Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/12, 2021 kl. 14:49, av hunken07

Svallvågor

Del 2 av 6 i serien Betraktelser

Ibland uppstår den där erotiska kemin ur tomma intet.
Lika trevligt varje gång, tänker jag.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

Sååå, Hunken. Jag visste att Du skulle ta mina försiktigt kritiska rader på bästa sätt och hoppades på att Du skulle göra ett försök.

NU är novellen, fel, din berättelse tydligare och lättare att läsa. Det är nästan så att jag hör de kluckande ljuden i vattenlinjen en tidig morgon och de första försiktiga ljuden i stag och vant och mindes vad som den gången senare hände, när jag naken hoppade i land...

Tack! // Huldran.

11/12, 2021 kl. 03:20

#2

hunken07

NU! Nu tror jag, efter viss mödosam redigering, att denna novell ska bringa även den kräsne läsaren en högre grad av njutning ;)

10/12, 2021 kl. 14:00

#1

Huldran

Hunkens text utvecklar sig långsamt. Efter ett tag känns den nästan som balsam för den medvetne läsaren.

Dock kan den uppfattas som något svårläst. Speciellt mot slutet, då personernas tankar och löpande text ibland kan vara svår att särskilja. Jag skriver något om det i gästboken.

I övrigt en väldigt fin text! //Eva-Lena.

8/12, 2021 kl. 22:44