Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/2, 2022 kl. 16:47, av Ludde2

Gerd och Sven återföreningen

Del 4 av 5 i serien Att glömma

Gerds hämnd på Sven kom av sej å det grövsta. Nu, nu, skulle hon minsann visa vad hon lämnat, hon skulle visa att hon inte alls var värdelös som han sagt.

 

Hon hetsade honom på flera olika vis, hon visade vad hon hade under morronrocken, det var inget hon var rädd för nu mera, både Krister och Inga sa att hon hade en mycket smaklig kropp som hon inte skulle skämmas över, det hon hade sett i spegeln fick henne att tycka det samma när hon kollade ordentligt.

Att det fanns så mycket känslor i den kroppen hade hon inte en aning om, hon hade massor att ta igen, det skulle Sven få hjälpa henne med hade hon bestämt.

- Jag har fått klart för mej att jag gått miste om en massa sköna saker, att du ligger bra till för att hjälpa mej att ställa till rätta dom missarna, kan du tänka dej att ställa upp på det.

- Om det som du vill ha hjälp med är i stil med vad som du visade alldeles nyss då ställer jag upp, jag ställer upp till hundra procent, om jag orkar.

- Jag vill att du hjälper mej att få vara med om det som jag sa ifrån om tidigare, jag begriper att jag inte var riktigt klok då, att jag inte visste bättre. Jag har fått lära mej att mina bröst är mycket känsliga, för att inte tala om vilka känslor jag har mellan benen, på och inne i fittan, där i slidan finns det massor med känsliga ställen.

- Brösten men mest fittan var tidigare förbjudna områden, där fick ingen vara och kladda med några fingrar och händer då blev jag sur, jäklar vad fel jag hade.

-  Det är sådana saker som du ska hjälpa mej med, skulle jag få något återfall till mitt tidigare helt felaktiga beteende måste du ge mej en riktig tillrättavisning. Som jag känner just nu kommer jag inte att protestera mot något, du får göra precis allt som du vill, det är säkert det som jag vill också, du har nog insett att jag har blivit en annan människa nu.

- Får jag komma med önskemål?

- Visst får du det, önska på du bara, om jag kan så ska jag uppfylla dina önskningar.

- Jag vill att du gör allt det där som var tabu tidigare allt som jag sa ifrån om i min enfald. Börja leta fram min klitoris, den finns där det vet jag, det är lättare att hitta den nu när det inte är en massa hår i vägen, sug på den hårt och intensivt, jag har fått lära mej att fittan inte är äcklig, du gillar ju att slicka och suga på den, för att inte tala om att jag gillar det.

Sven satte igång att bearbeta hennes klitoris, hårt och intensivt, han fruktade att han gjorde henne illa, inte gjorde han det, hon njöt och tyckte det var himmelskt skönt. Hon gick upp i brygga och ropade efter mer, mer fortsätt så där, jag koMMER, DET GÅÅÅR FÖR MEEEEJJJJ.

Hon orkade inte stå kvar så där i brygga, hon föll ihop.

När hon rasat ihop och låg där på sängen, när talförmågan återkom, så pustade hon fram kan du hitta min G-punkt tror du, det är ett av dom där känsliga ställena inne i min slida.

- Det går säkert bra, förhoppningsvis så blir det ett väldigt skönt upphetsande letande. Jag vet var den finns, jag kan väl leta efter den en stund, inte ge mej på den direkt.

Sven förde in ett par fingrar i hennes slida, han hittade G-punkten på en gång, hon var så upphetsad att den var som en svampig. knottrig liten tuva, han hoppade över den och fortsatte att söka runt i hennes fitta.

- Nej, nej sluta inte du var på rätt ställe, fortsätt där. Nu kände hon på samma sätt som när Krister fick till en fontänorgasm för henne.

Sven gick tillbaka till den där tuvan med sina fingrar, nu hände samma sak som när Krister höll på, Svens fingrar var lika sköna dom, hon fick en fontänorgasm, det sprutade och sprutade.

- Om du står ut med det blöta i sängen så måste du knulla mej, du måste låta mej få smaka på din kuk. NU, NUUU RAPPA PÅ MED KUKEN.

Det som sprutade om Sven blandade sej med det som hon sprutat. Dom blev alldeles nersmetade och sängen var inget trevlig att ligga i, det som från början var varmt och skönt blev snart kallt och äckligt.

- Vi måste tvätta av oss och bädda rent i sängen, dom rev ut alla blöta sängkläder och lät sängen stå och lufta sej en stund.

- Kan vi ta oss ett varmt bad föreslog Sven.

- En utmärkt idé tyckte Gerd.

Dom tappade upp ett varmt bad och satte sej i badkaret, dom hjälptes åt att blaska av varandra det som sprutat, hon satte sej mellan hans ben framför honom med ryggen mot honom. När hon satt på det viset kom han åt att leka med hennes bröst, han rullade bröstvårtorna mellan fingrarna, hon hade stora svårigheter att vara stilla, hon tryckte sej bakåt mot hans kuk, den var stenhård mot hennes rygg, hon gnuggade sej mot kuken, det blev en hel del skvalp av vatten.

- Vill du att jag ska tvätta ditt hår, frågade han.

- JA, JAAA, det skulle jag säkert gilla, det tycker jag är skönt.

Han ställde sej på knä bakom henne och började massera hennes hårbotten, nu blev hon alldeles vild, inte blev hon lugnare av att känna hans kuk som han gned mot hennes rygg.

