Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/6, 2021 kl. 10:08, av minpitt

Återseendet

En novell om hur det skulle kunna bli om en ung kille träffar en nästan lika ung tjej. Till att börja med, mest en lek där man utforskar varandra, men eftersom dom inte ens ses varje år, så blir det häftiga uppdateringar varje gång de ses.

Återseendet.

 

Sommarlovet är på sin första vecka. Matte hade fått sommarjobb, i och för sig bara halvdagar, men ändå, jobb i sex veckor ger lite skönt klirr på bankkontot. Han hade fyllt 15 tidigare under året, så det här jobbet hade han fått, just för att han faktiskt fyllt 15, så han fick köra moppe. Matte jobbade åt ett litet bageri i centrum, och körde deras packmoppe för att leverera ut färskt bröd till olika caféer i centrum, men även några ställen lite längre bort, så han kunde lagom fylla ut en förmiddag. Sista timman ägnade han åt städning, då dagens bakande var klart, och städningen var ju mest för att få ihop tiden till just en halvtid.

 

Nu hade Matte gott om tid för ingenting. Han bodde ju en halvmil utanför stan, och den moppe han höll på att renovera, för att köra till och från stan, den vägrade bara att starta. Dessutom var det glest mellan bussarna, så han gick till ett utecafé, köpte en läsk och en kanelbulle, som han senare konstaterade med ett fniss att den hade han ju själv levererat ut för någon timma sedan. Det var två timmar tills bussen skulle gå, så han tog bara små klunkar av drickan, och gnagde sakta på bullen.

 

Mellan uteserveringen och vägen finns en parkering, och där svänger det nu in en bil som var svår att inte lägga märke till, en skabbig gammal volvo 145 med trasigt avgassystem. Ut kliven en person som inte stämmer överens med bilens utseende: En snygg tjej med en tajt blus och tajta jeans, och innanför blusen ett par väldimensionerade tuttar, som startade Mattes fantasier.

 

Deras blickar möttes hastigt innan hon gick in och handlade, och när hon kom ut igen så styrde hon direkt mot bordet där Matte sitter.

- Är det okay om jag sitter här? Jag tycker det ser så fånigt ut när det bara sitter en person vid varje bord. Typ som att det vore lonely peopels club.

- Var så god. Jag bara väntar på att tiden ska gå. Jag ska med en buss som går om drygt en och en halv timma. Svarade Matte.

 

Dom var båda tysta en stund, men Matte märkte hur hon tittade på honom då och då, och det gjorde honom lite nervös. Till sist kom en fråga från tjejen:

- Visst heter du Mattias?

- Nja… jo, egentligen är det så, men alla, även morsan o farsan säger Matte. Så har det varit i flera år, så jag minns knappt att någon sagt Mattias sedan jag gick lågstadiet. Hur visste du det?

- Jag tyckte att du såg bekant ut, och bara för att veta om jag gissat rätt, så tror jag att dina föräldrar är Magnus och Ann-Britt?

- Jo, hur kunde du veta det?

- Jag tyckte ju att du såg bekant ut, och då stämde det alltså… Bor ni kvar ute på landet? Det var ju så fint där.

- Jo, men vem är du?

- Vänta… Om du väntar på bussen… Jag kan skjutsa dig hem, så kan vi ju åka genast.

- I den där gamla rishögen? Tror du den går ända hem till mig? Skrattade Matte och nickade mot den rostiga volvon.

- Självklart! Avgassystemet gav upp på väg in mot stan i morse, men annars går den ju som en klocka! Skrattade tjejen tillbaka, och Matte funderade nu på hur han skulle få reda på vem hon var, eftersom hon tydligen ville prata bort den frågan. Han anade, för rösten lät bekant, men nu, när han stod vid bildörren så chansade han:

- Men du Anna, hur kunde du hitta mig, och varför vill du bjuda mig på skjuts?

- Men… hur kan du tro att jag heter Anna?

- Jag har lyssnat på det du sagt, och du låter som Anna, och faktiskt är du även lik henne, även om vi inte setts på flera år.

- Jag ger mig, du har rätt. Att jag hittade dig är bara en slump, då jag är i stan för att söka jobb. Vill du fortfarande ha skjuts?

