Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/3, 2021 kl. 19:39, av Kyrre

Något som inte skulle hända.

Detta är en mycket lång novell som jag publicerade första gången 2006, hoppas du som läsare tar dig igenom hela novellen samt tar dig tid att skriva en kommentar.

Det som hände skulle aldrig ha inträffat, men jag ångrar mig inte för en sekund. Jag kanske ska ta och börja med att presentera mig själv. Jag heter Eva och är 49 år, bor i en mellanstor stad i norra Sverige med min make Janne och mina två barn, Erik 16 år och Sara på 15. Både jag och min make har bra jobb så vi har det gott ställt, dessvärre börjar vi komma in i den fasen när allt går av sig själv och allt ibland är som en enda grå vardag. Inte har det blivit bättre av att jag och Janne har börjat bråka allt mer på sista tiden.

Det som inte skulle hända tog sin började i slutet av augusti, jag hade sprungit runt i huset i mitt sökande efter den senaste Elloskatalogen men kunde inte hitta den. Till slut gav jag upp och började byta sängkläder istället, vilket jag gör varje söndag. Det var då jag äntligen hittade jag den, katalogen låg med underklädersdelen prydligt uppslagen under täcket i Eriks rum. Bilderna visade några vackra kvinnor i olikfärgade raffset, men även spår av intorkad sperma. Min son hade legat och onanerat till bilderna och sprutat en stor sats över dem. Min första reaktion var att ropa på honom och be honom förklara sig själv, men hejdade mig själv när jag precis var på väg att ropa hans namn. Erik var ju trots allt en växande tonåring så det var väl klart att han onanerade, men tanken att han gjorde det hade inte slagit mig tidigare. Min lilla pojke var i fasen att börja bli en man.

Jag satte mig på sängkanten och drog omedvetet fingret över den intorkade sperman, det var så länge sedan jag och Janne hade haft sex, den senaste tidens bråk hade inte direkt inspirerat vårt sexliv. Jag kunde knappt komma ihåg när vi hade haft sex senast, men när jag återigen förde mitt finger över den intorkade sperman kände jag den välbekanta ilningen mellan mina ben. Jag kom på mig själv när jag strök med hela min hand över sidan, det är ju min sons sperma som jag sitter och känner på. Handen rycktes instinktivt bort från katalogen som om jag bränt mig. Jag bäddade färdigt sängen och lade tillbaks katalogen där jag hade hittat den.

När Erik lite senare kom hem efter att varit hos någon kompis hade jag svårt att se honom i ögonen, men samtidigt kom jag på mig själv att granska hans kropp. Jag var verkligen tvungen att skärpa mig, först känna på hans sperma och sedan spana in hans kropp. Jag kände hur det hettade till i kinderna när min hjärna äntligen kopplade. Jag är ju hans mamma för guds skull.

Sedan den dagen kom jag allt oftare på mig själv att titta på honom, han hade verkligen vuxit upp och blivit en fin kille, tjejerna flockades säkert kring honom på skolan. I och med att Janne visade allt mindre intresse för mig umgicks jag allt mer med Erik och Sara. Jag gick allt oftare in till dem på deras rum för att bara prata lite.

När jag gick in till Erik en dag låg han på sängen och läste sina läxor, jag fick direkt syn på Elloskatalogen som prydligt låg på ett av facken i nattygsbordet. Jag vet än idag inte vad som flög i mig.

”Men är det du som har min Elloskatalog, som jag letat efter” samtidigt som jag sträckte mig efter den.

”Mmmm…” svarade Erik samtidigt som han låtsades fortsätta läsa sina läxor.
”Hittade du något du vill ha” jag bläddrade samtidigt lite förstrött i katalogen.
”Näää… inget särskilt” mumlade han fram, samtidigt som han oroligt tittade på medan jag bläddrade igenom den.
”Men den här klänningen var väl fin, tror du jag skulle passa i den?”
Erik kastade en blick på sidan.
”Mmmm… du skulle vara snygg i den”
Jag bläddrade vidare ganska fort men saktade ner lite när sidorna med underkläderna började närma sig. Jag tittade då och då mot Erik samtidigt som jag närmade mig sidan som hans sperma fanns på. Sidan innan stannade jag upp och tittade på två modeller som var iförda ett par minimala och nästan genomskinliga stringtrosor med matchande behå och stay-ups.
”Men har du sett, man ser ju nästan igenom underkläderna?”
Erik kastade en blick på sidan.
”Mmmm…” Svarade han samtidigt som färgen i hans ansikte började skifta mot rött.
”Tycker du att det är snyggt?”
”Vet inte…”
”Men kom igen nu, tror du jag skulle passa i något sånt?”
”Mmmm… de är sexiga, pappa skulle nog gilla det?”
”Tror du?”
”Mmmm…”
”Jag kanske ska ta och beställa dem då” Med det stängde jag ellos katalogen och lade tillbaks den på nattygsbordet utan att slå upp sidan med hans sperma på.

När jag reste mig upp för att gå kunde jag inte låta bli att granska min son som låg på sängen, det såg nästan ut som om han hade fått stånd. Jag lyckades slita blicken ifrån honom och gick ut och satte mig i vardagsrummet. Tankarna virvlade runt i mitt huvud, men vad är det jag håller på med, jag blir kåt på min egen son. Tanken var lika eggande som förbjuden, det riktigt pulserade mellan mina ben när jag satt i soffan. Nej, tänkte jag det här kan inte fortsätta, det är ju min son för sjutton, incest och olagligt till råga på allt…

Efter den dagen försökte jag slå bort alla min tankar om min son så fort de dök upp, och det hade börjat gå riktigt bra ända tills jag skulle ta och beställa nya gardiner som jag hade tittat på tidigare. Janne hade skjutsat Sara till simträningen och Erik var hos någon kompis. Jag viste ju vart katalogen fanns så jag gick helt enkelt in till min sons rum och hämtade den, satte mig i vardagsrummet och bläddrade igenom den. När jag hade fyllt i beställningen började jag slötitta lite, jag hade bestämt mig för att inte titta på sidan som min son hade sprutat över. Men sidan med de genomskinliga underkläderna bläddrade jag fram, jag flämtade till när jag insåg att även denna sida nu var full med intorkad sperma.

Instinktivt strök jag min hand över sidan igen, undra vad han fantiserar om när han runkar. Jag vet inte vad jag tänkte på när jag fyllde i beställningen på de genomskinliga underkläderna, det var som om det gick av sig själv. Långt bak i hjärnan dök den förbjudna tanken och önskan upp, tänk om han fantiserade om mig, vad härligt det skulle vara om det var mig han hade sprutat över. Det hade börjat hetta till mellan mina ben och jag förde instinktivt ner min ena hand mot mitt lår, jag smekte mig lätt utanpå de tunna byxorna. Men vad håller jag på med, sluta…

Jag gick in med katalogen till Eriks rum igen och lade den på sin plats. Det hettade i hela min kropp när jag gick ut därifrån, jag måste ta mig ett bad. När jag kom in till badrummet landade kläderna i en stor hög på golvet, trosorna hade nästan klibbat fast från min upphetsning. Mina nerver var på helspänn när jag sakta sjönk ned i badet, ångan från det heta vattnet gjorde att musklerna började slappna av. Mina bröstvårtor styvnade när jag tvålade in brösten, mina fingrar kunde inte undvika att nypa och knåda dem lätt, guuud så kåt jag var. Mina tankar hamnade på min son, hur han hade legat och onanerat till Elloskatalogen, hur hans hand kramade kring kuken när han sprutade sin pojksäd över den. Jag var tvungen att slå bort ankarna, jag låg och fantiserade om min son, vilken mor skulle göra så. En våg av skamkänslor fyllde mig samtidigt som hettan från min våta fitta blev allt starkare.

Tankarna styrdes över mot Johan, Eriks klasskamrat och bästa kompis, jag hade sett hur han ibland tittade på mig i smyg. Det hade även hänt att jag vickat lite extra på rumpan när han var i närheten och böjt mig extra djupt ner så att han kunde få en skymt av min urringning. Jag hade ibland fantiserat om att förföra den unga pojken. Jag skruvade av duschmunstycket från slangen och förde den nu mjuka strålen mot min fitta när jag samtidigt lutade mitt huvud mot badkarskanten. Min ena hand hade letat sig upp till mitt fylliga bröst som jag ömsom smekte och knådade samtidigt som jag masserade min klitta med vattenstrålen. Mina ögon var slutna när mina fantasier tog mig till Johans hårda kuk och hur han knullade mig bakifrån i köket. I och med att jag var ensam hemma kunde jag släppa alla hämningar, mina stön ekade mellan badrummets väggar.

När jag öppnade mina ögon skymtade jag en rörelse i ögonvrån, dörren till badrummet stod lite på glänt så det var en springa på 5-10 cm till korridoren utanför. Vi har en dimmer installerad till våran badrumslampa, jag hade satt den på ett mellanläge så att jag låg och badade i ett lite dunkelt ljus, det var bara ångan som gjorde det lite dimmigt. Jag hade varit allt för upptagen med att tillfredsställa mig själv för att höra om det var någon som hade kommit hem. Hade Janne och Sara kommit hem hade jag nog hört det, om det hade varit någon där så kan det ha varit Eriks som hade stått i springan. Jag slöt ögonen igen och fortsatte att stimulera mina bröst och fitta, men nu svävade återigen mina tankar till min son, hur han stod och smygtittade på mig medan jag badade och smekte mig själv. Mina ögon öppnandes till en liten springa, med avståndet till dörren skull man aldrig kunna avgöra om mina ögon var öppna eller stängda. Det var någon som stod där och tittade på mig, En ilning slog till som en blixt genom min kropp och ett ljudligt stönade trängde mellan mina läppar när jag insåg att det var Erik.

Jag förde ner en hand mot min fitta och började sakta föra in ett finger samtidigt som vattenstrålen fortsatte att massera min klitta. Orgasmen började närma sig när mina fittmuskler kramades kring mitt finger.

”Åååå… Guuud… Nuuuu” ekade det i badrummet.

Samtidigt som orgasmen ebbade ut såg jag hur Erik smet bort ifrån dörrspringan, vid samma ögonblick kom även skammen över mig.
Jag hade legat och smekt mig själv framför min son, och det hade gjort mig så otroligt kåt av att känna hans blick över min kropp när jag smekte mig.
Jag skyndade mig att tvätta håret och svepte in mig i en tung badrock och begav mig mot sovrummet. På vägen passerade jag Eriks rum, dörren var helt stängd, vilket den sällan var. Jag knackade lite lätt på dörren.

”Erik är du hemma?” Jag hörde genom dörren hur det rasslade till i sängkläderna
”Jaaa… vad vill du?”
”Inget speciellt, ville bara kolla om du hade kommit hem, får jag komma in?”
”Mmmm… vänta lite, nu kan du komma”

Jag öppnade dörren försiktigt och kikade in, Erik låg på sängen och läste en motorcykeltidning och verkade helt oberörd av min närvaro.

”Har du varit hemma länge?”
”Näää… inte så värst, en liten stund bara”
”Var det bra hos Johan då?” Jag tittade mig samtidigt omkring men såg inga spår av Elloskatalogen samtidigt som jag kom på mig själv, varför hade jag gått in till honom?
”Jo det var väl helt okej”
”Vad gör ni när ni umgås?” Min blick granskade samtidigt Eriks slanka kropp på sängen och den fastnade vid hans skrev. Det syntes tydligt att han hade stånd genom de tunna träningsoverallsbyxorna han hade på sig.
”Inget särskilt, snackar lite, läser tidningar, du vet”
”Nej… jag vet inte, det är därför jag frågar” Jag svalde hårt när jag insåg att han måste ha en mycket större kuk än hans pappa redan vid 16 år ålder, samtidigt som jag tvingade mig själv att slita blicken från hans skrev.
”Sitter ni och snackar om tjejer eller?”
”Men mamma”
”Får man inte vara lite nyfiken om vad sin son har för sig?”
”Jooo… men det är ju pinsamt”
”Men… du behöver inte vara blyg för mig” Jag kände hur det hade börjat hetta på mina kinder igen, hur kunde min son påverka mig så?
”Mmmm… det händer väl att vi pratar om tjejer”
”Pratar ni om någon speciell tjej?” Jag såg samtidigt att Erik hade slutat visa intresse för MC-tidningen och riktade den nu mot mina bröst, knuten i morgonrocken hade glidit upp lite så att det skapades en fin urringning för honom att titta på.
”Jooo… men jag säger inte vem det är”
”Okej då herr hemlig” Jag reste mig från sängen lutade jag mig samtidigt lite medvetet framåt så att han skulle kunna se mina styva bröstvårtor. Skamkänslorna infann återigen när jag började gå mot dörren. Jag hade inte gjort något för att dölja min urringning och mina styva bröstvårtor, jag hade även lagat och onanerat i badkaret fast jag visste att min son tittade på mig. En mamma ska inte göra så mot sitt barn.

När Janne och Sara kom hem lite senare åt vi en gemensam middag, det var ganska tystlåtet under hela måltiden. Jag satt och tänkte på vad jag hade gjort och hur upphetsad det hade gjort mig, samtidigt som jag noterade att Erik slängde ovanligt mycket blickar mot mig. Hade han alltid gjort det eller hade han börjat nu? Jag hade inte direkt satt på mig den mest diskreta klädseln, ett par tighta byxor och en tight t-tröja som framhävde min stora byst. Sara som förmodligen var ganska trött från simträningen åt fort och gick in på sitt rum, efter en stund gick Erik till vardagsrummet för att se på TV, kvar satt Janne och jag under en nästan pinsam tystnad. Jag var tvungen att anstränga mig lite.

”Hur har din dag varit då, något roligt som har hänt?”
”Nej inget speciellt”
”Väst vad du var pratsam idag då!”
”Vad vill du att jag ska säga då?”
”Du kan väl vara lite social för en gångs skull, prata med mig!”
”Okej”
”Vadå okej, du ska ju prata med mig, eller vill du inte det längre?” Jag började bli irriterad.
”Jo det vill jag”
”Men gör det då!”

Vi satt sedan tysta där båda två, efter ett tag reste jag mig upp och gick därifrån, klarade inte av tystnaden mer. Jag ut till vardagsrummet där Erik satt och tittade på någon amerikansk komediserie. Jag satte mig i soffan bredvid honom.

”Har du och pappa bråkat igen?”
”Hur kunde du veta det?”
”Det syns på din min, du ser sådär nedstämd ut igen”
”Förlåt det är inte meningen, det är bara lite tungt just nu mellan Janne och mig”
”Det behöver du inte be om förlåtelse för, jag tycker också att han beter sig som en knöl mot dig ibland”
”Tack för stödet Erik, jag behöver det just nu” Samtidigt som jag instinktivt lade en lätt hand på hans lår. I samma ögonblick insåg jag vad jag gjorde. Hade det varit för en månad sedan hade jag nog aldrig reflekterat över det, men nu var det en helt annan sak. Jag försökte dra bort handen så naturligt som möjligt samtidigt som Erik vände sig mot mig och gav mig en kram.

”Du är bäst mamma” Viskade han tätt i mitt öra.

Jag kände hur hettan återigen spred sig genom min kropp när jag kände min sons kropp pressas mot min byst, bröstvårtorna vaknade genast till liv och blev hårda som ärtor. Jag strök min son lätt över ryggen och han gjorde samma sak. När kramen bröts kunde jag inte låta bli att rodna lätt.

Sedan den dagen kom jag och Erik varandra mycket närmare, vi pratade allt oftare och mer förtroligt med varandra. Jag försökte hela tiden förskjuta de förbjudna tankarna med blandat resultat, vissa dagar gick det bättre och ibland sämre. De sämre dagarna klädde jag mig medvetet utmanande när jag kom hem från jobbet. Tighta toppar med kraftig urringning och en tunn b-h under som tydligt visade mina bröstvårtor när jag antingen frös eller blev upphetsad, samt tighta byxor som framhävde mina mogna kurvor. Ibland gick jag så långt att jag inte hade någon behå på mig när bara jag och Erik var hemma, vilket blev allt oftare i och med att Janne hade börjat spendera allt mer tid på jobbet och Sara ofta var på träning eller hos någon kompis. Erik började också vara hemma allt mer. De gånger jag var utan behå kom Erik ofta fram och kramade om mig, och jag kom ofta på honom med att stirra på mina bröst, vilket även medförde att mina bröstvårtor styvnade och det blev fuktigt mellan mina ben.

Jag märkte allt oftare att han hade stånd, speciellt de gånger han hade någon sorts träningsbyxor på sig. Jag inbillade mig hela tiden att inget allvarligt var på gång och att allt var helt oskyldigt.

Erik kom in med posten en dag, med den följde avin från Ellos, gardinerna jag hade beställt. Jag åkte med detsamma och hämtade ut paket, att öppna dem var alltid roligt och jag ville inte vänta till morgondagen. När jag kom hem med paketet satte jag mig vid vardagsrumsbordet och öppnade det, Erik kom samtidigt in för att kolla vad jag hade för mig.

”Har du fått paket?”
”Mmmm… jag har beställt nya gardiner, vad tycker du?” Jag höll samtidigt fram ett av paketen med de nya gardinerna.
”Snygga… de kommer att passa in fint här” Erik satte sig samtidigt bredvid mig i soffan medan jag packade upp resten av beställningen. Jag stannade upp när jag såg vad som låg i botten av paketet. De var de svarta och nästan genomskinliga underkläderna med tillhörande strumpebandshållare och strumpor.
”Wow mamma… beställde du dom!”
”Ja… jag gjorde visst det, hade nästan glömt bort det” Jag blev generad av att visa vad jag hade beställt för min son men samtidigt lite upphetsad när jag såg hans reaktion.
”Du kommer att bli riktigt sexig i det mamma!” Jag och Erik hade blivit mer frispråkiga med varandra nu när hade spenderat så pass mycket tid tillsammans, så jag blev inte direkt förvånad över kommentaren.
”Tror du det, en gammal tant som jag. Vet inte riktigt varför jag beställde dem, Janne visar ju ändå inget intresse för mig”
”Du är ingen gammal tant mamma”
”Tack älskling, du är för gullig” Samtidigt smällde dörren igen och Sara kom hem. Jag skyndade mig att lägga ner underkläderna i paketet igen och gick in med dem till sovrummet.

Jag hade en speciell del i en av mina garderober där jag hade de lite sexigare underkläderna som jag införskaffat genom åren. Där fanns även några gamla fotoalbum som bara låg och samlade damm på grund av att vi hade lite brist på förvarings yta. Jag hade nästan helt glömt bort dem, men det var ju inte igår jag var och rotade bland mina sexigare underkläder heller för den delen. Jag satte mig ned på sängkanten med albumet i handen och bläddrade sakta igenom de gamla fotona. Där fanns bilder på allt ifrån julafton och midsommarfirande men även från några av våra utlandsresor. När jag kom till dessa bilder upptäckte jag att några av fickorna var tomma, det verkade som om det hade fallit ut bilder på flera av sidorna. Totalt saknades det åtta eller nio bilder. Jag reflekterade inte så mycket mer på det utan tittade förstrött igenom bilderna. Alla såg så glada ut på bilderna, det var inte utan vemod som jag stängde albumet och ställde tillbaks det på sin plats. Jag tog på mig ett par fräscha kläder och gick ut till köket, där stötte jag på Sara som stod och gjorde i ordning ett par mackor.

”Har du sett Erik?”
”Mmmm… Jag tror han stack över till Johan”
”Är du på väg någon stans?”
”Aaaa… Jag går ner till Jossan en sväng, är väl hemma till vid nio gissar jag”
”Okej… ha de så bra då”

Jag vandrade rastlöst omkring i det tomma huset, det var som om jag inte viste vad jag skulle ta mig till. Samtidigt som mina tankar föll tillbaks på när Erik hade stått och tittat på mig i badkaret ringde telefonen.