Hon vände sej om och sög in hans kuk i munnen så långt hon kunde. Det var tur att dom var i badrummet, det blev ett väldigt plaskande, inte bara från badkaret.

Dom klev ur badet och torkade av sej det värsta, han satte sej på toastolen och drog ner henne över kuken, den åkte in i botten på en gång, hon satte i gång att hoppa upp och ner på kuken, efter några sekunder med den juckartakten så gick det för henne så att hon nästan svimmade, hon hängde över hans axel som en trasdocka, kuken som sprutade för fullt åkte ur henne, dom sista dropparna hamnade på golvet. Han reste sej upp med henne hängande på honom, med kuken tryckt mot hennes mage, på det viset bar han in henne i sovrummet, han sparkade undan sängkläderna, madrassen vände han så att den torra sidan kom upp, där lade han ner henne.

När han lade ner henne på sängen slog hon upp ögonen.

- Var har jag varit frågade hon.

- Du har varit en sväng till sjunde himlen, för ett kort ögonblick trodde jag att du hade avlidit, men du var bara avsvimmad som väl var.

- Om jag absolut ska dö så här i förtid vill jag dö på det här viset. Jag har varit blyg, pryd och lite rädd. Jag har fått lära mej nu att allt det där var alldeles i onödan, alla dom där negativa tankarna och känslorna dom var, ja dom var negativa. Som du märkt har jag kommit på andra bättre tankar. Alla tankar på hämnd dom är som bortblåsta, nu vill jag belöna dej i stället.

 

- Vi städar upp här i sovrummet, fixar nya sängkläder och gör sängen klar för en ny omgång, men först ska vi sova ett par timmar, åtminstone jag är alldeles slut, det är inte så länge sedan jag återuppstod från de döda. Det känns som om du också behöver vila ett tag.

Gerd kollade hur hans kuk kändes, den var som en blöt trasa som hon torkade av med dom gamla lakanen innan dom fick gå i tvättmaskinen.

- En tupplur kommer att göra underverk, sa hon när hon hade hans kuk i handen.

 

 Det var Sven som vaknade först, han låg och tittade på henne där hon låg naken bredvid honom, hon hade ena benet lite uppdraget och visade en lätt öppen fitta som var fuktig på blygdläpparna, hon såg änglalikt salig ut där hon låg, hon sov som ett litet barn.

Det var tydligt att hon drömde något, det började låta om henne och blygdläpparna gled isär lite mera. Hon tog ner sin hand till fittan och förde in några fingrar där, hon hittade sin klitoris, det var lätt att hitta, den var ganska stor och stack fram tydligt ur sin huva nu när all hindrande hårväxt var borta, hon   började låta mycket mer. Han lät henne hålla på med att pilla på sin klitoris en stund det var tydligen mycket skönt för henne. Han tyckte om det han fick se det hade aldrig hänt tidigare att hon pillade på sej själv så där, definitivt hade han aldrig fått se det.

När hon börja pusta och stöna ännu mer och orma och hoppa med hela underkroppen puttade han bort hennes hand. Han ersatte den med sin egen hand.

Sven kunde inte veta att hon drömde sej tillbaka till när Krister höll på med hennes klitoris när hon var hos Krister och Inga senast.

Det bytet av hand som stimulerade hennes klitoris var inget som hon märkte något speciellt, det sköna fortsatte det var lika skönt med Svens hand.

- Jäklar som jag blivit, jag är lika kåt igen. Mycket är det som jag ska ta igen, jag måste försöka lugna ner mej lite, jag får inte skrämma bort dej för att det har slagit runt totalt för mej. Du måste tycka att jag är lite knepig som har gått så här från den ena ytterligheten till den andra.

- Jag måste erkänna att jag inte riktigt känner igen dej, den pryda, rädda tråkiga Gerd har ersatts av en het, kåt alldeles fantastisk sängkamrat. Om,,, jag säger om det skulle bli för mycket för mej, vilket jag hoppas att Gud förbjuder, då kommer kuken lägga av, förhoppningsvis för tillfället.

- Fortsätt som du börjat jag mår som en prins, du ska absolut inte ändra på något.

Gerds fitta var vidöppen och sjöblöt och Svens kuk var som ett järnrör.

Han rullade upp på henne och körde in kuken i henne, hårt och ända in i botten.

- JA, JAAAA, tjoade Gerd till.

Sven drog ut kuken, mycket sakta, när han kom till den där G-punktstuvan med sitt ollon stannade han till och gnuggade lite extra.

- Gerd pustade och stönade, gör om det där, gör det, där inne i botten känns det som om du knackar på ”pärleporten”, när du gnuggar på G-punkten då öppnar sej DEN POOORTEEEEEEN.

- DET GÅÅÅR FÖR MEEEJJJJ, jag dör igen, DET ÄR SÅ SKÖÖÖÖNT ATT DÖÖÖÖ SÅ HÄÄÄÄR………….

Inte dog hon, det gjorde inte Sven heller, han juckade så mycket han kunde och sprutade så mycket han hade kvar att SPRUUUUTAAAA.

- Är vi ett par nu igen, frågade Gerd, kan du förlåta mej för mina tidigare misstag, vågar du komma tillbaka till mej igen, nu när du fått känna på hur jag blivit. Komma tillbaka till den ”nya” Gerd.

- Vill hon ha mej tillbaka.

- JJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA, DET VILL HON.

 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.