Matte satte sig i bilen, och kunde inte låta bli att skratta då oljudet blev helt galet då hon startade. Matte sa något till henne, och fick bara ett VAAA? Tillbaka, så han skrek:

- Om du tycker att den går som en klocka, så kan jag bara säga att en sådan klocka vill inte jag ha. Då måste man ju ha hörselskydd dygnet runt!

Anna skrattade, och backade ut, och det fanns ju naturliga orsaker till att dom inte pratade under färden.

Matte började gå igenom alla minnesbilder. Senaste gången han träffade Anna var då han var 11 eller v12, och Anna hälsade på hos familjen. Hon var ju känd, eftersom deras föräldrar kände varandra. Hans tankar snurrade, och det äldsta minnet, som han bara hade en svag aning om, måste ha varit då han var 4 år, och Anna skulle då ha varit 7 år, då han visste säkert att hon var tre år äldre. Han badade i en blå uppblåsbar barnpool på gården, när Anna och hennes föräldrar oväntat dök upp.

- Jag vill också bada! Hojtade Anna och slängde alla kläder på gräsmattan, för att sedan hoppa i poolen med ett plask.

Väldigt oskyldigt, men Anna sa att hon hade inga pojkkompisar, så hon var lite nyfiken på min snopp, och ville gärna känna på den. Hon satt bredbent och ville att jag skulle känna på hennes springa, men det gjorde jag aldrig. Det som hände var att min lilla snopp växte lite och blev hård när hon lekte med den, och det kändes okay, så jag lät henne fortsätta. Efter en stund sa jag:

- Jag måste kissa. Mamma har sagt att jag inte får kissa i vattnet, men jag får kissa i gräset. Anna tittade nyfiket på, och sa:

- Jag måste nog också kissa. Vill du titta var det kommer ut?

Anna hukade sig bredbent, och jag satt i gräset en bit framför, och såg när en gul stråle sprutade ut från hennes springa. Lite konstigt att se, men jag tänkte inte mer på det. Vi fortsatte bada, och Anna fortsatte leka med min snopp, och hon hasade sig närmare, tog min hand och förde den till sin springa. Det är skönt när du smeker där viskade hon, men jag vågade ändå inte fortsätta. Det var bara tur att våra lekar aldrig upptäcktes, för strax efter kom mamma och sa att vi skulle komma, och få saft och bullar.

Det var väl allt som hände den sommaren, men jag fortsatte själv att leka med snoppen, för visst var det märkligt hur hård den kunde bli, och faktiskt var det skönt att krama den också.

Ungefär samma sak hände en gång till samma sommar, och även sommaren därpå, så Matte kände att det började bli en spännande vana att leka med Anna, och det gällde så klart när de var nakna. Därefter kom ett par år då de inte sågs, så det blev lite spännande året därpå. Matte var sju och Anna tio. Framför allt Anna hade lärt sig en del spännande saker om sex, och lade då ihop detta med sina erfarenheter med Matte, som ju också lärt sig ett och annat, framför allt från kompisar på sexårs, med äldre syskon. Den blå barnpoolen låg kvar i förrådet, då den var för liten för två lite större barn.

 

Matte hade precis gått igenom sina minnen så här långt, när Anna svängde in hemma på gårdsplanen. Föräldrarna jobbade, så de var själva. Anna väntade sig nog att Matte bara skulle hoppa ur, så hon kunde fortsätta hemåt.

- Har du bråttom? Undrade Matte.

- Nä egentligen inte, jag ska hem, men jag har inga tider att passa.

- Vänta lite här då. Du behöver inte stänga av motorn.

Anna förstod ingenting, och blev ännu mer förundrad när han kom släpande på ett par järngrejor från garaget. Det var två ramper, som han nu satte bakom bakhjulen och sa åt henne att backa. Efter tre motorstopp hade hon backat upp, och Matte lade sig då rygg i gruset bakom bilen, och ålade sig in en bit under.

- Du Anna, det här ser inte bra ut. Bakre ljuddämparen håller på att ramla i bitar… Totalt sönderrostad… Jag hade hoppats på att kunna göra en provisorisk lagning, men det är nog enklare att trolla med snoppen. Sa han med ett skratt, och fattade inte själv var han fick det uttrycket ifrån. Kanske från någon minnesbild då han lekt med Anna tidigare? Plötsligt kände han sig pinsam. Rodnande tittade han på Anna och försökte prata bort sin fadäs.

