Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/1, 2021 kl. 23:29, av Smajlis

En efterlängtad release

Vad ska man göra när frun äger ens privata delar och inte låter en komma? Finna vägar runt problemet eller lyda?

Den skavde. Han behövde ut. Den obevekliga metallburen höll hans styva lem inlåst i ett fast grepp. Den fyllde buren och ville tränga sig ut genom öppningarna i gallret. Men den gav inte vika, han fast. Men det var mer än så, inte bara att det gjorde ont och att han behövde bli fri. Han behövde komma också. Hon hade inte låtit honom komma på en hel vecka nu. Hur länge till skulle han behöva vänta? Han hade varit så nära flera gånger nu och sånär tippat över kanten och sprutat i henne. Men han hade lyckats behärska sig. Hon hade inte gett sin tillåtelse och han kunde inte trotsa henne. Han var hennes och hon ägde hans njutning till fullo. Hon nyttjade honom som hon ville och, och det var ofta, men hon ville ha honom hård och redo hela tiden så han fick inte komma.

Han måste få spruta idag. Det tryck som byggts upp i honom under veckan skulle räcka till att spruta henne in i väggen nästa gång. Om han fick.

Han steg in genom lägenhetsdörren, lade sin rasslande nyckelknippa på hallbordet, och försökte rätta till den skavande anordningen medan han steg genom hallen. Det var olidligt. Måtte hon vara hemma. Måtte hon släppa ut honom och låta honom få sin stund. Hon hade varit särdeles utstuderad i morse. Hade som vanligt låst upp honom till frukost och krävt att bli påsatt medan hon pysslade med frukosten. Det hade varit ljuvligt skönt att få vara fri och i henne, hans favoritplats och hans kall. Han var till för hennes njutning och han visste sin plats. Hon hade manat på honom och krävt djupare och hårdare stötar, och för varje stöt kom han närmare sin egen förbjudna klimax. Men plötsligt hade hon avbrutit allt. Vänt sig om sträckt fram handen. I handflatan låg ett litet piller. Det här skall påminna dig om mig under dagen. 'Ät det', hade hon beordrat. Han hade tagit pillret, inte ifrågasatt var det var för något. Hon hade tagit tag i hans kuk, smekt den lite och dragit i den och därefter sagt att nu var det färdiglekt och det var dags att gå tillbaka in i sin bur. Han hade fått doppa ståndet i en bunke isvatten så att det lugnade ner sig. Under tiden hade hon pysslat vidare. När han var redo hade hon gått ner på knä, gett den en kort kyss och tvingat på buren igen. Den klickade på plats och hon låste den med ett litet hänglås. Hon hade valt en modell som stod nästan rakt ut, så att det såg ut som hande hade stånd under boxorna. Han skulle riskera att dra blickar till sig hela dagen. Så pinsamt.

Hade han blivit påmind om henne under dagen? Jo tack det hade han blivit och det med besked. Pillret hade såklart varit ett potenspiller. Det hade haft effekten att han hade varit lite småsvullen hela dagen och när hon, sin vana trogen, skickat något lite kort meddelande till honom om saker hon ville han skulle göra med henne när han kom hem, då hade erektionen kommit med kraft på nolltid. ‘Håller buren?’ hade hon undrat på sitt vanliga retsamma sätt.

Nu var dom där i köket igen. Hon hade kommit hem före honom och klivit i sin blanka catsuit och glansat upp den till en shine som framhävde hennes yppiga kurvor. Hon visste att han blev som tokig när hon hade den på sig. Han suckade inombords av njutning och stålsatte sig för ett pass när han ännu en gång skulle få knulla henne nästa hela vägen fram, men bara nästan.

Med en latexklädd hand på honom hon gick ett varv runt honom. De metallskodda sylvassa klackarna raspade och klickade mot stengolvet. Hon ställde sig bakom honom, lät händerna glida runt hans kropp och söka sig ner mot hans gren. Hon tog tak i buren och skakade den lätt. Någon som vill ut här? Hon var en sån retsticka! Hon släppte, gick varvet runt och stod framför honom. ‘Har du varit en duktig gosse idag?’ frågade hon med sin sexigaste stämma. Han nickade. 'Verkligen?’ 'Ja frun’ svarade han. 'Såå, vad har du gjort då som gör dig till en duktig gosse?’

'Jag har varit hård hela dagen, som frun instruerade’

'Mycket bra’ hennes blick i hans. Hon såg något. 'Vad är det? Vill du något?’

Han slog ner blicken och drog efter andan. Han behövde säga det här, han stod inte ut längre. 'Kan jag få komma i idag snälla frun?’ mumlade han.

'Komma? Du menar att du vill knulla mig och fylla mig med dina din sats? Ta mig hårt och länge och se mig njuta av ditt stenhårda stånd innan du skjuter din säd djupt in i mig?’

