Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/3, 2021 kl. 14:37, av Evasman

Festen som inspirerade partnerbyte

Del 1 av 2 i serien Början till partnerbyte

En underbar sak med resor är att träffa trevliga människor som är öppna och sympatiska. Här blev vi inbjudna till en sommarfest av ett nyvunnet par som levde lite mer i öppet förhållande
Vi tackade självklart ja och gick på festen

 

 

 

På dansgolvet var det flera par som dansade väldigt intimt. Inga begränsningar tycktes råda utan par hånglade och kysstes, händer smekte över bröst stjärt . Korta kjolar blandades med öppna skjortor. Överlag väldigt trevliga fräscha par precis som våra nyvunna vänner sagt dom var värdpar för denna fest vi var inbjudna till. De hade berättat för oss på en semesterresa där vi träffats att de hade vad en del kallade öppet förhållande eller med ett annat ord swinger. De ville kalla sig Light swingens för många par de träffade gilla mer arr se på en fullt byte som de uttryckte det.

De hade hållit sitt löfte och bjudit in oss på en sommarfest. Här finns inga krav på att vara swinger hade de berättat och ett nej är alltid ett nej vilket vi tyckte kändes bra då detta var en ny värld för oss förutom den inblick vi fått på en tidigare Greklandsresa.

Efter mingelmiddagen med fri bar och mycket skumpa satteDJn på musiken i ett av de större rummen,

Var inte sen att bjuda upp Eva direkt, så härligt att hör kunna smekas helt öppet och jag märkte att Eva gillade det.

Vill du knulla med henne? Vi dansade bland de andra paren och stämningen var härlig. 
Eva viskar plötsligt i mitt öra -vill du knulla henne?. Evas fråga kom som en total överraskning.
-Va?
-Vill du knulla henne? Upprepade hon med ett retsamt leende.
Snabbt återfann jag mig och drog min hustru närmare och viskade i hennes öra.
-Mmmm det skulle jag, fast hon är inte lika snygg som du även om hennes stjärt nog är minst lika fast som din. Säkert lika trång också. 
Vi stod vid sidan av dansgolvet och iaktog de dansande paren. Mest hade jag ju följt en liten söt blondin, som vi pratat med tidigare under middagen, med blicken. Tydligen hade mina tankar varit uppenbara, åtminstone för min fru.
-Ska vi gå till henne och hennes man sa Eva. Jag vill ha sex i samma rum som ett annat par.
-Du vill inte ligga med honom då? 
-Jo men det törs jag inte. Jag nöjer mig nog med dig.


