Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/6, 2022 kl. 13:55, av Ludde2

Greger får återfall .

Del 3 av 3 i serien In Case of Emergency. ICE

Likt en alkoholist så fick Greger återfall. Gerd tar ned honom på jorden igen, där nere på jorden upplever dom sin egen himmel.

 

 

 

Greger ringde och ville komma till Gerd igen, det ville Gerd också så han var välkommen.

När Greger kom till henne rusade han in, han var så kåt att han förlorat stora delar av sitt förstånd, det var inte så mycket med det tidigare, han knuffade in henne i sovrummet.

- Häv dej kvinna jag vill umgås, ropade Greger. Vad menade han med det.

 Jo han menade lägg upp dej på sängen jag är kåt, jag vill knulla dej nu på direkten.

Gerd blev så snopen att hon bara ställde sej att titta på honom. Hon förstod att han fått ett återfall till sitt tidigare destruktiva beteende.

Det var precis det som hon själv ville, att hon skulle kasta sej på rygg med benen isär, så han kunde knulla henne, hon var minst lika kåt som honom, hon kände hur det nästan rann om fittan.

Det kunde hon inte erkänna, då skulle hon tappa sitt övertag på honom. Trots mycket stora svårigheter med sina egna känslor lyckades hon få honom att avbryta sin attack.

 

- Gå ut med dej du är välkommen hit igen när du slutat med dom här

”grobianfasonerna”. Det var nog tveksamt om det var den rätta metoden.

- Han kom på att han gått över gränsen och ångrade sej jättemycket, får jag komma tillbaka senare i dag, han var gråtfärdig när han kom på vilken stor dundertabbe han gjort.

- Det får du göra, du vet vilka villkor som gäller. Det måste du hålla dej till.

Det var lika svårt för henne, hon var så kåt att det kokade i henne.

Greger rusade ut, han tog ett varv runt kvarteret, så tog han ett varv till, han tog ett tredje varv, så stannade han till utanför på gatan, han hade lugnat ner sej, nu ville han göra ett nytt försök, så gick han in igen, det får bära eller brista tänkte han. Det var mindre än en halv timme sedan han blev utkastad.

Gerd hade i sin förtvivlan börja leta efter sin gamla dildo som hon inte kunde hitta. Hon var nästan desperat.

När det ringde på dörren så svor hon till, vad är det nu för jävla galning som kommer, hon öppnade i alla fall.

Det var Greger, han lade sej på knä med knäppta händer som han höll upp mot henne, snälla, snälla Gerd förlåt mej, det måste du göra, jag var så upphetsad förut, jag visste inte vad jag gjorde. Du har fått mej att bli beroende av dej, du måste förlåta mej, jag gör vad som helst som du vill att jag ska göra.

Greger menade vartenda ord som han sa.

Gerd veknade, det var inget svårt, res på dej vi glömmer det som hände, vi börjar om på nytt. Du är som en alkoholist, du får återfall, det kan du nog inte styra. Jag vill hjälpa dej över dom anfallen.

Att det egentligen var hon som mest behövde hjälp just nu, det behöll hon för sej själv. Tack vare att hon hade kläderna kvar så kunde inte Greger se hur det stod till med henne.

Hon tog med honom in i sovrummet igen och klädde av honom alla kläder och hittade hans kuk, den var blåröd och jättesvullen, har du ont i kuken frågade hon.

 - Ja JAA stönade han fram, den spricker snart, hjälp mej, du måste hjälpa mej.

Det visste hon att kuken den skulle inte spricka, han bara kände på det viset. Det kunde han gott få fortsätta med ett tag till.

Hon tog av sej sina kläder, sakta väldigt sakta, det var endast klänningen som hon hade att få av sej trosorna som blivit jätteblöta hade hon redan tagit av sej, BH använde hon inte, hon ställde sej så han fick titta på henne. Hon lät honom få en rejäl titt, hon vände och vred på kroppen och lyfte på sina bröst.

Greger kunde se hur det var ställt med henne, fittan var öppen och mycket blöt, han förstod att även hon hade stora problem.

Han försökte dra henne till sej men hon hoppade undan, hon skulle hjälpa honom, det skulle bli på hennes villkor och det skulle ske precis nu, hon var jättekåt, fittan var helöppen och redo att ta emot honom.

Hon grenslade honom och satte sej på hans kuk, hon lät den sjunka in lite sakta i fittan, hon njöt av varenda mm av hans kuk som hon fick in, att hon var så känslig i sin slida anade hon men inte att det var så känsligt och på så många ställen.

Greger började hoppa och stöta med kuken i henne, det kunde och ville hon inte stoppa, inte kunde hon stoppa orgasmen som var på väg för dom båda två.

Dom fick en superutlösning, det blixtrade för ögonen på dom och susade i deras huvuden. I Gerds fitta kände hon stötvisa regelbundna kraftiga kramper, det var rena himmelriket. Dom kramperna kände även Greger i sin kuk som han hade inkörd djupt in i henne.

Greger fick en ny påminnelse om att han skulle låta henne sköta om det som hände och inte hände i sängen. På nytt hade hon tagit med honom till sjunde himlen.

 

Om han skulle känna några tendenser till återfall så var han tvungen att försöka kväva ett sådant anfall.

