Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/9, 2020 kl. 16:56, av Ludde2

Informationsmötet kapitel 1

Det här blev ingen novell, det blev en kort roman med en lite knepig, men tänkvärd början det händer inte så mycket till att börja med. Jag har delat upp den i några kapitel.
Det hettar till mot slutet.

 

Vi var på ett informationsmöte i skolans aula, alla var inte tvungna att gå på mötet men man skulle ha väldigt tungt vägande skäl för att utebli. Det var de fyra första klasserna som var kallade, det handlade om ungdomar mellan 16 - 20 år.

Mötet hade kommit till för att det varit en del kontroverser mellan killar och tjejer som inte varit så snygga.

Det handlade om hormonstinna killar som inte visste vad ett nej betydde och tjejer som ställde upp på killarnas önskemål (krav). För att dom inte visste bättre och ett stort tungt kompistryck.

 

Rektorn hälsade alla välkomna, han talade om att mötet skulle handla om relationer och att en del kunde tycka att det var pinsamt.

Till min hjälp har jag Birgit, hon är barnmorska här på sjukhuset, hon jobbar mest med ungdomar, samt vår egen skolsköterska, Maja henne känner ni säkert igen.

 

- Jag ska visa några DIA-bilder sa Birgit som började, en del av bilderna är riktigt otäcka, jag vill varna för det. Jag har fått medgivande från dom inblandade att visa bilderna, det behöver inte bli något tjafs om det i efterhand. Bilderna är inte arrangerade.

- Jag ska försöka att använda ert språkbruk, tala klarspråk och inte gömma mig bakom en massa latinska termer.

- Ni ska få se ett bildsvep på hur det kan se ut när det går riktigt galet, både på fittor och kukar, hon visade bilder på sönderknullade fittor men även kukar som skadats mer eller mindre.

- Så ska jag visa hur det bör se ut, i först hand hur flickans fitta ska se ut när den är redo att bli knullad, hur en kuk som är beredd på ett knull ser ut vet säkert alla om, lite olika storlekar bara.

- När tjejen är redo för att knulla så svullnar hennes könsorgan, blygdläppar och klitta upp, dom inre läpparna kan stå öppna som en liten tratt, hela apparaten emellan benen mörknar och blir fuktig och halkig.

 - Det där med att det blir halkigt är jätteviktigt, annars kan det bli som på bilderna jag visade, det gör ont och i värsta fall spricker fittan på tjejen eller strängen i ollonets underkant skadas eller går av. Oavsett om det är halkigt eller inte, det ska inte vara något pang på rödbetan.

- Nu tycker jag att det ska vara slut med dysterheter, här och nu kan jag inte lära ut hur ni ska göra, den som vill ha mer hjälp får komma till ungdomsmottagningen.

- Det som jag vill ha sagt är att ett nej är ett nej. Det betyder att jag inte vill.  Det måste ni alla acceptera.

- Om ni är överens om att fortsätta, att knulla, ska det inte vara i en källare som råkar vara öppen eller en bänk i stadsparken. Det bör vara i någons säng utan risk att bli överraskad av någon. Ni är två som knullar, det som är bra för den ene gör att det blir minst lika bra för den andre. Viktigast av allt, ni måste prata med varandra, fram för allt vara överens.

 

- Nu till det viktigaste, preventivmedel, det är Majas område hon hjälper er gärna om ni har frågor.

- Preventivmedel använder man för att inte bli med barn, det bästa är kondom den skyddar även mot andra otäcksheter men den måste användas från början inte rullas på efter några minuter, då skyddar den endast mot graviditet, knappt det.

- Så finns det P-piller som måste tas regelbundet, inte glömma dom ibland, dom skyddar endast mot graviditet. Så finns det P-stav, den är nog inget alternativ för er ungdomar, något liknande P-piller för killar finns inte.

Det där med att dra ut kuken och spruta tjejen på magen eller något annat ställe är en mycket osäker metod.

- Som en sista utväg finns det dagen efter piller, dom är inte hundraprocentiga och kan ge en del obehagliga biverkningar.

Det är ni tjejer som drabbas av det där. Det är ni som kan bli med barn. Säg NEJ om killen vill knulla ändå.