- Vill du att jag ska fixa det här innan du ska åka hem?

- Men det gick ju inte, sa du.

-Jo om man byter ljuddämpare. Farsan är hemma om ett par timmar, så jag kan messa honom och be honom köpa en på mekonomen. Det tar inte lång stund att byta den.

- Men… Vad kostar en sån? Jag har nästan inga pengar.

- Den är inte dyr, så den kan du få, för att du skjutsade mig hem.

- Men snälla nån. Det låter som du gör en dålig affär. Och förresten, inte visste jag att du är bilmek.

- Jag är bara hobbymekare. Jag har en 66:ans amazon i garaget som jag renoverar. Tänkte att den skulle bli klar tills jag fyller 18.

- Så häftigt! Jag kom att tänka på, ska vi gå på samma linje som dom gånger vi träffats tidigare? Om jag får trolla lite med snoppen? Du har ju blivit så jävla snygg. Sa Annna

 

Matte rodnade ordentligt när hon gick emot honom och drog varsamt med anden över hans gylf. Han flämtade till men backade inte, utan tog mod till sig och kupade händerna över hennes numera välväxta bröst.

- Kommer du ihåg sist vi sågs? Du var 12 och jag var 15 och du tyckte mina tuttar var stora och fina, och din kuk hade också växt till sig. Det var kris för mig då jag åkte… Jag var ju 15, och hade förfört en tolvåring. Tänk om det hade kommit ut! Jävlar så sexig du var då, och jävlar så skönt det gick för mig då jag red din stake ute i förrådsboden.

- Det var första gången det gick för mig, så gissa hur mycket jag har runkat sedan dess. Synd bara att du inte kan rida mig idag… Då blir du garanterat på smällen.

- Det är lugnt. Jag vet inte varför jag älskar allt som har med sex att göra, men jag var säker på att snart hitta en pojkvän, så jag började med p-piller för mer än ett år sedan.

- Men har du någon kille nu då?

- Nä det har inte gått så bra. Första försöket var en kille som bara ville träffas för att ha sex, och han var inte ens bra på det. Andra försöket var en idiot som bara skulle knulla mig i röven. Han sa att man gör så, för att det inte ska bli några barn, men han gjorde illa mig helt vansinnigt, så jag bad honom att helt enkelt dra åt helvete… Eller när han struntade i att jag sa nej, för andra gången, så sa jag aldrig något mer än IDIOT!. Jag slet mig ur hans grepp, drog på en knytnäve allt vad jag orkade, rakt i över hans näsa, och medan han ojade sig över det, så fick han en välriktad spark mitt i skrevet, och när han då rullade ihop sig kvidande, så rullade jag honom vidare ut i trapphuset. Så arg har jag nog aldrig varit, vare sig förr eller senare, och jag fattar inte var jag fick alla krafter ifrån. Jag slängde ut hans kläder från balkongen, och sedan dess har jag aldrig sett honom. Då tänkte jag då att jag skulle aldrig ha någon pojkvän, men efter några veckor tänkte jag lite till, och då tänkte jag på dig. Du har ju allt som dom killarna inte har, även om du är mycket yngre. Nu måste jag rensa hjärnan lite. Här står jag och blir superkåt på världens finaste kille… Då vill man ju inte tänka på idioter.

 

Matte tog sista steget fram, så han nådde att kyssa Anna, och det blev strax ett intensivt hånglande. Efter en stund flämtade Matte:

- Visst kan vi gå in? Jag känner att du knäpper upp mina brallor, kuken är stenhård, men vi kan ju inte knulla här ute. Det kan ju bli lite uppståndelse om någon passerar på vägen.

Matte och Anna stapplade sig in, utan att sluta kyssas. Innanför den lilla hallen var köket, och det var dit Matte styrde Anna. De fortsatte hångla, och klädde hastigt av varandra, under ett intensivt flämtande.

- Jävlar vilken läcker kuk! Gnydde Anna och var på väg ner på knä för att smaka, men Matte höll henne kvar stående.

- Det här har jag aldrig vågat på riktigt, men nu är det dags. Flämtade Matte och sjönk ner på knä. Han drog ner hennes stringtrosor, och hon var nära att tappa balansen när hon skulle kliva ur dem, men det gick vägen

- Sätt upp en fot här på stolen, för nu vill jag smaka ordentligt. Sa han och lyfte i hennes ben för tydlighetens skull.