Vi hade sedan vår hotel porrfilms resa förra året utvecklat vårt sexliv betydligt mer än under alla våra tidigare år tillsammans. Eva hade fått en helt ny aptit på sex och hon var inte sen med att prova olika nya saker som vi såg när vi kikade på porr tillsammans. Gruppsex eller sex med andra hade aldrig varit uppe till diskussion ännu även om jag vet att hon tände på gruppsex när vi såg det på film.
-Hur raggar man upp ett par som vi visste efter samtalet och brer middagen och visp var nya inom denna värld. Frågar om de vill ligga med oss eller? Jag tog inte förslaget riktigt på allvar men tog samtalet som intäkt för att det skulle bli rejält med sex senare ikväll när vi kommit hem.
-Om jag ordnar det är du med på det då? Undrade Eva. Inga problem med en annan karl i rummet eller så?
-Nä då absolut inte, skrattade jag, fortfarande ganska säker på att det var ett högst hypotetiskt scenario.
-Kom så dansar vi med dem. Eva drog ut mig på dansgolvet och börjar röra sig till musiken. Hennes kropp var magnefik och hennes perfekta taktkänsla gjorde inte saken sämre. Det var omöjligt att inte märka de lystna och kåta blickar som iaktog oss. Eva verkade njuta av uppmärksamheten även om jag var något besvärad till att börja med. Snart bestämde jag mig dock för att strunta i de andra och fokusera på min fru och att dansa o smekas mer intensivt. Något som jag inte är så oäven på så efter en stund kändes situationen ganska trygg igen.
Snart hade Eva navigerat oss fram till i närheten av paret; båda i 45 årsåldern, som vi iaktagit och pratat med tidigare. En igenkännande blick och en nick var allt som behövdes för att vi alla började dansa med varandra i en lite större ring. Jag kunde inte undgå att se Evas lystna blick. 
Två timmar senare när festen gick mot sitt slut drog Eva snabbt iväg med mig efter att vi tagit farväl av värdparet.
-Jag har spionerat lite, vi ska hitåt, sa hon och styrde stegen åt motsatt håll som närmsta tunnelbanestation låg.
-Vad ska du nu? undrade jag. 
-Bara hit bort, kom nu. Eva ledde in mig på en liten parkstig. Efter en liten bit inne bland träden stannade hon och böjde sig snabbt ner och drog av sig sina små stringtrosor under sommarkjolen.
-Håll de här, sade hon och räckte fram dem. Det glansiga tyget var lite fuktigt och jag var rejält förvånad. Ännu mer förvånad blev jag när Eva satte sig på huk och knäppte upp min gylf. Snabbt fick hon fram min kuk som nu liksom större delen av kvällen varit halvstyv. Snabbt hårdnade den när min underbara fru drog några försiktiga drag med handen över den och undrande så upp på mig.
-Vill du att jag suger av dig?
Även om jag varit lite paff inledningsvis så hade jag hämtat mig så pass att jag nu åter var herre över situationen.
-Klart jag vill älskling. Men tänk om någon kommer?
-Det är det som är meningen älskling svarade hon och börjde bearbeta kuken med sin fantastiska mun.
Jag stönade högt och slöt ögonen. 
-Du är härligt kåt du, men visst, ge din make en skön avsugning här i parken du.
Eva slutade sitt sugande för en kort stund och såg upp på mig.
-Du får inte komma förrän jag säger till.
-Ok. What ever. Jag styrde in kuken munnen igen med en hand bakom hennes nacke och hjälpte på så vis henne att hålla en takt som jag tyckte var passande. Långsamt och djupt. Snart kände jag att jag skulle spruta och mitt grepp om Evas nacke hårdnade. Så även kuken. Eva som sedan länge hade lärt sig att tolka tecknen på att min utlösning var på väg slutade abrupt att suga och lösgjorde sig från min hand.
-När jag vill att du kommer får du spruta. Inte förr, förstår du?
-Men du är ju så bra, jag vill komma nu, beklagade jag mig.
-Pernilla och Jocke kommer snart förbi här på väg hem och jag vill att de ser oss när du sprutar ner mig.
Pernilla och Jocke. Det tog mig en stund att placera namnen. Det var paret från festen.  
-Men.. oohh… Evas mun började åter mjölka kuken. Fotsteg och dämpade röster hördes bortifrån grusgången. 
Vi stod bara tio meter bort under en lind. Det fanns ingen chans att de som kom inte skulle se oss eller vad vi gjorde. Jag blundade och njöt. Lite konstigt kändes det förståss, men det var mest häftigt. Min fru gjorde sitt yttersta för att göra det skönt för mig. 
Efter en stund känner jag hur det inte gick längre. Att hålla sig alltså för kom gjorde jag. Med ett högt stön pumpade sperman ur kuken in i Evas mun. 
-Du är så skön älskling, sade Eva när hon ställde sig upp och gav mig en puss på munnen. 
Plötsligt såg jag i ögonvrån en rörelse vid ett par buskar längre bort och fotsteg som avlägsnade sig. Möjligen hörde jag ett litet fnitter också, eller så var det bara inbillning.
-Det var dem, jag såg dem, kvittrade Eva. Nu går vi hem. Jag vill bli ordentligt påsatt. Så här kåt var det länge sen jag var.
-Vad kinky du blivit då.
-Mmm det kan jag tacka min kåta make för. Han är så bra på att knulla mig.
Hela vägen hem höll vi på med samma typ av lättsamt ”dirty-talk”. 
Väl hemma hamnade vi omedelbart i sängen. När vi sen somnade ytterligare en timme senare hade solen redan börjat

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Sugarwife

Så härligt kåt Eva blivit :)..... gärna fortsättning

5/3, 2021 kl. 14:44