- Frågor på det, som dom säger i TV-reklamen?

 

Det blev en del fniss men ingen vågade komma med några frågor.

På hemvägen blev det en del frågor, då lossade tungornas band.

- Var det sant det som hon berättade frågade en kille.

- Du såg väl samma bilder som vi andra, det var inga fejkade bilder, svarade en av tjejerna, jag känner en tjej som fick vara hemma från skolan i ett par veckor, hon var på lasarettet för att få skadorna i fittan sydda, det var tre killar som knullade henne en hel helg, dom fysiska skadorna är läkta, dom psykiska skadorna får hon dras med hela livet.

 

Det försvann allt fler under vägen till sist var vi bara två kvar.

Vi det var jag som heter Sam, Samuel egentligen men det är det bara mamma som kallar mig när hon är arg, jag är 19 år, inte oskuld men inte så erfaren heller, jag blev illa berörd av det som Birgit visade och berättade.

Så var det Ulrika, Ullis, hon är drygt ett år yngre än mig. Jag skulle tro att hon är oskuld, vi är inte klasskamrater och har knappt pratat med varandra tidigare.

- Visste du om att det låg till på det här viset, undrade Sam.

- Jag har bara hört talas om det och har inte själv varit utsatt för något liknande, jag ser nog inte tillräckligt bra ut.

- Det är det som är felet, ni tjejer har en usel självbild, ni lägger upp er för att ni tror det ska vara på det viset och är rädda att bli utstötta.

- Du är söt, har en fin kropp, blir du rädd för mig nu, jag är bra mycket större än dig, det är bara du och jag här, ingen skulle höra dina rop på hjälp om jag försökte våldta dig.

- Nej faktiskt inte, du verkar inte vara den typen, jag är inte alls rädd för att bli våldtagen av dig.

Vågar du följa med hem till mig, jag har en egen liten lägenhet i mina föräldrars hus.

- Det är säkert inte farligt, det händer nog inget som jag inte själv vill, tycker du att jag borde vara rädd.

- Nej jag hoppas att du inte blir det, jag klarar av att kontrollera mig, jag vill förbättra den usla statistiken för oss killar, det kan nog bli svårt men du får hjälpa mig. Du kan vara säker på att jag tar ett nej som ett nej.

När dom kom in i Sams lägenhet hjälpte han henne av med ytterkläderna, han blev tyst och stod bara och glodde, du har definitivt dåligt självförtroende, du är ju för tusan skitsnygg, det blir svårt att hålla sig i skinnet, jag vill krama dig får jag det.

- Ja det går väl bra skulle jag tro. Gör det så får jag känna hur det känns.

 - Du Sam, jag känner mig lite konstig jag är inte sjuk. Jag har fått en konstig känsla i kroppen, det pirrar och blir varmt och kallt om vartannat, jag tror att du anar var det pirar allra mest

- Du är kåt, är det första gången du känner på det viset.

- Ja jag är oskuld, du har kanske förstått det. Som jag känner nu klarar jag inte av att säga nej till dig, jag vill inte det heller.

- Du ska vara oskuld när jag följer dig hem lite senare, vi ska vara snälla mot varandra, inte hetsa fram något, jag hoppas den först gången ska bli ett vackert minne för dig, inget som du drömmer mardrömmar om på nätterna.

- Kan vi inte klä av oss kläderna och undersöka varandras kroppar tyckte Sam, Ullis tvekade inte, det där pirret som hon känt bara ökade.

Ullis låg naken på hans säng, han bara flämtade till, kuken sprätte upp för fullt, även Ullis flämtade till.

- Ska den där in i min fitta.

- Ja men inte i kväll, du ska få ändå så du blir nöjd, Sam lade sig mellan hennes ben och slickade på hennes klitoris som svullnat upp och blivit större. Den tittade fram från sin kappa och pockade på uppmärksamhet.

- Jäklar Sam vad gör du, ska det kännas på det här viset, det här överträffar med god marginal när jag pillar på mig själv, för det gör jag.