- Din fitta är ju både läcker, och du doftar underbart. Säg till om något inte känns bra. Viskade han och sträckte ut tungan mot hennes klitoris. Anna kved och stönade strax allt högre.

- In med en massa fingrar i fittan, jag kommer!!! tjöt Anna efter en stund, så det säkert hördes över halva byn. Guuud!!! pep hon utdraget och pressade Mattes ansikte mot fittan.

 

Matte kände hur hennes slida kramade och pulserade runt det två fingrarna han hade i henne, och hennes intensiva orgasm ebbade bara sakta ut, medan hon sjönk ihop framför honom. Hon lindade armarna om hans hals och flämtade fram: Tänk vad som kan hända på bara några år. Någon duktig tjej har lärt dig exakt hur en flicka ska behandlas.

- Jo definitivt, och hon sitter precis framför mig. Måste erkänna att jag hittade ett filmklipp på nätet, som jag försökte kopiera.

- Älskade vän. Det här var den häftigaste fittsugning jag någonsin fått. Jag gissar att du är sprutklar, så vill du ha en avsugning eller knulla? Sa Anna och rörde försiktigt hans dreglande kuk, vilket fick honom att rista i hela kroppen.

- Lägg dig på rygg på kökssoffan. Jag vill ha dig riktigt nära när jag tränger in.

 

Anna lade sig på den smala soffan, med ena benet upp över ryggstödet, och sträckte armarna mot Matte. Han ställde sig på knä mellan hennes ben och böjde sig framåt, för att först smaka och suga på hennes tuttar, känna hur vårtorna blev hårda, för att sedan fortsätta uppåt och kyssa hennes läppar. Det kysstes en stund, och deras tungor lekte vildsint med varandra.

- Du får styra, men runka inte… Jag vill hinna komma in i dig innan jag sprutar. Flämtade Matte medan han försiktigt rörde sig och kände hur ollonet gled fram och åter mellan hennes hala blygdläppar.

- Välkommen in… Jag tror du tänker ge mig ett jättesprut idag. Jag blev imponerad när du gav mig en kladdig klick för tre år sedan, men nu har jag en sexig älskare över mig, och dessutom laddad för sitt livs sprut. Snabbt eller långsamt… Gör det som känns bäst för dig. Jag tror jag kommer igen. Flämtade Anna när hon kände hur kuken gick i botten.

- Jag tänkte ”långsamt”,men det går inte. Din fitta kramar helt sanslöst skönt. Kuken exploderar strax! Kved Matte och började jucka helt besinningslöst. Han kände hur fittan kramade ännu kraftigare, och Anna höll fast Matte med hälarna mot hans stjärt.

- Känner du… Jag kommer… Och du också va? Kved Anna när hon kände hur kuken pulserade fram sin sperma, medan han hade den hårt inborrad i henne.

Dom flämtade och kysstes en stund, innan Anna försiktigt viskade.

- Vilken tur att vi båda kom så fort.

- Hur så? Var det inte bra? Sa Matte med ett uns av oro i blicken.

- Det var mitt bästa knull någonsin, men jag måste säga att jag ligger jävligt obekvämt på en här träbänken.

 

Matte konstaterade att att han var tvungen att klä sig igen, för att sätta igång en kastrull med potatis. Hans föräldrar skulle komma från sina jobb, från varsitt håll, ungefär en halvtimma senare.

- Va fan… Jag hittar inte mina trosor, sa Anna.

De hjälptes åt att leta runt hela köket, under kökssoffan och till och med ute i hallen, även om dom var ense om att det var i köket de klädde av varandra.

- Strunta i det. Jag kan åka hem utan trosor. Hoppas bara att du hittar dom före dina föräldrar. Skrattade Anna och fortsatte:

- Du får väl erbjuda dig att storstäda köket. Sa Anna medan hon fortsatte att skratta.

Det var tur att dom hade lite tidsmarginal, för bara en stund senare kom Mattes mamma hem, lite tidigare än vanligt, och överraskad av att Anna var på besök, så det blev en snabb förklaring om mötet på caféet, Väntan på bussen och att Anna, med nytaget körkort gärna skjutsade. Sedan blev det ju ljuddämparen då, som pappa snart skulle komma med. Mattes mamma började duka för middagen, och brast genast ut i ett gapskratt.