 

Det var nog inte det sista återfallet, du är som en alkoholist du får återfall. Till skillnad mot en alkoholist så har inte du något behov av alkohol, du behöver få knulla. Det kan jag hjälpa dej med, men jag tål inte vad som helst och det finns gränser, du börjar närma dej den gränsen.

Gerd hade blivit förbannad när han rusade in till henne på det där viset som han gjorde. Samtidigt blev hon kåt, ännu kåtare än vad hon redan var. Hon var medveten om att så här kunde det inte få gå till. Hon gjorde våld på sina mycket kåta känslor och körde ut honom. Det blev svårare och svårare för henne att hålla tillbaka sina lustar.

Hon var tvungen att klara av det för att inte tappa sitt övertag på honom.

 

- När du uppträder som en normal kille, som den Greger som du egentligen är, då är du en jävul i sängen, om du låter mej lära dej lite mer om hur du ska behandla en tjej, då kan det här bli något bra.

- Du måste skärpa dej har du förstått det. Hon försökte låta och se arg ut, det var inte så lätt, hon mådde så bra, kände sej så tillfredsställd, det var länge sedan hon hade känt sej på det viset. Hon ville bara ligga och krama honom, det gjorde hon, båda två njöt av att ligga och kramas så där.

Gerd kände hur hans kuk började sträcka på sej.

- Har du inte fått nog, vill du en gång till frågade hon.

- Bara om du också vill, du är så sexig, jag kan inte behärska mej, jag klarar inte av att styra min kuk, den går över på automatik, vill du det samma stönade han fram.

Gerd blev nästan lite rörd när hon hörde honom, det var exakt det hon själv ville. Det kunde inte gå snabbt nog.

 Hon drog honom över sej och såg till att han fick in kuken i hennes kåta fitta.

- Var det,,,, var det något sådant här som du tänkt dej, lyckades Gerd pressa fram.

Greger började inse att Gerd var lika kåt som han själv att hon njöt minst lika mycket som han av att dom knullade.

Det som hon ogillade var hans tidigare gåpåarfasoner, dom lade han mer än gärna av med, nu när han lärt sej hur det kunde bli om hon fick bestämma hur det skulle gå till.

Som nu t.ex.

Något så skönt hade han inte upplevt tidigare, hon kramade hans kuk så härligt, hennes slida var så trång och skön, båda två kände den ena nya sensationen efter den andra.

- DU ÄR, DU HAR EN SÅDAN JÄTTESKÖN HIMELSK FITTA stönade Greger till.

- I DEN FITTAN KÄNNER JAG DIN STORA SKÖNA KUK. Gerd brydde sej inte om att hålla igen, hon släppte loss alla sina uppbyggda känslor och lustar.

 - Jag retade dej tidigare för att du hade större mun än kuk, nu har det blivit tvärt om, det kunde bli en upplevelse för mej sa jag då. Din kuk är inget monster, nog är den en upplevelse för mej.  Den passar så bra i min fitta, jag tycker att den känns mycket bra.

Greger sög i sej av hennes ord han mådde själv som en prins.

- Vi får tacka Gud för att han låtit det bli så här, sa han.

- Han har inte så mycket med det här att göra, de är Arne och Anna vi ska tacka, de är dom två intrigmakarna som har tussat ihop oss på det här viset. Dom hade tänkt sej att det skulle bli precis på det här viset. Ditt stora ego och min nyfikenhet skulle se till att det gick den här vägen.

- Var du inte rädd att jag skulle våldta dej, då den första gången, jag är mycket större och starkare än dej.

- Jag hade Olof min bror och en kompis till honom som backupp om det skulle gå snett. Det gick mycket bra tycker inte du det.

- Din jä,,a!!!! skata, luras på det där viset, jag skulle egentligen lägga upp dej på mitt knä och smiska dej, men du ska få en stor kram i stället.

- Är du säker på att det är en kram jag vill ha. Lite smisk skulle nog säkert sitta fint, inte alltför hårt, det skulle jag uppskatta och må bra av.

Han satte sej i en stol utan armstöd som hon hade i sovrummet, och lade upp henne över sina ben.

Gerd hade inte räknat med att han skulle reagera så där direkt, hon blev lite snopen men gjorde inget större motstånd.

Han klappade till henne i baken så att det blev ett rött avtryck efter hans hand, det brände till i henne, inte av smärta, mer lite till pressade hon fram det kändes så annorlunda, det sved men det var samtidigt väldigt skönt. Det tyckte tydligen han också för hon kände hans kuk som pressade mot hennes nakna mage. Hon krånglade sej loss från honom, hon lyckades genom ett akrobatiskt konststycke sätta sej så att hon fick in hans kuk i sin fitta, där satt hon med brösten alldeles framför honom, hon hoppade upp och ner på hans kuk.

Det sved lite i baken på henne men vällusten var mycket större, den var så stor att hon började höra änglamusik. När hon så kände hur det hur det sprutade om honom då räckte de inte med änglamusik, då såg hon stjärnor och månar.

Hon satt kvar med kuken kvar i fittan, räcker du rullen med hushållspapper där i mitt sängbord frågade hon, han gjorde det hon rev av ett långt stycke papper som hon höll framför sin fitta när hon reste på sej, det var en väldig tur, nu kom det som han sprutat in blandat med det som kom från hennes kåta fitta, de var inte lite.

Att lite smisk på stjärten kan sätta igång något sådant här.

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.