- Nu har jag inte en tanke på att säga nej, jag är inte ens rädd att din kuk ska vara för stor, Berit sa att det var viktigt att det var halkigt och det är det nu, det känner du säkert.

Sam körde in två fingrar i hennes oskuldsfitta, han letade efter hennes G-punkt som han hittade direkt, han masserade den samtidigt som han slickade och sög så mycket han kunde på hennes klitta.

- Nej, nej, sluta, sluta, sluta!!!! jag kissar i sängen. Ullis försökte komma loss.

Nu blev Sam plötslig döv och Ullis fick en fontänorgasm, ett par kraftiga sprut kom från hennes fitta.

- Du lovade att sluta när jag sa nej, nu kissade jag i sängen, du får skylla dig själv.

- Du kissade inte på dig du fick en fontänorgasm, var det inte skönt.

- Herregud, det är värt att kissa på sig om det känns på det här viset. Jag förlåter att du inte hörde att jag sa nej.

-  Smaka och lukta på det som du tror är kiss så märker du att det är något annat.

- Hur ska jag återgälda det där. Det var en jäkla tur att du blev döv för tillfället.

- Kan du tänka dig att ta kuken i munnen, suga och slicka på den.

- Du har visat mig så mycket nytt skönt, tycker jag att det är äckligt slutar jag.

- Jag har aldrig gjort det tidigare, jag har inte sett en kuk på så här nära håll någonsin. Din kuk är vacker och ser skön ut, den passar säkert alldeles utmärkt i min fitta.

- Du får säga till om jag gör fel eller gör dig illa på något vis.

Hon tog kuken i munnen och sög och slickade som hon aldrig gjort något annat.

- Det går för mig akta dig jag sprutar, nu kommer det akta dig, hon fortsatte att suga och han sprutade i hennes mun.

Hon svalde varenda droppe.

- Du är inte riktigt klok det där behövde du inte göra, vi slutar här medan jag har förståndet kvar. Jag är inte heller någon sexatlet, har inte så stor erfarenhet.

- Det där var det bästa jag varit med om. Var det där först gången då ser jag fram mot en fortsättning när du övat lite.

Jag lånar morsans bil och skjutsar dig hem, du kan bli våldtagen på hemvägen.

Det blev ett puss-och pettingparty hemma hos Ullis, dom blev tvungna att sluta när ytterbelysningen tändes.

- Prata med Maja i morgon.

- Vad ska jag prata med henne om.

- Piller!!!

- Jag äter redan piller jag skyllde på besvärlig mens, det var inte någon lögn.

- God natt vi träffas på skolan i morgon.

När Ullis kom in i sitt rum tog hon av sig alla sina kläder och ställde sig framför garderobens spegeldörr.

Hon lyfte på sina bröst, så stora var dom att det gick att lyfta på dom, hon var t.o.m. nöjd med storleken, hon klämde på dom och drog i vårtorna, det var skönt, det blev sådant där pirr i hennes kropp igen.

- Jag måste fråga Sam vad det var för fel på mina bröst eftersom han inte brydde sig om dom. Hon vände och vred på sig och betraktade brösten i alla möjliga vinklar, hon kunde inte se några fel.

Kåt blev hon, det var inte det felet på brösten, när hon blev kåt så blev hon så där halkig i fittan igen.

Hon förde in två fingrar i slidan hon ökade på med två fingrar till, dom var inte så stora, hon tänkte det är lika bra att jag övar och förbereder mig på det som komma skall. Hon hade hela handen utom tummen i sin fitta, det blev lite trångt men det kändes bra.

Hon gnuggade på G-punken, när hon blev så där kissnödig igen vågade hon inte hålla på mer, hon tittade ut genom dörren för att kolla om kusten var klar. När den var det sprang hon in i badrummet, satte sig på toastolen och fortsatte bearbeta G-punkten,

Den här gången slutade hon inte. Hon höll på tills det sprutade, det var så skönt så hon stönade.

- Mår du bra Ullis, det var hennes mamma som blivit orolig när hon hörde ljuden från badrummet.

- Ja, jag mår jättebra, jag blev så kissnödig att jag blev tvungen att rusa hit innan det hände en olycka på golvet i mitt rum.

