. Han såg att Clara blundade. Han förde upp en hand och smekte hennes kind. Så kände han hur Clara öppnade sin hopknipna mun och gav hans tunga fritt rum att tränga in och möta hennes tunga.

Kyssen blev intensivare. Lukas satte sin ena hand bakom Claras huvud och den andra tryckte han mot hennes rygg. Han höll på att glömma tid och rum men kom så plötsligt till besinning och släppte sina grepp om Clara.

-Nej, Clara, så här får vi inte göra.

-Jo, det får vi.

Clara visste inte varifrån hon fick sin kraft och sin säkerhet men nu visste hon att inget skulle få hindra henne. Hon visste att Lukas var den man hon ville ha, både nu och i framtiden

-Men kära lilla Clara. Jag är ju din lärare. Det går inte för sig att vi sitter här och kysser varann.

-Det gör det visst, Lukas. Jag älskar dig.

-Du är attraktiv, Clara, men …

Clara tystade Lukas med en kyss och nu var det hon som tog honom i ett björngrepp. Lukas kände den mjuka flickkroppen mot sitt bröst och nu kunde han inte annat än krama och kyssa tillbaka. Hans smekte hennes nacke, han kysste hennes haka och hennes hals. Han släppte alla sina föresatser om återhållsamhet.

Clara kände hur det gick vällustilningar genom henne kropp. Hon rufsade om Lukas i håret. Hon lutade huvudet tillbaka och såg glädjestrålande på honom, kysste och kramade honom.

Kanske var det inför denna stormande aktivitet som Lukas nu kapitulerade. Denna flicka vill ha mig. Jag måste erkänna att jag också vill ha henne. I och med den tanken försvann alla hans spärrar och han var plötsligt och ohämmat den manlige förföraren. Han började smeka Claras bröst. Han kände de små fasta, toppiga brösten under sina händer.

Clara stönade.

-Lukas, jag älskar dig. Det känns så skönt i mina bröst. Smek dom! Du är underbar.

Clara drog upp sin blus, började fumlande knäppa upp knapparna i den.

-Lukas ta av mig blus och bh!

-Ja, älskade unge. Du har gjort mig kåt, Jag vill ha dig.

Just när Lukas sagt så gjorde sig eftertanken påmind.

-Nej, nej Clara. Det går inte. Vi kan inte.

Han stötte Clara ifrån sig och försökte resa sig men Clara tog ett fast tag i hans haka. Och nu fick han sin föreläsning.

-Hör på mig Lukas. Vi kan mycket väl bli ett par. Om ett år har jag tagit studenten och då finns inget som hindrar oss från någonting. Och det vi gör nu är inte förbjudet. Det är inget annat än vi önskar båda. Vi får ha vår hemlighet för oss själva. Det bör vi kunna och då har vi inget att vara rädda för. Bejaka din kärlek Lukas! Erkänn att du älskar mig eller att du i varje fall vill ha mig. Och jag ger mig helt till dig. Du ska veta Lukas, att jag är oskuld och att jag nu är beredd att ge dig den största gåva du någonsin kan få av mig.

Lukas suckade. Men det var något i hans blick som fick Clara att känna att han inte tänkte konstra längre. Beviset fick hon omedelbart när Lukas böjde sig in mot henne och började massera hennes bröst.

Det gick som eldstrålar av njutning från brösten och ut i hennes unga kropp. Hon kände sig upplyftt, lätt och full av lustförnimmelser.

Lukas lyckades pilla upp behån och började suga på Claras bröstvårtor. Nu först kände Clara det hon så många gånger drömt om, den sanna kvinnliga njutningen. Hon flöt bort i en salig känsla som var så stark att hon höll på att tappa andan. Nog hade hon smekt sina bröst ibland men detta var något mycket mer, det kändes som den fullständiga njutningen.

Fast var det så? Det måste finnas ett steg till tänkte hon. Steget som tas när hon penetreras, när han kör in sin kuk i hennes fitta. Tanken svindlade. Och den gav på en gång effekt. Clara kände hur det började bli vått i fittan, i trosorna och märkte att hennes saft började rinna utefter hennes lår.

Clara kunde inte låta bli. Hon sträckte ner en hand och förde den innanför troskanten och sökte nå fittan. Å, min Gud, tänkte hon. Är inte detta njutningarnas njutning? Kåt hade hon naturligtvis varit litet då och då men aldrig att hon känt sin kåthet så starkt som nu.