- Vilken snygg dekoration vi har fått i lampan över bordet! Fick hon fram medan hon skrattade. Där hängde Annas svarta stringtrosor…

Anna rodnade kraftigt och kämpade för att komma på en bra bortförklaring, men hon hann inte, för Matte tänkte att det var ju bara att säga som det var:

- Det måste ha blivit när jag drog av dig dom, och du vinglade till, så du klev på resåren, och när du lyfte på foten så stack dom iväg, ungefär som när man skjuter iväg en gummisnodd.

Mattes mamma tog ny sats, och skrattade ännu mer. Anna tog trosorna och gick på toa för att sätta på dom, och när hon kom tillbaka så hade Mattes mamma sansat sig och sa:

- Ni är ju tillräckligt vuxna båda två, så ni vet vad ni gör, och då ska vi väl inte göra någon större grej av det här, men erkänn att det är ganska avslöjande, med ett par trosor i kökslampan! Sa hon och skrattade lite till.

Matte och Anna satte sig i vardagsrummet, strax bakom köket. Pinsamt var det ju definitivt, så de sa inte så mycket, men Anna satt och smekte hans kind, som för att trösta, då hon tog på sig att vara skyldig för hela fadäsen.

- Alltså, hur fortsätter det här? Är vi tillsammans nu? Sa Matte tyst, för han ville ju inte dela snacket med mamma.

- Det här blev supersvårt. Ingen annan kille har älskat så skönt med mig, men jag förstår om du blir ledsen, om jag säger nej. Jag hoppas ju att hitta en schysst kille som kan vara med och dela på hyran, någon som jag kan åka på utlandssemester med, och så småningom skaffa barn med, även om just det kanske dröjer. När jag var som du, 15 alltså, så hade jag inte hittat någon som jag ville ha som pojkvän… Jag ville nog ha någon som var lite äldre, och inte så barnslig, så redan då, när jag var 15, så var faktiskt du den enda som jag haft mest sex med. Visst är det galet? Du är så otroligt mogen, och en så fin kille, men det är ju mycket som inte funkar då man är som du, dvs 15. Vad tror du dina föräldrar skulle tycka om du du sa att du skulle flytta in hos mig?

 

Matte var så klart ledsen, men han förstod ju att det inte skulle funka, så han deppade. Han satt och lutade sig mot Anna och tog emot hennes tröstande smekningar.

I nästa minut kom Mattes pappa hem, och Matte fick dra hela historien igen, om varför Anna var här.

- Så när vi ätit så ska jag byta hennes ljuddämpare. Hennes gamla volvo hörs ju över hela kommunen! Sa Matte och försökte se ut som sitt vanliga glada jag. Både Matte och Anna tittade oroligt på hans mamma medan dom åt, och var rädd att hon skulle börja snacka om missödet som hänt, om man nu kan kalla världens skönaste knull för ett missöde.

 

Att byta ljuddämparen gick ju precis så bra som Matte räknat med. Han funderade på hur han skulle kunna få ett sista äventyr med Anna innan hon åkte hemåt, så han kom på att dom nog behövde göra en provtur för att kolla så det inte hördes några andra missljud. Han öppnade ytterdörren och sa till mamma, som var kvar i köket, att han skulle följa med Anna på en liten provtur. Det verkade som om mamma förstod direkt, då hon svarade utan betänketid:

- Gör du så, och ett litet tips bara, om Anna inte hittar sina trosor, så kanske dom hänger i backspegeln.

 

Matte blev så generad att han inte fick fram något svar, utan gick ut till Anna, och satte sig i bilen.

- Vet du vad morsan sa. Sa Matte.

- Nä?

- Att om du fick problem att hitta trosorna medan vi provkör, så kan du kolla om dom hänger i backspegeln.

Anna gapskrattade, startade och backade ut.

- Helt underbart! Så här tyst gick då inte bilen då jag köpte den! Du kan få bli min chefsmekaniker! Sa Anna glatt.

- På ett villkor då… Att jag får betalt i natura. Sa Matte och kände att det stockade sig i halsen, för han insåg att det skulle nog aldrig hända. Han hade svårt att acceptera den tanken.