”Hos Andersson” svarade jag med en dämpad röst
”Ja hej, det är jag”
”Hej Janne, är du kvar på jobbet fortfarande?”
”Ja och jag blir nog kvar här en stund till, du behöver inte hålla maten varm”
”Okej… när kommer du hem?”
”Gissar på att jag är hemma till tio någon gång”
”Mmmm… vi ses då, hej”
”Hej…”

Jag lade ned telefonluren med en lätt suck, men samtidigt blev jag lite lättad, det kändes inte som om jag ville umgås med Janne just nu. Med alla ute ur huset bestämde jag mig för att städa lite, jag var ändå alldeles rastlös, det nästan kröp i hela kroppen och jag behövde fokusera tankarna på något helt annat. Jag var riktigt effektiv i mitt städande, det gick som en dans när ingen var hemma och störde mig. Klockan hade börjat närma sig halv åtta när jag drog in dammsugaren till Eriks rum, jag fick alltid börja med att plocka undan alla kläderna innan jag kunde börja dammsuga. När jag kom runt sängen och mott nattygsbordet var det förfärligt dammig, jag drog ut nattygsbordet och böjde mig lite lätt ned för att komma åt lite under sängen. Eriks säng var av den typen med en tjock underdel med en riktigt fin bäddmadrass ovanpå, längst ut på kanten mot väggen skymtade jag hörnet på en tidning som stack ut. Jag lyfte upp madrassen och blev alldeles chockad när jag såg vad som låg under madrassen. Jag drog efter andan när jag satte mig på sängkanten och granskade min upptäckt. Att jag inte upptäckt det när jag bäddat hans säng var min första tanke.

Under bäddmadrassen fanns två tidningar, en Aktuellt rapport samt en tidning som hette något med Mature women 40+. Jag flämtade till när jag även upptäckte bilderna som jag saknade från fotoalbumet. Det flesta av dem var bilder på mig i bikini, men även några där jag solade topless. När den värsta chocken lagt sig, satte jag mig ner på sängkanten och bläddrade igenom 40+ tidningen, den innehöll bara mogna kvinnor som visade upp sig i diverse poser och underkläder. På ett av uppslagen som verkade mest nött var det en ung kille i 20 års-åldern som knullade en mogen kvinna som verkade vara i min egen ålder. Jag kände hur det hettade till mellan mina ben, bröstvårtorna styvnade när jag tittade på bilderna, den unga killens kuk var djup begraven i den mogna kvinnans fitta på flera av bilderna. Den sista bilden visade hur han sprutade sin sperma över hennes mun och bröst.

Jag kunde inte hålla mig själv ifrån att föra ner en hand innanför mina byxor och smeka mig själv över fittan. Det gick en rysning genom min kropp när mitt våta finger lätt gled över min känsliga klitta. Guuud vad jag ville känna en så stor, hård och ung kuk i min fitta. Sidorna visade även spår efter intorkad sperma. Jag lade ifrån mig tidningen och tog upp mina egna fotografier, jag gick igenom dem en efter en när det gick eftersom flera av dem satt hopklistrade. Fotografierna hade även dem en hel del spår av sperma från min son. Jag kunde inte bryta isär dem eftersom min ena hand fortfarande var begravd innanför mina byxor. Jag kunde inte hålla mig ifrån att stöna lätt när jag insåg att min egen son använde mina bilder som runkobjekt, samt att han drogs till mogna kvinnor. Mina tankar vandrade genast till min sons unga kropp och hans hårda kuk, hur han hade legat här på sin säng med sin hårda kuk och runkat medan han tittade på bilder med sin egen mamma som solade topless endast iförd ett par små bikinitrosor.

Jag höll på att dö av kåthet, min andra hand knäppta snabbt upp byxknappen och drog ner dragkedjan så att jag kunde smeka min fitta helt obehindrat. Jag vet inte vad som tog åt mig när jag helt drog av mig byxorna och lade mig på Eriks säng och började onanera med en fantasi om hur min son knullade mig hämningslöst på sängen. Jag hade lagt uppslaget med bilderna på den unga killen som knullade den mogna kvinnan framför mig. Jag var helt bortom all kontroll och sunt förnuft när mina händer tog tag om hans huvudkudde och förde den mellan mina ben. Mina fittsafter smetades snabbt ut på örngottet medan jag använde hans kudde som onaniobjekt. Med en kraftansträngning ställde jag mig på knä i sängen, förde kudden mellan mina ben och satte mig ned över den samtidigt som jag mina fantasier skenade iväg. Bilden om hur jag satt nu gränsle över min son i hans säng och red hans hårda kuk spelades upp i min hjärna. Friktionen mellan kudden och min våta fitta i kombination av fantasierna gjorde att jag snabbt kom i en så kraftfull orgasm. Jag stod flämtandes på alla fyra över min sons kudde som nu var helt indränkt i mina fittsafter, det var en stor våt fläck precis där han skulle komma att vila huvudet.

På ostadiga ben lyckades jag ställa mig upp och ta på mig trosorna, rätade till sängen och lade tillbaks tidningarna och fotografierna som om inget hade hänt, men jag kunde inte låta bli att smyga med mig Aktuellt rapport tidningen. Med byxorna och tidningen i famnen föll jag utmattad ned på sängen i mitt eget sovrum. Orgasmens efterdyningar kändes fortfarande i kroppen samtidigt som jag kom till insikt om vad jag precis hade gjort, jag håller på att gå över gränsen, det måste ta ett slut…

Tyvärr så kunde de erotiska tankarna inte lämna min hjärna. Jag lade mig på sidan i sängen och började sporadiskt bläddra igenom tidningen som jag smugit med mig från Eriks rum. Tidningen var välläst och jag kunde inte undgå att bli lite förundrad över varför han hade använt Elloskatalogen när han hade dessa tidningar under sin säng. Tidningen innehöll många bilder på tjejer i sexiga underkläder som visade upp alla sina behag, de flesta av dem var helt eller delvis rakade. Jag kunde inte undgå att bli upphetsad när jag såg en helt rakad tjej som red en stor och hård kuk, jag förde ner min hand innanför trosorna och kände på min eget fitthår. Jag hade aldrig varit helt rakad tidigare, det närmaste jag hade kommit var att trimma bikinilinjen, men nu när jag såg på bilderna blev jag faktiskt lite inspirerad av tanken.

Mitt finger strök sig sakta längs min återigen våta springa, när jag kände hur mina fingrar ströks efter mina håriga blygdläppar reste jag mig sakta upp och gick ut till badrummet. Jag hade blivit såååå upphetsad av tanken på att raka min fitta helt slät. Efter att ha tagit fram Jannes raklödder och en alldeles ny rakhyvel satte jag mig på badkarskanten med ryggen mot väggen, tvättade snabbt av mig och greppade burken med raklöddret. För att inte blöta ned toppen hade jag dragit den över mitt huvud så att jag satt alldeles naken förutom min behå. Jag smorde in löddret väl och började försiktigt raka bort håret längs kanten, när jag kände hur slät jag blev rakade jag snabbt bort det mesta håret över fittan men var tvungen att vara extra försiktig när jag rakade kring blygdläpparna för att inte skära mig. Precis då hände det som inte får ske en mamma.

Vi blir nog lika ställda båda två, Erik bara står där i dörröppningen och stirrar på mig. Jag blir helt stel som om jag inte kan röra mig, mina ben var vitt särade för att komma åt ordentligt när jag rakade mig, så att han kunde tydligt se min nyrakade fitta. När jag äntligen rycks ur den första chocken börjar jag sakta stänga mina ben samtidigt som Erik drar sig bakåt och säger tyst

”Förlåt mamma”

Jag är alldeles skakig på handen när jag som i trans slutför rakningen. Gud vad var det som precis hände, min son fick se min helt rakade fitta. Jag duschar av mig raklöddret som är kvar, går fram till dörren och låser den. Med skakiga ben sätter jag mig på badkarskanten, det hettar kring min fitta efter rakningen så jag tar ned en flaska med barnolja från badrumsskåpet och smörjer in mig. Guuuud vilken skillnad det blev efter rakningen, det går en rysning genom hela kroppen när mina fingrar sakta smeker in barnoljan. Jag kan inte låta bli att smeka mig själv, långfingret letade sig fram till klittan och smekte det känsliga området. Min andhämtning blev allt starkare när min kåthet åter tog över mitt förstånd. Min hjärna kunde inte släppa blicken från min son gav mig, hur hans ögon hade stirrat på min nyrakade fitta. När orgasmen började närma sig slet jag med en viljeansträngning bort handen från fittan. Jag kan inte hålla på såhär, sitta och bli kåt på min son, jag kan ju splittra hela familjen om jag inte kan kontrollera min kåthet och låter det fortgå.

Jag drar på mig min badrock och gått in till sovrummet för att klä på mig. Jag var tvungen att ta ha ett samtal med Erik om det som precis hände och det var lika bra att få det undanstökat på en gång, medan den övriga delen av familjen inte var hemma.
Att jag var delvis frånkopplad allt vett och reson när jag tog av min behå och drog på mig en tight topp och ett par tighta träningsbyxor innan jag gick in till Erik, jag inte varför jag klädde mig så men det gick av någon sorts automatik.
Jag knackade lätt på Eriks dörr som stod lite på glänt.

”Erik, får jag komma in… Jag skulle behöva prata lite med dig”
”Mmmm… Okej…” svarade Eriks samtidigt som jag gick in till honom.

Erik låg på sängen och läste en tidning och tittade inte ens mot mig när jag slog mig ned på sängkanten bredvid honom.

”Jooo… angående det som precis hände” jag kände hur ostadig jag lät på rösten
”Mmmm… förlåt mamma, det var inte meningen”
”Det var inte ditt fel, jag skulle ha låst dörren”
”Mmmm…”
”Hoppas du inte tog illa upp när du fick se din gamla mamma i en sådan pinsam situation?”
”Näää… det är okej med mig” Erik tittade äntligen på mig under vårt samtal
”Vad bra… det får bli vår hemlis” jag började äntligen slappna av lite, men insåg i samma ögonblick hur Erik tittade mot min byst och ned mellan mina ben som om han hade röntgensyn.
”Och du är inte gammal mamma, du är den finaste mamman man kan tänka sig”
”Tack älskling” jag blev samtidigt lite glad när han gav mig en så fin komplimang och sträckte lite extra på mig så att mina bröt spände ut den tighta toppen.
”Hoppas du inte tänker några dåliga tankar om din mamma nu när du råkade se vad jag gjorde”

Jag kunde inte undgå att rodna lite lät när jag förde min rakning på tal. Erik vred sig samtidigt i sängen så att hans ansikte hamnade precis mot den punkt på kudden som mina fittsafter trängt in i. Det gick som en ilning genom min kropp när jag insåg det förbjudna i situationen. Jag kände hur mina bröstvårtor styvnade samtidigt som jag såg hur Eriks ögon drogs mot dem som en magnet när konturerna mot den tunna toppen yttrade sig.

”Näää… jag tänker inget dåligt om dig mamma, men jag trodde inte du gjorde det bara”
”Vad bra… jag brukar inte göra det heller, jag fick bara någon sorts infall”
”Kom med ut till vardagsrummet så blänger vi på lite TV, Jannes jobbar över och Sara är hos Jossan så det är bara du och jag hemma”
”Okej… det bukar gå lite komediserier den här tiden vi kan se på”
”Låter bra det…”

Vi gick ut till vardagsrummet och slog oss ned i var sitt hörn i soffan, Erik hittade snabbt en serie som hela familjen brukade tittade på. Under seriens gång såg jag i ögonvrån hur Erik då och då tittade mot mig, men jag låtsades bara som om jag inte märkte det. De förbjudna tankarna började återigen leta sig fram, jag försökte slå bort dem men kunde tillslut inte stå emot.

”Erik… kan du massera mina fötter lite?” Frågade jag lite försynt.
”Viss mamma, hit med dem bara”
”Vad snäll du är”

Jag lade mig till rätta i soffan och sträckte fram mina bara fötter mot honom. Erik började varsam knåda dem medan jag låtsades rikta min uppmärksamhet mot TV: n. Hans varma händer kändes sååå sköna mot mina svala fötter, jag sjönk ner ytterligare i soffan så att mina tighta träningsbyxor skar in lite mot min nyrakade fitta. Om han tittade mot mig nu skulle han tydligt se konturerna av min fitta, jag hade heller inga trosor på mig under de tunna byxorna. Jag tittade då och då i ögonvrån mot min son för att se om han riktade sin uppmärksamhet mot mig. Efter en stund märkte jag att han stannade upp men fortsatte att snabbt massera mina fötter. Jag tittade så diskret som möjligt i ögonvrån mot honom, Erik satt och tittade så smidigt som möjligt mot mitt skrev. Mitt underliv började pulsera när jag såg hur min son tittade mot mig, det kändes så förbjudet och upphetsande på samma gång. Jag drog upp det ena benet lite så att jag låg med lätt särade ben.

Som tur var ringde telefonen just då, jag reste mig snabbt ur soffan för att komma bort från min son. Hur kunde han påverka mig så tänkte jag samtidigt som jag lyfte luren. Det var någon telefonförsäljare som jag snabbt avvisade. När jag gick mot vardagsrummet igen kände jag hur det var alldeles vått mellan mina ben. Jag kunde inte sätta mig i soffan igen utan att det förmodligen skulle synas genom mina tunna träningsbyxor.

”Erik… Jag tror jag går och lägger mig nu, blev nog lite uttröttad efter städningen”
”Okej…”

Jag gick in till badrummet och gick igenom mina vanliga kvällsrutiner. När jag gick förbi vardagsrummet för att säga god natt till Erik syntes han inte till. Jag tänkte inte mycket mer på det utan gick in till sovrummet. I samma veva som jag drog toppen över mitt huvud skymtade jag en rörelse i den stora spegel som vi har i sovrummet. Jag hejdade mig mitt i rörelsen och drog av mig toppen sakta, samtidigt som jag i ögonvrån tittade mot spegeln där jag sett rörelsen.

Jag såg en skugga genom sovrumsfönstret när jag lät toppen falla till golvet, var det någon som stod ute i trädgården? Jag gick fram till lysknappen vid dörren och dämpade belysningen något så att jag lättare skulle kunna hålla koll om jag hade en hemlig voyeur, i bakhuvudet hoppades jag på att det var Erik som stod där ute. Hade han smugit ut när han hörde att jag var inne på toaletten? Jag ställde mig framför spegeln och började sakta smeka mina bröst samtidigt som jag höll koll i ögonvrån efter ytterligare tecken. Efter en halvminut eller så kunde jag återigen ana en rörelse vid äppelträdet utanför fönstret, det var någon där men jag kunde inte se vem. Guuud så kåt jag blev av att känna hur någon stod och tjuvkikade på mig när jag lät kläderna falla till golvet, tänk om det var Erik som spanade in sin halvnakna mamma. Jag kunde inte låta bli att föra ner en hand utanpå mina tunna byxor samtidigt som jag nöp mig i bröstvårtan. En våg av skam och ren kåthet trängde samtidigt igenom när jag tänkte på hur jag stod och smekte mig medan min son stod och tittade på, men jag kunde inte hejda mig själv. Jag förde in två fingrar i byxornas linning och förde sakta ned dem, böjde mig samtidigt framåt med raka och lätt särade ben så att jag gav min son en full vy över min nu helt släta fitta. När byxorna föll ned till mina anklar klev jag ur dem och fortsatte att smeka och beundra min kvinnliga kropp i spegeln. Händerna smekte sakta mina fylliga bröst, bröstvårtorna var hårda som små ärtor när jag lätt nöp i dem. Den ena av mina händer smög sig sakta ned till min mjuka och alldeles släta fitta. När jag drog fingret mellan blygdläpparna kände jag hur otroligt våt jag var, mitt långfinger gled sååå otroligt lätt in i mig.

Jag kunde inte minnas när jag hade varit så kåt senast. Jag lutade mig framåt och stöttade upp mig med ena handen mot väggen samtidigt som jag särade lite lätt på benen och putade med rumpan mot min spionerande son. Känslan av hur slät jag var mellan mina ben gjorde mig så otroligt känslig och upphetsad. Mina fittsafter rann längs insidan av mina lår när jag bakom mina slutna ögon föreställde mig hur Erik stod vid äppelträdet och smekte sig själv medan han tittade på sin mamma, och hur han med stora ögon tittade på föreställningen jag gav honom. I samma ögonblick hörde jag Jannes bil svänga upp på garageuppfarten.

Pulsen steg i en rasade fart, jag slängde på mig byxorna och toppen, sprang ut till vardagsrummet och slängde mig i soffan. Jag kunde inte låta Janne se min rakade fitta eller hitta mig sovandes alldeles naken, det skulle bli för många frågor att besvara, som jag inte riktigt kunnat svara på. Han skulle säkert bli kåt om han såg min rakade fitta, och med tanke på hur jag kände för honom just nu var sex inte att tänka på.

Ytterdörren smällde igen och Janne klev in i hallen. Jag satte armarna i kors över min byst för att försöka dölja mina styva bröstvårtor som stod ut genom toppen. Janne slog sig ned i soffan bredvid mig, vi kallpratade en stund om hur dagen varit. Ytterdörren öppnades igen och Erik klev in, efter han tagit av sig kläderna kom även han in till vardagsrummet och slog sig ned i en fåtölj snett framför mig. Vi satt där och småpratade lite och tittade på TV. Erik satt hela tiden och småtittade emot mig samtidigt som Janne försökte spela kärvänlig, något som inte var riktigt likt honom den senaste tiden. Hur kunde jag ha hamnat i en sån här situation, vad hade tagit åt dem? Båda verkade vara kåta på mig helt plötsligt. Erik tittade med en underlig min på oss i soffan, det verkade nästan som om han var svartsjuk på sin pappa.

Det udda i det hela var att det gjorde mig så otroligt kåt, inte för att Janne gjorde närmanden utan hur Erik reagerade. Efter en stund insåg Janne att det inte var lönt att fortsätta så han reste sig upp och sade god natt. Erik flyttade sig till soffan efter att Janne lämnat oss i vardagsrummet.

”Vart tog du vägen?”
”Gick bara ut en stund”
”Jaha… det var ju lite ovanligt, att bara gå ut en sväng sådär” jag försökte lista ut om det var Erik som hade stått utanför mitt fönster.
”Får man inte bara gå ut en sväng helt plötsligt?”
”Jo det är klart… blev bara lite förvånad” Han ville alltså inte svara på frågan var han varit.

Jag riktade min uppmärksamhet mot Teven men höll hela tiden koll på Erik i ögonvrån. Efter ens stund reste sig Erik och sa god natt. Jag satt ensam kvar i soffan och begrundade dagens händelser, det var inte utan att jag blev våt igen. Jag smög sakta ner en hand innanför mina byxor och började smeka mig själv. Att Erik kanske hade stått i trädgården och tittat på mig gjorde mig så otroligt upphetsad, samt hur han hade tittat mot mig när mina byxor spändes mot min pulserande fitta när masserat mina fötter. Min orgasm var så otroligt nära när Sara avbröt mig genom att kliva in genom dörren. Sara gick genast och lade sig och ensam satt jag kvar vaken. Jag var så otroligt kåt så jag tänkte nog inte riktigt klart när jag smög ut ur huset och ut till trädgården.

Det var som om jag drogs till Eriks sovrumsfönster. Jag var tvungen att smyga ganska nära för att kunna se honom i sängen, sänglampan var tänd och jag kunde skymta små rörelser under täcket. När jag insåg att Erik låg och onanerade smög jag snabbt ned min hand innanför byxorna och började smeka mig själv. Min fitta var alldeles våt och det kändes helt underbar att smeka in mina safter i de nyrakade fittläpparna. Det var som om jag hade blivit mycket känsligare efter rakningen eller så berodde det på min kåthet. Rörelserna blev allt snabbare under täcket samtidigt som han sparkade av det. Jag drog ett djupt andetag när jag på för första gången på flera år fick se min sons hårda och ståtliga kuk, jag blev tvungen att sluta smeka min fitta för att inte komma på en gång. Han var mycket större än jag hade kunnat föreställa mig. Från min plats vid fönstret gissade jag på att has unga kuk var minst 17 cm.
Det gick en rysning genom min kropp när hans fingrar kramade om kuken och sakta drog förhuden upp och ned över sitt svullna ollon. Erik ökade återigen takten och jag kunde se på hur han spände magmusklerna att han var på väg att komma. Mina fingrar började febrilt smeka min våta fitta igen. När jag såg den första satsen säd spruta över hans mage kom jag i en sån kraftig orgasm, jag var tvungen att luta mig mot väggen för att hålla mig på benen samtidigt som jag men en otrolig viljeansträngning kvävde mina stön. Mina fingrar var alldeles indränkta i mina safter när jag sakta drog upp dem ur byxorna.