Det var ju sant, hon sprang tillbaka till sitt rum, mamman undrade säkert varför hon var naken men hon sa inget.

När hon kom tillbaka till sitt rum kom hon på hur kladdig hon var om fittan, ja hela underkroppen, hon vågade inte gå tillbaka till badrummet för att tvätta sig, hon tog sina trosor och torkade rent så gott som det gick.

Hon pillade sig till en ny orgasm när hon vaknade dagen efter, ingen fontän, det var skönt ändå.

 

Informationsmötet kapitel 2.

 

Mamman frågade hur mötet varit, när dom satt vid frukostbordet på morgonen efter.

- Det var givande och intressant och väckte en del tankar om hur det kan vara att vara ung tjej i dagens läge det verkar svårt, med alla krav och tryck från alla andra, det är inget som drabbat mig personligen tack och lov.

- Om, jag säger om, du skulle drabbas eller må dåligt på något vis skulle du berätta det för mig

- Ja det skulle jag göra, du är en bra mamma, jag är inte rädd för att berätta eller fråga om det är något som trycker mig.

- Vad heter han är det någon jag känner, jag såg er när du kom hem i gårkväll.

- Han heter Samuel och kallas Sam han är 19 år, det var hos honom jag varit hela tiden efter mötet. Han sa att jag var söt och snygg att jag hade en fin kropp. Han menade nog vad han sa, jag blev i alla fall glad.

- Om du undrar så är jag fortfarande oskuld, det är inte min förtjänst, jag ville att han skulle   knulla mig, ursäkta språket, jag tjatade inte, bara nästan.

- Inte första gången, vi ska känna varandra lite bättre först tyckte han.

- Jag tyckte vi kände varandra tillräckligt.

Mamman som heter Erika, satt bara och gapade, dels för att Ullis inte kom med några krystade förklaringar och för att Sam inte vill knulla fösta gången.

Det ville han, men han tänkte längre än vad näsan räckte. Han förstod att han skulle ha stor glädje av det i fortsättningen, han tänkte med det översta huvudet, det med hår på.

- Kan du inte ta hit killen så jag får träffa honom, vågar du det.

- Varför skulle jag inte våga det, tror du jag är rädd att du ska bräda mig. Det är kanske större risk att han inte vågar träffa dig.

- Varför skulle han inta våga det, jag är väl inte farlig.

- Nää, det kan han inte veta vi har inte pratat om dig, men jag är säker på att han kommer om jag ber honom.

 

När dom träffades i skolan kramades dom en lång stund, lite kyssar hann dom också med, jag har lovat mamma att du ska komma med hem efter skolan.

Vågar du det?

- Om hon är lik dig, eller tvärt om, om du är lik henne så gör jag gärna det, du får berätta lite om henne så jag vet lite om läget.

- Hon är 41 år gammal, hon och jag är lika varandra till utseendet, ser jag ut så när jag blir lika gammal då blir jag glad, hon är snäll och vi har inga hemligheter för varandra, jag talade om att du inte ville knulla mig vid första träffen.

- Galning!!! gjorde du det, vad sa hon om det.

- Där fick du en massa poäng.

- Det ville jag visst, jag runkade som en tok när jag kom hem och fick knappt en blund i ögonen på hela natten.

- Det var lika för mig jag var tvungen att hjälpa mig själv innan jag somnade och även när jag vaknade i morse.

- Nu vet vi var vi står, vi ska inte göra om samma misstag i fortsättningen.

- Mamma behöver du inte vara rädd för hon är ofarlig och gillar dig.

 

Mamman mötte dom i hallen, Ullis noterade att hon snofsat upp sig lite, snygga kläder och lite sminkning.

- Min mamma Erika och Samuel, kallas för Sam, presenterade Ullis.

Erika gav Sam en snabb kram.

- Välkommen sa hon, vi kan väl sätta oss i köket, jag har fixat lite fika om ni vill och så får vi tillfälle att bekanta oss med varandra.

Vid köksbordet blev det lite tryckt stämning, Erika och Sam satt och tittade på varandra i smyg, Ullis tyckte det var lite roligt.

