Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/9, 2021 kl. 11:19, av MS777_123

Gäster

Del 2 av 2 i serien En väldresserad man

  • Stå still! Sa kvinnan och reste sig.

Det ringde på dörren igen. Någon var otålig. Hon gick mot dörren. Det fanns inget kikhål och hon kände sig lite osäker på om hon skulle öppna.

  • Vem där? Ropade hon genom dörren.

  • Kan vi få komma in? Svarade en kvinnoröst. Vi har blivit utelåsta.

Sofia vred om låset och öppnade dörren. Utanför stod två kvinnor i 25-årsålder. Båda alldeles för lätt klädda för oktobervädret.

  • Snälla, kan vi få komma in? Vi har låst oss ute, sa den ena av kvinnorna.

Det här kan bli spännannde tänkte Sofia. Ni är väl inte pryda, frågade hon? Jag håller på att dressera min man.

  • Dressera? Frågade den andra kvinnan.

  • Ja, dressera, svarade Sofia.

  • Vad betyder det?

  • Ni ska få se, jag heter Sofia förresten

  • Anna.

  • Mikaela

  • Välkomna in! Avslutade Sofia samtalet och öppnade dörren på vid gavel och släppte in kvinnorna.

Henrik stod fortfarande lydigt på alla fyra och hade hört samtalet. Paniken kom över honom när han förstod vad som höll på att hända. Sofia tänkte visa upp honom för helt okända människor! Hjälp tänkte han, det här händer inte. Samtidigt så gjorde hans penis nya desperata försök att bli hård, men det gick ju naturligtvis inte, inlåst som den var i kyskhetsbältet.

Sofia gick före Anna och Mikaela in i vardagsrummet.

  • Det här är min man, Henrik, sa hon och slog ut med armen.

Henrik stod fortfarande still på alla fyra. Han putade fortfarande maximalt med stjärten upp i luften för att visa sin underkastelse och lydnad. Han hade fortfarande munkaveln i munnen och den var fortfarande fastlåst med ett hänglås vars nyckel låg i Sofias ficka. Han hade fortfarande en kedja med hänglås som band ihop hans fötter. Också den nyckel låg i Sofias ficka. Vibratorn som satt ihop med hans kyskhetsbälte surrade fortfarande och naturligtvis låg nyckeln till kyskhetsbältet också i Sofia ficka.

 

Både Anna och Mikaela skrattade till när de såg honom. Oj, sa Mikaela, ja dresserad verkar han ju i alla fall vara! Ja, verkligen, fyllde Anna på. Så ska det se ut! Så skulle jag vilja ha min sambo.

  • Ja, hur ska jag få min pojkvän att puta med stjärten sådär, frågade sig Mikaela högt.

Det är inte alls så svårt försäkrade Sofia. Män är läraktiga och kan dresseras ungefär som hundar om man bara vet hur man gör. De är inte alls så dumma och tröglärda som många kvinnor tror. Det handlar om pedagogik, inlärning, morot och piska. Speciellt piska!

  • Hur har du burit dig åt? Undrade Mikaela.

  • Han sitter ju inte fast helt? Det ser ju ut som han kan resa sig när han vill? Varför gör han inte det? Fortsatte Anna.

  • Det är klart han kan, sa Sofia. Det är här träningen och disciplinen kommer in. Det är ju inte helt sant heller. Ser du kedjan mellan fötterna? Dessutom är munkaveln och kyskhetsbältet fastlåsta med hänglås. Så lite kontroll har jag, men visst, han kan resa sig upp om han vill och törs.

  • Ibland binder jag honom strikt men på många sätt är det mer tillfredställande att ha total kontroll över en man som kan gå precis när han vill men som väljer att stanna, fortsatte Sofia. Varför springer inte en väldresserad hund iväg?

  • Det är väl skillnad, kom det från Mikaela.

Sofia skrattade till, man kan tro det sa hon, men det är inte det. Det är samma sak.

 

 

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.