Med stapplande ben smög jag in till vardagsrummet och föll utmattad ned i soffan. Det var inte helt utan skamkänslor jag satt och njöt av orgasmens efterdyningar. Jag hade stått och blivit kåt på min egen son när han runkade, värst av allt var att jag ville känna hans kuk djupt begraven i min egen fitta, vilket inte kunde och fick hända!

De följande dagarna gick jag som i ett konstant tillstånd av kåthet och förtvivlan. Nästan hela min vakna tid gick åt att tänka på min sons kuk, bilden hade etsat sig fast på näthinnan. Värst av allt var att Erik nästan hade slutat att umgås med sina kompisar och spenderade allt mer tid med mig. Vilket jag givetvis uppskattade men samtidigt satte mina nerver på prov. Jag kunde inte undgå att ibland göra honom upphetsad genom att gå omkring i tighta kläder och morgonrockar när det bara var vi hemma, vilket som sagt blev allt oftare. Detta gjorde även att jag allt som ofta var fruktansvärt kåt, mina onanisessioner hade börjat komma allt tätare, ofta två till tre gånger per dag och jag fantiserade nästan uteslutande om min son.

Det hade börjat bli september och Janne som ägnade en vecka per år till att jaga älg tog ut sin femte semestervecka nu, Sara åkte samtidigt iväg på simläger. Så den här helgen var det bara jag och Erik hemma. Jag bävade inför tanken att spendera en hel helg ensam med min son lika mycket som jag såg fram emot det. Framför allt var jag osäker på om jag skulle kunna tygla min kåthet, jag visste vid det här laget att Erik var lika kåt på mig som jag var på honom. Hans kåta blickar stånd hade avslöjat honom mer än en gång.

Det var ett riktigt höstväder på lördagen, regnigt och kallt. Sådana dagar var perfekta för att basta och idag var Erik var faktiskt ute med sina kompisar så jag hade hela huset för mig själv. Jag hade städat och fixat under hela dagen och såg fram emot att slappna av i bastun samtidigt som jag fick utlopp för min kåthet. Erik kom hem precis när jag stod i källartrappsdörren iförd min badrock.

”Vad ska du gör mamma?”
”Ååå… jag hade tänkt ta och basta lite”
”Får jag hänga på?”
”Du som inte brukar vara så mycket för att basta?”
”Jaaa… man kan ju alltid ändra sig!”
”Visst får du det” Samtidigt som jag svarade bet jag mig själv i tungan, hur skull det här gå, jag och min son halvnakna tillsammans.

När jag kom ner till bastun duschade jag snabbt och öppnade jag det lilla kylskåpet som vi hade installerat där nere, tog fram en kall öl innan jag klev in i bastun. När familjen bastade gjorde vi det alltid nakna och utan handdukar. När jag stod vid tröskeln tvekade jag en sekund, skulle jag ta på mig en handduk? Det skulle nästan vara konstigt om jag gjorde det och Erik hade ju sett mig naken tidigare så jag fortsatte in i bastun. Värmen kändes så otroligt skön, jag satt och smuttade på min kalla öl när Erik klev in. Han hade en handduk med sig in som han strategisk höll framför sig. Han satte sig snett nedanför mig och gav mig bara en snabb blick, handduken låg vilandes i hans knä och skylde honom lite. Den kalla ölen hade gjort mig lite onykter så vårat samtal flöt på bra och avslappnat för min del,
Erik däremot verkade lite spänd. När jag gick ut för att svalka av mig tog jag med mig en ny öl, samt även en till Erik.

När jag klev in i bastun ställde jag mig framför honom och räckte fram ölen, han tittade förvånat på mig och sa tack, jag aldrig tidigare erbjudit honom alkohol tidigare. Han hade även en perfekt vy över min nakna kropp när jag stod framför honom, situationen gjorde att det pirrade till mellan mina ben.

När jag hade avslutat min andra öl och Erik sin fösta började även han slappna av, när han kom in från duschen hade han lämnat handduken utanför. I min position hade jag en perfekt vy över honom och hans slaka kuk. Det måste ha varit ölen som gjorde att mina hämningar släppte lite. Jag lutade mig tillbaka mot den ena väggen och satte mig bekvämt med ett uppdraget ben så att mina ben var lätt särade mot honom. Om Erik vred på huvudet hade han en perfekt vy över min fortfarande helt rakade fitta. Situationen gjorde mig omåttligt kåt, jag hade svårt för att inte stirra mot hans slaka kuk och jag kände hur min fitta började bli våt.

”Mmmm… visst är det härligt att basta”
”Mmmm…” Erik vred lätt på huvudet när han svarade, jag trodde nästan att hans ögon skulle trilla ut när han såg på mig.
”Så du har börjat gilla att basta?” Jag kunde inte låta bli att retas lite med honom
”Mmmm… det är skönt, bara det inte blir för varmt”
”Är det okej om jag slänga lite vatten på stenarna”
”Mmmm…”

Jag reste mig upp och gick fram till träkärlet som stod bredvid bastuaggregatet, när jag sträckte mig efter vattenskopan lutade jag mig medvetet extra djupt ned så att min rumpa var precis framför honom. Min fitta måste ha synts tydligt mellan mina ben när jag fyllde skopan med vatten och slängde en skvätt över lavastenarna. När jag intog min plats igen såg jag att Erik inte var oberörd av min uppvisning. Hans kuk hade börjat svullna och inom några sekunder var den helt blodfylld och stod ståtligt rakt upp. Instinktivt ville jag sträcka fram min hand och smeka den hårda kuken. Många tankar snurrade runt i mitt huvud. Jag reste mig upp och gick ut för att ta en ny dusch. Jag kunde inte låta bli att låta mina fingrar glida mellan mina våta fittläppar när det kalla vattnet kylde ner min heta kropp. När jag gick in till bastun igen tog jag med mig två nya öl. När jag klev in i bastun igen hade Eriks tillstånd inte förändrats och han kunde knappt möta min blick när jag räckte honom ölen. Jag spelade lite förvånad som om jag inte upptäckt det tidigare.

”Men hur är det fatt älskling, har du fått stånd” sa jag samtidigt som jag satte mig tillrätta.
”Mmmm…” var det enda svar jag fick.
”Det är helt okej… det är naturligt i din ålder att få stånd lite nu och då. I och med att du sitter och bastar med en naken kvinna så kan jag förstå dig”
”Mmmm… det är inte så lätt”
”Har du sett en naken kvinna tidigare?”
”Näää.. det är bara du mamma, när jag råkade komma på dig i badrummet och när jag var liten förstås”
”Ja… incidenten när du kom in i badrummet” alkoholen började få min hjärna att helt koppla bort förnuftet
”Mmmm…”
”Du kan titta på mig hur mycket du vill nu när vi bastar, det är bar att du får lära dig hur en verklig kvinnokropp ser ut och inte få bilden att alla ser ut som i tidningarna”

Erik vred nästan genast på huvudet och backade mot den motsatta väggen så att vi satt mitt emot varandra men fortfarande på den nedre laven. Jag kunde inte hejda mig själv när jag särade på benen lite till så att min son fick en riktigt bra vy över min rakade fitta. Jag ville såååå gärna föra ned en hand och smeka mig.

”Alla kvinnor är inte helt rakade som jag är, när du kom på mig var det faktiskt första gången jag gjorde det”
”Var det?”
”Mmmm… visst blev det fint?” Jag kunde inte undgå att stryka mig själv över fittan för att demonstrera hur slätrakad jag var.
”Det är riktigt sexigt mamma… får jag känna?” Även Erik hade tappat lite hämningar på grund av alkoholen.
”Men Erik… inte kan du känna på din egen mamma, hur skulle det se ut”
För att var helt ärlig så ville jag att han skulle känna på min fitta mer än något annat, men det kunde jag inte säga.
”Kanske det… men jag vill ändå känna, har ju aldrig känt på en”
”Mmmm… det är kanske bättre att du får lära dig känna på mig än att du går och gör illa någon flicka…”

Jag flyttade fram lite och särade ytterligare på benen för min son, jag kunde knappt fatta det själv, jag skulle snart låta min son få känna på min fitta. Lika skamligt som det var, lika upphetsad och kåt var jag av tanken. Erik flyttade fram lite själv så att han kom närmare mig, han satt nu nästan mellan mina särade ben. Jag förde ned min egen hand och strök lätt över fittan och visade de olika delarna en fitta består av, men på ett fackspråk för att visa att det inte var något erotiskt över det hela. När jag hade gått igenom ergonomin och samtidigt smekt mig själv lite var det Eriks tur att känna. Jag försökte behålla min normala röst fast jag hade problem med att inte låta kåt eller stöna när jag berörde min känsliga fitta.

”Ge mig din hand så ska du få känna på mig, men det här är något som stannar mellan dig och mig i så fall”

Erik nickade ivrigt samtidigt som jag tog hans hand i min och lade den lätt över fittan, när jag hade fört den fram och tillbaks två gånger släppte jag hans hand så att han själv kunde känna utan min handledning.

”Wow mamma… vad len du är!”
”Mmmm… det är tack vare rakningen, samt att jag är lite svettig” ljög jag. Det var så otroligt svårt att sitta still och låtsas vara oberörd över hans smekningar.
”Mmmm… den ser så härlig ut”
”Tycker du det, gillar du att känna på den?”
”Mmmm… det är häftigt mamma” Precis då hamnande Eriks långfinger över min klitta så att det gick som en stöt igenom min kropp, jag kunde inte kontrollera mig.
”Ååååå… Erik…Mmmmm”
”Vad är det mamma?”
”Det är bara att en kvinna är väldigt känslig just där”

Jag var verkligen tvungen att anstränga mig för att inte visa hur kåt jag var, men jag tror inte jag lyckades särskilt bra. Eriks hand smekte allt oftare över klittan när han märkte vilken effekt det hade på mig. Jag var tvungen att avbryta honom, fast jag inte ville…

”Så nu har du nog känt klart Erik” Erik drog motvilligt bort sin hand ifrån min fitta.
”Tack mamma”
”Det var så lite älskling… nu vet du hur en kvinna är skapt därnere”
”Mmmm…” Erik tittade på sin våta hand samtidigt. Och jag själv kunde knappt sluta stirra på hans pulserande kuk. Jag ville så gärna känna på den.
”Får jag fråga en sak Erik, brukar du onanera och i så fall hur ofta?”
”Mmmm… det gör jag, kanske två gånger om dagen”
”Oj då… det var inte dåligt! Två gånger om dagen”
”Mmmm… ibland fler”
”Du har inga problem med din… som ni ungdomar säger… kuk” Jag hade lite svårt för att använda sådana ord mot Erik.
”Näää det tror jag inte”
”För att vara helt säker, kan jag ta mig en titt på den? Jag lovar att vara försiktig” Erik tvekade lite men svarade sedan.
”Okej…”
”Kom och sätt dig här bredvid mig”

Erik satte sig bredvid mig med sin kuk som pekade rakt upp, hans förhud täckte fortfarande hans ollon. Jag tog ett lätt tag om hans kuk och förde sakta tillbaks förhuden så att hans svullna ollon blottades.

”Ska bara kolla att förhuden är som den ska, så att du kan hålla dig ren” Jag kunde knappt fatta att det var sant, jag satt och runkade min sons kuk.
”Mmmm… försiktigt mamma!” stönade Erik
”Gör jag illa dig?” Samtidigt kupade jag andra handen kring hans pung kulor och masserade dem lätt.
”Neeeej… det gör inte ont”
”Ska bara kolla att dina pung kulor fallit ned som de ska”

Jag han inte dra förhuden över min sons ollon många gånger, förrän Erik inte kunde hålla tillbaka längre och jag kände hur det började rycka i hans kuk. En kaskad av sperma flödade ur honom och upp över hans mage och ned över min runkande hand.

”Åååååå… förlåt mamma, det var inte meningen…förlåt…” Erik tittade med nästan gråtfyllda ögon på mig. Vad hade jag gjort?
”Åååååå… förlåt Erik det var inte meningen att skulle komma?”

Jag försökte ursäkta mig så mycket som möjligt, samtidigt som det jag ville skulle hända inträffade. Jag kunde inte sluta runka hans kuk förrän de sista dropparna av hans sperma kramades ut.

” Det var mitt fel älskling, du har inget att be om förlåtelse för”
”Mmmm… jag blev bara så upphetsad av att se dig naken” förklarade Erik.
”Blev du… men det här får du inte berätta för någon och det får inte hända igen, har du förstått?”
”Mmmm… jag lovar, ska inte berätta det för någon”
”Gå ut och duscha av dig nu så går vi upp och lagar mat”

Erik slank ut till duschen och tvättade av sig, jag satt själv kvar med min ena hand indränkt i min son sperma. Jag kunde knappt tro att jag precis hade runkat min egen son till orgasm, men bevisen på min hand visade tydligt vad som hade hänt. Jag vet inte vad som flög i mig när jag förde handen mot min mun och slickade i min sons sperma samtidigt som jag smekte min egen fitta. Guuud så hård och stor han hade varit, och vilken sats han hade sprutat. Jag slickade i mig resten av sperman från översidan av min hand, medan jag särade på benen och begravde två fingrar i min våta fitta. Det tog inte lång tid innan jag stönade ljudligt och kom i en otrolig orgasm. Erik tittade in några sekunder senare och meddelade att duschen var ledig, jag antog att han stannade till extra länge för att spana in mig.

När jag åter befann mig på övervåningen och duschen var avklarad gick jag in till mitt sovrum för att klä på mig, Erik satt redan fullt påklädd och tittade på TV i vardagsrummet. När jag stod naken framför garderoberna skenade mitt förnuft all värdens väg, igen. Jag tog fram mina nya underkläder från ellos som fortfarande låg inslaget i förpackningen, granskade dem en stund innan jag öppnade förpackningen och drog på mig de tunna och nästan genomskinliga underkläderna, även ett par stray-upps tog jag på mig. Det pirrade till i fitta när jag såg mig själv i spegeln, det var verkligen sexiga. Den tunna stringtrosan kändes lite ovan till en början men med tanke på hur sexigt det såg ut med bara ett litet snöre mellan skinkorna gjorde det väl värt besväret. Materialet som trosorna och b-h:n var gjord av var så tunt att man tydligt såg mina mörka bröstvårtor, samt mina rakade fitta.

För ovanlighetens skull drog jag på mig en halvlång röd kjol och en tight vit topp, min kåthet hade medfört att bröstvårtorna redan var styva, de pekade tydligt ut under toppen. Väl ute i köket kände jag mig inte speciellt hungrig så jag laga bara i ordning lite plockmat som jag och Erik kunde avnjuta ute i vardagsrummet. Jag korkade även upp en flaska rödvin och tog med en kola till Erik. Efter att ha burit fram all mat och dryck slog jag mig äntligen ned i soffan bredvid Erik. Vi åt i tystnad medan vi tittade på en komedi som visades på en av våra filmkanaler. Erik tittade då och då mot min kjol som glidit upp lite så att lite av kanten på mina stay-upps visades, det pirrade till mellan benen varje gång han gjorde det och jag gjorde inget för att försöka dölja mina stay-upps. Efter filmens slut satt vi kvar i soffan och småpratade lite medan klockan sakta tickade mot midnatt.

Erik avbröt sig mitt i en mening och tittade mot tv:n och sedan mot mig, vilket gjorde att även jag tittade mot tv:n. Det hade precis börjat en erotiks film och inledningen spelades precis upp för oss och visade alla medverkande kvinnorna och männen i olika positioner.

”Ska jag byta kanal mamma” frågade Erik försynt.
”Nej vänta lite… jag har aldrig sett en porrfilm förut”

Vinet hade fått mig att bli både galen och nyfiken, jag satt nu i soffan och tittade på en porrfilm med min egen son. När den förta scenen spelades upp blev jag så otroligt kåt, det var en snygg kvinna med stora bröst, hon bar även liknande underkläder som jag hade på mig. Hon spelade sekreterare och gick in till sin chef som gjorde närmanden och det slutade givetvis med att de knullade som galningar. Jag drog efter andan när hon ställde sig på alla fyra och tog hans stora kuk i analen, jag trodde det inte var möjligt att få in en så stor kuk där. Min fitta svarade genast med att bli alldeles våt och jag ville sååå gärna föra ner en hand innanför kjolen och smeka mig själv. Jag hade alltid varit emot porrfilm utan att ens ha sett någon, men nu ändrade jag hel inställning. När jag vände mig mot Erik syntes det tydligt på hans byxor att han inte var oberörd av scenen som spelades upp för oss.

”Erik… brukar du titta på porrfilm?” försökte jag fråga med så klar stämma som möjligt.
”Mmmm… det händer” svarade han samtidigt som han skruvade på sig i soffan för att försöka dölja sitt stånd.
”Får du stånd när du tittar på porrfilm?” Jag vet inte varför jag ställde den uppenbara frågan.
”Mmmm…”
”Brukar du onanera då?”
”Mmmm…” Erik kunde inte möta min blick när han svarade på mina frågor.

Vi satt tysta en stund och tittade på porrfilmen tillsammans. Jag levde mig in i kvinnans roll som spelades upp för oss, just den här scenen visade en kille som blev förförd av sin kompis mamma. Mina bröstvårtor stod rakt ut och jag hade svårt för att sitta still när jag vände mig mot Erik igen, min hjärna var helt bortom allt förnuft.

”Vi har ju redan sett varandra nakna så om du vill onanera, får du göra det om du vill”
”Jag skulle gärna vilja men jag tror inte jag kan göra det framför dig mamma”
”Skulle det vara någon skillnad om jag också gjorde det?”

Erik svarade genom att bara nicka tyst. Jag kunde knappt ro det var sant när jag lutade mig tillbaka i soffan och sakta började stryka insidan på mina lår upp under kjolen. Erik började också ta på sig själv utanpå träningsbyxorna. När jag lyfte upp kjolen hörde jag hur Erik drog efter andan när han såg vilka sexiga underkläder jag hade på mig, jag särade sakta på mina ben medan jag fortfarande smekte låren. Han kunde tydligt se min fitta genom det tunna tyget, som nu även var fuktigt från min upphetsning. Jag såg i ögonvrån att Erik hade slutat att titts på filmen och riktade hela sin uppmärksamhet på mig, han lyckades tillslut fatt mod till sig och plockade fram sin hårda kuk. När han gjorde det kunde inte jag heller koncentrera mig på filmen längre, jag tittade med kåta ögon på min egen son som satt och smekte sin kuk medan han tittade på mig. Jag kunde inte längre hålla mig ifrån att smeka min fitta, mina fingrar började sakta smeka det tunna tyget som täckte min våta öppning.

”Wow vad sexig du är mamma!”
”Mmmm… tycker du mamma är sexig?”
”Jaaa… du är jättesexig mamma”
”Ta av dig din kläder Erik, mamma vill se dig naken igen”

Alla mina hämningar och förnuft hade för länge sedan lämnat min hjärna, nu var det ren kåthet som styrde mig. Erik reste sig upp från soffan och tog av sig sina kläder, han satte sig sedan snett mot mig och började nu helt naken smeka sin stora, hårda unga kuk. Jag drog samtidigt av mig min topp så att mina stora och fylliga bröst kom fram. Jag smekte mig själv lätt över brösten och nöp mig i brötvårtorna då och då. Min hand letade sig snart innanför mina trosor och masserade min känsliga och våta klitta.

”Mmmm… vilken fin kuk du har Erik, mamma tycker om att se när du smeker den för henne”
”Kan du inte ta av dig trosorna mamma” nästan bönade Erik

Jag var inte sen att göra min son till viljes när jag såg hur han tittade på mig med sin kåta blick. Jag reste mig upp och knäppte av mig kjolen, b-h:n åkte av dem med och till sist drog jag även ned mina trosor till golvet. Jag stod nu alldeles naken framför min son som satt och runkade sin kuk för mig. När jag satte mig i soffan igen satte jag mig nära honom samtidigt som jag drog upp ett ben så att Erik kunde titta på min fitta ordentligt medan jag smekte mig.