- Det var roligt att du vågade komma hit sa Erika, Ullis har berättat om gårdagskvällen, om vad som hände och även det som inte hände. Tack för att du respekterade henne och inte forcerade fram något.

- Jag gjorde inte det, respekterade henne, hon ville mycket mer. Efter mötet vi varit på ville jag visa att jag inte var sådan som Berit visade.

- Som jag förstår har Ullis och du ett öppet förhållande och kan prata med varandra om allt möjligt, jag vill hänga på i den stilen.

- Du har en söt, snygg och mycket kramvänlig dotter, hon vet vad hon vill, samma som jag vill. Jag är drygt 19 år och hon knappt 18 år gammal vi ska inte hetsa iväg och göra några galenskaper, vi har hela livet på oss.

- Nu låter jag så där äckligt förnuftig, det är jag inte, jag vill att det ska bli ett bra knull. Sam rodnade långt ner på magen när han sa så där.

Det var inte utan att Erika blev lite röd om nosen hon med. Den enda som tog det med ro var Ullis hon verkade oberörd hon trivdes som en prinsessa.

- Jag kan ju inte uppmana er att knulla, skulle det ”sticka” till så har inte jag något att invända, lycka till, jag vet att Ullis tar P-piller, vet du det frågade hon Sam.

- Ja hon har talat om det för mig. Jag på min sida är säker på att jag är frisk, jag har inte varit med så många, två bara, och använde kondom hela tiden.

 

- Jag följer Sam en bit på hemvägen.

- En bit???

- Ja det kanske blir hela vägen. Observerade du dubbelmeningen.

- Kommer du hem i kväll.

- Ja det gör jag, det kanske blir sent men jag kommer hem det är ju skola i morgon.

- Ska jag vara vaken till du kommer hem.

- Nää, det behöver du inte ta hand om pappa i stället, så kanske vi kan jämföra våra erfarenheter i morgon.

Ullis och Sam nästan sprang hem, det blev inga pettingpauser, det var bråttom hem.

Hemma slet dom av sig kläderna i en jädrans hast.

Sam höll henne med raka armar framför sig och bara tittade.

- Vad har du emot mina bröst, du har inte rört dom över huvud taget.

- Emot, är du tokig, han knuffade ner henne på sängen, han började krama, kyssa och slicka på brösten och bröstvårtorna. Hur tusan kunde jag missa dom här, dom är sköna att leka med och smakar bra. Det var en jädrans tur, då hade det nog inte blivit som det blev.

Att påstå att Ullis blev kåt är en underdrift, fittan stod vidöppen och alldeles sjöblöt, knullar du inte mig nu på en gång så klär jag på mig och sticker hem.

- Om jag inte hinner med så fort som du vill så springer jag efter dig och bär dig tillbaka.

- Ska jag vara försiktig, eller.

- Sluta snacka knulla mig det är inget att vänta på, skulle det göra ont så skriker jag, om det blir så att det gör gott så kanske jag skriker för DET, som jag känner det nu så blir det ett vällustskrik.

Sams kuk var som ett hammarskaft, han satte den mot hennes blöta öppning och tryckte till lite försiktigt.

Ullis slog benen omkring honom och tryckte till så att kuken slog i bottnen, det gjorde ont i henne, inte för att mödisen rök all världens väg, det märkte hon inte, hon trodde att hon skulle få upp livmodern i halsen, men jäklar vad skönt det var, hon hade sagt att hon skulle skrika och det gjorde hon. AAAOOOORRRRGGGG. När hon kände hur hans kuk töjde ut slidan, när han gled fram och tillbaka, det var himmelskt, det blixtrade för ögonen, inte gjorde det ont. Det var bara när han putade till livmodern som det kändes lite men det var en väldigt ”skön” smärta.

 - Om man slår ihop alla orgasmer jag pillat mig till och den du gav mig förra gången, så är dom som en piss i havet jämfört med den här ORGASMEN. Ett lika skönt först knull som det här kunde jag inte drömma om i min vildaste fantasi.

Det som han kände var något liknande.

- Nu måste fittan vila sig någon dag eller två och jag ska berätta för mamma i morgon vid frukostbordet vad vi haft för oss.