Ni ville hon inget annat än att Lukas skulle börja knulla henne.

-Lukas, knulla mig.

Hon hade aldrig trott sig om att kunna säga dessa ord. Men nu kändes det faktiskt som det mest självklara hon kunde säga.

Lukas kände brunsten växa inom sig. Hans kuk var i full resning. Han trasslade ut Clara ur henne trosor, lyfte upp henne och bar henne till sin sängkammare. För en sekund kände han sig som en stenåldersman som funnit en åtråvärd kvinna som han ville ha till sin. Mannen, jägaren och hans jaktbyte, den mjuka och kåta kvinnan som skulle ge honom vad han och hans kuk just nu ville ha.

Lukas var ivrig nu. Han var helt utlämnad åt sina lustar, oförmögen att kämpa mot sin manliga natur.

Clara å sin sida var villebrådet, den tillfångatagna kvinnan som inget hellre ville än att bli älskad och knullad, villig att fullständigt ge sig till den man han valt och älskade

Lukas lade ner Clara på sin säng. Instinktivt särade Clara på sina ben.

- Clara, inte bara sära på benen, dra upp knäna också.

Lukas kände att han måste vara ledaren, pedagogen också utanför klassrummet.

Clara var så vacker. Hennes fitta såg liten ut men blygdläpparna hade öppnat sig en aning och Lukas kunde se saften blänka mellan dem. Han kände hur det ryckte till i kuken.

Nu var det kuken som styrde. Lukas lade sig till rätta mellan Claras ben, tog kuken i sin hand och riktade ollonet mot öppningen. Detta såg Clara som tittade neråt mot den kuk som hon uppfattade som enorm.

-Lukas, låt mig få hålla i honom.

-Visst, du älskade.

Clara tog ett stadigt grepp om Lukas bamse, drog förhuden ner mot roten, drog den tillbaka och så ner mot roten igen..

-Å, du är underbar, Clara. Fortsätt!

Clara hade sett några porrfilmer hos Viveka, hennes bästis, filmer de hyrt när Vivekas föräldrar varit bortresta. Hon visste hur man skulle runka av en karl. Hon visste också att man kunde ta kuken i sin mun och göra det jätteskönt för killen.

Clara flyttade sig så hon kom åt att suga. Hennes mun greppade om ollonet och tungan lät hon nu spela på toppen. Lukas ryckte till och stönade. Clara tog in kuken ett stycke längre in i munnen, sög och runkade.

Lukas kände sig vara på njutningens högsta platå. Han stönade. Han kunde knappt hålla tillbaka en utlösning. Han gjorde sig fri, sköt ner Clara i liggande ställning och körde in sin kuk. Clara gav till ett skrik som Lukas knappt uppfattade i varje fall inte brydde sig om. Han trängde kuken in i djupet.

Clara förnam en ilning av smärta, men den var övergående och övergick strax i njutning.

Hon kände hur våt hon var och märkte hur kuken började glida bättre och bättre och också fortare och fortare.

Clara slog sina ben runt ryggen på Lukas, satte hälarna mot hans ryggslut och tryckte till när han var på väg in.


-Du är gudomlig, Clara. ÅÅÅÅÅÅ Vad härligt! Krama mig med din fitta!

Det hade ju Clara inte någonsin gjort. Men hon försökte och faktiskt kände hon hur hennes fittväggar klämde åt Lukas kuk på ett så härlig sätt.

-Ja, kläm, kläm mer. Clara, Clara

Detta skulle hon göra till det skönaste Lukas någonsin upplevt. Clara klämde och så började hon stöta emot varje gång Lukas stötte in sin kuk.

Lukas var nära utlösning. Han kände hur det började dra ihop sig. Han ökade takten. Knullade fortare och fortare och han märkte som i dimma att Clara hängde med i takten med sina motstötar. Båda var nu uppe i högsta varv, färdiga för utlösning.

Den kom. Clara fick sprutorgasm och Lukas fler krampiga sprut.

Två älskande hade givit varann en stor njutning. Clara hade upplevt sitt livs första verkliga äventyr och hon hade upplevt det ihop med sin älsklingslärare.
 

 

 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.