”Gillar du att titta på mammas fitta?”
”Mmmm… den ser såååå härlig ut mamma?
”Skulle du vilja känna mer på den?”
”Jaaaa… snälla mamma får jag det”
”Kom är älskling… känn vad våt du har gjort mamma”

Erik sträckte fram handen mot min fitta och började genast smeka mig, han släppte samtidigt sin kuk och riktade all uppmärksamhet mot mig och min fitta. Han tog även mod till sig och började smeka mina bröst.

”Ååååå… älskling, sug på mammas bröst” nästan bönade jag min son att göra.

Erik var inte sen att uppfylla min önskan. När hans mun slöt sig kring min bröstvårta gick det en stöt genom hela min kropp. När han sedan bearbetade min styva bröstvårta med tungan och samtidigt smekte min fitta blev jag som galen.

”Ååååå… Guuuuuud… Aaahhhh… du gör det så skönt för mamma”

Jag sträckte mig fram mot min son och greppade tag om hans kuk, med långsamma rörelser började jag runka honom samtidigt som han sög mina bröst och smekte min fitta. Jag kunde inte släppa kuken med blicken, att se hur jag greppade min sons kuk och hur förhuden gled över hans svullna ollon, det gjorde mig sååå kåååt. När jag samtidigt hörde hur han stönade med min bröstvårta i munnen ökade jag takten, effekten lät inte vänta på sig. Jag kände hur det började rycka i min sons kuk och såg hur en kaskad av sperma sprutade över min mage och hur den sakta började rinna ner mot min fitta. Min kropp kunde inte längre hålla emot vid synen av hans sprutande kuk…

”Ååååå… Eeeerrriiiikkk… Mmmmmm… Aahhhhhhhh… det ggåååååt för miiiiiig”

Mina magmuskler spändes och slappande av när orgasmen sköljde över mig och jag föll utmattat tillbaks mot soffkanten. Erik tittade på mig med stora ögon medan hans kuk sakta slaknade. Jag kunde inte hålla mig ifrån att känna på hans sperma som sprutat upp över min mage, jag masserade sakta in den över mina bröst medan Erik följde min minsta rörelse.

Det var då det slog mig, men gud, vad är det jag har gjort! Jag har låtit min son smeka mig samtidigt som jag runkade honom. Jag kunde inte tänka klart, mina tankar gick mellan kåthet och ren förtvivlan, tänk om jag har skadat honom för all framtid? Jag tittade mot Erik som för en kort stund hade riktat sin uppmärksamhet mot filmen igen, en kille låg just nu mellan en kvinnas ben och slickade hennes fitta. När han återigen tittade mot mig började hans kuk återigen styvna.

”Mamma får jag skicka din fitta?”
”Men Erik… vi har precis gjort någon som vi inte ska ha gjort” Jag försökte resonera logiskt men kunde för den skull inte släppa hans styvnande kuk med blicken.
”Snälla mamma… kan jag inte få slicka dig?”

Erik böjde sig samtidigt mot mig och började smaka mina strumpbeklädda lår, han kuk var nu alldeles styv igen och pulserade vid varje hjärtslag. Jag vet inte vad det var med hans kuk som gjorde mig så fruktansvärt kåt, kanske var det bara att det var så förbjudet, det var ju trots allt min sons kuk.

”Nej Erik du kan inte slicka mig, det är nog illa att du har fått känna på min fitta, smeka mig till orgasm och spruta hela din satts över mig”

Erik lyssnade inte på mig utan dök ned mellan mina ben, jag försökte ta tag i hans huvud men vid förgäves, Erik klämde sig mellan mina ben och jag kände för första gången min sons tunga mot min våta fitta.

”Ååååå… Erik… Mmmmm… du fåååår inte… Snällaaaa…”

Jag försökte förgäves hålla emot, men min kropp gav helt andra signaler när Eriks tunga gled mellan mina fittläppar och över min känsliga klitta.

”Mmmmm… Erik… ÅÅåååååå…” Mina ben lättade på trycket och tillslut var det helt särade så att min son kunde slicka mig helt obehindrat. Känslan av hur hans tunga masserade min klitta och hur han girigt slickade i sig sin egen mammas fittsafter gjorde mig så vansinnigt kåt, så förbjudet.

”Såååå… slicka mammas fitta riktigt ooooordentligt…Mmmmm” Erik släppte för förta gången sin fokus på min fitta och tittade upp mellan mina ben

”Mmmm… din fitta smakar så gott mamma”
”Åååå… gillar du att slicka mammas fitta min son?”

Erik svarade inte utan dök nästan genast ned mellan mina ben igen, hans tunga gled så lätt mellan mina svullna blygdläppar och känslan av hur den masserade min klitta gav stötar genom hela min kropp. Det var såååå upphettande att se min egen son mellan mina ben och hur hans tunga slicka min fitta.

”Ååååå… älskling… du gör mamma så kåååååt… gen…”
”Mmmm… du gör mig med kåt mamma… se vad hår du har gjort mig” Erik reste sig på knä mellan mina ben och höll stolt fram sin hårda kuk mellan mina ben.

”Åååå… vilken fin och hård kuk du har min son… får mamma känna på den igen”
”Mmmm… du får känna hur mycket du vill mamma”

Jag reste mig upp lite i soffan och greppade med varsam han styva kuk, mina fittmuskler drog ihop sig när mina fingrar slöt sig kring det hårda skaftet. Med varsam hand började för andra gången idag att runka min egen sons kuk, min andhämtning blev allt kraftigare när jag insåg att min egen sons kuk nu bara var någon decimeter ifrån min egen fitta, det skulle vara så lätt att bara glida fram emot honom och ta hela han kuk i mig. Men jag kunde inte låta det hända hur kåt jag än var på honom. Erik närmade sig mig centimeter för centimeter, tillslut var hans så nära att jag kunde låta hans hårda kuk glida över min fitta. Erik började samtidigt massera mina bröst igen samtidigt som min hand runkade honom varsamt, jag kunde inte hålla mig ifrån att låta hans hårda ollon smeka min våta fitta upp över mot min klitta. Synen av hur han gled mellan mina svullna fittläppar gjorde att det nästan höll på att gå för mig.

”ÅÅåååå Erik vad gör du med mig… Du gör mamma sååå kåååååt”
”Mmmm… du gör mig kåt med mamma… du är så sexig… jag vill knulla med dig mamma!”
”Vi kan inte knulla älskling, jag är din mamma, vi får inte… det är illa nod det vi gör just nu”

Erik tittade på mig med så bedjande och kåta ögon, så här i efterhand hade nog jag en liknande blick, jag vill knulla honom lika mycket som han ville. Han hade redan slickat min fitta så steget mot oralsex var redan taget, på något sätt sköts gränsen mot vad som var tillåtet allt närmare och närmare, min egen kåthet hade till stor del redan segrat över förnuftet.

”Lägg dig ner på soffan ska mamma göra det skönt för dig”

Erik svarade omedelbart och genom att lägga sig i soffan bredvid mig. Han såg så underbar ut där han låg alldeles naken med sin pulserande och hårda kuk som pekade upp mot magen. Mina händer sökte sig som en magnet mot hans hårda kuk som jag sakta började runka i mjuka rytmiska rörelser.

”Tycker du om när mamma runkar dig Erik?”
”Mmmm… Ååååå… det är mycket bättre än att göra det själv”
”Mmmm… den är så hår och stor… mycket större än Jannes”

Jag kupade hans pung kulor i min andra hand samtidigt som jag lutade mig fram mot hans hårda kuk, min tunga spelade lätt över min sons ollon innan jag sög in honom i munnen.

”Ååååå… Guuuuuud mammmaaaaaaa”

Känslan att ha min sons kuk i munnen var mycket härligare än jag hade förställt mig, det gjorde mig även så fruktansvärt upphetsad att se hur han bockade mot mig när jag lät hans hårda kuk glida mellan mina läppar.

”Mmmm… vad gott din kuk smakar Erik”
”Guuuud så skönt du suger mamma”
”Mmmm… gillar du när mamma suger din kuk?”
”Jaaaaa… fortsätt…”

Jag lät min sons kuk glida in i munnen igen, jag kunde inte hålla mig från att öka takten samtidigt som jag försökte ta så mycket som möjligt av min sons kuk i munnen. Eriks andhämtning blev allt starkare och jag kände snart hur det började rycka i hans kuk.

”Mmmm… såååååå älskling… kom för mamma… jag vill ha din säd”

Min kåthet hade helt tagit över, jag vill känna hur han sprutade i min mun, smaka på min egen son säd direkt ifrån källan.

”Åååååå… Nuuuuuu…. Mmmmmaaaammmmmaaaaa”

När det gick för Erik sög jag in hans ollon i munnen för att ta emot hans satts, hans kuk började rytmiskt pumpa ut säden i min mun och jag försökte svälja så gott det gick. Jag förde samtidigt ned en hand mot min fitta och smekte mig själv till en snabb orgasm samtidigt som jag runkade och sög hans pumpande kuk.

Jag slickade honom ren och föll sakta tillbaks mot soffan samtidigt som alla skamkänslorna återigen sköljde över mig. Alla kvällens händelser spelades upp framför mina ögon, allt var mitt fel. Det var jag som hade varit så kåt att jag lett min egen son in samma kåthet, hade jag inte givit efter för kåtheten hade det aldrig hänt, jag hade verkligen uppmuntrat Erik till att ha sex med sin egen mamma. Erik måste ha sett att allt inte var som det skulle med mig samtidigt som jag försökte skyla min nakna kropp för hon.

”Hur är det mamma?”
”Förlåt Erik… det var inte meningen, jag vet inte vad det är som har tagit åt mig!”
”Förlåt för vadå? Du är helt underbar mamma!”
”Nej säg inte så… vilken mamma skulle göra såhär mot sin egen son?”
”Det mest underbara mamman i hela världen”
”Nej…. jag är inte underbar… jag är hemsk som lät det här hända… förlåt”

Jag kunde knappt hålla tillbaks mina tårar, när Erik lutade sig fram och kramade om mig. Det var så underbart att känna hans tillgivenhet mot mig och värmen från hans kropp mot min.

”Vad har jag ställt till med?”

Erik försökte trösta mig genom att stryka mig längs ryggen och håret, han kysste måg även lätt på halsen och upp mot ansiktet. Det var något hos min egen son som gjorde att min hjärna slutade att fungera. När hans kyssar närmade sig mitt ansikte möttes vi i en het förbjuden kyss. Erik låg nu ovanpå mig och alt eftersom våra kyssar blev allt hetare kände jag hur hans kuk återigen styvnade mot mig. Min kropp reagerade instinktiv och jag särade på mina ben så att han hamnade mellan dem. Min egen sons kuk låg nu alldeles framför min fitta och bara väntade på att få tränga in i mig.

”Ååååå… Erik… vi får inte…” Bedjade jag.

Erik lugnade ned sig och tittade mig djupt i ögonen samtidigt som han sakta tryckte sig framåt, jag kände hur hans ollon låg precis vid min väntande och våta öppning. Om jag skulle skjuta fram mitt underliv mot honom skulle hans kuk glida in i mig. Jag var helt bortom all kontroll…

”Åååååå… Guuuuuuuud… ta miiiiiig… knulla miiiig… knulla mammas fittaaaa…”

Erik hävde sig framåt och hans hårda kuk gled in i min våta fitta, det höll nästan att gå för mig när jag kände hur min sons kuk spände upp mig när hela has längd trängde in i mig. Vi låg alldeles stilla, min son kuk ryckte till vid varje hjärtslag och min fitta registrerade dessa ryckningar, trots att vi låg alldeles stilla jag var precis på gränsen att kom i en explosionsartad orgasm när det ringde på dörren.

Paniken spred sig inom mig, jag var osäker på om jag låst dörren så vem som elst hade kunna komma instövlande om så var fallet. Erik var lika snabb upp på fötterna som jag, rent instinktivt rusade jag in till sovrummet och drog på mig en morgonrock. Innan jag gick till ytterdörren för att öppna gick jag förbi vardagsrummet och sparkade in kläderna under soffan, jag kikade även in till Erik som hade slängt sig under täcket i sitt rum, lyckligtvis hade han lyckats få med sig kläderna.

Med en puls som rasade i 110 gick jag mot entré dörren, när jag kände på den visade sig att den var låst trotts allt. När jag låste upp och öppnade dörren stod Sara utanför.

”Men är det du Sara, ska inte du vara på Simläger?” Jag blev så paff över att se min dotter stå utanför dörren.
”Det började gå magsjuka, så de ställde in hela lägret” Sara slank samtidigt in.
”Så tråkigt, men åkte ni hela vägen hem?” Jag var tvungen att behärska mig för att inte visa att jag inte alls var glad över att se henne hemma.
”Mmmm… Tränaren tyckte det var bäst att åka hem innan hela simlägret blev smittat, jag hade glömt nyckeln hemma det var därför jag ringde på” Vilken jäkla tur tänkte jag för mig själv.
”Du måste vara jättetrött, klockan är över ett så det är bäst du går och lägger dig på en gång”
”Jag är helt slut, kan jag packa upp i morgon?”
”Jag kan packa upp kläderna åt dig, gå och lägg dig du”

Jag kramade om Sara innan hon linkade in på sitt rum, hennes väskor tog jag med ned till tvättstugan och började packa upp de våta handdukarna och simkläderna, det var lika bra att få det gjort på en gång. Mina tankar fanns hela tiden på Erik som precis hade penetrerat min fitta innan Sara ringde på dörren. Hans kuk hade känts så härlig och den fyllde mig på ett helt annat sätt än Janne någonsin gjort. Det riktigt bultade i min fitta vid varje hjärtslag och jag kände hur våt jag hade blivit ända ned på insidan av låren. När jag hängde upp den sista handduken på torklinan hörde jag hur någon tassade upp bakom mig, instinktivt kände jag på mig att det var Erik som hade smugit sig ned. När jag kände hans hand på min höft vände jag mig om, han stod nu framför mig endast iför ett par tighta kalsonger som tydligt visade konturerna av hans hårda kuk. Instinktivt sträckte jag fram min hand mot hans skrev och började smeka hans hårda kuk utanpå kalsongerna, Erik svarade genast med att föra in handen under morgonrocken och upp mot min våta fitta.

”Ååååå… Guuuud… smek mammas fitta… det gör mig kåt min son…”
”Mmmm… du gör mig så kåt med mamma…”

Erik började samtidigt suga på mitt ena bröst samtidigt som han förde in ett finger i min fitta.

”Ahhhhh… vi kan inte göra såhär när Sara är hemma… Mmmm…”
”Jag vill knulla med dig mamma… Jag är så hård…”
”Ååååå… vill knulla med dig med min son… men vi kan inte nu… Mmmm… Tänk om Sara skulle se oss!”

Jag kunde inte hålla mig ifrån att föra ned en han innanför min sons kalsonger och runka hans hårda, unga kuk lite. Jag var tvungen att verkligen anstränga mig för att inte stöna ljudligt när Eriks smekte min fitta.

”Mmmm… du är verkligen hård… och du ska få knulla mig… Ååååååå… men inte nu…”
”Ååååå… snälla mamma… Sara sover som en stock…”
”Nej… gå och lägg dig nu… annars blir det inget alls”

De orden fick verkligen den avsedda verkan jag hade tänkt, Erik smög ovilligt iväg upp på sitt rum medan jag själv stod kvar lutad mot tvättmaskinen. Jag ville så gärna knulla med honom men risken att bli upptäck var alldeles för stor, och det var en riks jag inte var villig att ta. Jag fick nöja mig med att smeka mig själv till söms med min egen sons kuk som penetrerade min fitta som fantasi. Den här gången var också den första då jag inte kände några skamkänslor…

Följande dagar var rent plågsamt att uppleva, Erik och jag verkade inte kunna få en enda stund ensam med varandra. Janne kom hem tidigare än planerat från älgjakten på grund av det dåliga vädret och Sara råkade naturligt vis ut för magsjuka, vilket gjorde att hon var hemma från skolan några dagar och kunde inte vara hos någon kompis på kvällarna. Janne betedde sig som vanligt, vi kallpratade lite men jag brydde mig inte så mycket om det. Allt jag numera kunde tänka på var min egen son och vilken stor och underbar kuk som väntade på mig. När vi för någon stund var ensam någon stans i huset kunde vi inte hålla fingrarna ifrån varandra, vi kysstes hett och passionerat samtidigt som vi smekte varandra utanpå och innanför kläderna. Ibland var jag nästan tvungen att bli arg på honom eftersom han började ta allt större risker när han kom och började smeka mig.

När onsdagen kom var jag så otroligt kåt och frustrerad, när jag stod i tvättstugan och höll på med tvätten smög sig Erik ned till mig, vilket jag också hade hoppats på att han skulle göra. Han hade redan stånd när vi började smak varandra, jag gick genast ned på knä framför honom och började suga hans hårda kuk. Han kom nästan genast och jag var veklingen tvungen att anstränga mig för att inte mista en droppe av hans sperma. Erik hade slutat att onanera bara för att han visste att jag tyckte om att ta hans satts i munnen, och för att göra den extra stor hade han slutat att onanera. Själv var jag tvungen att ta ett bad nästan varje kväll för att få vara för mig själv så att jag kunde tillfredsställa mig.

När fredagen kom var jag på bristningsgränsen, vi åt som vanligt en fin fredagsmiddag med lite vin, när alla var nöjda och gått från bordet och bänkat sig framför TV:n var jag ensam kvar i köket med disken. När jag stod framåtböjd över diskbänken med den disk som inte gick in i diskmaskinen kände jag Eriks händer som sakta smög sig fram och kupade mina bröt i vardera hand.

”Erik inte här, Janne och Sara sitter ju i vardagsrummet”
”Jag kan bara inte låta bli mamma…”
”Åååå… du är helt obotlig…” Erik tryckte sig samtidigt mot mig så att jag kunde känna hans hårda kuk mot min rumpa.
”Jag blir galen bara jag ser dig…” Erik förde samtidigt in sin ena hand innanför min tröja och började varsamt massera och nypa mig lätt i bröstvårtan.
”Mmmm… du gör ju mamma kåt…”
”Det är meningen mamma… för du gör mig kåt” Eriks hand letade sig under min kjol och började smeka mig, nu kunde jag inte dölja hur kåt jag var, min troslösa fitta var redan alldeles våt.
”Vad våt du är mamma… ”

Jag förde en hand bakom min rygg ned mot hans skrev och kände Eriks hårda kuk genom träningsbyxorna. När jag kände hur hår hans kuk var kunde jag inte hålla mig ifrån att föra in handen innanför hans byxor och plocka fram den. Erik lyfte också upp min kjol så att hans kuk låg mellan mina skinkor.
”Vi kan inte Erik… inte nu… de kan komma när som helst”
”Men de sitter ju som fastklistrade framför TV:n mamma”

Erik böjde nu ned sin kuk mellan mina ben så att den låg och tryckte mellan mina fittläppar. Det gick stötar genom min kropp när han rörde sig så att hans ollon strök över min klitta.

”Mmmmm… Neeeeej Erik…”
”Åååå… bara lite mamma…”

Min andhämtning blev allt starkare och min kåthet steg ytterligare, kanske berodde det på den farliga situationen, Janne eller Sara skulle kunna komma in när som helst i köket.

”Åååå… min pojke vi kan inte…” Men min kropp gav helt andra signaler.

Jag kände hur Erik drog sig tillbaka och jag drog än lättnande suck av att han drog sig undan samtidigt som jag saknade hans kuk. Precis när jag var på väga att räta lite på mig kände jag hur hans hårda kuk trängde in i min fitta, mina händer kramade hårt om diskbänken när jag gjorde allt för att inte stöna högt.

”Mmmm.. Erik… Åååååå… Sluta knulla mig…”
”Kan inte…” var det enda Erik kunde svara.

Jag försökte stålsätta mig men hur mycket jag än försökte putade jag bara mer med rumpan mot honom så han kunde knulla mig djupare. Känslan av att känn hans hårda kuk djupt begravd i min fitta var helt otrolig. Min egen son knullade mig i mjuka långa stötar som om han hade gjort det många gånger förut. Fittsaften rann längs mina ben när hans kuk långsamt drogs ut ur min fitta.