- Får jag det utan att du tar illa upp, och vågar du komma hem till mig i fortsättningen i så fall.

- JAA, JAAAA det kan du nog göra det är väl inget jag behöver skämmas över. Klä på dig ska jag köra dig hem, vi får fortsätta om ett par dagar när du hämtat dig.

- Om jag hämtar mig fortare, då kör vi då, jag längtar redan.

Dom hade hämtat sig redan dagen efter, hon hade hämtat sig så pass att hon var tvungen att pilla på sig själv så hon fick orgasm på morgonen efter. Vid frukostbordet satt Erika och Ullis och tittade på varandra.

- NÅ sa Erika, berätta, berätta jag vill veta allt, nu är du väl inte oskuld längre, du ser så nöjd ut, gjorde det ont, kom det något blod.

- Ska det göra ont och blöda, var det så för dig första gången. Ska det inte vara skönt?

- Lite ont gjorde det och en del blod kom det också vill jag minnas. Inte var de något vidare skönt heller men jag blev av med oskulden.

- Hur var det för dig.

- Det var det bästa skönaste jag varit med om i livet, jag var i sjunde himlen, något blod kom det inte däremot var det annat som rann ur fittan.

- Hade jag vetat om att det var så skönt att knulla hade jag säkert börjat för flera år sedan. Fast jag hade inte träffat Sam då förstås, det verkar som om vi passar bra ihop.

- Det låter som om du vill fortsätta knulla och gör gärna det.

 

- Hur gick det för dig då mamma.

- Så där!!! om man lyssnar på dig så var det ingen höjdare.

- Men morsan du får bjuda lite på dig själv, har du tagit pappas kuk i munnen, sugit på den nån gång.

- Nej, Herre Gud, det kan man väl inte göra, är inte det äckligt.

- Det finns olika, uppfattningar om det, jag tycker du kan prova, har han slickat dig på fittan i första hand din klitoris.

- Den är det knappt jag själv vet var den sitter, han har absolut ingen aning om vad det är och var den sitter. Du ska veta att jag nästan skäms när jag måste pilla på mig själv för att få orgasm när inte pappas lyckas med det. Jag kommer inte ihåg när det hände att det gick för mig när vi knullat.

- Det är tydligt att det finns luckor i dom sexkunskaper ni har, det måste vi försöka rätta till på något vis. Hur det ska gå till har jag ingen aning om, Ullis var lite bekymrad.

 

- Du skulle, jag vet inte, kan inte du visa mig, vill du, snälla Ullis visa mig hur det ska vara, Erika stammade och verkade lite obekväm, hon rodnade lite.

- Det är väl inte helt enligt lagens bokstav men är inget som någon annan som har med det att göra, kan du tänka dig att göra det.

- Du har varit, är fortfarande en väldigt bra mamma, jag vill gärna hjälpa dig om jag kan.

 

Informationsmötet kapitel 3

 

- Till helgen har Sam något som hans klass skulle göra hela helgen.

- Vilken tur, pappa skulle vara borta hela lördagen och inte komma hem förrän på söndag eftermiddag.

- Vill du, kan du visa mig då. Snälla Ullis kan du inte göra det.

- Du ska inte hoppas för mycket.

På lördag kväll duschade dom tillsammans, du har fina bröst tyckte Ullis och tvättade dom noggrant, hon sköljde bort löddret, tog en vårta i munnen sög och masserade den.

IIIIIAAAAHHHH tjoade Erika till.

- Om jag var som dig skulle jag raka bort det mest av håret på fittan, bara spara en liten tofs på blygdberget, vi går in till sängen, jag har en trimmer, den är skön att använda den, den vibrerar lite, Ullis hade rätt, det var mycket skönt.

Hur kom det sig att hon hade en trimmer, jo det var så att alla tjejer i klassen var rakade, den var billig och smidig att använda, så hon hade köpt sig en egen liten trimmer.

 Erika ålade omkring i sängen och ylade, till finputsen lånar vi pappas rakhyvel. Ullis tvålade in fittan med raklödder och började raka, det var lite farligt Erika hade svårt att ligga still, det gick bra till sist, det blev inget blodvite.