-Sväng höger på den lilla skogsvägen här framme. Där går det bra att vända. Sa Matte.

- Du menar att jag svänger in, och backar upp på grusvägen igen?

- Nä kör bara. Vägen slutar med en vändplan bara 50 meter bort, där är det lätt att vända, och även lätt att öppna bagageluckan för att kolla så allting är i ordning där.

 

Anna stannade och de klev båda ut, och gick mot bagageluckan. Hon anade vad Matte ville, och tänkte inte hindra honom. Hon öppnade bakluckan och sa:

- Titta vad jag har gjort. Städat och gjort fint, så här kan man ju faktiskt sova.

- Mmm, ursäkta om jag gör dig besviken nu. Kolla ner här. Sa han och lyfte på den tygklädda golv-delen på högra sidan.

- Ehhh, vad ska jag titta på? Sa Anna förvirrat.

- Vad ser du där nere? Sa Matte och sträckte fram sin fot in under bilen.

- Jag ser din sko. Ska det vara så?

- Nä det är ju ett stort jävla rosthål. Jag såg det när jag bytte ljuddämparen. Det där måste svetsas om du ska få den genom besiktningen.

- Oj, det låter dyrt. Sa Anna oroligt.

- Så här är det: Oavsett det vi pratade om tidigare, om att vi aldrig blir ett par, så tycker jag så inihelvetet mycket om dig, så jag hjälper dig gärna att svetsa.

- Oj, kan du sånt också!

- Farsan har lärt mig. Han har en liten hobbysvets i garaget, så vare sig han eller jag är något proffs, men det där borde jag kunna fixa.

 

Efter lite mer snack om gamla rostiga bilar, så sa Matte utan omskrivning:

- Det som hände tidigare idag gjorde mig nästan galen. Det var bara så häftigt, så även om jag inte tänkt ta betalt av dig, inte ens i natura, så kan du gärna få påminna mig om vilken fantastisk kuksugare du är… Snälla… sa Matte och drog ner blixtlåset i gylfen.

Anna log och kysste honom, medan hon öppnade hans bälte, och drog ner hans byxor ner mot knäna. Kuken sprätte upp, helt stenhård trots att Anna just släppt ut den.

- Sätt dig ner. Sa hon och puttade honom varsamt bakåt, så han satte sig i bagageutrymmet.

- Vilken tur att du har en kombi, annars hade det här blivit jobbigt för dig. Sa Matte medan hon först runkade lite, och sedan övergick till att suga hans ollon. Anna stod framåtböjd, och hon sa efter bara en liten stund:

- Det här blev skitjobbigt för ryggen, och jag vill inte skita ner byxorna, så jag klär av mig lite. Sa hon och rev snabbt av sig både jeans och trosor.

- Aaahhh, det där kan du verkligen! Stönade Matte när hon ställde sig på knä och tog halva kuken i munnen. Matte njöt och stönade allt mer.

- Vänta, jag har ju inget att torka mig runt munnen med. Vill du spruta i fittan istället? Res dig så ska du få se något häftigt. flämtade Anna och reste sig upp från sitt knästående. Hon särade på fötterna, svankade, och böjde sig framåt, så hon lade kinden mot golvet i bagageutrymmet.

- Vad ser du?

- En gammal volvo.

- Inget mer?

- Jo en naken rumpa.

- Men sluta retas. Vad ser kuken då?

- En glänsande rosa springa, som den helt desperat vill leka med.

- Men låt den göra det då. Fittan är lika desperat. Kuken är inbjuden längst in i min grotta.

- Åhhh, Är det här rätt väg då? Retades Matte och lät ollonet sära på hennes blygdläppar extremt långsamt.

- Precis, men tryck på dörrklockan då jag vet att du är på väg.

 

Matte funderade ett par sekunder på vad hon menade, men kom på att hon nog ville ha lite massage på klittan.

- Ja, nu vet jag att du är på väg. Fortsätt att ringa på, snälla… kved Anna.

Matte gnuggade klittan lätt, men ändå snabbt och intensivt, och kände hur fittan knep och kramade lite ryckvis.

- Känner du kramarna nu! Flämtade hon fram ryckvis, för att sedan sluta andas för en stund, medan hennes orgasm kramade och pulserade runt kuken.