”Åååå… Erik… knulla mammas fitta…”
”Mmmm… jag knullar dig mamma…”

Erik tog nu tag om mina höfter och började knulla mig lite snabbare, jag hoppades att han snart skulle komma lika mycket som jag ville ha honom i min fitta för alltid. Min andhämtning blev allt starkare och jag kände att min orgasm var på väg när jag hörde hur det knarrade i ekparketten ute i vardagsrummet, någon steg upp ur soffan. Med en kraftansträngning sköt jag iväg Erik som också hört ljudet. Jag låtsades fortsätta med disken samtidigt som Erik snabbt stoppade ned sik kuk innanför byxorna och satte sig vis bordet för att dölja det kraftiga ståndet innanför byxorna. Bara någon sekund senare kommer Sara in köket.

”Behöver du hjälp mamma…”
”Hrrmm… Nej då de går så bra… gå ut och se på TV du” Jag försökte låta så oberörd som möjligt.
”Vad gör du här Erik?” Jag förstod Saras fråga eftersom Eriks sällan var i köket vanligtvis
”Inget speciellt… tar det lugnt…”
”Vad konstigt det luktar här… vad håller ni på med…”
”Måste vara det nya diskmedlet…” Förklarade jag snabbt.

Med de svaren trippade Sara ut i köket och återvände till soffan, min puls låg på maxnivå och jag hade svårt att koncentrera mig på disken samtidigt som min fitta pulserade i takt med hjärtslagen. Vad är det jag på med, jag stod och blev knullad av min egen son i köket under tiden min man och dotter sitter i rummet bredvid och ser på TV. Min kåthet hade helt tagit över och tanken på faran gjorde mig även mer upphetsad. Min skitstövel till make sitter där och glor på tv med jag får en stor härlig ung kuk i mig, som till råga på allt tillhör min egen son. Det spred sig ett nästan elakt leende på mina läppar när jag tänkte på det. Erik reste sig från stolen och kom fram till mig.

”Oj det var nära mamma… förlåt men jag blev bara så kåt på dig…”
”Jag är kåt på dig med min son… men vi måste vara försiktiga…”

Erik gick ut till vardagsrummet och slog sig ned med de övriga i familjen medan jag frustrerat diskade klart. När allt var undanstökat anslöt även jag och vi tittade på något underhållningsprogram som vilken annan Svensson familj. Sara var den första som drog sig tillbaks men sedan även Janne, han gav mig än lätt puss på kinden innan han drog sig tillbaks för kvällen. Erik och min blick möttes flera gånger under en spänd tystnad medan vi väntade på att Janne skulle bli färdig med sina kvällsrutiner. Så fort vi hörde dörren stängas in till vårat sovrum förflyttade Erik sig mot mig, TV:n var inte längre intressant för varken honom eller mig. Jag halvlåg mot armstödet och Erik kröp sakta upp i in famn. Jag strök honom lätt över ryggen samtidigt som hans händer letade sig innanför min tröja. Han började sakta smeka dem och då och då nöp han mig lätt i bröstvårtorna.

”Mmmm… tycker du mammas bröst?” Viskade jag tyst.
”Jaaaa… de är sååå mjuka och härliga mamma”

Med det svaret drog jag sakta upp tröjan så att mina bröst blottades för min son, det tog inte många sekunder innan has mun låg sluten kring min ena bröstvårta.

”Ååååå… sååååå ja… sug på mammas bröst”

Erik ömsom sög och masserade mina fylliga bröst medan jag moderligt strök honom över ryggen, min andhämtning blev allt tyngre allteftersom min upphetsning steg. Hans ena hand började sakta men säker smyga sig nedåt mot mitt lår och snart smekte den mig lätt över insidan på dem under kjolen. Det tog inte lång stund för min sons hand att vandra hela vägen upp till min väntande fitta. Erik slutade att suga på mina bröstvårtor samtidigt som han började låta sitt långfinger vandra upp efter min våta skåra, han drog även upp min kjol ytterligare så att han kunde se hur han smekte min fitta.

”Mmmm… det är sååå härligt att smeka din fitta mamma… den är så våt…”
”Ååååå… jag älskar när du smeker mig min son… det är du som gör mig så våt”

Erik förflyttade sig nedåt i soffan tills hans ansikte låg mellan mina ben, han smekte sakta mina lår och under tiden sänkte han ned sin mun mot min fitta. Jag drog djupt efter andan när jag kände hur hans unga tunga lekte med min känsliga klitta.

”Åååååhhhhh… gud så skööööönt du slickar min fitta älskling…”

Jag hade upptäckt att jag blev bara mer upphetsad av att prata snuskigt med min egen son, det kändes lite förbjudet, precis som att knulla sin egen son medan övriga familjen låg och sov. Upphetsningen av att se sin egen son ligga mellan mina ben och slicka min fitta fick mina muskler att spännas i hela kroppen, på hur han slickade mig kunde jag klart se att han verkligen gillade att slicka sin egen mammas fitta. Hans tunga gled emellanåt ned mellan mina blodfyllda blygdläppar för att slicka i sig mina fittsafter. Jag såg nästan stjärnor när min son sakta förde sin hand mot min fitta och sakta förde in ett finger i mig, min fitta gjorde allt för att kram kring det medan han sakta förde in fingret allt djupare i min fitta.

”Åååååhhhh… Sååååååååååååå… fingerpullla mammas fitta…”

Erik tog mod till sig och förde in ytterligare ett finger, synen över hur min son fingerpullade och slickade min fitta gjorde mig såååå kååååt. Jag hade problem med att dämpa mina stön samtidigt som jag försöka hålla koll och lyssna efter fotsteg i korridoren. Mina fittmuskler började krama allt hårdare kring min sons fingrar samtidigt som min orgasm närmade sig.

”Mmmmm… Aaahhhh… Guuuuuud vad du slickar och pullar mammas fitta braaaaa”

Erik ökade då takten och snart kunde jag inte hålla tillbaks orgasmen längre.

”Åååååååå… Mmmmm…. Nuuuuuuuuu går det för mammaaaaa….”

Jag heder verkligen problem med att vara tyst när orgasmen kom över mig som en explosion. Mina fittmuskler kramade i kraftiga pulser kring min sons fingrar när han sakta drog ur dem från min fitta. Synen av hur min han slickade av sina fingrar efter att ha fingerknullat mig gjorde mig genast kåt igen, det var som om jag inte fick nog.

”Mmmmm… vad skönt du gjorde det för mamma…”
”Tycke du om det?”
”Jaaaaa… det var helt underbart älskling…”
”Mmmm… jag tycker om att slicka din fitta mamma… den smakar så gott…”
”Såååå det tycker du… vet du vad mamma gillar mer?”
”Nääää… vadå?”
”Jag vill smaka på din härliga kuk… den smakar gott den med… ta av dig kläderna älskling”

Erik gjorde som jag sa samtidigt som jag själv tog av mig mina kläder som redan var halt av, vi satt nu i soffan alldeles nakna båda två, vi kysstes och smekte varandras kroppar hett, det var nästan som om vi hade glömt bort Sara och Janne som låg och sov bara några meter bort. Mina händer letade sig snabbt ner till min sons hårda kuk, känslan av att hålla den i handen gjorde mig bara mer upphetsad och kåt.

”Åååå mammma… det är så härligt när du runkar mig mamma…”
”Mmmm… gillar du att känna hur mammas runkar din kuk?”
”Jaaaa… ”
”Är det inte skönare när jag suger på den… leker med min tunga kring ditt ollon? Frågade jag retsamt.
”Joooo…”

Jag sjönk ned på knä framför min son och runkade hans kuk i några mjuka drag innan jag sänkte mig över honom och slöt min mun kring hans pulserande kuk. Känslan av att ha min egen sons kuk i munnen och hur hans ollon gled mellan mina läppar gjorde att min fitta genast började sava. När jag såg hur hans min förändrades i vällust när jag tog hans kuk i munnen började jag suga allt girigare, jag försökta ta honom så långt ned i halsen som jag bara kunde. Min andra hans masserade hela tiden has ömma pung under tiden min tunga spelade över hans ollon.

”Mmmm… vilken härlig kuk du har min son… älskar att suga den…”
”Ååååå mamma… jag kommer snart” Viskade Erik lite för högt, även han hade svårt att tygla sin lust.
”Aaaahhh… vill du komma i mammas mun… lite mig få min egen sons säd?”
”Mmmmmm… Jaaaaaa mamma”
”Åååå… sååååå… ge mamma din säd…”

Efter de orden hårdnade mitt grepp kring min son hårda kuk och jag började runka honom allt snabbare samtidigt som min tunga lekte med hans ollon. Jag släppte aldrig kontakten med hans ögon, jag ville se hans min när han kom i min mun, hur min egen son sprutade sin säd över mig och i min mun.

”Åååhhhhh… mamma det gåååååår fööööör miiiiiig”

Eriks kuk började pulsera och strax där efter kände jag hans första stråle säd mot min gom. Jag försökte svälja all säd som hans unga fertila kuk pumpade in i min mun, det blev till och med lite för mycket, jag kände hur en sträng säd trängde mellan min mungipa medan jag girigt mjölade ut den sista från hans kuk.

”Mmmmm… verkar som om du gillar när mamma suger din kuk!”
”Ååååhhh… det är helt underbart mamma… du gör mig så kåååt”
”Mmmm… vad härligt…”

Jag böjde mig ned över hans kuk igen och slickade i mig hans eftersats samtidigt som jag passade på att suga in hela hans halvslakna kuk i munnen igen för att slicka honom ren. Vi lade oss sedan ned i soffan och kramades och smekte varandra tills jag kände hur hans kuk började bli hård igen och hur den pulserade mot min mage.

”Verkar som om du inte fått nog min son”
”Nääää… jag vill knulla med dig mamma”
”Mmmm… jag har längtat efter att få känna din kuk i min fitta”
”Jag med… jag har velat knulla med dig länge”
”Oj… har du varit kåt på mamma länge?”

Jag vred på mig så att Erik låg ned i soffan under mig, sakta reste jag mig upp så att mina knän hamnade på var sin sida om honom. Hans hårda kuk låg upp mot hans mage och med mjuka rörelser började jag låta den glida mellan mina våta fittläppar. Min fitta var så våt att min son kuk gled med lätthet mellan dem.

”Åååå vad härligt det ät att känna din kuk mot min fitta… Mmmm… är du redo att komma in i mammas fitta?”
”Jaaaaa…”

Jag reste mig upp lite och greppade tag om Eriks kuk, placerade den mot min fitta och sjönk sakta ned mot den. Det gick en stöt genom min kropp när min son för tredje gången penetrerade min fitta, när has ollon slöts kring mina fittläppar kunde jag inte hålla emot längre utan sjönk ned så att hela hans hårda kuk var begravd i min fitta. Jag satt alldeles stilla en stund och njöt av känslan av att ha hela hans kuk i mig, det var precis så att jag kunde ta hela hans längd i mig.

”Åååååhhhh… älskling… tycker du om mammas fitta”
”Aaaaahhhhh… jaaaaa… knulla mig mamma”

Jag började sakta rida min son, känslan av hans kuk i min fitta var helt obeskrivlig, jag hade aldrig tidigare blivit så fylld av en kuk och att den sedan tillhörde min egen son gjorde det bara mer upphetsande. Jag kunde snart inte hålla mig ifrån att öka takten, min fitta gled i ett allt högre tempo över hans kuk och min fitta kramade kring skaftet varje gång jag sjönk ned över honom.

”Åååååhhhh… Jaaaaa… du fyller mammas fitta sååååå härligt”
”Mmmm… kan inte hålla mig mamma…”
”Aaaaahhhh… såååå… vill du komma i mamma…”
”Mmmm…”
”Sååååå… fyll mammas fitta med din sperma…”

Bara tanken av att min egen son skulle komma i min fitta gjorde att det nästan gick för mig på en gång. Men när jag kände hur min sons första satts sperma pumpades in i mig kunde jag inte hålla tillbaka längre, min fitta kramade hårt kring hans kuk och mjölkade honom på varje droppe.

”Ååååååå… Jjajaaaaaaaa… Nuuuuuuuuu… kommmmer mmammmaaaaaa”

I samma ögonblick som mina fittmuskler kramade kring min sons pulserade kuk såg jag en skugga vid dörrposten. När jag lyckades fokusera ögonen lite, fastän orgasmen vällde över mig såg jag hur en yrvaken Sara förskräckt tittade mot mig innan hon vände och gick mot sitt rum. Hur mycket hade hon egentligen sett och hört? Med tanke på att Erik låg ned i soffan, utanför hennes synfält, så kanske hon trodde att det var Janne som låg där. I samma ögonblick som jag såg Saras ryggtavla försvinna i mörkret kände jag hur Erik fyllde min fitta med sin sperma.

”Ååååå… mammaaaaaaaaa… jag kommmmmerrrrr…”

Jag ömsom njöt av känslan när han fyllde min fitta med sin säd samtidigt som mina tankar fanns hos min dotter. Tanken på att hon kanske hade sett mig knulla hennes bror gjorde mig lika kåt som förtvivlad och orolig, skulle hon berätta för Janne?

Jag föll ned på min sons bringa, utmattad från det förbjudna vi precis hade genomfört. Eriks kuk var fortfarande begravd inuti mig samtidigt som han kärleksfullt smekte mig över ryggen.

”Du är helt underbar mamma!”
”Det är du med min son… gud vilken härlig kuk du har”
”Mmmm… och du har en härlig fitta mamma”
”Vi bör nog gå och lägga oss nu innan någon kommer på oss…”
”Mmmm… jag är helt slut…”
”och kom ihåg att du kan komma till mamma när du vill… så länge det är riskfritt…”
”Ååååå… du är bäst mamma…”

Erik och jag gick in till badrummet och fräschade till oss innan vi gick och lade oss, jag kunde inte låta bli att föra ned en hand till hans halvslaka kuk och smeka honom lite innan vi kysstes god natt.

Mitt hjärta pulserade hårt när jag så försiktigt som möjligt smög ned i sängen bredvid Janne, på något sätt hade jag fått för mig att det syntes på mig eller att det luktade sex om mig och att han skulle märka det om han vaknade. När jag till slut låg nedbäddad under täcket utan någon signal på att Janne hade vaknat kunde jag slappna av. När jag slöt ögonen kände jag hur utmattad och tillfredsställd jag äntligen var. Alla dessa veckor av frustration hade äntligen lagt sig. Jag somnade snabbt och vaknade inte förrän framåt lunch på lördagen.

När jag äntligen lyckats masa mig upp ur sängen drog jag på mig en tunn kimono. Det var bara Erik hemma, på min väg till köket såg jag att han satt framför datorn i sitt rum och spelade något dataspel med hörlurarna på. Jag funderade på att gå in till honom men fortsatte istället till köket, min kropp krävde alltid en kopp kaffe för att komma igång. Det fanns en skvätt kallt kaffe kvar i kaffepannan som fick duga. Jag värmde kaffet i mikron och stod framåtlutad och tittade på hur koppen snurrade i mikron när jag kände två händer smyga sig kring min midja, hela min kropp skälvde till av den oväntade beröringen.

”God morgon mamma” viskade Erik i mitt öra samtidigt som han tryckte sig mot mig
”God morgon älskling… vart är alla?” Samtidigt tryckte jag mig mot min egen son
”Pappa har skjutsat Sara till badhuset… han skulle stanna tills hon var klar”
”När åkte de?” Frågade jag förväntansfullt
”För två timmar sedan”
”Men då kan de komma när som helst… vi kan inte ta risken älskling”

Eriks händer hade redan letat sig innanför min kimono och smekte mina styva bröstvårtor, beröringen gjorde att jag blev alldeles svag i knävecken. När Min son kysste mig lätt i nacken kunde jag inte hålla mig ifrån att puta lite extra, så att min rumpa trycktes mot min sons hårda kuk.

”Mmmm… snälla mamma… vi hinner”
”Ååååå… Erik… vi kan inte… sluta smek mammas bröst… du gör mig kååååt”
”Jag är alldeles hård mamma… känn själv…”

Jag kunde inte motstå det erbjudandet, min hand smög sig ned innanför min sons kalsonger och greppade hans hårda kuk. Den kändes så stor och varm och min hand började sakta runka honom. Samma ögonblick som mina fingrar slöt sig om hans kuk var jag förlorad, jag var bara tvungen att få känna den i mig. Jag plockade fram hans kuk och lirkade ned den mellan mina skinkor så att den låg mot min fitta. När ollonet strök över min klitta gick det en stöt genom min kropp. Min fitta var redo för att ta emot honom samma ögonblick som min hand hade vidrört hans kuk.

”Åååååå… gud vad du gör mamma kåt… knulla mig… knulla mamma…”

Erik var inte sen att lyda min önskan, han riktade genast sin kuk mot min väntande och trånande fitta och trängde in i mig. Eriks hade sin ena hand kring mitt bröst och den andra på min höft. Min fitta kramade om hans kuk varje gång han nöp mig i bröstvårtan och han knullade mig som en riktig unghingst. Jag kunde inte hålla mig ifrån att stöna ljudligt varje gång hans hårda kuk trängde ända in i min våta fitta.

”Aaahhhh… sååååå… meeeeeer… knulla mamma hårdare…”

Erik stönade själv ljudligt bakom mig och knullade mig hårdare på mitt kommando, min kropp bockade mot honom för att ta hela hans längd samtidigt som jag mötte hans stötar.

”Ååååå… mammma jag kommer snart…”
”Mmmm… jaaaaag meeeeed… Aaahhh… kom i mig… fyll mamma med sperma…”

Samtidigt som Eriks kropp stelnade och hans sats började fylla mig såg jag ut genom köksfönstret hur våran bil svängde upp på garageuppfarten, min fitta kramade om min sons kuk och när han tömde den sista satsen i mig kom min egen orgasm över mig.

”ÅÅååååå… Guuuuuuud de kommer nuuuuuu”

Min fitta kramade fortfarande om min sons kuk när även han såg hur Sara och Janne klev ur bilen. Erik drog sig snabbt ur mig och sprang iväg till sitt rum medan jag knöt skärpet kring mig. Försökte fixa till håret så gott det gick och se oberörd ut. Jag hann precis ta de första stegen mot matbordet när Sara kom klev in genom entrédörren. Hon sa snabbt hej och tittade mot mig med lite undrande ögon, mina kinder hettade fortfarande från orgasmens efterdyningar och jag hoppades att hon inte skulle märka det. Mellan mina ben kände jag hur Eriks sperma började rinna och jag tog snabbt några steg mot bordet för att sätta mig innan det blev en fläck på golvet, men för sent. Sara kom samtidigt in till köket och tittade mot mig utan att säga något, fyllde upp ett glas vatten från kranen och vände sig mot mig.

”Hur är det mamma? Du ser nästan ut som om du har varit ute och sprungit”
”Nej jag känner mig bara lite varm… jag kanske håller på att bli sjuk”
”Mmmm… du kanske ska gå och lägga dig igen” sa hon samtidigt som hon lämnade köket

Jag reste mig snabbt och tog en bit hushållspapper och torkade upp den fläck sperma som droppat ur mig och ned på golvet innan Janne kom in. Jag han även torka min fitta lite snabbt innan han också klev in genom dörren. Han sa bara hej och gick ut till förrådet utan att knappt ägna mig något intresse.

Resten av dagen flöt på utan större problem, vi åt en gemensam middag och efter det gick både Erik och Sara till några kompisar. Janne gick och lade sig ovanligt tidigt och jag satt ensam upp, tittade på TV medan jag väntade på att Erik och Sara skulle komma hem, vilket jag alltid gjorde när mina barn var ute på helgerna. Erik var först att komma hem, han satte sig i soffan med mig ett tag, han gjorde närmanden på mig och vi smektes och kysstes lite men incidenten tidigare under dagen hade fått mig att inse att vi inte kunde hålla på hur som helst även fast min fitta redan längtade efter att få känna hans kuk i sig igen. När Erik till slut gick och lade sig var mina trosor alldeles genomvåta efter hans smekningar.