Ullis kollade rakningen med tungan och Erika lättade från sängen.

När Erika kom ner igen sög Ullis in hennes klitta i munnen och masserade den med läppar och tungan.

- Vad tusan gör du unge, jag exploderar, JAG GÅR I BITAR, Erika fick en orgasm som hon aldrig varit med om tidigare, det är inte ofta hon fått orgasm över huvud taget.

Ullis tog en liten paus så att Erika fick hämta andan, så fortsatte hon suga och nafsa på hennes klitta men nu förde hon in två fingrar på Erikas G-punkt och gnuggade på den.

- Akta på dig jag kissar på mig, flytta på dig jag måste på toa. AKTA DIG, det sprutade ur Erikas fitta, Ullis fick en stråle mitt i ansiktet.

- Det var inte kiss det var något annat, det var något du gjorde eller hur, om det känns så där att kissa så ska jag bosätta mig på toan. Erika bara flämtade.

- Kan pappa göra så det blir på det där viset för mig.

- Det kan han säkert, du måste tala om vad och hur du vill att han ska göra.

- Nu ska du göra samma sak för mig som jag gjort på dig.

- Ska jag slicka på din fitta.

- Ja du ska göra på mig som jag gjorde på dig, vill du inte det, tror du det är äckligt.

- Nej, nej, jag vet att du är ren, vi duschade tillsammans. Du har en söt rakad fitta den slickar jag gärna.

Det är knappt jag vet hur en fitta ser ut, jag har inte sett någon fitta förutom min egen på så här när håll, får jag kolla och undersöka din  lite mera handgripligt så att säga.

- Gör på mig som jag gjorde på dig, det blir för mig som det blev för dig, jag får en fontänorgasm, jag vet, det brukar bli på det viset.

- Till skillnad mot dig har jag fått orgasm vid alla tillfällen jag har knullat hittills. Det är inte så många gånger.

- Nu när du fått fittan slickad och slickat min fitta, tycker du att det är äckligt på något vis.

- Inte alls det var skönt, särskilt det som du gjorde.

- Tror du att du kan få pappa att gör så på dig, kan du kräva det.

- Om jag får honom att fatta att han kommer att få uppleva något han aldrig gjort tidigare.

- Hur ska jag göra det.

- Jag har några idéer. Du är snygg, ser bra ut och har en fin kropp, du måste bli sexigare, åtminstone i sovrummet. Skaffa ett sexigt nattlinne, se till att lyset är tänt, och du missionären är bara en av massor av olika ställningar.

 

Emil som pappan heter låg redan i sängen när Erika kom in i sovrummet och kröp ner i sängen till honom.

-Ska du inte släcka lyset frågade han.

- Vi väntar med det tyckte Erika och gav honom en kram. Hon trycke hela kroppen mot honom, hon pressade sin fitta mot hans skrev, det började hända saker i hans pyjamasbyxor. Hon drog av honom byxorna och ålade sig ner så hon kunde ta hans halvsega kuk i munnen.

- Kvinna vad tusan gör du, är du inte nykter. Så där kan du väl inte GÖRA MEN SLUTA FÖR GUDS SKULL! INTEEEE!!!!!, OM DU INTE SLUTAR SÅ KOMMER JAG ATT SPTUTA DIG I MUNNEN.

Hon fortsatte suga och han sprutade, hon svalde varenda droppe. Hon gillade sprutet. Hon slutade inte för att han fick orgasm. Kuken som började slakna fick nytt liv igen. Hon kröp upp och lirkade in kuken i fittan.

- Nu jäklar ska det knullas så att det går för mig också, hon hoppade upp och ner på kuken, den slog i bottnen ett par gånger, nu kommer du inte undan, han hade ingen som helst lust att komma undan, han fick inte fram ett ljud, förlamningen började släppa, han började göra motjuck.

- Bravo Emil skrek Erika, DET GÅÅÅÅR FÖR MIG SE TILL ATT DU KOMMMMER DU MEEEED.

Erika slog ihop som en hösäck, hon var helt slut hon stånkade och stönade.

- Vad har det tagit åt dig, vad har du ätit frågade Emil.