Han svalde hårt. 'Ja frun, precis så’ svarade han. Ett litet hopp tändes i hans hjärna. Kanske idag! Kanske låter hon mig komma trots allt.

'Låt mig göra en sak klar! Det är inte din plats att komma med krav. Ditt jobb är att tillfredsställa mig. Inget annat. Det är jag som bestämmer när du skall komma och inte komma och om du får komms över huvud taget. Förstått?’ Hon såg uppfordrande på honom. Han svalde hårt. Det skulle inte bli något i dag heller.

'Ja frun, fullständigt’

'Så, nu glömmer vi det och går vidare, du har ett jobb att göra här’

Hon gick ner på huk på sina skyhöga skor. Hur gör hon det där undrade han som alltid. Hon rör sig så graciöst om med en så total kontroll över sin kropp trots de svåra skorna.

Hon tog tag i buren. Kände på den. Observerade innehållet.

'Det ser trångt ut det här, skall vi göra något åt det?’

'Ja frun, om frun önskar det’

'Bra, så skall det låta. Jag skall frigöra besten här och ta det jag vill ha. Och du skall ge mig det.’

Hon tog fram nyckeln. Låste upp det lilla låset. Buren klickade loss omedelbart, den var sprängfylld.

'Sådärja, det blir bra. Nu är det dags att jobba’

Hon reste på sig. Ställde sig med händerna mot köksön, benen brett isär, rumpan putande och hon svankade ut så där läckert som fick honom att kippa efter andan. 'Öppna mig’ kommenderade hon. Han lade en hand på hennes ena höft och med den andra drog han sakta ner blixtlåset som satt längst ner. Drog det ner under hennes gren och en bit upp på framsidan. Nu var hon helt öppen och han kände de ljuvliga dofterna av hennes upphetsning och det gjorde honom ännu kåtare.

'Ge mig din kuk nu. Knulla mig ordentligt, jag har inte fått kuk sedan i morse och behöver en riktig påsättning’

Han tog tag i sin stenhårda lem, måttade mot hennes vätskande hål. Lekte lite med ollonet i öppningen. Förberedde. Det här var hans lilla hämnd, så mycket hämnd han vågade mäta ut, att låta henne vänta några sekunder på att bli fylld.

'Nu genast menar jag! Knulla mig nu!’

Han tryckte sin kuk in i henne med en full kraft. Hennes stålklackade skor raspade mot golvet och hon utstötte ett kraftigt stön. 'Just så, duktig pojke. Mera nu. Seså!’.

Han kände omedelbart hur den pirrande känslan började växa. Vad skulle han göra?

Hennes kropp genomforsades av en orgasm snabbt följd av ytterligare än. Gud vad snabb hon är observerade han och hans egen upphetsning stegrades av hennes tydliga och omättliga lust. Han var så nära nu, några kraftiga stötar till och han skulle var bortom vändpunkten.

Hon kom till hans räddning, troligen hade hon känt hur hans stötar ändrat karaktär och blivit mer hungriga och drivande.

Hon vände på huvudet lite och sneglade över axeln. Tog in scenen, väntade några sekunder. Sedan sa hon 'Du har min tillåtelse att komma nu. Fyll mig!’.

Han var redo för det. Han var mer än redo. Han hade varit redo i flera dagar. Nu borrade han sig in i henne och tryckte upp henne mot bänken. Med en sista kraftig stöt kom han in i henne och tömde sin sats. Han kände hur det strömmade ur sin stålhårda kuk, igen och igen. Flera underbara spasmer av euforiskt sprut. Han fick igen känslan att det var tur att hon stod vid en bänk annars hade han sprutat henne flera meter iväg. Hon tog emot, absorberade honom, omslöt honom, mjölkade ur honom. Han tryckte sig in mot henne igen och kramade ur det sista sedan lutade han sig fram över henne och lade pannan mot hennes rygg. Utmattad, inte så mycket av den fysiska ansträngningen, de hade bara hållit på i 5 minuter, utan på grund av den mentala anspänningen och den förlösande klimaxen.Hon reste på sig lite och indikerade att det var dags att gå vidare.'Ok, duktigt skjutet. Nu vill jag att du visar hur duktig du är med tungan.’ Hon gled iväg från honom och han ut ur henne. Hon spann runt och satte sig upp på bänken. 'Här, kom nu. Slicka mig medan du återhämtar dig lite och pillret kickar in igen. Sedan vill jag bli knullad igen, denna gång ordentligt länge.'

’Ja frun’ kom det från mellan hennes ben. Han tog in hennes dofter och utsökta smak, utblandad med sina egna vätskor. Han undrade hur länge han skulle få vänta på att få komma nästa gång. Han hade några timmar utan bur framför sig, sedan skulle hon låsa in hans kuk igen och han skulle få vänta tills hon behövde honom igen. Troligen någon gång under natten om hon följde sitt vanliga mönster.

Han längtade redan.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.