När klockan var strax efter tolv började jag bli orolig för Sara, hon brukade aldrig vara ute så här sent utan att meddela vart hon var och vad som hade orsakat hennes sena hemkomst.
Halv ett ringde telefonen, det var Jossan som ringde och berättade att Sara inte mådde så bra och att jag borde komma och hämta henne. Jag tackade Jossan för att hon hade ringt och kastade mig sedan in i bilen för att åka till den adress som hon hade uppgivit. När jag väl kom fram så visade det sig att Sara hade gått till en privat fest och hade fått i sig en hel del sprit, hon hade inte mått vidare bra men hade börjat må bättre innan jag kom fram. Hon skämdes ganska mycket när jag lotsade henne till bilen för att köra henne hem.

Vi satt alldeles tysta under våran färd hem, jag var tvungen att tygla min ilska samtidigt som jag kände medlidande för henne. Jag insåg även att det här skulle hända förr eller senare och att det var en naturlig del i hennes uppväxt. När vi väl var hemma skickade jag in Sara i duschen, det var på lite stadigare ben hon kom ut till mig i vardagsrummet endast iförd en handduk virad kring sin kropp. Jag själv hade under tiden hunnit ta på mig min morgonrock samt ta ett glas vin mest för att lugna ned mig själv, jag var inne på det andra. Sara tittade mot mig med sina onyktra ögon.

” Förlåt mamma, det var inte meningen” Sa hon med gråten i halsen
”Så ja älskling… det skulle ha hänt förr eller senare”
”Är du inte arg på mig?”
”Nej jag är inte arg… jag hoppas bara att du har lärt dig din läxa”

Sara slappnade av när hon märkte att jag inte var arg på henne, det syntes på henne att hon fortfarande var ganska onykter, vilket även märktes på hennes språk och öppenhet mot mig.
Vi satt ett tag och pratande om lite av varje, till slut började vi komma in på killar och sex. Hon frågade mycket om hur det var att ha sex eftersom hon själv inte hade någon direkt erfarenhet av det.

”Brukar du onanera mamma?”
”Jo det händer att jag gör det” Jag blev lite förvånad över frågan
”Brukar du onanera ofta?”
”Ja… ibland kan det bli ganska ofta… brukar du onanera?”

Jag var nu inne på mitt tredje glas och började bli lite påverkad av alkoholen jag med, och samtidigt lite nyfiken på min dotters sexliv.

”Ja… ibland flera gånger om dagen”
”Hur ofta har du och pappa sex?” frågade Sara rakt ut
”Tyvärr så har vi inte sex speciellt ofta… för att vara helt ärlig… aldrig numera” svarade jag spontant utan att tänka mig för
”Oj… vad tråkigt… det trodde jag inte…”
”Ja nog är det tråkigt alltid… sex kan vara otroligt härligt om det känns rätt”

Vi satt tysta en stund båda två och det verkade som om Saras hjärna gick på högvarv trots att hon fortfarande var starkt påverkad av alkoholen. Till slut bröt hon tystnaden.

”Men om inte du och pappa har sex… vem var det då som låg i soffan igår?”

Jag satt alldeles tyst och visste inte vad jag skulle säga, kinderna blossade och pulsen skenade. Nu är det färdigt tänkte jag, vad ska jag ta mig till.

”Mamma… vem var det du knullade i soffan?” frågade Sara igen
”Snälla Sara du får inte säga något till pappa”
”Vem var det… berätta…” Sara började bli hård i sin ton
”Men gud… prata inte så högt du kan väcka hela huset”
”Mamma… svara…”
”Okej… okej… om du lovar att inte berätta så svarar jag”
”Jag vet inte… kanske…”
”Du måste lova Sara”

Jag kände hur paniken började sprida sig och mina tårar var inte långt borta, samtidigt fick Sara ett illmarigt leende på läpparna.

” Men herre gud mamma… jag tror jag vet vem det är…”
”Nej det vet du inte…” försökte jag förklara
”Du knullar med Erik… du knullar med din egen son…”

Vid de orden begravde jag mitt ansikte i händerna och suckade tungt. Det var över nu, hela min tillvaro som jag kände den höll på att rasa samman.

”Ha ha … du knullar med din egen son… du är en riktig slampa mamma…”
”Du vet inte hur det känns att vara utan sex… hur otroligt frustrerande det kan vara” svarade jag desperat
”Jo det vet jag… jag har aldrig haft sex och är mest kåt hela tiden… och inte kan jag ha det heller för då blir man betraktad som en hora i skolan”

Vi satt tysta en stund båda två, efter ett tag sträckte sig Sara efter mitt vinglas.

”Sara du får inte dricka mer…” förmanade jag henne
”Det får jag visst det… annars berättar jag för pappa…”

Jag kunde inget göra än att titta på medan min dotter drack från mitt vinglas, hon hade mig helt i sitt grepp, min egen femtonåriga dotter.

”Så… hur ofta knullar ni?”
”Men Sara… sluta…”
”Nej… berätta mamma… nu gör du som jag säger… annars berättar jag…”
”Okej… vi har bara knullat några gånger…”
”Har han stor kuk?”
”Ja det har han… större än Jannes”
”Är det skönt att knulla med honom?”
”Ja det är det… annars skulle jag inte göra det?” svarade jag skamset
”Gud vad du är kinky mamma… knullar din egen son… och gillar det…”
”Mmmmm…”
”Rakar du din fitta mamma?”
”Men gud vilket språk du använder…”
”Rakar du din fitta mamma?” Frågade Sara igen utan att låtsas om min protest
”Ja det gör jag… gör du?”
”Ja delvis… det är skönare att onanera då… du då?”
”Jag är helt rakad” Svarade jag skamset samtidigt som jag tittade ned i golvet
”Få se…”
”Men Sara… vill du titta på mammas fitta?”
”Ja det vill jag… jag vill se hur en rakad fitta ser ut… jag har velat göra det själv men det kan jag inte… skulle få massa pikar när vi har gympan i skolan… rykten du vet… visa nu…”

Sara smuttade samtidigt på vinet igen, vilket jag inte kunde göra någonting åt. Jag försökte protestera men Sara stod på sig, jag hade inget annat val än att visa henne. Jag satt med korslagda ben i soffan och särade försiktigt på morgonrocken.

”Men jag ser ju ingenting mamma… sära på benen ordentligt…”
”Men Sara nu får du ge dig… räcker inte det här…”
”Nej… jag vill se hur din rakade fitta ser ut… luta dig tillbaks och sära på benen…”

Jag kände hur jag blev röd i ansiktet, jag skämdes så fruktansvärt över att vara tvungen att sära på benen för min egen dotter, men jag hade inget val. Jag lutade mig sakta tillbaka i soffan och särade på benen för min dotter. Hon satt tyst och tittade ned mellan mina ben och min rakade fitta. När jag halvlåg där i soffan kunde jag inte komma under med att bli lite upphetsad av hela situationen. Sara satt tyst som om hon vore paralyserad. Blodet började rusa i min kropp och jag kände hur det började pulsera i min fitta. Jag sträckte mig efter vinglaset och tog en klunk, med en ansträngning lyckades jag hålla handen någorlunda stabil när jag förde det mot munnen. Efter att jag ställt ned glaset bröt Sara tystnaden

”Vill du se min fitta?”
”Men Sara… vad är det du säger…” Jag försökte låta så normal som möjligt, men faktum var att jag ville se den
”Kom vi går in till mitt rum… hämta mer vin mamma…”

Efter de orden reste sig Sara upp och gick till sitt rum, själv gick jag ut till köket och fyllde på vinglaset. Min fitta var alldeles plaskvåt vid det här laget och jag kämpade emot frestelsen att smeka mig. Vad var det som höll på att hända egentligen? Min dotter hade erbjudit sig att visa sin fitta för mig, inne på hennes rum. Jag ville verkligen se den vi det här laget, men mina moraliska spärrar sa nej. Jag bestämde mig för att gå och lägga mig men när jag gick förbi Saras rum hade hon lämnat dörren på vid gavel och låg alldeles naken på sängen. Jag stod som förstenad i dörröppningen och bara tittade på henne.

”Kom in mamma…” Sara reste sig samtidigt på armbågarna och tittade mot mig.

Som i trans gick jag in och stängde dörren efter mig, med små steg närmade jag mig henne och ställde mig vid sidan av sängen, jag kunde inte få fram ett ord.
Hennes unga kropp såg så vacker ut, brösten var fasta och fina och hennes bröstvårtor var alldeles styva. I en snabb rörelse drog Sara upp skärpet i morgonrocken så att den öppnades, jag stod nu naken framför henne.

”Sätt dig mamma… så ska du få se min fitta…”

Sara hasade upp i sängen lite så hon lutade sig mot sänggaveln, själv satte jag mig vid fotändan och tittade med stora ögon mot henne när hon sakta särade på sina ben. Hon var slätrakad över blygdläpparna och hade en fint ansad sträng med hår ovanför, hennes fitta såg så inbjudande ut att jag genast ville sträcka fram min hand och känna på henne. Det kändes så skamligt att sitta och bli kåt på min egen dotter, det hettade i mitt ansikte när jag kände hur våt jag var.

”Vad tycker du om min fitta mamma…”
”Mmmm… den är fin…”
”Jag skulle också vilja ha en så fint rakad fitta som du har…”
”Mmmm… det är härligt att vara helt rakad… speciellt när man onanerar eller blir slickad…”
”Ååååå… brukar Erik slicka dig mamma…”
”Ja det brukar han…”
”Guuud vad kinky…”

Jag hade aldrig fantiserat om att ha sex med en annan kvinna tidigare, men när jag såg Saras nakna kropp framför mig kunde jag inte annat än fokusera på hennes släta hud, fitta och bröst. Att hon sedan var min egen dotter gjorde att kändes extra förbjudet och skamligt. Min fitta var alldeles våt vid det här laget och jag fick anstränga mig för att inte föra ned en hand och smeka mig.

”Hur gör du när du onanerar mamma?”
”Men Sara… jag kan ju inte sitta här och onanera för dig…”
”Jooo… det ska du… visa hur du gör nu…”

Jag satt som paralyserad en stund innan jag sakta började smeka mina tunga bröst, jag hade ju egentligen inget annat val intalade jag mig själv. Det gick en rysning genom min kropp när jag först nöp i bröstvårtorna, min ena hand stannade kvar och masserade dem metodiskt samtidigt som min andra letade sig ned till min våta fitta. Jag lät mitt långfinger sakta glida mellan mina våta läppar och upp över min klitta. Mina ögon var hela tiden fokuserade på min dotters nakna kropp och hur hon med kåta ögon tittade på mig medan jag smekte mig. Att hon var kåt kunde jag se på hennes ögon samtidigt som hennes andhämtning förändrades.

”Mmmm… Har du fantiserat om sex med tjejer Sara?”
”Ja det har jag… är du våt mamma?”
”Mmmm… min fitta är plaskvåt…”
”Min med…”

Sara började nu också smeka sig själv på samma sätt som jag gjorde, hon härmade mina rörelser in i minsta detalj. Bara synen av hur min dotter smekte sig för mig fick det nästan att gå för mig, jag fick verkligen behärska mig. Mina blodfyllda blygdläppar var så känsliga vid det här laget och när jag sakta förde in ett finger i mig tvingade jag mig att vara så tyst som jag bara kunde trots den vällust som jag kände.

”Ååååå Sara… du gör mamma så kåååååt…”
”Du gör mig också kåt mamma… min fitta är så våt… har inte varit så här våt tidigare… känn…”

Sara hasade sig framåt i sängen, när våra nakna ben rörde vid varandra gick det som en stöt genom min kropp. Sara satt nu med vitt särade ben framför mig, hon lutade sig bakåt med sin ena arm som stöd, jag behövde nu bara sträcka fram handen föra att känna på hennes fitta.

”Ååååå… känn på min fitta mamma…”

Jag sträckte nu villigt fram min hand mot henne och kände för första gången på min egen dotters fitta medan hon själv smekte sina bröst.

”Mmmmm… du är verkligen våt Sara…”
”Ååååå… mamma… jag är så kååååt… gör något…”
”Vill du att mamma ska pulla din fitta…”
”Jaaaaa… snälla mamma… pulla mig…”
”Mmmm… jag gör det om du lovar att inte berätta något för Janne eller Erik…”
”Jaaaag… lovar mamma… Aaaaahhhh”

Jag började metodiskt smeka min dotters fitta, jag lutade mig framåt så att jag hade båda händerna fria att smeka henne. Men min ena hand smekta jag hennes unga och fasta bröst, nöp henne lätt i bröstvårtorna medan min andra hand smekte hennes fitta. Jag förde sakta in mitt långfinger mellan hennes svullna blygdläppar medan jag sakta masserade hennes klitta med tummen.

”Åååååhhhh… mamma… sååååå skööööönt…”
”Såååå… gillar du när mamma gör det skönt för dig…”
”Jaaaa… meeeeer… Aaaaaaahhhh”
”Smek min fitta medan jag smeker dig… för du vill väl känna på mammas rakade fitta…”
”Mmmmm…”

Sara lutade sig fram mot mig så att vi nu satt med våra ben vitt särade mot varandra, hon sträckte trevande fram sin hand mot mig och lät sitt långfinger sakta glida över min våta skåra och upp mot min svullna klitta.

”Mmmm… guuuud vad du gör mamma kåååååt…”
”Mmmm… du är så slät och len mamma… och våt…”
”Aaaahhhh… mer… för in två fingrar och pulla mammas fitta…”

Sara gjorde precis som jag bad henne, sakta men säkert förde hon in sitt långfinger och pekfinger i min fitta, när hennes knogar mötte mig började hon pulla mig i långsamma drag.

”Ååååååhhh… Saraaaaaa… vad gör du med mamma…”
”Mmmm… jag pullar din fitta mamma… är det sköööönt?”
”Ååååå… jaaaaaa… guuuud vilken kåt dotter jag har…”
”Mmmm… och jag har en kåt och våt mamma… vill du slicka min fitta mamma?”
”Aaaaaaajhhhhh… Jaaaaa… Mmmmm… vill du slicka mammas fitta?”
”Jaaaaa…”

Innan vi lade oss ned i sängen möttes jag och min dotter i en het kyss, det var helt olikt alla andra kyssar jag någonsin tidigare varit med. Våra tungor virvlade runt i varandras munnar och det kändes nästan mer förbjudet att kyssa sin egen dotter än att smeka hennes fitta, vilket gjorde att jag bara blev ännu kåtare. När vi tillslut bröt kyssen lade jag mig på rygg i sängen och särade på benen för min dotter, hon kröp sakta ned mellan mina ben och lät sin tunga glida mellan mina våta fittläppar.

”Ååååååhhhh… Guuuud Sara… du ligger och slickar mammas fitta…”
”Mmmmm…”

Jag smekte hennes hår samtidigt som hennes tunga hittade min klitta, med långsamma rörelser lät hon tungan glida över den. Hennes händer masserade mina skinkor, tungan letade sig emellan åt ned mellan mina blygdläppar och lapade då i sig mina fittsafter som flödade ur mig. Jag kände till och med att hon inte hann slicka i sig allt och hur det rann ned mellan mina skinkor när hennes tunga masserade min klitta.

”Mmmm… din fitta smakar så gott mamma…”
”Ååååååå… meeeer… slicka mammas fitta… du slickar mig sååååå skööööönt”
”Sååååå… gillar du när jag slickar din fitta mamma…”
”Jaaaaaaaaa…”
”Mmmmm… vill du slicka min fitta mamma…”
”Jaaaaaa…”

Sara förflyttade sig så att hon stod på knä över mitt ansikte, därefter lutade hon sig ned mot min fitta igen så att vi hamnade i en 69a. Min dotters fitta såg så inbjudande ut, med mina händer smekte jag hennes släta skinkor medan jag sakta förde min tunga mot hennes fitta. Min tunga gled mellan hennes våta fittläppar och jag njöt verkligen av smaken från min egen dotter. Effekten min tunga hade på henne lät inte dröja, hon kved varje gång min tunga gled över hennes våta springa och upp över hennes klitta. Hennes fittsaft gjorde att jag blev alldeles våt kring munnen fast jag försökte slicka i mig allt.

” Aaaaaaahhhh… mammma… guuuuud… det gåååår för miiiiig snaaaart”
”Mmmmm… kom för mamma…”

Jag började girigt slicka hennes fitta allt intensivare medan ett av mina fingrar ledade sig fram till hennes öppning. Med långsamma förelser började jag fingerpulla hennes fitta medan min tunga lekte med hennes klitta. Det tog bara några sekunder innan behandlingen gav resultat, min dotter började skaka och stöna när hennes orgasm sköljde över henne.

”ÅÅååååååhhhhh… Mmmmmmm… Guuuuuud… det gåååår för miiiiig mammaaaaaaa…”
Hennes fittmuskler började rytmiskt krama kring mitt finger och hennes fittsaft forsade ur henne. Då blev det för mycket även för mig, att känna och se hur min egen dotter fick orgasm av min behandling gjorde mig så upphetsad att min egen orgasm kom som en blixt från klar himmel.

”Mmmmmm…Aaaaaaahhhhh… Saraaaaaaa… det går fööööör mamma…”

Sara förde in två fingrar i min fitta när den första vågen kom, mina fittmuskler kramade kring hennes fingrar vid varje våg och hon slutade aldrig att massera min klitta med tungan förrän den sista vågen ebbade ut.

Jag och Sara låg tätt intill varandra, det tog inte lång stund innan hon sov djupt. Mina tankar började återigen göra sig påmind, vad var det precis som hade hänt? Jag hade haft sex med en annan kvinna, min dotter till råga på allt. Vad var jag för mamma egentligen som förledde mina barn på det här sättet. Men i det här fallet var det ju faktiskt Sara som hade använt utpressning för att få mig till att ha sex med henne, men för att vara helt ärlig hade jag inte varit svår att övertala. Jag hade blivit så kåt när jag såg hur upphetsad hon blev att se mig naken, lika upphetsad som jag blivit när jag såg henne. Jag strök sakta Sara över ryggen medan mina tankar snurrade, hennes hud var så mjuk och len till skillnad från en man.
Gud håller jag på att bli lesbisk?

Förvirrad och totalt tillfredsställd reste jag mig till slut från min dotters säng och gick in och lade mig bredvid min oduglige make, det tog inte lång stund för mig att somna. Jag kan inte påstå att jag sov något vidare bra, jag vaknade flera gånger under natten. Mina drömmar handlade om både Sara och Erik, hur de smekte och kysste mig. Jag var alldeles våt mellan benen varje gång jag vaknade. Till slut lyckades jag äntligen få några timmars sammanhängande sömn.

När jag vaknade sent på söndagsmorgonen låg jag och drog mig en lång stund, jag visste inte hur jag skulle bemöta mina barn, speciellt Sara efter nattens händelse, hon hade trots allt varit ganska onykter. Jag kunde ju inte ligga i sängen hela dagen så det vara bara att kliva upp och ta tjuren vid hornen. När jag gick förbi Eriks rum såg jag att han som vanligt satt framför datorn, när jag kom fram till Saras rum knackade jag lätt på dörren.

”Mmmmm… ” var det enda svar jag fick till svar

När jag öppnade dörren kände jag igen den välbekanta doften av bakfylla, Sara låg utsträckt på sängen med täcket uppdraget till midjan och hon gjorde ingen ansträngning att skyla sina blottade bröst. Jag gick fram till henne och satte mig på sängkanten.

”Hur mår du älskling?”
”Pyton… mår jätte illa…”
”Mmmm… det blir så om man dricker för mycket…”
”Har du berättat för pappa?”
”Nej… jag har inte berättat för honom…”
”Kommer du att göra det?”
”Nej det kommer jag inte att göra… kommer du inte ihåg våran överenskommelse eller vad som hände igår?”
”Jooooo… lite…” Sara vågade inte möta min blick när hon svarade
”Vad kommer du ihåg?” Det var tyst en lång stund innan Sara svarade
”Vi hade sex…” svarade hon tyst, nästan så jag inte kunde höra det
”Ja… det hade vi… ångrar du dig?” det var åter igen tyst en lång stund innan Sara svarade
”Nej… det var jätteskönt mamma… förlåt att jag tvingade dig till det…”

Sara var nu nära att börja gråta och kunde inte möta min blick. Jag strök henne lätt över pannan och över håret för att lugna henne.