- Jag har inte ätit något särskilt men jag har tröttnat på vårt pensionärssex vi är ju bara runt 40 år, det här är bara början, det gäller för dig också, det ska du bli varse.

- Till att börja med ska jag visa dig vad jag gillar, var mina ”bra ställen”, finns och hur dom fungerar, jag är mycket känslig på halsen och i nacken, i och på öronen, kyss och använd tungan där.

- Brösten och bröstvårtorna är extra känsliga, i knävecken och på fötterna, särskilt på tårna, ta det försiktigt på fötterna så du inte kittlar mig. Då kanske jag sparkas.

- Du märkte kanske att jag hoppade över fittan, jag tycker den ska kallas så, den, fittan alltså, är det känsligaste stället på hela kroppen.

- Erika, Erika, vi har varit tillsammans i över 20 år. Emil stönade och vred sig i sängen.

- Tillsammans ja, vi har bott ihop, har ett barn tillsammans, den senaste tiden har du haft din kuk i mig en max två gånger i månaden, i mörkret och endast missionären, jag har fixat så det gått för mig på egen hand ibland när du somnat.

- Vill du skiljas, vill du bli av med mig, har du träffat någon annan.

- NEJ, NEJ, NEJ, svaret är nej på alla dina frågor, jag älskar dig och kan inte tänka mig någon annan. Att det blivit på det här viset är inte bara ditt fel, jag har precis lika stor del i vårt usla torftiga sängliv som du.

- Jag har fått berättat för mig hur det ska vara, fått upplevt också, jag vet hur det kan bli om man gör rätt saker på rätt ställe och vid rätt tillfälle.

- I vårt nya sängliv ingår att du ska slicka mig på fittan, längst upp hittar du klitoris (klittan) min är inte så stor men den är jäkligt känslig.

-  Den är hård som en lite ärta, slicka och sug på den och när du suger på den ska du föra in minst två fingrar i slidan, där är det minst sagt fuktigt, upptill där i början på slidan hittar du min G-punkt, ett lite knottrigt svampigt område, om du masserar där och suger och slickar på klittan, då får du mig till sjunde himlen.

-  Hon vågade inte tala om att det skulle spruta om fittan.

-  Ska jag slicka på din fitta, kan man göra så.

- JA, JAAA, slicka bara det är rent, t.o.m. håret är borta. Gör som jag sa du kommer inte att ångra dig.

Emil slickade och masserade G-punkten. Erika började yla och gick upp i brygga.

GODE GUD SKREEEK HON OOOOHHHHIIIIIAAAAAHHH knulla mig knulla mig kör in kuken, snälla Emil ge mig kuk, kör in den i bottnen hårt.

Emil drogs med i hennes extas och vräkte in kuken i henne för allt vad han var värd.

Dom kom och dom vrålade OOOIIIIIAAAA NU ÄR VI I SJUNDE HIMLEN.

Båda två var genomblöta av svett och det som sprutat ur dom.

Erika bara låg och flämtade och Emil satt och tittade på henne, fittan var helöppen och det rann om den. Hans kuk var det inte mycket med just nu, alldeles slak och blöt som en disktrasa.

- Jag gjorde väl inte dig illa sa Emil, Erika bara låg alldeles tyst och stönade, hon var knappt vid medvetande.

När hon återfick talförmågan så frågade hon, hon orkade bara viska, var det bra för dig.

Nu sover vi min älskade, älskade ”gubbe”, vi har mycket att prata om sedan.

Ullis låg i sitt rum och hörde alla ljud som trängde ut från sovrummet, hon somnade med ett leende på sina läppar.

Vid frukostbordet dagen efter var det en glättig stämning mungiporna gick nästan från öra till öra.

- Var det du Ullis som visade mamma hur hon skulle bli en superälskarinna, för det är vad hon blivit.

- Jag berättade lite om mina erfarenheter och visade en del saker hon kunde göra för att

förbättra ert usla sexliv.

- Det har tydligen fungerat som vi tänkt oss.

- Det är bra om du inte berättar för dina kompisar om det här.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Västgöte4

Du skriver som vanligt väldigt bra noveller

25/9, 2020 kl. 07:09