- Så där ja, fittan måste vara törstig, som den har jobbat, här kommer en törstsläckare. Stönade Matte, och ökade juckfrekvensen bara så pass att han kände hur orgasmen byggdes upp.

- Bara lite till nu… Är du beredd? Flämtade Matte ansträngt.

- Jag älskar att känna hur du sprutar! Ge mig varenda droppe! Kved Anna och försökte knipa lite extra med musen, för att försäkra sig om att hon verkligen fått även sista droppen.

 

Både Anna och Matte var lyckliga efter detta spontana upptåg. Se satt flämtande intill varandra, kysstes och kramades, tills Anna började säga:

- Vet du Matte, vi borde inte… men där avbröt han henne med ett hyssssh.

- Jag vet vad vi inte borde, och det du sa tidigare gäller fortfarande. Men bland allt vi inte borde, så skulle du inte ha sugit min lilla snopp när jag var fyra, men jag minns ändå att det kändes jävligt häftigt, precis lika häftigt som när du red kuken då jag var tolv, och det som hänt idag, det slår alla rekord. För din skull så hoppas jag verkligen att du snart träffar en kille som vill något annat än göra illa dig, och jag lovar att så långt jag kan, så ska jag hjälpa dig med bilen i fortsättningen, och det är inget knull-krav på det. Den hjälpen är du värd bara för att du är en så extremt fin kompis.

- Tack Matte, för att du är också en så otroligt fin kompis, och jag hoppas verkligen att även du träffar en vän som är lika kramvänlig som du själv. Jag kommer att leva på den här dagen riktigt länge. Sa hon och kunde inte stoppa den tår som rann från ena ögonvrån.

- Och jag har ju minnen att runka till, så det räcker länge. Jävlar vilken syn när du vände upp fittan mot mig för en stund sedan. Det måste vara det absolut sexigaste sättet att se en fitta på.

 

De klädde sig och styrde tillbaka mot huset där Matte bor. Anna hade gett honom en souvenir, utan att han visste det, för hon satte aldrig på sig sina svarta stringtrosor igen, utan när dom kramades en sista gång på gården hos Matte, så tryckte hon ner dom halvvägs i hans bakficka. Efter en sista intensiv kyss så gick Matte in, och Anna log när hon såg sina trosor hängande från hans ficka. ”Hoppas dom hänger med ända in” tänkte Anna, när hon såg att det mesta hängde utanför. Hon kunde inte hålla tillbaka ytterligare en tår medan hon satt i bilen och bara tänkte på det som hänt. Hade hon verkligen gjort rätt? Kunde inte Matte bli hennes pojkvän, trots åldersskillnaden? Hon försökte parkera tankarna, för att ta ett beslut senare, och skulle just vrida på tändningsnyckeln, när hon hörde genom den stängda ytterdörren Mattes mamma ge upp ett gapskratt, och strax efter skrattade även hans pappa, så hon log för sig själv när hon backade ut och körde mot stan igen.

Visst kände Matte en förnedring av att de skrattade åt honom, men tankarna på vad han och Anna hade gjort övervägde, så henne trosor var perfekta att lukta på, när han senare på kvällen runkade fram en härlig sats.

 

Det hade varit en omtumlande eftermiddag för både Matte och Anna. Matte hoppades att hon snart skulle dyka upp för att få hjälp med bilen igen, men undrade samtidigt om det skulle kunna bli ett tillfälle då dom skulle få vara ensamma hemma. Skulle han verkligen vilja hjälpa henne med bilen utan att få knulla? Svaret var definitivt ja.

 

Dagarna och veckorna rullade på, utan att någon av dem visste hur framtiden skulle se ut, så deras dag med ohämmat sex, blev snart bara ett skimrande minne, som kanske aldrig skulle upprepas.

 

SLUT.

 

 

 

*** Som vanligt har min fantasi lätt att skena, så kanske kan det bli en fortsättning, eller kanske en fortsättning för var och en… Lovar inget. Nu är det nästan sommar, och då ska man ju inte bara sitta inomhus och skriva***

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Mr_Solen

Härlig kärlekssaga som man givetvis vill vet hur det slutar.... Volvo! check, villa? hund?

Solen

23/6, 2021 kl. 09:00