”Sååå… du behöver inte vara ledsen… du tvingade mig inte till något som jag inte ville…”
”Va… man kan inte tvinga någon till att ha det så underbart som vi hade det… du kommer att förstå vad jag menar när du blir lite äldre…”
”Så du är inte arg på mig mamma…”
”Nej… jag är inte arg… försök och sov lite nu… jag ska hämta vatten och en Alvedon till dig… det verkar som om du kan behöva det…”

Jag kysste Sara lätt på kinden innan jag gick därifrån, när jag kom tillbaks hade hon redan somnat, så jag ställde glaset och tabletten på hennes nattygsbord. Det var med en stor lättnad som jag stängde hennes dör bakom mig, hon verkade helt okej från nattens händelse förutom att hon var lite bakfull. Jag skämdes lite när jag gick mot köket.

Min kropp krävde som vanligt en kopp kaffe för att komma igång, klockan hade hunnit bli nästan elva. Jag stod vid köksbänken och tänkte på nattens äventyr med min dotter när det ringde på dörren. Jag satte upp mitt hår i en hästsvans och knöt åt min kimono på min väg mot dörren. Jag hade inte riktigt reflekterat över vädret innan jag öppnade dörren men regnet verkligen öste ned, med dörren lite på glänt för att inte bli allt för blöt såg jag Johan, han hade blivit alldeles genomvåt av regnet.

”Nämen hej Johan…”
”Hej Eva… Är Erik hemma?”
”Ja… skynda dig in nu innan du blir ännu blötare…” Jag öppnade dörren så att Johan kunde kliva in, han var verkligen våt ända in på kroppen.
”Tror inte jag kan bli så mycket blötare än vad jag redan är…”
”Men du är ju alldeles genomvåt Johan… det är bäst att du tar av dig kläderna så att du inte blir förkyld”
”Nej… det är ingen fara…”
”Jo gå in till badrummet och ta av dig kläderna så slänger jag in dem i torkskåpet…”
”Men… det går bra…” försökte Johan protestera
”Se så… iväg nu… det finns en ren handduk där inne som du kan använda så länge… Erik är inne på sitt rum…”

Johan gav till slut upp och gjorde som jag sa, han linkade iväg till badrummet och stängde dörren efter sig. Jag gick tillbaks till köket och satte mig vid köksbordet med min kaffekopp och läste tidningen. När jag hörde hur badrumsdörren öppnades och stängdes reste jag mig upp och gick mot badrummet, halvvägs mötte jag Johan som nu endast hade en handduk virad kring midjan och sina blöta kläder i famnen.

”Vad ska jag göra med kläderna?”
”Jag tar hand om dem… gå in till Erik du… han sitter framför datorn i sitt rum…”

När jag tog kläderna från Johan kunde jag inte låta bli att snegla lite på hans slanka och muskulösa kropp. Mina bröstvårtor styvnade genast och när jag såg hur Johan sneglade ned mellan mina bröst pirrade det till mellan mina ben. Jag började själv gå mot tvättstugan när Johan gick in på Eriks rum. När jag hängde in hans kläder i torkskåpet bannade jag mig själv, vad är det med mig? Jag går ju runt och är kåt mest hela tiden och nu tittar jag på min sons kompis. Jag förde in en hand innan för min kimono och smekte mig själv över de styva bröstvårtorna som Johan hade orsakat, guuud så kåt jag var. Hade inte Johan varit här så hade jag nog inte tvekan en sekund med att gå in till min son för att få en snabbis medan Sara fortfarande sov. Jag drog bort handen från mitt bröst och hängde upp det sista plagget.

På väg ut från tvättstugan slog det mig att Janne inte var hemma, jag hade inte ägnat en tanke på vart han var eller ens reflekterat att han inte var hemma. Jag gick in till sovrummet för att klä på mig, när jag lär kimonon falla till golvet kunde jag inte låta bli att ställa mig framför spegeln och låta mina händer smeka min kropp, synen av Saras och Johans kroppar hade fått min kåthet att löpa amok. När jag lät mitt långfinger vandra mellan mina svullna och våta blygdläppar blev det alldeles vått. Guud vad är det som jag håller på med, jag håller på och smeker mig på grund av min dotter och min sons kompis. Jag skärpte till mig och gick till garderoben för att sätta på mig kläderna, när jag stod och tittade ned i lådan med underkläder kunde jag inte hindra mig själv ifrån att sätta på mig ett svart raffset. Jag kände mig såååå sexig när jag återigen stod framför spegeln och tittade på min kropp. Jag drog på mig en kort ledig kjol och ett tight linne, jag ville verkligen kåta upp alla som såg mig.

Jag gick ut och satte mig i vardagsrummet och slötittade lite på tv, jag hörde Johans och Erika prat ända ut till vardagsrummet. Jag blev för rastlös framför tv:n och bestämde mig för att gå in till Erik för att fråga vart Janne var. Jag knackade försiktigt på dörrkarmen innan jag klev in, både Johan och Erik satt framför datorn och det blev ett febrilt knackande med musen när jag klev in.

”Hej… vad håller ni på med…”
”Inget… Svarade de i korus…” de hade båda en skyldiga min
”Jaså… ni sitter här och inte gör någonting?”
”Näää… vi surfar bara lite…” svarade Erik
”Hmmm… vet du vart Janne är Erik?”
”Ingen aning… han hade redan åkt när jag vaknade…”
”Såå… vad är det ni surfar efter…” Jag satte mig ned på sängkanten
”Lite av varje…” fick jag endast till svar
”Ni sitter väl inte och surfar efter porr…” retades jag lite med dem, samtidigt som jag gled lite längre fram på sängkanten så att kanten på mina strumpor visades när min kjol gled upp en bit
”Näää…” svarade båda i korus igen, Johans blick gled som en magnet ned till min kjolkant
”Hmmm… vad sägs om lite fika och göra mig sällskap en stund… jag har ändå så tråkigt…”

Jag sneglade samtidigt ned mot Johans och Eriks skrev, de visade båda tecken på att ha halvstyvnande kukar. Det var lätt att se eftersom Erik endast hade på sig en t-shirt och ett par boxer kalsonger och Johan fortfarande endast hade handduken som beklädnad.

”Ja… fika låter gott…”Svarade Johan snabbt
”Okej då…” Svarade Erik lite mindre entusiastiskt
”Vad trevligt… ni kan komma ut till köket om några minuter så ska jag ha allt klart…”

Jag började snabbt slänga ihop lite fika till Johan och Erik, mitt i allt stökande kom Sara in i köket.

”Mamma… jag tror jag går till Jossan en stund…”
”Men… mår du tillräckligt bra för det?”
”Jag mår okej nu… inte precis bra men jag kan ju röra på mig nu… klarar inte av att ligga i sängen längre…”
”Okej… du vill inte ha lite fika innan du går?”
”Näää… tror inte jag kan äta något just nu…”
”Mmmm… kan förstå det…”

Jag gick fram och kramade om min dotter innan hon gick och tog på sig kläderna, det blev en väldigt lång kram och det pirrade till i min kropp när hennes händer kramade om min rygg. När dörren stängdes bakom henne fortsatte jag att duka fram fikat och blev bara mer och mer upphetsad av tanken att vara ensam med två unga killar. Jag kände mig så otroligt sexig när jag gick runt i köket med min korta kjol, även känslan av att ha ett sexigt raff-sett under gjorde sig påmind. Jag lutade mig extra djupt ned när jag böjde mig framåt när jag plockade ut fikat från de lägre skåpen. Min kjol gled då upp lite och blottade delar av mina underkläder, jag hoppades att Johan eller Erik skulle komma in när jag stod precis så. Bara tanken att blotta mig lite för dem gjorde mig våt mellan benen. Tyvärr så han jag duka fram allt innan pojkarna kom i till köket.

De slog sig ned vid köksbordet och satte sig bredvid varandra, jag satte mig mitt emot dem samtidigt som de högg in på det framdukade fikat. Vi satt och småpratade medan fatet tömdes, jag kunde inte undgå att se hur både Johan och Erik tittade mot mina bröst då och då. Johan såg ut att småfrysa lite vilket även Erik gjorde.

”Men sitter ni och fryser pojkar?”
”Jaaa… det är lite småkallt utan kläder…” svarade Johan
”Mmmm… det är lite kyligt…” svarade även Erik
”Mmmm… en sån här dag är som gjord för att basta… vad säger ni killar…?
”Vet inte…” svarade Johan lite försynt och tittade mot Erik
”Ska du också basta då mamma…”
”Jaaaa… om ni inte har något emot det… jag tycker också att det är lite småruggit…”
”Ja varför inte…” svarade Erik snabbt
”Vad bra… då går jag ned och sätter på bastun efter att jag plockat undan… det tar nog en liten stund innan den blir varm”

Jag reste mig från fikabordet och började plocka undan, jag böjde mig djupt över bordet så att de båda pojkarna kunde kika ned i min urringning. De satt båda kvar vid köksbordet när jag böjde mig ned för att plocka in diskmaskinen. Jag böjde mig först inte så djupt ned men hade raka ben så att min kjol gled upp lite. När jag vände mig om för att ta reda på det sista från bordet satt de båda som statyer och sa inte ett ord.
När den sista disken ställdes in lutade jag mig lite djupare så att de kunde skymta kanten på mina strumpor, jag dröjde mig även kvar en stund så att du kunde njuta av min bakdel. Det gick en ilning genom hela min kropp, jag kunde nästan känna hur deras blickar försökte leta sig in under min kjol. Jag blev så otroligt kåt av att visa upp mig för de unga pojkarna, när jag vände mig om kunde jag se på deras glansiga blick att de var lika kåta som mig.

”Så nu går jag ned och sätter på bastun… jag säger till när den är klar…”
Jag gick ned till bastun och vred på aggregatet, när jag klev ut genom dörren stod Erik där.

”Mamma… du håller på att göra mig galen…”
”Hur menar du älskling…” jag strök honom samtidigt lätt över bröstet
”Den där lilla uppvisningen du hade när du dukade av bordet…”
”Jag förstår inte vad du menar?” jag låtsades vara helt oförstående
”Jooo… både jag och Johan kunde se dina sexiga underkläder när du ställde in disken…”
”Oj… såg ni det…”
”Mmmm…”
”Vad tyckte ni då…”
”Jag blev jätte kåt… och det blev nog Johan med… han hade problem att dölja sitt stånd under handduken…”
”Oj då… så ni är båda lite kåt på mamma…” Jag strök samtidigt Erik sakta utanpå hans boxer kalsonger
”Mmmm…”
”Vet du vad… jag är kåt på er med… skulle det vara okej för dig om jag förförde Johan?”
”Kanske… jag vet inte… om jag får vara med kanske…”

Jag förde ned min hand innanför Eriks kalsonger och började sakta smeka hans kuk.

”Ååååå… mamma…”
”Mmmm… visst skulle det vara härligt om jag kunde få ta hand om er…”
”Jooo… Aaaaaahhhh…”
”Då kanske du skulle kunna knulla mig samtidigt som jag smekte Johan…”
”Mmmm…”
”Tror du Johan skulle låta mig göra det…”
”Jaaaa… han verkar jätte kåt på dig mamma…”
”Mmmm… vad bra… låt mamma sköta det här så kommer vi att få det riktigt härligt…”
”Åååååå… guuud vad du är underbar mamma…”
”Så… gå upp till Johan nu så kommer jag och säger till när bastun är varm”

Jag gick upp till badrummet på övervåningen och tog av mig kläderna, min fitta hade hunnit bli lite stickig så jag gick över den med rakhyveln så att den vart silkeslen igen. Jag kunde inte hålla mig ifrån att låta mitt långfinger glida lite lätt över min våta springa. Det gick en rysning i min kropp bara genom att tänka på den situation som närmade sig minut för minut. Jag svepte en handduk kring min nakna kropp och gick fram till Eriks dörr. När jag försiktigt kikade in satt de båda pojkarna framför dator iförd var sin handduk.

”Bastun är varm nu… jag går ner nu… det är bara att komma…”
”Okej mamma…”

Jag stängde dörren igen och nästan sprang ned till bastun för att ta en snabb dusch. När hela kroppen var våt skyndade jag in till bastun och satte mig på den övre laven innan pojkarna han kom ned. När jag hörde pojkarnas röster och deras steg i källartrappen började min puls rusa och det riktigt pulserade mellan mina ben vid varje hjärtslag. Jag var spänd av förväntan när först Erik klev in i bastun, några minuter senare kom även Johan in. De satte sig på var sin sida om mig på den nedre laven. Det riktigt kändes hur spänningen låg i luften, jag försökte lätta upp den lite genom att börja småprata med dem. Efter en liten stund kunde vi alla börja slappna av lite. Jag förflyttade mig på den övre laven så att jag satt lutad mot den bortre väggen med båda benen utsträckta efter laven. Erik satt nu alldeles nedanför mig och Johan nästan mitt emot. Johan sneglade lite då och då mot mig och den pirrande känslan började återigen byggas upp inom mig. Erik var den första att ge vika för värmen, han gick ut för att ta sig en svalkande dusch. Johan och jag var nu ensamma kvar i bastun, vi satt och småpratade om allt möjligt när jag sakta förde upp mitt högra ben lite så att handduken lyftes upp precis så pass mycket att Johan kunde ana konturerna av min fitta. Hans blick gled som en magnet mellan mina ben och jag låtsades som om jag inte märkte hur han tittade. Han började få svårare att följa med i vårat samtal i takt med att hans kuk styvnade. Jag blev lite road av hur mycket jag påverkade honom och förde upp mitt ben ytterligare så att han tydligt kunde se min fitta. Johan försökte strategiskt lägga sina händer över skrevet för att dölja sitt stånd, men det var egentligen helt lönlöst, konturerna av hans hårda kuk syntes tydligt genom handduken.
När Erik klev in genom bastudörren skyndade Johan snabbt ut.

”Oj vad han verkade ha bråttom ut…” kommenterade Erik
”Mmmm… jag tror han blev lite generad över sitt stånd…”
”vad gjorde du med honom mamma…”
”Inget särskilt… Jag förde upp benet lite bara så att han såg min fitta…”
”Inte konstigt att han fick stånd då…”
”Mmmm… men det verkar som om inte du heller är helt oberörd…” jag tittade mot min sons skrev som visade konturerna efter en styv kuk
”Nääää… blev lite upphetsad av tanken att du satt här inne med Johan och vad du gjorde med honom…”
”Jaså…”

Jag förde fram min hand och smekte min son lätt utanpå handduken, runkade honom lätt genom handdukens tyg.

”Vi måste nog sluta nu… Johan kan komma in när som helst…” poängterade jag
”Mmmm…”

Erik slog sig ned på sin plats i samma stund som Johan klev in i bastun igen, jag hade inte ändrat min position så han hade fortfarande fri insyn till min fitta. Det riktigt pulserade mellan mina ben varje gång Johans blick letade sig under handduken. Tillslut blev värmen allt för påtryckande så även jag gick ut för att ta mig en svalkande dusch. Medan det svala vattnet sköljde över min heta kropp smekte jag mig själv lätt över brösten och mellan mina ben. Jag var så otroligt våt och upphetsad, bara tanken av att ha två unga kåta pojkar nära mig gjorde att det nästan gick för mig där i duschen.

När jag närmade mig bastun hörde jag hur pojkarnas pratade med varandra, jag kunde inte riktigt höra vad de sa men det verkade som om de pratade om mig. När jag öppnade dörren blev det alldeles tyst i.

”Oj då… var det mig ni pratade om…”
”Näää…” svarade Johan snabbt
”Hmmm… man skulle lätt kunna tro det så tyst som det blev när jag kom in…”

Det var tyst som i graven när jag satte mig tillrätta på min plats och njöt av värmen.

”Men vad säger ni grabbar… ska vi ta av oss handdukarna… jag gillar inte att basta med en massa tyg kring kroppen…”

Det var alldeles tyst och jag såg hur Johan blev nervös över mitt förslag samtidigt som jag förstod att han ville se mig naken.

”Nåå… vad säger ni?”
”Det är helt okej för mig mamma… vad säger du Johan?”
”Jag vet inte…”
”Du behöver inte vara blyg för mig Johan… du har inget som jag inte sätt förut…”
”Men det är inte det Eva… att jag inte vill alltså…”
”Vad är det då…” det var tyst en lång stund innan Johan svarade
”Den kanske växer…”
”Jaha… du menar att du kanske får stånd… det gör inget Johan… jag skulle faktiskt se det som en komplimang om du fick det…”

Det var återigen tyst en stund och jag verkligen såg på Johan hur han funderade, till slut bröt han tystnaden.

”Okej då…”
”Vad trevligt…” svarade jag och tog snabbt av mig handduken innan Johan hann ångra sig.

Jag satt nu naken och Erik följde snart efter, Johan satt stilla ett tag men tog sedan även han av sig sin handduk. Både min sons kuk och Johans kuk var halvslaka, Johan kunde inte titta emot mig, hans blick var fokuserad på bastuaggregatet. Jag började småprata med de båda pojkarna för att lätta på den spänning som låg i luften, till min lättnad började Johan återigen slappna av efter en stund. Han började även titta mot mig, min nakna kropp glänste av svett och jag särade lätt på benen för honom. Reaktionen lät inte vänta på sig, sakta men säkert började Johans kuk växa sig allt styvare och snart stod hans kuk som ett hårt spett upp mot magen. Eriks kuk låg fortfarande halv hård över han ben, han reste sig efter en stund för att återigen svalka av sig, men jag gissade att han även gjorde det för att lämna mig och Johan ensam ett tag. När dörren stängdes bakom honom tittade jag mot Johans hårda kuk, den ryckte till vid varje slag hans hjärta tog.

”Tack för komplimangen Johan…”
”Mmmmm…” var allt han svarade
”Det är helt okej om du tittar på mig… du behöver inte vara blyg…”
”Va menar du det…”
”Det är klart… jag tycker ju om att titta på dig…”
”Gör du…” Johan verkade slappna av ännu mer nu
”Mmmm…”
”Du är verkligen sexig Eva…”
”Tack… du är rätt läcker själv…”
”Tack…” svarade Johan blygt, trots värmen kunde jag nästan se hur han rodnade

Johans ögon vandrade nu över min kropp, att jag gav honom tillåtelse att titta på mig verkade ha gjort susen. Det riktigt pulserade mellan mina ben nu och jag fick verkligen anstränga mig för att inte låta mina händer vandra över kroppen. Johans kuk såg så otroligt inbjudande ut, den var minst lika stor som Eriks.

”Har du sett någon kvinna eller tjej naken förut?”
”Nääää… inte i verkligheten… bara i tidningar och på film…”
”Såååå… vad tycker du är bäst… verkligheten eller tidningarna?
”Definitivt verkligheten…”
”Tycker du om att titta på mig… trots att jag är en gammal tant…?”
”Mmmm… men du är ingen gammal tant… du är jätte sexig…”
”Hade jag inte sett hur hård din kuk var så hade jag nog inte trott dig…”
”Jaaaa… den är verkligen hård…”
”Brukar du onanera Johan?”
”Mmmm… det händer väl…”
”Skulle du vilja visa hur du gör när du runkar din kuk…?”
”Vet inte…” Johan verkade återigen bli lite blyg

Jag viste inte riktigt hur jag skulle göra för att Johan skulle slappna av, jag ville ju inte skrämma iväg honom.

”Skulle det hjälpa om jag också onanerade… jag har faktiskt blivit lite upphetsad av att titta på ditt stånd…”
”Kanske det… men tänk om Erik kommer in…”
”Han verkade rätt varm så han blir nog kvar ute i duschen en stund… och kommer han in kan vi ju alltid sluta…”
”Mmmmm…”

Jag började låta mina händer vandra över min kropp sakta, smekte mina tunga bröst och nöp mig lätt i bröstvårtorna. Jag slöt mina ögon lite för att få Johan att känna sig lite tryggare i situationen samtidigt som jag sakta särade på mina ben så att min fitta blottades helt för honom. Min ena hand masserade mina bröst medan den andra sakta letade sig ned mot min fitta, när mitt långfinger sakta gled mellan mina våta fittläppar kunde jag inte hålla mig ifrån att stöna.

”Ååååå… guuuud så våt jag är Johan…”

Jag öppnade samtidigt mina ögon sakta och såg hur Johan sakta och metodiskt runkade sin kuk. Hans ögon var som fastklistrade mellan mina ben och registrerade varenda rörelse som min hand tog när jag förde den över fitta. I samma stund hörde jag hur duschen stängdes av, Johan hörde det också och blev alldeles stel i kroppen.

”Lugn Johan… du behöver inte vara orolig…
”Erik kommer ju snart… Mmmm… vi slutar nu men om du går ut till duschen får du inte runka så du kommer… Okej…”
”Okej…”

I samma stund öppnades dörren och Erik klev in, han tittade först lite frågande på oss men gick sedan och satte sig på sin plats. Det gick bara några sekunder innan Johan gick ut till duschen med sin kuk ståendes rakt ut.

”Hur går det mamma…?”
”Det går bara bra älskling… Johan satt precis och runkade för mig innan samtidigt som jag smekte mig för honom innan du kom in…”
”Gjorde ni…?” Eriks kuk växte till fullt stånd på bara några sekunder när han hörde vad vi gjort
”Mmmmm… det ser ut som om du gillar det…” Jag sträckte fram min hand och runkade honom varsamt
”Ååååå… du gör mig så kåt mamma…”
”Mamma är också väldigt kåt… känn hur våt jag har blivit…”

Erik förde ned sin hand mot min fitta och smekte mig lätt över klittan.

”Mmmmm… du är plaskvåt mamma…”
”Jaaaa… skynda dig att slicka mammas fitta lite, innan Johan kommer in igen…”

Erik dök snabbt ned mellan mina ben, hans tunga gled lätt mellan mina våta blygdläppar samtidigt som han sakta förde in ett finger i mig.

”Åååååå… Guuuuuud… Såååååå… slicka mammas fitta min son…”

Det höll nästan på att gå för mig på en gång när Erik förde in ytterligare ett finger i mig. Vi hörde båda två att duschen stängdes av vilket gjorde att jag tvingade motvilligt var tvingen att mota bort Eriks tunga från min fitta. Erik han precis sätta sig på sin platts när Johan klev in i bastun igen. Hans kuk hade återtagit sitt halvhårda stadie när han satte dig ned, jag såg hur han tittade mot Erik när hans såg hur hans kuk stod som ett spett mot magen. Hettan gjorde att även jag var tvungen att svalka av mig.

När jag kom in från duschen igen var det återigen en ganska tryckt stämning, även Erik verkade känna av den så han reste på sig igen och gick ut till duschen.

”Värst vad ni var tysta nu helt plötsligt…” sa jag till Johan när dörren stängdes efter Erik
”Vi pratade lite innan du kom in…”
”Jaha… vad pratade ni om då…”

Jag började samtidigt smeka mig lätt mellan benen och upp över brösten för att kåta upp Johan.

”Vi pratade om dig…”
”Mmmm… jag gissade det… vad sa ni då…”
”Jag såg ju att Erik också hade stånd när jag kom in så vi pratade lite om det…”
”Vad svarade han då…”

Jag noterade att mina smekningar hade avsedd effekt, Johans kuk började återta sin svullna form och inom några sekunder stod den rakt upp mot hans mage igen.

”Han sa att det var svårt för honom med att inte få stånd när han såg dig naken… vilket jag kan förstå…”
”Mmmm… jag kan se det… runka din kuk för mig igen… det gjorde mig så kåt…”

Johan började nu sakta runka sin kuk igen, den här gången utan att verka skämmas eller vara blyg för det.

”Åååååå… det är så härligt att se dig runka… jag blir så våt av det…”
”Mmmm… blir du…?”
”Jaaaaa… vill du känna hur våt jag är…?”
”Mmmm… får jag det…?

Utan att svara på frågan satte jag mig på den nedre laven med ett ben på vardera sidan om laven så att mina ben var vitt särade mot Johan. Johan satt nu snett mot mig med sin kuk i sin ena hand och tittade på med stora ögon på mina tunga bröst och min rakade fitta.

”Känn hur len jag är när jag är rakad…”

Jag tog tag om Johans lediga hand och förde den sakta mot min fitta, det gick en elektrisk stöt genom min kropp när jag kände hur hans fingrar smekte min våta fitta.

”Åååååå… Johan… du gör mig så kåååt…

Johan satt som om han vore helt paralyserad, hans ögon var fixerade mellan mina ben och han verkade vara helt fokuserad på att smeka mig, han hade till och med slutat smeka sig själv.

”Mmmmm… du gör det såå sköööönt för mig… får jag känna på din kuk Johan…?”

Johan bara nickade till svar. Min ena hand slöt sig sakta kring hans pulserande kuk och jag började försiktigt runka honom. Resultatet av min beröring lät inte vänta på sig.

”Ååååå… Eva…”
”Mmmm… så stor och hård du är Johan… gillar du när jag runkar dig…?”
”Jaaaaaa… du är så vååååt…”
”Mmmm… det är du som har gjort mig så här våt… gillar du att smeka min fitta…”

Johan nickade återigen bara till svar, han var som i trans och jag älskade det. Hans kuk var så otroligt hård, den pulserade vid varje smekning och den gled så lätt mellan mina fingrar.

”Johan… sätt dig på den övre laven…”

Johan gjorde precis som jag sa utan att tveka, han reste sig upp och satte sig på den övre laven samtidigt som jag ställde mig på knä på den nedre. Johan satt nu bredbent framför mig med sin hårda kuk som pulserade av kåthet. Jag greppade återigen hans kuk varsamt med min ena hand och runkade honom långsamt medan den andra lugnt masserade hans pung. Kuken såg så otroligt inbjudande ut, jag var bara tvungen att smaka på den.

”Mmmm… vilken fin och hård kuk du har Johan… får jag smaka på den…”
”Mmmm… men Erik kan ju komma när som helst…”
”Bry dig inte om det nu… luta dig tillbaks nu och njut…”

I samma ögonblick böjde jag ned mitt huvud över hans kuk och slöt mina läppar kring hans svullna ollon. Guuud så gott det är med en hård ung kuk tänkte jag för mig själv när min tunga spelade över hans ollon. Med mjuka drag runkade jag Johans hårda kuk samtidigt som min mun och läppar slöts kring den.

”Ååååååhhhh… Eva…”
”Mmmmm… vilken god kuk du har Johan… tycker du om när jag suger den…”
”Guuuuuud… Jaaaaaa… Men Erik då…”

Jag brydde mig inte om att svara honom utan fortsatte bara att suga hans underbara kuk, men innerst inne kunde jag knappt vänta på att Erik skulle komma in till bastun igen. Jag kände hur det började rycka i Johans kuk och att han var på väg att komma, men jag ville inte att han skulle spruta sin säd innan Erik hade kommit in.

”Såååå… vilken kuk du har Johan… vill du komma i min mun…?”
”Mmmmm… jaaaaa…”
”Du får inte komma riktigt än min pojke…” Jag hörde samtidigt hur bastudörren öppnades och Erik kom in i bastun igen
”Vad håller ni på med…”
”Mmmmm… jag suger Johans kuk…”
”Jag kan se det… tycker du om när mamma suger din kuk Johan…”

Johan blev först helt förlamad när Erik uppenbarade sig dörröppningen, jag kunde känna hur hans kuk som ögonblicket tidigare var på väg att spruta sin säd över mig nu började slakna.

”Det var inte meningen…” förklarade Johan för Erik

Jag förde samtidigt in hans kuk i munnen igen för att få den stor och hård igen.

”Inte meningen… det tror jag nog… hur är hans kuk mamma…?”
”Mmmm… Härlig älskling…”

Jag förde in Johans kuk i munnen igen efter att ha svarat på min sons fråga, den började åter bli stor och hård. Erik gick samtidigt fram mot mig och började smeka min häck som putade utmanande mot honom. Eriks kuk var redan alldeles styv och han lät den glida mellan mina skinkor samtidigt som han smekte mig.

”Mmmmm… du har en såååå sexig häck mamma… är det skönt Johan…?”
”Jaaaa…” var det enda han kunde svara i sitt förvirrade tillstånd

Känslan som byggdes upp inom mig var helt obeskrivlig, Johans kuk var djupt begravd i min mun samtidigt som jag kände hur min sons kuk gled mellan mina skinkor. Längtan efter att bli knullad av de båda pojkarna växte sig allt starkare. Erik Böjde sig ned och lät sin tunga glida över min fitta, jag var såååå otroligt kååååt och började frenetiskt suga Johans kuk. De välbekanta ryckningarna i Johans kuk kom inom bara några sekunder.

”Ååååååhhhhh… jag kommer snart Eva…”
”Mmmmm… kom i min mun Johan… jag vill ha din unga sperma…”

Erik slutade att slicka min fitta för att se hur jag tog Johan sats, men började istället fingerknulla mig.

”Aaaaaaahhhhh… nuuuuuuuuu…” Nästan vrålade Johan när den första satsen sperma slungades mot min gom. Jag ansträngde mig för att svälja hela han sats, samtidigt som jag försökte mjölka ut varenda droppe ur hans kuk med min hand. Johans sperma smakade så otroligt gott och jag kunde knappt vänta på att få smaka på min sons.

”Mmmmm… vilken härlig sats jag fick… var det skönt Johan…?”
”Guuuuud… Jaaaaaa…” Han verkade helt lyrisk
”Vad säger du om att slicka min fitta… skulle du vilja det…?”
”Gärna…”

Jag vände mig om och satte mig på den nedre laven samtidigt som Johan hoppade ned och ställde sig på knä mellan mina ben. Ja satte upp min ena fot på laven så att min fitta gav ett inbjudande intryck. Eriks ställde sig snett framför mig så att hans kuk pekade rakt mot mig.

”Sug min kuk mamma…”
”Mmmmm… mer än gärna älskling…”

Jag tog ett stadigt tag om min sons kuk och slöt mina läppar kring hans svullna ollon, tänk att det kan vara så otroligt upphetsande att känna smaken av kuk tänkte jag för mig själv när jag tog min son djup in i munnen. Johan hade lite trevande börjat slicka min fitta, det märktes att det var först gången för honom men hans hämningar släppte gradvis. Till slut hade han hela sin mun begravd över min rakade fitta och slickade girigt i sig min fittsaft. Jag förde ned en hand och särade på mina fittläppar så att min fitta var vidöppen för honom samtidigt som min klitta spändes upp mot hans tunga.

”Ååååååå… guuuuud… ni gör mig galen…”
”Sååååå… gillar du det mamma…”
”Mmmmm… älskar det… du slickar min fitta så härligt Johan…”
”Din fitta är så härlig Eva…” sa Johan samtidigt som han tittade upp mot mig med ett lyckligt leende på läpparna.

Känslan av hur Johans tunga spelade över min klitta och hur den gled mellan mina våta blygdläppar samtidigt som jag hade min sons kuk i munnen var helt obeskrivlig och jag kände hur min orgasm närmade sig. Jag tog ut min sons kuk ur munnen och betraktade den samtidigt som jag metodiskt runkade honom.

”Ååååååhhhh… det gåååååår föööör mig snnnart…”
”Mig med mamma…”
”Mmmmm kom i mammas mun älskling… vill ha din sats när det går för mig…”

Det började rycka i min sons kuk samtidigt som min orgasm kom, jag fick verkligen problem att svälja hans stora sats samtidigt som mina fittmuskler pulserade i takt med hans utlösning.

”Aaaaaahhhh… mamma… jag sprutar…”

Johan förde samtidigt in ett finger i min fitta vilket förlängde min orgasm. Jag såg verkligen stjärnor, känslan av Johans tunga över min fitta samtidigt som min son kom i min mun kan inte beskrivas med ord.

”Mmmmmm. Mmmmm …mmmm.m…m…m…mmmmmm…”

Var det enda jag fick fram var eftersom min sons kuk fortfarande pumpade i min mun, en tunn sträng sperma som jag inte lyckats svälja rann långsamt ned vid min mungipa. Erik kunde inte hålla sig på benen utan var tvungen att sätta sig ned bredvid mig. Johan stod fortfarande på knä framför mina särade ben och jag kunde tydligt se att hans kuk var stor och hård igen.

”Mmmmm… jag ser att du inte är nöjd Johan…”
”Joooo…”
”Är du säker… skulle du inte vilja föra in den där hårda kuken i min fitta..?”
”Mmmmm… får jag det…?”
”Klart du får… skulle gärna vilja känna din hårda kuk i mig…”
”Jag har aldrig gjort det förut…” svarade Johan blygt
”Det är ingen fara… jag kommer att ta hand om dig… du behöver inte vara orolig…”
”Okej…”
”Kom och ställ dig på knä mellan mina ben…”

Johan reste sig upp lite så att hans kuk var riktad mot min fitta, jag tog ett varsamt tag om hans kuk och förde den mot mig. Innan jag lät honom glida in i mig smekta jag min klitta och mina svullna blygdläppar med honom så att hans ollon blev glansigt av mina safter.

”Är du redo att knulla mig Johan…?”
”Mmmmm…” Jag förde hans kuk mot min öppning och han gled sakta in i mig
”Ååååååå… Johan… vilken kuk du har…”

Johan började sakta föra sin kuk in och ut i min fitta, jag spände mina bäckenmuskler så att min fitta kramade om hans hårda kuk när den gled i mig.

”Sååååå… knulla mig Johan… knulla min fitta…”

Johan ökade tempot och snart knullade han mig som om han aldrig hade gjort annat, hans kuk trängde djupt in i mig vid varje stöt och han tog samtidigt tag om min rumpa för att kunna knulla mig allt djupare.

”Mmmmm… Johan… Sååååååå… guuuud vad du knullar miiiiiig…”
”Guuud… Eva…”

Erik som satt bredvid mig hade även han återfått sitt hårda stånd, han satt nu och runkade sakta, samtidigt som han satt och tittade på hur hans kompis knullade mig.

”Är det skönt mamma… Är det skönt att bli knullad av Johan…”
”Guuuuud… Jaaaaaa…”

Erik ställde sig på sina knän bredvid mig så att jag återigen kunde suga hans kuk. Nu hade jag Johans härda kuk i min fitta samtidigt som min son fyllde min mun med sin kuk. Jag var helt fylld av deras kukar och jag älskade det. Efter en stund släppte jag greppet om min sons kuk och bad Johan att lägga sig ned på laven. När Johan hade lagt sig till rätta grenslade jag honom, tog ett fast tag om hans kuk och förde in den i min våta fitta igen.

”Åååååå… Älskar att rida kuk…”

Johans händer letade sig upp till mina bröst, smekte och nöp mig i bröstvårtorna, min fitta började rida hans kuk allt snabbare samtidigt som jag kände hur Eriks finger gled mellan mina skinkor. Jag saktade ned tempot och njöt av hans behandling, hans långfinger masserade nu varsamt mitt anus, en känsla som jag aldrig varit med om tidigare. Varje gång hans finger smekte mig över min förbjudna ingång kramade min fitta kring Johans kuk.
”Ååååååhhhhh… Erik… du gör mamma så kåååt…”
”Gillar du det mamma…”
”Mmmmm… Jaaaaa…”

Jag red Johan allt saktare nu för att njuta av min sons smekningar samtidigt som jag inte ville att det skulle gå för Johan för snabbt. Jag kände hur Eriks ställde sig gränsle bakom mig och hur han nu började smeka mig där bak med sin kuk istället för sitt finger. Jag stannade upp i min ritt med Johans fulla längd i min fitta, böjde mig framåt så att min rumpa putade utmanande mot min son.

”Aaaaahhhh… meeeeeer kuk… träng in i mig min son…”
”Guuuud mammma… du gör mig såååå kåååt…”
”Mmmm… men var försiktig… jag har aldrig tagit en kuk där bak tidigare…”

Erik särade på min skinkor med sin ena hand samtidigt som hans ollon sakta pressades mot mitt anus.

”Mmmm… försiktigt…”

När Eriks ollon trängde in i mig gick det ens stöt genom min kropp, en blandning av smärta och upphetsning.

”Åååååå… Erik… lugnt…”

Eriks stod alldeles stilla med endast sitt ollon inuti mig, smärtan avtog snabbt och ersattes av ren kåthet.

”Mmmmm… meeeer… ge mamma meeeer kuk…”

Erik började sakta tränga in djupare i mig och det kändes som om nästan hela hans längd hade trängt in i mig.

”Åååååhhhh… Knulla mig nu pojkar… knulla mina båda hål…”

Jag började sakta rida de båda pojkarna, känslan av att vara totalt fylld i mina båda hål var helt obeskrivlig. Min fitta kramade kring Johans kuk samtidigt som mitt anus kramade om min sons.

”Guuuuuud… mammma… du är såååå trång…”

Erik började hjälpa till och knullade mig i samma takt som jag red Johans kuk, hela min kropp njöt av känslan från de båda pojkarnas kukar.

”Mmmm… Eva… jag kommer snart…” stönade Johan
”Såååååå… kom i min fitta Johan… spruta mig full…”
”Jag med mamma… du är så trång…”
”Jaaaaaaa… fyll mig… spruta i mig…”

Min fitta och anus registrerade varenda rörelse och jag kände att jag inte hade långt kvar.

”Nuuuuuuuuu…” skrek Johan
”Jaaaaaa… mmmmmmmmeeeeer” stönade Erik

De båda pojkarna kom samtidigt i mig, när jag kände hur deras kukar började pulsera och tömma sin säd i mig kom jag i den mest otroliga orgasm jag någonsin varit med om. Mina fittmuskler och anus kramade krampaktigt kring de båda pojkarnas kukar och jag red dem i ett febrilt tempo.

”Åååååååååhhhhhh… Jaaaaaaaaa… Aaaaaahhhhhh… Nuuuuuuuuuuuuuu…” skrek jag

Mina ben veknade under mig och jag föll helt utmattad ned på Johans bringa. När jag åter började komma tillbaks till verkligheten hade de båda pojkarnas kukar börjat slakna lite, Erik drog sig sakta ur mig och jag lyckades på något sätt samla mina krafter till att stiga av Johan. Vi satt alla tre tysta en stund och njöt av värmen och orgasmens efterdyningar.

”Mmmmmm… ni var helt underbara…”
”Du med mamma…”
”Det här var det mest otroliga jag någonsin varit med om…” sa Johan
”Hoppas du gillade det…?” frågade jag Johan
”Om… helt underbart… jag trodde jag skulle dö som oskuld…”
”Vad bra att du gillade det… hoppas du inte tog illa upp av vad Erik och jag hittade på…”
”Inte det minsta… kan vi göra om det…”
”Mmmmm… vi får väl se…”

Jag gav de båda pojkarna var sin kyss innan jag reste mig upp och gick ut till duschen…

29 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#11

DG

Fantastiskt förbjudet
Blir så kåt
Hade varit trevligt med en fortsättning

23/3 kl. 13:18

#10

Krisco

Inte svårt att bli kåt när jag läser den här berättelsen

18/3 kl. 21:24

#9

Sidde42

Suverän novell, ser gärna en fortsättning...

14/3 kl. 19:42

#8

Ronneby

En underbar novell, hoppas att det inte är försent med en fortsättning. Kanske mamma och syster med vänner kan finna en trevlig sängkamrat i Erik och hans kompisar

26/12, 2023 kl. 23:43

#7

go4it666

Läckert förbjudet och sexigt

23/6, 2023 kl. 03:45

#6

Eson66

Underbart bra och välskriven novell.
Ett farligt upphetsande tema...

17/4, 2021 kl. 22:19

#5

peterman12387

Bra och upphetsande. Gillar hur spänningen och kåtheten byggs upp mer och mer. En 10 poänger.

10/3, 2021 kl. 11:41

#4

Lappen

Mycket bra, Mamma får en trekant med Erik och Sara.

7/3, 2021 kl. 16:15

#3

MalmöLars

Skönt förbjudet och härligt, synd att dottern inte var mer involverad. Bra skrivet

5/3, 2021 kl. 23:02

#2

mx55

Härlig och upphetsande berättelse! Gillar hur vi verkligen får följa mammans brottandes med sig själv innan hon tillslut bara kastar sig över allt sex. Finns det en fortsättning?

5/3, 2021 kl. 22:16

Läs in fler